Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Убер вигнали з Лондона.

они аппеляцию в суд подают
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

они аппеляцию в суд подают
не допоможе. як тільки виженуть з Лондона - поженуть по всьому світу.
   
не допоможе. як тільки виженуть з Лондона - поженуть по всьому світу.

никто их не выгонит
они платят налоги, законов не нарушают
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

никто их не выгонит
они платят налоги, законов не нарушают
Там трохы не в етом дело. Там тупо бабло. Блек кеб имеет нехеровое лобби.
   
Там трохы не в етом дело. Там тупо бабло. Блек кеб имеет нехеровое лобби.

та то понятно шо зрадососы сосут нашарика
но остальным то в хуй не вперлось платить двойную цену
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

Як убер контролює якість і надійність своїх водіїв?
Дякую за грунтовну відповідь. :beach:
Клиент, рынок. Посути как ты можеш проконтролить водителя. Лицензия гарантирует только то что человеку её оплатившую, её надо отбить. Там финансовый вопрос не больше не меньше. Типа наших блях.
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

Я так розумію, там просто ліцензії дорожезні, що нафіг не впало, насправді, бо платить за них клієнт.
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

та то понятно шо зрадососы сосут нашарика
но остальным то в хуй не вперлось платить двойную цену
Там чутъ больше чем двойная цена. Сервис у Убера в Лондоне покруче чем блек кеб. Ети уебаны в выходные с центра города хуй поедут.
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

проблема в розмірі податку та саме грошей, які скирдує убер
Убер не скирдует гроши. Они в убытке. Но именно идея убера была скажем так инновацией, которая заставила рынок такси менятся.
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

не демпінгувати, а працювати на загальних умовах.
але ж сутність убера саме в низьких цінах
..тогда вам в убер селет (цена такси если не больше то на уровне )или в убер блек(явно дороже любого такси)...


   
Re: Убер вигнали з Лондона.

Убер не скирдует гроши. Они в убытке. Но именно идея убера была скажем так инновацией, которая заставила рынок такси менятся.
кажуть в украине убером пользуются больше чем в любой стране восточной европы
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

кажуть в украине убером пользуются больше чем в любой стране восточной европы
Я чесно за Украину не в курсе. Но в Лондоне Убер многим заменяет авторбус если че. Иногда на коротком отрезке но скажем с одной пересадкой автобус обойдется £4, такси £5-6 но в 3 раза быстрее.
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

Це нагадує протести ремісників проти станків, котрі колись мали місце в тій же Англії під час промислової революції. Завжди частина людей буде проти прогресу, бо не хочуть мінятись.
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

Це нагадує протести ремісників проти станків, котрі колись мали місце в тій же Англії під час промислової революції. Завжди частина людей буде проти прогресу, бо не хочуть мінятись.
(tu) Плюс лондонская администрация хочет подкосить бабла, или уменьшить трафик в центре/екология (двойная выгода, не ощибешся)
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

Я чесно за Украину не в курсе. Но в Лондоне Убер многим заменяет авторбус если че. Иногда на коротком отрезке но скажем с одной пересадкой автобус обойдется £4, такси £5-6 но в 3 раза быстрее.
В Киев перенесли с Москвы офис главный по всей восточной европе.
Теперь главный офис по восточной европе в Киеве..
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

В Сіеттлі ціна звичайного таксі і ціна Убер-таксі - майже однакова. Але кому я довірю своє життя - професійному водію-таксисту чи звичайному водію з Убер?  ;)
А взагалі Маски і Убери не ту країну обрали - треба було їм в Україні розкрутитись: довірливих та наївних тут ще не перевелось.
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

В Сіеттлі ціна звичайного таксі і ціна Убер-таксі - майже однакова. Але кому я довірю своє життя - професійному водію-таксисту чи звичайному водію з Убер?  ;)
А взагалі Маски і Убери не ту країну обрали - треба було їм в Україні розкрутитись: довірливих та наївних тут ще не перевелось.
А в чому перевага звичайного таксі? От мені убер подобається зручністю додатку, і що завжди є машини. Ціна у нас така сама, так що не в ціні діло.
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

Народ, ФЗВ - а в Києві Убер працює нормально, кто знає?
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

В Празі таксисти бісяться, постійно в новинах показують як бьють водіїв убер, проводять акції щоб Убер вигнали.
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

В Празі таксисти бісяться, постійно в новинах показують як бьють водіїв убер, проводять акції щоб Убер вигнали.

 Професійні таксюки у  всіх країнах  майже однакові. В них спільний менталітет жадібної до  бабла  шпани))
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

Молодцы бриты - традиции есть традиции.
   
Молодцы бриты - традиции есть традиции.

 :facepalm1:
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

Професійні таксюки у  всіх країнах  майже однакові. В них спільний менталітет жадібної до  бабла  шпани))
Празькі відомі всюди своею наглістью , туристів обдирають, можуть тариф в чотирі рази накрутити. Вони навіть років п'ять тому з поліціею бились, коли їх попросили  з Староместської площі
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

:facepalm1:

Черный Каб - лицо Англии и нехуй лезть туда всякими Уберами. Англия законсервированная страна, потому там и бизнесы живут по 400 лет.
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

Черный Каб - лицо Англии и нехуй лезть туда всякими Уберами. Англия законсервированная страна, потому там и бизнесы живут по 400 лет.

 :facepalm:

ну ти хоч не тупи. для початку погугли що таке privat car hire...
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

Бриты порят скот с Убера  (tu)
   
Черный Каб - лицо Англии и нехуй лезть туда всякими Уберами. Англия законсервированная страна, потому там и бизнесы живут по 400 лет.

пользуйся на здоровье
можешь даже чаевых платить в пять раз больше
для поддержки лица ткскзть
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

А в Лондоні Убер також дере 25% комісії з водія, не платить податки в бюджет, користується прокладками-партнерами, які до 10% додатково з водія деруть, має бомжтарифи та низькі вимоги до авто як в Україні?

Якщо не в курсі, то в Україні Убер підключає авто 90-их років.
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

убер демпінгує та працює в збиток вже багато років. це агресивна політика по виживанню гравців з ринку, а зовсім не чесна та ринкова конкуренція. ви думаєте коли убер виживе всіх, він далі буде найдешевшим? навчітся заглядати далі свого носа.

все правильно зробили.
   
убер демпінгує та працює в збиток вже багато років. це агресивна політика по виживанню гравців з ринку, а зовсім не чесна та ринкова конкуренція. ви думаєте коли убер виживе всіх, він далі буде найдешевшим? навчітся заглядати далі свого носа.

все правильно зробили.

и поэтому у него капитализация 69 ярдов?

про lift шо нибудь слышал?
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

и поэтому у него капитализация 69 ярдов?


2014 - збиток 700 мільйонів
2015 - збиток 1 млрд
2016 - збиток 2 млрд
2017 - збиток вже біля 1 млрд а рік ще не закінчився

як думаєте хто і коли буде платити за все це? або компанія суттєво збільшить ціни або збанкрутує. а щоб суттєво збільшити ціни їй треба вижити всіх з ринку.
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

и поэтому у него капитализация 69 ярдов?

про lift шо нибудь слышал?

 :lol:

https://www.ft.com/content/b4fb76a6-52dd-11e7-bfb8-997009366969


   Please use the sharing tools found via the email icon at the top of articles. Copying articles to share with others is a breach of FT.com T&Cs and Copyright Policy. Email licensing@ft.com to buy additional rights. Subscribers may share up to 10 or 20 articles per month using the gift article service. More information can be found at https://www.ft.com/tour.
   https://www.ft.com/content/b4fb76a6-52dd-11e7-bfb8-997009366969

   An onslaught by San Francisco-based Lyft, is taking its toll, with Uber’s US market share dropping from 84 per cent at the beginning of this year to 77 per cent at the end of May, according to data from Second Measure, a research firm that uses anonymised credit card data.


пєрєвєсті?  :D
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

и поэтому у него капитализация 69 ярдов?

про lift шо нибудь слышал?

 :lol:

https://www.ft.com/content/52b54056-214d-11e7-b7d3-163f5a7f229c
Uber registers $2.8bn loss in 2016 expansion drive

Transportation company takes unusual step of confirming audited revenues and losses

Uber recorded a $2.8bn loss in 2016 in the middle of an aggressive global expansion, cementing its place as the most heavily-lossmaking private company in the history of Silicon Valley.



пєрєвєсті?  :lol:
   
2014 - збиток 700 мільйонів
2015 - збиток 1 млрд
2016 - збиток 2 млрд
2017 - збиток вже біля 1 млрд а рік ще не закінчився

як думаєте хто і коли буде платити за все це? або компанія суттєво збільшить ціни або збанкрутує. а щоб суттєво збільшити ціни їй треба вижити всіх з ринку.

так ты за убытки убера переживаешь?
сильно вложился?
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

ну і контрольний в голову

https://techcrunch.com/2017/09/23/uber-only-has-itself-to-blame-for-london-license-loss/

Uber only has itself to blame for London license loss



Analysis suggests its investors are subsidizing the cost of rides to the tune of around 60 per cent. Which means that that Uber trip which cost you £8 actually cost £20. Not so ‘price disruptive’ now, eh.
And given how many of the London Uber users complaining about TfL’s decision to strip the company of its license say it’s Uber’s “affordability” that they love, I’d wager that an Uber that charged fares far closer to the rates of London’s black cabs wouldn’t find itself half so popular.

On demand ride-hailing apps? They aren’t as innovative as they used to be. The question now is: What else does your business offer us?

пєрєвєсті?  :lol:

бо я так розумію що пан англійською не копенгаген, інакше бачив би ці новини в пресі за останій рік

   
странные люди
их наверное заставляют ездить на убере
или работать на убер

хм
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

https://techcrunch.com/2017/09/23/uber-only-has-itself-to-blame-for-london-license-loss/


Those thousands of London Uber drivers who bought into its platform on the vague promise of a ‘partnership’. Who took out loans to fund the shiny vehicles that Uber’s business relies on. They’re the ones saddled with horrible uncertainty and terrible risk.

They have all the responsibility, and none of the rights.

And let’s not forget all the unseen risk being absorbed by individual Uber users getting into cars with strangers and taking at face value the company’s claims it is be safe for them to do so.

The regulator’s verdict is that no, actually, we are not convinced it is safe for you to get in the car.

Frankly this has nothing to do with innovation. And everything to do with how poorly Uber has operated as a company to have reached such a very low pass.

“We wouldn’t say that a car with no speed limits or seat belts is an innovative car. Innovation is precisely about coming up with new solutions to problems. Solutions that create more problems than they solve are not really solutions,” says Gemma Galdón, founder and CEO at data consultancy Eticas Research commenting on TfL’s Uber verdict.

“While Uber is free to design its business model, regulators need to ensure that the framework they operate in protects fundamental rights and values, including workers rights… If Uber cannot come up with a business model that, is both innovative and compliant with the law, this may say more about Uber‘s innovation capacity than about the regulator, who is just doing its job.”

“Not all tech innovations try to thrive regardless of their impact on labor rights, the environment or social inequalities,” she adds. “In the future, non-civic tech should be as unthinkable as cars without speed limits or belts.”


пєрєвєсті?
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

2014 - збиток 700 мільйонів
2015 - збиток 1 млрд
2016 - збиток 2 млрд
2017 - збиток вже біля 1 млрд а рік ще не закінчився

як думаєте хто і коли буде платити за все це? або компанія суттєво збільшить ціни або збанкрутує. а щоб суттєво збільшити ціни їй треба вижити всіх з ринку.
Звідки у них збитки?  ;o
Я розумію можливо є збитки у водіїв, а у них звідки, деруть свій процент і не маленький, і всі справи.
   
Re: Убер вигнали з Лондона.

Звідки у них збитки?  ;o
Я розумію можливо є збитки у водіїв, а у них звідки, деруть свій процент і не маленький, і всі справи.

https://ftalphaville.ft.com/2016/09/13/2173631/mythbusting-ubers-valuation/

Mythbusting Uber’s valuation

business will plummet – as can be expected.
To all extents and purposes Uber’s technology is banal, barriers to entry are negligible and unionisation/legal risk is substantial. Piccioni and Kantorovich conclude the valuations being ascribed by venture capital funds are indeed fantastical, and predicated mostly on what the shares might sell for if the company were sold or taken public. But, as they note, few companies have $69bn to spend and fewer still would spend it on a car service. What’s more, given that the enterprise value of Southwest Airlines, one of the best run airlines in the world, is about $23bn, it seems unlikely to them that Uber is worth any more than a small fraction of that figure in an IPO.
Ultimately Uber’s success comes down to convincing the world that it has made a progressive leap by allocating cheap human resources towards the job of waiting around at the beck and call of an increasingly powerful elite.

   
https://www.change.org/p/save-your-uber-in-london-saveyouruber

740 тысяч уже подписали петицию за сохранение убера
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія