Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Заміна ТЕС на накопичувальні станції Тесла - поблизу споживачів

Скільки коштує кіловат в Австралії для пересічного?)

Зараз за Австралію не скажу, скажу про себе. В мене останній місячний рахунок за спожиті 576 KWh електроенергії був 96.95 за доставку (мережа) та 43.75 за генерацію.

В середньому получається менше 8 центів за кіловат годину без доставки. Місце - Сан Дієго де сама дорога електрика після Гаваі.
   
Зараз за Австралію не скажу, скажу про себе. В мене останній місячний рахунок за спожиті 576 KWh електроенергії був 96.95 за доставку (мережа) та 43.75 за генерацію.

В середньому получається менше 8 центів за кіловат годину без доставки. Місце - Сан Дієго де сама дорога електрика після Гаваі.
Ну в нас 6 центів з доставкою для манбпасів - для юриків дорожче - треба дивитись)
   
Ну в нас 6 центів з доставкою для манбпасів - для юриків дорожче - треба дивитись)

У вас було близько нуля інвестицій в енергосистему за остані 20 років.
   
У вас було близько нуля інвестицій в енергосистему за остані 20 років.
Це мʼяко кажучи не так)
   
Зараз за Австралію не скажу, скажу про себе. В мене останній місячний рахунок за спожиті 576 KWh електроенергії був 96.95 за доставку (мережа) та 43.75 за генерацію.

В середньому получається менше 8 центів за кіловат годину без доставки. Місце - Сан Дієго де сама дорога електрика після Гаваі.

Dobre як завжди все пересмикує та бреше. З цього допису може скластись враження що 8 центів за квт*год - це найдорожча ее в штатах. Насправді це найдешевша ее в Штатах. А в СД, де вона є і справді найдорожчою ціна за електроенергію міняється в залежності від часу і досягає 60 центів за квт*год
   
Dobre як завжди все пересмикує та бреше. З цього допису може скластись враження що 8 центів за квт*год - це найдорожча ее в штатах. Насправді це найдешевша ее в Штатах. А в СД, де вона є і справді найдорожчою ціна за електроенергію міняється в залежності від часу і досягає 60 центів за квт*год

Я ніколи не брешу. Я можу час від часу помилятись в розрахунках, але це не навмисно, і я завжди визнаю що помилився. Ось виписка, середню цифру можеш перевірити сам:



   
Я ніколи не брешу. Я можу час від часу помилятись в розрахунках, але це не навмисно, і я завжди визнаю що помилився. Ось виписка, середню цифру можеш перевірити сам:

Показати зображення...

Те що на твоєму скріншоті - це далеко не найдорожча ціна за ее. Найдорожчою вона мабуть була влітку, коли досягала 60 центів за квт-год. 17 центів за квт-год - це нормальна ціна, дешевша чим в багатьох інших місцях, а 4 центи - це взагалі можна сказати безкоштовно. Так що не треба вводити народ в оману з цими порівняннями
   
В Україні немає закінченого проекту щоб збудувати атомну станцію. Всі розробки велись в Росії (Москві) і там і залишились. Так само по комплектуючим щоб збудувати.

Те що в Україні залишились інженери що знають як працює атомна станція та можуть підтримувати її в робочому стані - то недостатньо.

Це як думати, в мене є знайомий автомеханік що може поремонтувати будь який автомобіль, то він може і побудувати новий автомобіль з нуля, виробивши свій двигун, трансмісію, тощо
Ну ти ж можеш
ти ж тут на форумі і гінеколог, і праграміст, і хімік по літію, і енергетик, і спеціаліст по атомних станціях ну і в балеті підтанцьовуеш
Звідки ти такий геній універсальний.
   
Це мʼяко кажучи не так)
Ти ше щось доказуеш тому клоуну-знатаку?
Которий биті тесли запропонував складати на купу в Украіні?

Останнє редагування: 2 квітня 2024 06:59:28 від Chako
   
Те що на твоєму скріншоті - це далеко не найдорожча ціна за ее. Найдорожчою вона мабуть була влітку, коли досягала 60 центів за квт-год. 17 центів за квт-год - це нормальна ціна, дешевша чим в багатьох інших місцях, а 4 центи - це взагалі можна сказати безкоштовно. Так що не треба вводити народ в оману з цими порівняннями

Це ціна за генерацію електроенергії. До неї додається ціна за доставку (користування мережею), що майже в два рази вища за саму електроенергію. Мова в цій гілці йшла саме про генерацію і питання було скільки коштує виробити електроенергію в США. Цифри я надав.
   
Которий биті тесли запропонував складати на купу в Украіні?
Повтори для тих хто не встигає: Биті тесли це фактично нескінченне та майже безкоштовне джерело батарей для дронів.
   
У вас було близько нуля інвестицій в енергосистему за остані 20 років.
У тебе близько нуля знань про Україну. На 2021 рік в Україні було біля 9 гігаватів встановленої потужності лише сонячних панелей, без врахування вітряків.

Биті тесли це фактично нескінченне та майже безкоштовне джерело батарей для дронів.
Порівняв прутня з пальцем. Вирішуються принципово різні задачі та переслідуються зовсім інакші цілі.
 
Дрон-камікадзе "живе" хвилини - акуми в ньому, відповідно, живуть один цикл. ФПВ - місяць-два, і аккуми в них - ну нехай сто циклів.
Задачі, що виконуються дронами, не оперують ціною кіловат-години як критичним фактором чи питанням довговічності аккумів. Ушатали банку за 50 циклів - та й пофігу, зате банка за вагою відпрацювала за дві: більше вибухівки прилетіло в кацапа.

А в енергетиці та економіці ціна за кіловат важлива, причому не десь там, де згенерована - а безпосередньо на клемах споживача.
   
Нормальні виробники при 3 вольтах вже вмикають захист від перерозряду.
Насправді від 3 до 2.5В LiFePo4 віддасть біля 2% ємності.

Те саме стосується й напруги заряду. 3.4 В у порядних виробників - всьо, захист від перезаряду.
Ця теза трохи сумнівна. Скоріш 3.5В. До 3.65В різниця ємності буде ті ж ті самі пару відсотків.
Інша справа, що китайських BMS з такими рівнями напевно не існує.
Але з нормальним балансиром досягти бажаного рівня при заряді не проблема.
А от з розрядом трохи гірше. Бо більшість китайських інверторів вирубаються при 9.5В.
Навіть китайський BMS спрацьовує раніше.
І да, у порядних виробників все одно, як правило, банки, вироблені в Китаї.
І 6000 циклів у всіх при DOD 20..30%. При DOD 100% це вже буде пару тисяч циклів.
   
Повтори для тих хто не встигає: Биті тесли це фактично нескінченне та майже безкоштовне джерело батарей для дронів.
А ще биті тесли фулселфдрайвінг можна спереду обкласти бронежилетами на стяжках встановити станкового гранатомету і відправити на штурм  :love:
   
Дрон-камікадзе "живе" хвилини - акуми в ньому, відповідно, живуть один цикл. ФПВ - місяць-два, і аккуми в них - ну нехай сто циклів.

Яка різниця дрон-каиікадзе чи ні. Бита Тесла це 4000 високоякісних батарей , не можливо порівняти з китайським з Алі, яким нічого не заважає знайти нове, може дуже коротке, життя в дронах.
   
Бита Тесла це 4000 високоякісних батарей
Бита тесла це двох третинах випадків CATL.
Насправді від 3 до 2.5В LiFePo4 віддасть біля 2% ємності.
Щось нецікаво так експериментувати. Дісчардж з напругою нижче 3 В дуже руйнівній для залізофосфатника, можна вграти банку за сотню циклів.
Ця теза трохи сумнівна. Скоріш 3.5В.
Як пишуть експериментатори, після цієї напруги банки починають добряче грітися, і доганяти до 3.5 треба малими струмами, з контролем температури. Можливо - починає стрімко зростати внутрішній опір. Простіше обмежити на 3.4 та не мати мігрєні.

Яка різниця дрон-каиікадзе чи ні.
Різниця - для тебе. Бо ти спочатку припер мульку про клепати розподілені стораджі в енергетику, потім до цих стораджів причепив биті тесли, а потім до битих тесл - дрони камікадзе.

Визначайся вже якось - або труси, або хрестик.
   
Щось тебе ковбасить Jinx. В тебе якась алергія на батареї-акумулятори. Я не встигаю за ходом твоє думки.
   
Розподілена мікрогенерація це дуже дорого, я скоріше повірю у термоядерні реактори  :beach:
   
Розподілена мікрогенерація це дуже дорого, я скоріше повірю у термоядерні реактори  :beach:
Зараз і так у кожного другого в селі - дбж та акумулятор плюс генератор - і так це дорого,
Якщо ж на тиждень вимкнуть світло - то тільки зливати систему, топити каміном чи переїжджати
   
Як пишуть експериментатори, після цієї напруги банки починають добряче грітися
Ні. Нормальні, не браковані банки не гріються і при напрузі 3.7В від слова взагалі. При досяджені напруги 3.4..3.65В струм в режимі CC/CV дуже стрімко падає. На відміну від LiIon. Але не ті не інші не гріються, якщо не браковані. Це з власного досвіду, а не від незрозумілих експеріментаторів.

Щось нецікаво так експериментувати. Дісчардж з напругою нижче 3 В дуже руйнівній для залізофосфатника, можна вграти банку за сотню циклів.
Теж ні. Якщо не тримати банку довго розрядженою. Але я не про це. Якщо банка має ємність 105Ah в діапазоні 3.65..2.5В, то вона точно віддасть 100Ah в діапазоні 3.5..3В.
   
Зараз і так у кожного другого в селі - дбж та акумулятор плюс генератор - і так це дорого,
Якщо ж на тиждень вимкнуть світло - то тільки зливати систему, топити каміном чи переїжджати
Не треба мені розповідати як в селі, бо я сам в селі і писав що отримаємо сраку ще на початку війни.

Та й в селі то не є масовим явищем.

Мікрогенерація здатна поховати мегаполіси та промисловість швидше ніж я випиваю другий кухоль пива, живіть з цим :beach:
   
Рішення є. Гравітаційні акумулятори.
Не треба ніяких батарейок.
Принцип такий:
Коли електрики профіціт,  електродвигун підіймає тонну бетону вгору. Як потрібна електрика - бетонный блок під силою тяжіння повільно спускається вниз крутячи електродвигун, що виробляє електрику.
КПД 95%.
Дешево і сердито.
Може бути тона ваги, а може бути тисяча тон.
Масштабування елементарне.
Технічно також не складно.
Батарейки то вже не актуально.

Тону бетону підняти на 100 м висоти це 1 Мдж.
 
Кіловатгодина це 3.6 МДж - тона бетону на 360 метрів. З іншого боку стільки енергії влазить в автомобільний акумулятор від ЗіЛа скажімо. Порівняйте масштаби так би мовити  :)

Як Ви це плануєте технічно реалізувати? Для хоча би 160 МВт*годин як приклад вище з Австралії - це треба підняти 160 000 тон на висоту 360 метрів.
   
Тону бетону підняти на 100 м висоти це 1 Мдж.

Тону, власне кажучи, пофігу чого, хоч каміння.
З іншого боку стільки енергії влазить в автомобільний акумулятор від ЗіЛа скажімо. Порівняйте масштаби так би мовити  :)
Тільки той аккум здохне через 300-400 циклів і треба новий, а тону пофігу чого можна ганяти туди-сюди скільки хочеш разів. Плюс саморозряд відсутній як явище. Аккум треба десь і якось зробити чи придбати. З камінням все дещо простіше та дешевше.
Як Ви це плануєте технічно реалізувати?

Так воно вже реалізоване і масово експлуатується. На шахтах. Конструкція та сама, масштаб буде трохи менший, і сотні метрів чи кілометри тросу не треба.
   
160 000 тон

Умовний граніт/кварцит з такою масою - це всього лише куб з ребром приблизно в 40 метрів.
   
Тільки той аккум здохне через 300-400 циклів

Сам придумав чи хтось підказав?

А ось реальність: Tesla Megapacks come with a 15-year warranty that covers "no defect" and "energy retention".
   
Сам придумав чи хтось підказав?

А ось реальність: Tesla Megapacks come with a 15-year warranty that covers "no defect" and "energy retention".


То він кислотний від автомобіля мав на увазі.
   
Умовний граніт/кварцит з такою масою - це всього лише куб з ребром приблизно в 40 метрів.

Масу набрати не проблема.

В шахтах є підйомники на 160 000 тон ?

Чесно кажучи з шахтами не дуже знайомий, більше з буровими справу мав  :)

Якщо можна використати якісь закинуті шахти то чому б і ні. Але з нуля таке робити...

Останнє редагування: 3 квітня 2024 07:11:12 від WASQ
   
Можна ще використовувати електрохімічні системи з окремим зберіганням активних речовин, такі собі оборотні паливні елементи.
Наприклад розкладаємо електролізом хлористий цинк, на катоді дістаємо металічний цинк, на аноді виділяється хлор, який відкачується і зберігається в балоні наприклад.
Треба енергії - подаємо на анод хлор і отримуємо струм за рахунок зворотної реакції. На відміну від акумуляторів ця система позбавлена проблеми старіння електродів і в принципі може служити як завгодно довго.
Цинк і хлор просто для прикладу, можна вибирати інші пари речовин.

Для мегаватно-гігаватних масштабів може бути цікаво. Кіловат-година це пів кілограма хлору десь буде, а не 100 тон кварциту на 160 м висоти.
   
Сам придумав чи хтось підказав?

Читати та думати навчишся - приходь. А допоки не второпав, про що балакають - сиди мовчки.

Чесно кажучи з шахтами не дуже знайомий, більше з буровими справу мав  :)

Є інша більш цивільна аналогія  - ліфти в будинках. Щодня сотні циклів туди-сюди. Коли там троси міняють - я не в курсі, але точно не раз на день.

В шахтах є підйомники на 160 000 тон ?

Це більше для розуміння, що оті 160 тисяч тон це не щось неймовірне за розмірами. Та й робити один монолітний граві-блок на 160 тисяч тон ніхто не буде.

Цинк і хлор просто для прикладу, можна вибирати інші пари речовин.

Півтони хлору на мегават? Можна нінада? Без зрідження йому ємності треба розміром з Цеппелін - легка ціль для "мопедів", що при вибухові горя наробить більше ніж "мопед".
 Взагалі згодний, що з електролізу може бути гарний сенс, але питання безпеки та надійності треба пильно досліджувати.
   
Треба генерувати антіматерію, жодних мінусів немає
   
Це більше для розуміння, що оті 160 тисяч тон це не щось неймовірне за розмірами. Та й робити один монолітний граві-блок на 160 тисяч тон ніхто не буде.
Цікаво, а як регулювати швидкість спуску/частоту обертання генератора? Тормозом?
   
Он на німцях зупинили охуліард штук теплової генерації, все ціле , нехай рінат пне олежку в сраку і хай домовляються як отой мотлох перевезти через кордон і встановити
   
Є інша більш цивільна аналогія  - ліфти в будинках. Щодня сотні циклів туди-сюди. Коли там троси міняють - я не в курсі, але точно не раз на день.


Тільки енергії з того циклу пшик.
   
Треба генерувати антіматерію, жодних мінусів немає

 :facepalm1:
   
Півтони хлору на мегават? Можна нінада? Без зрідження йому ємності треба розміром з Цеппелін - легка ціль для "мопедів", що при вибухові горя наробить більше ніж "мопед".
 Взагалі згодний, що з електролізу може бути гарний сенс, але питання безпеки та надійності треба пильно досліджувати.


Ну я ж написав що хлор то для прикладу. Ідея в тому щоб продукти електролізу забирати з зони реакції і зберігати окремо.

Та й ємність з хлором можна під землею тримати, це не трансформатор на 750 кВ. Зріджується хлор дуже легко.
   
Цікаво, а як регулювати швидкість спуску/частоту обертання генератора? Тормозом?

Генератор в синхронізмі з мережею сам буде тримати частоту обертання.
Можна використати асинхронний двигун в якості генератора, тоді і синхронізувати не треба буде, там частота буде триматися вище синхронної на величину ковзання.
 
Тормоз зжере  купу енергії, імовірно перегріється і згорить. Його можна для зупинки використати але аж ніяк для стабілізації обертів.
   
:facepalm1:
А шо не так, слушна пропозиція, нічим не гірша мікрогенерація та теслозвалищному гігакумулятору, доречі тесли з зовсім поганими батареями можна використовувати як гравітаційного кумулятору.

Поки будується національний банк антиматерії
   
Ну я ж написав що хлор то для прикладу. Ідея в тому щоб продукти електролізу забирати з зони реакції і зберігати окремо.

Та й ємність з хлором можна під землею тримати, це не трансформатор на 750 кВ. Зріджується хлор дуже легко.
Нам ще хлору не вистачало для повного щастя)
   
А шо не так, слушна пропозиція, нічим не гірша мікрогенерація та теслозвалищному гігакумулятору, доречі тесли з зовсім поганими батареями можна використовувати як гравітаційного кумулятору.

Поки будується національний банк антиматерії

 :facepalm1:

   
Цікаво, а як регулювати швидкість спуску/частоту обертання генератора? Тормозом?
Певен, що в тих схемах, які намагаються зараз реалізувати - стоять DC генератори, а за ними DC-AC перетворювачі. Швидкість спуску ж буде регулюватися навантаженням на генератор.

Тільки енергії з того циклу пшик.
Малася на увазі механічна витривалість компонентів.
Тормоз зжере  купу енергії, імовірно перегріється і згорить. Його можна для зупинки використати але аж ніяк для стабілізації обертів.
Думаю, що ви прекрасно знаєте як працює звичайний бензоген - як дають електричне навантаження - оберти ДВЗ дещо падають і автоматика додає кількість палива на згоряння.
Так і тут - фізичну функцію тормозу буде виконувати магнітне поле від струму генератора, який йде на електричне навантаження.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія