Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Тобто зробити просту та недорогу річ, як поновити мережу до споживачів і забезпечити їм 220 вольт, 5 кВт, як прописано в українських нормах, ви не здатні. Ви розписались в своій недолугості та кривих руках.

Зате приймати участь в дискусіях про «ну кто так строіт» та «оно не полетіт, не поєдет, не поплівет», то ви перші в черзі.
я не розписувався. до речі, уже не 220В. 
і шо це за понти? просту і недорогу? не просту і не дешеву. і це не споживачі забезпечують. ніде. ні в сша, ні в україні... ніде. цим займається енергокомпанія.
   
я не розписувався. до речі, уже не 220В. 
і шо це за понти? просту і недорогу? не просту і не дешеву. і це не споживачі забезпечують. ніде. ні в сша, ні в україні... ніде. цим займається енергокомпанія.

A в енергокомпанії вам марсіан в Венери направили, чи це місцеві манюпаси нездатні забезпечити технічні норми бо руки криві та ліниві? І таки Да, поновити трансформатори на роздаточних станціях це не космічна наука і не вимагає багато грошей.
   
A в енергокомпанії вам марсіан в Венери направили, чи це місцеві манюпаси нездатні забезпечити технічні норми бо руки криві та ліниві? І таки Да, поновити трансформатори на роздаточних станціях це не космічна наука і не вимагає багато грошей.
є і руки є і мізки. але людська жадібність визначається лише масштабами доступної "вигоди". в тексасі- це нехіленькі леп. а у мене- проста лінія 0.4кВ і підстанція.і там і там фігурують енергокомпанії. подивимось, шо у кароффки вийде. вона вирішила твоїм рецептом скористатись.
   
є і руки є і мізки. але людська жадібність визначається лише масштабами доступної "вигоди". в тексасі- це нехіленькі леп. а у мене- проста лінія 0.4кВ і підстанція.і там і там фігурують енергокомпанії. подивимось, шо у кароффки вийде. вона вирішила твоїм рецептом скористатись.

Забудь про Техас. В Техасі немає проблеми встановити Level 2 зарядку в кожній хаті, а в тебе є. В Техасі першої з електрикою раз на 50 років якщо не ураган/торнадо, а в тебе щодня.

Це якась не Україна з розумними та працьовитими людьми, а «острів невезіння» в океані з недолугими манюпасами. В чому зміст вашого існування, якщо крім стогіну у вас нічого не виходить? Навіщо? Ви ж нікому такі не потрібні, навіть собі не потрібні. Від вас тікають та будут тікати всі. Ви як каста недоторканих в Індії, до яких ніхто не хоче наблизитись.

Останнє редагування: 25 січня 2022 23:12:08 від Dobre
   
Забудь про Техас. В Техасі немає проблеми встановити Level 2 зарядку в кожній хаті, а в тебе є. В Техасі першої з електрикою раз на 50 років якщо не ураган/торнадо, а в тебе щодня.

Це якась не Україна з розумними та працьовитими людьми, а «острів невезіння» в океані.
це країна, яка воює з психічно хворими "братами" з ядрьоною бімбою та агентами тієї ж москви у владних кріслах. сприйми це як даність. про техас можуть забути пересічні гамериканці, але не інженери.
   
є і руки є і мізки. але людська жадібність визначається лише масштабами доступної "вигоди". в тексасі- це нехіленькі леп. а у мене- проста лінія 0.4кВ і підстанція.і там і там фігурують енергокомпанії. подивимось, шо у кароффки вийде. вона вирішила твоїм рецептом скористатись.

Невже так важко чисто для експерименту подати заявку і підписати договір з енергетичною компанією? Вони зобов'язані прийняти цю заявку.

А вже про прогрес можна писати на ФУПі, нам буде цікаво.
   
Munro вражений, каже вершина автомобільної інженеріі


   
Манюпас хочет шары
Ему 220 в не надо

Ніт те що зробив манюпас за свої гроші привласнили обленерги проштовхнувши необхідні закони. Ведуться на це лайно кому насрати на гроші, комфорт лиш би хайпанутися.
   
Ковбаса бикує. Не заважайте йому насолоджуватись власною пихатістю
   
Ніт те що зробив манюпас за свої гроші привласнили обленерги проштовхнувши необхідні закони. Ведуться на це лайно кому насрати на гроші, комфорт лиш би хайпанутися.

Тобто за електротягою в світі немає майбутнього, тому що в Україні у манюпаса забрали обленерго якісь негарні люди які проштовхнули якісь негарні закони. Тепер весь світ має зупинитись та зачекати на манюпасів що заблудились в трьох соснах

Це мені тільки одному здається що у вас великі проблеми з когнітивним осмислюванням того що навкруги вас відбувається?
   
Тобто за електротягою в світі немає майбутнього, тому що в Україні у манюпаса забрали обленерго якісь негарні люди які проштовхнули якісь негарні закони. Тепер весь світ має зупинитись та зачекати на манюпасів що заблудились в трьох соснах

Це мені тільки одному здається що у вас великі проблеми з когнітивним осмислюванням того що навкруги вас відбувається?

Хайп є ?  Є! Манюпас пострежуть? Так! Весь світ це там де електрички зручно чи весь світ? :facepalm1:
Вам не тільки здається у вас значні проблеми із розумінням технічних можливостей.
Особливо смішно звучить коли Україна вкотре запросила аварійної допомоги уже в декількох країн :facepalm1:
   
Хайп є ?  Є! Манюпас пострежуть? Так! Весь світ це там де електрички зручно чи весь світ? :facepalm1:
Вам не тільки здається у вас значні проблеми із розумінням технічних можливостей.
Особливо смішно звучить коли Україна вкотре запросила аварійної допомоги уже в декількох країн :facepalm1:

Я думав що до людей в Україні вже дійшло, що хизуватись власними злиднями, кількістью оформлених субсидій запитами на аварійну допомогу, це не гарно, це гребаний стид. Але ні, один перед іншим виходять на сцену і бахваляться, в мене напруга в мережі 140 вольт, а інший йому, та ти якийсь повний невдачник, ось в мене 90 вольт, оце справа! А третій, та ви обидва невдачники, ось у мене вже добу світла немає!
   
Я думав що до людей в Україні вже дійшло, що хизуватись власними злиднями, кількістью оформлених субсидій запитами на аварійну допомогу, це не гарно, це гребаний стид. Але ні, один перед іншим виходять на сцену і бахваляться, в мене напруга в мережі 140 вольт, а інший йому, та ти якийсь повний невдачник, ось в мене 90 вольт, оце справа! А третій, та ви обидва невдачники, ось у мене вже добу світла немає!

"невдачник"  :facepalm1: - в голові певно в тебе лиш можливо хвалитися злиднями  :facepalm1: а для повного щастя в злиднях купити електромобіль чи порекомендуй ще iphone в кредит :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:
   
Хайп є ?  Є! Манюпас пострежуть? Так! Весь світ це там де електрички зручно чи весь світ? :facepalm1:
Вам не тільки здається у вас значні проблеми із розумінням технічних можливостей.
Особливо смішно звучить коли Україна вкотре запросила аварійної допомоги уже в декількох країн :facepalm1:

ну добре пострижуть манюпаса, а інвесторів тоді як?  якщо вони оцінюють валью тої ж тесли більше ніж всіх інших разом узятих  :laugh:
   
Невже так важко чисто для експерименту подати заявку і підписати договір з енергетичною компанією? Вони зобов'язані прийняти цю заявку.

А вже про прогрес можна писати на ФУПі, нам буде цікаво.

поддерживаю
   
Тобто за електротягою в світі немає майбутнього, тому що в Україні у манюпаса забрали обленерго якісь негарні люди які проштовхнули якісь негарні закони. Тепер весь світ має зупинитись та зачекати на манюпасів що заблудились в трьох соснах
Це мені тільки одному здається що у вас великі проблеми з когнітивним осмислюванням того що навкруги вас відбувається?

Це ФУП і нічого більше.
В реальній Україні, за ті років п'ять, як став предметно цікавитись електрокарами, діло йде.
Карта електрозаправок змінюється постійно, зростання у рази.
Зараз, Дніпро:


Одеса


Київ


Львів


Вінниця
   
навздогін tesla earnings call

поряд з вже звичним анонсом рекордних прибутків, маск сказав що в наступному році концентруватиме зусилля не на дешевому авто до 25к чого всі аналісти так очікували, а на теслабот  :rotate:  та фсд, сказали поки взагалі не працюватимуть над дешевим авто бо маркет не уявляє як фсд переверне уявлення про ціну авто примножаючи його утилізацію в рази, ну і те що real world AI  набагато ближче ніж ми думаємо  ;)

   
Це ФУП і нічого більше.
В реальній Україні, за ті років п'ять, як став предметно цікавитись електрокарами, діло йде.
Карта електрозаправок змінюється постійно, зростання у рази.
Зараз, Дніпро:
Показати зображення...
Одеса
Показати зображення...
Київ
Показати зображення...
Львів
Показати зображення...
Вінниця
Показати зображення...

Та розвиваються мережі платних заправок. Ніхто не заперечує.
Але ціна Карл ЦІНА !
Дизель краще вже стає. І ніякого менінгіту :)
   
Та розвиваються мережі платних заправок. Ніхто не заперечує.
Але ціна Карл ЦІНА !
Дизель краще вже стає. І ніякого менінгіту :)

Вони дійсно офуїли з цінами, ще й платиш додатково за час.
Причому ціни вибрані так, щоб користуватись швидкою зарядкою було невигідно, бо додаткові 150 грн/год це жесть.
   
ну що, ось тепер всьо. повний провал :(

Альянс Renault–Nissan–Mitsubishi оголосив про намір за п'ять років інвестувати 23 млрд євро в розробку електромобілів. Про це повідомляється в дорожній карті альянсу.

До кінця десятиріччя компанії збираються випустити 35 нових моделей електромобілів на п'яти модульних платформах.

Це свого роду фундамент для електричних транспортних засобів, на основі якого випускаються різні машини. Наприклад, електричні кросовери Nissan Ariya EV і Renault Megane E-Tech ділять платформу CMF-EV. Планується, що до 2026 року 80% усіх моделей Renault, Nissan і Mitsubishi будуть створюватися на таких спільних платформах проти 60% на сьогодні.

Автовиробники також домовилися працювати з тими самими постачальниками ключових деталей, завдяки чому витрати на батареї для електромобілів мають скоротитися на 50% до 2026 року і на 65% до 2028 року.
   
Вони дійсно офуїли з цінами, ще й платиш додатково за час.
Причому ціни вибрані так, щоб користуватись швидкою зарядкою було невигідно, бо додаткові 150 грн/год це жесть.

150 грн/год це якщо стоїш та не заряджаєшся, тобто за те що займаєш місце даремно, чи платиш за зарядку та за час оночасно? В Тесли на суперчаржерах є штраф за те що займаєш місце після того як зарядка закінчилась.
   
150 грн/год це якщо стоїш та не заряджаєшся, тобто за те що займаєш місце даремно, чи платиш за зарядку та за час оночасно? В Тесли на суперчаржерах є штраф за те що займаєш місце після того як зарядка закінчилась.

Платиш за обидва випадки просто за час. Тобто постійно дивишся на програму в телефоні і біжиш до машини перед закіненням зарядки, щоб не платити лишні гроші.

З повільною зарядкою (8 кіловат) виходить дешевше, хоч і за довший час.
   
Платиш за обидва випадки просто за час. Тобто постійно дивишся на програму в телефоні і біжиш до машини перед закіненням зарядки, щоб не платити лишні гроші.

З повільною зарядкою (8 кіловат) виходить дешевше, хоч і за довший час.

Тоді за 150 гривнень та за умови що зарядка 150 кіловатна, то за годину можна залити до 500 км пробігу як в Tesla Model 3/Y. Це не так погано.

Комерційна зарядка 8 кіловат немає змісту, бо це безкінечно довго якщо ти в дорозі. Це домашня зарядка на ніч що в мене. Комерційні зарядки повині починатись від 70 кіловат, краще 150, і ще краще 250. 25-35 хвилин відпочити та розмяти ноги після 3 годин їзди, це навіть корисно. Більше, вже стає обтяжливо.
   
Тоді за 150 гривнень та за умови що зарядка 150 кіловатна, то за годину можна залити до 500 км пробігу як в Tesla Model 3/Y. Це не так погано.

Якби ж то, нажаль наші "швидкі" зарядки видають 50 кВт. Тобто і не дуже швидко і не особливо вигідно.

Заряджати вдома вночі - майже безплатно.
Заряджати під офісом від 8кВт - зручно і більш-менш нормально з ціною.
А з швидкими у нас поки не дуже склалось.
   
Якби ж то, нажаль наші "швидкі" зарядки видають 50 кВт. Тобто і не дуже швидко і не особливо вигідно.

Заряджати вдома вночі - майже безплатно.
Заряджати під офісом від 8кВт - зручно і більш-менш нормально з ціною.
А з швидкими у нас поки не дуже склалось.

Все зміниться. Тут ще 5 років тому теж з швидкими зарядками було не густо. Зараз кожні 10 хвилин їзди, майже як бензинові заправки.
   
Як бачимо, інші "автомобілі" навіть не розглядаються - з таким же самим успіхом можна було б випустити кінну бричку  :gigi:
   
ну що, ось тепер всьо. повний провал :(

Альянс Renault–Nissan–Mitsubishi оголосив про намір за п'ять років інвестувати 23 млрд євро в розробку електромобілів. Про це повідомляється в дорожній карті альянсу.

До кінця десятиріччя компанії збираються випустити 35 нових моделей електромобілів на п'яти модульних платформах.

Це свого роду фундамент для електричних транспортних засобів, на основі якого випускаються різні машини. Наприклад, електричні кросовери Nissan Ariya EV і Renault Megane E-Tech ділять платформу CMF-EV. Планується, що до 2026 року 80% усіх моделей Renault, Nissan і Mitsubishi будуть створюватися на таких спільних платформах проти 60% на сьогодні.

Автовиробники також домовилися працювати з тими самими постачальниками ключових деталей, завдяки чому витрати на батареї для електромобілів мають скоротитися на 50% до 2026 року і на 65% до 2028 року.

35 нових моделей здуріти  :facepalm1:  а саме головне навіщо? це коли ти трахаєш до нестями одну і ту саму технологію двз сто років то може є сенс в 10500 моделей щоб впарити по суті один і той самий двигун двз в різній обгортці

а коли в тебе айпед на колісах нахріна робити 35 моделей айпеда, достатньно зробити декілька варіантів різного розміру, а вся конкуренція переходе від  яскравoі обгортки до в кого найкрутіший софт та можливості

я до того що традиційні автовиробники досі не розуміють толком з чим мають справу, ті гроші які вони вкинуть на маркетинг бюджети тих 35 моделей краще найняти крутих крутих айтішніків та інженерів, наприклад крутий автовиробник Ауді не може робити овер айр апдейти на своїх етронах, те що тесла робе вже з десяток років
   
Битва титанів  :gigi:

https://www.youtube.com/watch?v=sR7OGLbQiqE

Я бачив Lucid Air California Dream edition в салоні в торгівельному центрі, де вони за 30 метрів один від одного з Tesla. Мені Lucid дуже сподобався. Тим кому до смаку та бюджету Mercedes S class, раджу подивитись на Lucid Air. Якщо комусь не подобається Tesla через мінімалістичний скандинавський дизайн, Lucid пропонує традиційний підхід. І навіть якщо Lucid програє Tesla Model S Plaid по перфоманс, вона має багато що запропонувати, що сподобається користувачам.

Єдине що на той час - Lucid не мав парку авто для тест драйвів як Тесла. Але вже може щось змінилось.
   
ну що, ось тепер всьо. повний провал :(

Альянс Renault–Nissan–Mitsubishi оголосив про намір за п'ять років інвестувати 23 млрд євро в розробку електромобілів. Про це повідомляється в дорожній карті альянсу.

До кінця десятиріччя компанії збираються випустити 35 нових моделей електромобілів на п'яти модульних платформах.

Це свого роду фундамент для електричних транспортних засобів, на основі якого випускаються різні машини. Наприклад, електричні кросовери Nissan Ariya EV і Renault Megane E-Tech ділять платформу CMF-EV. Планується, що до 2026 року 80% усіх моделей Renault, Nissan і Mitsubishi будуть створюватися на таких спільних платформах проти 60% на сьогодні.

Автовиробники також домовилися працювати з тими самими постачальниками ключових деталей, завдяки чому витрати на батареї для електромобілів мають скоротитися на 50% до 2026 року і на 65% до 2028 року.

Та нехай вкладаються, може щось і згадають з древніх технологій :laugh:
Але... Поки не буде радикальної зміни підходу до заряду акумуляторів, все це залишиться іграшками.
Європа вже сіла на дупу з зеленою енергетикою. Те саме чекає і з автівками на батарейках.
   
Та нехай вкладаються, може щось і згадають з древніх технологій :laugh:
Але... Поки не буде радикальної зміни підходу до заряду акумуляторів, все це залишиться іграшками.
Європа вже сіла на дупу з зеленою енергетикою. Те саме чекає і з автівками на батарейках.

Які проблеми з зарядом вже сьогодні? Я кожного ранку маю 400 км пробігу не заїжджаючи на заправку. Якщо мені потрібно іхати на тисячі км, то зупинка на 30хвилин на кожні 3 години їзди, є те що більшість людей і так роблять.
   
Є така теорія що всі електрони всесвіту це насправді один електрон, просто спроекований трильйони порядків разів.......
   
Є така теорія що всі електрони всесвіту це насправді один електрон, просто спроекований трильйони порядків разів.......
Принцип подібності. Але на практичне застосування це ніяк не впливає.
Один з принципів, на який можна сказати - Ну то й що з того?
   
Які проблеми з зарядом вже сьогодні? Я кожного ранку маю 400 км пробігу не заїжджаючи на заправку. Якщо мені потрібно іхати на тисячі км, то зупинка на 30хвилин на кожні 3 години їзди, є те що більшість людей і так роблять.
Та в кого купа часу та грошей, та ще й живе у Флориді, взагалі ніяких проблем.
Або як у мене в пустелі - вічне літо і сонце 340 днів на рік.
У всіх інших - дорого, довго і пів року нуль градусів за вікном.
   
Принцип подібності. Але на практичне застосування це ніяк не впливає.
Один з принципів, на який можна сказати - Ну то й що з того?

Пиши в приват......  подумаєм як починати революцію.......
   
Та в кого купа часу та грошей, та ще й живе у Флориді, взагалі ніяких проблем.
Або як у мене в пустелі - вічне літо і сонце 340 днів на рік.
У всіх інших - дорого, довго і пів року нуль градусів за вікном.

Якраз нарахунок часу, то економія. Я би витрачав щонайменьше 10 хвилин на тиждень на заправку бензином. Це 40 хвилин на місяць економії та зручності. На дальніх поїздках я і так зупинявся кожні 3-4 години, так що нічого не змінилось.

Щодо дорого - то залий бак бензину на 90 долларів, або заряди повну батарею за 9 долларів, і так кожного тижня та зроби висновок.
   
Якраз нарахунок часу, то економія. Я би витрачав щонайменьше 10 хвилин на тиждень на заправку бензином. Це 40 хвилин на місяць економії та зручності. На дальніх поїздках я і так зупинявся кожні 3-4 години, так що нічого не змінилось.

Щодо дорого - то залий бак бензину на 90 долларів, або заряди повну батарею за 9 долларів, і так кожного тижня та зроби висновок.

Або в офісі за 0 долларів, а потім біля гриффіт парку теж за 0 долларів.......
   
Та нехай вкладаються, може щось і згадають з древніх технологій :laugh:
Але... Поки не буде радикальної зміни підходу до заряду акумуляторів, все це залишиться іграшками.
Європа вже сіла на дупу з зеленою енергетикою. Те саме чекає і з автівками на батарейках.

In 2020, renewable energy sources made up 37.5 % of gross electricity consumption in the EU, up from 34.1 % in 2019.

The IEA's Global Energy Review 2021 finds that overall renewable energy use increased by 3% in 2020. Electricity generation from renewable sources rose by nearly 7% last year, pushing renewables' share of the global electricity generation mix to 29%, up from 27% in 2019
   
бак бензину на 90 долларів, або заряди повну батарею за 9 долларів, і так кожного тижня та зроби висновок.

шо ? :lol:
у вас шо електрика дешевша ніж в Украіні ?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 5 гостей
 
Повна версія