Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Опалення тепловим насосом повітря-повітря в морози

Теплова завіса самого холодного місця. В сучасних оселях з сучасними вікнами це втрачає значення.
В дитячих кімнатах тепла підлога буде дуже корисною. Діти полюбляють гратись на підлозі...

Якщо хочете дітям алергії та захворювань ВДШ- впірьод!
   
Якщо хочете дітям алергії та захворювань ВДШ- впірьод!

Капець.
Алергени просто потрібно не пустити в кімнату. Або вбити очисткою повітря.
Багато народів опалюють віками свої оселі теплою підлогою.
Це традиційний спосіб опалення в Японії (крайні довгожителів).
   
Ви хоч розумієте різницю між циновкою на підлозі та ковром(коврлліном, етк)????
Тепла підлога - ТІЛЬКИ в приміщенні де є змога провести вологе прибирання мінімум два рази на добу!!!
Нє, якщо Ви знаєте все світі, то я навіть сперечатися не буду. В нас вже є тут пару золоторуких..
   
Ви хоч розумієте різницю між циновкою на підлозі та ковром(коврлліном, етк)????
Тепла підлога - ТІЛЬКИ в приміщенні де є змога провести вологе прибирання мінімум два рази на добу!!!
Нє, якщо Ви знаєте все світі, то я навіть сперечатися не буду. В нас вже є тут пару золоторуких..

Де ви бачили в сучасних великих будинках на підлозі ковролін, циновки та банаточисленні батареї під вікнами?
   
Re: Опалення тепловим насосом повітря-повітря в морози

Ви хоч розумієте різницю між циновкою на підлозі та ковром(коврлліном, етк)????
Тепла підлога - ТІЛЬКИ в приміщенні де є змога провести вологе прибирання мінімум два рази на добу!!!
Нє, якщо Ви знаєте все світі, то я навіть сперечатися не буду. В нас вже є тут пару золоторуких..
Дочка аллергик, аллерголог категорически біл поотив частой влажной уборке в ее комнате с теплім полом... Сказал что єто причина плесени под плинтусами
   
Ви хоч розумієте різницю між циновкою на підлозі та ковром(коврлліном, етк)????
Тепла підлога - ТІЛЬКИ в приміщенні де є змога провести вологе прибирання мінімум два рази на добу!!!
Нє, якщо Ви знаєте все світі, то я навіть сперечатися не буду. В нас вже є тут пару золоторуких..
Поясни ім простіше)

Конвекція на теплих підлог піднімає мікропил до рівня вдихання.
Інакше ніяк воно не рухається
Не тільки діти страждають.

Тут хто наставив в спальнях 00х чухають макітри. Норм зняти будь яке зайве покриття і запустити роботизований порохотяг.
Волога мін 2рази тиждень.
Так радять самі інсталятори

Батареі в спальнях норм.
...
Повітряні системи шумлять навіть коли ніби шепчуть. Тянуть звуки по каналам.

Внутрішній блок з кондюка в житловій взагалі за межею. 35дб день і ніч дуже сумнівне задоволення.
Хіба якщо автобан за вікном чи місто тарахкає може і не суттєво.
Для тихих районів де авто раз два на добу по вулиці теплоканали з нагнітанням тепла зразу нах. Сусіду втюхали.
Терпить
   
Натів цікаву гілку виклада про подібну річ. Тільки не дала всі відповіді.
   
Поясни ім простіше)

Конвекція на теплих підлог піднімає мікропил до рівня вдихання.
Інакше ніяк воно не рухається
Не тільки діти страждають.

Тут хто наставив в спальнях 00х чухають макітри. Норм зняти будь яке зайве покриття і запустити роботизований порохотяг.
Волога мін 2рази тиждень.
Так радять самі інсталятори

Батареі в спальнях норм.
...
Повітряні системи шумлять навіть коли ніби шепчуть. Тянуть звуки по каналам.

Внутрішній блок з кондюка в житловій взагалі за межею. 35дб день і ніч дуже сумнівне задоволення.
Хіба якщо автобан за вікном чи місто тарахкає може і не суттєво.
Для тихих районів де авто раз два на добу по вулиці теплоканали з нагнітанням тепла зразу нах. Сусіду втюхали.
Терпить

З мікропилом і алергенами потрібно боротись, а не концентрувати їх на підлозі. Способів багато.
+ люди ходять і навіть діти бігають і теж той мікропил підіймають з підлоги більше ніж тепла підлога
+ потрібна вентиляція від 20м.куб на годину на одну людину. Там теж все повітря перемішується.

В мене вночі в домі практично абсолютна тиша. Що називається тиша, яка "дзвенить в вухах".
Для мене така тиша не комфортна. А от легкий шум кондиціонера саме те, що потрібно...

А вночі зовсім опалення вимикаю, чим прохолодніше, тим кращий сон...

Останнє редагування: 1 листопада 2021 16:50:50 від Spin
   
Пройшов повний місяць.
Витрачено 333квт.год електроенергії
По тарифу 1,68 це 560грн.
З нічним десь 450грн. було б
Це з повноцінним провітрюванням за допомогою примусової вентиляції

На інші витрати (вода, гаряча вода, індукційна плита і т.п.) е/е пішло більше, ніж на опалення.
   
Це на опалення лише 330?
Яка площа та утепленя?
   
Це на опалення лише 330?
Яка площа та утепленя?
Лише на опалення.
Провітрювання: кожний день 2 рази по 20-30хвилин примусовою вентиляцією.
Опалюється 1й поверх дому 8*10м
В домі +22-23.
Утеплений 100мм пінопластом, вікна брались максимально теплі з стандартних.
Стеля утеплена завсім погано (
   
Ну то норм
Якщо не було інших витрат на опалення то на 70+ метрів площі гут

В мене вийде 80 кубів та 700 кВт
Десь в сумі 1500 кВт год  на 150м

Тобто 10 кВт метр
У вас 4.5

Це вийде орієнтовно в 2-2.5 рази ефективніше

Але тут ньбанс ще є з стелею - через неї може багато втрат бути

   
1. Можуть звинуватити в рекламі. Серія "арктик" (-25), теплова потужність по паспорту 4,5квт.
о, у мене такий самий. завів його в розумний дім і налаштував так, щоб по показнику датчика температури в хаті він вмикався, наганяв тепло до зростання температури до заданого порогу і вимикався. ніби все ок, але не дає спокою такий момент. цей насос сам по собі достатньо «розумний». його можна без зовнішніх датчиків налаштувати на певну температуру і він буде її підтримувати. коли температура в межах норми, він переходить в режим зниженого споживання і практично не працює. тобто компресор ледь крутиться (1 гц), «білка» стоїть без руху. коли в хаті стає холодніше, компресор плавно наганяє тиск в системі, «білка» починає крутиться і ганяє по хаті тепло. потім знов усе майже вимикається, і типу так можна 24/7, тобто взагалі його не вимикати. так от питання: який режим є більш енергозаощадним: коли розумний дім повністю вимикає насос, а в потрібний момент вмикає на повну потужність і потім знов повністю вимикає, чи коли насос працює в своєму заощадливому режимі? хто знає? питання пов‘язане з тим, що жодних показників споживання в режимі 24/7 ніде знайти не можливо, хоч пиши листа на завод :S
   
Re: Опалення тепловим насосом повітря-повітря в морози

Навколо цієї проблеми багато міфів, а тут виявилась нагода дослідити це питання на практиці:

1. Температура на вулиці -8, вночі кондіціонер був вимкнений і почав працювати по таймеру о 7й ранку.
Щоб температура в домі почала відчутно зростати при -8 на вулиці, потрібна теплова потужність приблизно 4квт (досліджував при опаленні іншими електрообігрівачами).
Кондиціонер успішно вирішив цю задачу. При цьому електрична потужність була в межах 0,8-0,9квт.

2. Проблема обмерзання зовнішнього блоку:
Десь через годину роботи на обігрів радіатор покрився відчутним шаром інею.
Процес "розморозки" йшов десь 3 хвилини.
Ел. потужність зростала від 0,1 до 0,8квт протягом хвилини.
Десь через 1,5-2 хвилини з піддону зовнішнього блоку побіг струмочок води, а навколо блоку з'явились клубки пару.
Десь через 5 хвилин знову почався обігрів.
Всю зиму плануєте лише ним обігріватись?
   
о, у мене такий самий. завів його в розумний дім і налаштував так, щоб по показнику датчика температури в хаті він вмикався, наганяв тепло до зростання температури до заданого порогу і вимикався. ніби все ок, але не дає спокою такий момент. цей насос сам по собі достатньо «розумний». його можна без зовнішніх датчиків налаштувати на певну температуру і він буде її підтримувати. коли температура в межах норми, він переходить в режим зниженого споживання і практично не працює. тобто компресор ледь крутиться (1 гц), «білка» стоїть без руху. коли в хаті стає холодніше, компресор плавно наганяє тиск в системі, «білка» починає крутиться і ганяє по хаті тепло. потім знов усе майже вимикається, і типу так можна 24/7, тобто взагалі його не вимикати. так от питання: який режим є більш енергозаощадним: коли розумний дім повністю вимикає насос, а в потрібний момент вмикає на повну потужність і потім знов повністю вимикає, чи коли насос працює в своєму заощадливому режимі? хто знає? питання пов‘язане з тим, що жодних показників споживання в режимі 24/7 ніде знайти не можливо, хоч пиши листа на завод :S

Це складне питання. В режимі очікування споживання 20-80вт.
Скоріш за все краще його не вимикати взагалі.
   
Це складне питання. В режимі очікування споживання 20-80вт.
Скоріш за все краще його не вимикати взагалі.
дякую. ну тут великий розбіг виходить, чи 0.5 квт на добу, чи 2 — є різниця.. і це ж тільки режим очікування
   
Всю зиму плануєте лише ним обігріватись?

Може не вийти по 2х причинах:
1) теплової потужності 4,5квт може не вистачити в сильні морози
2) я поки що випробував кондиціонер тільки в -12, невідомо як він буде працювати в -20. Ну і є ще 2вида опалювання електрокотел з теплою підлогою і камін з примусовим обдувом та воздуховодами
   
нормально все працює в -20. ну хіба довше виходить на гарячий режим
   
до речі, там мабуть не 20-80 вт в режимі мінімальної роботи. передивився —

Power consumption: Warm 0,79 (0,18-1,50) kWh

виходить, ото коли він майже спить і ледь рухається, то тягне 180 вт на годину? якось дохера виходить…
   
на тепловые насосы пока переходить не планирую. Газовый котел, умная система регулировки температуры, максимально эффективная теплоизолялция ( утепление). Камин дровяной для души и на всякий аварийный случай. есть еще теплые электрические полы в некоторых местах. но используются не всегда.
кстати прикупили на семью тепловизор. расчитываем на него в вопросе контроля теплоизоляционной эффективности.  Есть в общем к чему еще прикладывать руки.
   
до речі, там мабуть не 20-80 вт в режимі мінімальної роботи. передивився —

Power consumption: Warm 0,79 (0,18-1,50) kWh

виходить, ото коли він майже спить і ледь рухається, то тягне 180 вт на годину? якось дохера виходить…

Ні.
Я міряв реальне споживання.
180 - то він вже щось гріє.
В очікуванні 20-80.
Мінімальне 4, але то короткочасно було
   
о, дякую! ще пара питань: це споживання, коли він ввімкнений, тобто світиться білим «25» чи скільки ви виставили, але при цьому він не дує, відпочиває? яка модель — 09, 12, 18?
   
о, дякую! ще пара питань: це споживання, коли він ввімкнений, тобто світиться білим «25» чи скільки ви виставили, але при цьому він не дує, відпочиває? яка модель — 09, 12, 18?

12та
От прямо для вас зробив замір: знизив температуру на 2 градуси.
Після видуву залишкового тепла з теплообмінника, споживання стало 22вт, з вимкненою відсвіткою 21вт
   
супер, у мене теж 12 (tu)  дякую за допомогу, бо не хотілося всю хату знеструмлювати щоб подивится його споживання. він у мене поки дуже рідко вмикається, може раз чи два на день під час провітрювань. а коли стане холодно і буде вмикатись кожні хвилин 20-30, тоді напевно дійсно краще ставити його в авторежим з оцим низьким споживанням. ніж постійно повністю вирубати, а потім врубати на максимум
   
Підсумки за Грудень 2021:

Спожито е/е на опалення 490квт.год
Температура знижувалать до -20.

Попередні висновки:
COP залежить від вологи на вулиці більше, ніж від температури.
При +4 і вище вологість допомагає економити е/е завдяки конденсації.
В мороз висока вологість сприяє швидкому обмерзанню і теплообмін суттєво погіршується...
   
Re: Опалення тепловим насосом повітря-повітря в морози

Підсумки за Грудень 2021:

Спожито е/е на опалення 490квт.год
Температура знижувалать до -20.

Попередні висновки:
COP залежить від вологи на вулиці більше, ніж від температури.
При +4 і вище вологість допомагає економити е/е завдяки конденсації.
В мороз висока вологість сприяє швидкому обмерзанню і теплообмін суттєво погіршується...
Зовнішній блок підігрівається?
   
Зовнішній блок підігрівається?

Приблизно 1 раз на годину запускається режим розморозки зовнішнього блоку:
- вентилятори зовнішнього і внутрішнього блоку вимикаються
- нагістраль фреону перемникається на коротке коло
- теплообмінник нагрівається
- на дні блоку вмикається кабель дігріву дна

Процес розморозки триває приблизно 3 хвилини
   
Підводимо підсумки опалювального сезону.

У мене зимою з'явився нічний тариф.
В перерахунку на нічний тариф за весь опалювальний сезон (6 місяців):
- 550грн. в місяць або 7,3грн. за 1 кв.м.

За цінами дрів на сьогодні (1400 за куб), дровами вийшло б десь 1500грн. на місяць
   
Поясни ім простіше)

Конвекція на теплих підлог піднімає мікропил до рівня вдихання.
Інакше ніяк воно не рухається
Не тільки діти страждають.

Якщо під вікном нема батареї, а опалення дає ЛИШЕ тепла підлога - біля вікна накопичується важке холодне повітря, яке спускається донизу, и дме по ногах.
Потім прогрівається за рахунок теплої підлоги піднімається по стіні проти вікна, пролітає під стелею і знову падає біля вікна.

Якщо опалення дає ЛИШЕ батарея під вікном - вона дуже нагріває повітря, яке злітає під стелю,  охолджується і падає по стіні проти вікна.


Якщо опалення забеспечується теплою підлогою і вузькою широкою батареею, з роздільними термостатами - і на батареї виставляється така температура,
щоб лише прибрати холодний протяг від вікна - такий комплекс дає МІНІМАЛЬНЕ перемішування повітря і піднімання пилу.

А найбільшу кількість пилу в повітря піднімає якраз звичайна батарея.
   
Підводимо підсумки опалювального сезону.

У мене зимою з'явився нічний тариф.
В перерахунку на нічний тариф за весь опалювальний сезон (6 місяців):
- 550грн. в місяць або 7,3грн. за 1 кв.м.

За цінами дрів на сьогодні (1400 за куб), дровами вийшло б десь 1500грн. на місяць


Отже як результат

Скільки коштував девайс
Скільки спожито кВт год

Здається у зв'язку з потенційними проблемами по газу та заради економії світла може варто розглядати такі інвертори
   
Отже як результат

Скільки коштував девайс
Скільки спожито кВт год

Здається у зв'язку з потенційними проблемами по газу та заради економії світла може варто розглядати такі інвертори

25к. грн. з роботами по монтажу.
Зараз напевне +5к
 
   
Spin, 31 жовтня 2021 09:45:33

    Температура на вулиці -8, вночі кондіціонер був вимкнений і почав працювати по таймеру о 7й ранку.


))
по уму бы использовать ночной тариф
и наоборот  - все ночь кондей в нагрев за полововину тарифа
а с 7 утра  - off и  оn по обстоятельствам и температуре
...по уму не вийде, бо вночі температура нижче і КПД ніякий...то воно споживє стільки, скільки й видає
знаю багато людей у яких, окрім промислового теплового насоса, ніякого опалення немає, в деяких на всякий випадок є,  але воно вимкнуте і за нього не платять, коли захочуть ввімкнути опалення в квартирі , то це вже складно і не відразу, бо через тепломережу
   
25к. грн. з роботами по монтажу.
Зараз напевне +5к
...за 5 к не вийде, там матеріали більше коштують...за 25 к і буде...хіба що трохи менше, якщо наймете ділетантів, то вийде менше, але й проблеми потім будуть...:)))
   
Якщо тепла підлога та батареї то потрібен повітря-вода. В зв'язку зим питання до знавців, чи вистачить ТН до 55-60градусів нагрівання, чи має бути більш високотемпературний агрегат?  Теплих полів відсотків 30 від загальної площі. Будинок з газобетону та утеплений.

Я б ще кинув панелі киловати на 3 на дах.
   
Якщо тепла підлога та батареї то потрібен повітря-вода. В зв'язку зим питання до знавців, чи вистачить ТН до 55-60градусів нагрівання, чи має бути більш високотемпературний агрегат?  Теплих полів відсотків 30 від загальної площі. Будинок з газобетону та утеплений.

Є такі моделі
Що мають два виходи
На теплу підлогу ( 30 наприклад )
І на батареї (50+)

В цілому цього досить

Там де на батареї вихід - може стояти тен  для підігріву

П.с. але ці моделі повітря вода - ціна космос
Типу 150+- тис грн для 100-150 метрів


   
Re: Опалення тепловим насосом повітря-повітря в морози

55-60 это максимум как правило и при этом COP около 2 т.е. когда за бортом -20 и надо 10квт*ч то агрегат нужен с электрической мощностью 5Квт.

а когда за бортом +2 у него будет COP 5 и отдаваемая мощность 25 квт.

И заплатить придецо за него как за 25 а не за 5.

Дрова робяты это выбор грядущей пятилетки.
   
Є такі моделі
Що мають два виходи
На теплу підлогу ( 30 наприклад )
І на батареї (50+)

В цілому цього досить

Там де на батареї вихід - може стояти тен  для підігріву

П.с. але ці моделі повітря вода - ціна космос
Типу 150+- тис грн для 100-150 метрів

На теплу підлогу тепло подається через змішувач. Там хоч +30, хоч +90 можна подавати.
   
Якщо тепла підлога та батареї то потрібен повітря-вода. В зв'язку зим питання до знавців, чи вистачить ТН до 55-60градусів нагрівання, чи має бути більш високотемпературний агрегат?  Теплих полів відсотків 30 від загальної площі. Будинок з газобетону та утеплений.

Я б ще кинув панелі киловати на 3 на дах.
Якщо це будинок на своїй ділянці - можете соби дозволити не тільки повітря-вода, але й вода-вода,
тобто набурити скважин..

ТН шикарно працює, коли розбіжність в температурах на вулиці (у зовнішньому контурі) і теплоносія мінімальна.


COP системи повітря-вода, що працює не на ТП, а лише на батареї - за температури -15 буде падати нижче 2-х, і це
не має сенсу, бо амортизація ТН в таких умовах дорожча за економію електрики.


В ідеалі вода-вода яка працює лише на теплу підлогу може мати COP 5-7 протягом зими.

Повітря-вода, яка працює лише на теплу підлогу буде мати COP 2-4 протягом зими

Тому найрозумніший варіант -
2 контури, і 2 циркуляційних насоси, які можуть об`єднуватись в один контур (це аж 3 шар-крани повернути 2 рази на рік)


Поки не дуже холодно - температуру +20 в контурі ТП тримає ТН.
Стає холодніше - відкриваєте крани і на батареях.
Ще холодніше - піднімаєте температуру теплоносія.

Коли температура теплоносія в ТП досягає 30 градусів
(ТП з більшою температурою це просто не комфортно, а ставити на нього термостат, за умови що воду гріє ТН - це маразм)
 
- розриваєте 2 контури, і батареї до будь-якої потрібної тепмератури (хоч 60, хоч 80) гріє електро котел,
а ТН займається лише ТП.


Тож потужність ТН рахуєте з розрахункових втрат тепла вашого будинку при -5  середньодобовій.
Коли температура буде нижчою - ТН допомагає звичайний електро-котел.

Також якщо віходить з ладу ТН - у вас є резервне джерело тепла.

Доречі  нагрівач , що може прийняти на тен DC струм напряму з панелей,
без зайвих DC-AC перетворювачів - простий як.... шматок труби і ТЕН.
   
Якщо це будинок на своїй ділянці - можете соби дозволити не тільки повітря-вода, але й вода-вода,
тобто набурити скважин..

ТН шикарно працює, коли розбіжність в температурах на вулиці (у зовнішньому контурі) і теплоносія мінімальна.


COP системи повітря-вода, що працює не на ТП, а лише на батареї - за температури -15 буде падати нижче 2-х, і це
не має сенсу, бо амортизація ТН в таких умовах дорожча за економію електрики.

В ідеалі вода-вода яка працює лише на теплу підлогу може мати COP 5-7 протягом зими.

Повітря-вода, яка працює лише на теплу підлогу буде мати COP 2-4 протягом зими

Тому найрозумніший варіант -
2 контури, і 2 циркуляційних насоси, які можуть об`єднуватись в один контур (це аж 3 шар-крани повернути 2 рази на рік)


Поки не дуже холодно - температуру +20 в контурі ТП тримає ТН.
Стає холодніше - відкриваєте крани і на батареях.
Ще холодніше - піднімаєте температуру теплоносія.

Коли температура теплоносія в ТП досягає 30 градусів
(ТП з більшою температурою це просто не комфортно, а ставити на нього термостат, за умови що воду гріє ТН - це маразм)
 
- розриваєте 2 контури, і батареї до будь-якої потрібної тепмератури (хоч 60, хоч 80) гріє електро котел,
а ТН займається лише ТП.


Тож потужність ТН рахуєте з розрахункових втрат тепла вашого будинку при -5  середньодобовій.
Коли температура буде нижчою - ТН допомагає звичайний електро-котел.

Також якщо віходить з ладу ТН - у вас є резервне джерело тепла.

Доречі  нагрівач , що може прийняти на тен DC струм напряму з панелей,
без зайвих DC-AC перетворювачів - простий як.... шматок труби і ТЕН.

ТН геотермальной щось ціна кусається . Хоча  й це рішення не розглядаю як систему, що окупиться колись,  це так би мовити пенсійний фонд, який дозволить економити колись потім. Сьогодні просто буду їздити на дешевшій машині, але з більш економним будинком. Мисля з розділенням  джерел тепла дуже цікава, дякую за наводку!
   
55-60 это максимум как правило и при этом COP около 2 т.е. когда за бортом -20 и надо 10квт*ч то агрегат нужен с электрической мощностью 5Квт.

а когда за бортом +2 у него будет COP 5 и отдаваемая мощность 25 квт.

И заплатить придецо за него как за 25 а не за 5.

Дрова робяты это выбор грядущей пятилетки.
Дрова розглядаю як страховку, котел  щоб був, та дрова в запасі, але  хочеться більше автоматики та диференціації використання. А дрова самі не вмикнуться та не вмикнуться.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія