Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Гайда на заправки, комунізм гряде

Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

більш-менш брендові АЗС
всі від однієї бочки
Цитувати
15 марта швейцарский трейдер Proton Energy Group S.A. заявил, что прекращает поставки нефтепродуктов в Украину с 1 апреля. Около 85% поставок Proton Energy Group S.A. осуществляет по годовым терм-контрактам. Клиентами являются крупнейшие игроки рынка Украины: Wexler Group, ОККО, WOG, KLO, Glusco, и другие.
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

вже добрався. По області позакривалися всі так звані "подзаборние" газові АЗС.
у Києві підзаборні позакривали ще три роки тому
нещодавно на пр. Правди ризикнула одна відкритися, протрималася місяць чи два
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

ФБ

БЕНЗИН. ЛЮДИ ВІДСТОЯЛИ РИНОК
 
Гра ЗЕвлади з бензином… Завжди люблю коли трапляється таке. ЗЕкоманда в гонитві за популізмом народжує дурню. Дурня збурює всю країну. ЗЕкоманда тоді випускає зграю ЗЕботви аби довела, що дурня – то правильне і своєрідне рішення. ЗЕботва нікого ні в чому не переконує. І тоді ЗЕкоманда робить крок назад, відмовляється від народженої раніше дурні, і стверджує що її не так зрозуміли. ЗЕботві при цьому доводиться густо обтікати, бо вже й ЗЕкоманда називає дурнею те, що ЗЕботва щойно захищала.
 
Постанова Кабміну № 474 від 14 травня 2021 р., якою встановили граничні торгівельні надбавки до середньої ціни дизельного палива та бензину, була по суті широким кроком в бік соціалізму за Леніним і Чавесом. Держава брутально втручалася в роботу ринку. Очевидних цілей тут було дві. Перша – популістична, продемонструвати широким народним масам, як Зеленський бореться проти клятих бариг. Друга мета була менш очевидна. Це був перший крок у прибиранні з українського ринку мереж АЗС, що торгують пальним високої якості. Таке пальне в Україні не виробляють – його імпортують з-за кордону. За нинішніх податків і зборів бути дешевим таке пальне не може як таке. Мережі АЗС примушували або працювати у збиток, або – піти з ринку.
 
Хто у виграші від цього? В першу чергу Кременчуцький НПЗ, що належить Ігорю Коломойскьому.  Це – стиль бізнесу Коломойського. Цей олігарх категорично не любить вкладатися в переоснащення виробництва і навчання працівників – він воліє створювати монопольне становище руками пригодованих урядовців. Звісно, надприбуток він здобув би не зразу, але логіка подій була от саме така.
 
Логіку зрозуміли. Відповідь не забарилася.
 
Громовою заявою вибухнула Європейська Бізнес-асоціація. Було зазначено, що «ручне» регулювання може знищити механізми формування цін, які використовував прозорий бізнес роками, і що рішення уряду суперечить Угоді про асоціацію між Україною та ЄС. За Бізнес-асоціацією своє вагоме сказали самі оператори АЗС. Мережі «WOG», «ОККО» і «SOCAR» призупинили продаж преміального пального – за таких обмежень продавати преміальне пальне їм стало невигідно.
 
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

Але саме головне, рішення уряду викликало обурення громадян. Українці вже звикли до якісного пального. Бензин – не купують на останні гроші, людину яка має авто уже не можна назвати бідною. Водії дуже не люблять, коли їх примушують їздити чорти на чому. Характерно – ремствували не тільки прибічники опозиції. Діями уряду збурилися традиційно байдужі «білі пальто» і (який жах) прибічники «Слуги народу». Сам бачив. Прем’єру Шмигалю дісталося з усіх боків.
 
Що зробила в цих умовах зелена влада? Вони випустила на мережі ЗЕботву, яка почала переконувати, ніби ціни раніше зросли через картельну змову «WOG» і «OKKO», і взагалі їхнє пальне – російське. Одностайного галасу в ЗЕботви не вийшло, більшість знакових персонажів обрали промовчати. Це – саме собою показник. Звинувачення прозвучали і нікого не переконали. На прикладах ЗЕботві довели, що їхні звинувачення – маячня.
 
І от тоді уряд зробив крок назад. У 18-48 неділі 16 травня, уряд випустив «роз’яснення» яким повідомив, що «брендові пальне з позначеними показниками якості» під обмеження не потрапляє, бо воно – не «соціальне пальне». Знову те саме: «нас не так зрозуміли» і «вирвали з контексту».
 
Які перспективи відкриває таке «роз’яснення» – тема окремого допису. Переконаний, в компаніях-операторах з нього зараз гучно регочуть. Але я – про інше. Щойно українці показали – ми не безнадійні. В гонитві за популізмом уряд спробував вдатися до відвертої «шариковщини» - і нарвався на обурення народу. Людям не сподобалося брутальне втручання в закони ринку – вони усвідомили до яких наслідків це все призведе. Заяви бізнес-асоціацій, реакція опозиції та дії бізнесу що не схотів «рішати по-тихому» – похідне.
 
Ледь не вперше українці дали зрозуміти, що популізм ЗЕкоманди їм насточортів. Люди відстояли ринок. І це для популістів з ЗЕкоманди – дуже тривожний дзвіночок.
   
у Києві підзаборні позакривали ще три роки тому
нещодавно на пр. Правди ризикнула одна відкритися, протрималася місяць чи два
в столиці давно вже. А в області Мона було задутися. А тепер ні. А саме головне -- тепер нема де задути балона для  газової плити.
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде
TC

Та хер с ним, с этим "якобы премиальным топливом"! Это не более, чем маркетинговый ход.
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

Та хер с ним, с этим "якобы премиальным топливом"! Это не более, чем маркетинговый ход.

Да и лекарства с одинаковым названием - одно и то же. Просто маркетинговый ход...

Верьте,  и будет вам счастье
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

Качество гарантировано

   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

alexUP
то розкажи як і головне ДЕ роблять те преміум пальне. цікавить дотримання технології промислового виробництва, що відповідно має відповідати ціннику.
по пульсу паспорт дивився - власне виробництво, так ДЕ? ну а як то всі й так знають
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

Цитувати
За вихідні (14-17 травня) роздрібні мережі відкоригували ціни на пальне на виконання урядової постанови про встановлення максимальної торговельної націнки. Про це enkorr повідомили в Консалтинговій групі «А-95» з посиланням на дані щоденного моніторингу роздрібного ринку нафтопродуктів.
Зокрема, на WOG і ОККО бензин марки А-92 здешевшав на 1,24 грн/л, до 29,75 грн/л, бензин А-95 – на 1,77 грн/л, до 30,22 грн/л, дизельне пальне – на 2,1 грн/л, до 27,89 грн/л. SOCAR опустив ціну бензинів на 1,29-2,06 грн/л, при цьому ДП залишив на колишньому рівні – 30,98 грн/л.
У мережі KLO «двійка» здешевшала на 2,6 грн/л, до 27,79 грн/л, «п'ятірка» – на 1 грн/л, до 29,99 грн/л, ДП – на 1,5 грн/л, до 27,89 грн/л. Найбільша консолідована мережа АЗС групи «Приват» знизила ціни на дизельне паливо на 1 грн/л, до 27 грн/л. Також відкоригували свої ціни «Паралель», Shell і «Рур груп» (див. табл).
https://enkorr.ua/uk/news/gosregulirovanie_azs_otkorrektirovali_ceny_na_toplivo/246236
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде
TC

Да и лекарства с одинаковым названием - одно и то же. Просто маркетинговый ход...

Верьте,  и будет вам счастье

Во-1-х. Ездил я на пасху по из Киева в Запорожье (через Решетиловку) и обратно. Так вот, обратил внимание, несколько раз, цена на 95 была выше, чем на всякий "95-премиум" или "95-супер" или прочую хрень. Что подтверждает факт наличия обычного лохотрона. Только, в этот раз уже расчитанного на тех, кто, про привычке, заправляет "95 обычный". Ну а кто-то может продолжать верить, что заправляется супер-бензином, здоров благодаря супрер-БАДам, все еще способен ходить благодаря супер-вибромассажеру. И т.д. :)  Да, не забудьте все деньги вложить в акции АО МММ. :)
Во-2-х. Постановление кабмина регулирует не цену, а торговую наценку на этот якобы чудодейственный бензин. Если он, допустим, действительно чем-то лучше, и его себестоимость выше, почему должна быть выше торговая наценка? Бензовозы с этим вундертопливом водят именитые автогонщики? Или же его заправляют супермодли? :)
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде
PAL

Качество гарантировано

Показати зображення...

гарантовано як, яким чином? "бля буду"?  :lol:

   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

гарантовано як, яким чином? "бля буду"?  :lol:

Показати зображення...

Ну реле напряжения надо отрегулировать, чтобы при 220+/-10% отрубалось и все дела
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

Маркетинг і не більше...
Цитувати
зняття з продажу брендового пального - демонстрація монопольної змови.
Про це в коментарі "Укрінформу" заявила заступниця голови ОП Юлія Свириденко.
"Зняття з продажу брендового пального - чергова демонстрація монопольної змови. Жодна з мереж не везе спеціально окреме пальне для його використання як брендового. Про це свідчать дані щодо імпорту нафтопродуктів.
Пальне стає брендовим, коли прямо на нафтобазі менеджмент мережі АЗК додає в пальне спеціальну присадку, ціна якої майже не впливає на ціну брендового пального. Проте додаткова ціна, яку платять покупці, - майже 50 дол на тонні", - заявила Свириденк
п.с. те про що всі знають але роблять вигляд зворотнього...
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

Окко прислало повідомлення, що в зв'язку з держрегулюванням цін знижка переглянута, замість 2 грв буде 50 коп.
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

вся основа бензинів однакова - приблизно з октановим числов 80. і потім присадками піднімається до 92 ( менше потрібно присадок) 92 - більше - 98  - ще більше. присадки можуть бути не дуже шкідливими для паливної системи і двигуна в цілому  і дуже шкідливої -
на брендових бензинах просто кращі присадки - і можливо краща основа
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

октанове число далеко не єдина характеристика бензу. там ще на шкідливі домішки і т д. на брендовнаих заправках є шанс що з тим краще
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

приблизно з октановим числов 80
не плутай з моторним...  :facepalm1:
що там з зтисненням з 95 на 92? де компресія така?
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

Качество гарантировано

Показати зображення...
це якесь неподобство.
 Тре з 20 стандартів зарядок і щоб кожна марка автівки заряджалася виключно у своїй мережі.
І кріпточипи скрізь, для безпеки автовласника, щоб не заряджався поганими та не сертифікованими квт*год .
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

Во-1-х. Ездил я на пасху по из Киева в Запорожье (через Решетиловку) и обратно.

как дорога? Завтра ехать.
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде
TC

как дорога? Завтра ехать.

До Решетиловки - хорошо. Потом 20-30 км плохой дороги. Снова все хорошо до Днепропетровской области. От начала Днепропетровской области и до Каменского - худшая часть дороги, очень плохо. Дальше - снова все хорошо.
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде


Чоловіки спеціалізувалися на тому, що зливали дизельне пальне з вантажних автомобілів, коли водії зупинялися перепочити. Для цього зловмисники у багажному відділенні легковика обладнали спеціальний контейнер. Повідомляє сайт Національної поліції у Київській області.

Так, вночі 15 травня, до поліції надійшло повідомлення від водія автомобіля «DAF» про те, що невідомі особи викрали з його вантажівки 200 літрів дизельного пального.
Оперативники управління карного розшуку поліції Київщини спільно з працівниками Броварського та Бориспільського районних управлінь поліції провели низку розшукових заходів, зокрема відпрацювали камери відеоспостереження, та протягом лічених годин встановили особи зловмисників і автівку, якою вони пересувались.

Крадіями виявились 45-річний броварчанин та 41-річний киянин. Обох чоловіків затримали у порядку ст. 208 Кримінального процесуального кодексу України.

Зловмисникам повідомлено про підозру за ч.3 ст.185 (Крадіжка) Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає ув‘язнення на строк від трьох до шести років. Запобіжний захід чоловікам обере суд.

Наразі правоохоронці перевіряють причетність чоловіків до вчинення аналогічних злочинів на території області.
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

О, еще один плюс электрички
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

не плутай з моторним...  :facepalm1:
що там з зтисненням з 95 на 92? де компресія така?

не плутай стиснення з компресією. сенс з тобою обговорювати коли для тебе що ступінь стиснення що компресія  одне і теж :laugh:
те ж саме і по бензину ))
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

https://youtu.be/QPhJFtZdYRg
Чоловіки спеціалізувалися на тому, що зливали дизельне пальне з вантажних автомобілів, коли водії зупинялися перепочити. Для цього зловмисники у багажному відділенні легковика обладнали спеціальний контейнер. Повідомляє сайт Національної поліції у Київській області.

Так, вночі 15 травня, до поліції надійшло повідомлення від водія автомобіля «DAF» про те, що невідомі особи викрали з його вантажівки 200 літрів дизельного пального.
Оперативники управління карного розшуку поліції Київщини спільно з працівниками Броварського та Бориспільського районних управлінь поліції провели низку розшукових заходів, зокрема відпрацювали камери відеоспостереження, та протягом лічених годин встановили особи зловмисників і автівку, якою вони пересувались.

Крадіями виявились 45-річний броварчанин та 41-річний киянин. Обох чоловіків затримали у порядку ст. 208 Кримінального процесуального кодексу України.

Зловмисникам повідомлено про підозру за ч.3 ст.185 (Крадіжка) Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає ув‘язнення на строк від трьох до шести років. Запобіжний захід чоловікам обере суд.

Наразі правоохоронці перевіряють причетність чоловіків до вчинення аналогічних злочинів на території області.
та сам продав їм солярку, а потім здав
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

Сьогодні вже бачив на окко дороге паливо знову в наявності
Звичайне паливо по старих цінах
Зелень епічно обісралась
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

До Решетиловки - хорошо. Потом 20-30 км плохой дороги. Снова все хорошо до Днепропетровской области. От начала Днепропетровской области и до Каменского - худшая часть дороги, очень плохо. Дальше - снова все хорошо.
спасибо.
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

та сам продав їм солярку, а потім здав
Та вряд ли...
Смысл?...
Если все канторы, пройоп соляры, вешают на драйвера...
Толкнуть дешевле, чем удержат по стелле?..
Сливают аж бегом...
Причем, никто, с канистрами и шлангами, уже давно, не заморачивается...
Прочная емкость в бусе...
На входе кран...
Откачивают с нее воздух, насколько возможно, а дальше, просто ночью, тихо подкатывают, вставляют шланг и открывают кран...
Высасывает, практически мгновенно...
Если кто то думает, что это только наша проблема, то это зря...
Юг Франции, особенно район Марселя и Испания...
Арабьё и всякие лица, чернокожей национальности, сливают по ночам, аж бегом...
В конце прошлого года, у нас во Франции, слили 800 литров...
А если драйвер застукает и по простоте душевной, переипёт монтировкой, потому что с него высчитают, то еще и посадить могут...
Были такие прецеденты...
А сами их "правоохранители", отловом, этих персонажей, особо не заморачиваются...
А во Франции, они вообще не заморачиваются...
Лет пять назад, то же что то у нас там было, уже не помню, но драйвер был у них в отделении, заяву писал...
Привели, какого то араба, ящик бананов, где то спистил...
Полицаи, дали ему срача и выгнали из отделения, а сами... сели и фуячили эти бананы...
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

вчора знайшов в гаражі стару каністру - написано на пробці для керосину, товщина сталі стінок - 1,8 мм - що втроє більше ніж в чусансих металевихк аністарх з епіцентру, та й ця каністра має лапки то ж не протиратиметься дно.  вирізав з маслобензостійкої губи нову прокладку під кришку закрутив засунув в резервуар з водою - з під кришки не проходить а от в одному місц іна стику - там де каністру спирають виливаючи з неї - сифонило. набрав води заварив . пофарбував . поїхав набрав 20 л бензину закрутив - ідеально. на наступних вихідних гратимусь далі. планую зсередини понікелювати :)

[/URL][/img]



[/URL][/img]
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде



   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

сенс з тобою обговорювати
ти поясни, а не умнічай
п.с.страждаєш таким
   
Давно не проверял, но лет 5 -7 назад сравнивал , пульса расходуется меньше.
Откуда это информация , что разницы нет.
Шо різниці немає то каже мені мій комп. Можете присадку люкі молі хлюпнути у бак при заправці звичайним 95 і буде вам преміум.
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

ти поясни, а не умнічай
п.с.страждаєш таким

маю нульову толерантність до тупості . але коли ти проявив допитливість
то ступінь стиснення це геометрія - співвідношення об.єму циліндра і камери згорання  до об.єму камери згорання
компресія це максимальний тиск в циліндрі на такті стиснення при русі поршня від нмт до вмт. компресія залежить від стану цциліндро поршневої групи та газорозподільчого механізму а такж від того чи наддувний чи безнаддувний двигун .
ступінь стиснення піднімають для того щоб підвищити літрову потужність та економічність двигуна . ККД. але підвищення ступеню стиснення вимагає чесного якісного високооктанового бензину. з чим в україні проблеми - і при великих пробігах це дуже виразно проявляється.
дефорсувати - тобюто зменшити тим чи іншим способом потужність двигуна - для того щоб перевести його на стабільніший оп якості 92 бензин - з незначною втратою потужності - якої я наприклад не помітив тому що у мене потужінсть і так надлишкова - можна багатьма способами . я орбрав найпростіший . вставив поршні від попередньої версії двигуна  - де відстань від ценру поршневого пальця до дна поршня тріііішечик менша -  при тих же інших параметра поршня - і у вмт поршень не піднімаєтьсмя на те трішечки і таким чином сттупінь стиснення зменшилась - двигун дефорсувався і ризик детонації на 92 зник. все решта зробила електроніка двигуна - готуючи відповідну суміш. на сучасних двигунах можна їздити на 92 навіть не дефорсуючи його - електроніка враховуючи показники датчиків витратоміру повітря, датчика детонацій лямбди і т д сама коректує суміш в циліндрі щоб не було детонації. але двигун працюватиме не в режимі .
92 бензин через те що він потребує менше дорогих підвищуючих октанність присадок - якісніший ніж 95. оце й усе.
там ще є нюанс в швидкості згорання бензино повітрянної суміші в залежності від октанності . чим вища октанність тим через присадки бензин горить довше. і саме це призводить до прогорання поршнів і клапанів - в разі їзди на більш октанному паливі ніж те під який сконструйований двигун .просто паливо догорає в циліндрі в той момент коли відкривається випускний клапан - і клапан прогрорає. а враховуючи що двигун має фазу відкриття клапанів коли вони відкриті одночасно - і впускні і випускні - в кінці такту випуску - і нерозрахований під високооктанове довгопалаюче пальне двигуни палять собі тоді клапана , і поршень страждає - і так відбувається прогорання)
бензини в україні не високої якості не лише через присадки а й черезх неякісну російстку сировину -
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

ступінь стиснення
то ти називай речі правильно, і розкажи про ступінь стискання 95 і 92 в бензиновому ДВЗ...  :facepalm1:
п.с. решту навіть не читав... і до речі не хами... бо по тупому описав свої досягнення

Останнє редагування: 17 травня 2021 23:55:01 від vigors
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

то ти називай речі правильно, і розкажи про ступінь стискання 95 і 92 в бензиновому ДВЗ...  :facepalm1:
п.с. решту навіть не читав...

ти таки дебіл  . вітаю  :)
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

ти таки дебіл
пнх... ти просто балабол  :fuck:
не дарма славу відповідну маєш
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

все нормально. це україна  [ua]

гавно а не люди. такий же бодяжать і бензин. - з нафти агресора . :)
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

Aelit
Цитувати
Aelit, 17 травня 2021 12:10:01
    собі дефорсував движок зменшивши ступінь стиснення з 95 до 92
балаболь далі...
   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде

   
Re: Гайда на заправки, комунізм гряде
PAL

Та вряд ли...
Смысл?...
Если все канторы, пройоп соляры, вешают на драйвера...
Толкнуть дешевле, чем удержат по стелле?..


взагалі маже так
Драйвери продають "зекономлені" талони на пальне, це знаю точно. Й звичайно, дешевше стели
Але зливать з баку - якось дійсно дурнувато
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія