Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Я думав теслатрак буде їздити з автопілотом. Можливо, навіть без водія.

Буде, коли законодавчо буде врегульована галузь автономних перевезень без водія. На сьогодні це заборонено в усіх штатах за винятком декількох пілотних проектів та окремих дозволів на випробування що видані виробникам.
   
Можливо. Як я вже казав, яне фахівець у вантажних перевезеннях і в мене немає знайомих які працюють  в цій галузі.

Засчитаем тебе очередной слив. (с) :)
   
Засчитаем тебе очередной слив. (с) :)

Якщо ти наведеш статистику скільки водіів працює в парах, і це не екзотичний метод праці що вимірюється в одиницях відсотку, то зараховуй.
   
Якщо ти наведеш статистику скільки водіів працює в парах, і це не екзотичний метод праці що вимірюється в одиницях відсотку, то зараховуй.

Ты жёппой не виляй здесь... :)
   
Надав свої цифри - 500 миль це близько до максимуму що соло водій може проіхати на день, і тому Тесла трак пропонує саме таку конфігурацію на ринку.

Ти сказав що є водії що працюють в чотири руки - один спить інший веде і вони можуть проіхати і тисячу миль в день. Я погодився що таке існує, але я не знаю чи відсоток таких вартий того щоб на нього  звертати уваги бо це дуже нішеве застосування. І тут ти почав тікати в кущі.

Тому я повторюю свій висновок, що Тесла трак з 500 милями пробігу закриває абсолютну більшість потреб водіів траків, ну а ті хто водить в 4 руки може продовжувати водити дизельний трак.
   
ну шо тут ?

порадьте небагатому українцеві яке купити електричне вживане авто ?
вимоги :
денний пробіг 300+ км.
заряджання від 3 фаз - до двох годин.
бюджет - до 15 кілоєвро.

дякую.
   
Надав свої цифри - 500 миль це близько до максимуму що соло водій може проіхати на день, і тому Тесла трак пропонує саме таку конфігурацію на ринку.

Ти сказав що є водії що працюють в чотири руки - один спить інший веде і вони можуть проіхати і тисячу миль в день. Я погодився що таке існує, але я не знаю чи відсоток таких вартий того щоб на нього  звертати уваги бо це дуже нішеве застосування. І тут ти почав тікати в кущі.

Тому я повторюю свій висновок, що Тесла трак з 500 милями пробігу закриває абсолютну більшість потреб водіів траків, ну а ті хто водить в 4 руки може продовжувати водити дизельний трак.

Дядя, ты дурак? Ты и на обратной стороны Луны не был, а это 50% Луны. Так иснуе обратная сторона Луны или нет? :)
   
ну шо тут ?

порадьте небагатому українцеві яке купити електричне вживане авто ?
вимоги :
денний пробіг 300+ км.
заряджання від 3 фаз - до двох годин.
бюджет - до 15 кілоєвро.

дякую.

Всі вживані електричні авто на сьогоднішній день зводяться до Ніссан Ліф. Інших просто немає, бо ще не постаріли щоб їх продавали, або коштують значно більше, як Тесла, Порше чи Ягуар.
   

Всі вживані електричні авто на сьогоднішній день зводяться до Ніссан Ліф. Інших просто немає, бо ще не постаріли щоб їх продавали, або коштують значно більше, як Тесла, Порше чи Ягуар.

 :D  :laugh:  :gigi:  :lol:  :weep:

Боже, яке кончєне (с)
   
:D  :laugh:  :gigi:  :lol:  :weep:

Боже, яке кончєне (с)

Навіщо ти запитуєш, якщо в тебе вже є відповідь і те що я написав тобі не підходить? Розкажи що є на ринку в нормальному стані до 15 тисяч, поділись мудрістю.
   
ну шо тут ?

порадьте небагатому українцеві яке купити електричне вживане авто ?
вимоги :
денний пробіг 300+ км.
заряджання від 3 фаз - до двох годин.
бюджет - до 15 кілоєвро.

дякую.

Таксуєш? :shuffle:
   
Дядя, ты дурак? Ты и на обратной стороны Луны не был, а это 50% Луны. Так иснуе обратная сторона Луны или нет? :)

Те що ти в мами телефон вкрав тобі вже казали. Якби в тебе було 3 класи сільської школи, навіть в Якутіі, де викладають матиматику, або просто здоровий глузд, то фактично ніякої вигоди від роботи в 4 руки в тракові для водія немає. Він зупинився поспати та відпочити на 10 годин, йому не платять, він бовтаюється на лавці весь день щоб сісти за кермо в 10 вечора до 8 ранку, йому теж не платять. То навіщо ці жертви нічного вождіння та бовтання цілий день за ніщо, якщо по результати роботи будуть ті самі 10 годин за які йому заплатять?

Але ж ти сонечко якутське…
   
Таксуєш? :shuffle:

Бикує
   
Між іншим на траках модель швидкої заміни батарей могла б піти на ура
   
Він зупинився поспати та відпочити на 10 годин, йому не платять, він бовтаюється на лавці весь день щоб сісти за кермо в 10 вечора до 8 ранку, йому теж не платять. То навіщо ці жертви нічного вождіння та бовтання цілий день за ніщо, якщо по результати роботи будуть ті самі 10 годин за які йому заплатять?


Это дальнобои, какая лавка, нищастичько? О премиях за срочную доставку слышал, посмешище? :)
   
Это дальнобои, какая лавка, нищастичько? О премиях за срочную доставку слышал, посмешище? :)

Сонечко якутське, яка регулярність надходження замовлень термінової доставки та ще на відстань більше 11 годин за кермом? Одне на 100 чи на 300? Ну туди ти довіз і отримав премію, а назад будете тиждень чекати на наступне термінове замовлення?? Чи ти маєш залишити напарника на заправці щоб не ділити з ним половину звичайного заробітка без премії.

 Жодного автовиробника не цікавить такий нішевий ринок.

Єдина зацікавлена сторона в цьому бізнесі - це транспортна компанія що надає траки, тому що вони працюють майже цілодобово. Для водіів це не варіант, вони заробляють приблизно стільки само але якість їх життя погіршується в рази.

Останнє редагування: 11 серпня 2022 05:25:23 від Dobre
   
БУГАГА! (с) :)

In fact, top solo Intermodal drivers at Schneider are currently averaging $100,000 per year or an average of $1,490 - $1,820 per week.

Top Dedicated team drivers at Schneider are currently averaging $107,000 (per driver) per year or an average of $1,630 - $1,990 (per driver) each week.

БУГАГА!  :gigi:

On average, semi-trucks get only 6.5 miles per 1 gallon = 100 miles per 56L * 8 = 448  літрів пального тобі треба на 800 миль в день або 448 * $1.3 = $582 бакса в день або ~$212,000 в рік на пальне

враховуючи заряд від гріда ти економиш на електротраку $212,000 * 70% = ~ $148,800 або більше ніж зарплата водія, це як би в тебе трак сам по собі без водія їде в порівнянні з двз  :laugh:  a якщо заряджати від сонця чи вітру запасену енергію та взагалі екеномія як два водія, це все без урахування дрочева з двигуном і витрат на це

EV is around 70 per cent cheaper compared to a car with an internal-combustion engine powered by petrol or diesel


так що один чи два водія в тебе буде на двз ти все одно будеш неконкурентим в порівнянні з ев траком  (P)
   
Ну туди ти довіз і отримав премію, а назад будете тиждень чекати на наступне термінове замовлення?? Чи ти маєш залишити напарника на заправці щоб не ділити з ним половину звичайного заробітка без премії.



О диспетчерах и расписаниях ты что-то слышал, посмешище? :)

   
БУГАГА!  :gigi:

On average, semi-trucks get only 6.5 miles per 1 gallon = 100 miles per 56L * 8 = 448  літрів пального тобі треба на 800 миль в день або 448 * $1.3 = $582 бакса в день або ~$212,000 в рік на пальне

враховуючи заряд від гріда ти економиш на електротраку $212,000 * 70% = ~ $148,800 або більше ніж зарплата водія, це як би в тебе трак сам по собі без водія їде в порівнянні з двз  :laugh:  a якщо заряджати від сонця чи вітру запасену енергію та взагалі екеномія як два водія, це все без урахування дрочева з двигуном і витрат на це

EV is around 70 per cent cheaper compared to a car with an internal-combustion engine powered by petrol or diesel


так що один чи два водія в тебе буде на двз ти все одно будеш неконкурентим в порівнянні з ев траком  (P)

Опять новости из будущего, в кацапском стиле. :) один народ, хуле. :)
   
Это дальнобои, какая лавка, нищастичько? О премиях за срочную доставку слышал, посмешище? :)

Думаю, там питання не стільки в терміновій доставці, скільки у ефективному використанні флоту траків (меньше простою, більше в дорозі)
   
Думаю, там питання не стільки в терміновій доставці, скільки у ефективному використанні флоту траків (меньше простою, більше в дорозі)

И то, и другое, и можно без хлеба. :)
   
Опять новости из будущего, в кацапском стиле. :) один народ, хуле. :)

так з цього б і починав, а не біг гуглити зарплати водіїв  :laugh:
   
так з цього б і починав, а не біг гуглити зарплати водіїв  :laugh:

Это для ликбеза тебя и твоего брата по разуму, не знающего о посменной работе и что смен может быть больше одной. :)
   
денний пробіг 300+ км.
заряджання від 3 фаз - до двох годин.
:lol:  :lol:  :lol:
Та писав би вже - півгодини.

Ви ще відповідати почніть цьому тролю.
   
Безвідносно до авто галузі, Тесла навчилась тренувати свої  моделі штучного інтелекту на відео даних. На сьогодні звичайно використовується підбірка статичних зображень а не відеоряд. Це само по собі значний крок вперед в розвитку дисципліни штучного інтелекту. Тесла це таки софтверна компанія по своій натурі.
   
:lol:  :lol:  :lol:
Та писав би вже - півгодини.

Ви ще відповідати почніть цьому тролю.

ти теж дебіл ?
Рено ZOE, Ніссан Ліф (европа) від 22 кВт зарядки ( З фази по 32 ампери) - вже давно в Українських мережах зарядок - до двох годин повна зарядка 44 кВт батарей.
пробіг на одній зарядці 300+ км.
а за півгодини на 80% заряджається Тесла від АВВ зарядних станцій 150 кВт. в Україні.
я ше зимою в цій гілці фотки зараджання і станцій скидав. але ви сліпі - розмовляєте як сліпі з глухими.
смішно вас читати .

тьху...
   
ну шо тут ?

порадьте небагатому українцеві яке купити електричне вживане авто ?
вимоги :
денний пробіг 300+ км.
заряджання від 3 фаз - до двох годин.
бюджет - до 15 кілоєвро.

дякую.

Іонік може ?
   
Іонік може ?

звичайно.
Іонік може значно швидше від 150 кВт зарядних станцій.
але він коштує 50+ кілобаксів.
   
Немає зараз нічого по гуманним цінам на вторинному ринку, особливо серед струмерів що розкуплені на рік наперед. Єдине виключення старі Рено/Leaf. Дуже старі, з далеко не 300 км пробігом на одному заряду, бо навіть нові проїжджають максимум 240 км.
   
звичайно.
Іонік може значно швидше від 150 кВт зарядних станцій.
але він коштує 50+ кілобаксів.

Мабуть малось на увазі старий іонік, непогана машинка. Тільки проїжає 200 км, а не 300.
   
Немає зараз нічого по гуманним цінам на вторинному ринку, особливо серед струмерів що розкуплені на рік наперед. Єдине виключення старі Рено/Leaf. Дуже старі, з далеко не 300 км пробігом на одному заряду, бо навіть нові проїжджають максимум 240 км.

15 кілобаксів вони коштують в Украіні. з європи везуть.
44 кВт батарея їде 300+. якшо не місто корки і клімат влітку.
а 50 кВт батарея їде 350+ км.

іди читай книжки умнік.

   
Мабуть малось на увазі старий іонік, непогана машинка. Тільки проїжає 200 км, а не 300.

а. седан ? так дешевше ніж за 20 його беушного некупиш. і пропозицій 1 на краіну певне.
   
а. седан ? так дешевше ніж за 20 його беушного некупиш. і пропозицій 1 на краіну певне.

хмм, дійсно, з початку війни ціни на електромобілі виросли...
   
хмм, дійсно, з початку війни ціни на електромобілі виросли...

ціни на солярку і бензин спричинили попит і ріст цін на тролейбуси. все просто :)

Останнє редагування: 11 серпня 2022 21:23:14 від Бандер1вець
   
15 кілобаксів вони коштують в Украіні. з європи везуть.
44 кВт батарея їде 300+. якшо не місто корки і клімат влітку.
а 50 кВт батарея їде 350+ км.

іди читай книжки умнік.

The standard 40kWh battery produces 147-horsepower and can go up to 149 miles on a single charge. Це з специфікації Nissan Leaf в США. Я виходив з цих цифр.
   
ціни на солярку і бензин спричинили попит і ріст цін на тролейбуси. все просто :)

Ціни на пальне прискорили, але для більшості що купують авто за 50+ тисяч долларів, ціна на пальне, літри на кілометри чи милі на галон не мають вирішального впливу.
   
хмм, дійсно, з початку війни ціни на електромобілі виросли...

А на ДВЗ впали? :)
А на гібриди?
   
Трак який мае рейндж 500км який стае реальними 400км при нормальній експлуатаціі це ні про що, хай поки що тренуються на мишах і морських свинках

Зарядних місць теж побудують один-два для показухи це й буде все. На пару таких зарядних стацій треба энергоблок будувати, кому воно треба. Прожекти того самого роду як ТЖВ в степях Каліфорніі, коли вже поідемо?

Все болтологія офісного планктону і праграмістів, до реального використання як до неба рачки.
   
Трак який мае рейндж 500км який стае реальними 400км при нормальній експлуатаціі це ні про що, хай поки що тренуються на мишах і морських свинках

Зарядних місць теж побудують один-два для показухи це й буде все. На пару таких зарядних стацій треба энергоблок будувати, кому воно треба. Прожекти того самого роду як ТЖВ в степях Каліфорніі, коли вже поідемо?

Все болтологія офісного планктону і праграмістів, до реального використання як до неба рачки.

Скільки разів на рік ти проізджаєш 400 км щоб не зробити зупинку? Я постійно,  15 років поспіль, 3-4 рази на рік,  ізджу між Сан Франціско Бей Арія та Південою Каліфорнією, і маю зробити  мінімум одну зупинку після перших 400 км на всіх авто на яких я іздив.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія