Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
19 липня 2024 11:08:20
А 64-річна бабуся ще й посміла з"їздити провідати онуків, не запитавши дозволу у прихильників певної політичної сили
А якщо кошлатий жидоромбаро захоче провідати діток в льондоні - його теж випустять? Чи то тільки в дубаЇ можна?
Як тільки він не буде під слідством і поміняє стать то поїде без проблем.
2
17 липня 2024 17:22:49
Для бф2.
Наскільки я в курсі, то в твоїй Австралії нема єдиної енергосистеми. Що не дивно - площа більша в 10 раз ніж в України. В Австралії взагалі купа народу живе на автономних генераторах, приїздить раз на рік  тягач з велетенською  цистерною дизеля.
3
17 липня 2024 09:25:10
Анатоль, відкрита площадка не місце для обговорення таких пропозицій. Кацапи моніторять Інтернет. Знайди майстерню з дронщиками і говори з ними.
4
15 липня 2024 20:12:34
Тому що дебіли прийняли методику нарахування за опалення, коли неважливо, економиш ти чи ні, утеплене в тебе житло чи ні, нарахують по повній.
Лічильники не беруться до уваги, не витратив норму по будинку - плати.
Оце так стимулюють енергозбереження, дебіли.
Хуйня повна - просто ці хитросракі не платять у будь-якому випадку)
В тих домах скоріш за все стоять індивідуальні лічильники на тепло, то не хрущоби.
5
15 липня 2024 15:38:17
================

А розміщення літака без капоніра та укриття це- ...???

Давай свій варіант відповіді.
По перше, тих літаків буде всього нічого. Тих капонірів що вже є мабуть вистачить.
По друге, хто тобі сказав, що вони базуватимуться і обслуговуватимуться в Україні?
А де ще?
Ну подумай. Там де є для них готові бази і спеціалісти.
6
15 липня 2024 15:28:46
Можно вопрос из зала
Капониры для ф16 уже построены?
Или будем видео смотреть как раша дрон часами висит над аэродромом а потом туда прилетает?
Будівництво капонірів то запрошення для бомбардування. Це ж мітка - літаки тут.
================

А розміщення літака без капоніра та укриття це- ...???

Давай свій варіант відповіді.
По перше, тих літаків буде всього нічого. Тих капонірів що вже є мабуть вистачить.
По друге, хто тобі сказав, що вони базуватимуться і обслуговуватимуться в Україні?
7
14 липня 2024 15:02:57
Людині 80
В нього влучають , у вухо
Одне з найболючіших  місць
На тілі
Мав би бути щок та ще й серцевий напад можливий
Тутай ніхуя
Взагалі ніхуя
Навпаки
Вухо найболючіше? Один мій знайомий в молодості на парі протикав вухо циганською голкою і протякував через те вухо метр сурової нитки.
Є зони дуже тонкі де мало нервів
Їх знають хто проколює
Але ж не під кулю
В язика і носа і віі , руки колять
Знають де колоти
Нечутливе вухо до болю. Зараз молодь ходить з цілими гірляндами на вухах , або вставляють тунелі.
8
14 липня 2024 14:53:31
Людині 80
В нього влучають , у вухо
Одне з найболючіших  місць
На тілі
Мав би бути щок та ще й серцевий напад можливий
Тутай ніхуя
Взагалі ніхуя
Навпаки
Вухо найболючіше? Один мій знайомий в молодості на парі протикав вухо циганською голкою і протякував через те вухо метр сурової нитки.
9
14 липня 2024 12:58:31
ФУП знає все. Специ є питання - чому не запускають чорнобильську аес? Там же все зроблено по нормах магате.
Мабуть щоб її запустити треба роки зо 2 - та і Європа не буде рада)
Я вже питав раніше, ще коли Великий Петро, Гетьман Перемоги тягнув лінію з Рівного.

З вереску тогочасних прикоритних патріотів було зрозуміло що від станції лишився бетоній, інше обладнання було ефективно відхозяйствоване
Це неможливо. Аес не ТЕС. Просто вимкнути її і порізати на метал не можна. Навіть заглушену треба обслуговувати і підтримувати всі системи.
Це до речі немало коштує.
10
14 липня 2024 12:39:55
ФУП знає все. Специ є питання - чому не запускають чорнобильську аес? Там же все зроблено по нормах магате.
11
14 липня 2024 11:52:27
А, ось ти про шо. Замість механічних тяг електроніка. Ну так. Э таке діло, та вже давно. Але він так саме або працює "РУЛ-ом" або задає керс автопілоту.
Ні. Поясню. Тобі треба нахилити літак на 30 градусів ліворуч.
Раніше. Ручку наліво і елеронами крутнути літак. Причому аби елерони не повідривало і не зірвало поток. Потім елерони в нульове положення. Літак крутить по інерції.  В відповідний момент ручку праворуч щоб зупинити обертання літака. Все це треба відчувати жопоміром.
Тепер. Ручку наліво.  Все.
Цікаво...
Дуже цікаво...
А як "комтупер" зрозуміє шо треба "нахилити" саме на 30%? Не на 20, не на 40. :)
Описка. Там вже не ручка а джойстик. Все залежить від того як той джойстик совати. Літак іде за джойстиком. Є правда деякі фігури вищого пілотажу типу кобри, які вимагають відключення систем стабілізації. Але це недоступно рядовим пілотам.
12
13 липня 2024 22:04:17
Ці будинки підключені до різних тп. Кинути дроти через дорогу не вийде.
насправді з технічного боку проблема вирішується автоматичним перемикачем резерву

Інша справа, що проблема не зовсім технічна, а більше адміністративна
Ага. Особливо коли відключене все місто.
13
13 липня 2024 21:58:25
уже давно надо было эти насосы сделать неотключаемыми, не так много они жрут по сравнению со всем остальным. И тут никакие экофлоу не помогут, этим должны заниматься власти.
І як ти собі уявляєш зробити насоси постійнодіючими? Робити для них окрему мережу? Це нереально.
у нас кофе в Ялте только реально наверное...

Да, делать отдельные подводы. У меня на районе например по одной стороне улицы дома отключены, а по другой — включены (разные группы на отключение). Что мешает прокинуть провода на насосы между этими группами просто через дорогу? Да, затраты... Но сидеть по 7 часов без воды в унитазном бачке не очень... Можно было бы людям объяснить и включить затраты на подвод электрики в абонплату за водоподачу (такая статья уже давно в счетах за коммуналку).
Ці будинки підключені до різних тп. Кинути дроти через дорогу не вийде. Крім того можлива ситуація що обидві тп відключать. Простіше щоб ти мав запас води. В 90х в часи погодинної подачі води в деяких містах був популярний підвісний бак літрів на 80 в ванні.
14
13 липня 2024 21:22:03
Можно вопрос из зала
Капониры для ф16 уже построены?
Или будем видео смотреть как раша дрон часами висит над аэродромом а потом туда прилетает?
Будівництво капонірів то запрошення для бомбардування. Це ж мітка - літаки тут.
15
13 липня 2024 21:17:07
Чого це раптом
не повіриш - вода качається електричними насосами!
уже давно надо было эти насосы сделать неотключаемыми, не так много они жрут по сравнению со всем остальным. И тут никакие экофлоу не помогут, этим должны заниматься власти.
І як ти собі уявляєш зробити насоси постійнодіючими? Робити для них окрему мережу? Це нереально.
16
13 липня 2024 21:01:06
Це означає, що там є всі необхідні комунікації.
Є газ і є куди подати вироблену електрику. Є труба для вихлопу. Чи ти думаєш що ті установки можна ставити де заманеться?
Ти це серьозно???
Це означає тільки те, що їм так було простіше...
І до чого тоді було ото все пистякання, що ми розосередим ті установки, щоб русня одним ударом не могла знищити всю генерацію міста?...
Якщо різниця тільки в тому, що знищене обладнання централізованої системи, там же, замінили на друге...
І що один приліт КАБа, Іскандера, або даже дешманського мопеда, знищить разом всі ці установки...
Ні шуткую.
Не можна поставити цього генератора десь в дворі біля багатоповерхівки. Там нема газової магістралі необхідної потужності. Там нема куди подати струм. І ти перший побіжиш глушити того генератора, коли почнеш задихатись від вихлопних газів.
17
13 липня 2024 19:29:22
"На території одного з енергооб’єктів у Харкові встановили 4 когенераційні газопоршневі установки сумарною потужністю 6 МВт.

Про це повідомив прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час поїздки у місто...."

 8-:  :facepalm:  Називається розосередили...
Це означає, що там є всі необхідні комунікації.
Є газ і є куди подати вироблену електрику. Є труба для вихлопу. Чи ти думаєш що ті установки можна ставити де заманеться?
18
11 липня 2024 17:34:55
Локализуй девятку под МакЛарен. :)
Дурню, водій дев'ятки точно поїде на макларені. І непогано поїде.
Га га га (с) :) За это тебе можно смело вручать орден «Петросян 3-й» степени. :)
Та ні , тобі. Купа народу вчилось водити жигуля а потім їздили на потужних бехах та мерсах. І феррарі з ламбами не купують лише пілоти формули 1.
19
11 липня 2024 17:28:54
А чим він керує зараз? ;)
Дислексія? Літаком.  Віддаючи команди комп'ютерові, який керує рулями , єлеронами та всім іншим.
А, ось ти про шо. Замість механічних тяг електроніка. Ну так. Э таке діло, та вже давно. Але він так саме або працює "РУЛ-ом" або задає керс автопілоту.
Ні. Поясню. Тобі треба нахилити літак на 30 градусів ліворуч.
Раніше. Ручку наліво і елеронами крутнути літак. Причому аби елерони не повідривало і не зірвало поток. Потім елерони в нульове положення. Літак крутить по інерції.  В відповідний момент ручку праворуч щоб зупинити обертання літака. Все це треба відчувати жопоміром.
Тепер. Ручку наліво.  Все.
20
11 липня 2024 15:59:13
Ні.
Опанувати все можна, що ми наразі і робимо. Але потрібен час. Ніхто не випустить літак з льотчиком який не розуміє правил польотів, який не володіє англійкою належним чином (одне з тренувань, ти одягаєш наушники і спілкуєшся через скло з інструктором, спеціальна програмка імітує радіозавади, до 30 відсотків тексту мало зрозумілі, і ти повинен правильно відповідати). Всього овердохуя, я повторюсь, це не профільний форум, тому сипати професійними термінами я вийопуватись не буду. Скажу одне, робиться все щоб ми максимально швидко отримали літаки.
Пілоту не потрібне знання англійської.  Він буде літати в Україні. Тут його будуть наводити наші спеціалісти , комендувати ним будуть наші командири, звісно українською. Штатівці мали навчати не пілотів, а інструкторів. І про радіозавади в епоху цифрового зв'язку насмішив.
Зрозумів!
Ти переміг, зразу видно профі, все по поломкам розклав!
Нє ці пілоти будуть отримувати в Україні команди англійською. І про завади давай наспівай, цікаво почитати.
21
11 липня 2024 15:53:29
Пілоту не потрібне знання англійської.  Він буде літати в Україні.
Єбать, який ідіот.  :facepalm1:

Рівень ідіотизму просто зашкалює.
Нах пройди заокеанська гнида.
22
11 липня 2024 15:28:27
Це не профільний форум щоб обговорювати деталі. Але спробою, є бухгалтер який охуенно працює с калькулятором мк 51, та який майже не знає англійську. Його садять за ноут відкривають ексель з англомовним інтерфейсом, і кажуть, ця прога дозволить тобі ібашити твої розрахунки набагато бистріше, якісніше та й ще дозволить робити крос чеки. Ти у нас кращий, давай починай.
 Дуже приблизно, але в цілому враховуючи все, так і перенавчання з відра су27 на ф16
Тобто посадити біля бухгалтера перекладача або локалізувати ексель релігія не дозволяє?
Локализуй девятку под МакЛарен. :)
Дурню, водій дев'ятки точно поїде на макларені. І непогано поїде.
23
11 липня 2024 15:24:41
Це не профільний форум щоб обговорювати деталі. Але спробою, є бухгалтер який охуенно працює с калькулятором мк 51, та який майже не знає англійську. Його садять за ноут відкривають ексель з англомовним інтерфейсом, і кажуть, ця прога дозволить тобі ібашити твої розрахунки набагато бистріше, якісніше та й ще дозволить робити крос чеки. Ти у нас кращий, давай починай.
 Дуже приблизно, але в цілому враховуючи все, так і перенавчання з відра су27 на ф16
Тобто посадити біля бухгалтера перекладача або локалізувати ексель релігія не дозволяє? В реальності знаю бухгалтерів, що опанували екселі саме з англоінтерфейсом на ура, ще й з усілякими базами працювали, не кажучи вже про фокспро.
Ні.
Опанувати все можна, що ми наразі і робимо. Але потрібен час. Ніхто не випустить літак з льотчиком який не розуміє правил польотів, який не володіє англійкою належним чином (одне з тренувань, ти одягаєш наушники і спілкуєшся через скло з інструктором, спеціальна програмка імітує радіозавади, до 30 відсотків тексту мало зрозумілі, і ти повинен правильно відповідати). Всього овердохуя, я повторюсь, це не профільний форум, тому сипати професійними термінами я вийопуватись не буду. Скажу одне, робиться все щоб ми максимально швидко отримали літаки.
Пілоту не потрібне знання англійської.  Він буде літати в Україні. Тут його будуть наводити наші спеціалісти , комендувати ним будуть наші командири, звісно українською. Штатівці мали навчати не пілотів, а інструкторів. І про радіозавади в епоху цифрового зв'язку насмішив.
24
11 липня 2024 14:48:54
В моєму повідомленні все написано. Для ефективного використання ф16 потрібен час, навчиться шурувати рудом та русом багато ума не потрібно, для опановування всім іншим потрібен час.
А ти спробуй навчитися формулювати так, шоб тебе розуміли інші, от розберем цей пост.

ефективного використання ф16 потрібен час
Час польоту під час виконання бойового вильоту? Чи час на перенавчання?

для опановування всім іншим потрібен час
Це про тактику ведення бою? Чи про опанування де випускаються/прибираються закрилки, шассі та інше?
Це не профільний форум щоб обговорювати деталі. Але спробою, є бухгалтер який охуенно працює с калькулятором мк 51, та який майже не знає англійську. Його садять за ноут відкривають ексель з англомовним інтерфейсом, і кажуть, ця прога дозволить тобі ібашити твої розрахунки набагато бистріше, якісніше та й ще дозволить робити крос чеки. Ти у нас кращий, давай починай.
 Дуже приблизно, але в цілому враховуючи все, так і перенавчання з відра су27 на ф16
Тобто посадити біля бухгалтера перекладача або локалізувати ексель релігія не дозволяє? В реальності знаю бухгалтерів, що опанували екселі саме з англоінтерфейсом на ура, ще й з усілякими базами працювали, не кажучи вже про фокспро.
25
11 липня 2024 14:43:03
Я читав оцінку американського пілота.
Він написав що практично прийдеться вчитись з нуля.
Бо потрібна памʼять мʼязів що коли і куди натискувати в повітрі.
А кабіни Ф16 і радянських літаків не мають нічого спільного.
Швидше навчити хлопця з нуля ніж того хто літав на Мігах чи Су
Не читай всілякої хріні написаної для виправдання ненадання літаків.  Цивільні пілоти мають ліцензії для польтів на різних типах і нічо обходяться без пам'яті м'язів. Ти просто не в курсі , пілотувати старий гвинтовий літак було складніше ніж сучасний. Дуже дохріна всього на себе взяла електроніка. На літаку 30х наприклад аби додати газу треба було зробити до 5 операцій. Зараз просто потягти руд на себе. І не забувай про автопілот.
З тими старими літаками була принципова відмінність від сучасних. На тих літаках пілот керував органами керування літаком( елеронами та іншим) Зараз керує літаком.
А чим він керує зараз? ;)
Дислексія? Літаком.  Віддаючи команди комп'ютерові, який керує рулями , єлеронами та всім іншим.
26
11 липня 2024 09:55:53
+1 в здається Британії спочатку на легкомоторках навчають звикнути до неба
Та кругом так. В совку і потім в Україні використовували чеський л29
Л39. Л29 - давно "відійшов".
Та звісно 39 альбатрос. Промазав пальцем по цифрі.
27
11 липня 2024 09:08:42
Я читав оцінку американського пілота.
Він написав що практично прийдеться вчитись з нуля.
Бо потрібна памʼять мʼязів що коли і куди натискувати в повітрі.
А кабіни Ф16 і радянських літаків не мають нічого спільного.
Швидше навчити хлопця з нуля ніж того хто літав на Мігах чи Су
Не читай всілякої хріні написаної для виправдання ненадання літаків.  Цивільні пілоти мають ліцензії для польтів на різних типах і нічо обходяться без пам'яті м'язів. Ти просто не в курсі , пілотувати старий гвинтовий літак було складніше ніж сучасний. Дуже дохріна всього на себе взяла електроніка. На літаку 30х наприклад аби додати газу треба було зробити до 5 операцій. Зараз просто потягти руд на себе. І не забувай про автопілот.
З тими старими літаками була принципова відмінність від сучасних. На тих літаках пілот керував органами керування літаком( елеронами та іншим) Зараз керує літаком.
+1 в здається Британії спочатку на легкомоторках навчають звикнути до неба
Та кругом так. В совку і потім в Україні використовували чеський л29
28
11 липня 2024 09:05:29
Я читав оцінку американського пілота.
Він написав що практично прийдеться вчитись з нуля.
Бо потрібна памʼять мʼязів що коли і куди натискувати в повітрі.
А кабіни Ф16 і радянських літаків не мають нічого спільного.
Швидше навчити хлопця з нуля ніж того хто літав на Мігах чи Су
Не читай всілякої хріні написаної для виправдання ненадання літаків.  Цивільні пілоти мають ліцензії для польтів на різних типах і нічо обходяться без пам'яті м'язів. Ти просто не в курсі , пілотувати старий гвинтовий літак було складніше ніж сучасний. Дуже дохріна всього на себе взяла електроніка. На літаку 30х наприклад аби додати газу треба було зробити до 5 операцій. Зараз просто потягти руд на себе. І не забувай про автопілот.
З тими старими літаками була принципова відмінність від сучасних. На тих літаках пілот керував органами керування літаком( елеронами та іншим) Зараз керує літаком.
Я читаю те що пише професіонал військовий льотчик. Від нього не залежить дадуть літаки чи ні, і скільки дадуть.
Він пише про те на чому він зуби зʼїв. Я в цьому нічого не розумію але його логіка мені зрозуміла.

Тепер ти розкажи про себе. Ти військовий пілот? Ти колись сидів в кабіні військового літака? Ти був у кабіні пасажирського літака?
В чому ти професіонал ?
Професійний льотчик пише хрінь на замовлення.
Його логіка тобі не може бути зрозуміла, бо ти престарілий довбень.
Про мене - сходи но ти нах. Ти хто таке щоб щось тут питати? Гнида заокеанська.
29
10 липня 2024 20:36:09
Блд
Навчитися возити "кравчучку" та навчитися кермувати авто те саме, ага...)) І там, і там колеса, хулє
В пілоти на ф16 будуть набирати з вулиці? Чи перенавчати пілотів зі стажем? Крім того, вся та електроніка в літаку мабуть для ускладнення пілотування, чи ні для полегшення? Теперішній літак то не літак першої світової, де пілотування було мистецтвом. Теперішній літак то є носій зброї. Вивели на позицію, зробив пуск і додому.
Я читав оцінку американського пілота.
Він написав що практично прийдеться вчитись з нуля.
Бо потрібна памʼять мʼязів що коли і куди натискувати в повітрі.
А кабіни Ф16 і радянських літаків не мають нічого спільного.
Швидше навчити хлопця з нуля ніж того хто літав на Мігах чи Су
Не читай всілякої хріні написаної для виправдання ненадання літаків.  Цивільні пілоти мають ліцензії для польтів на різних типах і нічо обходяться без пам'яті м'язів. Ти просто не в курсі , пілотувати старий гвинтовий літак було складніше ніж сучасний. Дуже дохріна всього на себе взяла електроніка. На літаку 30х наприклад аби додати газу треба було зробити до 5 операцій. Зараз просто потягти руд на себе. І не забувай про автопілот.
З тими старими літаками була принципова відмінність від сучасних. На тих літаках пілот керував органами керування літаком( елеронами та іншим) Зараз керує літаком.
30
10 липня 2024 20:25:45

Іноземний літаючий легіон (ІЛЛ), чи не найкращий і останній шанс для України.  Подібно до французької ескадрилі «Лафайєт» часів Першої світової війни чи «Летючих тигрів» Другої світової війни в Китаї проти Японії, приватні громадяни США були та можуть бути швидко знайдені, щоб внести значний вплив на війну. 

Ідея української ФФЛ не нова.  Військові аналітики, журналісти та я давно виносили цю ідею;  однак адміністрація США не сприйняла цю ідею

На жаль, інформація свідчить про те, що Вашингтон навіть вжив активних заходів, щоб запобігти зусиллям FFL, які Україна намагалася сприяти
За словами високопоставленого урядовця США, який побажав залишитися анонімним, співробітник посольства США в Києві (ймовірно, військовослужбовець США) повідомив Україну, щоб вона не домагалася FFL і що будь-який американський пілот, завербований Україною для такої місії, знаходиться під загрозою.  про втрату громадянства США.  Неодноразові запити до Міністерства оборони та Державного департаменту США залишаються без відповіді на момент публікації цієї статті

https://www.kyivpost.com/opinion/35559

Если это правда, то это дуже погано.
Це хуйня розрахована на ділетантів. Жоден західний льотчик не зможе виконувати польоти в повітряному просторі України. Це технологічно не можливо. Вся ця хуєта яка на постійній основі вкидається свідчить про одне, низькій рівень розуміння щодо цього питання, точніше нульовий
Не могли бы вы разъяснить почему?
Та хєрню він несе. Західні пасажири прекрасно літали в українські аеропорти. Мало того. Ось за 2018 рік.
Вперше за 20 років до України завітали американські винищувачі F-15 Авіації Національної гвардії штату Каліфорнія зі 144 винищувального крила.

Вони візьмуть участь у найбільших міжнародних авіаційних навчаннях з часів Незалежності України “Чисте небо 2018”

До цього американські винищувачі F-15 відвідували Україну 20 років тому – з 10 по 14 червня 1997 року по програмі “споріднених авіабаз” прилетіли 4 F-15E в супроводі літака-заправника KC-135 з бази Сеймур-Джонс, США.
31
10 липня 2024 20:16:08
Ти не забув що те, що обговорюється офіційно, починається задовго до цього

І ще: Ігнат: « Пілоти перенавчаються, інфраструктура адаптується, робляться якісь тимчасові укриття, злітно-посадкова смуга десь удосконалюється.

…взагалі курс перепідготовки (пілотів) має тривати 2 роки»
В мирний час ці 2 роки можна скоротити
СРСР садив у штурмовик після пари тижнів підготовки і пари взльотів посадок)
Блд
Навчитися возити "кравчучку" та навчитися кермувати авто те саме, ага...)) І там, і там колеса, хулє
В пілоти на ф16 будуть набирати з вулиці? Чи перенавчати пілотів зі стажем? Крім того, вся та електроніка в літаку мабуть для ускладнення пілотування, чи ні для полегшення? Теперішній літак то не літак першої світової, де пілотування було мистецтвом. Теперішній літак то є носій зброї. Вивели на позицію, зробив пуск і додому.
32
9 липня 2024 22:19:30
яка є процедура викгнати москалів з оон ?
Насправді процедура дуже проста. Кацапи в ООН до розпаду совка на відміну від України не були. Після розвалу вони офіційно в ООН не вступали. Цей факт треба визнати офіційно і зажадати від рашки виконати процедуру вступу. Відповідно і в радбезі їх бути не повинно.
33
9 липня 2024 22:09:34
Я  звідки можу знати?

Карбі казав що окремо оголошувати не треба просто можна поставити зброю на цю суму.
Звернись до Генштабу ЗСУ з цим запитом
Генштаб ЗСУ вже розпоряджається штатівським бюджетом?  Що ти мелеш?
Звернись до свого конгресмена, хай зробить запит за ці гроші.  Хоча хріна ти це зробиш.
Ти дебіл? Тебе цікавить чи була поставлена зброя на ту суму - звертайся до Генштабу.
СБУ дасть тобі відповідь
Ні, казковий дебіл саме ти . Генштаб ЗСУ не знає з яких саме грошей йдуть поставки. Це ж ти тут розпинався про суми поставок за 22 - 23 роки, це штати постійно сповіщають про чергові поставки з розкладом що і скільки. Так що давай працюй, виясняй де ж ті гроші з 23 фінансового року.
34
9 липня 2024 20:27:11
Хе-хе, дебіл навіть не зрозумів що тільки на цей рік Україні виділили тіж самі $2 мільярда по FMF.
І більше $20 мільярдів по іншим програмам на зброю. І ще 9 мільярдів фінансової допомоги (в кредит).
І ні в кого дозволу не просили.  Крім довбойобів респів які 7 місяців морозили цю допомогу
Редько, то яка доля тих 3,9 мільярдів з 2023 фінансового року? Все , запили холодною водою?
Я  звідки можу знати?

Карбі казав що окремо оголошувати не треба просто можна поставити зброю на цю суму.
Звернись до Генштабу ЗСУ з цим запитом
Генштаб ЗСУ вже розпоряджається штатівським бюджетом?  Що ти мелеш?
Звернись до свого конгресмена, хай зробить запит за ці гроші.  Хоча хріна ти це зробиш.
35
9 липня 2024 19:49:25
Хе-хе, дебіл навіть не зрозумів що тільки на цей рік Україні виділили тіж самі $2 мільярда по FMF.
І більше $20 мільярдів по іншим програмам на зброю. І ще 9 мільярдів фінансової допомоги (в кредит).
І ні в кого дозволу не просили.  Крім довбойобів респів які 7 місяців морозили цю допомогу
Редько, то яка доля тих 3,9 мільярдів з 2023 фінансового року? Все , запили холодною водою?
36
6 липня 2024 22:54:08
ні краплі брехні .... з самого роддому, вилізання з мами і перерізання пуповини я з ним так розмовляв і все записував на камеру і в машині теж все на камеру знімала жінка для історії, зараз в потрібні моменти йому включаю ці відео....
Ти не зрозумів. Не ти брешеш. А всі аналогії брехливі. Це такий науковий факт.
І ще раз, коли твого малого буде лупцювати старший за нього, ти будеш малому розказувати про вирости і вивчитись?
якщо б він був крадієм обкрадаючим людське майбутне то добавив би ще зверху....
Що ти несеш?!
Ти просто засцяв здорового старшокласника, бо може і тобі навалять.
37
6 липня 2024 20:53:48
Чомусь згадалася історія з мого життя. Колись з жінкою і малим їхали на море. Малому було 1-2 роки, ще погано говорив, але вже все розумів. Вони сиділи на задньому сидінні.

Раптом малий почав нити "хоцю аудюдя" (по дорослому хочу туди) вказуючи на переднє сидіння авто. Потім закатав істерику і я тупо, щоб не втрачати час пересадив їx на перднє сидіння на пару км.

Проїхали пару км, а малий знову оре "хоцю аудюдя" і вказує на кермо...

з самого його народження з ним говорив як з дорослим, і він мене розумів і досі розуміє, тому відповів:

Я: - Знаєшь синку, тобі потрібно вирости, вивчитись в школі, потім коли прийде час вивчити загальновизнанні правила водіння на шляхах, потім навчитись водити авто і здати на права, далі навчитись поважати тих, хто їде поруч і розуміти чим для кожного може закінчитись те, що ти не виконуєшь ці правила.....

Син: "хоцю!хоцю!хоцю!", "аудюдя!аудюдя!аудюдя!"

десь так як мій малий тоді, зараз виглядає Зеленський з НАТО і так вже два роки поспіль.......
Всі аналогії брехливші.
В твоїй аналогії мало би бути все трошки інакше.
 Твого малого товче старшокласник, а ти йому дав дубця з іграшкового набору і розказуєш оту лабуду про вирости і вивчитись.
ні краплі брехні .... з самого роддому, вилізання з мами і перерізання пуповини я з ним так розмовляв і все записував на камеру і в машині теж все на камеру знімала жінка для історії, зараз в потрібні моменти йому включаю ці відео....
Ти не зрозумів. Не ти брешеш. А всі аналогії брехливі. Це такий науковий факт.
І ще раз, коли твого малого буде лупцювати старший за нього, ти будеш малому розказувати про вирости і вивчитись?
38
6 липня 2024 14:17:35
"Одеського фітнес-тренера відвезли до ТЦК, повідомляють місцеві ЗМІ"

Ну от дуже не подобається мені таке "покарання ". Дуже.
Так і формується ставлення до тцк як до каральної структури, а збройні сили - місце відбування покарання для уєбанів.
Є ж наче якась стаття за приниження гідності військовослужбовця? Не кажу вже про "народний варіант возмєздія".
З чого ти взяв, що "повезли в тцк" то покарання?
Просто вирішили дати чуваку можливість самому спробувати військову службу. Не буде ж він самому собі поганого бажати.
А в ТЦК виявиться, що у чувака троє неповнолітніх дітей, і піде він з чистою совістю на свободу  :weep:
В такому розвитку подій можна застосувати "народний варіант возмєздія".
39
6 липня 2024 14:08:45
"Одеського фітнес-тренера відвезли до ТЦК, повідомляють місцеві ЗМІ"

Ну от дуже не подобається мені таке "покарання ". Дуже.
Так і формується ставлення до тцк як до каральної структури, а збройні сили - місце відбування покарання для уєбанів.
Є ж наче якась стаття за приниження гідності військовослужбовця? Не кажу вже про "народний варіант возмєздія".
З чого ти взяв, що "повезли в тцк" то покарання?
Просто вирішили дати чуваку можливість самому спробувати військову службу. Не буде ж він самому собі поганого бажати.
40
6 липня 2024 07:11:52
Чомусь згадалася історія з мого життя. Колись з жінкою і малим їхали на море. Малому було 1-2 роки, ще погано говорив, але вже все розумів. Вони сиділи на задньому сидінні.

Раптом малий почав нити "хоцю аудюдя" (по дорослому хочу туди) вказуючи на переднє сидіння авто. Потім закатав істерику і я тупо, щоб не втрачати час пересадив їx на перднє сидіння на пару км.

Проїхали пару км, а малий знову оре "хоцю аудюдя" і вказує на кермо...

з самого його народження з ним говорив як з дорослим, і він мене розумів і досі розуміє, тому відповів:

Я: - Знаєшь синку, тобі потрібно вирости, вивчитись в школі, потім коли прийде час вивчити загальновизнанні правила водіння на шляхах, потім навчитись водити авто і здати на права, далі навчитись поважати тих, хто їде поруч і розуміти чим для кожного може закінчитись те, що ти не виконуєшь ці правила.....

Син: "хоцю!хоцю!хоцю!", "аудюдя!аудюдя!аудюдя!"

десь так як мій малий тоді, зараз виглядає Зеленський з НАТО і так вже два роки поспіль.......
Всі аналогії брехливші.
В твоїй аналогії мало би бути все трошки інакше.
 Твого малого товче старшокласник, а ти йому дав дубця з іграшкового набору і розказуєш оту лабуду про вирости і вивчитись.

Повна версія