Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Зато не на бляхах

Re: Зато не на бляхах

До 5 років нова може непогано бігати, лише сервісне ТО.

ну ну що там фієста 5 рік пішов ?
А що там на гольфі 2 відїздив хлопака 25 років безпроблемно певно це рекламний хід вольцвагена
   
Re: Зато не на бляхах

Ти розумієш, що шансів вижити в іномарці набагато більше?  Навіть при боковому, найгіршрму з усіх можливих, ударі? Більше того, уся ця електроніка в іномарках створена для щбереження контролю за авто в екстремальній ситуаціі, а активні системи безпеки для того, аби мінімізувати наслідки для людей.
Чого совкові авто і вітчизняного виробника, позбавлені в принципі.
Таку дурницю, як стан доріг я взагалі не згадую.

Не це все звичайно добре, в реальних дтп це фсе до сраки - з груди металу виріжуть тіло, ну може буде в дещо кращому стані для похорон.
І до речі жигі і волги повільно їздять.



Останнє редагування: 11 липня 2017 11:47:47 від Serge_D
   
Re: Зато не на бляхах

ну ну що там фієста 5 рік пішов ?
А що там на гольфі 2 відїздив хлопака 25 років безпроблемно певно це рекламний хід вольцвагена

Моїй лише рік, поки що жодних проблем. Звичайно, якщо в тебе "Ланос", то в тебе будуть проблеми і через півроку...
   
Re: Зато не на бляхах

А, то ти ще й Семена-реставратора  знаєш ?
 :laugh:

Звідки мені його знати, у мене не шрот...
   
Re: Зато не на бляхах

Не це все звичайно добре, в реальних дтп це фсе до сраки - з груди металу виріжуть тіло, ну може буде в дещо кращому стані для похорон.

Показати зображення...

При швидкості 60-80 людина в іномарці виживе, вище вже під питанням. В жигах і сенсах це вже при 60 проблематично.
Більш того, іномарки побудовані так, аби мінімізувати імовірність втрати контролю за авто.
   
Re: Зато не на бляхах

Моїй лише рік, поки що жодних проблем. Звичайно, якщо в тебе "Ланос", то в тебе будуть проблеми і через півроку...

Так ведь эта вся эпопея нев'ебезными ценами на растаможку  как раз шоб украинцы ланосы покупали))
Во дает
   
Re: Зато не на бляхах

Моїй лише рік, поки що жодних проблем. Звичайно, якщо в тебе "Ланос", то в тебе будуть проблеми і через півроку...

Йой як так ви не підтримуєте національного лайновиробника на українських номерах непорядок непорядок

Зустрінетесь з фактом швидкого дешевіння авто цікаво буде подивитися реакцію
   
Re: Зато не на бляхах

Не це все звичайно добре, в реальних дтп це фсе до сраки - з груди металу виріжуть тіло, ну може буде в дещо кращому стані для похорон.
І до речі жигі і волги повільно їздять.

Показати зображення...

Кемрі з фокусом - там швидкості були поза 120 км на годину
   
Re: Зато не на бляхах

Можна, звісно, але грошей вона все одно потребуватиме час від часу.

як і люба інша  :lol:
   
зато не бляха :(

   
Re: зато не бляха :(

10 липня на автодорозі Черняхів – Малин – Термахівка водій автомобіля ВАЗ-2109 на заокругленій ділянці дороги не впорався з керування, від чого транспортний засіб потрапив у кювет, а потім зіткнувся з деревом. Від отриманих травм на місці пригоди загинули двоє пасажирів авто. Розпочато розслідування.

Про це повідомляє прес-служба ГУ Нацполіції у Житомирській області.

«ДТП сталася неподалік с. Соснівки близько 17.00. За кермом автомобіля, що рухався у напрямку м. Малина, перебував 26-річний житель райцентру. У салоні знаходились його 22-річна дружина та 47-річна теща. Обоє від отриманих тілесних ушкоджень загинули на місці пригоди. Керманича авто госпіталізували до травматологічного відділення лікарні. За вказаним фактом розпочато кримінальне провадження за ч.3 ст. 286(Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами) Кримінального кодексу України. Призначено низку автотехнічних експертиз для встановлення усіх обставин дорожньо-транспортної пригоди.
   
Re: зато не бляха :(

Хуйня. Можно переварить,отрехтовать, покрасить и будет лучше чем новая
   
Re: Зато не на бляхах

Йой як так ви не підтримуєте національного лайновиробника на українських номерах непорядок непорядок

Зустрінетесь з фактом швидкого дешевіння авто цікаво буде подивитися реакцію

Та мені пох на бляхи, я купую в іншій ціновій категорії. Нова "Фієста" ніколи не коштуватиме 2000 у.о.
   
Re: Зато не на бляхах

Та мені пох на бляхи, я купую в іншій ціновій категорії. Нова "Фієста" ніколи не коштуватиме 2000 у.о.

Иліта, йопт!
   
Re: Зато не на бляхах

"    Лохам здесь не место
     У меня Форд ФИЕСТА!!"
   
Re: Зато не на бляхах

 :weep: ну вас всех в ....оппу! Заипали! Всё! Купил я себе бляху... :shuffle: но так шоб пабагатому а не как у пэрэсичного бляхофила злыдня фуповца "мыколы". хе хе.
   
Re: Зато не на бляхах

яку
   
Re: Зато не на бляхах

Иліта, йопт!

Це звичайна малолітражка. Куди мені до твого крузака чи що там у тебе велике...
   
Re: Зато не на бляхах

:weep: ну вас всех в ....оппу! Заипали! Всё! Купил я себе бляху... :shuffle: но так шоб пабагатому а не как у пэрэсичного бляхофила злыдня фуповца "мыколы". хе хе.

Не словом, а делом  :gigi:
   
Re: зато не бляха :(

   
Re: Зато не на бляхах

Воть. :shuffle: на таком можна и женщин киевских и приличных...покатат ь...чы покарать
   
Re: Зато не на бляхах

Воть. :shuffle: на таком можна и женщин киевских и приличных...покатат ь...чы покарать


W211? Яке двігло?
   
Re: Зато не на бляхах

Кожен сам собі вибирає та має прораховувати ризики. Будуть затискати "бляхи" - не вгадали. Не будуть - ну тоді виграли )))
   
Re: зато не бляха :(

.перенесли

Останнє редагування: 11 липня 2017 12:56:32 від exe_zp
   
Re: Зато не на бляхах

E320CDI
Iбо дiзель ( як на мою джипiвську дизельну думку) це верi гууд i файнiше за бенз.

Останнє редагування: 11 липня 2017 12:42:29 від Лисогорець
   
Re: зато не бляха :(

Смешно как бляхари хватаются за соломинку любое ДТП
лишь бы доказать что бляхи это большое добро.
Третья ветка за сегодня
   
Re: Зато не на бляхах

E320CDI
Iбо дiзель ( як на мою джипiвську дизельну думку) це верi гууд i файнiше за бенз.

Євро-3, хехе
   
Re: зато не бляха :(

Смешно как бляхари хватаются за соломинку любое ДТП
лишь бы доказать что бляхи это большое добро.
Третья ветка за сегодня

Поідь на похорони в село Ямпіль і там перед двома дітьми, що без батьків залишились, поржи.
   
Re: Зато не на бляхах

:weep: ну вас всех в ....оппу! Заипали! Всё! Купил я себе бляху... :shuffle: но так шоб пабагатому а не как у пэрэсичного бляхофила злыдня фуповца "мыколы". хе хе.

ты, если с головой, на своей 4х4 больше 100 фиг поедешь даже по автобану.
хе-хе.. а мну вот москвыч-412 недавеча за 1600 уёв предлагали  :weep:  цуко, практически оригинальный, тока торпедо не родное (мой ровесник, блин!)
   
Re: зато не бляха :(

Диски модни, сидушки спортывни.   (tu)

мугу... долеталсо рэйсэр... (((
там дорога не совсем фонтан. узкая к тому же. поворот довольно капостный, хотя и уклон полотна имееццо нормальный. видать топил 130-140, на сбросил перед поворотом, вылетел на обочину - а там песочек с отсевом... ((((
   
Re: зато не бляха :(

Поідь на похорони в село Ямпіль і там перед двома дітьми, що без батьків залишились, поржи.

Та трагедія, звісно. Але погодься, це відоме місце, кожен, хто там їздить, має знати про ту ділянку, там і знак відповідний висить.
   
Re: Зато не на бляхах

ты, если с головой, на своей 4х4 больше 100 фиг поедешь даже по автобану.
хе-хе.. а мну вот москвыч-412 недавеча за 1600 уёв предлагали  :weep:  цуко, практически оригинальный, тока торпедо не родное (мой ровесник, блин!)
я на своём рамнике с постоянным задним приводом по новообуховской трассе  еду со скоростью от 150 до 160. Да ещё сзади лафет с лодкой и мотором. И что характерно, скорость ощущаю только взглянув на спидометр. А так внешне, похуй, турбодизель, тащит шо немой и тихонько урчит.
   
Re: Зато не на бляхах

Євро-3, хехе
ну ишо? Не дымит и не коптит,авто 2008 г. Пробег 140000. Для мерсовского дизеля это ничто.
   
Re: Зато не на бляхах

ну ишо? Не дымит и не коптит,авто 2008 г. Пробег 140000. Для мерсовского дизеля это ничто.

нафіга воно тобі оте корито велике і широке ?
ним паркуватись капец як незручно.
щось пошустріше і компактніше було б зручніше.

Хоча десь на дальяк на трасі саме задоволення на такому їхати
   
Re: зато не бляха :(

Та трагедія, звісно. Але погодься, це відоме місце, кожен, хто там їздить, має знати про ту ділянку, там і знак відповідний висить.

І? Хочеш сказати, що чувак на волзі перевищував?
   
Re: Зато не на бляхах

ну ишо? Не дымит и не коптит,авто 2008 г. Пробег 140000. Для мерсовского дизеля это ничто.

Нічо, просто кажу. Тут радєтєлі за манюпаса від євро-3 сцуть кип"ятком по ногам.
   
Re: Зато не на бляхах

Нічо, просто кажу. Тут радєтєлі за манюпаса від євро-3 сцуть кип"ятком по ногам.
"мерсопокупатель"  из тех самых радетелей, то он тролить :gigi:
   
Re: Зато не на бляхах

нафіга воно тобі оте корито велике і широке ?
ним паркуватись капец як незручно.
щось пошустріше і компактніше було б зручніше.

Хоча десь на дальяк на трасі саме задоволення на такому їхати
чым бильшэ корыто там воно бэзпэчнишэ. Ну и с жэнсчиной в таком удобно, не нада горбатицца и изгибацца фуй зна как B-) Фсмысле- ей.
   
Re: Зато не на бляхах

"мерсопокупатель"  из тех самых радетелей, то он тролить :gigi:
B-) приеду в Запор, одену на капот. Потом будишш гордицца шо у тя на сраке будет отпечаток моего мэрса
   
Re: Зато не на бляхах

чым бильшэ корыто там воно бэзпэчнишэ. Ну и с жэнсчиной в таком удобно, не нада горбатицца и изгибацца фуй зна как B-) Фсмысле- ей.

Спірне питання. Тут справа звички більше. До того ж, це по прямій можна перти 150 на джипі, а десь на звистій дорозі вже всьо.
Я колись так по дорозі в карпати із лєхусом гх-470 бавився - по прямій він доволі шустро пер, а як почались повороти і петлі, то він  вже відірватись не міг.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія