Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Велоурбаністам питання...

Re: Велоурбаністам питання...

Ти так пишеш ніби  водії ,які в 2020році закинули з акцизу 160 млн.грн.  на дорожню інфру., звільнені від сплати ПДФО і єдиного .

Це цільові кошти на дорожню інфру.Це вартість повної реконструкції великої магістральної вулиці,як Шевченка. 160млн грн. крапля в морі ? для порівняння  для ремонту дороги  на  мікрорайон  Рясне  виділяють 500т.грн.
Ні, не звільнені, але у порівнянні - це копійки.
Де написано, що це цільові кошти? Це кошти у міський бюджет, котрі йдуть, як і всі інші доходи на всі видатки.

І я так і не побачив, де саме написано про 160 мільйонів.

Просто ви зрозумійте, ці всі розказні про автомобілістів, котрі ніби-то нас всіх утримують - порядком підзадовбали.

Я повторю вже востаннє - місто утримується за рахунок ВСІХ платників податків. Інакше не буває.
   
Re: Велоурбаністам питання...

 
Де написано, що це цільові кошти?
Синок,за самою суттю і задумом законодавця  ,це є цільові кошти дорожнього фонду.
Але так дійсно,усілякі задньопривідні урбаністи використовували ці кошти то для ПФ ,то для загального фонду місцевих бюджетів.
Хоча  профільний комітет Ради не раз звертав на таку невідповідність увагу.
Тож поки ви малюєте радісні всеукраїнські велостратегії (за гроші водіїв), в людей з профільного комітету  ще є  клепка і розуміння і вони хотіли його вже  на 21 рік прибрати з загально фонду бюджетів місцевих рад, та перенаправити   за призначенням до дорожнього фонду.
Але тут місцеві громади заскавуліли каравул , це наша велика частка доходів і їм залишили ще на 21 рік все так як було,затикати дирки непрофесіоналізму .
https://cfts.org.ua/blogs/palivniy_aktsiz_i_detsentralizatsiya__gromadi_otrimali_resurs_na_rozvitok_infrastrukturi_324
   
Re: Велоурбаністам питання...

По тротуарам їздити не можна. Нормально їздити по дорогам і вулицям, де це дозволено. Якщо автомобілісти будуть дотримуватися правил, зокрема безпечний інтервал при обгоні і випередженні. В тому то і біда, що переважна більшість з автором включно не вважає велосипедистів повноправними учасниками руху.
   
Re: Велоурбаністам питання...

В тому то і біда, що переважна більшість з автором включно не вважає велосипедистів повноправними учасниками руху.

Унеособлено , але мусю )) зауважити , що ота "переважна більшість"  - що колеса власних джипів , що інших бляшанок , вкрай не полюбляє чужими кишками вимазувати , а тому - лісапєдіст має шанси вижити на дорозі , якшо усвідомлює - право сильного = масу помножену на швидкість = імпульс - тобто увесь час насторожі і хлєбалом заздря не торгує навсебіч , а слідкує за рухом сильних "світу цього" .

НМД .
   
Re: Велоурбаністам питання...
den

Пересування містом :
Публічний транспорт 65%
Авто 25%
Пішки і вело 10%

Це Київ
Нью Йорк якийсь взяти -: інша картина буде
А в Умані геть інакше

   
Re: Велоурбаністам питання...

Унеособлено , але мусю )) зауважити , що ота "переважна більшість"  - що колеса власних джипів , що інших бляшанок , вкрай не полюбляє чужими кишками вимазувати , а тому - лісапєдіст має шанси вижити на дорозі , якшо усвідомлює - право сильного = масу помножену на швидкість = імпульс - тобто увесь час насторожі і хлєбалом заздря не торгує навсебіч , а слідкує за рухом сильних "світу цього" .

НМД .
1.7
Водители обязаны быть особенно внимательными к таким категориям участников дорожного движения, как велосипедисты, лица, передвигающиеся в креслах колёсных и пешеходы. Все участники дорожного движения должны быть особенно осторожны по отношению к детям, пожилым людям и лицам с явными признаками инвалидности.


ЗІ Коли я бачу, що авто на пустій дорозі обганяє велосипедиста з інтервалом 0,5 м то про що можна казати. Цю падлу ніхто не навчив ввічливості і повазі до інших.

Останнє редагування: 14 лютого 2021 10:19:19 від Вело
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ну як?

Це питання до архітекторів, будувавби я, і гроші не рахували, то я б підігрівом зробив доріжки... З природній підігрівом.
   
Re: Велоурбаністам питання...

авто на пустій дорозі обганяє велосипедиста з інтервалом 0,5 м то про що можна казати

Як лісапєдіст , та колись ще й здавший і на категорію "В"єєєє )) , мабуть "зкажу" - що єдиний вимір - відстань між ТЗ , тобто автом та лісапєдом , недостані за-для коректного обгрунтування безпечності чі навпаки небезпечності обгону автом того лісапєда з лісапєдістом .

Але якшо уявити якусь умовно стандартну ситуйовіну , що авто рухаєцця прямою тракторією , тобто не в повороті та зі швидкістю десь біля 60 км/год , а лісапєдіст на ХеВеЗе собі чургикає 10 км/год , теж рівненькою дорогою , та ще й тверезий !!! )) то , з досвіду до сьгодні - якось миналось та нічого незвичайного не ставалось , бо ж - 
"переважна більшість"  - що колеса власних джипів , що інших бляшанок , вкрай не полюбляє чужими кишками вимазувати
, а лісапєдіст - головою крутить навсебіч , незабуваючи при всьму їхати якнайближче до узбічча та рівнесенько , що би ж оті "чужі колеса" та й не вимазати чимось власним .

Але , шож , бувало , що і хвилею з калюжі , з під колес , з головою накривали .., але - теє було - влітку , занадто давно і , назагал - пох тоді було , бо - "старт-шоссе" - не ХеВеЗе , такшо всяк бувало , мо хтось і в спину матюкало . )

))
   
Re: Велоурбаністам питання...

О -



ото й уся ч урбаністіка - одна колія ув обидва боки і кожне знає , що і назустріч таке саме може пертись їхати , а тому - зазвичай тихенько та без виє_осів зайвих ...

А то нароблять - три смуги ув одну сторону , чьотирі ув іншу .., хто зна де й підводою розвернутись ...   ))
   
Re: Велоурбаністам питання...

1.7
Водители обязаны быть особенно внимательными к таким категориям участников дорожного движения, как велосипедисты, лица, передвигающиеся в креслах колёсных и пешеходы. Все участники дорожного движения должны быть особенно осторожны по отношению к детям, пожилым людям и лицам с явными признаками инвалидности.

ЗІ Коли я бачу, що авто на пустій дорозі обганяє велосипедиста з інтервалом 0,5 м то про що можна казати. Цю падлу ніхто не навчив ввічливості і повазі до інших.
Тю. Мене так збили на пустій широчезній дорозі. І видно було за кілометр.

Так шо до дупи то все

Переважна більшість водіїв навіть не в курсі, шо ровер треба випереджати з інтервалом півтора метри.

То ще роки пояснень мабуть пройти.

Взагалі, є таке правило:чим більше роверистів,  тим серйозніше їх сприймають,  у нас стало більше - і ставлення теж помінялось трохи. Тому всякому роверисту вигідно збільшення кількості їх.

Останнє редагування: 14 лютого 2021 15:17:17 від Matvik
   
Re: Велоурбаністам питання...

О -

Показати зображення...
ото й уся ч урбаністіка - одна колія ув обидва боки і кожне знає , що і назустріч таке саме може пертись їхати , а тому - зазвичай тихенько та без виє_осів зайвих ...

А то нароблять - три смуги ув одну сторону , чьотирі ув іншу .., хто зна де й підводою розвернутись ...   ))
Так да. Зараз,  коли замело, то дуже чітко видно,  скільки треба місця насправді,  і яка швидкість оптимальна (ну, може трошки більша).
   
Re: Велоурбаністам питання...

Переважна більшість водіїв навіть не в курсі, шо ровер треба випереджати з інтервалом півтора метри.
Я тобі більше скажу,100% водіїв про 1.5 метри не вкурсі.
Догадайся чому.
 :weep:
   
Re: Велоурбаністам питання...

Я тобі більше скажу,100% водіїв про 1.5 метри не вкурсі.
Догадайся чому.
 :weep:
Ніфіга,  багато в курсі) а решта просто не цікавляться.

Скажу більше - коли це буде скоро в пдр,  вони так само не будуть в курсі,  як зараз про то, шо не можна повертати перед ровером направо, наприклад. У нас реально погано з проінформованістю
   
Re: Велоурбаністам питання...

Між іншим, дотримання безпечного інтервалу під час маневру - давно є в правилах. Але всі срать хотіли.
   
Re: Велоурбаністам питання...

як зараз про то, шо не можна повертати перед ровером направо
:facepalm1:
Ти щось чув але як завжди не здатен навіть елементарну думку лаконічно і зрозуміло оформити.А ще лізеш реформувати.
Повертаючи  праворуч водій повинен дати дорогу велосипедисту який їде в попутному напрямку.

Ніфіга,  багато в курсі)
Скажу більше - коли це буде скоро в пдр,
:weep: Багато вкурсі того чого немає в пдр ,але скоро буде.
 (tu)   яскравий негативний приклад  велодочінгу.


Останнє редагування: 14 лютого 2021 15:59:07 від Blackout
   
Re: Велоурбаністам питання...
den

Повертаючи  праворуч водій повинен дати дорогу велосипедисту який їде в попутному напрямку.
Купа водіїв не в курсі або свідомо порушує
Нажвль
Культуоа водіння в нас має прогалини

   
Re: Велоурбаністам питання...

:facepalm1:
Ти щось чув але як завжди не здатен навіть елементарну думку лаконічно і зрозуміло оформити.А ще лізеш реформувати.
Повертаючи  праворуч водій повинен дати дорогу велосипедисту який їде в попутному напрямку.


Ты часом не прапор?.. Матвик то как раз оформил очень чётко, то, что написано казённым языком.

Занятие в военном училище. Прапорщик спрашивает курсанта:
— Курсант Сидоров, из чего сделан затвор?
— Из вороненой стали, товарищ прапорщик!
— Правильно. А из чего сделан боек?
— Из вороненой стали, товарищ прапорщик!
— Неправильно. Плохо изучаете учебник. Там ясно написано: «Из того же материала».
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ти щось чув але як завжди не здатен навіть елементарну думку лаконічно і зрозуміло оформити.А ще лізеш реформувати.
Повертаючи  праворуч водій повинен дати дорогу велосипедисту який їде в попутному напрямку.

 Або зайняти таке положення (крайнє), що унеможливує "просочування" лісапедиста. Якщо той по узбіччю рване - сам винний буде, якшошо.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ты часом не прапор?.. Матвик то как раз оформил очень чётко, то, что написано казённым языком.
Ну куди ж ти лізеш , унтерменш неосвідчений.
"перед ровером направо" це пальцем всраку:
Я перед ровером? коли їду в попутньому напрямку на відстані 70м?
Я перд ровером коли їду в зустрічному напрямку?
Я перед ровером на перехресті праворуч від нього?
Я перед ровером на Т подібному перехресті ?

Я відреагував бо   матвік це той пацан, який  писав що правила по дибільному написані.
Поцікався що таке термін "дати дорогу" , як він розписаний і як лаконічно виписані ПДР в цій частині.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ну куди ж ти лізеш , унтерменш неосвідчений.
"перед ровером направо" це пальцем всраку:
Я перед ровером? коли їду в попутньому напрямку на відстані 70м?
Я перд ровером коли їду в зустрічному напрямку?
Я перед ровером на перехресті праворуч від нього?
Я перед ровером на Т подібному перехресті ?

Я відреагував бо   матвік це той пацан, який  писав що правила по дибільному написані.
Поцікався що таке термін "дати дорогу" , як він розписаний і як лаконічно виписані ПДР в цій частині.
Ти освічений настільки що звичайну мову не розумієш. Оберменш задрипаний.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Або зайняти таке положення (крайнє), що унеможливує "просочування" лісапедиста. Якщо той по узбіччю рване - сам винний буде, якшошо.
ПДР зобовязують зайняти крайнє положення,але якщо в полі зору попутній велодрочер тоді йому треба дати дорогу(термін з ПДР)
дати дорогу-не продовжувати або не відновлювати рух, не здійснювати будь-яких маневрів (за винятком вимоги звільнити займану смугу руху), якщо це може примусити інших учасників дорожнього руху, які мають перевагу, змінити напрямок руху або швидкість;
І ці сопляки неосвідчені лізуть зі всіх щілин ,начитавшись Варламова ,реформувати дороги.
Створили велодрочерську секту і ще в 2015 році вимагали від кандидатів у місцеві ради отаке.
1. Встановити правило, за якого не менш як 5% від щорічного автодорожнього бюджету міста (фінансування доріг та парковок) має спрямовуватись на проекти і програми, що підтримують розвиток велосипедного транспорту (будівництво велодоріжок, велосмуг, встановлення велостоянок, проведення популяризаційних заходів та ін);
А коли питаєш які кошти вони готові на це виділити, тоді пишуть що ніяких цільових коштів на дороги не існує.
Мовляв комуналку платим,в барах бухаєм(Це матвік писав) ПДФО... і з цього податки йдуть на все.
   
Re: Велоурбаністам питання...

ПДР зобовязують зайняти крайнє положення,але якщо в полі зору попутній велодрочер тоді йому треба дати дорогу(термін з ПДР)
дати дорогу-не продовжувати або не відновлювати рух, не здійснювати будь-яких маневрів (за винятком вимоги звільнити займану смугу руху), якщо це може примусити інших учасників дорожнього руху, які мають перевагу, змінити напрямок руху або швидкість;
І ці сопляки неосвідчені лізуть зі всіх щілин ,начитавшись Варламова ,реформувати дороги.
Створили велодрочерську секту і ще в 2015 році вимагали від кандидатів у місцеві ради отаке.
Теретично можуть під час перестроєння (навіть не перестроєння як такого, а займання того самого крайнього положення) праворуч намагатися вислизнути зі збільшенням швидкості з зони, де їх не видно. Неприємна ситуація, й тут, нажаль, тільки правила Дарвіна діють  :(
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ти освічений настільки що звичайну мову не розумієш. Сучасний Галахвастов.
Ну то напруж мозок і уяви які проблеми створить відредагований п.п.16,2 ПДР коли його напише велодрочер   словами "неможна повертати перед ровером  справа"
Як би він не скиглив про дибільність тексту ПДР ,я б все пропустив.Я ж зрозумів про що він пише,але не впевнений що він сам точно знав.
   
Re: Велоурбаністам питання...

ПДР зобовязують зайняти крайнє положення,але якщо в полі зору попутній велодрочер тоді йому треба дати дорогу(термін з ПДР)
дати дорогу-не продовжувати або не відновлювати рух, не здійснювати будь-яких маневрів (за винятком вимоги звільнити займану смугу руху), якщо це може примусити інших учасників дорожнього руху, які мають перевагу, змінити напрямок руху або швидкість;
І ці сопляки неосвідчені лізуть зі всіх щілин ,начитавшись Варламова ,реформувати дороги.
Створили велодрочерську секту і ще в 2015 році вимагали від кандидатів у місцеві ради отаке.
А коли питаєш які кошти вони готові на це виділити, тоді пишуть що ніяких цільових коштів на дороги не існує.
Мовляв комуналку платим,в барах бухаєм(Це матвік писав) ПДФО... і з цього податки йдуть на все.
Ти гнидко, коли їде велосипедист, а ти збираєшся повертати праворуч, то притормози, якщо не впевнений що встигнеш його обігнати і безперешкодно повернути. Ти явний дебіл, тому  пораджу тобі так робити і щодо авто які їдуть в попутному напрямку, хоча юридичної вимоги нема.
   
Re: Велоурбаністам питання...

коли їде велосипедист, а ти збираєшся повертати направо, то притормози, якщо не впевнений що встигнеш його обігнати і безперешкодно повернути.
Завжди саме так й роблю й чекаю того ж самого від лісапедистів.
   
Re: Велоурбаністам питання...

О, між іншим, згадав собі - зараз розробляється загальноукраїнська велостратегія, і там, серед іншого, є таки пункти стосовно направлення частини акцизу на велоінфраструктуру))) Ото буде бомбити, якщо це приймуть  :gigi:

Тобто витрачаються кошти на маячну щоб витягнути кошти на маячню.  :facepalm1:
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ні, не звільнені, але у порівнянні - це копійки.
Де написано, що це цільові кошти? Це кошти у міський бюджет, котрі йдуть, як і всі інші доходи на всі видатки.

І я так і не побачив, де саме написано про 160 мільйонів.

Просто ви зрозумійте, ці всі розказні про автомобілістів, котрі ніби-то нас всіх утримують - порядком підзадовбали.

Я повторю вже востаннє - місто утримується за рахунок ВСІХ платників податків. Інакше не буває.

То давай скасуємо акциз на паливо і не будем розказувати те що когось "порядком підзадовбали"
   
Re: Велоурбаністам питання...

Завжди саме так й роблю й чекаю того ж самого від лісапедистів.

Ото саме біля оцього -



поворотику і пригальмовую , що-би у бузок бува хто не затисло .  ))
   
Re: Велоурбаністам питання...

водій авто, коли бачить велосипедиста має сприймати його не як неприємну перешкоду для його пересування, а як менш захищенного учасника руху, до якого треба ставитися з додатковою увагою.
   
Re: Велоурбаністам питання...

А я люблю гулять пешком, при этом слушая любимую музыку в наушниках. И вроде бы я никому не мешаю, ведь я иду по тротуару, переходя дорогу только на зелёный и предельно внимательно. Но я сука за@бался уклоняться от велодолбоебов носящихся по тротуру, бо в потоке машин им сука страшно.  :X

Оскількі їзда по тротурах заборонена правилами ДР, може варто випадково виставляти руку з сумкою на рівень обличчя а потім викликати швидку та поліцію...  І прийняти закон, що "гловомопедистів" на тротуарі громадянин має право вбити і отримати за це винагороду  (tu)   
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ти гнидко, коли їде велосипедист, а ти збираєшся повертати праворуч, то притормози, якщо не впевнений що встигнеш його обігнати і безперешкодно повернути. Ти явний дебіл, тому  пораджу тобі так робити і щодо авто які їдуть в попутному напрямку, хоча юридичної вимоги нема.
Чого це ти завівся унтерменш малограмотний, я пишу як має бути згідно ПДР і як я роблю. Дивлюся в пасажирське дзеркало чи немає там велодрочера , а тоді повертаю.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Чого це ти завівся унтерменш малограмотний, я пишу як має бути згідно ПДР і як я роблю. Дивлюся в пасажирське дзеркало чи немає там велодрочера , а тоді повертаю.
О, вже прогрес, минулого разу писав неосвідчений. :pooh_lol:
   
Re: Велоурбаністам питання...

То давай скасуємо акциз на паливо і не будем розказувати те що когось "порядком підзадовбали"
Сфігалі?) Акциз в держбюджет йде майже весь і в дорожній фонд, а між населеними пунктами гегемонію автомобілів ніхто і не заперечував) Інше питання, що не повністю, а ще на пенсіонерів, наприклад, ну, на них ми всі скидаємось. Мова йде про міську інфраструктуру, і там частка податків конкретно з авто - дріб'язок. А багато людей чогось вважають, що вони ледь той бюджет не формують своїми автомобільними податками і зборами, що є нонсенсом.

Проблема в тому, що це пояснено вже 100500 разів, як і про те, яка основна причина їзди по тротуарах. і т. д., але народ взагалі не хоче слухати те, що йому говорять.

   
Re: Велоурбаністам питання...

Тобто витрачаються кошти на маячну щоб витягнути кошти на маячню.  :facepalm1:
Хтось вважає маячнею їзду на ровері, хтось - возіння своєї дупи машиною по місту.
Так шо давайте буде вже якась паритетність у витрачанні коштів, а не так, шо все на одне йде, а решта - викручуйтесь.
   
Re: Велоурбаністам питання...

не можна повертати перед ровером направо
Цитату из ПДД?
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ти гнидко, коли їде велосипедист, а ти збираєшся повертати праворуч, то притормози, якщо не впевнений що встигнеш його обігнати і безперешкодно повернути. Ти явний дебіл, тому  пораджу тобі так робити і щодо авто які їдуть в попутному напрямку, хоча юридичної вимоги нема.
С хера ли тормозить, если я впереди? Чтоб этот ушлепок на вельчике влупился в задницу? На право поворачивают с крайней правой полосы, я что-то не пойму как я могу кого-то обгонять по крайней правой полосе и главное, что плять это меняет если правее меня все равно никого нет? Хоть в правилах и указано, что велосипедист должен держаться максимально близко к краю дороги, но рядность тоже никто не отменял.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Оскількі їзда по тротурах заборонена правилами ДР, може варто випадково виставляти руку з сумкою на рівень обличчя а потім викликати швидку та поліцію...  І прийняти закон, що "гловомопедистів" на тротуарі громадянин має право вбити і отримати за це винагороду  (tu)   
Убить не убить, но штрафовать велосипедистов на тротуаре нужно нещадно. Бо они по какой-то причине думают, что ПДД то не для них, раз они права не получают.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Мова йде про міську інфраструктуру, і там частка податків конкретно з авто - дріб'язок. А багато людей чогось вважають, що вони ледь той бюджет не формують своїми автомобільними податками і зборами, що є нонсенсом.
Еще раз для едущих на бронепоезде велосипеде, если поставить вопрос городской громаде, велодорожка или новая школа, угадай какой будет результат опроса? 95% горожан не склонны финансировать велодорожки за счет своих налогов. На крайняк эти деньги лучше потратить на доплаты медикам и учителям, на оздоровление детей или на строительство тех же школ и детских садов.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Хтось вважає маячнею їзду на ровері, хтось - возіння своєї дупи машиною по місту.
Так шо давайте буде вже якась паритетність у витрачанні коштів, а не так, шо все на одне йде, а решта - викручуйтесь.
Какая паритетность? 5% велосипедистов, из них половина ездит на велосипеде используя его как транспорт. 2.5/97.5 о каком паритете можно вообще говорить?
И даже в этом случае ты подаешь это таким образом, вроде велосипедисты не пользуются остальной городской инфраструктурой, как в песне: была бы велодорожка, и нету других забот!  :facepalm1:   

Останнє редагування: 15 лютого 2021 06:03:57 від flexandr
   
Re: Велоурбаністам питання...

1.7
Водители обязаны быть особенно внимательными к таким категориям участников дорожного движения, как велосипедисты, лица, передвигающиеся в креслах колёсных и пешеходы. Все участники дорожного движения должны быть особенно осторожны по отношению к детям, пожилым людям и лицам с явными признаками инвалидности.

ЗІ Коли я бачу, що авто на пустій дорозі обганяє велосипедиста з інтервалом 0,5 м то про що можна казати. Цю падлу ніхто не навчив ввічливості і повазі до інших.

+

І таких кожен другий. А потім вони роздувають щоки про ПДР в таких темах.
Мене отак на порожній дорозі в районі приватної забудови , а не магістральній вулиці, збив на веліку такий П і  Д о Р
Різко повернув направо на порожньому перехресті, коли я їхав прямо, а він зліва від мене.
В гаражі швидив. А потім ця сциклива сука ще зупинилася метрів в 200 подивитись здалеку на результати свого ' маневру'.
Подивився що я піднявся і поїхав собі далі з почуттям виконаного обов'язку


Останнє редагування: 15 лютого 2021 06:04:50 від Людас
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія