Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

і на капот....вже є, але не на теслі. і це- пройоб маска. причому жирнющий
Візьмемо авто 2*5 метрів, трохи більше за теслу, але нехай.

10м2 панелів 180ватт с м2  1800 ватт.

1.8 кВт

Ця батарея багато б змінила, бгг
   
Для перформанс орієнтованого автомобіля як Тесла, сонячні батареі не дадуть ніякої переваги, це декілька метрів проіхати в день.

Проте є новий клас авто, як Aptera, що можуть їздити тільки на сонці і цього достатньо для повсякденної їзди. На повному заряді стверджують що пробіг 1000 миль, 1650 км, або до 40 миль/65 км якщо заряджатися тільки від сонця.



https://aptera.us/

Останнє редагування: 20 січня 2022 17:57:26 від Dobre
   
Для перформанс орієнтованого автомобіля як Тесла, сонячні батареі не дадуть ніякої переваги, це декілька метрів проіхати в день.

Проте є новий клас авто, як Aptera, що можуть їздити тільки на сонці і цього достатньо для повсякденної їзди. На повному заряді стверджують що пробіг 1000 миль, 1650 км, або до 40 миль/65 км якщо заряджатися тільки від сонця.

Показати зображення...
https://aptera.us/
ти не правий.поставив на стоянку біля аеропорту. полетів. прилетів. а за цей час маєш  сотню миль в плюс.
   
Візьмемо авто 2*5 метрів, трохи більше за теслу, але нехай.

10м2 панелів 180ватт с м2  1800 ватт.

1.8 кВт

Ця батарея багато б змінила, бгг
багато. 1 квт на годину в каліфорнії. поїхав на роботу, поставив на стоянку. за час роботи заряд достатній, шоб додому вернутисью
   
ти не правий.поставив на стоянку біля аеропорту. полетів. прилетів. а за цей час маєш  сотню миль в плюс.

І скільки разів на рік такі ситуаціі? А якщо це крита парковка в багаторівневому гаражі, а швидше всього так буде? В кращому випадку цього заряду буде достатньо щоб запрацював компьютер та дисплеї. 15 секунд на суперчарджері, чи хвилина від домашнього Level2 зарядного , дадуть більше ніж весь день на сонці.
   
15 сек на чарджері - 500 ватт-год

Щоб зробити 500 ватт-год на сонці за день потрібна батарея десь на 50ватт

Десь так вигляда батарея на 50 ватт


На авто явно таких можна з десяток розмістити
   
багато. 1 квт на годину в каліфорнії. поїхав на роботу, поставив на стоянку. за час роботи заряд достатній, шоб додому вернутисью

Мабуть що для сонячної зарядки потрібно мати окремий невеликий акумулятор, щоб не пришвидшувати старіння основної батареї (додатковими циклами зарядки).
   
Мабуть що для сонячної зарядки потрібно мати окремий невеликий акумулятор, щоб не пришвидшувати старіння основної батареї (додатковими циклами зарядки).

Я не впевнений як працюють сучасні контролери зарядки у авто, але за логікою там повинен бути алгоритм який так розподіляє зарядку серед індивідуальних батарей щоб оптимізувати ці цикли. З подібною оптимізацією сонячна зарядка майже не вплинула б на старіння батареї......
   
Питання чи хтось готовий додати пару тисяч долларів до вартості машини, щоб можливо добавити 30 миль пробігу на місяць в ідеальних умовах? Це економія 1 доллар на місяць.
   
Я не впевнений як працюють сучасні контролери зарядки у авто, але за логікою там повинен бути алгоритм який так розподіляє зарядку серед індивідуальних батарей щоб оптимізувати ці цикли. З подібною оптимізацією сонячна зарядка майже не вплинула б на старіння батареї......
сонячна батарея акумулятору на один зуб.
   
Питання чи хтось готовий додати пару тисяч долларів до вартості машини, щоб можливо добавити 30 миль пробігу на місяць в ідеальних умовах? Це економія 1 доллар на місяць.

В реалі 30 миль на день. Тобто економія десь 1-4 дол в день = 300-1200 дол на рік........  В певних умовах за кілька років відіб'є себе та інвестиція

Останнє редагування: 20 січня 2022 19:57:55 від Uki_
   
В реалі 30 миль на день. Тобто економія десь 1-4 дол в день = 300-1200 дол на рік........  В певних умовах за кілька років відіб'є себе та інвестиція
так, тут справа не в доралах, а милях.
   
так, тут справа не в доралах, а милях.

милі коштують гроші....
   
милі коштують гроші....
краще, хай буде прозапас пару миль, ніж викликати евакуатор
   
краще, хай буде прозапас пару миль, ніж викликати евакуатор

Евакуатори не потрібні. Дії такі самі як закінчився бензин - викликав сервіс і вони приїдуть та заллють тобі бензин та електрику до найближчої заправки.

Ось 60кВТ мобільний зарядний сервіс, 5 хвилин і маєш 30 км пробігу.

   
Евакуатори не потрібні. Дії такі самі як закінчився бензин - викликав сервіс і вони приїдуть та заллють тобі бензин та електрику до найближчої заправки.

Ось 60кВТ мобільний зарядний сервіс, 5 хвилин і маєш 30 км пробігу.

Показати зображення...
а хіба не краще мати в резерві тих пару миль на сонячних батареях?
   
а хіба не краще мати в резерві тих пару миль на сонячних батареях?

Зручніше просто мати більшу батарею.
   
а хіба не краще мати в резерві тих пару миль на сонячних батареях?

Та хто ж проти, але якщо воно коштуватиме додаткових 2000 тисячі, а швидше всього воно так і буде, і в реальному житті ніколи не потрібне, а економія 3 долари на місяць, то я скажу ні, дякую.
   
Та хто ж проти, але якщо воно коштуватиме додаткових 2000 тисячі, а швидше всього воно так і буде, і в реальному житті ніколи не потрібне, а економія 3 долари на місяць, то я скажу ні, дякую.
справа не в економії(хоча і в ній теж), а в автономності. так шо +2кілобакси- це не так вже для вас і дорого
   
Евакуатори не потрібні. Дії такі самі як закінчився бензин - викликав сервіс і вони приїдуть та заллють тобі бензин та електрику до найближчої заправки.

Ось 60кВТ мобільний зарядний сервіс, 5 хвилин і маєш 30 км пробігу.

До речі, при великій кількості електроавтівок, це окремий перспективний бізнес.
   
Зручніше просто мати більшу батарею.

Батареї треба ставити на оті фургони для підзарядки...... Встановлення їх на той плоский дах набагато дешевше, але потихеньку буде економити  електрику та бабло
   
Той фургон мобільної зарядки заряджає батарею машини від батареі в фургоні. Просто і ефективно.
   
А у мене є садовий оприскувач на сонячних батареях  :shuffle:
   
Для перформанс орієнтованого автомобіля як Тесла, сонячні батареі не дадуть ніякої переваги, це декілька метрів проіхати в день.

Проте є новий клас авто, як Aptera, що можуть їздити тільки на сонці і цього достатньо для повсякденної їзди. На повному заряді стверджують що пробіг 1000 миль, 1650 км, або до 40 миль/65 км якщо заряджатися тільки від сонця.

Показати зображення...
https://aptera.us/

https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1089962.msg24793091#msg24793091
   
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1089962.msg24793091#msg24793091

Перші моделі плазмових телевізорів теж коштували 25 тисяч. Перевірка ринку, налагодження логістики виробництва. Маск колись сказав, що якщо би Тесла зараз почала виробництво Cybertruck, то він би коштував більше міліона кожен.
   
не смешивайте генерацию с электрокарами
это разные вещи и толку никакого портить машину батарейками

   
не смешивайте генерацию с электрокарами
это разные вещи и толку никакого портить машину батарейками
:lol: уже! давно!
   
Tesla is a collection of a lot of startups, all of which are very successful in their setup and grow in a parallel speed.


   
Tesla is a collection of a lot of startups, all of which are very successful in their setup and grow in a parallel speed.


занадто смілива заява
   
занадто смілива заява

Нагадало це відео  :gigi:

   
юкі а де ти будеш форда заряджати крім вдома?
   
Нагадало це відео  :gigi:


Ну це може означати що ти схильний до істерик, якщо обережне та абсолютно адекватне зауваження тобі нагадало якесь агітпропівське відео.......
   
юкі а де ти будеш форда заряджати крім вдома?

Прикол в тому що я його не буду вдома заряжати практично ніколи......... В офісі заряджатиму, а також в місці де я роблю свій воркаут.....
У мене є вже досвід
   
Прикол в тому що я його не буду вдома заряжати практично ніколи......... В офісі заряджатиму, а також в місці де я роблю свій воркаут.....
У мене є вже досвід

Якщо суботу наїздити 250 миль, і в неділю потрібно ще 200,   а в понеділок на роботу потрібно, то як це має працювати без нічних зарядок дома в ніч в неділю та понеділок?
   
Якщо суботу наїздити 250 миль, і в неділю потрібно ще 200,   а в понеділок на роботу потрібно, то як це має працювати без нічних зарядок дома в ніч в неділю та понеділок?

Ну для такого звичайно ж доведеться зарядити вдома, можливо навіть на швидкій зарядці десь також......... В повсякденному мені рідко коли доводиться такі дистанції долати
   
Ну для такого звичайно ж доведеться зарядити вдома, можливо навіть на швидкій зарядці десь також......... В повсякденному мені рідко коли доводиться такі дистанції долати

В мене інша ситуація. У 2021 в мене в день в середньому було 60 миль (майже 100 км), але більшість цих миль це вихідні та подорожі аж до Орегону та Вайомінгу. Тому без Level 2 зарядки дома було би не зручно.
   
В мене інша ситуація. У 2021 в мене в день в середньому було 60 миль (майже 100 км), але більшість цих миль це вихідні та подорожі аж до Орегону та Вайомінгу. Тому без Level 2 зарядки дома було би не зручно.

Я свої бензинові продавати не збираюсь........ так що зажди буде напоготові резервне бензинове авто
   
Я свої бензинові продавати не збираюсь........ так що зажди буде напоготові резервне бензинове авто

А зробити Level 2 зарядку дома, щоб не залежати від офісу та інших зарядок десь, немає технічної можливості?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія