Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Основні міфи про електромобілі

Re: Основні міфи про електромобілі

Так чи інакше, але сам прайс на утримання електрички  заженуть до рівня двз.

яким чином ?
у 5 разів піднімуть вартість електроенергії у всьому світі ?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Так чи інакше, але сам прайс на утримання електрички  заженуть до рівня двз.

Років 15 тому були дуже вигідні авто з дизельними двигунами. Зараз такої вигоди вже немає.
Нещодавно така сама історія трапилась з пропаном. Думаю, електромобілі на черзі.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Рено, Ніссан та Мітсубіші зараз проводять активні розробки та становлення на конвеєр електроавтомобілів. Інши автомобільні компаніі не відстають.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

яким чином ?
у 5 разів піднімуть вартість електроенергії у всьому світі ?

Наприклад - лімітом на споживання. наприклад, 50 квт по існуючому тарифу, а все що вище - в 10-20 разів дорожче.
Аналогічно з розумними зарядками - втикаєш в мережу, воно ідентифікується (цифрові сигнали давним давно навчились передавати по електромережі), і тобі в рахунку приходить окремим рядком як зарядка електрички.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Рено, Ніссан та Мітсубіші зараз проводять активні розробки та становлення на конвеєр електроавтомобілів. Інши автомобільні компаніі не відстають.



Останнє редагування: 2 листопада 2017 14:16:22 від Rubicon
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Не підказуйте можновладцям як можна зробити дорожче. :) Краще пишіть, як можна здешевити виробництво і експлуатацію електромобілів.
   
Re: Основні міфи про електромобілі
PAL

яким чином ?
у 5 разів піднімуть вартість електроенергії у всьому світі ?

Я вже писав - приберуть блок зарядки від побутової мережі з авто, й вліплять якийсь акциз для стаціонарних зарядок
 
   
Re: Основні міфи про електромобілі

По яким причинам буде невигідно і незручно?

1. Закриватимуться заправки
2. З'являтимуться зони де авто з ДВЗ будуть заборонені
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Когда в Германии запрещают использование отопительного дизтоплива для заправки автомобилей, это уже зашквар или еще нет?
Таке не тільки в Німечині і вже давно.
І логіка в цьому є, бо дорожній збір.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Достатньо глянути на форум наприклад Ніссан на кількість тем щодо заміни батарей в машинах 2011-2012 років а також на сайт продажу автомобілів вказаних років, щоб зрозуміти які там 10 років. Якщо ще додати вартість акумів від 5500 доларів , не враховуючи вартості заміни, то все це виглядатиме дитячими розвагами. Забув про корки в холодні зимові дні...

Завжди перші екземпляри мають проблеми. На перших ліфах була купа конструктивних недоліків, які поступово усунули. Але так чи інакше - навіть за 6 років та батарея, встановка якої коштує 6500 дол за все відбила свою вартість повністю. Багато батарей з конструктивним недоліком замінили бескоштовно по гарантії
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Таке не тільки в Німечині і вже давно.
І логіка в цьому є, бо дорожній збір.
Я отвечал на пост, в котором  увидел сомнения насчет этого.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Достатньо глянути на форум наприклад Ніссан на кількість тем щодо заміни батарей в машинах 2011-2012 років а також на сайт продажу автомобілів вказаних років, щоб зрозуміти які там 10 років. Якщо ще додати вартість акумів від 5500 доларів , не враховуючи вартості заміни, то все це виглядатиме дитячими розвагами. Забув про корки в холодні зимові дні...
nissan дает гарантию 7 лет на то, что за 7 лет батарея утратит не более 25% емкости. если утратит - батарея меняется абсолютно бесплатно.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

nissan дает гарантию 7 лет на то, что за 7 лет батарея утратит не более 25% емкости. если утратит - батарея меняется абсолютно бесплатно.

Звідки така інформація. Наскільки я знаю на втрату не більше третини (не чверті ємності, а третини) дається гарантія 5 років, а на повний вихід з ладу батареї - 8 років.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

как ее засрут, если за отработавшие ресурс батареи платят бабки скупщики? :lol:

И что с ними дальше делать?

Прикинь, тебе втирают отремонтированное устройство, машину, стиралку, холодильник - пятилетней давности по ЦЕНЕ В ПЯТЬ РАЗ ДОРОЖЕ НОВОГО.

Купишь? Так я тебе сынову Тоёту Корову продам, после капремонта. $100,000 и вывоз твой. Берёшь?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Звідки така інформація. Наскільки я знаю на втрату не більше третини (не чверті ємності, а третини) дається гарантія 5 років, а на повний вихід з ладу батареї - 8 років.
да, это была гарантия на первое поколение, 8, а не 7 лет

Under the new warranty, Nissan will repair or replace a Leaf's battery within five years or 60,000 miles if it loses more than 30 percent of its charge capacity. For Leaf owners, that means the warranty kicks in if the 12-bar battery gauge falls under nine bars. The new warranty is the second for the Leaf's batteries; the first covers defects and flaws for up to eight years or 100,000 miles.

under nine bars - это потеря более 27.5%

Останнє редагування: 2 листопада 2017 17:57:37 від vostok-zapad
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Рено, Ніссан та Мітсубіші зараз проводять активні розробки та становлення на конвеєр електроавтомобілів. Інши автомобільні компаніі не відстають.

Ура, дорогие товарищи! Только за "нулевую утилизацию", "Zero Landfill'" пусть они и платят, а не перекладывают на плечи налогоплательщиков.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

На свалку, любезнвй, на свалку. О том, что переработанный литий в 5 раз дороже свеже добытого, я написал в первом посте.

Когда нефть будет по 200 этот литий покажется дешёвым
   
Re: Основні міфи про електромобілі

И что с ними дальше делать?

Прикинь, тебе втирают отремонтированное устройство, машину, стиралку, холодильник - пятилетней давности по ЦЕНЕ В ПЯТЬ РАЗ ДОРОЖЕ НОВОГО.

Купишь? Так я тебе сынову Тоёту Корову продам, после капремонта. $100,000 и вывоз твой. Берёшь?

тебе не втирают, ездь на бензине. Ты настолько туп, что не понимаешь, что чем больше электрокаров, тем дешевле твой любимый бензин,А может ты не туп, просто на заправке работаешь?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

тебе не втирают, ездь на бензине. Ты настолько туп, что не понимаешь, что чем больше электрокаров, тем дешевле твой любимый бензин,А может ты не туп, просто на заправке работаешь?

околонефтяной бизнес. вот людыни и болыть )
   
Re: Основні міфи про електромобілі

да, это была гарантия на первое поколение, 8, а не 7 лет

Under the new warranty, Nissan will repair or replace a Leaf's battery within five years or 60,000 miles if it loses more than 30 percent of its charge capacity. For Leaf owners, that means the warranty kicks in if the 12-bar battery gauge falls under nine bars. The new warranty is the second for the Leaf's batteries; the first covers defects and flaws for up to eight years or 100,000 miles.

under nine bars - это потеря более 27.5%

Так 8 років (100000) - то на дефекти. А на втрату ємності гарантія 5 років (60000)
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Років 15 тому були дуже вигідні авто з дизельними двигунами. Зараз такої вигоди вже немає.
Нещодавно така сама історія трапилась з пропаном. Думаю, електромобілі на черзі.
дизеля и счаз вне конкуренции на дальняк.
кто вас еще прокатит 160 км/ч за 10 литров на сотню?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

На свалку, любезнвй, на свалку. О том, что переработанный литий в 5 раз дороже свеже добытого, я написал в первом посте.

В начале 90-х с пацанами лазили на свалку металов, там были горы стружки и всякого лома в 5 этажей, ссср похоже было не выгодно перерабатывать. В конце 90-х свалку отжали бандиты и весь лом быстро исчез. Все меняется.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Так 8 років (100000) - то на дефекти. А на втрату ємності гарантія 5 років (60000)
на дефекты материалов в т.ч.  ;)  а поскольку нормальное уменьшение емкости давно расчитано и известно, все что будет выходить за нормальные рамки можно относить к дефектам материалов (если режим эксплуатации не будет включать в себя ничего из "What is Not Covered" )

Lithium-Ion Battery Coverage

The lithium-ion battery coverage period is 96 months or 100,000 miles, whichever comes first. This warranty covers any repairs needed to correct defects in materials or workmanship subjected to the exclusions listed under the heading "What is Not Covered".

What is Not Covered

Lithium-Ion Battery

This warranty does not cover damage or failures resulting from or caused by:

- Exposing a vehicle to ambient temperatures above 120F (49C) for over 24 hours.
- Storing a vehicle in temperatures below -13F (-25C) for over seven days.
- Leaving your vehicle for over 14 days where the lithium-ion battery reaches a zero or near zero state of charge.
- Physically damaging the lithium-ion battery or intentionally attempting to reduce the life of the lithium-ion battery.
- Exposing the lithium-ion battery to contact with a direct flame.
- Immersing any portion of the lithium-ion battery in water or fluids.
- Opening the lithium-ion battery enclosure or having it serviced by someone other than a Nissan LEAF certified technician.
- Neglecting to follow correct charging procedures.
- Use of incompatible charging devices.
- Consequential damage caused by the failure to repair an existing problem.


другими словами, если ты нормально эксплуатировал автомобиль и вчера у тебя было 80% емкости, сегодня стало 75%, а завтра 70 - это гарантийный случай

Останнє редагування: 2 листопада 2017 18:56:12 від vostok-zapad
   
Re: Основні міфи про електромобілі

на дефекты материалов в т.ч.  ;)  а поскольку нормальное уменьшение емкости давно расчитано и известно, все что будет выходить за нормальные рамки можно относить к дефектам материалов (если режим эксплуатации не будет включать в себя ничего из "What is Not Covered" )

Lithium-Ion Battery Coverage

The lithium-ion battery coverage period is 96 months or 100,000 miles, whichever comes first. This warranty covers any repairs needed to correct defects in materials or workmanship subjected to the exclusions listed under the heading "What is Not Covered".

What is Not Covered

Lithium-Ion Battery

This warranty does not cover damage or failures resulting from or caused by:

- Exposing a vehicle to ambient temperatures above 120F (49C) for over 24 hours.
- Storing a vehicle in temperatures below -13F (-25C) for over seven days.
- Leaving your vehicle for over 14 days where the lithium-ion battery reaches a zero or near zero state of charge.
- Physically damaging the lithium-ion battery or intentionally attempting to reduce the life of the lithium-ion battery.
- Exposing the lithium-ion battery to contact with a direct flame.
- Immersing any portion of the lithium-ion battery in water or fluids.
- Opening the lithium-ion battery enclosure or having it serviced by someone other than a Nissan LEAF certified technician.
- Neglecting to follow correct charging procedures.
- Use of incompatible charging devices.
- Consequential damage caused by the failure to repair an existing problem.

другими словами, если ты нормально эксплуатировал автомобиль и вчера у тебя было 80% емкости, сегодня стало 75%, а завтра 70 - это гарантийный случай

Так, але якщо у тебе по паличці в два роки спустилось до восьмої - це не гарантійний випадок.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Так, але якщо у тебе по паличці в два роки спустилось до восьмої - це не гарантійний випадок.

если уменьшение емкости шло равномерно (нормально) - то да. только ж первое деление это -15%, а каждое следующее -6.25%. итого если у тебя 8 делений, то это значит что осталось около 70% емкости. 100% хватает на 200 км, 70% хватит на 140 км, чего за глаза хватит и еще долго будет хватать для городского движения
   
Re: Основні міфи про електромобілі

кстати, Тесла-S P100D проехала 1078 км на одной зарядке, правда со скоростью 40
   
Re: Основні міфи про електромобілі

кстати, Тесла-S P100D проехала 1078 км на одной зарядке, правда со скоростью 40

А ще без клімата, музла і в світлу пору доби. Афуєть поіздка, чо там
   
Re: Основні міфи про електромобілі

А ще без клімата, музла і в світлу пору доби. Афуєть поіздка, чо там

То тестують просто. Зазвичай нема ніякої потреби їхати стільки без зарядки
   
Re: Основні міфи про електромобілі

йойййй скільки на форумі дохбойобів зявилося...
тьху-тьху-тьху згиньте нафіг ботяри срані  :D
особливо ускоязичнійе інтєлєктуали  :laugh:
   
Re: Основні міфи про електромобілі

кстати, Тесла-S P100D проехала 1078 км на одной зарядке, правда со скоростью 40
ізза того її варто купити? :laugh:
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Змініть руку, теслостраждальці, а то вже мозолі понатирали. :D
Ще раз кажу вам: електромобілі - це ВЧОРАШНІЙ ДЕНЬ... Комунізм - теж. (td)
   
Re: Основні міфи про електромобілі

аааааааа :lol:
сразу видно динозавра на керосинке. :facepalm1:

это акуительная штука! я бы и не только я, а каждый электромобилевод брал бы такой раз-два в год в аренду.

существование такой штуки и возможность ее арендовать полностью устраняет необходимость в керосинке.

вот сейчас у меня электромобиль и бензинка. электромобиль используется каждый день по городу и его хватает поза очи. а бензинка стоит, гниет, занимает место, чтобы раз в год довезти меня на дальнее расстояние. для нее покупается страховка, а в ЕС так и техосмотр надо проходить и налог платить - просто за то, чтобы ее можно было раз в год использовать. а может и не придется даже раз в год.

ізза того її варто купити? :laugh:
не надо! и компьютер выброси. смотри телевизор, пользуйся почтовыми голубями :D
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Змініть руку, теслостраждальці, а то вже мозолі понатирали. :D
Ще раз кажу вам: електромобілі - це ВЧОРАШНІЙ ДЕНЬ... Комунізм - теж. (td)

не згоден.
електромобіль - третя машина в сім"ї для поїздок по місту і на недалекі (до 300 км) дистанції.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

не згоден.
електромобіль - третя машина в сім"ї для поїздок по місту і на недалекі (до 300 км) дистанції.

Так само. Але одну з бензинових тепер хочу продати. Вона нах не потрібна.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

сразу видно динозавра на керосинке. :facepalm1:

это акуительная штука! я бы и не только я, а каждый электромобилевод брал бы такой раз-два в год в аренду.

существование такой штуки и возможность ее арендовать полностью устраняет необходимость в керосинке.

вот сейчас у меня электромобиль и бензинка. электромобиль используется каждый день по городу и его хватает поза очи. а бензинка стоит, гниет, занимает место, чтобы раз в год довезти меня на дальнее расстояние. для нее покупается страховка, а в ЕС так и техосмотр надо проходить и налог платить - просто за то, чтобы ее можно было раз в год использовать. а может и не придется даже раз в год.

не надо! и компьютер выброси. смотри телевизор, пользуйся почтовыми голубями :D
:lol:

   
Re: Основні міфи про електромобілі

Так само. Але одну з бензинових тепер хочу продати. Вона нах не потрібна.
:-B выставил свою на продажу. нах она нужна. есть поезда в конце-концов, если приспичит ехать срочно и далеко. тем более что остается дизелек рабочий, для экстренных случаев
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Так само. Але одну з бензинових тепер хочу продати. Вона нах не потрібна.

я щодня гоцаю по роботі на електромобілі.
в Україні.
у Львові :)
але дві бензинові у сім"ї є.
просто треба дві.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

:-B выставил свою на продажу. нах она нужна. есть поезда в конце-концов, если приспичит ехать срочно и далеко. тем более что остается дизелек рабочий, для экстренных случаев

Я недавно взяв в оренду на тиждень за 165 дол  :weep:
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Я недавно взяв в оренду на тиждень за 165 дол  :weep:
и это даже не дотягивает до одной замены ГРМ на своей бензинке :weep:
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Так само. Але одну з бензинових тепер хочу продати. Вона нах не потрібна.

Висилай, пристроім в добрі руки
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 25 гостей
 
Повна версія