Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Перший, море червоної фарби:

https://digitalassets.tesla.com/tesla-contents/image/upload/IR/TSLA-Q1-2024-Update.pdf

LOL. Але я бачу логіку - червоний фон, значить збитки.

Тепер дві цифри зі звіту що ти навів:
EBIDTA - 3.4 мільярди доларів. Чистий прибуток по GAAP 1.1 мільярди доларів

Не звертай увагу на кольори, це не дитяча книжка, а фінансовий звіт.
   
LOL. Але я бачу логіку - червоний фон, значить збитки.

Тепер дві цифри зі звіту що ти навів:
EBIDTA - 3.4 мільярди доларів. Чистий прибуток по GAAP 1.1 мільярди доларів

Не звертай увагу на кольори, це не дитяча книжка, а фінансовий звіт.

Мудра порада. А мінус 674% це який колір?
   
Поїздка до Ші принесла теслі+18% зростання акції
Бейду тепер постачальник ІТ рішень деяких до китайських тесл
   
Поїздка до Ші принесла теслі+18% зростання акції
Бейду тепер постачальник ІТ рішень деяких до китайських тесл

Добре може гордитися що Маск віддав FSD китацям. Тепер буде китайський FSD в теслах.
   

-90% Net Cash заставляє мізки Маска гарячково думати: що ще можна з хати продати?
   
Що і є продовженням тіє самої монополії але через франчайзинг. Але я не юрист по антимонопольному законодавству. Не можу коментувати

Якщо без додаткових інвестицій - то чому б і ні
   
Маск віддав FSD китацям. Тепер буде китайський FSD в теслах.
З чого такий висновок?
   
З чого такий висновок?

Моторола була першою такою хитрою.
   
Моторола була першою такою хитрою.

Ніякої аналогії. Щоб Тесла FSD працювала в Китаї, їм потрібні маповий сервіс як від Гугл в США. Оскільки Гугл в Китаї фактично не існує та його місце займає Байду чи як його там звати, фактично іншого вибору у Тесли та будь кого іншого немає.

Якщо вже хочеш аналогію, то це як необхідність працювати з сервісами Яндекс в кацапстані, після того як їх інтернет закрився від світу.
   
LOL. Але я бачу логіку - червоний фон, значить збитки.

Тепер дві цифри зі звіту що ти навів:
EBIDTA - 3.4 мільярди доларів. Чистий прибуток по GAAP 1.1 мільярди доларів

Не звертай увагу на кольори, це не дитяча книжка, а фінансовий звіт.

На самом деле там ужас ужасный... Скажу тебе по секрету, шо прибыль особого значения не имеет, так как амортизация кредитных средств в расчет прибыли не входит, а вот вал непроданных тачек на стоянках по розничной цене входит в расчет прибыли.

Как говорил мой первый аудитор: neither profit&loss nor the balance sheet will kill your business, but the cash flow will...

Потому смотреть надо на динамику выручки и расходов... Все остальное - фигня.
   
Скільки тут нам противники електромобілів розповідали, що в Україні вони не придатні до використання, а тим часом УП пише

Цитувати
Попит на електромобілі в Україні подвоївся: що обирали українці у квітні

Автопарк України у квітні 2024 року поповнили понад 4,2 тис. авто на акумуляторних джерелах живлення (BEV). Порівняно з квітнем 2023 року попит на електромобілі зріс удвічі.

https://www.epravda.com.ua/news/2024/05/8/713398/

   
Скільки тут нам противники електромобілів розповідали, що в Україні вони не придатні до використання, а тим часом УП пише

Угу. 700 нових електричок з 5700 всіх нових легкових автівок за квітень. ПиРиМоГа!
   
Угу. 700 нових електричок з 5700 всіх нових легкових автівок за квітень. ПиРиМоГа!

А три з половиною тисячі вживаних так скромно "не помітили". :facepalm1:
І таккож "не помітили" зростання в два рази в порівнянні з минулим роком.
І це при тому, що тут антиелектрики вили, що електромобілі не придатні бля використання в Україні в цілому і під час війни зокрема.
   
Коли читаю новими скільки електро і не електро автомобілів завезли в Україну то розумію що країна продовжує жити нібито війни нема :(
   
Переважна більшість електричок заряджаються вдома. Ніхто не хоче платити за зарядку дорожче, ніж за бензин.
Тесла просто порахувала, скільки вони грошей вгатили в інфраструктуру і скільки отримали доходу від суперчарджерів. І заплакали.
У нас тут електрички, як правило, це друга чи третя машина для коротких поїздок. На моторвеях їх обмаль.
   
Переважна більшість електричок заряджаються вдома. Ніхто не хоче платити за зарядку дорожче, ніж за бензин.
Тесла просто порахувала, скільки вони грошей вгатили в інфраструктуру і скільки отримали доходу від суперчарджерів. І заплакали.
У нас тут електрички, як правило, це друга чи третя машина для коротких поїздок. На моторвеях їх обмаль.

У нас повно
   
А три з половиною тисячі вживаних так скромно "не помітили". :facepalm1:
І таккож "не помітили" зростання в два рази в порівнянні з минулим роком.
І це при тому, що тут антиелектрики вили, що електромобілі не придатні бля використання в Україні в цілому і під час війни зокрема.

Tatus, а ти вже перейшов на електрику?
   
Уяви там є маленька тріщинка у ізоляції кабеля. Літня спека, кабель постійно тягають туди-сюди. Хіба що тещу посилати втикати кабеля. Так, на всяк випадок.

що саме тягають туди сюди, підєднав, розєднав, не частіше, як шланги на азс, тим більше кабель явно не під напругою коли його тягають, тому теща виживе без проблем  :)
   
У нас повно

   
Показати зображення...

не теслою єдиною
   
А три з половиною тисячі вживаних так скромно "не помітили". :facepalm1:
Так порівнюємо мух з мухами, а катлєти - з катлєтами.
У вас є інфа про загальну кількість первинних реєстрацій легковиків за квітень? У мене - нема. Надасте - обговоримо.
   
Ось ще трохи кацапи нам генерацію доб'ють і електрички на деякий час стануть проблемою.
   
Тим часом "в замку у шефа" (с)

Компанія Natron Energy, розробник натрій-іонних акумуляторів, почала масове виробництво довговічних безлітієвих натрієвих батарей, які швидко заряджаються і довговічні, вивівши на ринок нову альтернативу у сфері зберігання енергії.

Natron заявляє, що її натрій-іонні батареї повністю виготовлені з широко доступних товарних матеріалів, які також включають алюміній, залізо і марганець. Крім того, матеріали для виробництва іонів натрію компанії Natron можна закуповувати через надійний внутрішній ланцюжок поставок у США, вільний від геополітичних потрясінь. Чого не можна сказати про звичайні літій-іонні матеріали, такі як кобальт і нікель.

Останніми роками натрій-іонна технологія викликала підвищений інтерес як надійніший і потенційно дешевший носій енергії. Такі переваги, як більш тривалий термін служби і більш безпечне, негорюче кінцеве використання, зробили натрій-іон привабливою альтернативою, особливо для стаціонарного використання, такого як центри обробки даних і резервне сховище зарядних пристроїв для електромобілів.

«Натрій-іонні акумулятори є унікальною альтернативою літій-іонним, з вищою потужністю, швидшим перезарядженням, тривалішим життєвим циклом і абсолютно безпечним та стабільним хімічним складом», - заявив засновник і співгенеральний директор Natron Колін Весселс.

Natron заявляє, що її акумулятори заряджаються і розряджаються в 10 разів швидше, ніж літій-іонні, і такий рівень миттєвої зарядки/розрядки робить акумулятори головним претендентом для резервного зберігання енергії. Розрахунковий термін служби 50 000 циклів.
   
Не все там так радужно.
Непогана стаття про них.
https://energystorage.com.ua/novosti/natrij-ionni-akumulyatori-realna-alternativa-litiyu/
Ну і про зарядку в 10 раз швидшу. Токи теж в 10 раз більші. Це вже треба високотемпературну зверхпровідність застосовувати
   
Якщо там реально 50 тис циклів до 70% від норми
То це навіть при стандартних струмах майже вічний виходить - на багато десяткіа років а то й більше
   
Якщо там реально 50 тис циклів до 70% від норми
То це навіть при стандартних струмах майже вічний виходить - на багато десяткіа років а то й більше
Там щільність енергії нижча. Тому їх розглядають як стаціонарні. Прогноз - 10% ринка.
   
Прогноз - 10% ринка
Ну якщо вони дешеві то для гріда накопичувати енергію від вітряків та сонячних станцій норм
   
Ось ще трохи кацапи нам генерацію доб'ють і електрички на деякий час стануть проблемою.

Це казали ще в 2022-му, а тим часом в 2024-му попит на електромобілі в Україні зріс в два рази в порівнянні з 2023.
   
Калифорния. Сан-Хозе - Модесто. За неделю в этом районе видел аж 4 Теслы и аж два кибертрака, в районе HMB. В Модесто и окрестностях на электромыльницах не ездит никто фпринципе. :)

Кибер трак вообще реальное позорище дизайна. Сперед с угла выглядит так, что передний бампер наполовину отвалился. Сзади - церковная фисгармония Ямаха на колесах. :)
   
Це казали ще в 2022-му, а тим часом в 2024-му попит на електромобілі в Україні зріс в два рази в порівнянні з 2023.

Це куйня, а не попит. Електрички на 90% беруть власники особняків, і 10% електростукнутих. Які через півроку їх зливають таким же єпанутим. При прогнозованій ціні кіловата 3,50 грн зарядка на чарджерах  буде по 20 грн/квт.  Що переплюне не лише дизель, а і бензин.
   
Це куйня, а не попит. Електрички на 90% беруть власники особняків, і 10% електростукнутих. Які через півроку їх зливають таким же єпанутим. При прогнозованій ціні кіловата 3,50 грн зарядка на чарджерах  буде по 20 грн/квт.  Що переплюне не лише дизель, а і бензин.

Вчера съездили с дочкой в украинский магазин за продуктами. Там рядом Тесла забабахала дилершип недавно. Зашли для интереса. На парковке стоим 20 машин, покупателей - 0. :)
   
При прогнозованій ціні кіловата 3,50 грн зарядка на чарджерах  буде по 20 грн/квт.  Що переплюне не лише дизель, а і бензин.

Суперечливе ствердження. На суперчарджерах Тесли ціна за кіловат менше ніж в мене вдома вдень, іноді в 3 рази дешевше (25 центів цілий день) коли на піку в мене 80с, і не набагато дорожче вночі (на найближчому до мене з 10 до 4 ранку 18 центів, в мене дома 15 центів за кіловат.
   
Ну якщо вони дешеві то для гріда накопичувати енергію від вітряків та сонячних станцій норм
Ні не дешеві.
   
Це казали ще в 2022-му, а тим часом в 2024-му попит на електромобілі в Україні зріс в два рази в порівнянні з 2023.
З 350 штук на 700. Для справки. В Україні зареєстровано 7 000 000 авто.
   
Суперечливе ствердження. На суперчарджерах Тесли ціна за кіловат менше ніж в мене вдома вдень, іноді в 3 рази дешевше (25 центів цілий день) коли на піку в мене 80с, і не набагато дорожче вночі (на найближчому до мене з 10 до 4 ранку 18 центів, в мене дома 15 центів за кіловат.

Ти, тлумку гамериканський, до чого тут подробиці життя в калвхворнії? Мене цікавить лише Україна
   
Ти, тлумку гамериканський, до чого тут подробиці життя в калвхворнії? Мене цікавить лише Україна

Україна, це та сама Каліфорнія з відставанням по часу.
   
За неделю в этом районе видел аж 4 Теслы и аж два кибертрака

Ти мабуть що хотів сказати, що в Сан Хосе в тебе було 4  епізода коли в полі зору на дорозі чи на парковці не було би хоч однієї Тесли.
   
З 350 штук на 700. Для справки. В Україні зареєстровано 7 000 000 авто.

Ще один довбень, який не вміє читати. :fool:
Там же чітко українською мовою написано

Цитувати
Автопарк України у квітні 2024 року поповнили понад 4,2 тис. авто на акумуляторних джерелах живлення (BEV). Порівняно з квітнем 2023 року попит на електромобілі зріс удвічі.

Нагадаю, що більшість автомобілів, які ввозять в Україні це автомобілі, які вже були у використанні, тому ці спроби антиелнктриків звести все виключно до нових, лише вказує, що у них відсутні будь-які аргументи і залишились лише надія на відверту брехню та маніпуляції.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 3 гостей
 
Повна версія