Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Виявляється, безтендерний розпил на київську кільцеву - то були квіточки....



Юрій Ніколов
11 годин тому

30-летие Независимости уЗеленского решили отметить за 5,5 миллиардов!

Я вдоль и в поперёк облазил урядовый план мероприятий https://www.kmu.gov.ua/…/pro-zatverdzhennya-planu-zahodiv-z…, чтобы найти эти деньги. Увидел кучу сравнительно дешевых хороших вещей. Например, «Реконструкція одного дня з життя корифеїв українського театру» (м. Кропивницький), створення арт-об’єкта «Кролевецький рушник — код нації» (еще бы я был против ). Даже ремонт «Онуром» дорожек на «Хортице» за 30 миллионов мне ок.

Но 5,5 миллиардов – шо це?!

Оказывается ларчик об пол открывался . В праздничную постанову тупо вписали многомиллиардное и многолетнее строительство шести аэропортов - Винница, Днепр, Одесса, Ровно, Херсон, Закарпатський регион. Это огромная куча денег в несколько бесполезных аэропортов, в которых никогда не будет достаточного пассажирского траффика для окупаемости полетов. И в аэропорты, которые к 30-летию Украины никак не появятся. Например, подруга Зеленской в АМКУ заблокировала строительство в Днепре. А в Мукачево место вот только выбрали и собираются строить три года.

То есть старая совковая карнавализация распилов продолжается и в молодом прогрессивном аппарате Зеленского

УПД. Ох я и протупил((( Это не карнавализация а распил!!! Потому что прямо сейчас в Раде тащат законопроект #5309 о выводе из Прозорро закупок приуроченых к 30-летию. То есть огромные и многолетние контракты на ремонт аэропортов Кубраков тупо раздадаст кому захочет без какой-либо конкурентной борьбы. Блин, когда я уже перестану думать, что уЗеленского хоть что-то делают без злого умысла((((

УПД УПД законопроект уже проголосовали и теперь Зеленский должен лично подписать чтобы вывести из Прозорро эти миллиарды.

   
Аеропорт в Закарпатті - то робиться спецом під Колю-Оболонського. Він заради цього покинув київський осередок СН і почав курувати Закарпатський.
   
слава україні
героям слава
ще не вмерли

за це гинуть кращі сини на фронті
і так далі і тому полдібне

от би батько степан андрійович бандера порадів би за українців у вільній незхалежній україні [ua]

тільки чомусь мруть українці. як мухи від діхлофосу. третина популяції за тридцять років.
мо замало співають "ще не вмерли?"
   
І головне - потім нікого не посадиш, бо за колективні рішення нема карної відповідальності.
   
Якщо за малу оборутку не дали по пиці - можна крутити по крупному.
Вибрали - жеріть.
   
вибрала-смокчи!
   
І головне - потім нікого не посадиш, бо за колективні рішення нема карної відповідальності.

Цікаво чи відбулось хоча б мінімальне планування реконструкції «6х аеропортів усього за 150 млн долл»

Бо якщо навіть планування не було, то буде просто банальна крадіжка

P.S. Хто першим зі смоктунчиків кінця зеленої епохи бідності напише про лікарню майбутнього?  :pooh_lol:
   
саме для цього і утворювалась українська прости господи держава . і саме для цього українці бьються за владу  :)  [ua]

слава україні героям слава
   
Бубочка вже 2.5 роки імітує боротьбу з корупцією

НАТО і МВФ вже давно не вірять, але бєні і його слугам якось пох
   
Зеублюдки таки талановиті мародери бюджету
   
Зеублюдки таки талановиті мародери бюджету
І щуку кинули у річку.
   
Гончарук 2019 року: до 2022 року в першу десятку по прозорості бізнеса  :pooh_lol:


«В этом году Украина поднялась в рейтинге Всемирного банка Doing Business на семь позиций, на шестьдесят четвертое место. Это очень низкое место. Наше государство имеет огромный потенциал и может быть даже в первой десятке. Именно это и является нашей целью на ближайшие три года», — сообщил Гончарук


https://itc.ua/news/goncharuk-zayavil-o-namerenii-vyvesti-ukrainu-v-pervuyu-desyatku-rejtinga-doing-business-uzhe-cherez-tri-goda/
   
Так виглядає, що закупівлі без тендерів - то вже система...



Оксана Корчинська
близько 2 тижнів тому
Друзі, ваша допомога потрібна маленьким пацієнтам та колективу Національної дитячої лікарні «Охматдит»‼️
Просимо максимальний репост‼️

Сьогодні стало відомо, що НДСЛ «ОХМАТДИТ» зробили опорної ковідної лікарнею . Це зробив наказом від 2 червня цього року новий Міністр охорони здоров’я Ляшко .
Але міністр знає , що в Охматдиті абсолютно немає умов для прийняття потоку діток з ковідом, бо там лікується найважчі хворі дітки всіх патологій зі всієї України, в тому числі з онкогематологічними захворюваннями , всі відділення переповнені і реанімація також.

Лікарі «Охматдиту» не можуть отримувати ковідні доплати, бо з лікарнею не можуть бути укладені договори Національною Службою Здоров’я України, лікарня має національний статус і не автономізована. В закладі відсутній запас реактивів ПЛР тестів , необхідних ліків , спеціалізовані засоби захисту медичних працівників та необхідна кількість фахівців.

Чому міністр Ляшко вилучає з переліку 1-шу спеціалізовану лікарню м. Київа , яка півтора роки приймала діток з ковідом на хірургічні операції і мала відповідні дотації НСЗУ ?

За наявною інформацією, такі дії МОЗу здійснюються лише для проведення закупівлі БЕЗ ТЕНДЕРІВ обладнання на 1,2 млрд гривень для нового корпусу, який має 24 серпня відкривати Президент України.

Це рішення викликало значний резонанс серед колективу лікарні, членів опікунської волонтерської ради та батьків хворих дітей через загрози належного подальшого функціонування «ОХМАТДИТу» та загрозі життю маленьких пацієнтів.

Ситуація вимагає термінової наради Опікунської ради НДСЛ «Охматдит» з міністром охорони здоров'я, керівництвом ОХМАТДИТу та МОЗ України, а також керівництва ДП «УКРМЕДПРОЕКТБУД».

На жаль, телефон Віктора Ляшка досі мовчить і всі наші запити лишають без відповіді.

Сподіваємося на оперативну зустріч, пане Міністре!
   
В ОХМАТДИТ лікуються дітки в т ч з раком крові, в яких імунітету - 0.

Ці суки навить на дитячих костях попіаритися вирішили.
   
Юный смешной клоун превращается в совкового Брежнева
   
Акуєть
І все заради безтендерних процедур
   
Гончарук 2019 року: до 2022 року в першу десятку по прозорості бізнеса
Ще рік залишився, все зроблять в турборежимі. :gigi:
   
Ще рік залишився, все зроблять в турборежимі. :gigi:

Указом преЗедента :D
   
Зато будет весело

   
Хтось відслідковує, а чи останнім часом хоч одна серцозна сума щ держбюджету через тендери проходила?
Чи вже все зелень в ручному режимі розхапує?
   
В ОХМАТДИТ лікуються дітки в т ч з раком крові, в яких імунітету - 0.

Ці суки навить на дитячих костях попіаритися вирішили.

Писали, що навпаки згортають ковідні лікарні. Хворих на стаціонарі у Києві всього 300 чоловік. Вся мерзенність полягає у тому, що ніхто не чіпає так звані відомчі лікарні — МВС, Укрзалізниці і т.д.
   
я как бы не против летать из кукуева. Што нам те 600 км прокатиться? Ха. Лехко. Но зализныця это ад. А то, что не ад, то уже стоит нормально так. 
   
Хтось відслідковує, а чи останнім часом хоч одна серцозна сума щ держбюджету через тендери проходила?
Чи вже все зелень в ручному режимі розхапує?

Проходить заднім числом. І при одному переможцеві. Як правило ФОП. Забиваєте код ЄДРПОУ ДУСі 00037256 і дізнаєтеся багато цікавого. :pooh_lol:

Ось, наприклад, із останнього.Оприлюдн или тендер і тут же закрили.

Діджиталізація :facepalm1:

Продукція друкована (фотоальбоми сувенірні) для проведення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України
49 400,00
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-18-011326-c


Штатив за 46 000 - гундосікі знімать?
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-10-003490-c
   
Аэропорт в Днепре отдали Бене, теперь надо построить еще один. Прэлестно!  :laugh: 
   
Аеропорт в Закарпатті - то робиться спецом під Колю-Оболонського. Він заради цього покинув київський осередок СН і почав курувати Закарпатський.

Аеропорт в Закарпатті, щоб не втратити регіон, до якого зі столиці 12 годин піляти поїздом.
   
Аеропорт в Закарпатті, щоб не втратити регіон, до якого зі столиці 12 годин піляти поїздом.

Разве в Будапешт не ближе будет? Захонь-Будапешт нормальный поезд. 4 часа ехать. И стоит 700 грн.
   
Это ваше прозоро есть позорное наследие Свина, которое мешает честной Зе власти честно пилить бабло!
   
Аеропорт в Закарпатті, щоб не втратити регіон, до якого зі столиці 12 годин піляти поїздом.

дикие места ...


У травні 2021 було проведено розширення руліжної доріжки і перону аеродрому. І вже в червні українська авіакомпанія WindRose запустила регулярні рейси з Ужгорода до Києва. Літаки, що виконують рейси - ATR 72, які доставляють пасажирів до Києва за 1 годину 50 хв. У перспективі з'єднати Ужгород повітряними шляхами з Одесою, Харковом та Дніпром.
   
 У Криклія віддали проектування Закарпатського аеропорту 2-місячній компанії

Київ, Вівторок 19 січня 2021 15:11



Тендер на розробку проектної документації з будівництва нового аеропорту на Закарпатті виграла компанія, зареєстрована менш ніж півроку тому і не показала найкращу цінову пропозицію.

Про це свідчать дані в системі публічних закупівель ProZorro, передають "Українські новини".

Повідомляється, що державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" ("Фінінпро") має намір домовитися з консорціумом "Ленд Буд Проект Юа" (Київ) про розробку передпроектної документації з будівництва нового аеропорту у Закарпатській області за 4,22 млн гривень.

Згідно з даними системи публічних закупівель ProZorro, державне підприємство Міністерства інфраструктури під керівництвом Владислава Криклія відхилило найвигіднішу пропозицію ТОВ "Проектдормісттехнол огія" (3,597 млн гривень), оскільки воно не виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності у відомостях і документах.

Потім було відхилено пропозицію ПП "Мегапроект" в 3,6 млн гривень, оскільки підприємство не подало довідку з банку про наявність повного грошового покриття на весь термін дії відповідної гарантії та виписку з банку по рахунку покриття.

Також в тендері брали участь ТОВ "Грань" (4,24 млн гривень), Південний державний проектно-конструкторський та науково-дослідний інститут авіаційної промисловості (4,37 млн гривень), ТОВ "Будівельна столиця" (4,7 млн гривень) і компанія Cem Balkan Mimarlik Muhendislik Musavirlik (Туреччина, 4,8 млн гривень).

Технічне завдання передбачає нове будівництво аеродромного комплексу з доведенням його параметрів до рівня забезпечення експлуатації повітряних суден кодової букви "З" (тип Boeing -737) без обмежень.



При цьому потрібно передбачити черги і пускові комплекси для виділення окремих частин аеропорту з можливістю експлуатації різними суб'єктами господарювання.

Термін виконання робіт - до 30 квітня 2021 року.

Згідно з Єдиного держреєстру юросіб і фізосіб-підприємців, засновниками "Ленд Буд Проект Юа" є ТОВ "Ленд Буд Юа" та ПП "Парк нових технологій" (обидва - Київ), а кінцевим бенефіціаром - Акшин Салвер оглі Юсифов.

Компанія зареєстрована в жовтні 2020 року, її статутний капітал становить 50 тис. гривень, працює у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надає послуги технічного консультування в цих сферах.

Нагадаємо, у вересні 2020 Зеленський анонсував будівництво нового аеропорту у Закарпатській області до 2024 року.

Спочатку передбачалося, що цей аеропорт буде розміщуватися в Мукачево.

------------------------------------------------------

пилят хлопчики бабло
типа казна бездонная у них ...
   
Это ваше прозоро есть позорное наследие Свина, которое мешает честной Зе власти честно пилить бабло!

Есть еще более позорное и ужасное наследие Свина - безвиз. Теперь приходится аэропорты строить. Сплошные расходы.
   
А насчет киевской кольцевой согласен. МЫ без нее прекрасно обойдемся.
   
Есть еще более позорное и ужасное наследие Свина - безвиз. Теперь приходится аэропорты строить. Сплошные расходы.

на сколько я понял
в Ужгороде аэропрт два раза построят

типа ничего совсем нет


   
на сколько я понял
в Ужгороде аэропрт два раза построят

Речь скорее всего идет об удлинить ВПП. А новый сарайчик на краю поля нет.
   
Речь скорее всего идет об удлинить ВПП. А новый сарайчик на краю поля нет.

Відновлення роботи та реконструкція

Міністр інфраструктури Омелян заявив, що аеропорт мав відкритись навесні 2018 р.[19] Голова ОДА Генадій Москаль повідомив, що потрібно розширювати ЗПС, оскільки вона по ширині придатна лише для Ан-24, але не Боїнгів[19]. На це в бюджеті області передбачені кошти. Також потрібно звести паркан з боку лісосмуги для захисту від міграцій диких тварин.[19]

Згідно з Державною цільовою програмою розвитку аеропортів на період до 2023 року на 2016 було заплановано виділення коштів:

    відновлення та реконструкція асфальтобетонного покриття аеродрому (ЗПС, руліжних доріжок та перону) ― 3,7 млн грн. (Закарпатська обласна рада)
    виготовлення проектно-кошторисної документації з відновлення та реконструкції асфальтобетонного покриття аеродрому (злітно-посадкової смуги, руліжних доріжок та перону) та проведення її комплексної державної експертизи ― 60 000 грн. (Закарпатська обласна рада)
    придбання та переоснащення світлосигнальної системи вогнів малої інтенсивності аеропорту «М-2» на світлосигнальну систему вогнів високої інтенсивності ― 12 млн грн. (Закарпатська обласна рада)
    завершення капітального ремонту накопичувача «В» ― 1,54 млн грн. (Закарпатська обласна рада)
    виготовлення проектно-кошторисної документації з визначення складу, конфігурації та схеми розташування візуальних аеронавігаційних засобів забезпечення польотів на вертолітному майданчику аеродрому та проведення її комплексної державної експертизи ― 130 000 грн. (Укрінфрапроект)
    будівництво авіаційно-рятувальної станції ― 1,54 млн грн. (Укрінфрапроект)

Згідно з державною програмою[20] на 2017—2023 рр. жодних коштів не передбачено. Однак, облрада запланувала виділити кошти в рамках обговорюваної станом на початок лютого 2018 р. "Програми підвищення ефективності функціонування Закарпатського обласного комунального підприємства «Міжнародний аеропорт „Ужгород“ на 2017—2020»[21]. У рамках цієї програми планується всього виділити 214 952 900 грн., у тому числі з обласного бюджету — 47,2 млн грн, державного бюджету (державний фонд регіонального розвитку) — 167,5 млн грн.

За 2017 рік Програму профінансовано на 17,3 млн грн, у тому числі капітальні вкладення на 12,5 млн грн (11 млн грн на капремонт ЗПС; оргтехніку для автоматизованої системи реєстрації пасажирів і організації перевезень пасажирів — 200 000 грн).

У травні 2017 року було проведено тендер на ремонт ЗПС[22]. Його виграла румунська компанія Trameco, яка здійснила ремонтні роботи[23]. Вартість ремонту ― 12 млн грн.[24][25].

Зацікавлення отримати аеропорт у концесію висловила словацька фірма.[26] Термінал, ЗПС, перони та руліжні доріжки знаходяться у нормальному стані. Аеропорт готовий до відновлення сполучення[27].
   
Зелені миші нажираються перед кончиною.
   
У травні 2017 року було проведено тендер на ремонт ЗПС[22]. Його виграла румунська компанія Trameco, яка здійснила ремонтні роботи[23]. Вартість ремонту ― 12 млн грн.[24][25].

И чо? Отремонтировать не значит сделать полосу длиннее. А современные самолеты всё толще и тяжелее. Это вам не Ан-24. 
   
Но в Будапешт можно не ехать. Есть еще солнечный Дебрецен. Два часа и 200 гривен. Вообще не понимаю зачем Закарпатью аэропорт.
   
И чо? Отремонтировать не значит сделать полосу длиннее. А современные самолеты всё толще и тяжелее. Это вам не Ан-24.

понятно что бенины боинги
должны всю мелкоту вытеснить
как там - убытки казне,  прибыль себе

удивительно
как это при дурном совке на бабло, для Русланов там полосу не вклепали
   
Вообще не понимаю зачем Закарпатью аэропорт.
Неспокійні регіони завалюють грошима. Аеропорт це символічне посилення зв'язку зі столицею. Елітка зможе дістатись Києва за 4-5 годин (від дому в Ужгороді до потрібного місця в Києві).

Ну й розпил, звісно.
   
А почему сразу бенины боинги? Это чистая экономика. Большой самолет обходится дешевле в расчете на одного пассажира.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія