Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В імейлі співробітникам Ілон Маск попередив про можливість банкрутсва SpaceX.

А что, у них нет выбора? Они что не могут уволится и пойти работать в макдональдс?

Тому то і дивно. Хтось гіперболізує  :)
   
Тому то і дивно. Хтось гіперболізує  :)
хотів би я такі компенсації за роботу в спейсікс
   
Вы батенька клинический идиот  :lol:

Та их тут несколько, во главе с канадским конспиролухом …
Один пишет что Маск продаёт акции что бы выплатить дивиденды.
Второй пишет что Маск берет кредиты и скупает акции.
А конспиролух бьется в падучей что люди работают в компаниях Маска за зарплату :lol:
   
Як будь який новий, динамічний, швидко зростаючий бізнес, вимагає швидких змін в приоритетах розвитку та відповідно в людському капіталі що може реалізувати ідеї.

Ніхто нікому не гарантує пожиттєве працевлаштування. Навіть в компаніях як Colgate-Palmolive. Якщо ти в правильний час з правильним набором знань, ти можеш забезпечити собі вихід на пенсію в 25 років за декілька років праці в молодих компаніях, як в Маска. Якщо твої знання та досвід більше не підходять, то отримуєш компенсаційний пакет, який може були досить значним, і шукаєш нову роботу або виходиш на пенсію.

Цій грі вже багато десятиліть. Правила гри відомі. Великий ризик але велика нагорода, або меньший ризик але меньша винагорода. Кожен обирає сам.

P.S. В мене знайома відхилила запрошення на роботу в SpaceX, саме тому що знала що робота займе все її життя, і це не було в її приоритетах на той час.
   
Банкротство в США часто делают умышленно, когда хотят сбросить балласт лишних обязательств

Це одна сторона медалі.

Але скоріше всього тут є і інша. Маск шантажем банкрутства свого розпіареного проекту грубо викручує руки урядові США. Вимагаючи ще більших урядових вливань і пільг.

 Давайте гроші, а інакше залишитесь без «вітчизняного космічного перевізника» і знову підете з поклоном до московитів щоб вони вас возили в космос.

Останнє редагування: 3 грудня 2021 18:31:11 від Маковій
   
Це одна сторона медалі.

Але скоріше всього тут є і інша. Маск шантажем банкрутства свого розпіареного проекту грубо викручує руки урядові США. Вимагаючи ще більших урядових вливань і пільг.

 Давайте гроші, а інакше залишитесь без «вітчизняного космічного перевізника» і знову підете з поклоном до московитів щоб вони вас возили в космос.

Не зовсім так. Маск попросив всіх робітників повернутись до роботи в Hawthorn, Каліфорнія під час дня Благодаріння, сказав що він буде сам всю святкові ночі на виробництві.

Як завжди, Маск обіцяє або велику нагороду за працю, або всі залишаться без роботи, бо вони працюють на двох проектах одночасно які вимагають багатоміліардні капітальні вкладення.

Ні про яку державу тут мова не йде. Для Маска така ситуація не вперше, те само було з Теслою яка мала капітал тільки на тиждень роботи. Тоді Маск зателефонував в Apple щоб запропонувати партнерство в обмін на капітал щоб компанія могла продовжити роботу. Але Кук не відповів на його дзвінок.
   
4 сторінки - і нема пояснення що за складна технічна проблема. На ФУПі навіть найскладніша проблема вирішується за пару годин. :) 
   
Ви так і не зрозуміли! Часи таких фірм,чи концернів минули. Може повернуться рочків за 50-80,але зараз настають часи малого високотехнологічног о бізнеса,стартапів щось таке.  Не вірите? Побачите. Та вже все видно.
   
Ви так і не зрозуміли! Часи таких фірм,чи концернів минули. Може повернуться рочків за 50-80,але зараз настають часи малого високотехнологічног о бізнеса,стартапів щось таке.  Не вірите? Побачите. Та вже все видно.

Так, є такі тенденції.

Зараз великі компанії потихенько ліквідовують всю свою периферію і віддають її на аутсорсінг, маленьким фірмочкам а то і контракторам-одинакам. Так виходить дешевше, ніж тримати 100500 різних підрозділів і роздуті штати працівників в тих підрозділах, які рахуються в структурі компанії. З відповідними соціальними зобов‘язаннями до тих працівників. А маленька фірмочка чи одинак вже сам якось крутиться. І в них як правило ніяких бенефітів немає. За рахунок цього все дешевше.

Але основне виробництво великі компанії залишають в себе. Тому що весь прибуток саме із цього виробництва.

Тут звичайний голий грошовий інтерес - здешевити виробництво і зменшити свпутні витрати. От і вся тенденція.
   
4 сторінки - і нема пояснення що за складна технічна проблема. На ФУПі навіть найскладніша проблема вирішується за пару годин. :) 

Проблем кілька. І вони тісно пов‘язані.

Перша, це те, що Маск по суті використовує технології середини 20-го віку. Яким вже майже 100 років. І тому він вперся в технологічну стелю, яку даними технологіями не пробити. Треба щось принципово нове. Той самий ПРОРИВ. А він (прорив) навіть не проглядається.

Друга - гроші. Маск замахнувся на не багато і не мало - на СВІТОВЕ ФІНАНСУВАННЯ.  Тобто НЕОБМЕЖЕНІ КОШТИ. Розпіаривши проект колонізації Марса. При існуючих на сьогодні технологіях це НЕМОЖЛИВО. І всі це розуміють. А тому ніякого такого світового фінанчування не передбачається. А Маск вже вкусив смак великих грошей які приходять дуже швидко, я б сказав стрімко. І тут він починає розуміти, що він із мессії перетворюється в «ОДНОГО ІЗ» цілого ряду кокурентів на космічних перевезеннях. І ті конкуренти вже дихають йому в спину. Тому інвестори вже чешуть рєпу - в кого краще вкладатись. Хоч ще зовсім недавно був лише один Маск.

Ну і слава. Маск вже також звик бути один на цьому гламурному олімпі. А тут замість світла софітів Маск отримав банальну рутинну гонку в натовпі таких же як і він сам. І ще невідомо чи він прийде першим. Тому він додушує останні соки із своїх працівників «давай-давай-давай», змушуючи працювати навіть в сімейні свята ночами і погрожує розігнати всіх нафіг (збанкрутовати), якщо вони погано працюватимуть.

Ну і попутно тиск на уряд - думай-те, а то залишитесь без вітчизняного первізника і поповзете просити московитів возити щось в космос.
   
Так, є такі тенденції.

Зараз великі компанії потихенько ліквідовують всю свою периферію і віддають її на аутсорсінг, маленьким фірмочкам а то і контракторам-одинакам. Так виходить дешевше, ніж тримати 100500 різних підрозділів і роздуті штати працівників в тих підрозділах, які рахуються в структурі компанії. З відповідними соціальними зобов‘язаннями до тих працівників. А маленька фірмочка чи одинак вже сам якось крутиться. І в них як правило ніяких бенефітів немає. За рахунок цього все дешевше.

Але основне виробництво великі компанії залишають в себе. Тому що весь прибуток саме із цього виробництва.

Тут звичайний голий грошовий інтерес - здешевити виробництво і зменшити свпутні витрати. От і вся тенденція.
------------------------------------------------
Це поки що проміжна тенденція. Але все йде до малого бізнесу. Трохи дивно,але реальні сісілісти саме за монополії.
   
Так, є такі тенденції.

Зараз великі компанії потихенько ліквідовують всю свою периферію і віддають її на аутсорсінг, маленьким фірмочкам а то і контракторам-одинакам. Так виходить дешевше, ніж тримати 100500 різних підрозділів і роздуті штати працівників в тих підрозділах, які рахуються в структурі компанії. З відповідними соціальними зобов‘язаннями до тих працівників. А маленька фірмочка чи одинак вже сам якось крутиться. І в них як правило ніяких бенефітів немає. За рахунок цього все дешевше.

Але основне виробництво великі компанії залишають в себе. Тому що весь прибуток саме із цього виробництва.

Тут звичайний голий грошовий інтерес - здешевити виробництво і зменшити свпутні витрати. От і вся тенденція.
такий підхід неминуче відбивається на якості і призводить до збільшення браку
   
такий підхід неминуче відбивається на якості і призводить до збільшення браку

Нічого подібного.

Виробництво і все з ним звязане нікому не віддається. На ауосорсінг віддається все другорядне, яке безпосередньо до виробництва немає прямого відношення.
   
Між іншим, про ту електричну автівку Тесли без батерейки. Яка живилась від невеликої коробочки із невеликим набором алектронних деталей і розвивала швидкість за 100 км/год.

Я так і не зрозумів - то дійсно було, чи то якась легенда? Якщо це чиста правда, то що - за ці 100 років так ніхто і не дотумкав як це повторити?

автівка дийсно була на виставці
вона дійсно їздила
"невеличка коробочка" насправді не була такою вже й невеличкою, але й не причеп з аккумами
ніяких "100 км" й близько не було, й не могло бути, на той час 20-30 км/год вважалися неймовірною швидкістю
що було в тій коробочці - ніхто не знає
Миколу жyрнaшлюхи образили тоді дуже, на пару з вірунами, обізвали щось типу "сатанинське поріддя" та в такому ж дусі
Ну Микола й послав усіх далеко й надовго, двигун розібрав й знищив, креслень теж не залишилося
Й на виставці розповісти про те, як воно працює, теж не встиг

Зрозумій, деякі винаходи робилися випадково, за збігом обставин. Й "перевинайти", не маючи взагалі ніяких навіть приблизних даних щодо того, як жеж воно працювало, за яким принципом, майже нереально
   
Ціла сторінка аналізів від аналітика, що не знав, що SpaceX досі приватна компанія. LMD.
   
автівка дийсно була на виставці
вона дійсно їздила
"невеличка коробочка" насправді не була такою вже й невеличкою, але й не причеп з аккумами
ніяких "100 км" й близько не було, й не могло бути, на той час 20-30 км/год вважалися неймовірною швидкістю
що було в тій коробочці - ніхто не знає
Миколу жyрнaшлюхи образили тоді дуже, на пару з вірунами, обізвали щось типу "сатанинське поріддя" та в такому ж дусі
Ну Микола й послав усіх далеко й надовго, двигун розібрав й знищив, креслень теж не залишилося
Й на виставці розповісти про те, як воно працює, теж не встиг

Зрозумій, деякі винаходи робилися випадково, за збігом обставин. Й "перевинайти", не маючи взагалі ніяких навіть приблизних даних щодо того, як жеж воно працювало, за яким принципом, майже нереально

Меньше минуты прогуглить… Но нет, легче рассказывать акуительные истории

The Nikola Tesla electric car hoax is an anecdote that refers to a supposed Nikola Tesla invention described by Peter Savo, who claimed to be a nephew of Tesla, to Derek Ahers in 1967. Savo said that Tesla took him to Buffalo, New York in 1931 and showed him a modified Pierce-Arrow car.

Tesla, according to the story, had removed the gasoline engine from the car and replaced it with a brushless AC electric motor. The motor was said to have been run by a "cosmic energy power receiver" consisting of a box measuring about 25 inches long by 10 inches wide by 6 inches high, containing 12 radio vacuum tubes and connected to a 6-foot-long (1.8 m) antenna. The car was said to have been driven for about 50 miles at speeds of up to 90 mph during an eight-day period.[1][2]

The story has received some debate because the car's propulsion system is said to have been invented by Tesla. No physical evidence has ever been produced confirming that the car actually existed. Tesla did not have a nephew by the name of Peter Savo, and Tesla's grand-nephew William Terbo considers the Tesla electric car story to be a fabrication.
   
Ціла сторінка аналізів від аналітика, що не знав, що SpaceX досі приватна компанія. LMD.

Но зато знает про мифическую машину Николы Теслы :D
   
Меньше минуты прогуглить… Но нет, легче рассказывать акуительные истории

The Nikola Tesla electric car hoax is an anecdote that refers to a supposed Nikola Tesla invention described by Peter Savo, who claimed to be a nephew of Tesla, to Derek Ahers in 1967. Savo said that Tesla took him to Buffalo, New York in 1931 and showed him a modified Pierce-Arrow car.

Tesla, according to the story, had removed the gasoline engine from the car and replaced it with a brushless AC electric motor. The motor was said to have been run by a "cosmic energy power receiver" consisting of a box measuring about 25 inches long by 10 inches wide by 6 inches high, containing 12 radio vacuum tubes and connected to a 6-foot-long (1.8 m) antenna. The car was said to have been driven for about 50 miles at speeds of up to 90 mph during an eight-day period.[1][2]
The story has received some debate because the car's propulsion system is said to have been invented by Tesla. No physical evidence has ever been produced confirming that the car actually existed. Tesla did not have a nephew by the name of Peter Savo, and Tesla's grand-nephew William Terbo considers the Tesla electric car story to be a fabrication.

Полагаете эта цитата может что-то изменить в мозгах адептов "Церкви Николы Теслы Всемогущего"? :D
   
він вперся в технологічну стелю, яку даними технологіями не пробити. Треба щось принципово нове.

не факт що щось нове взагалі можливе....
   
Проблем кілька. І вони тісно пов‘язані.

Перша, це те, що Маск по суті використовує технології середини 20-го віку. Яким вже майже 100 років. І тому він вперся в технологічну стелю, яку даними технологіями не пробити. Треба щось принципово нове. Той самий ПРОРИВ. А він (прорив) навіть не проглядається.

Друга - гроші. Маск замахнувся на не багато і не мало - на СВІТОВЕ ФІНАНСУВАННЯ.  Тобто НЕОБМЕЖЕНІ КОШТИ. Розпіаривши проект колонізації Марса. При існуючих на сьогодні технологіях це НЕМОЖЛИВО. І всі це розуміють. А тому ніякого такого світового фінанчування не передбачається. А Маск вже вкусив смак великих грошей які приходять дуже швидко, я б сказав стрімко. І тут він починає розуміти, що він із мессії перетворюється в «ОДНОГО ІЗ» цілого ряду кокурентів на космічних перевезеннях. І ті конкуренти вже дихають йому в спину. Тому інвестори вже чешуть рєпу - в кого краще вкладатись. Хоч ще зовсім недавно був лише один Маск.

Ну і слава. Маск вже також звик бути один на цьому гламурному олімпі. А тут замість світла софітів Маск отримав банальну рутинну гонку в натовпі таких же як і він сам. І ще невідомо чи він прийде першим. Тому він додушує останні соки із своїх працівників «давай-давай-давай», змушуючи працювати навіть в сімейні свята ночами і погрожує розігнати всіх нафіг (збанкрутовати), якщо вони погано працюватимуть.

Ну і попутно тиск на уряд - думай-те, а то залишитесь без вітчизняного первізника і поповзете просити московитів возити щось в космос.

Розкрий тезис про «світове фінансування», хто саме є той світ та який механізм.

По друге, не всім підходить режим роботи стартапа і не всі згодні працювати. Але якщо ти витримав, то твоя доля в 0.01% відсотка в компанії транслюється в багато міліонів долларів після IPO, або через виконання робочого контракту. Багато людей згодні працювати декілька років в такому режимі, але не більше ніж декілька років, бо це позначається на здорові та близьких.

По третє, розкрий тезу про те як Маск шантажує уряд, і який саме механізм отримання державних грошей він пропонує впровадити.
   
Полагаете эта цитата может что-то изменить в мозгах адептов "Церкви Николы Теслы Всемогущего"? :D

Я не собираюсь ничего менять в мозгах адептов ни «Церкви Николы Теслы Всемогущего"» ни «Церкви Маска Чудотворца".
Просто басни рассказывать не нужно.

Что касается Маска и претензий что он «ничего не изобрёл нового» то это больше говорит отвыдвигающих претензию, которые не понимают что Маск не изобретатель а бизнесмен авантюрист, в хорошем смысле этого слова.
Потому что только авантюрист, человек готовый рискнуть многим если не почти всем, мог купить никому не известную компанию с не работающим прототипом и сделать из неё лидера в сегменте электромобилей. Более того, он своей Теслой вывел электромобили из сегмента «машинка для гольфа с дверками» в мейнстрим, что радикально изменило всю автоиндустрию.

Некоторая аналогия со Стивом Джобсом и его iPhone, над которым вначале смеялись а потом начли все выпускать смартфоны в его стиле.

Именно это сделало Маска одним из титанов. Имхо, конечно
   
Некоторая аналогия со Стивом Джобсом и его iPhone, над которым вначале смеялись а потом начли все выпускать смартфоны в его стиле.

Именно это сделало Маска одним из титанов. Имхо, конечно

Аналогия с Джобсом таки есть, про обоих рассказывают, что они ничего не изобрели, а просто гении маркетинга. Но на Джобсом не смеялись на презентации айфона, это была бомба. Тем более Apple была на подъеме после айтюнс и айподов.

   
цим ідеям сто літ в обід.

Ну і ідею хелікоптера ще Леонардо просував........... .. Але прорив зробив не він............
   
Аналогия с Джобсом таки есть, про обоих рассказывают, что они ничего не изобрели, а просто гении маркетинга. Но на Джобсом не смеялись на презентации айфона, это была бомба. Тем более Apple была на подъеме после айтюнс и айподов.

Тут на ФУПе бугогакали «продвинутые маковии» похлеще чем над Маском.
Ну и про то как Джобс эксплуатировал своих бедных работников тоже легенды слагали ;o
   
Він хоче щоб найбільш наворочені та найскладніші в світі двигуни Раптор йому штампували як пиріжки............ .... Минулий віце по цій проблемі не справився з цією практично неможливою задачею, але мовчав......... тепер його буцанули, перевірили, і виявили непосильність задачі..........

Тож Маск і почав махати нагайкою та рвати все щоб вмотивувати інженерів так би мовити.........
Маск живе в цеху і спить на підлозі 24х7х52
Через це його покинули три дружини
Він хоче такої ж самовіддачі від своїх працівників, бо інакше мети 100 Старшіпів на Марс не достигнути
Плюс треба гроші на Старшіпи - по  запусках кожних два тижні, щоб доставити повністю всі апарати Старлінк на орбіту і заробляти на його експлуатації (на сьогодні там одні збитки).
Все це написано на https://spaceexplored.com/2021/11/29/spacex-raptor-crisis/

Ні на хвилину не сприймайте згадку Ілона про банкрутство за чисту монету. Той факт, що Маск надає такий рівень важливості швидкому прогресу Starship, насправді є хорошим показником того, що відбудеться в найближчі кілька місяців.

2022 рік безсумнівно стане переломним для ракети наступного покоління SpaceX. Повертаючись до свого оригінального ракетного проекту Falcon 1, SpaceX історично досяг важливих віх, коли від цього залежить його доля.

Незважаючи на те, що говориться в електронному листі, якщо Starship насправді не буде літати кожні 14 днів до кінця наступного року SpaceX буквально не зникне. Швидше, Ілон Маск поділяє тиск на те, що терміни необхідні, щоб утримати компанію на її амбітному шляху, не скорочуючи операції, які поки що не приносять прибутку.

Інакше кажучи, ніхто не повинен залишати себе з висновком про те, що контракти SpaceX Commercial Crew і Commercial Cargo знаходяться під загрозою, а також не слід використовувати це, щоб довести, що контракт на Human Landing System не повинен був бути присуджений SpaceX.

Starship — це амбітний проект із агресивним графіком, який, на думку SpaceX, компенсує десятиліття втраченого часу на просування в освоєнні космосу — і, що ще важливіше, для Маска, який робить життя багатопланетним.

Останній раз такий сильний тиск на SpaceX як компанії стався незабаром після того, як вони вперше відправили астронавтів на космічну станцію. Ілон Маск сказав співробітникам, що Starship тепер є «головним пріоритетом SpaceX», попросивши всіх, хто бажає переїхати до Техасу, щоб працювати безпосередньо над проектом… і подивіться, якого прогресу Starship з того часу досяг.
   
Я не собираюсь ничего менять в мозгах адептов ни «Церкви Николы Теслы Всемогущего"» ни «Церкви Маска Чудотворца".
Просто басни рассказывать не нужно.

Что касается Маска и претензий что он «ничего не изобрёл нового» то это больше говорит отвыдвигающих претензию, которые не понимают что Маск не изобретатель а бизнесмен авантюрист, в хорошем смысле этого слова.
Потому что только авантюрист, человек готовый рискнуть многим если не почти всем, мог купить никому не известную компанию с не работающим прототипом и сделать из неё лидера в сегменте электромобилей. Более того, он своей Теслой вывел электромобили из сегмента «машинка для гольфа с дверками» в мейнстрим, что радикально изменило всю автоиндустрию.

Некоторая аналогия со Стивом Джобсом и его iPhone, над которым вначале смеялись а потом начли все выпускать смартфоны в его стиле.

Именно это сделало Маска одним из титанов. Имхо, конечно

ППКС, как говорится  :)  :-B
   
-------------------
Мова про ТЕХНІЧНІ ПРОРИВИ. Тобто, про якісь нові принципи роботи двигунів. В Маска нічого нового.

Здешевлення за рахунок нещадної експлуатації працівників це не прорив.

Musk is credited for some of today’s most significant technological innovations but only owns/co-owns five patents to date. These have to do with:

Autonomous and user-controlled vehicle summon to a target:
This patent is for a processor configured to receive a target geographical location remotely specified by a user to call a vehicle. It uses a machine learning (ML) model to generate an environment’s representation, allowing the vehicle to use sensor data to self-drive.

Bidirectional facsimile mechanism using the Internet:
This invention provides a system for sending and receiving faxes. It lets a sender transmit a fax with a recipient identification code to a server. The server stores the fax in a web page associated with a Uniform Resource Locator (URL) address. It then determines the recipient’s electronic communications location using the identification code and sends the fax URL address. The recipient can then retrieve the fax using a web browser.

System and method for initiating a telephone call utilizing Internet initiation (Zip2):
This patent is for a system and method that uniquely combines aspects of the Internet and Public Switched Telephone Network (PSTN) for calling an entity using a monitor. The user gives an input to the computer to start a call. A website that displays the call receives the request data and relays it over the Internet to a call center. The call center establishes the desired phone connection over PSTN.

Interactive network directory service with integrated maps and directions (Zip2):
This invention provides a network-accessible service that integrates a business directory and a map database. A user can scan the business directory and the map database to quantify the search. That provides directions from a specified location to a selected search result through a website.

Method and apparatus for an accelerated radius search (MyWay.com Corporation):
This patent is for a method and an apparatus for performing an accelerated radius search. A search category that corresponds to a geographic area is built. A first search radius is then generated based on the category. The first search radius is used to perform the first search. If the first search returns an insufficient number of results, a second search radius is generated using heuristics to increase the first search radius. The second search radius is used to perform a second search. The search is repeated until the desired results set is returned.

Musk has been dubbed a lot of things, including the next Steve Jobs.
And while he’s got tons of both supporters and detractors, he has not shown any signs of slowing down when it comes to dreaming about the future.

Для мене - Ілон Маск - велічайшая лічность
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія