Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ЗАЗ Slavuta Nova

Re: ЗАЗ Slavuta Nova

А могли б на американських б/у їздити. Але мають самоповагу.

Не могли ціна не дозволяла від слова взагалі
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Згоден. Але разом з тим, потрібно гнати ссаними тряпками тих симулянтів з влади, від президента до секретарок в кабміні.  Там вийнятків практично немає.

Ми доходимо до ситуації коли легитимність їм тоеба доводити
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Да, это правда. Зрада же заключается в том, что Форза в Украине продается дороже чем в РФ. Кстати, за 6500 Форза вполне адекватное предложение. Я об этом писал на второй странице темы.

Так тут все просло якщо це адекватно то люди залюбки візьмуть при нормальних митах
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

шо ?
якшо не буде продажу то нічо не буде.
18 авто  ;)  вже як небудь продадуть за рік
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

шо ?
якшо не буде продажу то нічо не буде.

Так ви не розумієте це не тільки продаж авто а ціла низка корупційних схем
Двійники
Перетини
Імідж
На цьому і гратимуть. А з авт що офіційно продавались на лапу вони мало отримували

Згадайте совітів

Більша машина більший начальник

А ви їм парагадигму життя зламаєте

Авто для влади все інакше у владі лохи
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

А брошу ка я трошки зрады в ряды хейтеров... все мы знаем и слышали что прикручивают колёса, а как на счёт этого??? это правда???

https://www.youtube.com/watch?v=B3NSHYr2pl8

О пан каже що це супер то їм нічого боятися скасування мит  :facepalm1:
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Не могу не привести особо понравившиеся моменты из статьи:
http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=36228

1. "В первую очередь, модель предназначена для рынка ЕС"

2. "уже сейчас в компании видят спрос на выпуск 30-40 тыс. единиц в год" (напомню в прошлом году в Украине продали порядка 46 тыс. новых авто)

3. "Для запуска в серийное производство данной модели понадобится 13-14 месяцев" (это модель 2011 года и ей уже 5-ть лет)

4. "По предварительным оценкам стоимость новинки будет составлять менее $10 тыс."
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

А шо китайці не хотять продавати в ЄС, то васадзе вирішив їм допомогти?
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova


цікаво тут прозвувала ціна 146 тисяч гривень - це що п***а чи журнолізд попутав?
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

за 146К возьму на контору парочку
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

за 146К возьму на контору парочку

Беріть беріть потім не шкодуйте що не взяли б/у Кангу :)

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Беріть беріть потім не шкодуйте що не взяли б/у Кангу :)

не могу покупать б/у психологически
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

6 штук  :facepalm:
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

6 штук  :facepalm:

как расходный материал
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

за 146К возьму на контору парочку

Афігєть, дайте два! Турч, не буде тобі халяви за пітьорік :)
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

не могу покупать б/у психологически

але ж не вішатись через це.

Авео не ахти в надійності але там хоч від ланоса підходили запчастини а тут китайський клон здешевлений в Україні
двигун китай кузовні/інтерєр китай щось по ходовій може зварганите
того машини справді треба брати декілька 1 їздить решта ремонтуються
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

как расходный материал

візьміть Тату тоді уже 37 тисяч гривень - вам вийде 4
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

візьміть Тату тоді уже 37 тисяч гривень - вам вийде 4
Яку таку Тату? Нано в Індії коштує 2500 зеленими а на експорт роблять два рази дорожчі...
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Авео не ахти в надійності

і в якому саме місці вона "не ахти"?
і які саме запчастини від Ланоса до неї підходили?!

мені як колишньому власнику (8 років, 120 тис км) аж цікаво
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

А шо китайці не хотять продавати в ЄС, то васадзе вирішив їм допомогти?
хиба не можуть продавати
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

і в якому саме місці вона "не ахти"?
і які саме запчастини від Ланоса до неї підходили?!

мені як колишньому власнику (8 років, 120 тис км) аж цікаво

теж колишній власник правда 260 тисяч але то таке

Не ахти
нестійка машина
двигун 1.5 дуже неекономічний
Які не ахти надійні -
рульова рейка
ходова невитримувала доріг і ваги авта тому постійно заміна опорних/втулок стабілізаторів/стійок/сайлентів
від лайноса по двигуну купа підходило бо там той самий двигун якщо йдеться про 1.5 екотек
та інші дрібниці

Бляха там фольга

Останнє редагування: 28 травня 2016 21:57:02 від pelfor
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

цікаво тут прозвувала ціна 146 тисяч гривень - це що п***а чи журнолізд попутав?
В общем-то, цена в 6000 является вполне справедливой за китайское авто такого класса. В этом нет ничего экстраординарного, именно столько они и стоят в соседних странах. И если они эту цену действительно поставят, то можно рассчитывать на продажи т.к. китаец 50 тыс. км проедет без особых вложений, а б/у за эти деньги и аналогичный пробег съест гораздо больше.  Однако, на сегодняшний день, ценовая политика относительно Форзы совсем иная, что и тормозит ее продажи. Короче, поживем - увидим.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

теж колишній власник правда 260 тисяч але то таке

Не ахти
нестійка машина
двигун 1.5 дуже неекономічний
Які не ахти надійні -
рульова рейка
ходова невитримувала доріг і ваги авта тому постійно заміна опорних/втулок стабілізаторів/стійок/сайлентів
від лайноса по двигуну купа підходило бо там той самий двигун якщо йдеться про 1.5 екотек
та інші дрібниці

Бляха там фольга

люблю їздити швидко, стійкості вистачало
по трасі 6.5 л, у дружини виходило 5.5л - пристойно
проблем з рульовою рейкою не було, у клубі якісь проблеми з рульовим також були дуже рідкісним явищем
заміна стійок стабілізатора - 2 рази за 120 тис
гумові елементи ходової замінив один раз за 120 тис
щоправда замінив на Каябу всі аморти на 90 тис, просто захотілося жорсткіші
двигун 1.5 Ланоса і Авео - це РІЗНІ двигуни, з одним корінням. Але навіть діаметр поршнів різний. В клубі пробували щось запозичити в Ланоса для двигуна. Спроби були невдалими.

Якщо порівняти з іншими автівками на пробігах за 200 тис, то нарікати на надійність Авео якось дивно
а коли ще й порівняти вартість ремонту...
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

китаец 50 тыс. км проедет без особых вложений

Він і 100 може пройти, АЛЕ! Китаєць це 1-2 роки покататися і продати. Через 3-4 роки пороги розсипаються як на старих жигулях. Ну і не дай бог найменше ДТП.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Він і 100 може пройти, АЛЕ! Китаєць це 1-2 роки покататися і продати. Через 3-4 роки пороги розсипаються як на старих жигулях. Ну і не дай бог найменше ДТП.
С б/у в этой ценовой категории (10-15 лет) будет приблизительно тоже самое. По-этому за 6000 у них еще есть шанс, как на мой взгляд, а вот в ценовой категории 8-10 тыс - вряд ли.
И да, судя по тому что сразу анонсировали вариатор, они уже поняли, что механика нах никому не нужна в 2016 году.

Останнє редагування: 28 травня 2016 22:38:45 від Lecturer
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

люблю їздити швидко, стійкості вистачало
по трасі 6.5 л, у дружини виходило 5.5л - пристойно
проблем з рульовою рейкою не було, у клубі якісь проблеми з рульовим також були дуже рідкісним явищем
заміна стійок стабілізатора - 2 рази за 120 тис
гумові елементи ходової замінив один раз за 120 тис
щоправда замінив на Каябу всі аморти на 90 тис, просто захотілося жорсткіші
двигун 1.5 Ланоса і Авео - це РІЗНІ двигуни, з одним корінням. Але навіть діаметр поршнів різний. В клубі пробували щось запозичити в Ланоса для двигуна. Спроби були невдалими.

Якщо порівняти з іншими автівками на пробігах за 200 тис, то нарікати на надійність Авео якось дивно
а коли ще й порівняти вартість ремонту...

цікаво при заміні стійок  - ви не міняли гумки, я вам звичайно вірю, але або вам цього не сказали, і тупо включили в рах, або ви не договорюєте
по трасі 5.5 виходить але швидкість 90 і обороти до 2х тисяч
з рульовою рейкою проблема у всіх авео - одиниці не стикались які їздили небагацько або по дуже гарним дорогам в мене теж небуло з ними проблем але я справді їздив гарними дорогами а ще з 4 співробітників що добирались чуть дальше у всіх були замінені з часом
датчики які гарно летять від лайноса ті самі - летят в районі 100 тисяч... а голосні заяви що це різні двигуни ... красиво сприймаю копаючись зараз з автом ...
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Він і 100 може пройти, АЛЕ! Китаєць це 1-2 роки покататися і продати. Через 3-4 роки пороги розсипаються як на старих жигулях. Ну і не дай бог найменше ДТП.

У меня сосед третий год такого китайца катает. Доволен.

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

я уже не совсем молодой человек, и помню как деу и хeндe в америке продавались две машины по цене одной, берёшь одну, вторую давали фри.
пипл не знал шо с этим делать.
п***а как обычно
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

А киа и хундай тоже в своё время были клонами, сначала опеля, потом мазды.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

хиба не можуть продавати

я не знаю шо у них з європою. В штатах китайських авто нема взагалі. А в центральній америці повно.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

А киа и хундай тоже в своё время были клонами, сначала опеля, потом мазды.

Ти вірно сказав, сначала

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

У меня сосед третий год такого китайца катает. Доволен.

Показати зображення...
Ну у этого китайца ноги растут из Великобритании...
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

У меня сосед третий год такого китайца катает. Доволен.

Показати зображення...

ну там хоч куплені в британців база
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

цікаво при заміні стійок  - ви не міняли гумки

якщо мова про гумові втулки стійок стабілізітора, то мінялися разом зі стійками один раз
один раз мінялися гумові: задні сайленти передніх ричагів, сайленти підрамника, подушки передніх опор на 90 тис

не знаю що там за дороги такі убивають рейки, але я хреновими дорогами попоїздив, диски рихтував неодноразово, аморти гнув, в аварії потрапляв
а рейку міняти не довелося

єдине, що деволеся кілька разів ремонтувати - вихлопна система
гнила та прогорала, кажуть що бенз винуватий

тож не вважаю що авешка вирізняється якоюсь особливою ненадійністю
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

якщо мова про гумові втулки стійок стабілізітора, то мінялися разом зі стійками один раз
один раз мінялися гумові: задні сайленти передніх ричагів, сайленти підрамника, подушки передніх опор на 90 тис

не знаю що там за дороги такі убивають рейки, але я хреновими дорогами попоїздив, диски рихтував неодноразово, аморти гнув, в аварії потрапляв
а рейку міняти не довелося

єдине, що деволеся кілька разів ремонтувати - вихлопна система
гнила та прогорала, кажуть що бенз винуватий

тож не вважаю що авешка вирізняється якоюсь особливою ненадійністю

У порівнянні із Китаєм це мега надійна машина.
Ідем по кузову - двигун склопідйомника 100 -150 тисяч
центральні замки по кругу полетіли десь біля 150-200 тисяч
нижній ряд обігріву скла заднього прогорів ... там конструкторська вада
незмінний фільтр паливного насосу - гадаю ви навряд чи його міняли - співчуваю наступному власнику
стартер полетів на 120 тисяч - заміна щіток і втулки
мо ще що згадаю
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

 :laugh:

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

У меня сосед третий год такого китайца катает. Доволен.

Показати зображення...

Це не китайська машина.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Когда будет второе чтение закона 3251?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 3 гостей
 
Повна версія