Re: Светлое будущее электрических машин |
7 серпня 2022 18:15:02 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Решение проблемы "руль фри" по-видимому будет в симбиозе компьютера на авто с соответствующей продвинутой программой в нём и внешнего ко всем участникам движения суперкомпьютера с ответствующим продвинутым программным обеспечением, управляющим местным движением в глобальном объёме и имеющим управляющий контакт с индивидуальным компьютером на конкретном автомобиле.
Задающим групповую скорость на дороге в каждой полосе например. Благодаря своей скорости обработки информации, недоступной бортовому компьютеру, заранее изменять скорость и траекторию движения конкретного автомобиля при необходимости. И много других тд.
Собственно, с технологической точки зрения в этом нет ничего нового. Сложный многофункциональный любой девайс не делают только на одном станке, для этого необходим завод в целом.Це прямо зі сценарію кіна. Потім цей суперкомп'ютер або злетить з котушок, або його захоплять терористи і буде масова масакра. В реальності буде якась помилка програміста з тим же результатом.Спілкування, обрахунки, прийняття рішень відбуваються на місці між машинами безпосередньо, так званий ІоТ. Все що в хмарах, то це більше для аналітики. Не критично.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 18:26:35 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...У старлінка якраз дуже низьке латенсі, порівняно з більшістю мобільних підключень: всього 50 ms.
Але і це неважливо: всі рішення, які потребують малої затримки повинен робити комп'ютер на борту машини, в режимі реального часу.
А зв'язок між машинами потрібний для кращої організації руху.Я думаю з часом автомобілі будуть обмінюватися один з одним інформацією напряму про швидкість, напрямок і наступні маневри.
Зараз комунікація між водіями дуже обмежена (сигнали поворотів, стоп-сигнал і може кілька інших менш загальних сигналів), якщо автомобілі будуть напряму свілкуватись між собою, то вдасться запобігти великій кількості аварій. Але це станеться не скоро, бо навіть після тотального впровадження таких систем ще років 20 пройде поки зникнуть старі автомобілі.Це поки якийсь хакер не змінить прошивку в одній з машин і не вчинить масову аварію.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 18:34:11 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...У старлінка якраз дуже низьке латенсі, порівняно з більшістю мобільних підключень: всього 50 ms.
Але і це неважливо: всі рішення, які потребують малої затримки повинен робити комп'ютер на борту машини, в режимі реального часу.
А зв'язок між машинами потрібний для кращої організації руху.Я думаю з часом автомобілі будуть обмінюватися один з одним інформацією напряму про швидкість, напрямок і наступні маневри.
Зараз комунікація між водіями дуже обмежена (сигнали поворотів, стоп-сигнал і може кілька інших менш загальних сигналів), якщо автомобілі будуть напряму свілкуватись між собою, то вдасться запобігти великій кількості аварій. Але це станеться не скоро, бо навіть після тотального впровадження таких систем ще років 20 пройде поки зникнуть старі автомобілі.Це поки якийсь хакер не змінить прошивку в одній з машин і не вчинить масову аварію.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 18:34:39 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я думаю з часом автомобілі будуть обмінюватися один з одним інформацією напряму про швидкість, напрямок і наступні маневри.
Зараз комунікація між водіями дуже обмежена (сигнали поворотів, стоп-сигнал і може кілька інших менш загальних сигналів), якщо автомобілі будуть напряму свілкуватись між собою, то вдасться запобігти великій кількості аварій. Але це станеться не скоро, бо навіть після тотального впровадження таких систем ще років 20 пройде поки зникнуть старі автомобілі.Це поки якийсь хакер не змінить прошивку в одній з машин і не вчинить масову аварію.Зараз не той час, коли двері залишають незамкнені і комп'ютери незахищені.
Тобто система буде розроблятися з урахуванням захисту від хакерів і від збоїв в інших автомобілях.
Плюс треба не забувати, що на дорозі будуть автомобілі не обладнані такими системами, будуть люди, можуть бути дикі тварини і т.д.
Це так само, як зараз водій не приймає рішення лише на основі сигналів від інших автомобілів.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 18:36:53 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:fd2a:ec30:b07d:---
|
Розгорнути попередні цитати...Сорі але ти не в темі. Я пробував купити те Вольво в травні:
Pilot Assist
Pilot Assist works in conjunction with Adaptive Cruise Control to provide steering assistance to help keep your Volvo in its lane, at a set speed and distance (or time) interval to the vehicle directly in front of you as long as there are clear markings on the road. With the second generation Pilot Assist no longer needs a car to follow for the steering assist to function. The default speed for the function to work is up to 80 mph (129 km/h). Pilot Assist helps to take way the need for you to constantly change your speed in relation to the vehicle in front of you and helps adjust the steering to keep your Volvo in the lane.
Note: The system will not function if the driver does not hold the steering wheel. It will go into standby mode.Volvo Pilot Assist це інша назва Baidu Autonomous Driver Platform. З кожним днем від шведського Вольво залишається все меньше.… то в Європі
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 18:37:57 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я думаю з часом автомобілі будуть обмінюватися один з одним інформацією напряму про швидкість, напрямок і наступні маневри.
Зараз комунікація між водіями дуже обмежена (сигнали поворотів, стоп-сигнал і може кілька інших менш загальних сигналів), якщо автомобілі будуть напряму свілкуватись між собою, то вдасться запобігти великій кількості аварій. Але це станеться не скоро, бо навіть після тотального впровадження таких систем ще років 20 пройде поки зникнуть старі автомобілі.Це поки якийсь хакер не змінить прошивку в одній з машин і не вчинить масову аварію.Сучасні навігаційні системи типу той же гугл мапс - якраз і займаються подібним...... щось я не чув про проблеми з хакерами
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 18:42:25 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Це поки якийсь хакер не змінить прошивку в одній з машин і не вчинить масову аварію.Сучасні навігаційні системи типу той же гугл мапс - якраз і займаються подібним...... щось я не чув про проблеми з хакерамиЯкі аварії може створити хакер через гуглмапс?
Рішення приймає людина. До речі, є випадки, коли люди по гуглу заіхали не туди.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 18:51:17 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це поки якийсь хакер не змінить прошивку в одній з машин і не вчинить масову аварію.Зараз не той час, коли двері залишають незамкнені і комп'ютери незахищені.
Тобто система буде розроблятися з урахуванням захисту від хакерів і від збоїв в інших автомобілях.
Плюс треба не забувати, що на дорозі будуть автомобілі не обладнані такими системами, будуть люди, можуть бути дикі тварини і т.д.
Це так само, як зараз водій не приймає рішення лише на основі сигналів від інших автомобілів.Набори в пошуковику "ботнет". Це про захищені компи. Ти взагалі знаєш що робить твоя операційка? Чого тріщить вінчестер, коли ти лазиш по інтернету?
Для чого весь час ліплять оновлення ПЗ, а чи не для того, що програмери чогось не передбачили, а воно як вилізло...
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 19:05:02 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Volvo Pilot Assist це інша назва Baidu Autonomous Driver Platform. З кожним днем від шведського Вольво залишається все меньше.… то в ЄвропіЗабудь про вольво як європейську компанію. Новий китайський власник Вольво планомірно та цілеспрямовано переносить як розробку так і виробництво у Китай. Це їх підхід на відміну від індійської Махіндра що купили Ягуар Ленд Ровер, і все залишили в Англії та ще і грошей на розробку та виробництво нових моделей дали.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 19:17:17 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Зараз не той час, коли двері залишають незамкнені і комп'ютери незахищені.
Тобто система буде розроблятися з урахуванням захисту від хакерів і від збоїв в інших автомобілях.
Плюс треба не забувати, що на дорозі будуть автомобілі не обладнані такими системами, будуть люди, можуть бути дикі тварини і т.д.
Це так само, як зараз водій не приймає рішення лише на основі сигналів від інших автомобілів.
Набори в пошуковику "ботнет". Це про захищені компи. Ти взагалі знаєш що робить твоя операційка? Чого тріщить вінчестер, коли ти лазиш по інтернету?
Для чого весь час ліплять оновлення ПЗ, а чи не для того, що програмери чогось не передбачили, а воно як вилізло...
Тесла вже зараз їздить по дорогах, і інші автомобілі мають системи адаптивного круз контролю та утримання в смузі. І хакери щось не влаштували жодної аварії.
Ці системи приймають рішення на основі інформації з камер. Ця інформація дуже обмежена, а тут буде додатковий канал обміну інформації між атомобілями, це як би водії могли спілкуватись один з одним весь час на дорозі і повідомляти інших про свої дії.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 19:21:58 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Зараз не той час, коли двері залишають незамкнені і комп'ютери незахищені.
Тобто система буде розроблятися з урахуванням захисту від хакерів і від збоїв в інших автомобілях.
Плюс треба не забувати, що на дорозі будуть автомобілі не обладнані такими системами, будуть люди, можуть бути дикі тварини і т.д.
Це так само, як зараз водій не приймає рішення лише на основі сигналів від інших автомобілів.Набори в пошуковику "ботнет". Це про захищені компи. Ти взагалі знаєш що робить твоя операційка? Чого тріщить вінчестер, коли ти лазиш по інтернету?
Для чого весь час ліплять оновлення ПЗ, а чи не для того, що програмери чогось не передбачили, а воно як вилізло...
Тесла вже зараз їздить по дорогах, і інші автомобілі мають системи адаптивного круз контролю та утримання в смузі. І хакери щось не влаштували жодної аварії.
Ці системи приймають рішення на основі інформації з камер. Ця інформація дуже обмежена, а тут буде додатковий канал обміну інформації між атомобілями, це як би водії могли спілкуватись один з одним весь час на дорозі і повідомляти інших про свої дії.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 19:27:36 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Набори в пошуковику "ботнет". Це про захищені компи. Ти взагалі знаєш що робить твоя операційка? Чого тріщить вінчестер, коли ти лазиш по інтернету?
Для чого весь час ліплять оновлення ПЗ, а чи не для того, що програмери чогось не передбачили, а воно як вилізло...
Тесла вже зараз їздить по дорогах, і інші автомобілі мають системи адаптивного круз контролю та утримання в смузі. І хакери щось не влаштували жодної аварії.
Ці системи приймають рішення на основі інформації з камер. Ця інформація дуже обмежена, а тут буде додатковий канал обміну інформації між атомобілями, це як би водії могли спілкуватись один з одним весь час на дорозі і повідомляти інших про свої дії.Ситуація може бути як з ІР камерами, у яких намертво прошитий root password “123456”. Таких є десятки тисяч. Хакери нічого не взломують, користуються бекдором любязно лишеним виробником. І тут виникає проблема з юрисдикцією цих всіх різноманітних точок доступу 5G. Я думаю, що буде 6G від Cisco, зараз над цим працюють з масимальним прикоренням. Але тяжко уявити стерильну секретність Cisco з їхнім девелопментом у Індії, яка купує кацапську нафту і ракети….
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 19:29:35 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Набори в пошуковику "ботнет". Це про захищені компи. Ти взагалі знаєш що робить твоя операційка? Чого тріщить вінчестер, коли ти лазиш по інтернету?
Для чого весь час ліплять оновлення ПЗ, а чи не для того, що програмери чогось не передбачили, а воно як вилізло...
Тесла вже зараз їздить по дорогах, і інші автомобілі мають системи адаптивного круз контролю та утримання в смузі. І хакери щось не влаштували жодної аварії.
Ці системи приймають рішення на основі інформації з камер. Ця інформація дуже обмежена, а тут буде додатковий канал обміну інформації між атомобілями, це як би водії могли спілкуватись один з одним весь час на дорозі і повідомляти інших про свої дії.З аваріями поки що успішно справляється автопілот тесли. Автоматизація руху ще не досить розповсюджена для терористичних атак. Тому мабуть її і не буде.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 19:35:40 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...
Тесла вже зараз їздить по дорогах, і інші автомобілі мають системи адаптивного круз контролю та утримання в смузі. І хакери щось не влаштували жодної аварії.
Ці системи приймають рішення на основі інформації з камер. Ця інформація дуже обмежена, а тут буде додатковий канал обміну інформації між атомобілями, це як би водії могли спілкуватись один з одним весь час на дорозі і повідомляти інших про свої дії.Ситуація може бути як з ІР камерами, у яких намертво прошитий root password “123456”. Таких є десятки тисяч. Хакери нічого не взломують, користуються бекдором любязно лишеним виробником. І тут виникає проблема з юрисдикцією цих всіх різноманітних точок доступу 5G. Я думаю, що буде 6G від Cisco, зараз над цим працюють з масимальним прикоренням. Але тяжко уявити стерильну секретність Cisco з їхнім девелопментом у Індії, яка купує кацапську нафту і ракети….До чого тут паролі і т.д.?
Ти зараз як їдеш по дорозі то бачиш, що водій попереду збирається повертати, бо він увімкнув сигнал повороту. Тут так само, тільки замість все робиться не візуальнимим сигналами, а через радіохвилі.
В такому випадку автомобілі зможуть обмінюватись більшою кількістю інформації, наприклад, повідомляти інші авто про свою швидкість. Бо зараз ти при зміні смуги фактично гадаєш чи встигнеш чи ні, чи змінить водій в іншій смузі швидкість чи ні.
Це просто додаткова інформація, яка полегшує тобі прийняти рішення. При цьому ти не робиш висновок лише на основі сигналу повороту іншого автомобіля, бо водій може його не увімкнути або навпаки не вимкнути, ти таки аналізуєш всю ситуацію на дорозі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 19:37:52 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...
Тесла вже зараз їздить по дорогах, і інші автомобілі мають системи адаптивного круз контролю та утримання в смузі. І хакери щось не влаштували жодної аварії.
Ці системи приймають рішення на основі інформації з камер. Ця інформація дуже обмежена, а тут буде додатковий канал обміну інформації між атомобілями, це як би водії могли спілкуватись один з одним весь час на дорозі і повідомляти інших про свої дії.З аваріями поки що успішно справляється автопілот тесли. Автоматизація руху ще не досить розповсюджена для терористичних атак. Тому мабуть її і не буде.І як те, що на додачу до сигналу повороту, автомобіль буде через радіохвилі повідомляти інші автомобілі "я повертаю ліворуч через 20 метрів" створить більшу небезпеку ніж просто сигнал повороту?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 19:38:21 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...
Тесла вже зараз їздить по дорогах, і інші автомобілі мають системи адаптивного круз контролю та утримання в смузі. І хакери щось не влаштували жодної аварії.
Ці системи приймають рішення на основі інформації з камер. Ця інформація дуже обмежена, а тут буде додатковий канал обміну інформації між атомобілями, це як би водії могли спілкуватись один з одним весь час на дорозі і повідомляти інших про свої дії.З аваріями поки що успішно справляється автопілот тесли. Автоматизація руху ще не досить розповсюджена для терористичних атак. Тому мабуть її і не буде.І як те, що на додачу до сигналу повороту, автомобіль буде через радіохвилі повідомляти інші автомобілі "я повертаю ліворуч через 20 метрів" створить більшу небезпеку ніж просто сигнал повороту?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 20:45:41 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...З аваріями поки що успішно справляється автопілот тесли. Автоматизація руху ще не досить розповсюджена для терористичних атак. Тому мабуть її і не буде.І як те, що на додачу до сигналу повороту, автомобіль буде через радіохвилі повідомляти інші автомобілі "я повертаю ліворуч через 20 метрів" створить більшу небезпеку ніж просто сигнал повороту?Він дасть інформацію про дію і зробить навпаки в прорахованому місці і викличе цепну аварію. Або інші авто повинні дивитись виключно на дії, ігноруючи радіообмін. То навіщо тоді радіообмін?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 21:02:24 IP/Host: ---.telecable.es
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 21:39:44 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Всі бачили шоу з дронами, коли десятки в небі комунікуючи між собою створюють різні фігури, і дрони між собою тримають необхідну дистанцію і ніяким чином не стикаються. з автами на дорозі буде теж саме, плюс як комунікатори задіють світлофори, дорожні знаки, тощо
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 21:44:24 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...З аваріями поки що успішно справляється автопілот тесли. Автоматизація руху ще не досить розповсюджена для терористичних атак. Тому мабуть її і не буде.І як те, що на додачу до сигналу повороту, автомобіль буде через радіохвилі повідомляти інші автомобілі "я повертаю ліворуч через 20 метрів" створить більшу небезпеку ніж просто сигнал повороту?Він дасть інформацію про дію і зробить навпаки в прорахованому місці і викличе цепну аварію. Або інші авто повинні дивитись виключно на дії, ігноруючи радіообмін. То навіщо тоді радіообмін?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 21:49:26 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Всі бачили шоу з дронами, коли десятки в небі комунікуючи між собою створюють різні фігури, і дрони між собою тримають необхідну дистанцію і ніяким чином не стикаються. з автами на дорозі буде теж саме, плюс як комунікатори задіють світлофори, дорожні знаки, тощоТрошки проаналізуємо перспективи тотальної автоматизації. В мережі типу 5G і її нащадків треба розмістити трансмітера на кожному фонарному стовпі. 26ГГц сигнал поширюється тільки на кілька сотень метрів у повітрі. По данним аналітиків у світі приблизно 1.6 мільярда фонарних стовпів. Хай один трансмітер вдасться виготовити за $1000. Загальна ціна проекту тоді 1.6 трильйони доларів. Впринципі не так уже і багато, особливо якщо розтягнути задоволення інсталяції на пять-десять років.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 21:55:45 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...І як те, що на додачу до сигналу повороту, автомобіль буде через радіохвилі повідомляти інші автомобілі "я повертаю ліворуч через 20 метрів" створить більшу небезпеку ніж просто сигнал повороту?Він дасть інформацію про дію і зробить навпаки в прорахованому місці і викличе цепну аварію. Або інші авто повинні дивитись виключно на дії, ігноруючи радіообмін. То навіщо тоді радіообмін?А людина водій, яка вмикає лівий сигнал, а повертає праворуч?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 22:07:26 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Він дасть інформацію про дію і зробить навпаки в прорахованому місці і викличе цепну аварію. Або інші авто повинні дивитись виключно на дії, ігноруючи радіообмін. То навіщо тоді радіообмін?А людина водій, яка вмикає лівий сигнал, а повертає праворуч?Тут інша ситуація. Водій в першу чергу дивиться на дії іншого. Бо знає, шо інший може бути довбнем.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 22:10:24 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:fd2a:ec30:b07d:---
|
Розгорнути попередні цитати...Всі бачили шоу з дронами, коли десятки в небі комунікуючи між собою створюють різні фігури, і дрони між собою тримають необхідну дистанцію і ніяким чином не стикаються. з автами на дорозі буде теж саме, плюс як комунікатори задіють світлофори, дорожні знаки, тощоТрошки проаналізуємо перспективи тотальної автоматизації. В мережі типу 5G і її нащадків треба розмістити трансмітера на кожному фонарному стовпі. 26ГГц сигнал поширюється тільки на кілька сотень метрів у повітрі. По данним аналітиків у світі приблизно 1.6 мільярда фонарних стовпів. Хай один трансмітер вдасться виготовити за $1000. Загальна ціна проекту тоді 1.6 трильйони доларів. Впринципі не так уже і багато, особливо якщо розтягнути задоволення інсталяції на пять-десять років.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 22:19:51 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Всі бачили шоу з дронами, коли десятки в небі комунікуючи між собою створюють різні фігури, і дрони між собою тримають необхідну дистанцію і ніяким чином не стикаються. з автами на дорозі буде теж саме, плюс як комунікатори задіють світлофори, дорожні знаки, тощоТрошки проаналізуємо перспективи тотальної автоматизації. В мережі типу 5G і її нащадків треба розмістити трансмітера на кожному фонарному стовпі. 26ГГц сигнал поширюється тільки на кілька сотень метрів у повітрі. По данним аналітиків у світі приблизно 1.6 мільярда фонарних стовпів. Хай один трансмітер вдасться виготовити за $1000. Загальна ціна проекту тоді 1.6 трильйони доларів. Впринципі не так уже і багато, особливо якщо розтягнути задоволення інсталяції на пять-десять років.Наскількия розумію архітектуру рішення - комунікації між машинами не задіють зовнішні ресурси для оперативного керування, як 5G. Вони спілкуються між собою утворюючи продвинуту WiFi/Bluetooth подібну мережу яку динамічно створюють з оточуючими авто.
Зовнішні мережі не задовільнять через провали в покриті та не гарантують швидкість обміну даними для оперативного керування в реальному часі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 22:25:44 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Трошки проаналізуємо перспективи тотальної автоматизації. В мережі типу 5G і її нащадків треба розмістити трансмітера на кожному фонарному стовпі. 26ГГц сигнал поширюється тільки на кілька сотень метрів у повітрі. По данним аналітиків у світі приблизно 1.6 мільярда фонарних стовпів. Хай один трансмітер вдасться виготовити за $1000. Загальна ціна проекту тоді 1.6 трильйони доларів. Впринципі не так уже і багато, особливо якщо розтягнути задоволення інсталяції на пять-десять років.Наскількия розумію архітектуру рішення - комунікації між машинами не задіють зовнішні ресурси для оперативного керування, як 5G. Вони спілкуються між собою утворюючи продвинуту WiFi/Bluetooth подібну мережу яку динамічно створюють з оточуючими авто.
Зовнішні мережі не задовільнять через провали в покриті та не гарантують швидкість обміну даними для оперативного керування в реальному часі.Ні, саме 5G, гарантоване бачення ситуації на дорозі на пару сотень метрів вперед-назад. Вмонтувати в кожну машину приємопередавач з такими можливостями то дуже складно. Так у тебе один канал звязку з вишкою чи кількома селективно. Така топологія надійніша. По перше вишки не закриваються нічим, бо аони банально на висоті і в кожну можна поставити більш дороге і якісне обладнання. Плюс синхронізація по часу з рубідієвим осцилятором обовязкова. То економічно доцільно тільки на базовій станції.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 22:27:21 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:fd2a:ec30:b07d:---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 22:50:11 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...А людина водій, яка вмикає лівий сигнал, а повертає праворуч?Тут інша ситуація. Водій в першу чергу дивиться на дії іншого. Бо знає, шо інший може бути довбнем.Те саме буде і тут, бо на дорозі можуть бути старі автомобілі, люди, тварини.
Це не заміна, а лише додатковий канал обміну інформацією.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 22:59:41 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Тут інша ситуація. Водій в першу чергу дивиться на дії іншого. Бо знає, шо інший може бути довбнем.Те саме буде і тут, бо на дорозі можуть бути старі автомобілі, люди, тварини.
Це не заміна, а лише додатковий канал обміну інформацією.Цей додатковий канал непотрібен, бо не є достовірним.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 23:03:16 IP/Host: 2600:387:5:807::---
|
Qualcomm краще знає що він робить і чому не використовуються зовнішні мережі для оперативного управління
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 23:06:53 IP/Host: ---.public.t-mobile.at
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 23:09:06 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Те саме буде і тут, бо на дорозі можуть бути старі автомобілі, люди, тварини.
Це не заміна, а лише додатковий канал обміну інформацією.Цей додатковий канал непотрібен, бо не є достовірним.
через якусь теоретичну можливість хакнути вважати канал недостовірним?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 23:16:19 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:fd2a:ec30:b07d:---
|
Розгорнути попередні цитати...Тут інша ситуація. Водій в першу чергу дивиться на дії іншого. Бо знає, шо інший може бути довбнем.Те саме буде і тут, бо на дорозі можуть бути старі автомобілі, люди, тварини.
Це не заміна, а лише додатковий канал обміну інформацією.Цей додатковий канал непотрібен, бо не є достовірним.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 23:21:25 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Те саме буде і тут, бо на дорозі можуть бути старі автомобілі, люди, тварини.
Це не заміна, а лише додатковий канал обміну інформацією.Цей додатковий канал непотрібен, бо не є достовірним.Що значить недостовірний? З різним успіхом можна поставити під сумнів будь яку інформацію - комп’ютерні системи в літаку, трафік контроль в повітряному просторі, квоти котировок ціних паперів на ринку, все що завгодно, включаючи контроль за ракетами та ядерними реакторамих
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 23:33:06 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:fd2a:ec30:b07d:---
|
Розгорнути попередні цитати...Цей додатковий канал непотрібен, бо не є достовірним.Що значить недостовірний? З різним успіхом можна поставити під сумнів будь яку інформацію - комп’ютерні системи в літаку, трафік контроль в повітряному просторі, квоти котировок ціних паперів на ринку, все що завгодно, включаючи контроль за ракетами та ядерними реакторамихТи розумієш про що мова? Що система автомобіля може бути хакнута, і він буде брехати про свої наміри і дїї. Тобто автопілот в принципі не може використовувати будь яку інформацію отриману не від власних датчиків.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 23:37:01 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:fd2a:ec30:b07d:---
|
Розгорнути попередні цитати...Qualcomm краще знає що він робить і чому не використовуються зовнішні мережі для оперативного управлінняДобре, ти далекий від цього всього.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 23:44:12 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Що значить недостовірний? З різним успіхом можна поставити під сумнів будь яку інформацію - комп’ютерні системи в літаку, трафік контроль в повітряному просторі, квоти котировок ціних паперів на ринку, все що завгодно, включаючи контроль за ракетами та ядерними реакторамихТи розумієш про що мова? Що система автомобіля може бути хакнута, і він буде брехати про свої наміри і дїї. Тобто автопілот в принципі не може використовувати будь яку інформацію отриману не від власних датчиків.Може ти в на літаках боїшся літати, бо систему трафік контроля теж можна хакнути?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 23:46:48 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:fd2a:ec30:b07d:---
|
Розгорнути попередні цитати...Ти розумієш про що мова? Що система автомобіля може бути хакнута, і він буде брехати про свої наміри і дїї. Тобто автопілот в принципі не може використовувати будь яку інформацію отриману не від власних датчиків.Може ти в на літаках боїшся літати, бо систему трафік контроля теж можна хакнути?Ну хакнеш. Далі що? Автопілоту літака трафікконтроль до одного місця.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
7 серпня 2022 23:54:41 IP/Host: ---.nycmny.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Qualcomm краще знає що він робить і чому не використовуються зовнішні мережі для оперативного управлінняДобре, ти далекий від цього всього.LOL.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
8 серпня 2022 00:03:59 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:fd2a:ec30:b07d:---
|
Розгорнути попередні цитати...Добре, ти далекий від цього всього.LOL.Дійсно. Спеціаліст з усіх питань