Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Проїзд на Бессарабці між ринком і Ареною звільнили від авто і зробили пішохідною зоною

Думаю, навряд чи він був в адекватному стані, бо після того десь розвернувся та поїхав назад.
Ясне діло.Як можна на пустому перехресті   о 6 ранку (мав бути свіжий  не втомлений водій)заїхати на 2х і не побачити?
Тому я і кажу про формальний підхід до перевірки під час випуску на лінію.
А ще думаю там по технічному стану(вікна запотіли,персидські коври на лобовому з образочками які закривають огляд) є за що зачепитися.
Це масово так на всьому ГТ.
   
> Ковід не вічний
есть основание для оптимизма? поделись с нами информацией, когда эта хрень прекратится? все только об этом мечтаем.

> ровер,  самокат і т д
нормальный вариант, но не всепогодный, и не всесезонный. приятно покататься только в хорошую погоду.
Основанія - історія людства.

Там вище про фінів написали - от повезло пацанам з погодою,  можуть ровером цілорічно їздити,  не те, що нам))))
   
Чемодан вокзал Хельсинки
Сфігалі?) може треба робити у нас цивілізацію?)
   
Основанія - історія людства.

Там вище про фінів написали - от повезло пацанам з погодою,  можуть ровером цілорічно їздити,  не те, що нам))))
история человечества говорит нам, что эпоха эпидемий только начинается.
а финны что, катаются на великах по гололёду? от безысходности, что ли?
   
история человечества говорит нам, что эпоха эпидемий только начинается.
а финны что, катаются на великах по гололёду? от безысходности, что ли?

Там доріжки чистять, ожеледицею багато не покатаєшся.
   
Король Норвегії купує квиток у трамваї, повертаючись до замку з ранкової прогулянки.



Сюди їде:

   
почему король Норверии не в маске и не соблюдает социальную дистанцию 1,5м?
повторяю просьбу: НЕ ПУГАЙТЕ НАС ЕВРОПОЙ!
   
Ну , шо там как там перекрестке , нету больше пробок...
   
история человечества говорит нам, что эпоха эпидемий только начинается.
а финны что, катаются на великах по гололёду? от безысходности, что ли?
Фіни зимою цілком їздять,  а чого ні? Якщо сніг добре втрамбований або почищений.

   
Ну , шо там как там перекрестке , нету больше пробок...

Довелось ставити бетонні блоки
Щоб мудрий нарід не шастав ( переставляли обмежувачі і заїзжали паркуватись )
   
Довелось ставити бетонні блоки
Щоб мудрий нарід не шастав ( переставляли обмежувачі і заїзжали паркуватись )

А що, евакуатори вже не працюють?
   
що передувало


Нащо було обмежувати тут рух, якщо за «копійчину» сюди все ж можна проїхати і припаркуватися?
Просто у КМДА вирішили влаштувати тут ВІП-паркінг? Схоже, що теж за копійчину…

Київ, Бесарабка




   
людям нужна парковка, а не пешеходная зона.
точка.
   
людям нужна парковка, а не пешеходная зона.
точка.
пусть «люді» построят сєбє гараж і паркуються в ньом
   
пусть «люді» построят сєбє гараж і паркуються в ньом
люди надо писать без кавычек.
я же пишу что ты идиот без кавычек.
там на фотке видны витрины магазинов, вот туда приезжают люди на автомобилях.
не будет паркомест - не будет покупателей - не будет торговли.
будет мёртвая улица.
   
люди надо писать без кавычек.
я же пишу что ты идиот без кавычек.
там на фотке видны витрины магазинов, вот туда приезжают люди на автомобилях.
не будет паркомест - не будет покупателей - не будет торговли.
будет мёртвая улица.
будуть покупатєлі. бо не всі disabled як ти. більшість не має потреби підвозити жирну сраку під самі двері магазину і виходити з ласточькі одразу в магаз
   
якщо більшість населення району/міста/країни є пішоходами, значит перевага у питанні тротуар або парковка завжди буде за тротуаром. що тут думати. мабуть канцерогени від вихлопу таки сильно шкодять мізкам водятлів
   
людям нужна парковка, а не пешеходная зона.
точка.

люди які так вважають можуть створювати петиції, писати заяви, звернення, можуть збиратись на мітинг під Київрадою (відповідним чином заздалегідь повідомивши КМДА)
але вони не мають права порушувати правила, тим більше виламувати стовпчики офіційно встановлені згідно з рішенням КМДА
   
люди які так вважають можуть створювати петиції, писати заяви, звернення, можуть збиратись на мітинг під Київрадою (відповідним чином заздалегідь повідомивши КМДА)
але вони не мають права порушувати правила, тим більше виламувати стовпчики офіційно встановлені згідно з рішенням КМДА
чтобы вредить вам петиции не нужны.
чтобы сделать пользу (вернуть как было) нужны специальные петиции?
   
https://www.facebook.com/operativeukr/posts/923289901936232
Це з сайту "Рагулі"?
Чому я не здивований.
Бетонні блоки бачу, а  де клумби з  шин ?
Тут в сусідній гілці СєрьожаД шукає куди шини вживані утилізувати.
Отож і думати нема що, рішення заслуговує на увагу і відповідає всім  скрєпам урбан/унтерменшів .
   
люди надо писать без кавычек.
я же пишу что ты идиот без кавычек.
там на фотке видны витрины магазинов, вот туда приезжают люди на автомобилях.
не будет паркомест - не будет покупателей - не будет торговли.
будет мёртвая улица.
А не автомобілях люди не приходять?

Вже не вперше бачу подібний снобізм,  типу,  в мене тачка - я елітка.

Агов, машину давно купити не проблема. Це може собі дозволити будь-хто.
   
А не автомобілях люди не приходять?
нет. зачем?
проще найти магазин с парковкой, припарковаться, купить всё что нужно, погрузить и уехать.
пешком идти по Киеву можно, но дойти трудно.
с покупками.
   
нет. зачем?
це все що треба знати про водятлів. зверніть увагу, воно або не вважає пішоходів за людей, або взагалі вважає людиною лише себе, а всі інші — то так, недолюди. якщо воно десь не заїзжає, значить там ані людей, ані життя не існує. такий скот треба пороти до крові штрафами по 200 євро і квитанціями за евакуатор євро по 500 (td)
   
такий скот треба пороти до крові штрафами по 200 євро і квитанціями за евакуатор євро по 500 (td)
сколько тебе лет, поротель?
детский сад, младшая группа?
   
люди надо писать без кавычек.
я же пишу что ты идиот без кавычек.
там на фотке видны витрины магазинов, вот туда приезжают люди на автомобилях.
не будет паркомест - не будет покупателей - не будет торговли.
будет мёртвая улица.
Решать должен рынок. Стоимость парковки должна определяться стоимостью аренды земли в данном месте.
   
нет. зачем?
проще найти магазин с парковкой, припарковаться, купить всё что нужно, погрузить и уехать.
пешком идти по Киеву можно, но дойти трудно.
с покупками.
Логично. Если магазин имеет собственную парковку то и проблемы нет.
   
сколько тебе лет, поротель?
детский сад, младшая группа?
єхай запаркуйся на бесарабці, ласточьковод бгг
   
Решать должен рынок. Стоимость парковки должна определяться стоимостью аренды земли в данном месте.
и только так!
   
люди надо писать без кавычек.
я же пишу что ты идиот без кавычек.
там на фотке видны витрины магазинов, вот туда приезжают люди на автомобилях.
не будет паркомест - не будет покупателей - не будет торговли.
будет мёртвая улица.

там магазинів немає. Є ресторан, кафе, паб, фастфуд. Є Галерея Пінчука 







всі вони тільки виграють від пішохідної зони.

Останнє редагування: 24 листопада 2021 15:14:38 від Potato
   
там магазинів немає.
там есть Бессарабский рынок.
   
там магазинів немає. Є ресторан, кафе, паб,
всі вони тільки виграють від пішохідної зони.
та ні, раз цей disabled не зможе заїхати передніми колесами прямо їм у двері, то все. можуть зливати воду і закриватися. діла не буде :laugh:
   
не хочу спорить с дебильным подростком.
да и красных урбанистов тоже никак не переубедить.
общественный транспорт, ага, пешком, абырвалг, передайте за проезд.
   
там есть Бессарабский рынок.

він вже давно не виконує ролі класичного ринку. по периметру там суцільні фастфуди. в середині теж скоріш виставка делікатесів. я туди в середину заходжу хіба що пива випити або купити в Ципа-Бесарабка. Бачу там купу туристів з закордону

   
   
нет. зачем?
проще найти магазин с парковкой, припарковаться, купить всё что нужно, погрузить и уехать.
пешком идти по Киеву можно, но дойти трудно.
с покупками.
Та вже признайтесь, що тролите,  бо це ж неможливо сприймати всерйоз
   
Чи справді автомобілісти оплачують дороги міста своїми податками?
Головними джерелами поповнення бюджетів міст є податки, які сплачують усі працівники та підприємці, незалежно від того, на чому вони пересуваються.


Автомобільні податки покривають утримання й розвиток вулиць міста лише приблизно на третину. Про це йдеться у блозі транспортних планувальників «Про мобільність».

Аргумент про те, що дороги нібито будуються коштом власників автомобілів, регулярно виникає у інтернет-дискусіях — мовляв, несправедливо, що транспортний податок і акциз на пальне місто витрачає на пішохідні зони та велосипедні смуги.

Однак транспортний податок у розмірі 25 тисяч гривень сплачують лише власники автомобілів віком менше п’яти років та вартістю понад 2,25 мільйона. Таких автомобілів небагато, тож питома вага такого податку в бюджетах міст — сміховинна. Для бюджету Києва це 0,11%, для Львова — 0,05%.

Щодо акцизу, то його платять усі водії, заправляючи автомобіль. Цей податок складає 40% від вартості пального. При цьому левова частка паливного акцизу потрапляє до державного дорожнього фонду, з якого держава фінансує утримання й будівництво автомобільних доріг загального користування — переважно міжміських автошляхів.

13,44% паливного акцизу потрапляє до міського бюджету, без цільового призначення «на дороги». Акциз поповнює бюджет Києва на 1,3%, Львова — на 1,4%.

Натомість головними джерелами поповнення бюджетів міст є податок на доходи фізичних осіб та єдиний податок, які сплачують усі працівники та підприємці, незалежно від того, на чому вони пересуваються. А додаткові податки, які платять автомобілісти, йдуть переважно на міжміські дороги загального користування.

Хмарочос
   
тих копійок що сплачують власники пердячих канцерогенами корчів не вистачає навіть на скрінінги та лікування онкохворих. а воне ще щось там про утримання всього міста базікає за власний кошт :facepalm:
   
пусть «люді» построят сєбє гараж і паркуються в ньом

А там є гараж, наприклад, в ЦУМі. Але ж козаченьку-господарю життя на умовному мерседесі треба заплатити (!) і ще пішки пройти.

Де припаркувати автомобіль біля ТРЦ Gulliver та БЦ «Парус»?

У радіусі 5-хвилинної ходьби від цієї локації є 1630 паркомісць на муніціпальних майданчиках та в приватних паркінгах:
БЦ "Парус", вул. Мечникова, 2 - 250 місць
ТЦ "Гулівер", вул. Еспланадна, 1 - 380 місць
БЦ "Мандарин " та "Арена", вул. Басейна, 6 - 400 місць
ЦУМ, вул. Хрещатик, 38 - 180 місць
пл. Спортивна (НСК "Олімпіський") - 92 місця
пл. Спортивна, 1 (службовий вхід) - 99 місць
пл. Спортивна, 1 (фонтан) - 27 місць
вул. Шовковична, 39 - 50 місць
вул. Басейна - 10 місць
вул. Еспланадна - 20 місць
вул. Рогнідинська - 42 місця
вул. Шота Руставелі - 15 місць
вул. Мечникова - 58 місць
вул. Скоропадського - 18 місць
   
та я якщо й їду в центр, то завжди в цумі і паркуюся. тільки туди заїхати ще та проблема, бо усе навкруги заставлено королями доріг грінгостами, навіть заїзд на цей паркинг із написом 650 вільних місць :facepalm1:
   
На Бессарабській площі почали встановлювати клумби з хвойними рослинами, щоб захистити пішохідну зону від заїзду автівок, пише Київ.Media.



Спочатку зону для пішоходів відокремили антипаркувальними стовпчиками, однак їх зруйнували, а хаотичне паркування на пішохідній частині площі продовжилося. Тоді поруч з делініаторами комунальники встановили бетонні блоки, але вже за добу плити прибрали. За неофіційною інфомацією, на площі планують встановити святкові ятки та новорічний декор.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія