Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Киев превращается в унылое г-но по худшему сценарию

Коли Київ стане то паркінги будуть не головною причиною (ще не всі тротуари і зелені зони заставлені транспортом, тож запас є).
Київ стане бо повністю відсутні кільцеві дороги, які б вивели транзит з міста і дозволили керувати трафіком у випадку форсмажорів.   
ну а кільцеві в історичній перспективі навряд що з'являться.
Ще дочекаймося як мости в Дніпро попадають.
   
Булшіт. Може бути велике місто,  але цілком придатне для життя,  а може бути Київ.
например?
   
например?
Відень,  Стокгольм, Берлін,  Мюнхен і купа інших європейських міст.
Париж і Лондон теж явно не Київ,  хоча гірші
   
Відень,  Стокгольм, Берлін,  Мюнхен і купа інших європейських міст.
Париж і Лондон теж явно не Київ,  хоча гірші
везде толчея, пробки, а теперь ещё и восточный базар.
   
везде толчея, пробки, а теперь ещё и восточный базар.
Ага-ага.
Особливо в Стокгольмі пробки і толчея)

Не треба себе тішити,  київ дійсно у великій дупі
   
Ага-ага.
Особливо в Стокгольмі пробки і толчея)
ну і по населенню/площі Стокгольм не Київ, а Львів, Одеса.
   
везде толчея, пробки, а теперь ещё и восточный базар.

не пести! В Стокгольме столько ездить пришлось всеми видами транспорта по городу и "пробку" видел один раз — разводной мост над проливом подняли, чтоб какой-то нестандартный кораблик пропустить, и все стояли ждали, кто не хотел объезжать. А так — я поражался этим многочисленным многоуровневым развязкам, тоннелям — все везде неслось, и при этом — везде обязательные полосы под общественный транспорт (куда кроме общественного транспорта никто никаким колесом) и везде дорожки для велосипедистов. И всем хватало места, никаких пробок.
   
не пести! В Стокгольме столько ездить пришлось всеми видами транспорта по городу и "пробку" видел один раз — разводной мост над проливом подняли, чтоб какой-то нестандартный кораблик пропустить, и все стояли ждали, кто не хотел объезжать. А так — я поражался этим многочисленным многоуровневым развязкам, тоннелям — все везде неслось, и при этом — везде обязательные полосы под общественный транспорт (куда кроме общественного транспорта никто никаким колесом) и везде дорожки для велосипедистов. И всем хватало места, никаких пробок.
і самі стокгольмці скромні. в карінних стиль життя не хрущ з жипом, запаркованим на дитячому майданчику.
   
ну і по населенню/площі Стокгольм не Київ, а Львів, Одеса.
А Берлін,  Мюнхен?
Там такого піздєца,  як у Києві,  немає і близько
В тому числі по забудові і транспорту.
   
А Берлін,  Мюнхен?
Там такого піздєца,  як у Києві,  немає і близько
В тому числі по забудові і транспорту.
ну звичайно нема. там же німецький орднунг і німецькі гроші.
   
і самі стокгольмці скромні. в карінних стиль життя не хрущ з жипом, запаркованим на дитячому майданчику.

в Стокгольме стоимость парковки такая, что сто раз подумаешь — а покупать ли себе машину. Тем более, что общественный транспорт работает как часы и там всегда можно ехать сидя, а не стоя
   
часть районов города и пригород превращаются в классическое гетто
какой то дичайший симбиоз капитализма и полного нарушения всех мыслимых и немыслимых норм градостроительства

что дальше?
бенефециары уедут в свои Лондоны а народ окажется у разбитого корыта
без школ, детских садов, больниц, канализации, парковок, дорог,  в общем без всего того что должно быть когда строят...
Конкретно, які райони, будь ласка?
   
Не урбанізація чи шляхи вирішення проблем вибохового росту столиці турбують ТС.

ТРЕБА СКИНУТИ КЛИЧКА, ЯКИЙ НІЯКИМ БОКОМ ДО КВАРТАЛА І КОЛА СВАІХ ЛЮДЄЙ.

У кого Київ, той може впливати на Майдан - душити або підтримувати. І хоча Попов синячий нічого не зміг зробити з киянами, зелепні вважають, що взявши Київ до рук, задушать навіть думку про Майдан в зародку

Ніби Єрмак вже має домовленості з Кличко і людьми і силами що за ним стоять.

А ті сили мали великий вплив в Києві ще за совка і потім теж.  Кучман тяг своїх людей всюди, як і Янучара, не враховував їх інтереси. Тому обидва Майдани були тими силами підтримані.

Не вірю в розум і досвід Зельки у вирішення проблем - буде тупий наїзд і впихування невпихуємого і в Києві теж, як ми бачим це всюди.

А у Києва є відмінність - більша концентрація людей, що можуть бачити, аналізувати і прораховувати що ж буде потім. Їх розвести як Буратін все ж важче ніж ту ж Вінницю.

Віталі не виправдовуватись і постійно відмиватись від лайна що валять на нього підкацапники, а вести свою пропаганду і наступати!
   
в Стокгольме стоимость парковки такая, что сто раз подумаешь — а покупать ли себе машину. Тем более, что общественный транспорт работает как часы и там всегда можно ехать сидя, а не стоя
:super:

Мюнхен в 2,5 рази менше по площі і в 2 рази менше по населенню. дивно, я думала що наші міста набагато компактініші, бо багатоповерхова забудова. а той же Стокгольм, як по населенню, так і по площі співставний з Львовом і Одесою. чи там підприємств в містах немає і промзон?
   
і самі стокгольмці скромні. в карінних стиль життя не хрущ з жипом, запаркованим на дитячому майданчику.
жип це результат єврошляхів.
наразі маю пузотерку в гаражі на низько профільній гумі, і це була помилка, наступна буде  форанер чи прадо .
   
ну звичайно нема. там же німецький орднунг і німецькі гроші.
ага, ну так ми про то і говоримо.
   
жип це результат єврошляхів.
наразі маю пузотерку в гаражі на низько профільній гумі, і це була помилка, наступна буде  форанер чи прадо .
це результат втілення бажань: "хочу мати і буду мати".

стокгольмець подумає, що з його помешканням в блоках жип не ніяк не стикується і буде їздити ліасапетом, або трамваєм.

Останнє редагування: 16 лютого 2020 13:19:16 від myshka naruzhka
   
и потом, сравнивать Киев с городами в европейских странах, которые урбанизировались 200 лет назад, некорректно.
Украина это не совсем Европа, украинцы ближе к азиатам. Киев корректнее сравнивать с Тегераном, Багдадом, Кабулом.
   
Конкретно, які райони, будь ласка?
б***ь,  та всі.
Рік тому був,  то задниця просто,  місто абсолютно незручне.
   
https://ua.energy/blocks/
Ну? Аваріний ремонт - 1 блок. Все інше - планове.
   
и потом, сравнивать Киев с городами в европейских странах, которые урбанизировались 200 лет назад, некорректно.
Украина это не совсем Европа, украинцы ближе к азиатам. Киев корректнее сравнивать с Тегераном, Багдадом, Кабулом.
так, але шо заважає зараз нормально це все робити?
   
Не урбанізація чи шляхи вирішення проблем вибохового росту столиці турбують ТС.

ТРЕБА СКИНУТИ КЛИЧКА, ЯКИЙ НІЯКИМ БОКОМ ДО КВАРТАЛА І КОЛА СВАІХ ЛЮДЄЙ.

У кого Київ, той може впливати на Майдан - душити або підтримувати. І хоча Попов синячий нічого не зміг зробити з киянами, зелепні вважають, що взявши Київ до рук, задушать навіть думку про Майдан в зародку

Ніби Єрмак вже має домовленості з Кличко і людьми і силами що за ним стоять.

А ті сили мали великий вплив в Києві ще за совка і потім теж.  Кучман тяг своїх людей всюди, як і Янучара, не враховував їх інтереси. Тому обидва Майдани були тими силами підтримані.

Не вірю в розум і досвід Зельки у вирішення проблем - буде тупий наїзд і впихування невпихуємого і в Києві теж, як ми бачим це всюди.

А у Києва є відмінність - більша концентрація людей, що можуть бачити, аналізувати і прораховувати що ж буде потім. Їх розвести як Буратін все ж важче ніж ту ж Вінницю.

Віталі не виправдовуватись і постійно відмиватись від лайна що валять на нього підкацапники, а вести свою пропаганду і наступати!
але ми власне про про політичну позицію (тут в загальному більш менш ок,  хоча і за зєлю голосували),  а про ту сферу,  по якій у Вінниці якраз значно більше прогресу.
   
так, але шо заважає зараз нормально це все робити?
за Києвом сподіваюся нормально поля забудовують. в містах не на окраїнах тільки точечна забудова може бути.
   
Ну давайте, признайте, что стандарты хорошей жизни были придуманы и соблюдались коммунистами.

Все эти нормы на плотность застройки, количество зелени, детских садов и школ - это всё из СССР.

Вот это и было реальное качество жизни, высокое.
комуністи не передбачали в пролетаріяту приватного транспорту,звідти в тебе ілюзія про качєство
коли зрозуміли що все таки іти в ногу з рештою світу конче необхідно,почалися проблеми з інфраструктурою,але союз розвалився і ніби то у всьому кличко (боксер) винен.
 :weep:
   
так, але шо заважає зараз нормально це все робити?
вы знаете как? есть готовый план?
   
це результат втілення бажань: "хочу мати і буду мати".
бо в Києві власному авто наразі немає альтернативи. Міський транспорт непридатний для користування.
   
бо в Києві власному авто наразі немає альтернативи. Міський транспорт непридатний для користування.
собственному автомобилю альтернативы нет нигде, и быть не может.
   
про кореннних і семиколінних



корінні тут ті, чиї предки жили тут і тисячу, і півтори тисячі років тому.
це були українці.
   
комуністи не передбачали в пролетаріяту приватного транспорту,звідти в тебе ілюзія про качєство
коли зрозуміли що все таки іти в ногу з рештою світу конче необхідно,почалися проблеми з інфраструктурою,але союз розвалився і ніби то у всьому кличко (боксер) винен.
 :weep:
та навіть термостати ручні на батареях не поробили. чи от котельні. припустимо окрема котельня на мікрорайон - гуд, ніж індивідуальні чи навіть не набудинок. але ж тепловтрати, шахер-махери. чи централізована гаряча. вода. памятаю, як почали "економити" відключанням в 90-их, то їздила до батьків в брежневку митися, бо там індивідуальна газова колонка була.
   
Я щось пропустив? У нас коло хруща можна припаркували 5-6 автомобілів? Там одним під'їхати можна і все.
Не потрібно би було оперативно воронкУ підїжджати за підозрілими пролетаріями і того би не було.
Калоші взув і до автобуса на завод.
   
собственному автомобилю альтернативы нет нигде, и быть не может.
ну я жив в Роттердамі і мав ровера було зручно.
Бо не брудно, є окремі дороги і світлофори, є великі велопарковки.
 
   
бо в Києві власному авто наразі немає альтернативи. Міський транспорт непридатний для користування.
не знаю, метро нормальне. недавно швидкісним трамваєм з вокзала до медмістечка прокатилася  взагалі супер. і трамваї і станція. бо останній раз десь більше 10 років тому їздила, то трешак повний був.
   
и потом, сравнивать Киев с городами в европейских странах, которые урбанизировались 200 лет назад, некорректно.
Украина это не совсем Европа, украинцы ближе к азиатам. Киев корректнее сравнивать с Тегераном, Багдадом, Кабулом.



звідки ви беретеся?
у яких школах вчитеся?
чиїх батьків ви діти?



пс
втім, є багато й безбатченків, до таких запитань нема
   
Не потрібно би було оперативно воронкУ підїжджати за підозрілими пролетаріями і того би не було.
Калоші взув і до автобуса на завод.
Галоші! :D
   
вы знаете как? есть готовый план?
Звісно, але зараз набіжать всякі, і почнуть обзиватись) Тотальні виділенки і вкладання бабла в ГТ, ну і таке інше.
ПО забудові - обмеження поверховості нових будинків і жорстка єбля існуючих в плані фасадів.
Жорстка єбля штрафами за неправильне паркування, торгівлю, фасади, і таке інше.

Це все не за рік, звісно, але за 10 вже б могло дати результат.Власне, нічого нового, стандартна штука. Але поки суспільство не готове, то не вийде.
   
коммі ставили головну ціль і під неї все інше підлаштовували. ціль  - незатратна швидка доставка "рабів на галери" найдешевшим способом(не на персональних поповозках, а громадським транспортом). автожиття - хоббі, з гаражами замість пабів і ТРЦ.
і щоб багато часу на отприсків не витрачалося - сади, яслі, школи під боком. поліклініки теж.
:-B
   
велосипед это детская игрушка, или для кого-то спортивный снаряд, но не полноценное транспортное средство.
общественный транспорт плох тем, что едет по своему маршруту и по своему расписанию, а не туда куда нужно, и не тогда когда нужно.
личное транспортное средство даёт человеку свободу передвижения, а свобода это вообще одна из главных потребностей, сразу после еды и воды.
   
Звісно, але зараз набіжать всякі, і почнуть обзиватись) Тотальні виділенки і вкладання бабла в ГТ, ну і таке інше.
ПО забудові - обмеження поверховості нових будинків і жорстка єбля існуючих в плані фасадів.
Жорстка єбля штрафами за неправильне паркування, торгівлю, фасади, і таке інше.

Це все не за рік, звісно, але за 10 вже б могло дати результат.Власне, нічого нового, стандартна штука. Але поки суспільство не готове, то не вийде.
тут би хоча б жорстку єблю за їзду на червоне впровадили.
бо вже 70% потоку стартує на червоно-жовте і ззаду енурезники бібікають коли стартую на зелене..
   
Вот тут некоторые дятлы не поймут простой вещи: в Европе при планировании городской застройки цель — улучшить внешний вид города и благосостояние жителей города. В Киеве же цель городской застройки — настроить как можно больше на как можно меньшем пятачке без всякой архитектурной привязки к окружающему ландшафту и инфрастуктуре, и продать это говно понаехавшим всеядным жлобам.
   
Коли Київ стане то паркінги будуть не головною причиною (ще не всі тротуари і зелені зони заставлені транспортом, тож запас є).
Київ стане бо повністю відсутні кільцеві дороги, які б вивели транзит з міста і дозволили керувати трафіком у випадку форсмажорів.   
ну а кільцеві в історичній перспективі навряд що з'являться.


Саме так.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія