Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Re: Светлое  будущее электрических машин

Спілкування, обрахунки, прийняття рішень відбуваються на місці між машинами безпосередньо, так званий ІоТ. Все що в хмарах, то це більше для аналітики. Не критично.

ІоТ, вау.  :facepalm1:
   
Це поки якийсь хакер не змінить прошивку в одній з машин і не вчинить масову аварію.

Зараз не той час, коли двері залишають незамкнені і комп'ютери незахищені.
Тобто система буде розроблятися з урахуванням захисту від хакерів і від збоїв в інших автомобілях.
Плюс треба не забувати, що на дорозі будуть автомобілі не обладнані такими системами, будуть люди, можуть бути дикі тварини і т.д.
Це так само, як зараз водій не приймає рішення лише на основі сигналів від інших автомобілів.
   
Це поки якийсь хакер не змінить прошивку в одній з машин і не вчинить масову аварію.

Сучасні навігаційні системи типу той же гугл мапс - якраз і займаються подібним...... щось я не чув про проблеми з хакерами
   
Зараз не той час, коли двері залишають незамкнені і комп'ютери незахищені.
Тобто система буде розроблятися з урахуванням захисту від хакерів і від збоїв в інших автомобілях.
Плюс треба не забувати, що на дорозі будуть автомобілі не обладнані такими системами, будуть люди, можуть бути дикі тварини і т.д.
Це так само, як зараз водій не приймає рішення лише на основі сигналів від інших автомобілів.
Набори в пошуковику "ботнет". Це про захищені компи. Ти взагалі знаєш що робить твоя операційка? Чого тріщить вінчестер, коли ти лазиш по інтернету?
Для чого весь час ліплять оновлення ПЗ, а чи не для того, що програмери чогось не передбачили, а воно як вилізло...
   
… то в Європі

Забудь про вольво як європейську компанію. Новий китайський власник Вольво планомірно та цілеспрямовано переносить як розробку так і виробництво у Китай. Це їх підхід на відміну від індійської Махіндра що купили Ягуар Ленд Ровер, і все залишили в Англії та ще і грошей на розробку та виробництво нових моделей дали.
   
Сучасні навігаційні системи типу той же гугл мапс - якраз і займаються подібним...... щось я не чув про проблеми з хакерами
Які аварії може створити хакер через гуглмапс?
Рішення приймає людина. До речі, є випадки, коли люди по гуглу заіхали не туди.
   
Які аварії може створити хакер через гуглмапс?
Рішення приймає людина. До речі, є випадки, коли люди по гуглу заіхали не туди.

Так тут так само - центральний комп лише рекомендації надаватиме, рішення прийматиме комп безпосередньо в авто, або ж людина
   
Набори в пошуковику "ботнет". Це про захищені компи. Ти взагалі знаєш що робить твоя операційка? Чого тріщить вінчестер, коли ти лазиш по інтернету?
Для чого весь час ліплять оновлення ПЗ, а чи не для того, що програмери чогось не передбачили, а воно як вилізло...

 :facepalm1:

Тесла вже зараз їздить по дорогах, і інші автомобілі мають системи адаптивного круз контролю та утримання в смузі. І хакери щось не влаштували жодної аварії.
Ці системи приймають рішення на основі інформації з камер. Ця інформація дуже обмежена, а тут буде додатковий канал обміну інформації між атомобілями, це як би водії могли спілкуватись один з одним весь час на дорозі і повідомляти інших про свої дії.
   
Забудь про вольво як європейську компанію. Новий китайський власник Вольво планомірно та цілеспрямовано переносить як розробку так і виробництво у Китай. Це їх підхід на відміну від індійської Махіндра що купили Ягуар Ленд Ровер, і все залишили в Англії та ще і грошей на розробку та виробництво нових моделей дали.

Ще не переносять, почекають поки зявиться працююча технологія. Китайці не поспішають, їм немає де поспішати із Китаєм, що буде існувати вічно. Така у них філософія. Як зявиться нова технологія, то тоді зроблять  мільйони копій і європейці зникнуть як компанія Моторола пістя відкриття офісу в Китаї.
   
:facepalm1:

Тесла вже зараз їздить по дорогах, і інші автомобілі мають системи адаптивного круз контролю та утримання в смузі. І хакери щось не влаштували жодної аварії.
Ці системи приймають рішення на основі інформації з камер. Ця інформація дуже обмежена, а тут буде додатковий канал обміну інформації між атомобілями, це як би водії могли спілкуватись один з одним весь час на дорозі і повідомляти інших про свої дії.

Ситуація може бути як з ІР камерами, у яких намертво прошитий root password “123456”. Таких є десятки тисяч. Хакери нічого не взломують, користуються бекдором любязно лишеним виробником. І тут виникає проблема з юрисдикцією цих всіх різноманітних точок доступу 5G. Я думаю, що буде 6G від Cisco, зараз над цим працюють з масимальним прикоренням. Але тяжко уявити стерильну секретність Cisco з їхнім девелопментом у Індії, яка купує кацапську нафту і ракети….
   
:facepalm1:

Тесла вже зараз їздить по дорогах, і інші автомобілі мають системи адаптивного круз контролю та утримання в смузі. І хакери щось не влаштували жодної аварії.
Ці системи приймають рішення на основі інформації з камер. Ця інформація дуже обмежена, а тут буде додатковий канал обміну інформації між атомобілями, це як би водії могли спілкуватись один з одним весь час на дорозі і повідомляти інших про свої дії.
З аваріями поки що успішно справляється автопілот тесли.  Автоматизація руху ще не досить розповсюджена для терористичних атак. Тому мабуть її і не буде.
   
Ситуація може бути як з ІР камерами, у яких намертво прошитий root password “123456”. Таких є десятки тисяч. Хакери нічого не взломують, користуються бекдором любязно лишеним виробником. І тут виникає проблема з юрисдикцією цих всіх різноманітних точок доступу 5G. Я думаю, що буде 6G від Cisco, зараз над цим працюють з масимальним прикоренням. Але тяжко уявити стерильну секретність Cisco з їхнім девелопментом у Індії, яка купує кацапську нафту і ракети….

До чого тут паролі і т.д.?
Ти зараз як їдеш по дорозі то бачиш, що водій попереду збирається повертати, бо він увімкнув сигнал повороту. Тут так само, тільки замість все робиться не візуальнимим сигналами, а через радіохвилі.
В такому випадку автомобілі зможуть обмінюватись більшою кількістю інформації, наприклад, повідомляти інші авто про свою швидкість. Бо зараз ти при зміні смуги фактично гадаєш чи встигнеш чи ні, чи змінить водій в іншій смузі швидкість чи ні.
Це просто додаткова інформація, яка полегшує тобі прийняти рішення. При цьому ти не робиш висновок лише на основі сигналу повороту іншого автомобіля, бо водій може його не увімкнути або навпаки не вимкнути, ти таки аналізуєш всю ситуацію на дорозі.
   
З аваріями поки що успішно справляється автопілот тесли.  Автоматизація руху ще не досить розповсюджена для терористичних атак. Тому мабуть її і не буде.

І як те, що на додачу до сигналу повороту, автомобіль буде через радіохвилі повідомляти інші автомобілі "я повертаю ліворуч через 20 метрів" створить більшу небезпеку ніж просто сигнал повороту?
   
До чого тут паролі і т.д.?
Ти зараз як їдеш по дорозі то бачиш, що водій попереду збирається повертати, бо він увімкнув сигнал повороту. Тут так само, тільки замість все робиться не візуальнимим сигналами, а через радіохвилі.
В такому випадку автомобілі зможуть обмінюватись більшою кількістю інформації, наприклад, повідомляти інші авто про свою швидкість. Бо зараз ти при зміні смуги фактично гадаєш чи встигнеш чи ні, чи змінить водій в іншій смузі швидкість чи ні.
Це просто додаткова інформація, яка полегшує тобі прийняти рішення. При цьому ти не робиш висновок лише на основі сигналу повороту іншого автомобіля, бо водій може його не увімкнути або навпаки не вимкнути, ти таки аналізуєш всю ситуацію на дорозі.

Уяви що в тих самих термінах описується тривіальний чат між компютерами у 1996-у році. Просто посилаєш повідомлення один одному і все. Але, але завжди знаходиться хтось, хто експлуатує систему. Хто буде контроювати весь софт? Скільки компаній буде виготовляти софт? Яка ймовірність того, що один із працівників цих компаній любить «пожартувати»?
   
І як те, що на додачу до сигналу повороту, автомобіль буде через радіохвилі повідомляти інші автомобілі "я повертаю ліворуч через 20 метрів" створить більшу небезпеку ніж просто сигнал повороту?

У нас тут багато людей вважає принизливим для себе вмикати сигнал повороту. Пора зявитися штучному інтелекту.
   
І як те, що на додачу до сигналу повороту, автомобіль буде через радіохвилі повідомляти інші автомобілі "я повертаю ліворуч через 20 метрів" створить більшу небезпеку ніж просто сигнал повороту?
Він дасть інформацію про дію і зробить навпаки в прорахованому місці і викличе цепну аварію. Або інші авто повинні дивитись виключно на дії, ігноруючи радіообмін. То навіщо тоді радіообмін?
   
Він дасть інформацію про дію і зробить навпаки в прорахованому місці і викличе цепну аварію. Або інші авто повинні дивитись виключно на дії, ігноруючи радіообмін. То навіщо тоді радіообмін?

У них достатньо обчислювальних ресурсів щоб і те і інше брати до уваги
   
Всі бачили шоу з дронами, коли десятки в небі комунікуючи між собою створюють різні фігури, і дрони між собою тримають необхідну дистанцію і ніяким чином не стикаються. з автами на дорозі буде теж саме, плюс як комунікатори задіють світлофори, дорожні знаки, тощо
   
Всі бачили шоу з дронами, коли десятки в небі комунікуючи між собою створюють різні фігури, і дрони між собою тримають необхідну дистанцію і ніяким чином не стикаються. з автами на дорозі буде теж саме, плюс як комунікатори задіють світлофори, дорожні знаки, тощо

Трошки проаналізуємо перспективи тотальної автоматизації. В мережі типу 5G і її нащадків треба розмістити трансмітера на кожному фонарному стовпі. 26ГГц сигнал поширюється тільки на кілька сотень метрів у повітрі. По данним аналітиків у світі приблизно 1.6 мільярда фонарних стовпів. Хай один трансмітер вдасться виготовити за $1000. Загальна ціна проекту тоді 1.6 трильйони доларів. Впринципі не так уже і багато, особливо якщо розтягнути задоволення інсталяції на пять-десять років.
   
Він дасть інформацію про дію і зробить навпаки в прорахованому місці і викличе цепну аварію. Або інші авто повинні дивитись виключно на дії, ігноруючи радіообмін. То навіщо тоді радіообмін?

А людина водій, яка вмикає лівий сигнал, а повертає праворуч?  :shuffle:
   
Трошки проаналізуємо перспективи тотальної автоматизації. В мережі типу 5G і її нащадків треба розмістити трансмітера на кожному фонарному стовпі. 26ГГц сигнал поширюється тільки на кілька сотень метрів у повітрі. По данним аналітиків у світі приблизно 1.6 мільярда фонарних стовпів. Хай один трансмітер вдасться виготовити за $1000. Загальна ціна проекту тоді 1.6 трильйони доларів. Впринципі не так уже і багато, особливо якщо розтягнути задоволення інсталяції на пять-десять років.

Здається мені що це займе набагато довше ніж 10 років.
   
А людина водій, яка вмикає лівий сигнал, а повертає праворуч?  :shuffle:
Тут інша ситуація. Водій в першу чергу дивиться на дії іншого. Бо знає, шо інший може бути довбнем.
   
Тут інша ситуація. Водій в першу чергу дивиться на дії іншого. Бо знає, шо інший може бути довбнем.

Те саме буде і тут, бо на дорозі можуть бути старі автомобілі, люди, тварини.
Це не заміна, а лише додатковий канал обміну інформацією.
   
Трошки проаналізуємо перспективи тотальної автоматизації. В мережі типу 5G і її нащадків треба розмістити трансмітера на кожному фонарному стовпі. 26ГГц сигнал поширюється тільки на кілька сотень метрів у повітрі. По данним аналітиків у світі приблизно 1.6 мільярда фонарних стовпів. Хай один трансмітер вдасться виготовити за $1000. Загальна ціна проекту тоді 1.6 трильйони доларів. Впринципі не так уже і багато, особливо якщо розтягнути задоволення інсталяції на пять-десять років.

Наскількия розумію архітектуру рішення - комунікації між машинами не задіють зовнішні ресурси для оперативного керування, як 5G. Вони спілкуються між собою утворюючи продвинуту WiFi/Bluetooth подібну мережу яку динамічно створюють з оточуючими авто.

Зовнішні мережі не задовільнять через провали в покриті та не гарантують швидкість обміну даними для оперативного керування в реальному часі.
   
Наскількия розумію архітектуру рішення - комунікації між машинами не задіють зовнішні ресурси для оперативного керування, як 5G. Вони спілкуються між собою утворюючи продвинуту WiFi/Bluetooth подібну мережу яку динамічно створюють з оточуючими авто.

Зовнішні мережі не задовільнять через провали в покриті та не гарантують швидкість обміну даними для оперативного керування в реальному часі.

Ні, саме 5G, гарантоване бачення ситуації на дорозі на пару сотень метрів вперед-назад. Вмонтувати в кожну машину приємопередавач з такими можливостями то дуже складно. Так у тебе один канал звязку з вишкою чи кількома селективно. Така топологія надійніша. По перше вишки не закриваються нічим, бо аони банально на висоті і в кожну можна поставити більш дороге і якісне обладнання. Плюс синхронізація по часу з рубідієвим осцилятором обовязкова. То економічно доцільно тільки на базовій станції.
   
Ні, саме 5G, гарантоване бачення ситуації на дорозі на пару сотень метрів вперед-назад. Вмонтувати в кожну машину приємопередавач з такими можливостями то дуже складно. Так у тебе один канал звязку з вишкою чи кількома селективно. Така топологія надійніша. По перше вишки не закриваються нічим, бо аони банально на висоті і в кожну можна поставити більш дороге і якісне обладнання. Плюс синхронізація по часу з рубідієвим осцилятором обовязкова. То економічно доцільно тільки на базовій станції.

Нагадаю, одна наносекунда затримки сигналу в поввтрі приблизно еквівалентна відстані 30 сантиметрів. Можна встановити координати з більш високою точністю, для цього треба кілька джерел опорного сигналу. GPS з +- кілька метрів не підходить.
   
Qualcomm краще знає що він робить і чому не використовуються зовнішні мережі для оперативного управління
   
Те саме буде і тут, бо на дорозі можуть бути старі автомобілі, люди, тварини.
Це не заміна, а лише додатковий канал обміну інформацією.
Цей додатковий канал непотрібен, бо не є достовірним.
   
Цей додатковий канал непотрібен, бо не є достовірним.

 8-:

через якусь теоретичну можливість хакнути вважати канал недостовірним?
   
Qualcomm краще знає що він робить і чому не використовуються зовнішні мережі для оперативного управління

Добре, ти далекий від цього всього. Про який із тисяч продуктів цієї компанії ти говориш? Г
   
Корейська темнота накриває третій тиждень рекламою)
Засрали ютьюб

Новий теслокіллер
Тут ще на жертву люде не назбирали  а вже черговий кіллер

14квгод/100км
Ліфовський розхід струму


   
8-:

через якусь теоретичну можливість хакнути вважати канал недостовірним?
Зуб даєш що терористи не наймуть для цього хакера?
   
Цей додатковий канал непотрібен, бо не є достовірним.

Що значить недостовірний? З різним успіхом можна поставити під сумнів будь яку інформацію - комп’ютерні системи в літаку, трафік контроль в повітряному просторі, квоти котировок ціних паперів на ринку, все що завгодно, включаючи контроль за ракетами та ядерними реакторамих
   
Що значить недостовірний? З різним успіхом можна поставити під сумнів будь яку інформацію - комп’ютерні системи в літаку, трафік контроль в повітряному просторі, квоти котировок ціних паперів на ринку, все що завгодно, включаючи контроль за ракетами та ядерними реакторамих
Ти розумієш про що мова? Що система автомобіля може бути хакнута, і він буде брехати про свої наміри і дїї. Тобто автопілот в принципі не може використовувати будь яку інформацію отриману не від власних датчиків.
   
Ти розумієш про що мова? Що система автомобіля може бути хакнута, і він буде брехати про свої наміри і дїї. Тобто автопілот в принципі не може використовувати будь яку інформацію отриману не від власних датчиків.

Може ти в на літаках боїшся літати, бо систему трафік контроля теж можна хакнути?
   
Добре, ти далекий від цього всього.

LOL.
   
Може ти в на літаках боїшся літати, бо систему трафік контроля теж можна хакнути?
Ну хакнеш. Далі що? Автопілоту літака трафікконтроль до одного місця.
   
Ну хакнеш. Далі що? Автопілоту літака трафікконтроль до одного місця.


Зрозуміло. Те що два літака одночасно можуть опинитись в одному місці на землі чи в повітрі, то це ти не передбачаєш.

Або те що виробник двигуна в польоті може підєднатись та провести діагностику двигуна то теж не передбачаєш?

Останнє редагування: 7 серпня 2022 23:52:17 від Dobre
   
LOL.

Дійсно. Спеціаліст з усіх питань :)
   
Дійсно. Спеціаліст з усіх питань :)

Достатньо щоб знати що real time event driven architecture не працює на public networks.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія