Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 05:55:46 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 07:05:27 IP/Host: ---.public.telering.at
|
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 07:08:27 IP/Host: ---.atnat0031.highway.webapn.at
|
дозволити користуватись приватному транспорту смугами для громадського транспорту у випадку, коли останнього на них немає.
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 07:17:47 IP/Host: 194.44.123.---
|
Розгорнути попередні цитати...Я от не розумію, до чого тут лівачізм? Це ж чисто наукова штука, технічна, концептуальна, логістична, але аж ніяк не політична.де саме там наука а не культ карго?Ну ідіть у спеціалістів попитайтесь, чи потрібні виділенки в місті, якшо не вірите, шо то наука) В політех можете сходити, наприклад, там є відповідна кафедра.
Нє. якшо маєте альтернативне рішення, як забезпечити безперешкодний проїзд ГТ без виділенок - то в студію, буде інша наука) А як не маєте - то тоді вже приймайте цю
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 07:19:41 IP/Host: 194.44.123.---
|
Розгорнути попередні цитати...Шо, внатурі?))
Ото дебіли в тих європках, не розуміють Асобий Путь, якісь там пріоритети дурнуваті придумали)А те, що спочатку вони розбудували дорожню інфраструктуру, а вже потім повводили смуги для ГТ - це не помічаємо?
А те, що проїзд у ГТ там коштує мінімум 1 євро (й про всяк випадок у сотий вже раз: основна ціна - це залізо, а не зарплатня), - це теж нах?Розбудували, і тепер жаліють і розбирають естакади)
Серйозно, це пряма мова їхніх транспортників.
Якщо Ви подивитесь уважно, то в Європі всередині міста ці всі естакади і фрівеї - побудовані раніше, зараз вони такого не роблять, і не тому, що вже достатньо, а тому, що це тепер вважається помилковою стратегією.
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 07:28:22 IP/Host: ---.lvv.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...де саме там наука а не культ карго?Ну ідіть у спеціалістів попитайтесь, чи потрібні виділенки в місті, якшо не вірите, шо то наука) В політех можете сходити, наприклад, там є відповідна кафедра.
Нє. якшо маєте альтернативне рішення, як забезпечити безперешкодний проїзд ГТ без виділенок - то в студію, буде інша наука) А як не маєте - то тоді вже приймайте цюСпеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 07:30:34 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Розгорнути попередні цитати...де саме там наука а не культ карго?Ну ідіть у спеціалістів попитайтесь, чи потрібні виділенки в місті, якшо не вірите, шо то наука) В політех можете сходити, наприклад, там є відповідна кафедра.
Нє. якшо маєте альтернативне рішення, як забезпечити безперешкодний проїзд ГТ без виділенок - то в студію, буде інша наука) А як не маєте - то тоді вже приймайте цюСпеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 07:30:46 IP/Host: 194.44.123.---
|
- в місті корки
- треба зробити ширше дороги
- містяни купили нові авто і стали більше їздити містом
- в місті знову корки на тих широких вулицях
-ГТ стоїть в тих самих корках
- автовласники знову просять ширші дороги
- мерія робить вужчі тротуари
- розширює дороги
- містяни купили нові авто і стали більше їздити
- місто знову в корках
- автовласники. Вимагають автобанів в центрі міста
- місто закопує пішоходів переходи під землю, робить багаторівневі розв'язки
- містяни купили нові авто і стали більше їздити
- пішоходи стали менше рухатись містом ( парковки на тротуарах , вужчі тротуари, ГТ стоїть в заторах разом з машинами )
- корки нікуди не ділись
- автовласники вимагають окрім ширших вулиць ще й більше паркінгу
- місто і далі інвестує в них а не в ГТ, вело, пішоходів
Успіху автовласникам!
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 07:34:48 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Розгорнути попередні цитати...- в місті корки
- треба зробити ширше дороги
- містяни купили нові авто і стали більше їздити містом
- в місті знову корки на тих широких вулицях
-ГТ стоїть в тих самих корках
- автовласники знову просять ширші дороги
- мерія робить вужчі тротуари
- розширює дороги
- містяни купили нові авто і стали більше їздити
- місто знову в корках
- автовласники. Вимагають автобанів в центрі міста
- місто закопує пішоходів переходи під землю, робить багаторівневі розв'язки
- містяни купили нові авто і стали більше їздити
- пішоходи стали менше рухатись містом ( парковки на тротуарах , вужчі тротуари, ГТ стоїть в заторах разом з машинами )
- корки нікуди не ділись
- автовласники вимагають окрім ширших вулиць ще й більше паркінгу
- місто і далі інвестує в них а не в ГТ, вело, пішоходів
Успіху автовласникам!Як солодко співає комуністична ідеологія...
Тобто вони мають бути бидлом і ходити строєм
А про те що треба планувати місто із врахуванням транспортної проблеми - довбограї не хочуть думати
парковки - це довготривалий окупний бузнесь - соціалістичні ідеї для ГТ робить невигідним цей бізнес - того парковок немає. Але ліваки далі розказують які погані автомоделісти.
Цікаво з якого бюджету мають будуватися велодоріжки
Головне автовласники не отримують нічого - а соціалісти розказують що ті безперервно вимагають
У Львові інфраструктуру не розширили з часів Радянського Союзу - лише згадати
Галицьке перехрестя яке за Радянського Союзу готували до розширення звузили
Окружну дорогу на якій провели грунтові роботи на 30% тупо забили болт дороги не стало
Головне то були хоч трохи думаючі соціалісти - а тепер люмпен-соціалісти, які лиш розказують як гробовозки роблять місто щасливим
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 07:35:44 IP/Host: ---.public.telering.at
|
Розгорнути попередні цитати...де саме там наука а не культ карго?Ну ідіть у спеціалістів попитайтесь, чи потрібні виділенки в місті, якшо не вірите, шо то наука) В політех можете сходити, наприклад, там є відповідна кафедра.
Нє. якшо маєте альтернативне рішення, як забезпечити безперешкодний проїзд ГТ без виділенок - то в студію, буде інша наука) А як не маєте - то тоді вже приймайте цюСпеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 07:37:43 IP/Host: 194.44.123.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ну ідіть у спеціалістів попитайтесь, чи потрібні виділенки в місті, якшо не вірите, шо то наука) В політех можете сходити, наприклад, там є відповідна кафедра.
Нє. якшо маєте альтернативне рішення, як забезпечити безперешкодний проїзд ГТ без виділенок - то в студію, буде інша наука) А як не маєте - то тоді вже приймайте цюСпеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?Математика
Тому гт має переваги
Найвищий пріоритет в місті - для мешканців - тобто людей - тобто пішоходів
Далі вело
Далі гт
Далі авто в русі
Далі авто на паркрвці
П.с. виділена і існує для вас, автовласників
Щоб більше людей сіло на трамвай чи автобус
І менше сіло на авто
Тоді автовласнику буде краще
Але за це треба платити.
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 07:43:13 IP/Host: 194.44.123.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ну ідіть у спеціалістів попитайтесь, чи потрібні виділенки в місті, якшо не вірите, шо то наука) В політех можете сходити, наприклад, там є відповідна кафедра.
Нє. якшо маєте альтернативне рішення, як забезпечити безперешкодний проїзд ГТ без виділенок - то в студію, буде інша наука) А як не маєте - то тоді вже приймайте цюСпеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?Украіна не унікальна.
Будь який варіант зменшити тиск авто на місто завжди погіршує життя автомобілістів.
Для того власне воно і робиться))
Примусити пересадити в ГТ особливо електричний.
Чому це стає можливим?
Власників авто по містам Уа тепер 200-300.
Що на додачу ще й слабо голосує.
Віруни в ГТ завжди будуть в більшості.
"Менше в авто народу- більше кислороду" ци
Вас ще поборами на володіння ніяк не тиснуть.
Насолоджуйтесь)
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 07:45:41 IP/Host: 194.44.123.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ну ідіть у спеціалістів попитайтесь, чи потрібні виділенки в місті, якшо не вірите, шо то наука) В політех можете сходити, наприклад, там є відповідна кафедра.
Нє. якшо маєте альтернативне рішення, як забезпечити безперешкодний проїзд ГТ без виділенок - то в студію, буде інша наука) А як не маєте - то тоді вже приймайте цюСпеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?Ти вчергове доводиш,що думати-це не твоє
Скільки людей їде в ГТ і скільки в приватному?
Хоча кому це я розказую зараз
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 08:29:48 IP/Host: ---.primonet.com.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Спеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?Математика
Тому гт має переваги
Найвищий пріоритет в місті - для мешканців - тобто людей - тобто пішоходів
Далі вело
Далі гт
Далі авто в русі
Далі авто на паркрвці
П.с. виділена і існує для вас, автовласників
Щоб більше людей сіло на трамвай чи автобус
І менше сіло на авто
Тоді автовласнику буде краще
Але за це треба платити.
Ще раз математика говорить що ГТ не має жодної переваги.
Дурнику якщо побудувати загальну модель транспортування - я тобі можу це зробити за тисяч 30 доларів, буде чітко видно що ГТ це дурня.
Дали такі дауни враховують примітивний рух. Але не враховують величезну кількість факторів які лише безперезвний рух роблять не основним фактором.
Наприклад дуже красиво було видно цю маячню на липинського коли о 8 вечора коли уже не працювали ніякі заклади під час карантину там утворився затор який так планували горе-соціалісти.
Ну і далі соціалісти розказують що приватна власність то зло - усі мають ходити строєм
Доречі зараз має давати аргументи а он в Голандії чи Сингапурі....
От тільки в Сингапурі 6000 осіб на 1 кв км а у нас 70 осіб на 1 кв. км - тобто майже на 2 порядки та й таке
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 08:44:36 IP/Host: ---.public.telering.at
|
Розгорнути попередні цитати...Спеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?Украіна не унікальна.
Будь який варіант зменшити тиск авто на місто завжди погіршує життя автомобілістів.
Для того власне воно і робиться))
Примусити пересадити в ГТ особливо електричний.
Чому це стає можливим?
Власників авто по містам Уа тепер 200-300.
Що на додачу ще й слабо голосує.
Віруни в ГТ завжди будуть в більшості.
"Менше в авто народу- більше кислороду" ци
Вас ще поборами на володіння ніяк не тиснуть.
Насолоджуйтесь)Ще раз яки в дупу тиск авто на місто...
Може поговоримо про тиск нафтопереробного на місто
Про тиск заводу телеграфної апаратури на місто
Про тиск заводу автонавантажувачів на місто
Про тиск ЛАЗу на місто
Про тиск танкоремонтного на місто
Про тиск лижної фабрики на місто
Про тиск Кінескопу на місто
....
Чисто поржати вони здохли а в місті далі розказують хто винуватий
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 08:50:45 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Ще раз математика говорить що ГТ не має жодної переваги.
Дурнику якщо побудувати загальну модель транспортування - я тобі можу це зробити за тисяч 30 доларів, буде чітко видно що ГТ це дурня.
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 09:05:24 IP/Host: ---.public.telering.at
|
Розгорнути попередні цитати...Ще раз математика говорить що ГТ не має жодної переваги.
Дурнику якщо побудувати загальну модель транспортування - я тобі можу це зробити за тисяч 30 доларів, буде чітко видно що ГТ це дурня.Спробуй розглянути на прикладі у два коли
- не працює метро
- немає потоку школярів і студентів до навчання
- велика частина бізнесу ще закрита
місто встало в корках, яких не було навіть в 2008
П.с. 70% мешканців пересуваються містом на своїх двох + гт
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 10:41:07 IP/Host: 194.44.123.---
|
Розгорнути попередні цитати...Математика
Тому гт має переваги
Найвищий пріоритет в місті - для мешканців - тобто людей - тобто пішоходів
Далі вело
Далі гт
Далі авто в русі
Далі авто на паркрвці
П.с. виділена і існує для вас, автовласників
Щоб більше людей сіло на трамвай чи автобус
І менше сіло на авто
Тоді автовласнику буде краще
Але за це треба платити.
Ще раз математика говорить що ГТ не має жодної переваги.
Дурнику якщо побудувати загальну модель транспортування - я тобі можу це зробити за тисяч 30 доларів, буде чітко видно що ГТ це дурня.
Дали такі дауни враховують примітивний рух. Але не враховують величезну кількість факторів які лише безперезвний рух роблять не основним фактором.
Наприклад дуже красиво було видно цю маячню на липинського коли о 8 вечора коли уже не працювали ніякі заклади під час карантину там утворився затор який так планували горе-соціалісти.
Ну і далі соціалісти розказують що приватна власність то зло - усі мають ходити строєм
Доречі зараз має давати аргументи а он в Голандії чи Сингапурі....
От тільки в Сингапурі 6000 осіб на 1 кв км а у нас 70 осіб на 1 кв. км - тобто майже на 2 порядки та й такеПродовжуй стояти в корках До часів карантину завдяки таким смугам я за 10 хвилин спокійно доїжджав до центру на автобусі.
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 10:44:24 IP/Host: 194.44.123.---
|
Розгорнути попередні цитати...Украіна не унікальна.
Будь який варіант зменшити тиск авто на місто завжди погіршує життя автомобілістів.
Для того власне воно і робиться))
Примусити пересадити в ГТ особливо електричний.
Чому це стає можливим?
Власників авто по містам Уа тепер 200-300.
Що на додачу ще й слабо голосує.
Віруни в ГТ завжди будуть в більшості.
"Менше в авто народу- більше кислороду" ци
Вас ще поборами на володіння ніяк не тиснуть.
Насолоджуйтесь)Ще раз яки в дупу тиск авто на місто...
Може поговоримо про тиск нафтопереробного на місто
Про тиск заводу телеграфної апаратури на місто
Про тиск заводу автонавантажувачів на місто
Про тиск ЛАЗу на місто
Про тиск танкоремонтного на місто
Про тиск лижної фабрики на місто
Про тиск Кінескопу на місто
....
Чисто поржати вони здохли а в місті далі розказують хто винуватийНе вловлюю логіку звязку авто і уссрних заводів ?
Автомобілісти можуть захищатися
Навіть мають це робити.
Але з логікою
Пора×уй базовий тиск хоча б по двом складовим просторовий тиск авто і екологічний і знайди аргумент чим його компенсувати.
По памяті одна персона в ГТ Відня забруднює місто в 25раз менше автомобіліста.
5 грам викидів СО проти 120гр на км.
То якщо про еко
Просторовий аспект.
Паркування
Вартість квадратного метра землі в Відні вже на околицях 1.000є а в центрі на порядок вище або іі просто немає
Для авто потрібно 15 кв .метрів мінімум тобто знайти площу що потенційно коштує 15.000євро і вище.
Автобус заміняє 85авто і лише втричі габаритніший в паркуванні.
Рух.
Динамічні габарити авто при русі 50 км (як тут рахують інтервал 2сек) складають в районі 50кв метрів.
І потребує мін 75кв метрів полотна дороги. Далі можеш сам рахувати і порівнювати.
В випадку підрахунку через динамічні габарити автобус вбиває авто не 85 а 350 раз в розрахунку на перевезення одного мешканця міста
Цифри ці легко перевіряються. На спецсайтах тоі інфи валом.
Ми як автомобілісти маємо захищатися.
Але без істерик.
Тут хоча б побори на утримування авто 1-2.5тис євро в рік і паркінг 2є година ті хто про знають написане вище не заперечує.
В Украіні пасивних поборів практично не існує і норм.
Насолоджуйтесь)
То недовго ще буде в містах
Проблема що смугу для ГТ зробили??
))))
Не буди лихо поки воно тихо (ци)
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 10:46:15 IP/Host: 194.44.123.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ще раз математика говорить що ГТ не має жодної переваги.
Дурнику якщо побудувати загальну модель транспортування - я тобі можу це зробити за тисяч 30 доларів, буде чітко видно що ГТ це дурня.Спробуй розглянути на прикладі у два коли
- не працює метро
- немає потоку школярів і студентів до навчання
- велика частина бізнесу ще закрита
місто встало в корках, яких не було навіть в 2008
П.с. 70% мешканців пересуваються містом на своїх двох + гтУкраінська влада і центральна і місцева як завжди просирає комунікацію.
Базові цифри не пояснює.
Тим генерує ще більший срач.
На Шевченка у Львові зараз роблять то квазікільце що на Левандівку.
Який там бюджет?
200лямів здається
Більшість за зовнішні кредити.
А потім фуп среться чим Емвеефи і соросята курва гадять украінцям)))
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 11:40:53 IP/Host: 91.245.79.---
|
Розгорнути попередні цитати...
Ще раз математика говорить що ГТ не має жодної переваги.
Дурнику якщо побудувати загальну модель транспортування - я тобі можу це зробити за тисяч 30 доларів, буде чітко видно що ГТ це дурня.
Дали такі дауни враховують примітивний рух. Але не враховують величезну кількість факторів які лише безперезвний рух роблять не основним фактором.
Наприклад дуже красиво було видно цю маячню на липинського коли о 8 вечора коли уже не працювали ніякі заклади під час карантину там утворився затор який так планували горе-соціалісти.
Ну і далі соціалісти розказують що приватна власність то зло - усі мають ходити строєм
Доречі зараз має давати аргументи а он в Голандії чи Сингапурі....
От тільки в Сингапурі 6000 осіб на 1 кв км а у нас 70 осіб на 1 кв. км - тобто майже на 2 порядки та й такеПродовжуй стояти в корках До часів карантину завдяки таким смугам я за 10 хвилин спокійно доїжджав до центру на автобусі.Доїжджав чекаючи автобус півгодини
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 11:42:51 IP/Host: ---.public.telering.at
|
Розгорнути попередні цитати...Спробуй розглянути на прикладі у два коли
- не працює метро
- немає потоку школярів і студентів до навчання
- велика частина бізнесу ще закрита
місто встало в корках, яких не було навіть в 2008
П.с. 70% мешканців пересуваються містом на своїх двох + гтУкраінська влада і центральна і місцева як завжди просирає комунікацію.
Базові цифри не пояснює.
Тим генерує ще більший срач.
На Шевченка у Львові зараз роблять то квазікільце що на Левандівку.
Який там бюджет?
200лямів здається
Більшість за зовнішні кредити.
А потім фуп среться чим Емвеефи і соросята курва гадять украінцям)))І куди воно це кільце впреться ? в забудову де вимахали 30-40 новобудов
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 11:56:52 IP/Host: 194.44.123.---
|
Розгорнути попередні цитати...Продовжуй стояти в корках До часів карантину завдяки таким смугам я за 10 хвилин спокійно доїжджав до центру на автобусі.Доїжджав чекаючи автобус півгодиниЦе в якій сраці у Львові треба жити, щоб чекати автобус півгодини?
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 11:57:52 IP/Host: 194.44.123.---
|
Розгорнути попередні цитати...Украінська влада і центральна і місцева як завжди просирає комунікацію.
Базові цифри не пояснює.
Тим генерує ще більший срач.
На Шевченка у Львові зараз роблять то квазікільце що на Левандівку.
Який там бюджет?
200лямів здається
Більшість за зовнішні кредити.
А потім фуп среться чим Емвеефи і соросята курва гадять украінцям)))І куди воно це кільце впреться ? в забудову де вимахали 30-40 новобудовТа не ляпай по лобі себе так часто(
Ігноруй якщо не розумієш написане.
То автомобільне кільце на Шевченка за єврокредити тобі без потреби?
ХЗрозумієш що тоді ще треба)))
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 12:06:07 IP/Host: ---.komitex.net
|
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 12:11:44 IP/Host: 91.245.79.---
|
Розгорнути попередні цитати...Доїжджав чекаючи автобус півгодиниЦе в якій сраці у Львові треба жити, щоб чекати автобус півгодини?Тобто порушували карантин і напихалися. Що й очікувано
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 15:26:25 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Та не ляпай по лобі себе так часто(
Ігноруй якщо не розумієш написане.
То автомобільне кільце на Шевченка за єврокредити тобі без потреби?
ХЗрозумієш що тоді ще треба)))
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 15:39:00 IP/Host: 37.73.80.---
|
Розгорнути попередні цитати...де саме там наука а не культ карго?Ну ідіть у спеціалістів попитайтесь, чи потрібні виділенки в місті, якшо не вірите, шо то наука) В політех можете сходити, наприклад, там є відповідна кафедра.
Нє. якшо маєте альтернативне рішення, як забезпечити безперешкодний проїзд ГТ без виділенок - то в студію, буде інша наука) А як не маєте - то тоді вже приймайте цюСпеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 15:40:54 IP/Host: 37.73.80.---
|
Розгорнути попередні цитати...А те, що спочатку вони розбудували дорожню інфраструктуру, а вже потім повводили смуги для ГТ - це не помічаємо?
А те, що проїзд у ГТ там коштує мінімум 1 євро (й про всяк випадок у сотий вже раз: основна ціна - це залізо, а не зарплатня), - це теж нах?Розбудували, і тепер жаліють і розбирають естакади)
Серйозно, це пряма мова їхніх транспортників.
Якщо Ви подивитесь уважно, то в Європі всередині міста ці всі естакади і фрівеї - побудовані раніше, зараз вони такого не роблять, і не тому, що вже достатньо, а тому, що це тепер вважається помилковою стратегією.- і закликають повернутися у лоно природи відмовитись від авто, смартфонів, зубних щіток і мила.
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 15:41:21 IP/Host: 37.73.80.---
|
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 15:52:51 IP/Host: 165.225.81.---
|
Утримання автомобілів порівнюємо Україну із 70 чоловік на 1 кв км із країнами де 700 чоловік на 1 кв км
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 16:03:59 IP/Host: ---.komitex.net
|
В цілому, в нормальних країнах давно вже несає дискусій на цю тему
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 16:05:31 IP/Host: ---.komitex.net
|
Розгорнути попередні цитати...Розбудували, і тепер жаліють і розбирають естакади)
Серйозно, це пряма мова їхніх транспортників.
Якщо Ви подивитесь уважно, то в Європі всередині міста ці всі естакади і фрівеї - побудовані раніше, зараз вони такого не роблять, і не тому, що вже достатньо, а тому, що це тепер вважається помилковою стратегією.- і закликають повернутися у лоно природи відмовитись від авто, смартфонів, зубних щіток і мила.нічого подібного, авто - це хороша штука, просто не для кожноденного пересування містом. Є гараж, там авто стоїть, коли треба - звідти береться і використовується.
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
16 червня 2020 19:37:12 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
17 червня 2020 21:14:25 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
17 червня 2020 21:34:23 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
17 червня 2020 21:39:21 IP/Host: ---.albion.lviv.ua
|
Такого не може бути: вони її просто заб'ють, і ми все одно повернемося до звичних заторів.
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
17 червня 2020 21:44:27 IP/Host: ---.albion.lviv.ua
|
П.с. 70% мешканців пересуваються містом на своїх двох + гт
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
17 червня 2020 22:10:28 IP/Host: ---.lvv.volia.net
|
Показати зображення...
Пішла народна класика:
Існуюючої каналізаційної мережі Львова - цілком достатньо. Просто різко зросла кількість приватних туалетів. А побудова нових чи розширення наявних колекторів лише притягуватиме більші кількості гімна.
Тому Львів'янам слід переходити на екологічні вуличні сортири і громадські туалети.
Але ще важливішим є фактор ефективного використання найціннішого міського фізичного ресурсу - простору.
Саме тому обґрунтованим є нанесення жовтої смуги по каналізаційних колекторах, щоб ефективно розділити потоки з приватних і громадських вбиралень.
Показати зображення...
Re: Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама |
17 червня 2020 22:13:03 IP/Host: ---.komitex.net
|