Політичний ФОРУМ

Клуб ФУП => Тема розпочата: Груздев від 14 лютого 2019 22:50:10

Назва: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Груздев від 14 лютого 2019 22:50:10
   

Авіакомпанія Lufthansa через суд вимагає грошової компенсації від пасажира, який не долетів до кінця маршруту, а зійшов у місті пересадки, заощадивши таким чином.

У квітні 2016 року пасажир придбав квиток на рейс Lufthansa з Осло до Сіетла і назад з пересадкою у Франкфурті. На зворотному шляху, не долетівши до Осло, він вийшов у Франкфурті, а потім іншим рейсом Lufthansa полетів до Берліна. Загальна сума його витрат склала 657 євро.

Як стверджує Lufthansa, такий прийом є прямим порушенням договору перевезення, що укладається з кожним пасажиром при купівлі квитків.

Якби цей пасажир купив прямий квиток до Франкфурта, він би заплатив у цілому 2769 євро. Тому в своєму судовому позові авіакомпанія вимагає від пасажира компенсувати їй різницю між вартістю квитків плюс відсотки – 2112 євро.

Берлінський суд першої інстанції, який розглядав претензії Lufthansa в грудні 2018 року, прийняв рішення на користь пасажира.

Але авіакомпанія подала апеляцію, і тепер справа буде розглядатися в іншому суді.

Правила перевезень у більшості авіакомпаній передбачають покарання за використання подібної тактики зниження вартості авіаперельоту. Але досі жодній авіакомпанії не вдавалося домогтися компенсації від пасажирів, які порушили це правило – суд завжди ставав на сторону клієнта.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Сергій SV від 14 лютого 2019 22:56:01
Пасажир правий. Він має право не продовжувати подорож. Кінець кінцем, захворів чи спізнився на пересадку.

Компанія нічого не втрачає. Більш того, має маленьку таку економію палива :)
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Сергій SV від 14 лютого 2019 22:56:47
Максимум, якщо зовсім дурнуваті та гроші не потрібні - можуть надалі не продавати йому квитки :)
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: PAL від 14 лютого 2019 23:01:24
Я не уявляю, що в "угоді про перевезення" могло бути написано, що пасажир зобов'язаний скористуватися оплаченою послугою у повному об'ємі  :laugh:
це його право, а не обов'язок
Тому жоден нормальний суд не підтримає позов авіакомпанії
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Olga Taylor від 14 лютого 2019 23:05:57
Формально LH наверное права. Но я бы не советовала им привлекать внимание к расценкам.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: PAL від 14 лютого 2019 23:11:09
Формально LH наверное права. Но я бы не советовала им привлекать внимание к расценкам.

как раз формально неправа
заказчик услуги имеет право, а не обязан воспользоваться оплаченной услугой
формально пассажир вообще мог никуда не лететь, а просто выкинуть билет в урну
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Blokh від 14 лютого 2019 23:13:17
Я не уявляю, що в "угоді про перевезення" могло бути написано, що пасажир зобов'язаний скористуватися оплаченою послугою у повному об'ємі  :laugh:
це його право, а не обов'язок
Тому жоден нормальний суд не підтримає позов авіакомпанії
____
Авiакомпанiя повинна була розстрiляти того
халявщика!!! Вивести  з лiтака i шльопнути!
"Позвикали все  на шару! За все треба платити!
Халява скiнчилася!"(ц)  :lol:
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Дон Ягон від 14 лютого 2019 23:17:05
Компанія нічого не втрачає. Більш того, має маленьку таку економію палива


 Компанія втрачає прибуток який могла отримати продавши квиток реальному пассажиру який би долетів. Тож ніяка це не економія, летить пусте крісло, а міг летіти пассажир.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Olga Taylor від 14 лютого 2019 23:19:21
Формально LH наверное права. Но я бы не советовала им привлекать внимание к расценкам.
как раз формально неправа
заказчик услуги имеет право, а не обязан воспользоваться оплаченной услугой
формально пассажир вообще мог никуда не лететь, а просто выкинуть билет в урну

Услуга была предоставлена. И цена услуги прерогатива продавца. С точки зрения PR - безусловно катастрофа. В Осло втрое дешевле чем во Франкфурт.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: qaqy від 14 лютого 2019 23:20:28
Компанія втрачає прибуток який могла отримати продавши квиток реальному пассажиру який би долетів
Все авиакомпании продают больше билетов чем мест в самолете
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: SlavRedko від 14 лютого 2019 23:22:53
Я не уявляю, що в "угоді про перевезення" могло бути написано, що пасажир зобов'язаний скористуватися оплаченою послугою у повному об'ємі  :laugh:
це його право, а не обов'язок
Тому жоден нормальний суд не підтримає позов авіакомпанії

Вы будете смеяться, но там такое было мелким шрифтом ;o
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Came Tak від 14 лютого 2019 23:23:39
пакс проколовся, бо полетів в берлін люфханзою, тому його вичислили, скористався би якоюсь іншою компанією ніхто б його не вирахував.
тобто компанія доказує, що пакс свідомо порушив умови договору, бо якщо б запізнився чи захворів, то це непередбачувальні обставини, по друге там могла бути затримка рейсу, бо чекали на пасажира з пересадки який не прийшов, відповідно збитки можуть теж повісити на пакса, і ще пару нюансів...
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Сергій SV від 14 лютого 2019 23:24:54
Компанія нічого не втрачає. Більш того, має маленьку таку економію палива
Компанія втрачає прибуток який могла отримати продавши квиток реальному пассажиру який би долетів. Тож ніяка це не економія, летить пусте крісло, а міг летіти пассажир.
А міг би летіти цей пасажир :)

Могло бути/не могло бути...  (td) Хай припиняють свої комерційні виє...ни, коли один сегмент подорожі з двох сегментів дорожчий ніж два.

І буде їм щастя. Я теж колись у Франкфурт летів (2003) придбавши квитки до Сієтлу :)   І ніхто мене потім не шукав. Щоправда, до Сієтлу через Франкфурт тоді було лище на 40% дешевше, ніж просто у Франкфурт :)   Але все ж такі гроші.   
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: PAL від 14 лютого 2019 23:25:19
Я не уявляю, що в "угоді про перевезення" могло бути написано, що пасажир зобов'язаний скористуватися оплаченою послугою у повному об'ємі  :laugh:
це його право, а не обов'язок
Тому жоден нормальний суд не підтримає позов авіакомпанії
Вы будете смеяться, но там такое было мелким шрифтом ;o

шо, серьезно?
а если пассажир в аэропорт опоздает, то обязан еще доплатить?
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: MartinFierro від 14 лютого 2019 23:26:03
Я не уявляю, що в "угоді про перевезення" могло бути написано, що пасажир зобов'язаний скористуватися оплаченою послугою у повному об'ємі  :laugh:
це його право, а не обов'язок
Тому жоден нормальний суд не підтримає позов авіакомпанії
Вы будете смеяться, но там такое было мелким шрифтом ;o
Це до дупи, бо у цьому випадку це "львиний контракт".
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Olga Taylor від 14 лютого 2019 23:28:49
Тот уникальный случай когда рэдька прав. Условия контракта прямо запрещают прерывать полёт безосновательно.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: PAL від 14 лютого 2019 23:29:18
бо якщо б запізнився чи захворів, то це непередбачувальні обставини, по друге там могла бути затримка рейсу, бо чекали на пасажира з пересадки який не прийшов, відповідно збитки можуть теж повісити на пакса, і ще пару нюансів...
та ніяких там збитків не було в реалі
компанія просто дуже хвилюється, що знайдеться ще купа такого хитрого народу  :laugh:
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: SlavRedko від 14 лютого 2019 23:29:44
Я не уявляю, що в "угоді про перевезення" могло бути написано, що пасажир зобов'язаний скористуватися оплаченою послугою у повному об'ємі  :laugh:
це його право, а не обов'язок
Тому жоден нормальний суд не підтримає позов авіакомпанії
Вы будете смеяться, но там такое было мелким шрифтом ;o
Це до дупи, бо у цьому випадку це "львиний контракт".

Ну суд первой инстанции так и решил :)
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Сергій SV від 14 лютого 2019 23:31:23
безосновательно

КОНЕЧНО, но "мне перехотелось лететь дальше" - это таки основание  (tu)

Блин, позвонил заболевший друг и я понял, что мне нужно в Берлин. У АвКом шансов в суде ноль.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: qaqy від 14 лютого 2019 23:32:38
Не все что написано мелким шрифтом можно энфорсить в суде поэтому там обычно есть пункт что если любой из пунктов договора противоречит законодательству то инвалидируется только этот пункт а не весь договор
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: qaqy від 14 лютого 2019 23:34:01
Условия контракта прямо запрещают прерывать полёт безосновательно.
Исходя из существующей судебной практики этот пункт суды не считают валидным
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: PAL від 14 лютого 2019 23:34:13
КОНЕЧНО, но "мне перехотелось лететь дальше" - это таки основание  (tu)
угу
Основанием можно считать даже "у меня появилось плохое предчувствие, внутренний голос мне подсказал, что лучше не лететь"
Или даже "я вруг обнаружил у себя страх перед полетами" (кстати, у некоторых людей такое действительно бывает, они панически боятся летать)
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Olga Taylor від 14 лютого 2019 23:35:57
безосновательно
КОНЕЧНО, но "мне перехотелось лететь дальше" - это таки основание  (tu)

Блин, позвонил заболевший друг и я понял, что мне нужно в Берлин. У АвКом шансов в суде ноль.



Так у друга должно быть имя. И его могут вызвать как свидетеля. И ложные показания уголовно наказуемое преступление. Хотя тут лично я 100 за пака. Правильно он их раздел :)
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: amorphis від 14 лютого 2019 23:37:07
Поясніть, будь-ласка, не можу второпати...

пасажир придбав квиток на рейс Lufthansa з Осло до Сіетла і назад з пересадкою у Франкфурті.

Тобто, пакс заплатив всю суму за рейс чи ні?  Як він міг зекономити?
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Сергій SV від 14 лютого 2019 23:37:08
Так у друга должно быть имя.

Ну так можно оставить "просто перехотелось" :)
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: SlavRedko від 14 лютого 2019 23:37:54
Я не уявляю, що в "угоді про перевезення" могло бути написано, що пасажир зобов'язаний скористуватися оплаченою послугою у повному об'ємі  :laugh:
це його право, а не обов'язок
Тому жоден нормальний суд не підтримає позов авіакомпанії
Вы будете смеяться, но там такое было мелким шрифтом ;o
шо, серьезно?
а если пассажир в аэропорт опоздает, то обязан еще доплатить?

Там же другая история была - он всюду успевал, но не продолжил полет в Осло а улетел в другой город.
Дело в дебильной системе ценообразования авиалиний - прямой рейс стоит намного дороже чем с пересадкой.
Мне раз нужно было в Индианаполис лететь.
Смотрю цены - Мемфис-Индианаполис (круговой билет, час лета в одну сторону) - $600
Литтл Рок-Индианаполис (с пересадкой в Мемфисе) - $300
Купил билет из Литтл Рока, звоню им за день до полёта, так и так, я сейчас в Мемфисе, у меня билет на завтра, могу ли я улететь прямо из Мемфиса (мне до Мемфиса на час короче ехать)
Дудочки, говорят - не сядешь в Литтл Роке, канцельнем весь билет.

Самое смешное было на обратном полёте. Самолёт из Мемфиса в Литтл Рок сломался и нам предложили либо поздно вечером либо самим добираться.
Я в часе езды от дома но пришлось машину в рент взять и в Литтл Рок за моей ехать.
Правда немного денег вернули, как раз на рент машины

Что хотят - то и делают ;o
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Myroslava від 14 лютого 2019 23:38:50
Скоріш за все він летів без багажа, тільки з ручною кладдю
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: qaqy від 14 лютого 2019 23:39:51
Тобто, пакс заплатив всю суму за рейс чи ні?  Як він міг зекономити?
Прайсинг билетов имеет свою логику  У вас тривиально рейс с пресадкой в городе X может быть в надцать раз дешевле чем рейс с конечным пунктом в X
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Сергій SV від 14 лютого 2019 23:41:56
Тобто, пакс заплатив всю суму за рейс чи ні?  Як він міг зекономити?

В них приколи...

Осло - Франфурт, наприклад, 1000 Є

Осло - Франкфурт - Сіетл - 400 Є

Такого лайна повно.

Тобто, ви купуєте в 2,5 разів дешевший квиток, але виходите у Франкфурті :)

Я колись купував на Стамбул, так була пропозиція МАУ Київ-Відень-Стамбул за 3400 грн, а на той самий рейс до Відня - 7300 :) 

(2011р) Все одно я прямим туркішем летів. за 3100...
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: amorphis від 14 лютого 2019 23:45:27
Тобто, пакс заплатив всю суму за рейс чи ні?  Як він міг зекономити?
Прайсинг билетов имеет свою логику  У вас тривиально рейс с пресадкой в городе X может быть в надцать раз дешевле чем рейс с конечным пунктом в X

Так, це зрозуміло. Але-ж квиток сплачено з т.А до т.Б? Чи воно сплачується якось по іншому?
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: amorphis від 14 лютого 2019 23:49:01
Тобто, пакс заплатив всю суму за рейс чи ні?  Як він міг зекономити?
В них приколи...

Осло - Франфурт, наприклад, 1000 Є

Осло - Франкфурт - Сіетл - 400 Є

Такого лайна повно.

Тобто, ви купуєте в 2,5 разів дешевший квиток, але виходите у Франкфурті :)


Тобто пакс сам може вибирати яким маршрутом летіти?
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: qaqy від 14 лютого 2019 23:55:02
Але-ж квиток сплачено з т.А до т.Б
Угу но выйдете вы в X
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: amorphis від 15 лютого 2019 00:02:32
Але-ж квиток сплачено з т.А до т.Б
Угу но выйдете вы в X

Так, я заплатив повну суму с т.А до т.Б(наприклад 1000), вийшов десь посередині.
Мені авіакомпанія повинна це компенсувати?

Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: PAL від 15 лютого 2019 00:04:49
Але-ж квиток сплачено з т.А до т.Б
Угу но выйдете вы в X
Так, я заплатив повну суму с т.А до т.Б(наприклад 1000), вийшов десь посередині.
Мені авіакомпанія повинна це компенсувати?

звичайно ні, бо пассажир це зробив з власної волі
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: amorphis від 15 лютого 2019 00:07:41
Угу но выйдете вы в X
Так, я заплатив повну суму с т.А до т.Б(наприклад 1000), вийшов десь посередині.
Мені авіакомпанія повинна це компенсувати?
звичайно ні, бо пассажир це зробив з власної волі

Так, це логічно.
Але я(пакс) заплатив за квитки в обидва напрямки, повну суму(чи ні?) та маю право вийти там де захочу.
Питання:
1. Де втратила авіакомпанія?
2. Де погрів я свої руці?
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: PAL від 15 лютого 2019 00:13:06
Так, я заплатив повну суму с т.А до т.Б(наприклад 1000), вийшов десь посередині.
Мені авіакомпанія повинна це компенсувати?
звичайно ні, бо пассажир це зробив з власної волі
Так, це логічно.
Але я(пакс) заплатив за квитки в обидва напрямки, повну суму(чи ні?) та маю право вийти там де захочу.
Питання:
1. Де втратила авіакомпанія?
2. Де погрів я свої руці?

звичайно, ти маєш повне право вийти там, де хочеш (за умови, звичайно, що не наражаєш інших на небезпеку, тобто вийти на висоті у 10 км таки не можеш  :gigi: )
а компанія розкачує човна, бо з їх дурнуватою системою ціноутворення, якщо ця схема зійде паксу з рук, купа інших людей теж так схочуть зекономити

Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: amorphis від 15 лютого 2019 00:16:36
звичайно ні, бо пассажир це зробив з власної волі
Так, це логічно.
Але я(пакс) заплатив за квитки в обидва напрямки, повну суму(чи ні?) та маю право вийти там де захочу.
Питання:
1. Де втратила авіакомпанія?
2. Де погрів я свої руці?
звичайно, ти маєш повне право вийти там, де хочеш (за умови, звичайно, що не наражаєш інших на небезпеку, тобто вийти на висоті у 10 км таки не можеш  :gigi: )
а компанія розкачує човна, бо з їх дурнуватою системою ціноутворення, якщо ця схема зійде паксу з рук, купа інших людей теж так схочуть зекономити

Дякую за відповідь, наражати нікого не буду:)

Але на мої питання відповідей не знайшов поки(якось не приходилось таким заморочуватись, сама тема цікава).
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Знак від 15 лютого 2019 00:16:42
Думаю у випадку програшу пасажир має право вимагати від люфтганзи бабло за зекономлене авіаційне паливо. А також за невикористаний сніданок.

ПС. Практика купувати дешевий акційний авіавиток і не використовувати його в повному обсязі є доволі поширена. То не є жоден кримінал.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: ingod від 15 лютого 2019 00:18:33
В них приколи...

Осло - Франфурт, наприклад, 1000 Є

Осло - Франкфурт - Сіетл - 400 Є

Певно я шось  не розумію...
З точки зору здорового глузду авіакомпанії навіть вигідно, шоб пасажир зійшов в Франкфурті. бо не прийдеться його два рази кормити і літак буде легший на сто кг. тобто ше й зекономлять на керосині.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: PAL від 15 лютого 2019 00:33:48
Так, це логічно.
Але я(пакс) заплатив за квитки в обидва напрямки, повну суму(чи ні?) та маю право вийти там де захочу.
Питання:
1. Де втратила авіакомпанія?
2. Де погрів я свої руці?
звичайно, ти маєш повне право вийти там, де хочеш (за умови, звичайно, що не наражаєш інших на небезпеку, тобто вийти на висоті у 10 км таки не можеш  :gigi: )
а компанія розкачує човна, бо з їх дурнуватою системою ціноутворення, якщо ця схема зійде паксу з рук, купа інших людей теж так схочуть зекономити
Дякую за відповідь, наражати нікого не буду:)

Але на мої питання відповідей не знайшов поки(якось не приходилось таким заморочуватись, сама тема цікава).

питання, чому така система ціноутворення дебільна, чи шо?
там все на прибутки зорієнтовано
а з цим цікава ситуація: для компаніх може виявитися дешевше гнати пустого літака (взагалі без пасажирів) через крахну й назад без посадки, ніж тримати того літака на літовищі на приколі
Й це не жарт, таке вже багато разів було
Й ще один момент. Компаніям вигідно якомога більше пересадок з якомога більшими паузами між ними (я вже точно подробиць звідки там гроші виколупуються, не пам'ятаю, погуглити треба)
Тому ціна на переліт з двома пересадками буде завше значно нижчою, ніж на прямий рейс. Парадокс, але так воно й є

Ну й ще одна. Скоріш за все, бажаний напрямок з кінцевою у Франкфурті був вельми популярним, пасажиропотік вище, тож й ціна теж вище. Nothing personal, just business
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Taras.ua від 15 лютого 2019 00:36:04
Компанія нічого не втрачає. Більш того, має маленьку таку економію палива
Компанія втрачає прибуток який могла отримати продавши квиток реальному пассажиру який би долетів. Тож ніяка це не економія, летить пусте крісло, а міг летіти пассажир.

1 - Компанія продала квиток реальному пасажиру і отримала за це реальні гроші.
2 - Летить оплочене пусте крісло, а не 100кг пасажира.

Тут ще хто кому винен і хто де зекономив.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: PAL від 15 лютого 2019 00:38:39
В них приколи...

Осло - Франфурт, наприклад, 1000 Є

Осло - Франкфурт - Сіетл - 400 Є
Певно я шось  не розумію...
З точки зору здорового глузду авіакомпанії навіть вигідно, шоб пасажир зійшов в Франкфурті. бо не прийдеться його два рази кормити і літак буде легший на сто кг. тобто ше й зекономлять на керосині.

Ні, якщо взяти до уваги весь комплекс
Ось, тут дещо пояснюється (перепрошую за кацапський сегмент) http://www.aif.ru/money/mymoney/pochemu_aviabilety_s_peresadkoy_deshevle_pryamyh_reysov
Рейс зі стиковкою виходить дешевше, бо використовується менший літак
Ну й десь я ще зустрічав пояснення, пов'язане з обслуговуванням та прибутками від очікуючих в аеропорту пасажирів (які на міжнародці зазвичай сидять у відстійнику й не виходять з будівлі терміналу)
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: ingod від 15 лютого 2019 00:39:20
Й ще один момент. Компаніям вигідно якомога більше пересадок з якомога більшими паузами між ними

Схоже на маячню.
Кожна лишня посадка- сплата додаткового аеропортового збору в стільки-то євро з кожного пасажира
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: ingod від 15 лютого 2019 00:42:18
Рейс зі стиковкою виходить дешевше, бо використовується менший літак

Це нічого не пояснює.
Пасажир так чи інакше сплатив повний квиток. Менший літак через океан не можуть використовувати. а на меншому він уже прилетів у Франкфурт. Так чи інакше він не займає місце у другому літаку. тобто економить компанії гроші.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Came Tak від 15 лютого 2019 00:54:17
Рейс зі стиковкою виходить дешевше, бо використовується менший літак
Це нічого не пояснює.
Пасажир так чи інакше сплатив повний квиток. Менший літак через океан не можуть використовувати. а на меншому він уже прилетів у Франкфурт. Так чи інакше він не займає місце у другому літаку. тобто економить компанії гроші.

нічо не економить, бо компанія продала би цей сегмент дорожче, якщо це місце не було б заброньовоне за транзитним паксом
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Дон Ягон від 15 лютого 2019 09:02:56
Летить оплочене пусте крісло

 Оплочене за 400 єврів а могло летіті з умовної точки пересадки за  1000 єврів.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Taras.ua від 15 лютого 2019 09:05:58
Летить оплочене пусте крісло
Оплочене за 400 єврів а могло летіті з умовної точки пересадки за  1000 єврів.
А могло і не летіти. Багато чого мого би бути, якби авіакомпанія добровільно з вигодою для себе не продала квиток пасажиру.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Турчинофф від 15 лютого 2019 09:19:06
Якби цей пасажир купив прямий квиток до Франкфурта, він би заплатив у цілому 2769 євро.

Пистеш. за 2769 Евро пакс просто бы не полетел люфтваффе, а полетел бы через какой -нить шарль Де Голь
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: ingod від 15 лютого 2019 09:26:24
нічо не економить, бо компанія продала би цей сегмент дорожче, якщо це місце не було б заброньовоне за транзитним паксом

Ви вмієте читати?
Компанія вже продала повний квиток пасажиру - це його оплачене крісло до кінцевої точки..
Пасажир заплативши за нього, просто зійшов на півдорозі, полегшивши тим самим літак.
Вашою логікою, якби пасажир купив той самий білет і тут же би викинув його в урну, був би винен компанії ще більше?

Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Засіб від 15 лютого 2019 12:31:52
Кінець кінцем
Зрештою, або врешті-решт
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: BeeBumble від 15 лютого 2019 14:48:39
В мене подібне було.
З Києва в Афіни.
А зворотній рейс до Києва на потрібну дату - нема прямого.
Пропонує з пересадками. То вибрав через Донецьк.
Але сидіти там 5 годин.
Роблю вибір щоб вийти в Донецьку і їхати поїздом до Києва.
І тут - пабам.  Ціна в рази більше.
Дешево тільки з пункту відправлення до пункту відправлення.
Так в проседів тоді в новенькому, але пустому а/п Прокоф'єв (RIP).
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Рамзан Духовноскреперов від 15 лютого 2019 16:26:23
"контракт" в очередной раз признают ничтожным
еще и штрафанут люфтганзу
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Роман від 16 лютого 2019 04:06:30
Якщо треба летіти в один кінець, є сенс подивитись квитки в обидва кінці, ціна може бути дешевша в 2-3 рази.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Топка від 16 лютого 2019 07:44:21
Очень надеюсь, что конкуренты люфтов сделают делу соотв. огласку - нехер наглеть!
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Дон-бас від 16 лютого 2019 08:39:21
идёт война, гибнут люди, милионы людей переехали и испытывают в связи с этим неимоверные проблемы, а вас парят люфтганза?
люди, вы вменяемые?
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Турчинофф від 16 лютого 2019 08:58:23
идёт война, гибнут люди, милионы людей переехали и испытывают в связи с этим неимоверные проблемы, а вас парят люфтганза?
люди, вы вменяемые?

В Люфтахансе один из лучших бизнес- классов
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Came Tak від 16 лютого 2019 09:18:09
нічо не економить, бо компанія продала би цей сегмент дорожче, якщо це місце не було б заброньовоне за транзитним паксом
Ви вмієте читати?
Компанія вже продала повний квиток пасажиру - це його оплачене крісло до кінцевої точки..
Пасажир заплативши за нього, просто зійшов на півдорозі, полегшивши тим самим літак.
Вашою логікою, якби пасажир купив той самий білет і тут же би викинув його в урну, був би винен компанії ще більше?

не повний, а із знижкою, бо якщо купувати на кожен сегмент окремі квитки ціна буде вищою, тому пакс і вибрав таку опцію.
колись був сайт такий, непамятаю назви вже, що давав змогу знайти найдешевші варіанти перельотів прораховуючи транзитні опції, але під тиском авіакомпаній його закрили, бо він порушував якісь там закони
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Alezka від 16 лютого 2019 09:20:31
идёт война, гибнут люди, милионы людей переехали и испытывают в связи с этим неимоверные проблемы, а вас парят люфтганза?
люди, вы вменяемые?
В Люфтахансе один из лучших бизнес- классов

Смотря с кем сравнивать.  По сравнению с Qatar,  Turkish Airlines или Emirates у них он очень скромный.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Alezka від 16 лютого 2019 09:24:03
По теме. Ценообразование на билеты у авиакомпаний это сложная матмодель. Со множеством переменных. Часть билетов для авикомпаний убыточные, но они их продают из маркетинговых или других соображения.

В любом билете прописаны условия.  Чувак явно шел на обман авиакомпании.  По сути на мошеничество. А такое на Западе не любят
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Came Tak від 16 лютого 2019 09:28:13
алезка, скільки часу ти чекав на компенсацію від лот, бо мене вже більше місяця морозять
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Alezka від 16 лютого 2019 09:29:36
Бизнес класс у Qatar. LH и близко такого не имеет

(https://thepointsguy.com/wp-content/uploads/2017/06/P6191010.jpg)

(https://i0.wp.com/thepointsguy.com/wp-content/uploads/2017/06/P6191037.jpg?fit=1024%2C1024px&ssl=1)

(https://i2.wp.com/thepointsguy.com/wp-content/uploads/2017/06/P6190989.jpg?fit=1024%2C1024px&ssl=1)

(https://i1.wp.com/thepointsguy.com/wp-content/uploads/2017/06/P6190983.jpg?fit=1024%2C1024px&ssl=1)

(https://i0.wp.com/thepointsguy.com/wp-content/uploads/2017/06/P6190977.jpg?fit=1024%2C1024px&ssl=1)
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Alezka від 16 лютого 2019 09:30:19
алезка, скільки часу ти чекав на компенсацію від лот, бо мене вже більше місяця морозять

Около 3 месяцев.  Ты напрямую или через компенсаторы?
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Came Tak від 16 лютого 2019 09:37:49
алезка, скільки часу ти чекав на компенсацію від лот, бо мене вже більше місяця морозять
Около 3 месяцев.  Ты напрямую или через компенсаторы?

на пряму, відправив їм чеки на готель і таксі, правда не знаю чи покриють запізнення оскільки рейс скасували через погоду і переестрували на наступний день.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Alezka від 16 лютого 2019 09:47:47
алезка, скільки часу ти чекав на компенсацію від лот, бо мене вже більше місяця морозять
Около 3 месяцев.  Ты напрямую или через компенсаторы?
на пряму, відправив їм чеки на готель і таксі, правда не знаю чи покриють запізнення оскільки рейс скасували через погоду і переестрували на наступний день.

Я от них ждал месяц ответ и в итоге воспользовался услугами компенсатора
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Came Tak від 16 лютого 2019 09:51:57
Около 3 месяцев.  Ты напрямую или через компенсаторы?
на пряму, відправив їм чеки на готель і таксі, правда не знаю чи покриють запізнення оскільки рейс скасували через погоду і переестрували на наступний день.
Я от них ждал месяц ответ и в итоге воспользовался услугами компенсатора

можеш скинути лінк?
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Alezka від 16 лютого 2019 09:55:40
на пряму, відправив їм чеки на готель і таксі, правда не знаю чи покриють запізнення оскільки рейс скасували через погоду і переестрували на наступний день.
Я от них ждал месяц ответ и в итоге воспользовался услугами компенсатора
можеш скинути лінк?

https://www.compensair.com
или
https://www.airhelp.com
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Cталкер від 16 лютого 2019 10:34:05
нічо не економить, бо компанія продала би цей сегмент дорожче, якщо це місце не було б заброньовоне за транзитним паксом
Ви вмієте читати?
Компанія вже продала повний квиток пасажиру - це його оплачене крісло до кінцевої точки..
Пасажир заплативши за нього, просто зійшов на півдорозі, полегшивши тим самим літак.
Вашою логікою, якби пасажир купив той самий білет і тут же би викинув його в урну, був би винен компанії ще більше?
   :lol:  В точку. Просте питання в суді до позивача. Чи були у вас преценденти повного невикористання пасажирами квитка? Чм ли з цього приводу пред'явлені претенції?
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Cталкер від 16 лютого 2019 10:44:20
По теме. Ценообразование на билеты у авиакомпаний это сложная матмодель. Со множеством переменных. Часть билетов для авикомпаний убыточные, но они их продают из маркетинговых или других соображения.

В любом билете прописаны условия.  Чувак явно шел на обман авиакомпании.  По сути на мошеничество. А такое на Западе не любят
Тобто якщо я куплю в магазині акційний набір товару, скажімо станок для гоління з двома картріджами по ціні дешевшою за два катріджі і залишу станок на прилавку чи викину в урну тому що в мене дома таких три то я здійснив щахрайство. Бо свій маркетинговий хід Жилет  зробив для нових клієнтів, щоб підсадити на свої картріджі. Можливо десь і розписав мету щоб пояснити податковій інспекції А я хитро скористався можливістю. І повинен доплатити.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Alezka від 16 лютого 2019 11:36:34
По теме. Ценообразование на билеты у авиакомпаний это сложная матмодель. Со множеством переменных. Часть билетов для авикомпаний убыточные, но они их продают из маркетинговых или других соображения.

В любом билете прописаны условия.  Чувак явно шел на обман авиакомпании.  По сути на мошеничество. А такое на Западе не любят
Тобто якщо я куплю в магазині акційний набір товару, скажімо станок для гоління з двома картріджами по ціні дешевшою за два катріджі і залишу станок на прилавку чи викину в урну тому що в мене дома таких три то я здійснив щахрайство. Бо свій маркетинговий хід Жилет  зробив для нових клієнтів, щоб підсадити на свої картріджі. Можливо десь і розписав мету щоб пояснити податковій інспекції А я хитро скористався можливістю. І повинен доплатити.

Не корректный пример.  Это все равно,  что вы купили телефон с дисконтом на контракте.  А потом с этого контракта спрыгнули.

В билете указаны правила перевозки.  Вы с ними можете согласится или нет. Но если вас потом словили на их нарушении, то не надо плакать.

В авиаперевозках маржа авиакомпаний не превышает 10%. И когда на один рейс билеты есть по 20 и 200 евро, то это значит один пассажир субсидирует полет другого
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Tom від 16 лютого 2019 14:40:34
Пасажир порушив умови перевезення - це факт. Умови перевезення оговорюються умовами тарифу, де говориться, що пас повинен використати всі сегменти польоту. У випадку невикористання без поважних причин (хвороба, родичі, похорони і тд) всіх сегментів Ак анулює весь квиток, від початку до кінця, тобто Пасажир на вже використаних сегментах вважається безбілетником, і повинен відшкодувати Ак вартість використаних сегментів.
Проте суди керуються (ну якщо вони не українські) приписами права, а не лише якимись там угодами, в порядку ієрархії приписи права  це (зверху вниз) міжнародне законодавство, міжнародні угоди, конституція, закон, підзаконні акти, угоди (контракти) між суб'єктами.
Якщо Пасажир порушив шматок угоди, але та угода вже порушує його законне право використати лише частину послуги, за яку він повністю сплатив, то суд завжди стане на його сторону. Ну купив я куздюм, в якому мені підійшов піджак, а штани я викинув (або залишив в магазині), не стане ж продавець подавати на мене позов?

Хоча даний пакс може отримати багато проблем від цього - наприклад, Ак вносить його в чорний список, автоматично він попадає в чорний список всього Стар Альянсу - там три десятка Ак, йому або взагалі відмовляються продавати квитки, або влаштовувати постійні додаткові перевірки
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Cталкер від 16 лютого 2019 14:51:41
Пасажир порушив умови перевезення - це факт. Умови перевезення оговорюються умовами тарифу, де говориться, що пас повинен використати всі сегменти польоту. У випадку невикористання без поважних причин (хвороба, родичі, похорони і тд) всіх сегментів Ак анулює весь квиток, від початку до кінця, тобто Пасажир на вже використаних сегментах вважається безбілетником, і повинен відшкодувати Ак вартість використаних сегментів.
Проте суди керуються (ну якщо вони не українські) приписами права, а не лише якимись там угодами, в порядку ієрархії приписи права  це (зверху вниз) міжнародне законодавство, міжнародні угоди, конституція, закон, підзаконні акти, угоди (контракти) між суб'єктами.
Якщо Пасажир порушив шматок угоди, але та угода вже порушує його законне право використати лише частину послуги, за яку він повністю сплатив, то суд завжди стане на його сторону. Ну купив я куздюм, в якому мені підійшов піджак, а штани я викинув (або залишив в магазині), не стане ж продавець подавати на мене позов?

Хоча даний пакс може отримати багато проблем від цього - наприклад, Ак вносить його в чорний список, автоматично він попадає в чорний список всього Стар Альянсу - там три десятка Ак, йому або взагалі відмовляються продавати квитки, або влаштовувати постійні додаткові перевірки
Така інтерпретація правильна. Пасажир не може бути заручником внутрівідомчих законів. які порушують його права. Інша справа чорний список. Можливо компанія й може так поступити. Але ще невідомо на чию сторону стане суд у випадку якщо пасажир подасть позов про те що його дискримінують в купівлі пільгового квитка,  Навіть у випадку коли він раніше скористався частиною комплексної послуги але при тому ні на цент не наніс прямих збитків перевізнику.
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Cталкер від 16 лютого 2019 15:04:06
По теме. Ценообразование на билеты у авиакомпаний это сложная матмодель. Со множеством переменных. Часть билетов для авикомпаний убыточные, но они их продают из маркетинговых или других соображения.

В любом билете прописаны условия.  Чувак явно шел на обман авиакомпании.  По сути на мошеничество. А такое на Западе не любят
Тобто якщо я куплю в магазині акційний набір товару, скажімо станок для гоління з двома картріджами по ціні дешевшою за два катріджі і залишу станок на прилавку чи викину в урну тому що в мене дома таких три то я здійснив щахрайство. Бо свій маркетинговий хід Жилет  зробив для нових клієнтів, щоб підсадити на свої картріджі. Можливо десь і розписав мету щоб пояснити податковій інспекції А я хитро скористався можливістю. І повинен доплатити.
Не корректный пример.  Это все равно,  что вы купили телефон с дисконтом на контракте.  А потом с этого контракта спрыгнули.

В билете указаны правила перевозки.  Вы с ними можете согласится или нет. Но если вас потом словили на их нарушении, то не надо плакать.

В авиаперевозках маржа авиакомпаний не превышает 10%. И когда на один рейс билеты есть по 20 и 200 евро, то это значит один пассажир субсидирует полет другого
А хто плаче? Відстоює своє право через суд
Назва: Re: Lufthansa судиться з пасажиром, який заощадив 2 тисячі євро
Відправлено: Cталкер від 16 лютого 2019 15:09:56
До речі я ще не впевнений чи є перспектива коли  лоєр відповідача подасть зустрічний позов про неадекватний сервіс авіакомпанії, несправедливі знижки на той напрям за рахунок завищення тарифів на прямий напрям яким він не скористався.