Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Депутати не можуть визначитись, про діяльність президента в Виконавчій Гілці влади

В перший день роботи Верховної Ради цього тижня, депутат ___ Сергій Власенко декілька разів випинається, розповідаючи, що президент України не має права повноважень втручатись в виконавчу гілку влади (згідно окремих рішень Конституційного Суду). Але при цьому депутат зазначає, що президент має право займатись безпековою частиною.

Тут виходить повна суперечність прав, обов'язків, і взагалі посадової діяльності президента України, оскільки безпекова частина (СБУ) також є виконавчою гілкою влади.

Взагалі депутати не можуть на цей час визначити першість повноважень або втручання (в корекцію) повноважень і запобігання зловживанням владою кожної гілки влади в Україні.

Тому є справжнє не визначення або нерозуміння функціональної важливості роботи президента.

З одного боку у нас законодавча першість - парламентська, бо в нас парламентсько-президентська держава.
А з іншого боку у нас президент в діяльності ще НЕ обмежений виключно до представницьких функцій в зовнішньої політиці держави і не обмежений посадою виключно до вузької діяльності, як "підписних міжнародних угод".

ТРАГЕДІЯ
16.03.2021, вівторок, місце подій: Верховна Рада.

https://www.facebook.com/aka.Lamaka/posts/2717894155167776 - FaceBook (Aka.Lamaka)
   
Маячня. В Конституції читко прописані повноваження Президента, які стосуються і законодавчих - зокрема, видання обов'язкових для виконання Указів В МЕЖАХ ПОВНОВАЖЕНЬ, а не про санкції; виконавчих - керівництво обороною, безпекою; судових - здійснення помилування, призначення суддів. Детально можна прочитати В ШКІЛЬНОМУ ПІДРУЧНИКУ з правознавства, наприклад. Або в підручнику з конституційного права, або в НПК до Конституції.
Якщо ДУПУтати-  де- і прихильники певної політсили, то тут нічого не вдієш.
   
яке ж ви тупе ...

прихильники певної політсили...
   
укази вже дорівнюють законам...
упрт таке упрт
   
Згідно теорії, президенту виділяють окрему частину впливу в управлінні в виконавчій гілці влади.
Президент не виконує безпосередньо репресивну функцію виконавчої влади, також президент не займається безпосередньо ресурсним забезпеченням. а от управлінську і право на законодавчу ініціативу (законодавча функція) та законодавчу оцінку (малесенька частка регуляторної функції) президент України ще має право.

Ось тільки все погано розписано в українському законодавстві згідно принципового розуміння "функцій і прав втручання президента".

Може перед законодавчою творчістю Верховної Ради треба попросити науковців систематизувати діяльність президента в повних багатосторінкових схемах і презентаціях, згідно існуючого законодавства?
 ... а потім для Верховної Ради порівняти з теоретичними повноваженнями, та необхідною? Тобто попросити науковців провести абсолютний лікбез для парламентаріїв перед їх великою роботою в змінах і виправленнях законодавства стосовно діяльності президента.

Цитата, одної з безлічі книг:
 На основі проведеного аналізу автор (Кунцевич М.П.) пропонує власну класифікацію функцій виконавчої влади, до яких відносить управлінську, регулятивну, репресивну, контрольну, правозабезпечувальн у, правозахисну та функцію ресурсного забезпечення.

PDF: https://core.ac.uk/download/pdf/324277757.pdf

Існує ще багато ознак і методів роботи виконавчої влади.
Але звичайний мешканець України повинен повністю розуміти, однозначно - що може, і як може, чи не може втручатись президент України в управління виконавчої гілки влади. Так щоб запобігти перевищенням повноважень, а також щоб у самого не виникло можливостей "захоплення влади".

ЗАПОБІЖНИКИ

Проте ми маємо ВЕЛИКУ ПРІРВУ в швидкості реагування.
Бюрократична система не дозволяє робити швидкісний розгляд діяльності на запити президента
до представників вищої гілки влади в трикутнику "законодавча-виконавча-судова" влада.

Це означає що держава має не досконалу систему запобігання проти перевищення повноважень або зловживань представниками (підозри на таку діяльність) на вищому державному рівні, що може напряму порушувати безпекову частину існування держави Україна.


Таку функцію запобіжника, ніби і хочеться щоб надати президенту,
(його подання, з поясненнями через особливу прописану законодавством привілею майже до рівня приказу..., та з правом на моментальне зворотне рішення на підтвердження чи обґрунтування відміни з середини конкретної виконавчої / законодавчої чи судової структури).
Хіба не так раніше працювали постанови або "декрети" президента Кучми? тільки тоді вони були нажаль в односторонньому порядку, як президентсько-парламентська держава.
   
Маячня. В Конституції читко прописані повноваження Президента, які стосуються і законодавчих - зокрема, видання обов'язкових для виконання Указів В МЕЖАХ ПОВНОВАЖЕНЬ, а не про санкції; виконавчих - керівництво обороною, безпекою; судових - здійснення помилування, призначення суддів. Детально можна прочитати В ШКІЛЬНОМУ ПІДРУЧНИКУ з правознавства, наприклад. Або в підручнику з конституційного права, або в НПК до Конституції.
Якщо ДУПУтати-  де- і прихильники певної політсили, то тут нічого не вдієш.

а ти взагалі загнався
   
Згідно теорії, президенту виділяють окрему частину впливу в управлінні в виконавчій гілці влади.
Президент не виконує безпосередньо репресивну функцію виконавчої влади, також президент не займається безпосередньо ресурсним забезпеченням. а от управлінську і право на законодавчу ініціативу (законодавча функція) та законодавчу оцінку (малесенька частка регуляторної функції) президент України ще має право.

Ось тільки все погано розписано в українському законодавстві згідно принципового розуміння "функцій і прав втручання президента".

Може перед законодавчою творчістю Верховної Ради треба попросити науковців систематизувати діяльність президента в повних багатосторінкових схемах і презентаціях, згідно існуючого законодавства?
 ... а потім для Верховної Ради порівняти з теоретичними повноваженнями, та необхідною? Тобто попросити науковців провести абсолютний лікбез для парламентаріїв перед їх великою роботою в змінах і виправленнях законодавства стосовно діяльності президента.

Цитата, одної з безлічі книг:
 На основі проведеного аналізу автор (Кунцевич М.П.) пропонує власну класифікацію функцій виконавчої влади, до яких відносить управлінську, регулятивну, репресивну, контрольну, правозабезпечувальн у, правозахисну та функцію ресурсного забезпечення.
PDF: https://core.ac.uk/download/pdf/324277757.pdf

Існує ще багато ознак і методів роботи виконавчої влади.
Але звичайний мешканець України повинен повністю розуміти, однозначно - що може, і як може, чи не може втручатись президент України в управління виконавчої гілки влади. Так щоб запобігти перевищенням повноважень, а також щоб у самого не виникло можливостей "захоплення влади".

ЗАПОБІЖНИКИ

Проте ми маємо ВЕЛИКУ ПРІРВУ в швидкості реагування.
Бюрократична система не дозволяє робити швидкісний розгляд діяльності на запити президента
до представників вищої гілки влади в трикутнику "законодавча-виконавча-судова" влада.

Це означає що держава має не досконалу систему запобігання проти перевищення повноважень або зловживань представниками (підозри на таку діяльність) на вищому державному рівні, що може напряму порушувати безпекову частину існування держави Україна.

Таку функцію запобіжника, ніби і хочеться щоб надати президенту,
(його подання, з поясненнями через особливу прописану законодавством привілею майже до рівня приказу..., та з правом на моментальне зворотне рішення на підтвердження чи обґрунтування відміни з середини конкретної виконавчої / законодавчої чи судової структури).
Хіба не так раніше працювали постанови або "декрети" президента Кучми? тільки тоді вони були нажаль в односторонньому порядку, як президентсько-парламентська держава.

втручання президента в діяльність виконавчої гілки є винятковими і прописаними для окремих компетенцій чи ситуацій...
так само повинно бути встановлено для парламенту, який має ВИКЛЮЧНУ законодавчу компетенцію..
   
втручання президента в діяльність виконавчої гілки є винятковими і прописаними для окремих компетенцій чи ситуацій...

Мені вже не мало рочків, але досі не знаю ті "окремі компетенції чи ситуації..."
Так само і для всього народу ,якщо не знаємо як контролюючий орган діяльності президента - його функцій - не можемо нормально існувати як держава.


так само повинно бути встановлено для парламенту, який має ВИКЛЮЧНУ законодавчу компетенцію..

У президента ніби була можливість "вето", а в парламенті знову "подолання вето". Питання про повернення президентом на доробку - не пам'ятаю.
мені це вважається великою проблемою у строках виконання, особливо коли стосується "безпекового питання" , і коли хтось з цих двох сторін "форсує" антиукраїнські закони, або навпаки ветує закони "підвищення безпекової якості держави".
   
Так, президент тепер ніби не повинен створювати аби які закони (законодавча компетенція.. на створення одноосібних законодавчих актів),
але я особисто вважаю на необхідність стислих термінів, дуже стислих, якщо на законодавчу чи виконавчу ініціативу подання відбудеться від президента.

Тобто, якщо вважатиме президент когось тимчасово "невиїздним" до розглянення деяких питань... він повинен мати таку контрольно-репресивну функцію для цього....
А далі, звісно з чинного законодавства, вчасна робота відповідних виконавчих структур на підтвердження чи спростування.
І я завжди вважав, що така функція є у президента, якщо це стосується безпеки держави (тобто Президент + СБУ).
А якщо така функція є, і вона прописана - то якого "Ф.хyz" у нас повтікали закордон багато державних зрадників та диверсантів, економічних злочинцыв державного рывня ... без того необхідного запобіжника "про тимчасово невиїздних осіб /превентивне затримання", який повинен бути у президента.

Останнє редагування: 16 березня 2021 15:08:21 від Бондар Роман /Tracker/
   
втручання президента в діяльність виконавчої гілки є винятковими і прописаними для окремих компетенцій чи ситуацій...
так само повинно бути встановлено для парламенту, який має ВИКЛЮЧНУ законодавчу компетенцію..
.     Ты - загнался? А как же компетенция по формированию кабмина, если - ВЫКЛЮЧНО?
   
.     Ты - загнался? А как же компетенция по формированию кабмина, если - ВЫКЛЮЧНО?

Arthorius , стостовно кабміна не писав, але ви , U2 , тут помиляєтесь.

Створення КабМіну це:
 -  формування представників виконавчої гілки влади.
 - тобто створення вищої державної виконавчої влади, в яку входить у т.ч. міністр МВС.

Люди в КабМіні - це НЕ створення законів, а створення виключно внутрішніх виконавчих розпоряджень різного типу.
Закони вони вже давно не пишуть, а пишуть тільки підзаконні акти.

- Десь  про КабМін я помиляюсь??? Ніби вважається що своїми постановами вони тільки формують (та обмежують) методи додержання законів, якщо їм надані такі права основними законами.
Це виходить, виконавчий орган, з обмеженою і трохи цікавим доступом до законодавчої творчості.

Даю довідку:
як приклад, було в деякий час багато судових спорів проти податкової системи.
Оскільки податківці - це виконавчий орган, зі своїм обсягом "підзаконних актів".
Їх виконавчі рішення мають спірні питання у судах, на основі законодавчої основи (тобто звернення позивачів до законів, на відповідність підзаконних актів виконавчої стуктури).

   
Мені вже не мало рочків, але досі не знаю ті "окремі компетенції чи ситуації..."
Так само і для всього народу ,якщо не знаємо як контролюючий орган діяльності президента - його функцій - не можемо нормально існувати як держава.


У президента ніби була можливість "вето", а в парламенті знову "подолання вето". Питання про повернення президентом на доробку - не пам'ятаю.
мені це вважається великою проблемою у строках виконання, особливо коли стосується "безпекового питання" , і коли хтось з цих двох сторін "форсує" антиукраїнські закони, або навпаки ветує закони "підвищення безпекової якості держави".

– встановлена в ч. 4 ст. 94 Конституції України вимога щодо повторного прийняття закону (подолання вето) Верховною Радою України не менш як двома третинами від її конституційного складу поширюється лише на закони, пропозиції Президента України до яких повністю або частково відхилені. Ця вимога стосується прийняття закону в цілому;

а стосовно форсування антиукраїнських законів...якщо вето подолане, то нема на то ради...
хоча я б то трохи не так написав...але всім пох...

і знову ж таки санкційні компетенці: педро вам ще ту свиню підсунув з тим законом...
   
Arthorius , стостовно кабміна не писав, але ви , U2 , тут помиляєтесь.

Створення КабМіну це:
формування представників виконавчої гілки влади.
 - тобто створення вищої державної виконавчої влади, в яку входить у т.ч. міністр МВС.

Люди в КабМіні - це НЕ створення законів, а створення виключно внутрішніх виконавчих розпоряджень різного типу.
Закони вони вже давно не пишуть, а пишуть тільки підзаконні акти.

- Десь  про КабМін я помиляюсь??? Ніби вважається що своїми постановами вони тільки формують (та обмежують) методи додержання законів, якщо їм надані такі права основними законами.
Це виходить, виконавчий орган, з обмеженою і трохи цікавим доступом до законодавчої творчості.

Даю довідку:
як приклад, було в деякий час багато судових спорів проти податкової системи.
Оскільки податківці - це виконавчий орган, зі своїм обсягом "підзаконних актів".
Їх виконавчі рішення мають спірні питання у судах, на основі законодавчої основи (тобто звернення позивачів до законів, на відповідність підзаконних актів виконавчої стуктури).


вормування виконавчої гілки не значить наявність виконавчих компетенцій
   
Так, президент тепер ніби не повинен створювати аби які закони (законодавча компетенція.. на створення одноосібних законодавчих актів),
але я особисто вважаю на необхідність стислих термінів, дуже стислих, якщо на законодавчу чи виконавчу ініціативу подання відбудеться від президента.

Тобто, [b]якщо вважатиме президент когось тимчасово "невиїздним"[/b] до розглянення деяких питань... він повинен мати таку контрольно-репресивну функцію для цього....[/b]
А далі, звісно з чинного законодавства, вчасна робота відповідних виконавчих структур на підтвердження чи спростування.
І я завжди вважав, що така функція є у президента, якщо це стосується безпеки держави (тобто Президент + СБУ).
А якщо така функція є, і вона прописана - то якого "Ф.хyz" у нас повтікали закордон багато державних зрадників та диверсантів, економічних злочинцыв державного рывня ... без того необхідного запобіжника "про тимчасово невиїздних осіб /превентивне затримання", який повинен бути у президента.

абсолютно неприпустимо
   
ось пригадую в середині 90х був чи то закон чи декрет згідно якого можна було затримати особу за рішенням опера, погодженого з начальником райвідділу на строк до 30 днів....
і довго воно протрималося? приблизно півтора роки
   
ось пригадую в середині 90х був чи то закон чи декрет згідно якого можна було затримати особу за рішенням опера, погодженого з начальником райвідділу на строк до 30 днів....
і довго воно протрималося? приблизно півтора роки

та я розумію, в основі на маніпуляції "нашкодити будь кому".

Але я більш нагадую на функцію президента, як особлива "політична постать", через яку велика відповідальність,
якщо необхідне затримання людини раніше рішень виконавчих органів (бюрократичних кабінетів) (раніше ніж можливо висунути підозру, та відкриття кримінальної справи).
І я навіть вказав причину - якщо питання державної зради, безпеки держави, економічних злочинів які суттєво впливають на роботу держави.

Тобто про надання таких прав виключно президенту, при виключних обставинах на прохання (роз'яснення йому суті питання).
Саме тому у нас і не можуть просто так навіть СБУ без відкриття кримінальної справи та без підтверджених підозр - затримувати особу...

Саме й тому ця функція в особливих випадках повинна бути превентивною, і тільки у можливостях у президента.

Останнє редагування: 16 березня 2021 16:42:02 від Бондар Роман /Tracker/
   
вормування виконавчої гілки не значить наявність виконавчих компетенцій

цього я не зрозумів, не можу нікуди притулити... до чого те ствердження.
   
та я розумію, в основі на маніпуляції "нашкодити будь кому".

Але я більш нагадую на функцію президента, як особлива "політична постать", через яку велика відповідальність,
якщо необхідне затримання людини раніше рішень виконавчих органів (бюрократичних кабінетів) (раніше ніж можливо висунути підозру, та відкриття кримінальної справи).
І я навіть вказав причину - якщо питання державної зради, безпеки держави, економічних злочинів які суттєво впливають на роботу держави.

Тобто про надання таких прав виключно президенту, при виключних обставинах на прохання (роз'яснення йому суті питання).
Саме тому у нас і не можуть просто так навіть СБУ без відкриття кримінальної справи та без підтверджених підозр - затримувати особу...

Саме й тому ця функція в особливих випадках повинна бути превентивною, і тільки у можливостях у президента.

ваша пропозиція-то підміна функції правосуддя.. той закон з 90х на то не претендував..у вас же намір надати президентові невластиві повноваження..знову ж таки як і по темі з санкціями
   
цього я не зрозумів, не можу нікуди притулити... до чого те ствердження.

то що президент має якийсть стосунок до призначення певних міністрів--то не значить що він здійснює виконавчу владу
   
Arthorius , стостовно кабміна не писав, але ви , U2 , тут помиляєтесь.

Створення КабМіну це:
формування представників виконавчої гілки влади.
 - тобто створення вищої державної виконавчої влади, в яку входить у т.ч. міністр МВС.

Люди в КабМіні - це НЕ створення законів, а створення виключно внутрішніх виконавчих розпоряджень різного типу.
Закони вони вже давно не пишуть, а пишуть тільки підзаконні акти.

- Десь  про КабМін я помиляюсь??? Ніби вважається що своїми постановами вони тільки формують (та обмежують) методи додержання законів, якщо їм надані такі права основними законами.
Це виходить, виконавчий орган, з обмеженою і трохи цікавим доступом до законодавчої творчості.

Даю довідку:
як приклад, було в деякий час багато судових спорів проти податкової системи.
Оскільки податківці - це виконавчий орган, зі своїм обсягом "підзаконних актів".
Їх виконавчі рішення мають спірні питання у судах, на основі законодавчої основи (тобто звернення позивачів до законів, на відповідність підзаконних актів виконавчої стуктури).
.     Рома, ты ошибаешься. Арториус написал ВЫКЛЮЧНО. Остальное - чушь от тебя. И не нужно цитировать учебник.
   
та я розумію, в основі на маніпуляції "нашкодити будь кому".

Але я більш нагадую на функцію президента, як особлива "політична постать", через яку велика відповідальність,
якщо необхідне затримання людини раніше рішень виконавчих органів (бюрократичних кабінетів) (раніше ніж можливо висунути підозру, та відкриття кримінальної справи).
І я навіть вказав причину - якщо питання державної зради, безпеки держави, економічних злочинів які суттєво впливають на роботу держави.

Тобто про надання таких прав виключно президенту, при виключних обставинах на прохання (роз'яснення йому суті питання).
Саме тому у нас і не можуть просто так навіть СБУ без відкриття кримінальної справи та без підтверджених підозр - затримувати особу...

Саме й тому ця функція в особливих випадках повинна бути превентивною, і тільки у можливостях у президента.
.     Президент сам побежит затрымувать?
   
укази вже дорівнюють законам...
упрт таке упрт
Спеціально для тупих зелених упизднів, нема коли шукати щось більш розлоге.
Читай, небого: https://arm.naiau.kiev.ua/books/konst_pu/rozdil/rozdil9.html

Або тут: https://pidru4niki.com/1931071046913/pravo/kompetentsiya_povnovazhennya_prezidenta_ukrayini
2. Законодавчі повноваження - права та обов'язки Президента України у сфері розробки, прийняття і набуття чинності законами України:"на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України (ч. З ст. 106 Конституції України) та ін."
 Я тобі казав про підручники, але ви, зелень, в школі підручниками жопу витирали, не вириваючи сторінок, то хоч оці почитай.

Останнє редагування: 16 березня 2021 21:03:07 від Генрих Германович
   
то що президент має якийсть стосунок до призначення певних міністрів--то не значить що він здійснює виконавчу владу

тоді треба розібратись ще з вашими аргументами, які функції повинен нести президент.
Я вже обумовив, що "якщо вважати президента тільки з представницкими функціями в міждержавних відносинах", то це хоч і можливо, все одно не задовольняє мої потреби як громадянина.

То якщо ви кажете, про призначення міністрів, я цього непіднімав. Я казав окремо про виконавчу гілку влади, де КабМін є верхівкою виконавчої влади.
І при тому статистично з "частковим впливом президента" на цю гілку через призначення міністрів ,підконтрольних президенту (силовики).


То по нашому з вами діалогу, виходить...
що по вашому президент взагалі не повинен мати ніякої відповідальності
і ніяких відносин до трикутника влади у внутрішніх справах держави.
   
Але давайте задам більш глобальне питання ЗНОВУ:
- які функції повинен нести президент, і чи має втручатись у внутрішню діяльність держави  (наданні йому таких прав ... по законодавству).
- якщо ви вважатиме, що президент тільки формальна посада, то будь ласка поясніть, чим це буде краще для великої держави України, аніж держави "розміром з Болгарію".

Я ЗІ СВОГО БОКУ ПОЯСНЮЮ, що для нашої держави ЗАРАНО обмежувати президента лише представницькими функціями, в той час коли у нас повний безлад (розпущеність або обмеженість) в системі виконавчої гілки.
А так хоч буде політична відповідальність , на конкретній (не скритній особі).


Я показав своє бачення, і не вбачаю те "не властивим", чи точніше не вважаю суперечним, на теперішній стан державотворення.
 Бо я вказав форму розмови, що потрібно для посади президента на закриття "прогавин" законодавства і виконавчих структур, а не як властиво і не властиво "в посаді президента, від існуючих законів, чи толерастії".

Тому
----
поки ви не в праві мені казати чим має займатись президент і що не властиво йому а що властиво в рамках державної необхідності.
доки не скажете основний принцип чого ви хочете від президента.

І чого ви хочете для ефективності роботи виконавчої гілки влади у відношенні запобігання (і реагування) на ухиляння додержання законів громадянами.

   
Президент сам побежит затрымувать?

Повноваження і права на "папірець", у нього ціла підконтрольна частина СБУ, та навіть не виключає можливості співробітництва з МВС.
- мабуть ще зарано вас назвати "тупим".


Просто треба перевірити і передивитись "конституційність" таких дій, та вірно прописати або перечитати повноваження президента. в той бік.

"Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина."
- тут також працює система, що у аби якої людини (порушника) закінчуються права, там де вона переступила (порушила) права і свободи інших.

Якщо це проблема рівня держави ... то хто і як повинен затримувати? Простий виконавець і робітник прокуратури? чи може також потрібна допомога- офіційний дозвіл вищого представництва держави для поліпшення внутрішньої перевірки в державі підозрюваної особи, і в деяких випадках на упередження? Президент - не прокурор, він не обмежений прокурорськими процедурами. Але він має права дати фору на повноцінне виконання прокурорських перевірок.

Останнє редагування: 16 березня 2021 21:32:54 від Бондар Роман /Tracker/
   

Або тут: https://pidru4niki.com/1931071046913/pravo/kompetentsiya_povnovazhennya_prezidenta_ukrayini
2. Законодавчі повноваження - права та обов'язки Президента України у сфері розробки, прийняття і набуття чинності законами України:"на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України (ч. З ст. 106 Конституції України) та ін."
 Я тобі казав про підручники, але ви, зелень, в школі підручниками жопу витирали, не вириваючи сторінок, то хоч оці почитай.

Ви писали до Arthorius,

Дякую, сильна цитата.
Та ще й на діючому законодавстві, щодо повноважень президента, а отже і відповідальності (на функціональність, діяльність і бездіяльність).
   
Спеціально для тупих зелених упизднів, нема коли шукати щось більш розлоге.
Читай, небого: https://arm.naiau.kiev.ua/books/konst_pu/rozdil/rozdil9.html

Або тут: https://pidru4niki.com/1931071046913/pravo/kompetentsiya_povnovazhennya_prezidenta_ukrayini
2. Законодавчі повноваження - права та обов'язки Президента України у сфері розробки, прийняття і набуття чинності законами України:"на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України (ч. З ст. 106 Конституції України) та ін."
 Я тобі казав про підручники, але ви, зелень, в школі підручниками жопу витирали, не вириваючи сторінок, то хоч оці почитай.


ти мене вчити хочеш?...конкретно упорт...в теперішніх посібниках і не таких глупств начитаєшся...
значить ви колективно ібанулися разом з авторами підручника
   
Ви писали до Arthorius,

Дякую, сильна цитата.
Та ще й на діючому законодавстві, щодо повноважень президента, а отже і відповідальності (на функціональність, діяльність і бездіяльність).

і ти туда ж...

виділене стосується права законодавчої ініціативи...
якщо логічно продовжувати твою думку, что будь якого сіб"єкта законодавчої ініціативи можна вважати таким, який наділений законодавчими повноваженнями...а це нонсенс
   
і те що президент підписує закон не робить його законодавчим органом
   
і ти туда ж...

виділене стосується права законодавчої ініціативи...
якщо логічно продовжувати твою думку, что будь якого сіб"єкта законодавчої ініціативи можна вважати таким, який наділений законодавчими повноваженнями...а це нонсенс


... Як раніше казали тут на ФУПі: "тема секса не розкрита".

Тобто я вас не розумію. І розумію законодавчу ініціативу, окремо від повноважень. Повноваження можуть включати в себе впровадження законодавчих норм/актів.
Законодавча ініциатива у кожного громадянина.
Впровадження  (закріплення) законодавчої ініціативи, тільки представниками влади, у відповідності наданих повноважень.

Останнє редагування: 16 березня 2021 22:15:59 від Бондар Роман /Tracker/
   
... Як раніше казали тут на ФУПі: "тема секса не розкрита".

Тобто я вас не розумію. І розумію законодавчу ініціативу, окремо від повноважень.
Законодавча ініциатива у кожного громадянина.
Впровадження  (закріплення) законодавчої ініціативи, тільки представниками влади, у відповідності наданих повноважень.

законодавча ініціатева належить виключному колу суб"ктів...в т.ч. президенту, а аж ніяк не кожному громадянину
   
... Як раніше казали тут на ФУПі: "тема секса не розкрита".

Тобто я вас не розумію. І розумію законодавчу ініціативу, окремо від повноважень.
Законодавча ініциатива у кожного громадянина.
Впровадження  (закріплення) законодавчої ініціативи, тільки представниками влади, у відповідності наданих повноважень.

законодавча ініціатива то є складова конституційних повноважень президента як глави держави
   
московские сеют смуту ?

а уисломолочні упорюються...
ПС
йогурт кращий за сметану
   

законодавча ініціатева належить виключному колу суб"ктів...в т.ч. президенту, а аж ніяк не кожному громадянину


ахаха!!!!!!   :patsak:

Законодавча ініціатива - це коли аби який громадянин може створити законопроект і подати через Верховну Раду (це і є слово = ініціатива).
Але впровадження такої ініціативи виключно закріплене за Верховною Радою.
   

законодавча ініціатива то є складова конституційних повноважень президента як глави держави

Законодавча ініціатива президента - Це особливість, яка привілейована і обов'язково розглядається Верховною Радою, якщо це законопроекти від президента. (Таке є, але таке не прописано, але є .... ) ....  :rotate:

Законодавче впровадження президентом, через "Акти Президента України", це особлива  реалізація прав президента на основі його ініціативи (законодавчої). Ініціатива - не є самим впровадженням / реалізацією законодавчих актів.
   
Законодавча ініціатива президента - Це особливість, яка привілейована і обов'язково розглядається Верховною Радою, якщо це законопроекти від президента. (Таке є, але таке не прописано, але є .... ) ....  :rotate:

Законодавче впровадження президентом, через "Акти Президента України", це особлива  реалізація прав президента на основі його ініціативи (законодавчої). Ініціатива - не є самим впровадженням / реалізацією законодавчих актів.
.    Рома, ты погряз в учебниках, и за деревьями леса не видиш. Ты ошибаешься. Там, в конституции, есть статья, которая относит президента к субъектам законодательной инициативы. Такэ пропысано. Но ты не читатель, ты - писатель.
   
Законодавча ініціатива президента - Це особливість, яка привілейована і обов'язково розглядається Верховною Радою, якщо це законопроекти від президента. (Таке є, але таке не прописано, але є .... ) ....  :rotate:

Законодавче впровадження президентом, через "Акти Президента України", це особлива  реалізація прав президента на основі його ініціативи (законодавчої). Ініціатива - не є самим впровадженням / реалізацією законодавчих актів.

та будь яка законодавча ыныцыатива розглядаэться верховною радою....
а ыныцыатива ---э подання ы реэстрацыя проекту
про що тут?
   
.    Рома, ты погряз в учебниках, и за деревьями леса не видиш. Ты ошибаешься. Там, в конституции, есть статья, которая относит президента к субъектам законодательной инициативы. Такэ пропысано. Но ты не читатель, ты - писатель.

Ок , класно, зрозумів.
Президент - законодавчий.
не тільки в контексті словосполучення "законодавчій ініціативи" , але й взагалі - робота президента - законодавча.

Повертаючись до прикладу, коли я "хочу щоб було, чи вважаю що у президента є такі права" - на законодавчу ініціативу (у вигляді Постанови / Акта Президента України), на тимчасову заборону про невиїзд окремої особи за кордон, до повного з'ясування обставин на підставі наведених фактів.
- то він виконуватиме свою законодавчу функцію.

Надалі, по його законодавчому Акту, виконавчі органи перевірятимуть чи дійсно та особа відповідає необхідному обмеженню прав і свобод, чи ні.
І як висновок всіх цих діянь не вказаний час, за який людину повинно повернути до звичайного життя без обмежень виїзду.
Але згідно виконавчих законів - розгляд справ і навіть наступне тимчасове затримання підозрюваних осіб має свої граничні прописані строки. Без наслідків для державних виконавців, але з імовірним моральними, економічними втратами, на цей період для тій особи.

Останнє редагування: 17 березня 2021 11:41:03 від Бондар Роман /Tracker/
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія