Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Найближчим часом шахраї і влада почнуть закликати вас змінити літню шину на зимову

Друзі, найближчим часом різномасті шахраї й офіційна влада почнуть закликати вас змінити літню шину на зимову. Жадібні виробники шин, псевдоінженери, продажні журналісти й блогери з усіх щілин будуть вмовляти вас заплатити космічні гроші за абсолютно непотрібний і навіть небезпечний продукт.

Не піддавайтеся і не ставайте рабами світового шинного закулісся. Зимова шина - фейк. Ось кілька фактів про які замовчує сучасна наука та виробники.

1. В СРСР не було зимової шини, але це не заважало великому народу протистояти пін@осам аж до самого розвалу СРСР

2. Зимові шини придумала фінська компанія Nokian в 1934 році, але досі не постачають їх на внутрішній ринок. Вас це не бентежить?

3. Склад зимових шин невідомий і до кінця не вивчений. Шинна мафія продає нам якусь незрозумілу суміш.

4. На зимових шинах розбиваються і гинуть ще більше, ніж на літніх. Зимова шина не дає 100% гарантії від ДТП. Тоді навіщо нас заганяють на шиномонтаж?

5. Взимку можна використовувати максимум всесезонку і то тільки після обговорення з вашим особистим шиномонтажником.

Одного разу мій дідусь вилетів на жигулі в лоб вантажівці, але завдяки літнім шинам не втримався по траєкторії й злетів у кювет.

Друга удача - він не був пристебнутий і вилетів через лобове в стіг сіна. У підсумку, у діда ні подряпини! Думайте!

Ще 70 років тому вони говорили, що достатньо двох зимових шин, позавчора, що потрібно чотири, вчора радили чотири з шипами, а завтра змусять купувати відразу шість шин. Не будьте покірною біомасою!

Всі мої друзі гонщики використовують взимку виключно річну десятирічну лису шину, і ніхто жодного разу не потрапляв в аварію, а деякі навіть перемагали в престижних змаганнях.

У мого приятеля є знайомий власник шиномонтажу, він змінює зимові шини клієнтам, але сам їздить виключно на сліках і категорично проти зимових шин.

Останнім часом розумні люди ставлять важливе питання: навіщо потрібно було вигадувати зимову шину, якщо можна було відразу змінити клімат?

У Конституції нічого не написано про обов'язкове використання зимових шин.

via Рауль Чилачава
   
>>  Склад зимових шин невідомий і до кінця не вивчений. Шинна мафія продає нам якусь незрозумілу суміш.  :X

Тулять народу якийсь ШМУРДЯК  :X  :X  :X  :butcher:  :weep:
Мутагенез підкрадається все ближче
   
Тидищ уже тут це принесла.
   
>> Всі мої друзі гонщики використовують взимку виключно десятирічну лису шину, і ніхто жодного разу не потрапляв в аварію, а деякі навіть перемагали в престижних змаганнях.


Це не соплежуй писав часом?

 :pooh_lol:
   
Беру завжди новий всесезон і не порушую швидкісний режим, поки без ДТП.
   
Беру завжди новий всесезон і не порушую швидкісний режим, поки без ДТП.

Як часто, кожен рік?
   
Завдяки саме зимовій гумі я уникнув ДТП...
   
Беру завжди новий всесезон і не порушую швидкісний режим, поки без ДТП.
Всесезонка на сезон зимний , потом становится летней
   
Беру завжди новий всесезон і не порушую швидкісний режим, поки без ДТП.

В Німеччині клімат м'якше, то вистачає всесезонки.

Vredestein Quatrac в мене ходить довше аніж літня/зимова Michelin або Continental.

В перший раз 70 тисяч км на Quatrac 3 і ще залишалося 2.5мм профіля. Але продав авто (2011 рік).

Наступна - Quatrac 5. Якраз купили індуси й думав, що якість буде гірша. Але після 45 тисяч км й залишиался майже як нова. Знову продав авто.

Michelin влітку не протягнули й 30 тис км. Зимові Continental вже на 20 тис км - не достатньо профілю аби пройти німецький техогляд.

У дощ - гальмує трохи гірше за літню, але набагато краще за зимову (з зимової на літнюю переходять аж у сеп)редині квітня). А на початку березня в Італії майже літо. :)

А на снігу - зцеплення трохи гірше за зимову, але жодного разу за 12 років не стикався із проюлнмами.



Останнє редагування: 19 жовтня 2021 21:50:04 від Paravoz
   
В Німеччині клімат м'якше, то вистачає всесезонки.

Vredestein Quatrac в мене ходить довше аніж літня/зимова Michelin або Continental.

В перший раз 70 тисяч км на Quatrac 3 і ще залишалося 2.5мм профіля. Але продав авто (2011 рік).

Наступна - Quatrac 5. Якраз купили індуси й думав, що якість буде гірша. Але після 45 тисяч км й залишиался майже як нова. Знову продав авто.

Michelin влітку не протягнули й 30 тис км. Зимові Continental вже на 20 тис км - не достатньо профілю аби пройти німецький техогляд.

У дощ - гальмує трохи гірше за літню, але набагато краще за зимову (з зимової на літнюю переходять аж у сеп)редині квітня). А на початку березня в Італії майже літо. :)

А на снігу - зцеплення трохи гірше за зимову, але жодного разу за 12 років не стикався із проюлнмами.

нє, менше за 4 мм взимку їздити не варто
   
Картопля, зміни нік на 'гальмо'.
Заїбав вже баянами.

https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1109677.0
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія