Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Парокат

Парокат

Re: Рпрокат

 :facepalm:
   
Re: Парокат

Тут краща модель
https://www.youtube.com/watch?v=esdbjNQqdE0
   
Re: Парокат

сом1, ви бачите світ очами персонажа Fallout  :)
   
Re: Парокат

com1, сам посил у вас правильний

але те, як ви його доносите... показуючи кацапські витвори з гівна і палок це капець
   
Re: Парокат

com1, сам посил у вас правильний

але те, як ви його доносите... показуючи кацапські витвори з гівна і палок це капець
Візьми і зроби! І покажи.
   
Re: Парокат

Візьми і зроби! І покажи.

я за те не беруся
а гівно і палки, не достойні того шоб їх піарили
   
Re: Парокат


ось тут більш технологічно використовують дрова
   
Re: Парокат


а це запорожець на вугіллі з дерева :))) Теж більш технологічно та їздить...:)))
   
Re: Парокат

https://youtu.be/fZqYb0f7Wfk
а це запорожець на вугіллі з дерева :))) Теж більш технологічно та їздить...:)))
Це інша технологія. Не пар, а газогенератор.
Можна розділити на дві частини. Газобалонна установка на автомобілі. І газ окремо, можна саморобний.
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1124877.0
   
Re: Парокат

Це інша технологія. Не пар, а газогенератор.
то я ж про це писав, більш технологічно, КПД більший, а пар, це стежка в минуле...у коняки КПД більше...:)))
   
Re: Парокат

Ці газогенератори можуть дуже швидко вбити двигун. Підходять лише для старих корчів зі звалищ.
Пар більш універсальний, мультипаливний. Працює на нафті, мазуті, дровах, вугіллі.
   
Re: Парокат

Ці газогенератори можуть дуже швидко вбити двигун. Підходять лише для старих корчів зі звалищ.
Пар більш універсальний, мультипаливний. Працює на нафті, мазуті, дровах, вугіллі.
ми не говоримо про усі ці самостріли, а тим більше про те, щоб палити мазут і вугілля та засмічувати і без того брудну атмосферу Землі...вирішальним и будуть нові технології ... а все, що у цій гілці - це комікси, для жарту...:)))
   
Re: Парокат

Ці газогенератори можуть дуже швидко вбити двигун. Підходять лише для старих корчів зі звалищ.
Пар більш універсальний, мультипаливний. Працює на нафті, мазуті, дровах, вугіллі.
+++==============================================================+
ККД набагато менший, тому загальне забруднення атмосфери буде більшим.
   
Re: Парокат

com1, обедините уже все свои темы в одну ветку - альтернативные источники горючего
   
Re: Парокат

Дякую, але окремо - краще.
   
Re: Парокат

Окремий різновід спамера, Ноташко. Він не об'еднає.
   
Re: Парокат

Парокат - це транспортний засіб, споживач пального, а не джерело. Об'єднати бульдога з носорогом?
   
Re: Парокат

ТС, вибач, ну ще раз почнемо.
Парове джерело може працювати будь-від-чого, я нещодавно бачив відео , як на старовинний steam log tractor замість вугілля причепили балон з пропаном.
Але ККД того девайса низьке й ним мають керувати дві особи.

Паровик в наші часи годиться лише в якості стаціонарного локомобіля в місцях з великими запасами води й пального. В якості двигуна на транспортні засоби - він є потенційно ненадійним, малопотужним й потребує як мінімум 2 людей на управління.

майбутне скоріш за все - це електрика або спирт у якості палива для ДВЗ.
   
Re: Парокат

ТС, вибач, ну ще раз почнемо.
Парове джерело може працювати будь-від-чого, я нещодавно бачив відео , як на старовинний steam log tractor замість вугілля причепили балон з пропаном.
Але ККД того девайса низьке й ним мають керувати дві особи.

Паровик в наші часи годиться лише в якості стаціонарного локомобіля в місцях з великими запасами води й пального. В якості двигуна на транспортні засоби - він є потенційно ненадійним, малопотужним й потребує як мінімум 2 людей на управління.

майбутне скоріш за все - це електрика або спирт у якості палива для ДВЗ.
Тепер уявімо, що паливна криза і черги на заправках будуть ще довго. Що до стаціонарного - теж непогано. Всі, хто дома має автономне опалення, ще можуть додатково виробляти електрику або відбирати потужність для інших механізмів - насосів та іншого. Що до надійності - то дуже надійні, окрім гумових деталей, якщо такі є.

Вся Луганська область без світла. І взагалі прифронтові райони.

Останнє редагування: 21 травня 2022 19:03:24 від com1
   
Re: Парокат
PAL

Парокат - це транспортний засіб, споживач пального, а не джерело. Об'єднати бульдога з носорогом?


От я не розумію взагалі, навіщо пхаєш пар як альтернативу? ККД у 10% - це шлях у нікуди!!!
Хочеш незалежність від палива? Стірлінг тобі в поміч! Там в усякому разі ККД у кілька разів вищий буде
Й в обслуговуванні легше, й проблеми дозаправки водою немає й купа інших плюсів



   
Re: Парокат

com1, обедините уже все свои темы в одну ветку - альтернативные источники гореючего

Точнее ветка Для альтернативно одаренных
   
Re: Парокат

Тепер уявімо, що паливна криза і черги на заправках будуть ще довго. Що до стаціонарного - теж непогано. Всі, хто дома має автономне опалення, ще можуть додатково виробляти електрику або відбирати потужність для інших механізмів - насосів та іншого. Що до надійності - то дуже надійні, окрім гумових деталей, якщо такі є.

Вся Луганська область без світла. І взагалі прифронтові райони.
Відносно паливної кризи - вона має причини зовсім інші від військових . Просто економічний блок уряду - чистісінькі зрадники, яких Зеленський не хоче здавати.З якої причини - я не знаю. В нашому випадку не допоможуть ніякі парові чи які інші двигуни, а допоможе зміна економічної срані.
По автономному опаленню. Паровий двигун дуже шумний й якщо він працює на вугіллі - він димом завонює сусідів. Люди будуть жалітися на шум та сморід, будут конфлікти.
   
Re: Парокат

Якщо десь на лінії зіткнення, де вже 3 дні або більше немає світла, то не буде конфліктів.
Перевага, що той двигун можна зібрати з гівна і палок, підручних матеріалів. Але все рівно не просто.
   
Re: Парокат

Відносно паливної кризи - вона має причини зовсім інші від військових . Просто економічний блок уряду - чистісінькі зрадники, яких Зеленський не хоче здавати.З якої причини - я не знаю. В нашому випадку не допоможуть ніякі парові чи які інші двигуни, а допоможе зміна економічної срані.
По автономному опаленню. Паровий двигун дуже шумний й якщо він працює на вугіллі - він димом завонює сусідів. Люди будуть жалітися на шум та сморід, будут конфлікти.

Я думаю проблема была в попытке удержать курс доллара. Я во многом себе отказывал. Жил на том что заработаю. А это было очень не много. Мы потратили 200 евро на вывод коммуналки в ноль.
Я ждал когда отпустят курс.
   
Re: Парокат

Сейчас у банков появится свободная валюта и все исправиться
   
Re: Парокат
PAL

Якщо десь на лінії зіткнення, де вже 3 дні або більше немає світла, то не буде конфліктів.
Перевага, що той двигун можна зібрати з гівна і палок, підручних матеріалів. Але все рівно не просто.

для тебе зараз буде сюрпризом, але "десь на лінії зіткнення" вода є однією з найдефіцитніших речей
й без зварювального апарату ти не збереш паровий двигун
й тут тебе теж чекає засада
   
Re: Парокат

Ці паровики різного призначення можна робити в тилу, під замовлення. Різної потужності - від освітлення і зарядки гаджетів до побільше. І можна зробити тихі, принаймні тихіше бензогенератора. Буржуйки, пічки в багатьох вже є. Може бути доповнення.
   
Re: Парокат

Якщо десь на лінії зіткнення, де вже 3 дні або більше немає світла, то не буде конфліктів.
Перевага, що той двигун можна зібрати з гівна і палок, підручних матеріалів. Але все рівно не просто.
Будь ласка, не пишіть абсолютно дурні речі.
На фронті найлучче діло - то бензогенератор.
В старі часи воно звалося АБ чи АД.
   
Re: Парокат
PAL

Ці паровики різного призначення можна робити в тилу, під замовлення. Різної потужності - від освітлення і зарядки гаджетів до побільше. І можна зробити тихі, принаймні тихіше бензогенератора.

ще раз кажу - це тупиковий шлях. Він не має перспектив. Взагалі, абсолютно ніяких.
наднизький ККД, надгеморойне обслуговування, потреба у воді у товарній кількості

Що ти намагаєшся досягнуть?
Незалежність від типу палива?
Я тобі вже казав - дивися у сторону стірлінгів
гемору меньше, вода не треба, ККД достатньо високий, вага та габарити десь як у паровика
Джерело енергії - будь-яке джерело тепла, хоч кізяками топи

   
Re: Парокат

Особливо для місцевого населення.
   
Re: Парокат

Ці паровики різного призначення можна робити в тилу, під замовлення. Різної потужності - від освітлення і зарядки гаджетів до побільше. І можна зробити тихі, принаймні тихіше бензогенератора. Буржуйки, пічки в багатьох вже є. Може бути доповнення.

Не можна.
В армії треба робити більш-менш все уніфіковане. Якщо бензогенератор чи дизель-генератор - на них є запчастини, них є спеціалісти, на них є паливо.
Різномастні паровики не полегшать роботу, ба більше - вони її ускладнять. І не дай Боже попадання в двигун - вибух перегрітої пари під тиском повністю знищитить  все навкруги на сотню метрів, в той час як попадання в безогенератор знищить тільки його.
   
Re: Парокат

Ось парова турбіна. Міні.
https://www.youtube.com/watch?v=wNdwyNHk6dE

Але можна зробити побільше.
   
Re: Парокат

От я не розумію взагалі, навіщо пхаєш пар як альтернативу? ККД у 10% - це шлях у нікуди!!!
Хочеш незалежність від палива? Стірлінг тобі в поміч! Там в усякому разі ККД у кілька разів вищий буде
Й в обслуговуванні легше, й проблеми дозаправки водою немає й купа інших плюсів
Що до ККД. Прості й дешеві моделі мають низький ККД. Дорогі, з конденсаторами - більший ККД, але хто їх купить? Побутових саморобних стірлінгів, крім іграшкових не бачив (на Ютубі). Що ви вперлись в той ККД? Якщо перевагою може бути вартість.
   
Re: Парокат
PAL

Що до ККД. Прості й дешеві моделі мають низький ККД. Дорогі, з конденсаторами - більший ККД, але хто їх купить? Побутових саморобних стірлінгів, крім іграшкових не бачив (на Ютубі). Що ви вперлись в той ККД? Якщо перевагою може бути вартість.

Саморобними стірлінгами люде не займаються. Це як саморобний ДВЗ. Нібито й працює, але користі нуль.
Промислові моделі обходяться десь штуку баксів за кіловат, але є варіанти й по п'ять сотень
До речі, саморобний паровий двигун теж фактично іграшка, бо циліндри вимагають точної обробки, як для ДВЗ, кільця, точного виготовлення кривошипно-шатунного механізму, тощо

А ККД - це надважливо. Бо є різниця - тягнути тону палива чи двісті кг, чи не так?
А також:
Є різниця - до тої тони палива ще тона води треба, причому не з калюжі, а хоча б технічної очистки. Подивися кіно з нуля, де ти в таких об'ємах воду збираєшся брати? Я вже не кажу про цивільних, які й на побутові потреби пару відер не знають, де узять.
Є різниця - ще заливати каністру масла чи літри вистачить. Ти не знав? Паровий двигун теж мастила вимагає, багато, а стірлінг - самий мінімум.
Є різниця - небезпечна ємність під тиском чи абсолютно безпечна, разгерметизація якої не несе ніяких ризиків.

Стірлінг не прижився, бо має суттєві вади: довгий розігрів для старту, великі габарити для того, щоб досягнути значної потужності, велику інерційність (тобто швиденько "піддать газку", а потім скинути оберти не вийде). ДВС однозначно виграє тут. Але ж ми порівнюємо його з паровим двигуном, у якого ті ж самі проблеми, чи не так?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія