Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Львів: Смуги громадського транспорту - правильна реклама [ua]

- в місті корки
- треба зробити ширше дороги
- містяни купили нові авто і стали більше їздити містом
- в місті знову корки на тих широких вулицях
-ГТ стоїть в тих самих корках
- автовласники знову просять ширші дороги
- мерія робить вужчі тротуари
- розширює дороги
- містяни купили нові авто і стали більше їздити
- місто знову в корках
- автовласники. Вимагають автобанів в центрі міста
- місто закопує пішоходів переходи під землю, робить багаторівневі розв'язки
- містяни купили нові авто і стали більше їздити
- пішоходи стали менше рухатись містом ( парковки на тротуарах , вужчі тротуари, ГТ стоїть в заторах разом з машинами )
- корки нікуди не ділись
- автовласники вимагають окрім ширших вулиць ще й більше паркінгу
- місто і далі інвестує  в них а не в ГТ, вело, пішоходів
Успіху автовласникам!
   
Тут часто згадують без потреби каргокульт.

Каргокульт це блях натягати і дивувавтися чого це хлопці ми всі стоімо.
"Бляха" це є каргокульт.
Смуга БУС це спроба іхати і єпля нас автомобілістів.
Яка і далі тут продовжується(
Львів повторює  що тут в 80-90 робили.

Якщо і називати каргокультом що в Львові по ГТ робиться  то починайте визначатии явище бляхокульту.
Як протилежність вірунів в ГТ

Авто індивідуальне в містах Європи все дорожче обходиться.
Його просто видавлюють за межі великих міст.
І немає аналогіі з кого курва вони беруть приклад((
Щоб теж то каргокультом назвати і поржати над ніби недолугими.

Останнє редагування: 16 червня 2020 07:08:05 від Lemberg.AT
   
дозволити користуватись приватному транспорту смугами для громадського транспорту у випадку, коли останнього на них немає.
Це те ж саме що замалювати ті смуги :facepalm1:
   
Ну ідіть у спеціалістів попитайтесь, чи потрібні виділенки в місті, якшо не вірите, шо то наука) В політех можете сходити, наприклад, там є відповідна кафедра.

Нє. якшо маєте альтернативне рішення, як забезпечити безперешкодний проїзд ГТ без виділенок - то в студію, буде інша наука) А як не маєте - то тоді вже приймайте цю

Спеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?
   
Розбудували, і тепер жаліють і розбирають естакади)
Серйозно, це пряма мова їхніх транспортників.

Якщо Ви подивитесь уважно, то в Європі всередині міста ці всі естакади і фрівеї - побудовані раніше, зараз вони такого не роблять, і не тому, що вже достатньо, а тому, що це тепер вважається помилковою стратегією.

 :lol:  :weep:  :lol: - і закликають повернутися у лоно природи відмовитись від авто, смартфонів, зубних щіток і мила.
   
Спеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?

Ти вчергове доводиш,що думати-це не твоє  :laugh:
Скільки людей їде в ГТ і скільки в приватному?
Хоча кому це я розказую зараз :facepalm1:
   
Спеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?
Математика
Тому гт має переваги
Найвищий пріоритет в місті - для мешканців - тобто людей - тобто пішоходів
Далі вело
Далі гт
Далі авто в русі
Далі авто на паркрвці

П.с. виділена і існує для вас, автовласників
Щоб більше людей сіло на трамвай чи автобус
І менше сіло на авто
Тоді автовласнику буде краще

Але за це треба платити.
   
- в місті корки
- треба зробити ширше дороги
- містяни купили нові авто і стали більше їздити містом
- в місті знову корки на тих широких вулицях
-ГТ стоїть в тих самих корках
- автовласники знову просять ширші дороги
- мерія робить вужчі тротуари
- розширює дороги
- містяни купили нові авто і стали більше їздити
- місто знову в корках
- автовласники. Вимагають автобанів в центрі міста
- місто закопує пішоходів переходи під землю, робить багаторівневі розв'язки
- містяни купили нові авто і стали більше їздити
- пішоходи стали менше рухатись містом ( парковки на тротуарах , вужчі тротуари, ГТ стоїть в заторах разом з машинами )
- корки нікуди не ділись
- автовласники вимагають окрім ширших вулиць ще й більше паркінгу
- місто і далі інвестує  в них а не в ГТ, вело, пішоходів
Успіху автовласникам!

Як солодко співає комуністична ідеологія...
Тобто вони мають бути бидлом і ходити строєм

А про те що треба планувати місто із врахуванням транспортної проблеми - довбограї не хочуть думати :facepalm1:
:) парковки - це довготривалий окупний бузнесь - соціалістичні ідеї для ГТ робить невигідним цей бізнес - того парковок немає. Але ліваки далі розказують які погані автомоделісти.
Цікаво з якого бюджету мають будуватися велодоріжки  :facepalm1:
Головне автовласники не отримують нічого - а соціалісти розказують що ті безперервно вимагають  :facepalm1:
У Львові інфраструктуру не розширили з часів Радянського Союзу - лише згадати
Галицьке перехрестя яке за Радянського Союзу готували до розширення звузили
Окружну дорогу на якій провели грунтові роботи на 30% тупо забили болт дороги не стало :)
Головне то були хоч трохи думаючі соціалісти - а тепер люмпен-соціалісти, які лиш розказують як гробовозки роблять місто щасливим  :facepalm1:
   
Як солодко співає комуністична ідеологія...
Тобто вони мають бути бидлом і ходити строєм

А про те що треба планувати місто із врахуванням транспортної проблеми - довбограї не хочуть думати :facepalm1:
:) парковки - це довготривалий окупний бузнесь - соціалістичні ідеї для ГТ робить невигідним цей бізнес - того парковок немає. Але ліваки далі розказують які погані автомоделісти.
Цікаво з якого бюджету мають будуватися велодоріжки  :facepalm1:
Головне автовласники не отримують нічого - а соціалісти розказують що ті безперервно вимагають  :facepalm1:
У Львові інфраструктуру не розширили з часів Радянського Союзу - лише згадати
Галицьке перехрестя яке за Радянського Союзу готували до розширення звузили
Окружну дорогу на якій провели грунтові роботи на 30% тупо забили болт дороги не стало :)
Головне то були хоч трохи думаючі соціалісти - а тепер люмпен-соціалісти, які лиш розказують як гробовозки роблять місто щасливим  :facepalm1:
Хочеш приклад автоцентрованих міст?
Детройт чи ЛА
І протилежність - Ванкувер чи СФ

І це нові міста, де можна ще було робити щось з дорогами
Тепер по Львову - зносимо центр, будуємо автобан

Весело буде

П.с. Автовласники платять акциз для міжміських доріг в основному
Платять для скбе
І платять його на 70% фури

З тих грошей педастріан нічого не отримує



   
Спеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?
Украіна не унікальна.
Будь який варіант зменшити тиск авто на місто  завжди погіршує життя автомобілістів.
Для того власне воно і робиться))
Примусити пересадити в ГТ особливо електричний.

Чому це стає можливим?
Власників авто по містам Уа тепер 200-300 на тисячу.
Що на додачу ще й слабо голосує.
Віруни в ГТ завжди будуть в більшості.
"Менше в авто народу- більше кислороду" ци

Вас ще поборами на володіння ніяк не тиснуть.
Насолоджуйтесь)




Останнє редагування: 16 червня 2020 07:52:16 від Lemberg.AT
   
Математика
Тому гт має переваги
Найвищий пріоритет в місті - для мешканців - тобто людей - тобто пішоходів
Далі вело
Далі гт
Далі авто в русі
Далі авто на паркрвці

П.с. виділена і існує для вас, автовласників
Щоб більше людей сіло на трамвай чи автобус
І менше сіло на авто
Тоді автовласнику буде краще

Але за це треба платити.

 :facepalm1:

Ще раз математика говорить що ГТ не має  жодної переваги.
Дурнику якщо побудувати загальну модель транспортування - я тобі можу це зробити за тисяч 30 доларів, буде чітко видно що ГТ це дурня.

Дали такі дауни враховують примітивний рух. Але не враховують величезну кількість факторів які лише безперезвний рух роблять не основним фактором.
Наприклад дуже красиво було видно цю маячню на липинського коли о 8 вечора коли уже не працювали ніякі заклади під час карантину там утворився затор який так планували горе-соціалісти.
Ну і далі соціалісти розказують що приватна власність то зло - усі мають ходити строєм :facepalm1:

Доречі зараз має давати аргументи а он в Голандії чи Сингапурі....

От тільки в Сингапурі 6000 осіб на 1 кв км а у нас 70 осіб на 1 кв. км - тобто майже на 2 порядки та й таке
   
Украіна не унікальна.
Будь який варіант зменшити тиск авто на місто  завжди погіршує життя автомобілістів.
Для того власне воно і робиться))
Примусити пересадити в ГТ особливо електричний.

Чому це стає можливим?
Власників авто по містам Уа тепер 200-300.
Що на додачу ще й слабо голосує.
Віруни в ГТ завжди будуть в більшості.
"Менше в авто народу- більше кислороду" ци

Вас ще поборами на володіння ніяк не тиснуть.
Насолоджуйтесь)

Ще раз яки в дупу тиск авто на місто...

Може поговоримо про тиск нафтопереробного на місто
Про тиск заводу телеграфної апаратури на місто
Про тиск заводу автонавантажувачів на місто
Про тиск ЛАЗу на місто
Про тиск танкоремонтного на місто
Про тиск лижної фабрики на місто
Про тиск Кінескопу на місто
....

Чисто поржати вони здохли а в місті далі розказують хто винуватий :)
   
Ти вчергове доводиш,що думати-це не твоє  :laugh:
Скільки людей їде в ГТ і скільки в приватному?
Хоча кому це я розказую зараз :facepalm1:

А ну ну скільки їдуть  :facepalm1: і скільки платять  :lol:  :weep:  :lol:  - щось він збитковий той транспорт  :lol:  :weep:  :lol: а ГТ малюють за рахунок автомобілістів  :lol:  :weep:  :lol:
   
:facepalm1:

Ще раз математика говорить що ГТ не має  жодної переваги.
Дурнику якщо побудувати загальну модель транспортування - я тобі можу це зробити за тисяч 30 доларів, буде чітко видно що ГТ це дурня.

Дали такі дауни враховують примітивний рух. Але не враховують величезну кількість факторів які лише безперезвний рух роблять не основним фактором.
Наприклад дуже красиво було видно цю маячню на липинського коли о 8 вечора коли уже не працювали ніякі заклади під час карантину там утворився затор який так планували горе-соціалісти.
Ну і далі соціалісти розказують що приватна власність то зло - усі мають ходити строєм :facepalm1:

Доречі зараз має давати аргументи а он в Голандії чи Сингапурі....

От тільки в Сингапурі 6000 осіб на 1 кв км а у нас 70 осіб на 1 кв. км - тобто майже на 2 порядки та й таке

Продовжуй стояти в корках  :gigi: До часів карантину завдяки таким смугам я за 10 хвилин спокійно доїжджав до центру на автобусі.
   
Ще раз яки в дупу тиск авто на місто...

Може поговоримо про тиск нафтопереробного на місто
Про тиск заводу телеграфної апаратури на місто
Про тиск заводу автонавантажувачів на місто
Про тиск ЛАЗу на місто
Про тиск танкоремонтного на місто
Про тиск лижної фабрики на місто
Про тиск Кінескопу на місто
....

Чисто поржати вони здохли а в місті далі розказують хто винуватий :)

Не вловлюю логіку звязку авто і уссрних заводів ?

Автомобілісти можуть захищатися
Навіть мають це робити.
Але з логікою

Пора×уй базовий тиск хоча б по двом складовим просторовий тиск авто і екологічний і знайди аргумент чим його компенсувати.

По памяті одна персона в ГТ Відня забруднює місто в 25раз менше автомобіліста.
5 грам викидів СО проти 120гр на км.
То якщо про еко

Просторовий аспект.
Паркування
Вартість квадратного метра землі в Відні вже на околицях 1.000є а в центрі на порядок вище або іі просто немає
Для авто потрібно 15 кв .метрів мінімум тобто знайти площу що потенційно коштує 15.000євро і вище.
Автобус заміняє 85авто і лише втричі габаритніший в паркуванні.
Рух.
Динамічні габарити авто при русі 50 км (як тут рахують інтервал 2сек) складають в районі 50кв метрів.
І потребує мін 75кв метрів полотна дороги. Далі можеш сам рахувати і порівнювати.
В випадку підрахунку через динамічні габарити автобус вбиває авто не 85 а 350 раз в розрахунку на перевезення  одного мешканця міста

Цифри ці легко перевіряються. На спецсайтах тоі інфи валом.

Ми як автомобілісти  маємо захищатися.
Але без істерик.
Тут хоча б побори на утримування авто 1-2.5тис євро в рік і паркінг 2є година ті хто про знають написане вище  не заперечує.

В Украіні пасивних поборів практично не існує і норм.
Насолоджуйтесь)
То недовго ще буде в містах

Проблема що смугу для ГТ зробили??
 ))))
Не буди лихо поки воно тихо (ци)


Останнє редагування: 16 червня 2020 08:51:40 від Lemberg.AT
   
Ще раз математика говорить що ГТ не має  жодної переваги.
Дурнику якщо побудувати загальну модель транспортування - я тобі можу це зробити за тисяч 30 доларів, буде чітко видно що ГТ це дурня.
Спробуй розглянути на прикладі у два коли
- не працює метро
- немає потоку школярів і студентів до навчання
- велика частина бізнесу ще закрита

місто встало в корках, яких не було навіть в 2008

П.с. 70% мешканців пересуваються містом на своїх двох + гт
   
Спробуй розглянути на прикладі у два коли
- не працює метро
- немає потоку школярів і студентів до навчання
- велика частина бізнесу ще закрита

місто встало в корках, яких не було навіть в 2008

П.с. 70% мешканців пересуваються містом на своїх двох + гт
Украінська влада  і центральна і місцева як завжди просирає комунікацію.
Базові цифри не пояснює.
Тим генерує ще більший срач.

На Шевченка у Львові зараз роблять то квазікільце що на Левандівку.
Який там бюджет?
200лямів здається
Більшість за зовнішні кредити.

А потім фуп среться чим Емвеефи і соросята курва гадять украінцям)))
   
Продовжуй стояти в корках  :gigi: До часів карантину завдяки таким смугам я за 10 хвилин спокійно доїжджав до центру на автобусі.

Доїжджав  :facepalm1: чекаючи автобус півгодини :lol:  :weep:  :lol:
   
Не вловлюю логіку звязку авто і уссрних заводів ?

Автомобілісти можуть захищатися
Навіть мають це робити.
Але з логікою

Пора×уй базовий тиск хоча б по двом складовим просторовий тиск авто і екологічний і знайди аргумент чим його компенсувати.

По памяті одна персона в ГТ Відня забруднює місто в 25раз менше автомобіліста.
5 грам викидів СО проти 120гр на км.
То якщо про еко

Просторовий аспект.
Паркування
Вартість квадратного метра землі в Відні вже на околицях 1.000є а в центрі на порядок вище або іі просто немає
Для авто потрібно 15 кв .метрів мінімум тобто знайти площу що потенційно коштує 15.000євро і вище.
Автобус заміняє 85авто і лише втричі габаритніший в паркуванні.
Рух.
Динамічні габарити авто при русі 50 км (як тут рахують інтервал 2сек) складають в районі 50кв метрів.
І потребує мін 75кв метрів полотна дороги. Далі можеш сам рахувати і порівнювати.
В випадку підрахунку через динамічні габарити автобус вбиває авто не 85 а 350 раз в розрахунку на перевезення  одного мешканця міста

Цифри ці легко перевіряються. На спецсайтах тоі інфи валом.

Ми як автомобілісти  маємо захищатися.
Але без істерик.
Тут хоча б побори на утримування авто 1-2.5тис євро в рік і паркінг 2є година ті хто про знають написане вище  не заперечує.

В Украіні пасивних поборів практично не існує і норм.
Насолоджуйтесь)
То недовго ще буде в містах

Проблема що смугу для ГТ зробили??
 ))))
Не буди лихо поки воно тихо (ци)

:)
1. кількість людей що їде в колгосп і яким потрібно громадський транспорт в рази менше ніж в країні рад :facepalm1:
2. екологічної вигоди немає в ГТ так як його потреба сумнівна. Який прибуток приносить ГТ - чи його треба доплачувати з бюджету  :facepalm1:
3. Утримання автомобілів порівнюємо Україну із 70 чоловік на 1 кв км із країнами де 700 чоловік на 1 кв км  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:

Останнє редагування: 16 червня 2020 10:46:41 від pelfor
   
Украінська влада  і центральна і місцева як завжди просирає комунікацію.
Базові цифри не пояснює.
Тим генерує ще більший срач.

На Шевченка у Львові зараз роблять то квазікільце що на Левандівку.
Який там бюджет?
200лямів здається
Більшість за зовнішні кредити.

А потім фуп среться чим Емвеефи і соросята курва гадять украінцям)))

І куди воно це кільце впреться ? в забудову де вимахали 30-40 новобудов  :facepalm1:
   
Доїжджав  :facepalm1: чекаючи автобус півгодини :lol:  :weep:  :lol:

Це в якій сраці у Львові треба жити, щоб чекати автобус півгодини?
   
І куди воно це кільце впреться ? в забудову де вимахали 30-40 новобудов  :facepalm1:
Та не ляпай по лобі себе так часто(
Ігноруй якщо не розумієш написане.

То автомобільне кільце на Шевченка за єврокредити  тобі без потреби?
ХЗрозумієш що тоді ще треба)))



   
Це в якій сраці у Львові треба жити, щоб чекати автобус півгодини?

Тобто порушували карантин і напихалися. Що й очікувано  :facepalm1:
   
Та не ляпай по лобі себе так часто(
Ігноруй якщо не розумієш написане.

То автомобільне кільце на Шевченка за єврокредити  тобі без потреби?
ХЗрозумієш що тоді ще треба)))

Лол як завжди обмежене не може бачити комплексу проблем - а пропагує культ карго  :facepalm1:
   
поки ми сремося - міськрада пиляє бабло яке дала Європа на "покращення" дорожнього руху.

чекаю нових "покращень" із нетерпінням  :D  (tu)
   
Тобто порушували карантин і напихалися. Що й очікувано  :facepalm1:

Мова про часи до карантину. І карантин рано чи пізно скасують, так що смуга ГТ повернеться і на Липинського і, звісно, з'явиться на інших вулицях. Хоча я останнім часом я переважно або пішки, або на ровері переміщуюсь, мені громадський транспорт не критичний.
   
Цитата: Lemberg.AT
Та не ляпай по лобі себе так часто(
Ігноруй якщо не розумієш написане.

То автомобільне кільце на Шевченка за єврокредити  тобі без потреби?
ХЗрозумієш що тоді ще треба)))
Нє, кільце най буде, навіть за кредити, корисна річ.
А нафуя у Львові гроші в стадіон закопали? Найбезглуздіша трата коштів.... на догоду футбольним зомбакам. Від памятника лєніну більше користі було для бандерштату.
   
Спеціалісти кажуть що треба зробити щоб стало краще.
У нас уже в наслідок діяльності тільки погіршили ситуацію.
Ну і згадуючи соціалізм - ем поясніть чому авто ГТ має мати якісь переваги над приватним ГТ? Там якісь особливі люди їздять? Просто зрозуміти чому автобус має перевагу над легковиком?
тому шо гт на порядок (саме на порядок) оптимальніший з точки зору зору загальної логістики.

Якби в нас було чисте поле,  то було б пофігу,  хоч на бєлазах можна їздити.
А в місті простір - обмежений ресурс
   
:lol:  :weep:  :lol: - і закликають повернутися у лоно природи відмовитись від авто, смартфонів, зубних щіток і мила.
нічого подібного, авто - це хороша штука, просто не для   кожноденного пересування містом.  Є гараж,  там авто стоїть,  коли треба - звідти береться і використовується.
   
В цілому,  в нормальних країнах давно вже несає дискусій на цю тему
   
Утримання автомобілів порівнюємо Україну із 70 чоловік на 1 кв км із країнами де 700 чоловік на 1 кв км

маніпуляція цифрами приводить до хибних висновків, але кого то хвилює, нє?


Останнє редагування: 16 червня 2020 16:06:20 від Came Tak
   
В цілому,  в нормальних країнах давно вже несає дискусій на цю тему

бо там є ГТ. (tu)
у Львові його лише 20% від необхідного.
спочатку тре закупити міські автобуси а потім робити полоси.
по яких нині їздять маршрутки місткістю 40 людей.
   
нічого подібного, авто - це хороша штука, просто не для   кожноденного пересування містом.  Є гараж,  там авто стоїть,  коли треба - звідти береться і використовується.

ого.
у Львові парковки під висотними будинками шоб вночі постояти бракує.
гараж особняк во ти не туди поїхав.
   
Стрийська затор від виїзду з міста до стрийського парку цікаво що з євро урбаністів жодної відповідальності
   
Люди радіють смугам громадського транспорту  день 2

   


Пішла народна класика:

Існуюючої каналізаційної мережі Львова - цілком достатньо. Просто різко зросла кількість приватних туалетів. А побудова нових чи розширення наявних колекторів лише притягуватиме більші кількості гімна.
Тому Львів'янам слід переходити на екологічні вуличні сортири і громадські туалети.
Але ще важливішим є фактор ефективного використання найціннішого міського фізичного ресурсу - простору.
Саме тому обґрунтованим є нанесення жовтої смуги по каналізаційних колекторах, щоб ефективно розділити потоки з приватних і громадських вбиралень.

   
Такого не може бути: вони її просто заб'ють, і ми все одно повернемося до звичних заторів.

Підтримую. Якщо попереду корок і ви вже на смузі ГТ, то куди ви зможете подітись, щоби пропустити ГТ?

Якась дивна ініціатива.
   
П.с. 70% мешканців пересуваються містом на своїх двох + гт

Неправда, ще на роверах...
   
Показати зображення...
Пішла народна класика:

Існуюючої каналізаційної мережі Львова - цілком достатньо. Просто різко зросла кількість приватних туалетів. А побудова нових чи розширення наявних колекторів лише притягуватиме більші кількості гімна.
Тому Львів'янам слід переходити на екологічні вуличні сортири і громадські туалети.
Але ще важливішим є фактор ефективного використання найціннішого міського фізичного ресурсу - простору.
Саме тому обґрунтованим є нанесення жовтої смуги по каналізаційних колекторах, щоб ефективно розділити потоки з приватних і громадських вбиралень.

Показати зображення...

Який зміст тягнути в гілку старі фото?
Ти ж не будеш зараз стверджувати,що це фото з Шпитальної було зроблено сьогодні?
   
я нині 40 хвилин їхав від епіцентру до малоголосківської. з 18-30 почав рух.

віва Садовому  (tu)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія