Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Зменшення аварійності на дорогах?

Re: Зменшення аварійності на дорогах?

бо вони перевантажені і дуже аварійні
Влітку на півдні взагалі жестяк, один камаз з кавунами і все, починаються стрьомні обгони

Звідки бабло взяти на те щоб тобі було комфортно носитись Україною на швидкості 130 км/год?
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Звідки бабло взяти на те щоб тобі було комфортно носитись Україною на швидкості 130 км/год?

З податків, як у всьому світі. Інших варіантів якби немає.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

З податків, як у всьому світі. Інших варіантів якби немає.

Ну так з ВВП на рівні гватемали не може бути податків на рівні Німеччини. Яка економіка - такі і дороги. Триба визнати це  і якось з цим жити, а не бризкати слинами без кінця....
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Ну так з ВВП на рівні гватемали не може бути податків на рівні Німеччини.

Це компенсується довжиною шляхів, які в десятки разів коротші. І навіть тих не роблять.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

зы и какова хера я должен своими налогами дотировать изменения в естественный отбор?
))) (td)  Все вірно нехай їбошаться...

Хотів додати..
Зкажіть громадо..
Із каково хуя, самовбивць хоронять окремо за цвинтарем, а пастраждальців які загинули в автомобілі не скидають в одну яму вигрібну яму з написом "ДАЛБАЙОБИ"?
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Звідки бабло взяти на те щоб тобі було комфортно носитись Україною на швидкості 130 км/год?
з акцизу в паливі, підходить?
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

з акцизу в паливі, підходить?

Я не думаю шо цих сліз вистачить не те шоб замінити дороги на автобани, а навіть на належну підтримку цих гіпотетичних автобанів у належному стані.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Це компенсується довжиною шляхів, які в десятки разів коротші. І навіть тих не роблять.

В смислі коротші? Україна площею більша і за німеччину і за гватемалу  :facepalm1:
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Я не думаю шо цих сліз вистачить не те шоб замінити дороги на автобани, а навіть на належну підтримку цих гіпотетичних автобанів у належному стані.
наведи цифри
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

В смислі коротші? Україна площею більша і за німеччину і за гватемалу





Код: [Select]
№  Страна       Дороги (км) Магистрали (км)
11  Германия   645000            12996
30  Украина    169422             15
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

наведи цифри

там рахували якось - десь біля 30 млрд гривень приходе за акциз на пальне. Вартість кілометру автобана в німеччині десь 30 млн євро. Тобто якщо всю суму зборів витратити на новий автобан, при цьому не підтримуючи інших доріг у тебе вистачить на побудову 30 км автобану  :weep:
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Показати зображення...
Код: [Select]
№  Страна       Дороги (км) Магистрали (км)
11  Германия   645000            12996
30  Украина    169422             15

Ну бач молодці німці. Набудували собі доріг та автобанів за останні 70-80 років. Тільки до чого це тут, не розумію.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

там рахували якось - десь біля 30 млрд гривень приходе за акциз на пальне. Вартість кілометру автобана в німеччині десь 30 млн євро. Тобто якщо всю суму зборів витратити на новий автобан, при цьому не підтримуючи інших доріг у тебе вистачить на побудову 30 км автобану  :weep:
Бля. Акциза собирают уже много лет не 30 а 40 млрд.
Только потом его не "алигархи разворовывают" а тупо отдают
пенсионерам, на закрытие главной дырки в бюджете.
Туда же пойдут и все собранные миллиарды от повышения
акциза на водку.
А на дороги выделяют определенную сумму. Около 4 млрд.
Вот и все автобаны  :X 
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Це компенсується довжиною шляхів, які в десятки разів коротші. І навіть тих не роблять.

так робіть, хто ж вам заважає!
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Бля. Акциза собирают уже много лет не 30 а 40 млрд.
Только потом его не "алигархи разворовывают" а тупо отдают
пенсионерам, на закрытие главной дырки в бюджете.
Туда же пойдут и все собранные миллиарды от повышения
акциза на водку.
А на дороги выделяют определенную сумму. Около 4 млрд.
Вот и все автобаны  :X

Так навіть 40 млрд - це сльози, яких вистачить лише на яку не яку підтримку існуючих доріг. Про автобани не може бути і мови. Ти смієся? всих зборів за рік вистачає лише на 40 км  :weep: - про які відбійники та багато полосні дороги взагалі можна говорити в таких умовах?
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

так робіть, хто ж вам заважає!

Хто робіть? Це мені адресовано?
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Бля. Акциза собирают уже много лет не 30 а 40 млрд.
Только потом его не "алигархи разворовывают" а тупо отдают
пенсионерам, на закрытие главной дырки в бюджете.
Туда же пойдут и все собранные миллиарды от повышения
акциза на водку.
А на дороги выделяют определенную сумму. Около 4 млрд.
Вот и все автобаны  :X 

не зрадойобствуй. краще бери лопату та йди працюй.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

не зрадойобствуй. краще бери лопату та йди працюй.

лопатою зараз багато не напрацюєш. Мозги потрібні та завзяття
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Кто с фупчеков готов ездить по хорошему но платному автобану, по 2 грн за 1 км, например?
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Кто с фупчеков готов ездить по хорошему но платному автобану, по 2 грн за 1 км, например?

Якби таких було багато - то вже давно б знайшовся інвестор
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Кто с фупчеков готов ездить по хорошему но платному автобану, по 2 грн за 1 км, например?

За умови зниження дорожніх зборів? Я готовий. Бензин по 11 грн і 200 грн/100 км за проїзд. Ще й на ходовій зекономлю, не кажучи вже по нерви та безпеку.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

За умови зниження дорожніх зборів? Я готовий. Бензин по 11 грн і 200 грн/100 км за проїзд. Ще й на ходовій зекономлю, не кажучи вже по нерви та безпеку.

Но тоді будуть тільки платні автобани, а у містах будемо їздити по грунтовках... :)
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Но тоді будуть тільки платні автобани, а у містах будемо їздити по грунтовках...

Місто має досить засобів для фінансування ремонту вулиць. І має право вводити місцеві податки та збори.
Але, зауваж, місту ніщо не заважає класти асфальт в калюжі і тримати дороги в стані грунтовок. Заїдь в любий райцентр, не кажучи про міста поменьше, де навіть центральної дороги зробити не можуть.

Останнє редагування: 9 серпня 2017 20:09:28 від andry
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Якщо не вистачає грошей на дороги, потрібно збільшувати надходження в бюджет (читай податки) щоб набрати необхідний фонд. Немає грошей, немає доріг. На жаль чудес не буває, гроші на дороги з нікуди не з'являються.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

А як в Румунії. Там замість дворядних доріг є трирядні. Середня полоса для обгону лише. Як вони роз'жджаються?

Останнє редагування: 9 серпня 2017 20:36:45 від Serhii
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Дорога, це не тільки асвальт, це також все що помає безпеці руху. Якщо це міжміська траса, то вона не має проходити через жоден населенний пункт, мати бетонну стінку посередині, щоб ніхто не виїхав на зустрічку і мати паркан по краях, щоб ніякі олені не заскакували на дорогу і ніякі орли не вилітали з дороги. Якщо це все є, то тільки потім можна класти нормальне покриття. А якщо грошей на це нема, а заливати тільки асвальт, то те саме, що будувати взльотну полосу, на якій всякі ікари будуть вбиватись кожен день.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

в мадярії я платив 320 грн за 10-денну віньєтку
в хорватії 120 км від рієки до загреба коштувало 48 кун - 192 грн
я готовий і тут так платити за такі самі дороги
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Дорога, це не тільки асвальт, це також все що помає безпеці руху. Якщо це міжміська траса, то вона не має проходити через жоден населенний пункт, мати бетонну стінку посередині, щоб ніхто не виїхав на зустрічку і мати паркан по краях, щоб ніякі олені не заскакували на дорогу і ніякі орли не вилітали з дороги. Якщо це все є, то тільки потім можна класти нормальне покриття. А якщо грошей на це нема, а заливати тільки асвальт, то те саме, що будувати взльотну полосу, на якій всякі ікари будуть вбиватись кожен день.
приїздіть хоч раз до неньки і подивіться на київ-житомир-рівне, київ-харків, що будували під єівро - все саме так
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

в мадярії я платив 320 грн за 10-денну віньєтку
в хорватії 120 км від рієки до загреба коштувало 48 кун - 192 грн
я готовий і тут так платити за такі самі дороги

Потрібна певна критична маса таких як ти готових платити.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Потрібна певна критична маса таких як ти готових платити.
для решти лишається дорога через села - хай їдуть безкоштовно
а тим кому треба швидко і комфортно - заплатять
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

В Румунії класні безпечні дороги без відбійників між зустрічними. І через населені пункти проходять. І немає таких жертв як у нас. Дешево і прпвилтно. А тут радять закопати мільярди в непотрібні чотириполосні траси. Не можна зробити розділення зустрічок без мінімум 4 полос. Це неможливо. І ми навіть не румунія. Про що мрієте, шановні?
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

приїздіть хоч раз до неньки і подивіться на київ-житомир-рівне, київ-харків, що будували під єівро - все саме так
І скільки трупів на тій дорозі від 12-го року? Якщо збудована так як написано, то не мало би бути взагалі.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Не можна зробити розділення зустрічок без мінімум 4 полос. Це неможливо.

Ніхто і не каже розділяти 2 смуги. Потрібно будувати нові смуги чи цілі дороги, а на старих (де це не можливо) здійснювати обмеження швидкісного режиму.

Я вже писав в сусідній гілці

На таких (без відбійника) дорогах треба:
- Обмеження швидкості зверху 90 (жорстке), тобто знак 70.
- Обмеження швидкості знизу 60.
- Заборона обгону
+ Камери автоматичної фіксацїї порушень (із штрафами). І поступово усе налагодиться.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

І скільки трупів на тій дорозі від 12-го року? Якщо збудована так як написано, то не мало би бути взагалі.
значно менше ніж на дворядних дорогах місцевого значення
і без лобовух
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

а як ти розділиш вузьку двополосну дорогу?

Розширяти і розділяти. Виводити за межі сіл.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

для решти лишається дорога через села - хай їдуть безкоштовно
а тим кому треба швидко і комфортно - заплатять

Для тебе одного готового заплатити 320 грн ніхто за сотні міліонів євро дорогу будувати не буде.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Розширяти і розділяти. Виводити за межі сіл.

Ти виділиш зі своєї кишені на це?
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Для тебе одного готового заплатити 320 грн ніхто за сотні міліонів євро дорогу будувати не буде.
я буду далеко не один
Ви там в своїх британіях взагалі вже від українського життя відірвалися
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Забезпечення виконання поточних правил дорожнього руху буде на 100% достатньо
Але не з цією потішною поліцією і судовою системою

А дурна європа так просто розділяє зустрічні потоки і обводить села і малімнаселені пункти. Від жиру,  курва, бісяться.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Ти виділиш зі своєї кишені на це?

Ти не повіриш. Люди платять за це з кишені багато років поспіль. По 50 центів з кожного літру бензини (для лекговухи - 2-3 бакси на 100 км)
Але замість дороги отримують напрямок руху у стані міжсільської грунтівки.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія