Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Проїзд на Бессарабці між ринком і Ареною звільнили від авто і зробили пішохідною зоною

Відсьогодні Бессарабський проїзд став пішохідною зоною. Це відбулось в межах впровадження комплексної схеми організації дорожнього руху на Бессарабській площі, вул. Басейній та Крутому узвозі. Столиця отримує нову пішохідну зону на Бессарабському проїзді. Про це написав колишній заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

Рух автотранспорту від бульвару Тараса Шевченка до вулиці Басейної дозволяється лише через вулиці Велику Васильківську та Павла Скоропадського. При цьому створюється нова додаткова паркувальна зона на вулиці Басейній від вулиць Павла Скоропадського до Бессарабської площі. Водночас проїзд з боку вулиці Басейної передбачено відкривати у нічний час для обслуговування балансових територій працівниками відповідальних комунальних підприємств.

Ідея реорганізації руху на Бессарабці виникла у 2016–2017 роках. Пропозиція створення пішохідної зони по Бессарабському проїзду була передбачена і в рекомендаціях Світового банку у Дослідженні сталого розвитку міського транспорту. Крім цього, Бессарабська площа щороку посідає перше місце по забрудненню повітря в Києві. Основною причиною є високий автомобільний трафік. У цьому випадку створення пішохідного простору сприятиме покращенню якості повітря, адже усуне основне джерело їх походження.

За словами транспортного експерта Дмитра Беспалова, проєкт реконструкції повинен розроблятися не «в кабінетах КМДА», а навпаки потрібно залучати різних стейкхолдерів – в іншому випадку 90% будуть не згодні. Тому треба врахувати всі можливі альтернативи та пояснити, чому ухвалене саме це рішення.

Створення тимчасової пішохідної зони вперше відбулось в рамках Європейського тижня мобільності в 2016 році. Досвід перекриття руху дав зрозуміти, де потрібно робити наземні переходи, як влаштувати клієнтську парковку для Бессарабського ринку, де висадити дерева та як інтегрувати різні спільноти площі.

У кінці 2017 року представництво Фонду ім. Гайнріха Бьолля в Україні спільно з Радою урбаністики Києва та IHUB організували школу-воркшоп з реорганізації простору навколо Бессарабської площі. Студенти транспортних, архітектурних та містобудівних спеціальностей представили три варіанти перекриття руху в центрі. Журі обрало переможця, а наступним етапом повинно було стати транспортне моделювання. Проєкти та результаті дослідження взяли до уваги депутати Київради. Тоді вони підтримали проєкт реконструкції Бессарабської площі.

У березні цього року в Київраді знову почали обговорювати перекриття Бессарабського проїзду – на постійній основі або на вихідні.





https://hmarochos.kiev.ua/2021/11/09/proyizd-na-bessarabczi-mizh-rynkom-i-arenoyu-zvilnyly-vid-avto-i-zrobyly-pishohidnoyu-zonoyu/
   
Ну всьо перемога...теперь на Скоропадского ещё больше заторов будет
   
Ну всьо перемога...теперь на Скоропадского ещё больше заторов будет

нас рать

до речі чому?
   
нас рать

до речі чому?
ибо половину
Ехало прямо, а половину поворорачивало на право
   
ибо половину
Ехало прямо, а половину поворорачивало на право

там майже ніхто не їхав там було суцільне паркування
   
соревнуетесь в безумстве?
ну-ну
   
там майже ніхто не їхав там було суцільне паркування
идеальное место для парковки, и непригодное ни для чего другого.
но идиоты уже закусили губу...
   
так.
буде важко проїхати на бульвар Л.Українки
   
идеальное место для парковки, и непригодное ни для чего другого.
но идиоты уже закусили губу...

там поряд в арені ідеальне
і недорого
   
так.
буде важко проїхати на бульвар Л.Українки

ні
це ніяк не вплине
   
Кому нахрен надо "пешеходные зоны" там в зимний период ?
   
там поряд в арені ідеальне
і недорого
и там надо было оставить.
парковки в центре много не бывает.
но кому я это рассказываю, тому кто никак не расстанется с комсомолом?
   
там майже ніхто не їхав там було суцільне паркування
Та расскажешь мне большинство и ехало прямо ибо там проезжает за поворот и прямо сразу три смуги , а по скоропадскому только одна направо и та постоянно забита припаркованными машинами плюс вторая прямо и на право , и там два потока с красноармейской( б.вальковской поток) и с хрещатика, поэто когда с бульвара едешь всегда легче и быстре было поехать прямо , а не на право..всегда быстрее получалось..теперь писец.
   
Кому нахрен надо "пешеходные зоны" там в зимний период ?
в том месте и летом не надо.
   
Та расскажешь мне большинство и ехало прямо ибо там проезжает за поворот и прямо сразу три смуги , а по скоропадскому только одна направо и та постоянно забита припаркованными машинами плюс вторая прямо и на право , и там два потока с красноармейской( б.вальковской поток) и с хрещатика, поэто когда с бульвара едешь всегда легче и быстре было поехать прямо , а не на право..всегда быстрее получалось..теперь писец.

нє ну це дискусія без результату
я скажу ніхто там не їхав в останні роки

колись так по різному було
зараз всі переважно через скоропадського
   
в принципі весь Хрещатик можна зробити пішохідним
це на транспортну ситуацію ніяк не впливає

доведено майданами
   
нє ну це дискусія без результату
я скажу ніхто там не їхав в останні роки

колись так по різному було
зараз всі переважно через скоропадського
Через Скоропадского ехали олухи которые считали себя всезнающим киевлянами , я тебе говорю , как получалось быстрее выехать на Леси украинки
   
айзеры добились своего...

теперь всё...  :( 
   
в принципі весь Хрещатик можна зробити пішохідним
це на транспортну ситуацію ніяк не впливає

доведено майданами
:facepalm1:
   
нє ну це дискусія без результату
Та разумеется...
Вы уже на подоле доказали в какой пиз.дорез вы его вогнали своими ипанутыми пешеходными зонами, теперь пошла очередь и Бессарабки..
   
Тим кому на Лесі - все одно зустрічались через 200 метрів на перехресті біля дальнього кута арени сіті
Так що пропускна здатність саме потоку на Лесі ніяк не зменшиться

Інша справа що тепер лосі не перекриватимуть рух хрешатиком, що регулярно відбувалось

П.с. пішохода зона там потрібна бо інакше сама юемараька і та частина арени сіті - мертва площа куди ніхто не ходить
   
в том месте и летом не надо.

Ну привет ! А где айзера с проститутками гулять будут ?

на бесарабе съел шаверму и в кабак через дорогу бухать с хвойдами

ну теперь там вообще будет маленький Баку
   
там майже ніхто не їхав там було суцільне паркування
Паркування треба було прибрати. Але проїзд залишити - це розвантажило би проблемне перехрестя. Навіть два перехрестя.
А так замість х..ні зробили ще більшу х..ню
   
Паркування треба було прибрати. Але проїзд залишити - це розвантажило би проблемне перехрестя.
А так замість х..ні зробили ще більшу х..ню

+100
   
в принципі весь Хрещатик можна зробити пішохідним
це на транспортну ситуацію ніяк не впливає

доведено майданами
Краше всю Україну. Від тіх автівок тільки сморід і ніякої користі.
   
Паркування треба було прибрати. Але проїзд залишити - це розвантажило би проблемне перехрестя. Навіть два перехрестя.
А так замість х..ні зробили ще більшу х..ню
Согласен на все 146% там реально нужно было убрать парковку , а проезд оставить...и все.
   
Паркування треба було прибрати. Але проїзд залишити - це розвантажило би проблемне перехрестя. Навіть два перехрестя.
А так замість х..ні зробили ще більшу х..ню

це гніяк не вплинуло б bottleneck там Лесі
   
Краше всю Україну. Від тіх автівок тільки сморід і ніякої користі.

ні не краще
   
це гніяк не вплинуло б bottleneck там Лесі

цей боттл нек розсмоктував і дозував світлофор, а тепер ВСЯ брага ломанеться в одну дірку
   
це гніяк не вплинуло б bottleneck там Лесі
Та таким ,как ты серавно никуя недокажешь...
Вы как те паразиты , под мулькой облагораживания и развантаживания , вы только ещё больше убиваете мой город и делаете его ещё больше неудобным для жизни.
   
Проїхавши 300 метрів прямо ми повертаємо на Лесі біля арени
Проїхавши ще 200 м ми впираємося в світлофор
Де зустрічаємось з тим самим потоком авто що тіки що поїхали з бульвару праворуч

Тобто пропускна щдат
Тнвсть цього перехрестя не збільшилась
Навіть навпаки

Фактично потоки розєлнуаав арена сіті
Але вони відразу ж з'єднувалися назад

Ніякого толку від роз'єднання не було
   
и делаете его ещё больше неудобным для жизни

но зато теперь стало удобнее айзерской бессарабской тусовке
   
цей боттл нек розсмоктував і дозував світлофор, а тепер ВСЯ брага ломанеться в одну дірку

зі Скоропадського направо буде постійний рух без обмеження світлофором, бо по Басейній в бік Лесі руху не буде взагалі 
   
Та таким ,как ты серавно никуя недокажешь...
Вы как те паразиты , под мулькой облагораживания и развантаживания , вы только ещё больше убиваете мой город и делаете его ещё больше неудобным для жизни.

Це не пішоходи винні що місто в сраці
А автовласники в першу чергу
Бо машин стало в півтора рази більше
За кілька років

Якщо не боротись з парковками будь де і не дозувати проїзд перехресть - срака буде ще більше
   
Та расскажешь мне большинство и ехало прямо ибо там проезжает за поворот и прямо сразу три смуги , а по скоропадскому только одна направо и та постоянно забита припаркованными машинами плюс вторая прямо и на право , и там два потока с красноармейской( б.вальковской поток) и с хрещатика, поэто когда с бульвара едешь всегда легче и быстре было поехать прямо , а не на право..всегда быстрее получалось..теперь писец.

не розказюй - я кожного ранку їду з шевченка на лесі.
завжди повертаю з шевченка направо на васильківську під зелену стрілку, а не стою в центральній смузі чекаючи на зелений.
і далі наліво не скороадського три смуги і довгий зелений.
зі скоропадскього дві смуги направо на басейну під зелену стрілку.
і хоч під стрілку має їхати тільки одна смуга, але плавно сунуть обидві весь час.
і парковки на скоропадського хз скіко вже нема.
то ти шось плетеш з давно минулих часів.
ти ще згадай, що там лікарня була, я от пам'ятаю  B-)
   
Походу посмотрели ролик Чаплинского на ютюбе про это место.  :) Ну хоть так.
   
Походу посмотрели ролик Чаплинского на ютюбе про это место.  :) Ну хоть так.

Пан Юліан там сміявся як чорт з того місця

Бо тупо самий  центр але недоступний ніяк пішоходу

Срам і стид
   
При советской власти там тоннель планировали. Сверху пешеходнкю. Оставили только пешеходную, про тоннель забыли
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія