Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ФЗВ: Крепление для велосипеда на авто

ФЗВ: Крепление для велосипеда на авто Нове

Нужна помощь клуба))

Хочу купить крепление для перевозки двух велосипедов. Есть два варианта

- на фаркоп
- на крышу

Сам не пользовался ни одним из этих вариантов. Что посоветуете?

Останнє редагування: 28 жовтня 2018 20:56:11 від pravda
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Пользуюсь на крышу, но советую на фаркоп.  Преимущества:
1. Легче ставить  (особенно если авто высокое)
2. Можно поставить до 4 великов  (на крышу обычно не больше 3)
3. Можно въезжать в паркинги  (для меня это очень актуально).
4. На трассе меньше шумит

Из минусов надо привыкнуть к габаритам при парковке
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто




"Uebler"
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Фаркоп думаю краще . Я маю на дах на два велосипеди . Мусив ще розкріпллювати додатковими розпорками . Тобто їхав до майстра , і з профілях ще щось доварювали.
Крім того вєлік туди тяжко засунути . У мене мінівен , то ледве моїх 187 см хватає .
Ну і самий капкан , коли з тими вєлік ми на хєрову дорогу пропадаєш. Відчуття таке , що зараз дах разом з тими вєліками відлетить .
 Ну і лобак власне після такої поїздки мені тріщинами пішов . Правда в інтернеті пишуть що то хвороба п'ятих мазд , але все ж обідно . До тої поїздки було все норм , а через день  лобак павутиною пішов . На ремонті автоскла майстри то пробували зупинити , то у них прямо під руками тріщини розходились . Так я той лобак змушений був поміняти
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Нужна помощь клуба))

Хочу купить крепление для перевозки двух велосипедов. Есть два варианта
- на фаркоп
- на крышу

Сам не пользовался ни одним из этих вариантов. Что посоветуете?

Я себе купил крепление на багажник. Возил три горных велосипеда. Беспроблемно. Легко ставится, легко снимается.
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Меня на крышу смущает момент установки. Авто не высокое. Но тем не менее. Можно и грохнуть не удержав

На фаркопе смущает габарит и сам способ установки. Контакт в одном месте, дороги ужасные
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Фаркоп думаю краще . Я маю на дах на два велосипеди . Мусив ще розкріпллювати додатковими розпорками . Тобто їхав до майстра , і з профілях ще щось доварювали.
Крім того вєлік туди тяжко засунути . У мене мінівен , то ледве моїх 187 см хватає .
Ну і самий капкан , коли з тими вєлік ми на хєрову дорогу пропадаєш. Відчуття таке , що зараз дах разом з тими вєліками відлетить .
 Ну і лобак власне після такої поїздки мені тріщинами пішов . Правда в інтернеті пишуть що то хвороба п'ятих мазд , але все ж обідно . До тої поїздки було все норм , а через день  лобак павутиною пішов . На ремонті автоскла майстри то пробували зупинити , то у них прямо під руками тріщини розходились . Так я той лобак змушений був поміняти

Какие крепления с таким ужасом? У меня Thule и велики фиксирует намертво
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Я себе купил крепление на багажник. Возил три горных велосипеда. Беспроблемно. Легко ставится, легко снимается.

Не вариант.  Не та фиксация и багажник не открыть
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

На дах.
Раджу Thule. Поперечини брати аеродинамічні. Якщо не ашанбайк з водопровідних труб - то він не такий вже й важкий.

Останнє редагування: 21 квітня 2018 19:29:45 від Taras_Potatos
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Фаркоп думаю краще . Я маю на дах на два велосипеди . Мусив ще розкріпллювати додатковими розпорками . Тобто їхав до майстра , і з профілях ще щось доварювали.
Крім того вєлік туди тяжко засунути . У мене мінівен , то ледве моїх 187 см хватає .
Ну і самий капкан , коли з тими вєлік ми на хєрову дорогу пропадаєш. Відчуття таке , що зараз дах разом з тими вєліками відлетить .
 Ну і лобак власне після такої поїздки мені тріщинами пішов . Правда в інтернеті пишуть що то хвороба п'ятих мазд , але все ж обідно . До тої поїздки було все норм , а через день  лобак павутиною пішов . На ремонті автоскла майстри то пробували зупинити , то у них прямо під руками тріщини розходились . Так я той лобак змушений був поміняти

 ;o
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Ищу информацию по фаркопным креплениям. Пишут что отпадают даже Тюле иногда)
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Какие крепления с таким ужасом? У меня Thule и велики фиксирует намертво

У мене якісь нонейм. Тобто лейба якась була , але вже зараз не пам'ятаю яка а в гараж іти дивитись лінь.  Thule то крута фірма , але нема смислу платити більше , якщо можна з гімна і палок зліпити за 1/4 тої ціни, але суть не в тому . Я теж думаю що на фаркопі вєліки зручніше возити
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Звичайно. Дендро-фекальні методи рулять. А лобове скло - то взагалі копійки.
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Яка різниця тхуле шмуле.... На дах паршиво бо важко ставити знімати, та більше бензину жре
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Звичайно. Дендро-фекальні методи рулять. А лобове скло - то взагалі копійки.

 Лобак да , недешевий , бо на ньому ще датчики різні приліплені. Але не думаю що з Thule якось інакше то було б. Той багажник так само до рейлінгів би кріпився.
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Лобак да , недешевий , бо на ньому ще датчики різні приліплені. Але не думаю що з Thule якось інакше то було б. Той багажник так само до рейлінгів би кріпився.

А що за машина у якої від велосипеда вся коробка зсувається?
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

А що за машина у якої від велосипеда вся коробка зсувається?

То конструктивний брак лобака. На профільному форумі широко обговорювалось .  Просто в кого як ці косяки вилазили - в одного камінець попав , другий зимою обдув теплим повітрям включив . У мене від вєліків.
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Я бы не экономил.  Взял бы пусть и б/у, но Thule.  Качество исполнения и материалов там  (tu)
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Я бы не экономил.  Взял бы пусть и б/у, но Thule.  Качество исполнения и материалов там  (tu)

Тошо ти раб торгових марок
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Я бы не экономил.  Взял бы пусть и б/у, но Thule.  Качество исполнения и материалов там  (tu)

Тільки крадуть їх часто. В кожного злодюжки набір типових ключів Thule.
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто
dmp

Я взял на крышу, вариант на фаркоп не понравился тем, что меняется габарит и перестает работать парктроник. А когда он обычно работает, а потом перестает - это к ненужным расходам :)

У меня Thule всем нравится, кроме того что слегда по-дурацки крепится правый велик (из двух), крепление не полностью конвертируется из левого в правый.
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Не вариант.  Не та фиксация и багажник не открыть
Ну, кому и кобыла невеста.

До своего последнего - перебрал несколько вариантов.
Мне не подходили.
Теперешний - идеально.

И, если припечет - велик снял, багажник свободен.
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Тошо ти раб торгових марок
Прошу пана-нераба арґументовано запропонувати альтернативу не розкрученого бренду, а не займатись беззмістовним критиканством.
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Головне не скупися на нормального виробника. У мене Thule - НМД, найкращий варіант. Є ще MontBlank... Також ніби нічо, але не користувався
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Прошу пана-нераба арґументовано запропонувати альтернативу не розкрученого бренду, а не займатись беззмістовним критиканством.

https://www.ebay.com/itm/Bike-Rack-2-Bicycle-Hitch-Mount-Carrier-Car-Truck-Auto-2-Bikes-New-SUV-Rack-BC02/132303144760?epid=4015909574&hash=item1ecde1c738:g:o1AAAOSwyc1Zm5xX
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Головне не скупися на нормального виробника. У мене Thule - НМД, найкращий варіант. Є ще MontBlank... Також ніби нічо, але не користувався
MontBlank у вищенаведеному відео продемонстрував себе з ненайліпшого боку.

https://www.ebay.com/itm/Bike-Rack-2-Bicycle-Hitch-Mount-Carrier-Car-Truck-Auto-2-Bikes-New-SUV-Rack-BC02/132303144760?epid=4015909574&hash=item1ecde1c738:g:o1AAAOSwyc1Zm5xX
Вигляда, що то на хеч і на задні двері.
На додачу. Якщо сталь, а там сталь, то конструкція або важка, або хлипка.
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Вигляда, що то на хеч і на задні двері.
На додачу. Якщо сталь, а там сталь, то конструкція або важка, або хлипка.

Нє.
Ставитьтся і на седан, і на хетч і на сюв.

Маю такий:

   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Хоча я згоден, це виглядає надійніше, ніж на фаркоп.
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

У меня такой девайс

   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

смотри когда будешь покупать платформу, сразу бери 13 пиновую. 7 пин в Европе запрещены
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Тошо ти раб торгових марок

Не раб, а это называется опыт.  Беру сразу то, что потом не придется менять. Удовольствие от приобретения качественной вещи никто не отменял
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Резюмируя, если бы у меня был фаркоп, то брал бы крепление на него. Особенно то, которое позволяет открывать багажник
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

У мене Thule на дах. Але ж лише один байк. Зауважень нема.
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Резюмируя, если бы у меня был фаркоп, то брал бы крепление на него. Особенно то, которое позволяет открывать багажник

Фаркопа нет. Нужно покупать и ставить
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

смотри когда будешь покупать платформу, сразу бери 13 пиновую. 7 пин в Европе запрещены

Что такое пин?

Ты номер с авто переставляешь на платформу?

Обязательно подключать электрику?
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Что такое пин?

Ты номер с авто переставляешь на платформу?

Обязательно подключать электрику?

ПИН - колодка подключения сигнализации. в 7 - пиновом нет заднего хода, поэтому если поедешь в Европу, могут и штраф выписать. Их 7 - ми пиновых много на наш рынок забросили в связи с этим. Нет, не переставляю, номер стоит на самой платформе. Там же видно на видео.
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Фаркопа нет. Нужно покупать и ставить

Ставь фаркоп. Нормальная система фаркоп + платформа долларов 600 - 700 потянет, на два велика дешевле.
   
Re: ФЗВ... крепление для вело на авто

Коли купуєте нову машину, можна брати рідну підготовку до фаркопа (100 баксів), а сам фаркоп доставити пізніше, коли буде потреба і гроші.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія