Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

якшо нєшаромига - саме жінкайдіти зжеруть з гівном шо "стидно на такому їздити, кращч на маршрутці, шоб непозорицця".

А якщо жінка за кермом і жовтого кольору з ромашками по всьому кузову?
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

крокі, йди нахуй.

от зашо ти абіжаеш крокодила? :(
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

"Тому що  і Польща, і Чехія, і Словаччина, і Угорщина, і Румунія тримали високі митні бар'єри саме для того,
щоб на їх ринок прийшли не імпортери, а виробники.
Да, и рф шла по том же пути. Как-то смотрел интервью Васадзе, где он говорил, что вот еще поднять пошлины и все автоконцерны построят у нас заводы (Почему до сих пор не построили не сказал  :)  ).  Только вот одна проблема: стравните емкости рынков и покупательную способность населения. Кому будет интересен рынок, если среднестатистически й покупатель приобретает 0,5 авто за всю жизнь?
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

А якщо жінка за кермом і жовтого кольору з ромашками по всьому кузову?

жінкы на БРЕНДАХ та на виєбнуцця йобнуті. А дітям - жити в абізяннєм середовищі, якшо більшість хоч на старих но іномарках - може буть кисло.
Тож якшо дятькові тачка вполнє норм, то жінкайдіти, в більшості випадків, будєт морщіть :facepalm:  :-G
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Да, и рф шла по том же пути. Как-то смотрел интервью Васадзе, где он говорил, что вот еще поднять пошлины и все автоконцерны построят у нас заводы (Почему до сих пор не построили не сказал  :)  ).  Только вот одна проблема: стравните емкости рынков и покупательную способность населения. Кому будет интересен рынок, если среднестатистически й покупатель приобретает 0,5 авто за всю жизнь?

+1
нац вироббник може розраховувати тільки на пільговий кредит за який має відповідати, а не манну небесну і халяву
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

жінкы на БРЕНДАХ та на виєбнуцця йобнуті. А дітям - жити в абізяннєм середовищі, якшо більшість хоч на старих но іномарках - може буть кисло.
Тож якшо дятькові тачка вполнє норм, то жінкайдіти, в більшості випадків, будєт морщіть :facepalm:  :-G

Фантазії
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Фантазії

нє
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

нє

Крокі якщо ти їй даруєш авто якого вона не має а отримує шалену самооцінку, тим більше нову з салону. Завжди усі хочуть краще і жінки особливо звертають увагу на стиль авто. Ось коли вона ніфіга немає і кривить носом що нова а не брендова то посилай то створіння нах.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Ланос на механіці для жінок - це як телефон, де слухавка дротом приєднана до апарату. Добре, надійно, але окрім невеликого обсягу задач (офіси, держустанови) ними ніхто не користується. Є жінки, хто їздить на Ланосі на механіці, але їх небагато.
Ну, якщо автозавод хоче виробляти тільки декілька тисяч авто у рік - тоді підійте, і то треба міняти в автомобілі багато чого, від фарби до оздоблення салону і різних зручних дрібниць.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Ось коли вона ніфіга немає і кривить носом що нова а не брендова то посилай то створіння нах.

ти спочятку разищі крокодилові це створіння... хочяб якесь... 8-)
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

А хіба ланоси десь є зараз в салонах ?
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Ланос на механіці для жінок - це як телефон, де слухавка дротом приєднана до апарату. Добре, надійно, але окрім невеликого обсягу задач (офіси, держустанови) ними ніхто не користується. Є жінки, хто їздить на Ланосі на механіці, але їх небагато.
Ну, якщо автозавод хоче виробляти тільки декілька тисяч авто у рік - тоді підійте, і то треба міняти в автомобілі багато чого, від фарби до оздоблення салону і різних зручних дрібниць.

жена отъездила 4,5 года на ручке, именно Ланос, никаких проблем. Брали с нуля, была водительская подушка, попогрейка. В ходе эксплуатации никаких проблем с технической стороны не было. При продаже выяснилось, что в салоне впарили битую машину, но то сами виноваты, не померяли краску.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Як так може бути ?
Новий з салона
Сенс Седан в Україні - 176 800 грн  - 6800 у.е.  1.3 пустий як барабан (http://autozaz.kiev.ua/ru/models/zaz/sens.php#prices)
Сенс Седан на Россії  - 165000 руб. -  2894 у.е. 1.3 пустий як барабан (http://altera-auto.ru/zaz/chance_sedan/)

Це притому що в РФ ще якісь розтаможки мають бути і в них більш ніж в 2 раза дешевше ...
Ви хочете сказати що в нашій країні все норомально ?







   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Кажуть, що іноді трапляються у салонах, попередніх років випуску. Погуглив - зараз у салонах Сенси 2016 та 2017 років, 175 000 та 195 000 гривень. Це за авто з кондером (що подорожче), а те що подешевше - то, вибачаюсь, "для співання сумних пісень", відсутній центральний замок, підсилювач керма, кондиціонер. Про таки штуки як подушки безпеки, АБС, та інші системи для покращення керування вже навіть не згадується. Нагадую, за вікном 21 сторіччя, приватні космічні компанії, електроавтомобілі, супутниковий зв'язок та інтернет, роботи-помічники хірургів.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Кажуть, що іноді трапляються у салонах, попередніх років випуску. Погуглив - зараз у салонах Сенси 2016 та 2017 років, 175 000 та 195 000 гривень. Це за авто з кондером (що подорожче), а те що подешевше - то, вибачаюсь, "для співання сумних пісень", відсутній центральний замок, підсилювач керма, кондиціонер. Про таки штуки як подушки безпеки, АБС, та інші системи для покращення керування вже навіть не згадується. Нагадую, за вікном 21 сторіччя, приватні космічні компанії, електроавтомобілі, супутниковий зв'язок та інтернет, роботи-помічники хірургів.

В 12м году брали с подушкой и остальным выделенным (кроме АБС), был еще старый руль от Нубиры кажется. Потом типа была модернизация, начали ставить руль от Форзы, были тоже с подушками, но по разговорам и от подушек стали отказываться дабы удешевить машину. АБС на наших Ланосах не было даже в максимальной комплектации, они попогрейку. как допы продавали.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Аlvigo - це добре, але не в усіх дружини опановують механіку та й зараз брати "пустий" авто за 7000 доларів (54 мінімальні заробітні плати :) ) не зовсім прийнятно.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Сенс Седан на Россії  - 165000 руб. -  2894 у.е. 1.3
до речі пригнати і розмитнити не вийде так як воно не євро-5  :weep:
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

до речі пригнати і розмитнити не вийде так як воно не євро-5  :weep:

 :facepalm1: ЦЕ ЕПІЧНОООООООО
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

до речі пригнати і розмитнити не вийде так як воно не євро-5  :weep:
:)
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Ау екобляхоненависники?
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

крокодилові жигулі завжди нравілісь. Вони так схожі на BMW :(
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

крокодилові жигулі завжди нравілісь. Вони так схожі на BMW :(

 :facepalm1:
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

ашо - хіба нє? 8-)
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

ашо - хіба нє? 8-)

та я знаю що 5 мала назву ХБМ але точно не ХББ
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Жигулі красівиє 8-)  Харошыє і бєзапасниє. Крокодил на ніх перевертавсь непристібнутим і ніц йому небуло.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Кажуть, що іноді трапляються у салонах, попередніх років випуску. Погуглив - зараз у салонах Сенси 2016 та 2017 років, 175 000 та 195 000 гривень. Це за авто з кондером (що подорожче), а те що подешевше - то, вибачаюсь, "для співання сумних пісень", відсутній центральний замок, підсилювач керма, кондиціонер. Про таки штуки як подушки безпеки, АБС, та інші системи для покращення керування вже навіть не згадується. Нагадую, за вікном 21 сторіччя, приватні космічні компанії, електроавтомобілі, супутниковий зв'язок та інтернет, роботи-помічники хірургів.

Яким чином це стосується України?
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Uki - от нащо ти мені сіль на рану сиплеш  :) ?
Я коли на новобудови дивлюся, згадую куди притулити розетки для зарядки електромобілей усіх власників квартир в новобудові. Фанатзії не вистачає  :)
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Uki - от нащо ти мені сіль на рану сиплеш  :) ?
Я коли на новобудови дивлюся, згадую куди притулити розетки для зарядки електромобілей усіх власників квартир в новобудові. Фанатзії не вистачає  :)

В штатах теж це проблема, яка стримує поширення електромобілів. Часто власники квартир чи орендатори лише через це не поспішають переходити на електро
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

та я знаю що 5 мала назву ХБМ але точно не ХББ

   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

 
Яким чином це стосується України?
нагадало анекдот про візит японських інженерів до срср  :laugh:
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Alyans - "а діти у вас гарні"? :)
Їздити на автомобілях, що старіші за господарів - це не завжди приносить радість.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Показати зображення...

ось ця модифікація

   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?



 X(
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Показати зображення...
X(

От не зрозумів ти латентно вболіваєш за фіат чи за кацапопром :)  :D
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Знав кількох власників самозбору, які, навіть беручи деталі вроздріб, збирали авто, дешевше за його роздрібну ціну.
8-)

А що, держава допустить таке авто їздити по дорогам, зареєструє його?
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

8-)

А що, держава допустить таке авто їздити по дорогам, зареєструє його?

Ви коли почитаєте вимоги будете шоковані ;) там нічого не зроблено для захисту національного виробника а лише олігархічного бізнесу
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Показати зображення...
X(

Бачив недавно таку ладу у нас в лос анжелесі
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?
IgS

IgS - чому Ланос втричі дешевше в Росії? :)  Ви ж знавець.
Чому в Україні він продається з ОДНІЄЮ подушкою безпеки, коли конструктивно там було дві?
Які зірки Євронкап? Про що ви розповідаєте? Порівняйте сучасний автомобіль з розробкою 1998 року, що є копією автомобіля 1980-х років.
Який національний виробник? Чому не підтримуються національні виробники лампових кінескопних телевізорів та прасок на вуглі?

Мені не подобається підтримка "національного виробника" ціною заборон.
Якби за 20 років хоч одну нову модель розробили, хоч один новий технологічний економний двигун, а маємо що ? Десятиліття збирається одне й те саме, без ніяких змін. Навіть хай вже с тою новою розробкою, хоч би той самий ланос випустили із новим економним двигуном (його навіть розробляти не треба - візьміть вже готовий імпортний якийсь), зміненою оптикою, формою бампера, світлодиодними фарами, тощо. Про крупновузлову зборку китайців взагалі нічого сказати

Я розумію ваше глузування, і мені так само все це не до вподоби, але завжди є "але".  Спробую відповісти не дуже великою кількістю літер.

1. Чому дешевше в РФ. Коли машина йде на експорт, вона продається по відпускній ціні виробника без ПДВ та акцизу.
Якщо в РФ мито на авто з України мінімальні (а в ідеалі їх взагалі мало б не буть -- тіпа ж СНД), а до того руські щось крутять зі своїм ПДВ,
а до того салони хочуть продати тачки, які вже "застоялись" аж з 16 року, то маєте таку ціну.


2. Стосовно " підтримка національного виробника". З одного боку, відповісти дуже легко: вони практично всі -- підараси в поганому сенсі цього слова.
На жаль, це так. З іншого боку я мав би пояснити таку свою думку.

Колись давно, коли проект складання Шкод в Соломоново ще тільки набирав обертів,
я спитав одного з Єврокарівських діячів: "Чому ви розпочинаєте з Октавії? Чому ви не перенесли до України виробництво Шкоди Феліції?"

В 2001, коли в Соломоново тільки-но все починалось, Феліцію знімали з виробництва в Чехії. Хто в тємі, знає, що це за машинка.
Нічого внятного мені не відповіли. Бо насправді ніякого "збирання" там на початку не було: було прикручування колес та вкидання двигуна у кузов першої комплектності.

Тобто коли це роблять звичайні українці  (купили по дешовкє тачку, разукоплектовали,
завезли як кузов на заміну під документи, вкинули що треба і потім ви її купили на ринку як машину) -- це митне шахрайство.

Коли це робить Васадзе (на майданчику в Іллічівську) Олег Боярин, чи хтось інший -- це "національний виробник".

Чому це так -- це питання політичне.

Але для мене основним є то, що автомобілебудування -- це бізнес, який планується на десятки років.
Наші ж місцеві Генрі Форди хочуть бабліща багато і сьогодні. В це все впирається.
Бо якби вони мислили хоч би і не державницьки, а просто як бізнесмени, які не збираються завтра тікати з країни,
то вони поводилися зовсім по іншому.

На ЗАЗі (в КБ) були проекти фейсліфтінгу та модернізації Таврій. Цех дослідно-конструкторських робіт збирав на замовлення
дуже цікаві комплектації на базі Таврій (гуглітє). Були проекти модернізації Ланосів -- все це відкидалось керівництвом як нецікаве,
як тягар, що стримує бізнес та заважає рубати капусту.


Стосовно рєплікі щодо розробки двигуна: розробити сьогодні з нуля двигун, коробку та автомобіль в цілому --
-- це завдання на 15 років конструкторської роботи та обкатки зразків на серії. Для України це вже пройдений етап --
-- ми мали свій автопром, але благополучно просрали його.

Тому на найближчі десятиліття ми приречені збирати ліцензії.

Стосовно двигунів: вони дійсно випускаються дуже довго, і по 10, і по 20 років. Змінюються лише окремі елементи,
міняється форма поверхні поршня, застосовують нові технології та роблять легшими головку, блок, ті ж самі поршні, інше.

Екологічні категорії досягаються не "ізобрєтєнієм" новго двигуна, а застосуванням на існуючих нових технологій живлення
паливною сумішшю, мультіджетом, та таким іншим. Так що нічого дивного, що автозаводи випускають двигуни довгі роки.
   
Re: ЗАЗ Сенс за 3600 долларов?

Я розумію ваше глузування, і мені так само все це не до вподоби, але завжди є "але".  Спробую відповісти не дуже великою кількістю літер.

1. Чому дешевше в РФ. Коли машина йде на експорт, вона продається по відпускній ціні виробника без ПДВ та акцизу.
Якщо в РФ мито на авто з України мінімальні (а в ідеалі їх взагалі мало б не буть -- тіпа ж СНД), а до того руські щось крутять зі своїм ПДВ,
а до того салони хочуть продати тачки, які вже "застоялись" аж з 16 року, то маєте таку ціну.


2. Стосовно " підтримка національного виробника". З одного боку, відповісти дуже легко: вони практично всі -- підараси в поганому сенсі цього слова.
На жаль, це так. З іншого боку я мав би пояснити таку свою думку.

Колись давно, коли проект складання Шкод в Соломоново ще тільки набирав обертів,
я спитав одного з Єврокарівських діячів: "Чому ви розпочинаєте з Октавії? Чому ви не перенесли до України виробництво Шкоди Феліції?"

В 2001, коли в Соломоново тільки-но все починалось, Феліцію знімали з виробництва в Чехії. Хто в тємі, знає, що це за машинка.
Нічого внятного мені не відповіли. Бо насправді ніякого "збирання" там на початку не було: було прикручування колес та вкидання двигуна у кузов першої комплектності.

Тобто коли це роблять звичайні українці  (купили по дешовкє тачку, разукоплектовали,
завезли як кузов на заміну під документи, вкинули що треба і потім ви її купили на ринку як машину) -- це митне шахрайство.

Коли це робить Васадзе (на майданчику в Іллічівську) Олег Боярин, чи хтось інший -- це "національний виробник".

Чому це так -- це питання політичне.

Але для мене основним є то, що автомобілебудування -- це бізнес, який планується на десятки років.
Наші ж місцеві Генрі Форди хочуть бабліща багато і сьогодні. В це все впирається.
Бо якби вони мислили хоч би і не державницьки, а просто як бізнесмени, які не збираються завтра тікати з країни,
то вони поводилися зовсім по іншому.

На ЗАЗі (в КБ) були проекти фейсліфтінгу та модернізації Таврій. Цех дослідно-конструкторських робіт збирав на замовлення
дуже цікаві комплектації на базі Таврій (гуглітє). Були проекти модернізації Ланосів -- все це відкидалось керівництвом як нецікаве,
як тягар, що стримує бізнес та заважає рубати капусту.


Стосовно рєплікі щодо розробки двигуна: розробити сьогодні з нуля двигун, коробку та автомобіль в цілому --
-- це завдання на 15 років конструкторської роботи та обкатки зразків на серії. Для України це вже пройдений етап --
-- ми мали свій автопром, але благополучно просрали його.

Тому на найближчі десятиліття ми приречені збирати ліцензії.

Стосовно двигунів: вони дійсно випускаються дуже довго, і по 10, і по 20 років. Змінюються лише окремі елементи,
міняється форма поверхні поршня, застосовують нові технології та роблять легшими головку, блок, ті ж самі поршні, інше.

Екологічні категорії досягаються не "ізобрєтєнієм" новго двигуна, а застосуванням на існуючих нових технологій живлення
паливною сумішшю, мультіджетом, та таким іншим. Так що нічого дивного, що автозаводи випускають двигуни довгі роки.

ПДВ в Росії 18% такщо різниця була б мізерна
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія