Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
15 травня 2024 22:28:34
Під час перерви не витримав і спробував Tesla FSD їздячи 20 хвилин по місту. Перші враження розмиті - зовсім непогано.

Але два втручання - здається вона не розуміє брам на виїзді та вʼїзді з комюніті. Вона зупинилась але не знала що робити далі. Концепція що брама відчиниться сама на виїзді їй схоже не знайома.

Крім того по приїзді додому було би непогано якщо би вона намагалась заїхати на драйвей, я вже не кажу в гараж, а не намагалась запаркуватись на протилежній стороні вулиці

Що позитивно вразило - це візуалізація, особливо на оживлених перехрестях, дуже в певний стиль їзди, можливість виконати поворот на 180 градусів без проблем



2
15 травня 2024 21:05:09
І яким чином з загальної статистики автопарку США можуть зникнути машини віком 3, 6, 8-14, 16-21 - і так далі років?

Я навів приклад який ілюструє що теке медіане число. В прикладі половина авто що на дорозі молодші за 7 років, половина старше за 7 років хоча їх середній вік 13 років
3
15 травня 2024 20:53:48
І в чому, на вашу думку, різниця між середнім та "медіанним" віком?

Середня не завжди гарний показник. Якщо є 50 людей в яких  заощаджень по ~100 гривень і одна людина з заощадженнями в 50 мільйонів, то в середньому на кожного прийдеться по мільйону

Медіане це коли ти все вишикуєш по ранжиру та береш тільки те число що по середині рядка. Наприклад

1,2,4,5,7,15,22,30,31

Дасть медіаний вік авто 7 років а середній 13 років
4
15 травня 2024 19:06:54
Хто ж той мерседес питає що вони будуть робити якщо є навала злих та голодних китайських автовиробників що визначатимуть пропозицію на ринку, і це не ДВЗ який китайці так і не навчились виробляти і перестрибнули через цей етап до електрики
5
15 травня 2024 18:47:15
Дійшла черга і до мене. 30 днів безкоштовного FSD на випробування.

6
14 травня 2024 23:32:13
Байден ипанул таможенные тарифы на китайскую продукцию:

25% на сталь и алюминий,
 50% на полупроводники,
 100% на электромобилях,
 И 50% на солнечные батареи.

здається обходиться відносно легко через виробництво в інших країнах. Будуть збирати китаємобілі в Мексиці.
7
14 травня 2024 20:43:05
Якби була твоя правда і машин молодше 8 років було дві третини - не вийшов би тоді такий середній вік в 12 років.

Середній вік тут не працює. Потрібно використовувати медіаний вік.

Три машини: 5,5,26 років
Середній вік 12 років хоча 2/3 машин молодші за 8 років
8
14 травня 2024 05:57:02
https://t.me/ukrautoprom/4433
Не хочу бути занудним, але 17% з 20000 буде 3400. Тут стільки немає. Тільки 497 ліфів плюс 414 модел 3.
https://t.me/ukrautoprom/4440

Цікаво буде подивитись на подальшу динаміку частки китайських виробників електромобілів в Україні. Мій прогноз, MG та BYD збільшать цифри на 300-500%.
9
14 травня 2024 05:54:27
Добре, ти правда …

Овердохуя пустих слів не підтверджених жодними цифрами.

p.s. Я не вимагаю від тебе аналізу на рівні випускника Гарвардської школи бізнесу, а тільки маленьке зусилля навчитись аргументувати думку без емоцій
10
13 травня 2024 20:43:59
Бо держава забороняє двз.
Непотрібно забороняти ДВЗ та не потрібно стимулювати електромобілі. Електромобілі витіснять ДВЗ самі по собі без допомоги.

Швидкість заміни залежить від пересічного рівня технічної освіти людей. Візьмемо Санта Клара та Сан Матео адміністративні округи в Каліфорнії де вже сьогодні приблизно половина проданих нових авто це електромобілі. Правда це Сіліконова Долина і люди звичайно не лякаються нового.

Візьмемо моїх сусідів - що не новий автомобіль за остані 3 роки, то це електромобіль в абсолютній більшості випадків.
Без примусу не витіснять. Як друге-третє авто для якоїсь кількості населення - цілком

Яким чином в мене без всілякого примусу електромобіль став першим авто? Інші тільки за необхідністю. Що я робив не так?
11
13 травня 2024 20:24:42
Хіба Швеція ще існує? Тут форумний манюпас крокодилі сльози лив у гілці на декілька сотень сторінок що «шведи зробили фатальну помилку» не ввівши локдауни під час ковіду, і ось-ось мали всі вимерти ще в 2021 році.
12
13 травня 2024 20:06:53
Бо держава забороняє двз.

Непотрібно забороняти ДВЗ та не потрібно стимулювати електромобілі. Електромобілі витіснять ДВЗ самі по собі без допомоги.

Швидкість заміни залежить від пересічного рівня технічної освіти людей. Візьмемо Санта Клара та Сан Матео адміністративні округи в Каліфорнії де вже сьогодні приблизно половина проданих нових авто це електромобілі. Правда це Сіліконова Долина і люди звичайно не лякаються нового.

Візьмемо моїх сусідів - що не новий автомобіль за остані 3 роки, то це електромобіль в абсолютній більшості випадків.
13
13 травня 2024 19:53:44
Дурбецал, ще раз, акумулятор новоі машини служить 10 років, які  ще проблеми?

Toyota трак. «З салону». 2019 рік випуску. Акумулятор замінив в лютому цього року. 4 роки життя.

Дві нові Акура. Акумулятор міняв кожні ~4 роки, іноді частіше. Часто отримував «prorated» відшкодування від Costco тому що акумулятор вийшов з ладу до закінчення гарантійного періоду.

Я вірю що є випадки коли акумулятори ходять значно довше, так само я деякі люди живуть довше 100 років, але це звичайно не типово.

Я не писав би якщо би не знав дорогу в Costco щоб замінити акумулятор з зачиненими очима.
14
13 травня 2024 18:58:46
Якщо акумулятор така величезна проблема, то що заваджає мати в гаражі новий запасний акумулятор. Не такий вже він дорогий. І навіть якщо забудеш вчасно підзарядити, то морозів у вас немає, не замерзне.

Нічого не заважає. Тільки знову питання - хто тут секта? Ті що кажуть що без акумулятора життя краще чи ті хто каже ну тримай тримай в гаражі чи вози з собою запасний на всілякий випадок.
15
13 травня 2024 18:52:49
Чого ти думаєш, що я той ідіотизм не пробував?
Тому що якщо би спробував за нормальних обставин розвинутої інфраструктури як в Норвегіі чи Каліфорнії, то змінив би думку. 
Ти хворий? Тесла - найуобіщніше відро з гайками за дурнуваті гроші. Гірше нема нічого, то самісіньке дно

Інформативно та аргументовано. І хто після цього секта? LOL
16
13 травня 2024 18:41:49
А чого не згадуєш драконівські санкції уряду норгів, якими вони викинули двз з ринку? Відмінять тиск - піста настане електричкам
Не настане, раз спробувавши електричку, ДВЗ вже не захочеш.
Чого ти думаєш, що я той ідіотизм не пробував?

Тому що якщо би спробував за нормальних обставин розвинутої інфраструктури як в Норвегіі чи Каліфорнії, то змінив би думку. 
17
13 травня 2024 18:21:20
Що ці возики тільки для власників особняків.
В Норвегії далеко не всі живуть в індивідуальних будинках, але ДВЗ майже не продається. Питання тільки в облаштуванні зарядних станцій на парковках багатоквартирних будинків.
А чого не згадуєш драконівські санкції уряду норгів, якими вони викинули двз з ринку? Відмінять тиск - піста настане електричкам

Не настане, раз спробувавши електричку, ДВЗ вже не захочеш.
18
13 травня 2024 18:20:16
В містах висока загазованість і з часом там просто заборонять використовувати авто з ДВЗ.
Шикарно. Така передова технологія, що окрім батога - нема іншого способу підвищити продажі.

ХЗ про що мова. Абсолютна більшість тих хто пересів на електромобіль включаючи мене кажуть що наврядче вони вже колись пересядуть на ДВЗ.

Є особлива група в популяції для яких електромобіль є досі «возиком», але це їх проблеми.
19
13 травня 2024 18:16:35
Що ці возики тільки для власників особняків.

В Норвегії далеко не всі живуть в індивідуальних будинках, але ДВЗ майже не продається. Питання тільки в облаштуванні зарядних станцій на парковках багатоквартирних будинків.
20
13 травня 2024 17:55:13
Люди також кажуть що Тесла це машина яка потребує найбільше число ремонтів на першому році володіння, теж брешуть?
Подивись статистику.
Ти правда якийсь прибитий сектант.

Люди кажуть та статистика - це дві різні речі.
Ось ти постійно щось кажеш, і все мімо тазіка.

Відповідно до статистики, Consumer report каже що Тесла має найнижчі витрати на обслуговування та ремонт серед усіх авто виробників.

https://electrek.co/2024/04/22/tesla-lowest-maintenance-repair-cost-any-brand/

Від себе добавлю, що за три роки 5 місяців та 59 тисяч миль з усього обслуговування замінив фільтр клімат контролю, шини та мав проблему з дверною ручкою що заклякла і. Не міг відкрити двері. З усіх авто що в мене були, це рекорд.
21
13 травня 2024 07:42:06
Ти писав що міняв акумулятор 20 разів і що, кожен раз у тебе була криза, бо ти не встигав на роботу чи відвезти дітей в школу?
І 20 разів наступав на одні й ті ж граблі, бо не міг купити чарджер для акумулятора за $20?
На конкурсі довбойобів ти б зайняв друге місце

Я не писав що кожного разу в мене була драма коли машина зранку не завелась через акумулятор що сів. В мене було два таких випадки, і мені цього досить щоб не повторювати. В інших випадках розпалював питання без особливих проблем. Відсутність акумулятора в електромобілі вирішує цю проблему повністю.

quote author=SlavRedko link=topic=1113510.msg27916278#msg27916278 date=1715571975]не міг купити чарджер для акумулятора за $20?[/quote]

Ти коли небудь користувався? Вони як правило ніколи не працюють на батареях в яких вольтаж впав нижче 11 вольт. Мертва батарея коли машина не заводиться це десь 10 вольт коли я міряю щоб зрозуміти чи це стартер чи батарея.

Акумулятор з фабрики служить 10 років

Це ти можеш розповідати кому хочеш, тільки не мені. В мене було 4 нових машиНи крім Тесли і в жодній акумулятор не жив більше 5 років.

Але якщо хтось любить танцювати з бубном біля машини яка не заводиться, то я заважати не буду. Можете продовжувати розповіжати що такі танці навіть корисні для здоровʼя

22
13 травня 2024 05:13:00
Але коли ти пишеш що ДВЗ вимагають якихось неїбацца зусиль по їх обслугованню це просто тупе знущання над здоровим глуздом і власним багаторічним досвідом.

Ще раз, в тебе як в пенсіонера є весь час в світі відігнати зранку машину в сервіс і там декілька годин посидіти та пити безкоштовну Кірог каву, чи з таким самими пенсіонерами- однодумцями як сам говорити про доктора Фаучі, страшний Ковід, і як локдауни були недостатньо жорстокі а потім це переспівувати на цьому форумі. Тобі немає куди спішити.

Для тих хто працює машина один день в сервісі - це вже логістична проблема що часто вимагає аренду автомобіля щоб мінімізувати

Завдяки тому що електромобіль не вимагає безкінечної череди планових сервісів - 5, 10, 20, 30, …. тисяч миль, в нього не зношуються гальма, не потрібно міняти мастило, не здихає прогнозовано акумулятор через 4 роки, це все складається в дні що не потрібно перекроювати щоб знайти можливість об слугувати авто. Це для працюючих людей велика перевага. Навіть те що непотрібно їздити 5 разів на місяць на заправку, а в мене немає жодної по дорозі додому на моїх виїздах з фрівею (ті що на зʼїзді з фрівею де бензин на долар за галон дорожче, я не рахую)це вже велика перевага.
23
13 травня 2024 03:26:36
Чукча не чітатель, чукча пейсатєль

Я можу зрозуміти твій підхід та аналіз ситуації з твоєї точки зору. Але ти не враховуєш мої критерії і чомусь вважаєш що те що підходить тобі, має підійти мені.

В мене двоє працюючих в сімʼї, у дружини робочий день починається ще сонце не стало і закінчується коли вже темно. В мене періодично те саме. Не кожного тижня, але я починаю працювати десь о пʼятій ранку. Крім того ще є обовʼязки завезти в школу, забрати зі школи, завести на спортивну секцію 1, спортивну секцію 2, привезти додому, помити, накормити, перевірити стан речей в навчанні, тощо

Це вимагає 100% готовності двох авто зробити щоденні раунди. Або цілий день йде на перекос і одне тягне інше.

Тому така проста поломка як сів акумулятор і машина зранку не завелась, чи не завелась звечора викликає лавину вимушених змін, що стосуються багатьох людей.

Ти пенсіонер. В тебе машина не завелась, максимум ти пропустиш гру в гольф з іншими пенсіонерами. Для тебе здохлий акумулятор це не тільки не проблема, а розвага на пів дня поїхати в Walmart та заповнити пустий день.

В нас різні вимоги до авто.
24
13 травня 2024 00:45:48
Ну нехай навіть 3. За 36 років - 10 годин твого дорогоцінного часу.
Ти більше витратив в цій гілці доводячи як жахливо мати ДВЗ
Залишу тобі привелегію займатись авто в яких здохла батарея в самий не зручний час та легко за годину вирішувати цю проблему. Я в свій час та досі з цим награвся і мені не сподобалось. Не бачу нічого гарного. Якби я міг, то мав би старий Ленд Крузер. Там два акумулятори. Або сучасний електромобіль.
Тобто весь твій неіпаццо жах володіння ДВС зійшов на пси моїх привілеїв раз на 6 чи 7 років поміняти акумулятор в машині і раз на рік зʼїздити на сервіс… :)

Зачекай поки ДВЗ авто не проїде 90-100 тисяч, і тоді проблеми виходять за межі - акумулятор, гальма, мастило. Це не приємно, але не смертельно. За моїм досвідом, після 100 тисяч миль якщо я витратив менше 2000 тисяч в рік на кожне авто (в до-ковідних грошах) на обслуговування-ремонти, то це гарний рік.
25
12 травня 2024 23:06:48
Можна, і багато хто має ААА, і ці гроші йдуть мимо страхових компаній.
Саме тому страховки почали пропонувати аналогічну послугу, але тепер грошу будуть йти їм в кишеню.
О пи3деже балеруна о страховых компаниях, бороздящих просторы, будет? :)

Пока что у балеруна замена акумулятора это - $1000, пол дня отгула, два часа ожидания эвакуатора, скандал с женой и поездка на работу на убере в оба конца.

То, что у большинства занимает от 30 мин до 1 часа… :)
Ну, якщо міняєш сам, то так 30 хвилин, а якщо викликаєш когось, щоб зробив за тебе, то таки і буде півдня
.

Якщо є запасний акумулятор в машині, то я теж можу замінити за 5 хвилин. Я якщо немає, то потрібно дочекатися поки будуть робочі години і поїхати кудись за 10 миль в Autozone, Costco, чи подібне за акумулятором. В нас продуктові магазини в декількох милях від хати звичайно, а такі що торгують акумуляторами то ніколи поруч не бувають.
26
12 травня 2024 22:56:41
Логістика по плановому сервісу виглядає приблизно так:

1. За декілька днів розчистити свій ранковий робочий календар щоб відігнати авто на сервіс

2. В назначений день відігнати зранку авто на сервіс і звідти якось повернутись додому/на роботу. Преміальні бренди рідко дають авто на заміну на плановий сервіс. Звичайно це Uber/Lyft

3. Ввечері повторити процедуру в зворотньому напрямку.

Помнож на кількість авто в сімʼї і отримаєш кількість днів які потрібно спеціально планувати. Про гроші ми ще тут не говоримо.
Пистешь от начала и до конца. :)
Мерс дає. Останній раз дали QCE.
Але можна попросити і машину зранку заберуть, а ввечері привезуть.

В нас з тих місцевих сервісних центрів що я використовував - Лексус, Акура, Інфініті на один день планового обслуговування машину на заміну звичайно не дають. Можуть дати якщо ти в гарних відносинах з сервіс менеджером або знаєш когось хто там працює, але звичайно ні.
27
12 травня 2024 22:51:49
Ну нехай навіть 3. За 36 років - 10 годин твого дорогоцінного часу.
Ти більше витратив в цій гілці доводячи як жахливо мати ДВЗ


Залишу тобі привелегію займатись авто в яких здохла батарея в самий не зручний час та легко за годину вирішувати цю проблему. Я в свій час та досі з цим награвся і мені не сподобалось. Не бачу нічого гарного. Якби я міг, то мав би старий Ленд Крузер. Там два акумулятори. Або сучасний електромобіль.
28
12 травня 2024 21:37:30
Так скільки разів тобі довелось міняти акумулятор на твоїх 7 машинах? Один (1) раз?
Ну це страх-і-ужась

Кожна машина в мене у власності десь 12+ років, відповідно 3 рази на авто помножити на 7 машин, виходить десь 21 раз, можливо трошки менше.

Більш ніж достатньо щоб втрати щенячий захват від перспективи сісти в авто і щоб воно не завелось.
29
12 травня 2024 21:02:30
То він про це забув… :lol:
Умну зимой акум сдох после 6 лет, оригинальный субарушный и только потому, что доця ручатами совала по выключателям света за день до этого. Я машину от другой кабелями джампнул, доехал до первого автомагаза в Дойлстауне, купил новый и прямо на парковке поставил. Продавцы еще и помощь предлагали, они обычно помогают, особенно если женщина или дети в машине. На круг все заняло 30 мин. :)
За 6 років ти наїбався на всі пів години… Як ти вижив :facepalm:

Це більше ніж незручність коли в сімʼї дві людини працюють та ще розвозять по школам
30
12 травня 2024 20:17:30
Заміна акумулятора то проблема тільки у безруких
Намалюй мені логістику заміни акумулятора, коли сів зранку в машину їхати на роботу і авто не завелось. А дружина вже на роботі в цей час і за прохання а чи не можеш ти мілая поїхати купити новий акумулятор мені та привести його додому можна залишитись без вечерь на місяць. До того ти вже пропустив першу ранкову нараду.
Ти точно безрукий? І доводиш машину до стану коли вона розвалюється?
В тебе гараж є?  Зарядник для акумулятора там є (коштує копійки)? Або бустер з кабелями.
Завів машину, доїхав до лавки, купив новий, поміняв акумулятор за пів години.

Звичайно це не приємно. Але як часто ти доводив акумулятор до нуля в твоїх 7 ДВЗ?

Чому з тебе знову лізе кацапська звичка рахувати що інші дурніше за тебе?

1. Я не знаю механізму сказати скільки життя залишилось в акумуляторі. Звичайно в мене вони ходять 4-5 років перед тим як в один ранок машина не завелась. Можна проактивно міняти кожні 3.5 років щоб уникати несподіваних ситуацій.

2. Для того щоб користуватись кабелями, яких в мене повний гараж, потрібна інша машина поруч. І це не завжди випадок.

3. Портативні бустери на літіум-іоних батареях зʼявились відносно недавно і в мене такого немає і мабудь що ніколи вже не буде.

Коли мій трак 2019 року з заводською батареєю в цю зиму перед поїздкою на лижі в Юту не завівся, я на наступний день коли мав час, зняв батарею, поїхав в Костко на Теслі, утилізував стару батарею та купив нову, повернувся  додому, встановив.

І добре що ми зараз працюємо переважно з дому і є доступна машина поїхати серед дня
31
12 травня 2024 19:12:54
Скільки миль в тебе пройшла Тесла?
Скільки було поломок?

58 тисяч миль, нуль поломок крім того що дитина хлопнула задніми дверми так, що машина підскочила і двері я більше відкрити не міг. Tesla Mobil Service приїхав додому і виправив ситуацію за 5-10 хвилин безкоштовно хоча машина вже за межами гарантійного періоду. По словам техніка, це відомий дефект через якийсь misalignment який він виправив. Деталей я не знаю тому що з ним спілкувалась дружина, я був зайнятий в той час.
32
12 травня 2024 18:59:18
Заміна акумулятора то проблема тільки у безруких

Намалюй мені логістику заміни акумулятора, коли сів зранку в машину їхати на роботу і авто не завелось. А дружина вже на роботі в цей час і за прохання а чи не можеш ти мілая поїхати купити новий акумулятор мені та привести його додому можна залишитись без вечерь на місяць. До того ти вже пропустив першу ранкову нараду.
33
12 травня 2024 18:05:47
Амортизатори (як ти назвав ходову) на сьомий рік це проблеми?
Ні, це не проблема. Всього навсього 1-2 тисячі доларів та тиждень аренди авто за свої щоб їздити на роботу. Або 2.5 тисячі в сервісному центрі ділера, але маю авто на заміну.

В нас різні визначення «час та гроші потрібні на підтримку авто в робочому стані» коли стає не комфортно.
Ти хочеш сказати що в Тесли амортизатори вічні?

Я впевнений що ні, але електричні авто вимагають на порядок менше регламентного обслуговування, і немає мастила що може текти чи їстись, стартерів, радіаторів, трансмісій, акумуляторів що мають звичку здохнути в самий не зручний час, тощо. Простіша конструкція, тому велика перевага зі старту.
34
12 травня 2024 17:54:38
Один новий електромобіль в місяць на 43 тисячі жителів.

Колись в Каліфорнії так було. А зараз ось 6 Тесла на першому фото, чотири на другому плюс Іонік, одна парковка, фото зроблені з одного місця в один час мною вчора


35
12 травня 2024 17:36:13
На заправку ніхто спеціально не їздить. Це 5 хвилин мимоходом.
Мимоходом не вийде. В нас заправки не на кожному перехресті, місто не любить заправочні станціі. Я ті що більш-менш по дорозі продають бензин по долару за галон дорожче.

Поїхати на заправку вимагає планування.
На весь Карлсбад площадью в 36 кВ миль, из них пригодной для обитания ~23 кВ мили, имеется в наличии 25 заправок, т.е. до любой можно дойти пешком. :) Так что и здесь ты спи3дел… :)

І майже всі чи всі заправочні вздовж або фрівея I-5 або вздовж двох магістральних доріг El Camino Real або Palomar Airport Road. навіть там відстань між ними 2-3 милі.

Це не Homestead, FL де я нарахував 7 станцій в полі зору на одному перехресті.
36
12 травня 2024 17:19:32
Сервіс раз на рік

Логістика по плановому сервісу виглядає приблизно так:

1. За декілька днів розчистити свій ранковий робочий календар щоб відігнати авто на сервіс

2. В назначений день відігнати зранку авто на сервіс і звідти якось повернутись додому/на роботу. Преміальні бренди рідко дають авто на заміну на плановий сервіс. Звичайно це Uber/Lyft

3. Ввечері повторити процедуру в зворотньому напрямку.

Помнож на кількість авто в сімʼї і отримаєш кількість днів які потрібно спеціально планувати. Про гроші ми ще тут не говоримо.
37
12 травня 2024 17:07:10
Амортизатори (як ти назвав ходову) на сьомий рік це проблеми?

Ні, це не проблема. Всього навсього 1-2 тисячі доларів та тиждень аренди авто за свої щоб їздити на роботу. Або 2.5 тисячі в сервісному центрі ділера, але маю авто на заміну.

В нас різні визначення «час та гроші потрібні на підтримку авто в робочому стані» коли стає не комфортно.
38
12 травня 2024 16:55:18
Не купуй битий хлам не буде проблем

Крім самих перших трьох авто, інші були куплені нові. Я звичайно експлуатую автомобілі від 0 миль до 120-160 тисяч. І якщо перші 80-100 тисяч звичайно безпроблемні за декількома виключеннями як в Тойота зламався передній дефиренціал коли підключив 4х4 в горах, що поміняли по гарантіі, то далі це щомісячна лотерея. Особливо це задовбує коли в сімʼї дві+ машини приблизно одних років випуску і вони одночасно старіють.

Тому коли мені розповідать про «ласточки» в ідеальному стані яким за 100 тисяч миль або на яких «бабуся в церкву їздила», мене в мене починаються приступи істеричного сміху.
39
12 травня 2024 16:38:11
Отут ти правий - саме далека від техніки людина може спокуситись на електровозика.
Я не далека від техніки людина з досвідом володіння 7 ДВЗ авто. Після Тесли згадую про їх обслуговування як про страшний сон.
Якщо ти купував хлам то мав проблеми з обслуговуванням
В мене за 30 років було 5 машин
1. Форд Торос - то була проблемна машина. Як сказав механік - у Форда дуже хороші інженери, у них машина не ламається а підламується і треба часто ремонтувати
2. Тойота Кемрі. Була недовго і ніяких проблем. Попала в аварію і страхова списала
3. Нісан Максима. Виїздив її до несхочу, ще й син доїздив поки в школі був. Міняв мастило кожні 3 місяці, гальма коли потрібно, на 100 тисяч миль поміняв трансміссію, перед тим як віддати сину поміняв амортизатори
4. Нісан Інфініті. Тільки міняв мастило і гальма. Проїхав 150+ тисяч миль
5. Audi Q5 зараз. Раз на рік на сервіс.

Жінка міняла машини кожні 3-4 роки. Алтіма-Алтіма-Ауді А6-Дженезіс-Вольво S90-зараз Вольво XC 60. Всі нові
Тільки з Ауді були проблеми. Міняли радіатор, батарею і їла мастило (була відома проблема, просто доливали)

Не купуй битий хлам не буде проблем

Те що ти написав приблизно відповідає моєму досвіду: машина була безпроблемна, тільки поміняв трансмісію, ходову, масло їла, та радіатор…

А так, прекрасная Маркіза, все хорошо, все хорошо.

Про що я і говорю. Тепер помнож на 2-3 машини що в мене в сімʼї, і в усіх як не одне, то іще з інтервалом в декілька місяців - то на плановий сервіс, то акумулятор здох, то стартер, то ще щось.
40
12 травня 2024 08:59:20
Ну і ти ж штатівський нуворіш, які здохші акумулятор, стартер чи check engine? Їздиш поки авто на гарантії і продав нахрін.

Я не хокеїст в NHL чи рок зірка. Звичайно я тримаю авто до того часу поки воно їздить і ремонт виправдовує себе. Так само як більшість.

Повна версія