ФЗВ - питання по пошті Gmail (GSuite, forwarding) |
25 травня 2017 02:37:53 IP/Host: ---.si.res.rr.com
|
Re: ФЗВ - питання по пошті Gmail (GSuite, forwarding) |
25 травня 2017 07:20:42 IP/Host: 195.238.117.---
|
Камради, питання більше до сис-адмінів чи тих, хто рубить в налаштуванні офісної пошти: маю GSuite, декілька користувачів на домені і хочу зробити один "загальний" еккаунт для всіх користувачів, щось типу info@xxxxxxxx.com, куди будуть приходити всі загальні запити і щоб їх бачили зразу всі користувачі і могли би відповідати на них як зі своєї адреси, так і з info@xxxxxxxx.com ?
Гугл рекомендує налаштувати якісь фільтри - по одному фільтру на кожного юзера. Чи є якісь інші методи, може хто знає?
Re: ФЗВ - питання по пошті Gmail (GSuite, forwarding) |
25 травня 2017 07:50:46 IP/Host: ---.point.lviv.ua
|
Re: ФЗВ - питання по пошті Gmail (GSuite, forwarding) |
25 травня 2017 18:03:46 IP/Host: ---.si.res.rr.com
|
Групу створюй, до неї додавай кого треба
Re: ФЗВ - питання по пошті Gmail (GSuite, forwarding) |
25 травня 2017 18:04:27 IP/Host: ---.si.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...Камради, питання більше до сис-адмінів чи тих, хто рубить в налаштуванні офісної пошти: маю GSuite, декілька користувачів на домені і хочу зробити один "загальний" еккаунт для всіх користувачів, щось типу info@xxxxxxxx.com, куди будуть приходити всі загальні запити і щоб їх бачили зразу всі користувачі і могли би відповідати на них як зі своєї адреси, так і з info@xxxxxxxx.com ?
Гугл рекомендує налаштувати якісь фільтри - по одному фільтру на кожного юзера. Чи є якісь інші методи, може хто знає?Если я правильно понял задачу, то я сделал бы так:
- почта которая приходит на info@xxxxxxxx.com пересылается на ящики пользователей, одним фильтром это можно сделать
- у пользователей настроить по два ящика - свой и info@xxxxxxxx.com, тогда они смогут отвечать с обоих адресов
Re: ФЗВ - питання по пошті Gmail (GSuite, forwarding) |
25 травня 2017 18:21:05 IP/Host: ---.fri-gate0.biz
|
Розгорнути попередні цитати...Камради, питання більше до сис-адмінів чи тих, хто рубить в налаштуванні офісної пошти: маю GSuite, декілька користувачів на домені і хочу зробити один "загальний" еккаунт для всіх користувачів, щось типу info@xxxxxxxx.com, куди будуть приходити всі загальні запити і щоб їх бачили зразу всі користувачі і могли би відповідати на них як зі своєї адреси, так і з info@xxxxxxxx.com ?
Гугл рекомендує налаштувати якісь фільтри - по одному фільтру на кожного юзера. Чи є якісь інші методи, може хто знає?Если я правильно понял задачу, то я сделал бы так:
- почта которая приходит на info@xxxxxxxx.com пересылается на ящики пользователей, одним фильтром это можно сделать
- у пользователей настроить по два ящика - свой и info@xxxxxxxx.com, тогда они смогут отвечать с обоих адресовОт ще поки що не розумію, як це можна зробити одним фільтром... Дякую!