Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Я боюсь що Ламборгіні під чутким наглядом ВАГ наближається до кінця свого існування. Який зміст купувати їх Huracan, якщо він більше ніж пів секунди повільніше за Тесла Model S Plaid. Тільки колекціонери екзотичних авто, або такі самі хто колекціонує механічні годинники.
у лямби не та категорія клієнтів. тесла це ширпотреб, а у лямби ексклюзив
   
у лямби не та категорія клієнтів. тесла це ширпотреб, а у лямби ексклюзив

Звичайно що Теслу та Ламборгіні порівнювати неможливо. Але допустимо в мене є зайві 300 тисяч долларів, чи буду я купувати Ламборгіні знаючи що ширпотребівська Тесла має кращі технічні показники? Як мені виправдати цю купівлю не інакше як музейний експонат, який з часом можливо буде все дорожче та дорожче якщо на цій машині не їздити і тримати її в первозданному стані.
   
Звичайно що Теслу та Ламборгіні порівнювати неможливо. Але допустимо в мене є зайві 300 тисяч долларів, чи буду я купувати Ламборгіні знаючи що ширпотребівська Тесла має кращі технічні показники? Як мені виправдати цю купівлю не інакше як музейний експонат, який з часом можливо буде все дорожче та дорожче якщо на цій машині не їздити і тримати її в первозданному стані.

Наведу приклад

Електричний дрон літае 20-30 хв макс, дрон з двз літае годинами. Спитайте користувача на війні, ім краще електричний який трошки швидше розганяеться чи двз який висить годинами після запуску.

Таки хочеш фотографію сусідового драйвею з теслою та новим аккордом-гібридом? :)

Тойота продае своі плагіни як гарячі пиріжки, ціна 1,5 разів менша від тесли, скидка якщо буде то та ж сама. і не привязаний до розетки як тесловоди.
   
Звичайно що Теслу та Ламборгіні порівнювати неможливо. Але допустимо в мене є зайві 300 тисяч долларів, чи буду я купувати Ламборгіні знаючи що ширпотребівська Тесла має кращі технічні показники?

 :facepalm1: максимальна швидкість?
   
Наведу приклад

Електричний дрон літае 20-30 хв макс, дрон з двз літае годинами. Спитайте користувача на війні, ім краще електричний який трошки швидше розганяеться чи двз який висить годинами після запуску.

Таки хочеш фотографію сусідового драйвею з теслою та новим аккордом-гібридом? :)

Тойота продае своі плагіни як гарячі пиріжки, ціна 1,5 разів менша від тесли, скидка якщо буде то та ж сама. і не привязаний до розетки як тесловоди.

Ось навіщо ти влізаєш в теми де немаєш жодної уяви, ніколи не був на треку, ніколи не водив на треку. Порше 911 бере приблизно 7 галонів палива за 20 хвилин вождіння. Тому на цій відносно компактній машині 17 галонів бензобак, а не 12 галонів на твоїй Хонді Акорд Гібрід. 17 галонів бензобак щоб він кожні 30 хвилин не заїжджав заправлятися а тільки кожні 45 хвилин.

Я ніяк не хочу принизити тебе з Акордом, навіть гібрідом. Гарна машина. Але ти приплітаєш ці гібриди до категоріі машин які в зовсім іншій вселеній і в зовсім інших вимірах.
   
:facepalm1: максимальна швидкість?

Tesla Plaid 212 миль на годину, Lamborghini Huracan 202 mph. Тесла швидша. Але максимальна швидкість далеко не головний показник. Більше має значення динаміка вождіння - прискорення, утримання на курсі.

Останнє редагування: 10 серпня 2022 03:29:01 від Dobre
   
Tesla Plaid 212 миль на годину, Lamborghini Huracan 202 mph. Тесла швидша. Але максимальна швидкість далеко не головний показник. Більше має значення динаміка вождіння - прискорення, утримання на курсі.

Думаю вона в такому режимі передачі ее з батареї довго працювати не може.... Та і якість збірки, маневровість, і тд з ламборгіні не зрівняти
   
Думаю вона в такому режимі передачі ее з батареї довго працювати не може.... Та і якість збірки, маневровість, і тд з ламборгіні не зрівняти


Тесла Plaid їсть Ламборгіні живцем. Десятки тестів та відео Tesla vs Lamborghini на YouTube. Тому повторюватись не буду.
Хоча я, обираючи між Теслою та Ламборгіні, обрав би Lamborghini, по причинам іншим за технічні характеристики чи якість збірки.
   
обрав би Lamborghini, по причинам іншим за технічні характеристики чи якість збірки.
   
Показати зображення...

You nailed it.
   
Ні, мене панти, шик та світське життя не цікавить зовсім.....
   
Ні, мене панти, шик та світське життя не цікавить зовсім.....

Всі так кажуть, хто не може собі дозволити суперкар. Включаючи мене з моїм «в мене є інші приоритети».
   
Всі так кажуть, хто не може собі дозволити суперкар. Включаючи мене з моїм «в мене є інші приоритети».

Ти абсолютно не правий. Багато так не кажуть, а навпаки заздрять та мріють, багато хоч і кажуть, але відчувається що лукавлять.......... А багатьох і справді це не цікавить не залежно від того чи можуть вони собі дозволити, чи обтяжливо це для них чи ні......
Мене наприклад і тесла та всякі мустанги не цікавили. Ліф задовольняв з головою. Але через цей бардак на ринку зірки склались так що в певний момент був сенс перейти на новий рівень.
   
Я ніяк не хочу принизити тебе з Акордом, навіть гібрідом. Гарна машина. Але ти приплітаєш ці гібриди до категоріі машин які в зовсім іншій вселеній і в зовсім інших вимірах.

Ти мене ніяк не можеш принизити з Аккордом бо я не маю ціеі машини :). Це мій сусід який вже деякий час мае Теслу, недавно купив ще Аккорда-гібрида.

і ще одне: підучи украінську, а то твій суржик задовбав уже.
   
Ти абсолютно не правий. Багато так не кажуть, а навпаки заздрять та мріють, багато хоч і кажуть, але відчувається що лукавлять.......... А багатьох і справді це не цікавить не залежно від того чи можуть вони собі дозволити, чи обтяжливо це для них чи ні......
Мене наприклад і тесла та всякі мустанги не цікавили. Ліф задовольняв з головою. Але через цей бардак на ринку зірки склались так що в певний момент був сенс перейти на новий рівень.

Машина дійсно не є показником чого небудь. На моїй попередній роботі директор з тих кого називать «old money”, іздив на битому- перебитому тракові Ford Ranger 80-х років випуску хоча міг купити ту саму Ламборгіні і навіть не помітити дірку в бюджеті. Але більшість намагається не виділятись і їздить на тому, що рахується загальноприйнятим в їх середовищі та відповідає їх соціальному стану.

Останнє редагування: 10 серпня 2022 07:00:01 від Dobre
   
каліфорнія номер один маркет в америці, перше місце по продажах model Y, друге model 3 серед усіх  :laugh:

   
Показати зображення...

баба да баба да
   
Наведу приклад

Електричний дрон літае 20-30 хв макс, дрон з двз літае годинами. Спитайте користувача на війні, ім краще електричний який трошки швидше розганяеться чи двз який висить годинами після запуску.


Тю… а они витрячек поставят рядом отам с окопчиком и панельки солнечные развесят и все у них буит заипца… :)
   
Тесла планує відправити замовникам комерційні траки до кінця року. 500 миль (800 км) заявлений пробіг. Більше ніж звичайно проїжджають за день.

Мегачаржери для траків встановлюються по Каліфорнії зараз.

   
Це скільки там батарей? Мегават годин
   
Це скільки там батарей? Мегават годин

Пишуть 500 kwth
   
Тесла планує відправити замовникам комерційні траки до кінця року. 500 миль (800 км) заявлений пробіг. Більше ніж звичайно проїжджають за день.

Тесла вже розказала, скільки корисного вантажу вони можуть перевозити?
Бо це є головною критикою електровантажівок (батареї важать надто багато).
   
Тесла вже розказала, скільки корисного вантажу вони можуть перевозити?
Бо це є головною критикою електровантажівок (батареї важать надто багато).

Не знаю, я за комерційними траками та регуляціями щодо їх ваги не дуже слідкую.
   
Не знаю, я за комерційними траками та регуляціями щодо їх ваги не дуже слідкую.

Главное - прокукарекать, а там....
   
The automaker says that Tesla Semi will be able to transport a payload “at least as high as it would be for a diesel truck.”

In the US, class 8 trucks are required to weigh less than 80,000 lbs with their load.
   
The automaker says that Tesla Semi will be able to transport a payload “at least as high as it would be for a diesel truck.”

In the US, class 8 trucks are required to weigh less than 80,000 lbs with their load.

Супер, тоді чекаємо на реальні числа, бо "at least as high as it would be for a diesel truck" це трохи абстрактне поняття.

Є ще така картинка:
   
Супер, тоді чекаємо на реальні числа, бо "at least as high as it would be for a diesel truck" це трохи абстрактне поняття.

Є ще така картинка:
Показати зображення...

18-wheeler дизельний трак має бензобаки на 300 галонів, це майже тона пального. Можливо щось не розумію, чому на картинці ця тона ваги не врахована. Добав вагу 300 галонів пального і дизельний трак буде важити  більше за електричний (750 кг батарея проти майже тони  дизельного пального).

Останнє редагування: 10 серпня 2022 20:23:15 від Dobre
   
(750 кг батарея проти майже тони  дизельного пального).

750 кг батареї це хіба в легковій теслі. А у траку її вага буде 5-10 тон (в залежності від ємності).
   
750 кг батареї це хіба в легковій теслі. А у траку її вага буде 5-10 тон (в залежності від ємності).

Я помилився. 500kvth батарея буде важити десь 3 тони. Мінус тона ваги дізеля, мінус трансмісія, радіатор, 10-циліндровий двигун, вихлопна система з каталізаторами, окремий двигун APU, то вийдемо на+/- ту саму вагу.

Останнє редагування: 10 серпня 2022 21:07:05 від Dobre
   
Я помилився. 500kvth батарея буде важити десь 3 тони. Мінус тона ваги дізеля, мінус трансмісія, радіатор, 10-циліндровий двигун, вихлопна система з каталізаторами, окремий двигун APU, то вийдемо на+/- ту саму вагу.

На тоні дизелю вантажівка проїде значно далі ніж на 500 квтг батареї. Для грубих розрахунків дальності пробігу є правило: щоб замінити 1 кг пального потрібно 10 кг літієвих батарей. Тобто тона дизеля - це батарея на 10 тон.
3 тони батареї - еквівалент 300 кг дизеля.
Хоча може тесла придумала щось, щоб збільшити ефективність, побачимо.
   
На тоні дизелю вантажівка проїде значно далі ніж на 500 квтг батареї.

Вона не проїде далі, тоиу що є обмеження скільки годин водій може бути за кермом в день без обов’язкового відпочинку. 500 миль це в кращому випадку 10 годин за кермом в ідеальних дорожніх умовах для трака з обмеженням швидкості в 55 миль на годину.
   
Вона не проїде далі, тоиу що є обмеження скільки годин водій може бути за кермом в день без обов’язкового відпочинку. 500 миль це в кращому випадку 10 годин за кермом в ідеальних дорожніх умовах для трака з обмеженням швидкості в 55 миль на годину.

У тесла семі заявлена ефективність (в хороших умовах)  0.5 miles per kWh.
Тобто для 500 миль на одному заряді потрібна батарея мінімум 1000 квтг.
   
500 миль це в кращому випадку 10 годин за кермом в ідеальних дорожніх умовах для трака з обмеженням швидкості в 55 миль на годину.

Это где грузовики ездят с такой скоростью по мезштатным дорогам им. генерала Эйзенхауэра?
   
Вона не проїде далі, тоиу що є обмеження скільки годин водій може бути за кермом в день без обов’язкового відпочинку. 500 миль це в кращому випадку 10 годин за кермом в ідеальних дорожніх умовах для трака з обмеженням швидкості в 55 миль на годину.

Пилять... Это просто праздник кокойты... :)

"How Many Miles Can Team Drivers Drive In a Day?
When their hours of service are managed and allocated correctly, you can expect a team of drivers to travel between 800 and 1,200 miles per day. Although it’s not uncommon for a team to average 1,000 miles in a day, external factors like weather, road construction and route speed limits will influence the number of miles a team can cover."
   
Это где грузовики ездят с такой скоростью по мезштатным дорогам им. генерала Эйзенхауэра?

55 mph обмеження для траків по західному узбережжю на інтерстейт. Може є окремі винятки на деяких дільницях в пустелі.
   
Пилять... Это просто праздник кокойты... :)

"How Many Miles Can Team Drivers Drive In a Day?
When their hours of service are managed and allocated correctly, you can expect a team of drivers to travel between 800 and 1,200 miles per day. Although it’s not uncommon for a team to average 1,000 miles in a day, external factors like weather, road construction and route speed limits will influence the number of miles a team can cover."

Тракерам платять за милю. Мати «team», це розділити свою зарплатню між всіма і фактично ти працюєш за половину зарплатні, якщо два чоловіка.

Тому тракери в командах як правило не працюють.
   
Тракерам платять за милю. Мати «team», це розділити свою зарплатню між всіма і фактично ти працюєш за половину зарплатні, якщо два чоловіка.

Тому тракери в командах як правило не працюють.

Я думав теслатрак буде їздити з автопілотом. Можливо, навіть без водія.
   
Тракерам платять за милю. Мати «team», це розділити свою зарплатню між всіма і фактично ти працюєш за половину зарплатні, якщо два чоловіка.

Тому тракери в командах як правило не працюють.

БУГАГА! (с) :)

In fact, top solo Intermodal drivers at Schneider are currently averaging $100,000 per year or an average of $1,490 - $1,820 per week.

Top Dedicated team drivers at Schneider are currently averaging $107,000 (per driver) per year or an average of $1,630 - $1,990 (per driver) each week.
   
Я думав теслатрак буде їздити з автопілотом. Можливо, навіть без водія.

Он щас тебе расскажет, что он сей папелац вообще будет летать на анти-гравитационных полях. :)
   
БУГАГА! (с) :)

In fact, top solo Intermodal drivers at Schneider are currently averaging $100,000 per year or an average of $1,490 - $1,820 per week.

Top Dedicated team drivers at Schneider are currently averaging $107,000 (per driver) per year or an average of $1,630 - $1,990 (per driver) each week.

Можливо. Як я вже казав, яне фахівець у вантажних перевезеннях і в мене немає знайомих які працюють  в цій галузі.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 4 гостей
 
Повна версія