Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади

Ок , класно, зрозумів.
Президент - законодавчий.
не тільки в контексті словосполучення "законодавчій ініціативи" , але й взагалі - робота президента - законодавча.

Повертаючись до прикладу, коли я "хочу щоб було, чи вважаю що у президента є такі права" - на законодавчу ініціативу (у вигляді Постанови / Акта Президента України), на тимчасову заборону про невиїзд окремої особи за кордон, до повного з'ясування обставин на підставі наведених фактів.
- то він виконуватиме свою законодавчу функцію.

Надалі, по його законодавчому Акту, виконавчі органи перевірятимуть чи дійсно та особа відповідає необхідному обмеженню прав і свобод, чи ні.
І як висновок всіх цих діянь не вказаний час, за який людину повинно повернути до звичайного життя без обмежень виїзду.
Але згідно виконавчих законів - розгляд справ і навіть наступне тимчасове затримання підозрюваних осіб має свої граничні прописані строки. Без наслідків для державних виконавців, але з імовірним моральними, економічними втратами, на цей період для тій особи.

можна питання:  а яка в вас освіта?..
   
Ок , класно, зрозумів.
Президент - законодавчий.
не тільки в контексті словосполучення "законодавчій ініціативи" , але й взагалі - робота президента - законодавча.

Повертаючись до прикладу, коли я "хочу щоб було, чи вважаю що у президента є такі права" - на законодавчу ініціативу (у вигляді Постанови / Акта Президента України), на тимчасову заборону про невиїзд окремої особи за кордон, до повного з'ясування обставин на підставі наведених фактів.
- то він виконуватиме свою законодавчу функцію.

Надалі, по його законодавчому Акту, виконавчі органи перевірятимуть чи дійсно та особа відповідає необхідному обмеженню прав і свобод, чи ні.
І як висновок всіх цих діянь не вказаний час, за який людину повинно повернути до звичайного життя без обмежень виїзду.
Але згідно виконавчих законів - розгляд справ і навіть наступне тимчасове затримання підозрюваних осіб має свої граничні прописані строки. Без наслідків для державних виконавців, але з імовірним моральними, економічними втратами, на цей період для тій особи.

до чого тут контекс?

там ясно пише, що законодавча ініціатива.
 ВСЕ. Єдиний законодавчий орган, то парламент. нацьому знову ж таки ВСЕ!
   

можна питання:  а яка в вас освіта?..

БУРса,
якщо повірете...
- тобто для тих хто міряється освітою - для тих у мене тільки бурса / школа, до моменту з'ясування нових обставин про невідповідність знань опонента до обговорюваного предмету.

але і мені ваші доводи - не точні ,а суто обмежені.... вашою особистою практикою ....

Останнє редагування: 17 березня 2021 13:49:31 від Бондар Роман /Tracker/
   

до чого тут контекс?

там ясно пише, що законодавча ініціатива.
 ВСЕ. Єдиний законодавчий орган, то парламент. нацьому знову ж таки ВСЕ!


Законодавчий орган ,який пише закони - Верховна Рада.
Законодавчий орган, з спеціальними повноваженнями - президент. (дуже простий приклад: акт про помилування, поза Верховною Радою і поза Судове додаткове рішення).
Виконавчі органи, з наданими ним повноваженнями - створюють підзаконні акти, які так чи інше обмежують (методами), тобто вказують напрямок виконання законодавчих актів.
   
....

там ясно пише, що законодавча ініціатива.
....


Ще раз.
Законодавча ініціатива  -- в розумінні суспільного контексту вислову
 - це будь яка особа або колективне звернення. В різних країнах по різному прописані методики про законодавчу ініціативу. В деяких - це колективне народне звернення (поза державними представництвами).
В такому курсі ініціатива від приватної особи або колективного звернення в Україні, вже обмежена, раніше згадую НЕ була обмежена процесуальністю: повинна подаватись на розгляд Верховної Ради - депутатом ВР. (приклад подання в ВР), (як перехід від суспільної законодавчої ініціативи в юридичну площину "законодавча ініціатива").

Законодавча ініціатива  -- в контексті існуючого законодавства України (Вікіпедія):
-- Президентові України,
-- народним депутатам України,
-- Кабінету Міністрів України (стаття 93 Конституції України). --  право на внесення проекту закону про Державний бюджет України.
Тут виходить, що Кабмін України як виконавчий орган, має право,   Оо ... на законодавчу ініціативу (займає частину законодавчих повноважень в Трикутнику влади).

Я не думав що тут треба обговорювати суспільну і юридичну площину виразу "законодавча ініціатива" ,
думав, будемо розглядати
- права на законодавчу творчість президента (права та обов'язки президента).

-та згідно теми - права на виконавчі функції президента , які також присутні (як подання на обрання, і навіть обрання представників _ на деякі посади виконавчих органів), шо не суперечить законодавству як і виконавча функція президентом - Головнокомандувач військових сил.

Останнє редагування: 17 березня 2021 14:27:34 від Бондар Роман /Tracker/
   
державних
державних
        Рома, расслабься, открой конституцию и прочитай. Все.
   
        Рома, расслабься, открой конституцию и прочитай. Все.

Я чекаю відповіді від вас/
Ви хочете ухилятись від відповіді.
Або просто не відповідайте (не витрачаючи ваш час), або вказуйте що до чого від свого імені.
   
Законодавчий орган ,який пише закони - Верховна Рада.
Законодавчий орган, з спеціальними повноваженнями - президент. (дуже простий приклад: акт про помилування, поза Верховною Радою і поза Судове додаткове рішення).
Виконавчі органи, з наданими ним повноваженнями - створюють підзаконні акти, які так чи інше обмежують (методами), тобто вказують напрямок виконання законодавчих актів.


не так..
орган, який приймає закони--ВР
помилулування оформляється в формі указу і є актом персональної дії..і знову ж таки, його природа така, що не втручається в питання винності/невинності--тобно не втручається у виключну компетенцію суду
   
до Романа:  законотворчість і законодавча ініціатива--то різні поняття
причому законотворчість можемо розглядати достатньо широко, знову з таки залежно від контексту і від того, що ми хочемо вкласти в те поняття, а поняття законодавчої ініціативи визначено чітко і розширеному тлумаченню не підлягає
   
до Романа:  законотворчість і законодавча ініціатива--то різні поняття
причому законотворчість можемо розглядати достатньо широко, знову з таки залежно від контексту і від того, що ми хочемо вкласти в те поняття, а поняття законодавчої ініціативи визначено чітко і розширеному тлумаченню не підлягає


---
В усяк випадок кожне з ваших стверджень з попередніх цитат, лише тільки вводить в оману

А тому стверджую:
- про загальне розуміння повноважень президента України (з виконавчими функціями, прописаними в Конститукції)
- про законодавчу ініціативу (на справді не обмежена виключно Верховною Радою)
- повторно про загальне розуміння повноважень президента України - законодавчий орган, особливих повноважень.

втручання президента в діяльність виконавчої гілки є винятковими і прописаними для окремих компетенцій чи ситуацій...
так само повинно бути встановлено для парламенту, який має ВИКЛЮЧНУ законодавчу компетенцію..

то що президент має якийсть стосунок до призначення певних міністрів--то не значить що він здійснює виконавчу владу

і те що президент підписує закон не робить його законодавчим органом
   
не так..
орган, який приймає закони--ВР
помилулування оформляється в формі указу і є актом персональної дії..і знову ж таки, його природа така, що не втручається в питання винності/невинності--тобно не втручається у виключну компетенцію суду

- не втручається в компетенцію суду (я і не казав по іншому)
- але змінює наслідки (не змінює основне законодавство, але вказує Актом зміну наслідків за порушення основних законодавчих норм людиною),
 тобто змінює спеціальним законодавчим Актом призначене раніше СУДОВЕ покарання від Кримінального Кодексу на свій Указ. Тобто законодавчий Указ в цьому питанні.


ВР приймає лише та всеосяжно Законодавство України. Згідно яких має діяти також президент України, звісно...
Але президент - законодавчий орган (законодавча ініціатива, яка в частині прикладів - не подається на розгляд ВР, і існує поза необхідні рішення ВР після підписання президента його законодавчих Актів).


По вашому - помилування президентом, це його виконавча воля, чи законодавча???? - виконавчий орган, чи законодавчий???
І по вашому - чи носить така дія президента по суті, також судовий характер (виставляє себе за судову інстанцію, через комісію, в окремому такому положенні)?


Останнє редагування: 17 березня 2021 17:04:53 від Бондар Роман /Tracker/
   
- не втручається в компетенцію суду (я і не казав по іншому)
- але змінює наслідки (не змінює основне законодавство, але вказує Актом зміну наслідків за порушення основних законодавчих норм людиною),
 тобто змінює спеціальним законодавчим Актом призначене раніше СУДОВЕ покарання від Кримінального Кодексу на свій Указ. Тобто законодавчий Указ в цьому питанні.


ВР приймає лише та всеосяжно Законодавство України. Згідно яких має діяти також президент України, звісно...
Але президент - законодавчий орган (законодавча ініціатива, яка в частині прикладів - не подається на розгляд ВР, і існує поза необхідні рішення ВР після підписання президента його законодавчих Актів).


По вашому - помилування президентом, це його виконавча воля, чи законодавча???? - виконавчий орган, чи законодавчий???
І по вашому - чи носить така дія президента по суті, також судовий характер (виставляє себе за судову інстанцію, через комісію, в окремому такому положенні)?


1. президент не встановлює вину. президент не призначає покарання. він тільки звільняє від нього. і це є виняткова компетенція

скільки вже пояснювати, що президент не є законодавчим органом..і укази не є закони... і вони мають нижчу силу.. в принципі

і предметно--в чому я не правий?
   
73% відсотки виборців України проголосували за доброго, суворого, але справедливого царя, який буде залізною рукою керувати країною замість продажного парламенту, уряду та судів. Розстріляє цих крадії як прі Сталінє. Всєм всьо по справедливості.
   
......

скільки вже пояснювати, що президент не є законодавчим органом..і укази не є закони... і вони мають нижчу силу.. в принципі

і предметно--в чому я не правий?

Ок. Президент - виконавчий орган (виконавча структура). ст.106 , 31 пунктів  Конституції (з дуже важким розумінням обсягу з пункту #31 ).
ще про ст.106 Конституції. НАБУ, ДБР туди не входить на призначення/звільнення президентом. - https://www.ukrinform.ua/rubric-polytics/3195746-u-radi-proponuut-priznacati-j-zvilnati-ocilnikiv-nabu-ta-dbr-pisla-zgodi-deputativ.html


Але наступний обсяг документів мені дуже важко зрозуміти, як від назв, так і до застосування:
Акти - Акт Президента України (узагальнення), це є: укази і розпорядження.
--
Укази - (нормативно-правовий акт) нормативний, так і ненормативний (правозастосовний характер). Нормативні укази стосуються до невизначеного кола фізичних та юридичних осіб і мають довгострокову дію. Ненормативні укази мають індивідуальне значення. ==> Укази (сайт президента)
+ .. сприяння президента України в ефективності роботи виконавчої влади у т.ч. з залученням громадськості.
--
Розпорядження - рішення з оперативних, організаційних і кадрових питань ==> Розпорядження (сайт президента)
--
Постанови - (нормативно-правовий акт) - у президента нема таких нормативно правових актів.

- укази і розпорядження, є обов'язковими до виконання на території України.
У мене дууууже багато питань на можливості президента в частині написання Указів. І нема на це відповіді для себе.

На цьому все
і всім подяка.
   
Ок. Президент - виконавчий орган (виконавча структура). ст.106 , 31 пунктів  Конституції (з дуже важким розумінням обсягу з пункту #31 ).
ще про ст.106 Конституції. НАБУ, ДБР туди не входить на призначення/звільнення президентом. - https://www.ukrinform.ua/rubric-polytics/3195746-u-radi-proponuut-priznacati-j-zvilnati-ocilnikiv-nabu-ta-dbr-pisla-zgodi-deputativ.html


Але наступний обсяг документів мені дуже важко зрозуміти, як від назв, так і до застосування:
Акти - Акт Президента України (узагальнення), це є: укази і розпорядження.
--
Укази - (нормативно-правовий акт) нормативний, так і ненормативний (правозастосовний характер). Нормативні укази стосуються до невизначеного кола фізичних та юридичних осіб і мають довгострокову дію. Ненормативні укази мають індивідуальне значення. ==> Укази (сайт президента)
+ .. сприяння президента України в ефективності роботи виконавчої влади у т.ч. з залученням громадськості.
--
Розпорядження - рішення з оперативних, організаційних і кадрових питань ==> Розпорядження (сайт президента)
--
Постанови - (нормативно-правовий акт) - у президента нема таких нормативно правових актів.

- укази і розпорядження, є обов'язковими до виконання на території України.
У мене дууууже багато питань на можливості президента в частині написання Указів. І нема на це відповіді для себе.

На цьому все
і всім подяка.
.      Рома, ты - нардеп?
   
Ок. Президент - виконавчий орган (виконавча структура). ст.106 , 31 пунктів  Конституції (з дуже важким розумінням обсягу з пункту #31 ).
ще про ст.106 Конституції. НАБУ, ДБР туди не входить на призначення/звільнення президентом. - https://www.ukrinform.ua/rubric-polytics/3195746-u-radi-proponuut-priznacati-j-zvilnati-ocilnikiv-nabu-ta-dbr-pisla-zgodi-deputativ.html


Але наступний обсяг документів мені дуже важко зрозуміти, як від назв, так і до застосування:
Акти - Акт Президента України (узагальнення), це є: укази і розпорядження.
--
Укази - (нормативно-правовий акт) нормативний, так і ненормативний (правозастосовний характер). Нормативні укази стосуються до невизначеного кола фізичних та юридичних осіб і мають довгострокову дію. Ненормативні укази мають індивідуальне значення. ==> Укази (сайт президента)
+ .. сприяння президента України в ефективності роботи виконавчої влади у т.ч. з залученням громадськості.
--
Розпорядження - рішення з оперативних, організаційних і кадрових питань ==> Розпорядження (сайт президента)
--
Постанови - (нормативно-правовий акт) - у президента нема таких нормативно правових актів.

- укази і розпорядження, є обов'язковими до виконання на території України.
У мене дууууже багато питань на можливості президента в частині написання Указів. І нема на це відповіді для себе.

На цьому все
і всім подяка.

так написано, що зміст незрозумілий
   
Рома, ты - нардеп?

ні.
а шо поцікавиться не можна?  :shuffle:
я поцікавився, мені все це необхідно.

не нардеп.
   
Ось приклад, коли президент "ніби" не має повноважень на те, як "бути гарантом Конституції"
 згідно не точних границь можливостей відповідно 106 ст. Конституції (частина 31)

Але при тому в моїх заданих питаннях на превентивне "обмеження прав і свобод" персоналізовано до окремих громадян від імені президента - ніби також вважається що він не має таких властивостей/можливостей.

ось тут Увага!!!
Чомусь при повністю розписаних прав діяльності прокурорів на суді, а також судівських рішень і виконавчих структур

- Стерненка хочуть тримати в заручником "системи" як незаконна діяльність обмеження волі, не зважаючи на Закони (рішення суду без клопотання прокурора, рішення не пов'язане з попереднім ходом судового процесу, строки апеляційних оскаржень, а отже і завершення утримування Стерненка в неволі на строк, до рішення апеляційним судом).

- від представників держави (в наданих повноваженнях виключно законами)


СКАНДАЛ! СТЕРНЕНКА МАЮТЬ ВІДПУСТИТИ ВЖЕ СЬОГОДНІ!
58 760 ознайомлень •19 бер. 2021 р.



 
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія