Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
24 травня 2024 11:46:34
DW на русском  :malyas:
Якщо вже читаєте адаптовані для московитів новини, то хоч робіть це тихцем під ковдрою, щоб сусіди не дізнались. Як у часи "совка" слухали потайки ту ж "Німецьку хвилю" з радіоприймача.

Українською  (tu)
https://www.dw.com/uk/

Німецькою  (tu)
https://www.dw.com/de/

Англійською  (tu)
https://www.dw.com/en/

тобто він цього не казав? DW бреше?
2
24 травня 2024 10:59:51
В Баварии призвали лишить украинских уклонистов пособий. Министр внутренних дел земли Йоахим Херрман считает необходимым прекратить выплату "денег для граждан" (Bürgergeld) находящимся в Германии украинским мужчинам, которые уклоняются от призыва на воинскую службу на родине. "Как минимум" властям ФРГ не следует платить это пособие "нескольким тысячам мужчин", которые подлежат призыву в армию на родине в Украине, заявил Херрман на Welt TV.
 
"Мы хотим поддержать Украину как можно сильнее, но нельзя в то же время, если можно так выразиться, платить премии тем, кто уклоняется от воинской службы", - пояснил министр. По словам Херрмана, в ФРГ живут несколько тысяч военнообязанных, получающих социальное пособие, и этих мужчин "не хватает для обороны Украины".
 
Позиция Херрмана, члена Христианско-социального союза, не нова. Предоставление украинским беженцам соцпособий обсуждается с 2023 года, когда правительству не удалось взять 60 млрд евро из фонда, созданного в 2021-м для ликвидации последствий пандемии COVID-19. Среди украинских беженцев в ФРГ действительно мало, кто нашел работу в стране - из-за этого в Немецком союзе городов и общин призвали сокращать размеры выплат украинцам, которые без уважительной причины отказываются искать работу. К этому же призывал Фридрих Мерц - лидер фракции ХДС/ХСС


13
23 травня 2024 22:34:48
При надмірному зростанні включились генетичні механізми як гальмують надмірне зростання популяції
Саме так генетичні - через мРНК 'вакцину'. Дивися, а то з роботи вигонять.

внутрішні генетичні механізми через експресію певних генів
так це працює
14
23 травня 2024 22:27:08
Як відомо одна з помилок прогнозів це вважати що певна тенденція буде зберігатися з часом.
Спочатку очікували перенаселення
Але людство це система яка саморегулюється
При надмірному зростанні включились генетичні механізми як гальмують надмірне зростання популяції
Так само запрацюють механізми збільшення популяції якщо її кількість знизиться до певного критичного рівня
16
23 травня 2024 15:33:07
пам'ятаю в сімдесяті восьмидесяті був ґвалт що планету очікує перенаселення, реальна катастрофа
17
23 травня 2024 10:12:08
будуть збільшувати в назві теми

можуть збільшити
в темі


знайди різницю
18
23 травня 2024 09:59:30
Надія на молодих і незаможних

Молодші жінки та жінки з робітничого класу, вочевидь, дають політикам найбільші шанси на підвищення народжуваності. Деякі програми зараз починають чітко орієнтуватися на них. Чжецзян, провінція на східному кордоні Китаю, пропонує молодятам одноразову грошову допомогу, але тільки якщо нареченій не виповнилося 25 років. У Росії жінки, які народили дитину до 25 років, незабаром будуть звільнені від сплати податку на прибуток. Угорщина пропонує аналогічну пільгу матерям, які народили першу дитину до 30 років, — це одна з двох політик Віктора Орбана, які, на думку економістів з Центральноєвропейсь кого університету, сприяли збільшенню народжуваності.

Хоча невеликі сім'ї стають все більш поширеними майже скрізь, жінки, які починають народжувати рано, зазвичай мають більше дітей протягом життя.

Інші дані свідчать про те, що народжуваність жінок робітничого класу більше залежить від фінансових обставин, ніж у їхніх багатших колег. Наприклад, в США та Європі народжуваність серед бідніших жінок різко впала після глобальної фінансової кризи 2007-09 років. Жінки з вищою освітою частіше дотримуються своїх планів і все одно народжують дітей. Частково це пояснюється тим, що вони відкладають народження дітей до того часу, поки не матимуть ресурсів, щоб передати більшу частину догляду за дітьми няням і дитячим садкам. Це робить їх менш залежними від державної допомоги, яка може бути скорочена.

Утім, рівень народжуваності в Америці, Європі та Східній Азії впав настільки, що навіть звернення до жінок, чия фертильність реагує на стимули найсильніше, не зупинить скорочення населення. До 2050 року понад три чверті жінок у світі будуть відтворювати потомство нижче рівня відтворення, згідно з прогнозами, опублікованими в медичному журналі Lancet. Навіть якщо урядам не вдасться за різко підвищити народжуваність, вони не будуть сидіти склавши руки. Пронаталістська політика лише набиратиме подальших обертів.
19
23 травня 2024 09:59:25
У США Дональд Трамп пообіцяв "дитячі бонуси для нового бебі-буму" в разі своєї перемоги на виборах. У 1960 році американські жінки мали в середньому 3,6 дитини. У 2023 році — 1,6. Прикметно, що жінки у віці 30 років і старші народжують більше дітей. І лише американські жінки віком до 24 років народжують менше.

Як зазначає Кетрін Едін, соціологиня з Прінстонського університету, яка опитує бідних жінок в Америці з 1990-х років: "Коли я тільки починала, ці жінки, яких я зустрічала, народжували своїх перших дітей у 16, 17 років. Зараз щось не так, якщо у вас є дитина до 25 років". Аналогічно, у Британії жінки, народжені у 2000 році, мали вдвічі менше дітей до 20 років, ніж ті, що народилися у 1990 році.

Зворотний ефект

Колись дослідники виявили невелике, але стійке зростання народжуваності завдяки політиці скандинавських країн, які поєднують декретну відпустку з щедрим доглядом за дитиною. У 1980-х роках урядовці очікували, що вплив цих егалітарних схем з часом зростатиме, оскільки суспільні настрої змінюватимуться так, щоб полегшити життя працюючим матерям. Але оскільки жінки звикли до щедрих пільг, додаткова підтримка стала недостатньою для того, щоб спонукати їх народжувати більше дітей.

Деякі схеми, які намагаються реорганізувати суспільство, також мають зворотні наслідки. За даними ОЕСР, подовження декретної відпустки спонукає жінок відкладати народження першої дитини і народжувати менше дітей протягом життя, можливо, тому, що збільшення часу на відпочинок означає більшу стигматизацію на роботі. Гетеросексуальні пари, в яких чоловік бере відпустку по догляду за дитиною, менш схильні до народження наступної дитини, можливо, тому, що деякі чоловіки виявляються менш придатними до практичного виховання дітей, ніж вони собі уявляли.

Спроби заохотити жінок середнього класу мати більше дітей навряд чи будуть успішними. Економісти вважають, що такі жінки більш впевнено планують і прогнозують своє майбутнє, ніж їхні менш забезпечені однолітки. Їхні плани, як правило, включають дітей лише після передбачуваного шляху навчання в коледжі, роботи та шлюбу, а це означає, що вони менш схильні реагувати на зміни фінансових обставин. Більшість наявних пронаталістських політик намагаються зробити щось набагато складніше, ніж просто відновити попередні моделі народжуваності. Вони намагаються переконати жінок мати більше дітей, ніж вони хотіли б мати в ідеалі, і роблять це за допомогою сум, які є невеликими порівняно з їхніми доходами.
20
23 травня 2024 09:59:08
Британський журнал The Economist випустив матеріал про способи подолання демографічної кризи. Texty.org.ua публікують ключові тези статті.

Тенденція падіння народжуваності, що почалося у Східній Азії, дедалі більше поширюється і на інші країни. Серед багатих країн лише в Ізраїлі народжується достатньо дітей, щоб зупинити скорочення населення, а в більшості країн народжуваність падає.

Лідери занепокоєні. "Сила нації, — попереджає президент Франції Емманюель Макрон, — полягає в її здатності генерувати динамічну народжуваність". Ілон Маск, власник компаній SpaceX, Tesla і X, пророкує кінець цивілізації.

Майже кожна багата країна розглядає можливість збільшення своїх пронаталістських зусиль, так само як і багато країн із середнім рівнем доходу. У січні Макрон розпочав кампанію з "демографічного переозброєння" Франції (його зброя — тести на фертильність і декретна відпустка).

Ще до "переозброєння" Макрона Франція витрачала великі кошти на народжуваність. З початку нового тисячоліття вона витрачала 3,5-4% ВВП на рік на суміш субсидій, послуг і податкових пільг, що означає, що вона має найвищі витрати на стимулювання народжуваності в клубі ОЕСР, до якого входять переважно багаті країни. Але у 2022 році в країні народилося менше дітей, ніж будь-коли з часів Другої світової війни.

Так само і в Південній Кореї: витрачені мільярди доларів на підвищення народжуваності істотно її не підвищили. За останні 18 років корейський уряд витратив 270 млрд доларів (1% ВВП за цей період) на стимулювання народжуваності. Але результати вкрай скромні — кореянка, яка зараз стає фертильною, матиме в середньому лише 0,7 дитини протягом свого дітородного віку.

Тим часом Китай, давно відомий своєю політикою "однієї дитини", тепер пропонує стимули — від догляду за дітьми до податкових пільг — для того, щоб заохотити батьків мати трьох дітей.
21
22 травня 2024 10:17:04
«Сирський дозволяє росіянам зайти і щойно вони перетинають кордон, рухаються, їм бракує прикриття, відтак він б'є по них артилерією, БпЛА та підриває на мінних полях», — пояснює тактику очільника ЗСУ Купер.

Звісно, за такого підходу нервують і ті, хто перебуває в тилу, і навіть командири бригад і батальйонів на першій лінії оборони, але загалом майже скрізь відчувається тверда рука Сирського, переконаний експерт.

«І немає жодних суперечок, обговорень у соцмережах, ніхто не скаржиться на самодурів-генералів, ніхто не нарікає на нетямущих „наполеонів“. Є загальний контроль над тим, що відбувається», — дає свою авторитетну оцінку діям Головнокомандувача ЗСУ західний аналітик.

На його думку, це доволі слушно, оскільки раніше годі було вгадати, чи витримає якась конкретна бригада, чи витримає наступна за нею, і що буде, якщо росіяни десь прорвуться.

«Нині ж постійно є відчуття тихого контролю. Із цієї точки зору Сирський дуже добре керує українськими Збройними силами», — переконаний Купер.

У бесіді з NV він також згадує й про низку проведених у тилу реформ, щодо матеріально-технічного забезпечення, що у свою чергу дало можливість знайти чимало військ, які відправили на передову для посилення бригад.

Разом із цим Купер відмічає й заходи щодо мобілізації, коли розглядають кого мобілізувати, як мобілізувати і навіщо мобілізувати. «Є навіть ідея почати мобілізацію в’язнів за певних умов, — каже експерт. — Це корисна ідея в такі часи, бо так ви отримаєте людей, які краще мотивовані йти в бій, ніж ті, хто не хочуть воювати. А таких серед чоловічого населення України чимало, і це треба визнати».

Говорячи про проблеми, австрійський фахівець наголошує на тому, що Сирському не вдалося позбутися усіх старих радянських моделей поведінки в ЗСУ. «Він роками командував Сухопутними військами, тож добре знає про їхнє існування. І якщо він не зміг впоратися з ними протягом багатьох років, не варто очікувати, що він зробить це зараз — за 100 днів чи навіть за рік. Це забере більше часу», — вважає Купер.

https://nv.ua/ukr/ukraine/events/sirskiy-viyskoviy-analitik-ociniv-nedoliki-ta-perevagi-sluzhbi-i-dosyagnen-novini-ukrajini-50420406.html
22
22 травня 2024 10:16:17
Том Купер, австрійський військовий аналітик, оцінив роботу генерал-полковника Олександра Сирського на посаді Головнокомандувача ЗСУ та назвав проблеми, з якими той не впорався.

Отримавши ширші повноваження, як Головнокомандувач ЗСУ Олександр Сирський, схоже, від самого початку знав, що прагне зробити, і робив це сумлінно.

Таку думку Тома Купера, австрійського військового аналітика, навів NV у статті «Дисципліна, реалізм і радянщина».

Західний експерт переконаний, що як командир Сирський дбає про те, щоб установити на службі дисципліну. «У командирів бригад і особливо у командирів батальйонів стало менше свободи чинити, як вони хочуть, — аналізує діяльність українського Головкома Купер. — Але ми бачимо, що загальна дисципліна працює набагато краще. Наприклад, у районі Авдіївки: вони [ЗСУ] дещо втратили позиції, але в цілому навіть у найкритичніші моменти не було втрачено контроль».

Спираючись на щоденний моніторинг операцій, фахівець відмічає холодний професіоналізм очільника ЗСУ й додає, що між командирами рот, батальйонів і бригад немає внутрішньої боротьби, немає дискусій і суперечок, оскільки вони виконують свою роботу — і все працює.

У розмові з NV Купер зауважує й те, що Сирський значно ліпше справляється із ситуацією в цілому. «І починається все з того, як він взаємодіє з політичним керівництвом, тобто із президентом [України Володимиром] Зеленським, — пояснює аналітик. — Немає такої ситуації, коли для Головнокомандувача Збройних сил є проблемою пояснити президенту [невідворотність] втрати міста — у цьому випадку Авдіївки. Немає такої ситуації, як у Бахмуті рік тому».

Фахівець припускає, що, очевидно, це сталося через те, що Сирський встиг пояснити Зеленському втрату Авдіївки, оскільки був дефіцит боєприпасів, і навіть якщо війська мали відмінний бойовий дух, то вони були виснажені.

Аналізуючи ситуацію на північному сході Харківщини, Купер звертає увагу на те, що Головнокомандувач спорудив укріплення для лінії фронту не вздовж кордону, а на кілометрів десять вглиб. Таким чином, на думку австрійця, Сирський дав можливість ворогу перетнути кордон, щоб знищити росіян уже на території України. При цьому Купер зауважує, що хоча це й не дуже популярно і в соціальних мережах виглядає вкрай погано, втім, військові потреби бувають різні.
23
21 травня 2024 20:30:53
ну так я дивлюсь на Кирилівську замінили рейки асфальт поклали бруківку, 

таки так на ділянці де майже ніхто не ходить. в межах старої промзони

ну трохи зараз до Спартака дібрались правда
24
21 травня 2024 20:21:32
Літак — це складна система. І несправність якоїсь однієї частини може призвести до катастрофічної поломки всього літака. Збірка має бути чітко відпрацьована. Але тепер, особливо коли Boeing постійно намагається зменшити витрати своїх постачальників, з’явилося значно більше ризиків для помилок. І коли слідчі FAA (Федеральне авіаційне управління США) оглянули приміщення компанії Spirit AeroSystems, — виробника відірваних дверей, а також фюзеляжу, у який вони мали вписатися, — вони виявили, що один дверний ущільнювач змастили рідким милом для посуду Dawn і почистили мокрою марлею, а інший перевірили за допомогою картки-ключа від готельного номера.

Фінансовий директор Boeing нещодавно визнав, що компанія «трохи забігла наперед у питанні аутсорсингу». Вона веде переговори про повторне придбання Spirit AeroSystems і вже виготовляє композитні крила для свого літака наступного покоління 777X власними силами. «Керівники аерокосмічної галузі нарешті заново відкрили для себе виробничі цехи», — написав нещодавно журнал Aviation Week на своїй обкладинці.

Що стосується решти корпоративної Америки, то один із найсильніших сигналів, можливо, надходить від компанії General Electric, яку Boeing так наполегливо намагається наслідувати. Під керівництвом гендиректора Ларрі Калпа вона нарешті — із запізненням лише на 40 років — почала проходити інтенсивний курс ощадливого виробництва. І також із запізненням визнає, що робітникам на гембі набагато краще вдається знаходити ефективні методи виробництва, ніж це роблять офісні бюрократи з абстракціями в електронних таблицях.

Додавайте скільки завгодно потужностей. Це не змінить тривалого занепаду корпоративної Америки як виробничої наддержави, якщо вона і далі повторюватиме свою сумну історію про неможливість збільшити виробництво в країні. Ця історія допомогла неабияк поповнити кишені керівників, але шкоди, що завдавалася протягом пів століття, вже достатньо. Двері відвалилися, і це очевидно для всіх: історія була ледь-ледь скріплена болтами.

https://texty.org.ua/articles/112460/zanepad-kompaniyi-hihanta-boeing-yak-nastupyla-temna-doba-dlya-amerykanskoho-vyrobnyctva-atlantic/
25
21 травня 2024 20:21:27
Такий підхід «полегшеного капіталу» мав багато переваг: проблемні профспілки, дорогі механічні цехи та великі бюджети на розробку — все це стане проблемою когось іншого. Ключові фінансові показники миттєво покращилися б, якби витрати були перекинуті на баланс інших фірм. Цей підхід мав певну схожість із японським ощадливим виробництвом. Але там, де ощадливе виробництво повертало ноу-хау назад у цех, цей підхід виштовхував цех і його ноу-хау за двері.

Крім того, виникли проблеми, які передбачив інженер компанії Boeing Л. Д. Харт-Сміт у своїй доповіді на технічному симпозіумі Boeing у 2001 році. З аутсорсингом з’явилася ймовірність того, що доставлені деталі не будуть належним чином підігнані одна під одну. «Щоб мінімізувати ці потенційні проблеми, — попереджав Харт-Сміт, — генеральний підрядчик має забезпечувати на місці якість, управління постачальниками, а іноді й технічну підтримку. Якщо цього не буде, продуктивність основного виробника ніколи не перевищить можливості найменш кваліфікованого з постачальників».

У Boeing не послухали. Волл-стріт відкинула статтю Харт-Сміта як «тираду», і Boeing поклав на кожного постачальника відповідальність за власний контроль якості. Коли цей контроль не спрацьовував, компанія мала витрачатися на усунення дефектів. Найбільше занепокоєння викликала небезпечна петля зворотного зв’язку, яку передбачив Харт-Сміт. У бухгалтерського обліку ці виправлення, які насправді є витратами на аутсорсинг, натомість кваліфікувалися б як накладні витрати, створюючи враження, що власна робота коштує дорого, й обґрунтовуючи потребу в ще більшому розвантаженні виробничого процесу.

У короткостроковій перспективі це все творило дива на балансі Boeing: його акції з 2010 по 2019 рік зросли більш ніж на 600%. Та вся безглуздість такого підходу проявилася повною мірою, коли дві разюче схожі катастрофи, спричинені несправним програмним забезпеченням літаків Boeing, забрали життя 346 людей.

Сьогодні, якщо ви довго стоятимете на набережній Сіетла, ви обов’язково побачите поїзд, що прямує на південь і має характерні обриси літака Boeing 737. Хоча він забарвлений у зелений металік і не має хвоста, очевидно, що це ще не готовий продукт. Це саме та річ, про яку ви скажете: «Дивіться, діти, у цьому поїзді літак Boeing!». Але це не так. Логотип збоку все пояснює: компанія Spirit AeroSystems із Вічити, штат Канзас, побудувала цей фюзеляж, який іде не від Boeing. Він іде до Boeing.
26
21 травня 2024 20:21:13
Автогол у ворота американського виробництва

Це підводить нас до поворотного моменту, що стався 1990 року, коли трійця дослідників із Массачусетського технологічного інституту опублікувала книжку «Машина, що змінила світ», у якій дала назву японській системі — «ощадливе виробництво» — і закликала корпоративну Америку вчитися на її прикладі. Саме тоді японська економіка зазнала краху, що послабило тиск на американські компанії, але в наступні роки американські виробники натомість подвоїли аутсорсинг, офшоринг та фінансову інженерію. Це був гол у свої ворота.

ВИРОБНИЦТВО СТАЛИ РОЗГЛЯДАТИ ЯК ЧОРНУ РОБОТУ

У компанії General Electric, яка підготувала трьох із чотирьох останніх генеральних директорів Boeing, виробництво стали розглядати як чорну роботу. Компанія Motorola, заснована як Galvin Manufacturing і відома своєю увагою до якості, втратила лідерство у виробництві мобільних телефонів після того, як переорієнтувалася на програмне забезпечення та послуги. Працівники заводу Intel були обличчям високотехнологічног о виробництва, доки компанія не поступилася лідерством у випуску апаратного забезпечення азійським конкурентам. «Ставши колись піонерами в розробці цієї надзвичайної технології, — написав нещодавно нинішній генеральний директор Intel Пeт Ґелсінґер, — ми тепер опинилися у владі найкрихкішого глобального ланцюга поставок у світі».

Філ Кондіт, талановитий інженер, який керував проєктуванням надзвичайно успішного літака 777, очолював Boeing, коли я (журналіст The Atlantic. — Ред.) відвідав компанію наприкінці 2000 року. Він не був чужим у цехах. Проїжджаючи на заводі Boeing в Еверетті на гольфкарі, він вказав на горизонтальне хвостове оперення, що простягалося над нами. Важко повірити, що він більший за крило 737-го, — дивувався Філ. Очікування в його офісі, що все ще містився на березі річки Дуваміш, але був дуже роздутий після нещодавнього злиття з McDonnell Douglas, потішило зовсім з іншого приводу. «Вау! Подвійне вау!» — написала йому мати на електронну пошту, маючи на увазі ціну акцій Boeing на момент закриття торгів того дня. І, як з’ясувалося незабаром, він хотів віддалитися від того, що описав у бізнес-журналі Puget Sound Business Journal як «як ви конструюєте літаки». А наступного року переніс штаб-квартиру Boeing до Чикаго, відірвавши керівництво від виробничих цехів саме тоді, коли компанія почала застосовувати радикально новий підхід до складання літаків.

ЦЕЙ ПІДХІД ВИШТОВХУВАВ ЦЕХ І ЙОГО НОУ-ХАУ ЗА ДВЕРІ

Найновіший літак 787 Dreamliner уже не був власним виробництвом. Boeing передав проєктування та будівництво мережі компаній-партнерів, кожна з яких, по суті, буде власним міні-Boeing із власним ланцюжком постачання, яким потрібно буде керувати. «Раніше люди з Boeing розробляли креслення, потім приходили до вас і казали: “Чи ви не могли б побудувати це для мене?” — розповідає Річард Сафран, аналітик Seaport Research Partners і колишній аерокосмічний інженер. — Натомість тепер ви просите їх спроєктувати його, інтегрувати, провести дослідження і розробки».
27
21 травня 2024 20:20:30
Темна доба американського виробництва тривалістю 30 років

Нещодавні невдачі Boeing яскраво демонструють фактор, який часто не беруть до уваги, говорячи про занепад американського виробництва: коли глобальні економічні сили назавжди витіснили частину американських виробників, ті, що залишилися, втратили інтерес до реального виробництва.

Останні 30 років цілком можуть запам’ятатися як темна доба американського виробництва. Занепад Boeing ілюструє все, що пішло не так. Але, на щастя, ілюструє й те, як вийти з цієї кризи.

Боротьба інженерів із менеджерами

За часів Вільяма Боїнга слово «мануфактура» (цех) було у всіх на слуху. У «Мануфактур Траст» можна було зберігати гроші, філадельфійська еліта грала в гольф у Мануфактурному клубі, а плани Гарвардської бізнес-школи передбачали наявність заводу на території кампусу. Бізнес-герої того часу — Форд та Едісон — вийшли з цехів.

Там вони започаткували абсолютно новий метод виробництва. Американська система виробництва з взаємозамінними деталями, спеціалізованими верстатами та рухомими складальними лініями була величезним стрибком уперед порівняно з європейськими методами. Вона забезпечила перевагу таким компаніям, як Ford, General Motors і Boeing. Для координації цих складних нових систем з’явилися дві нові професії: промисловий інженер, який розмовляв мовою цеху, і професійний фінансовий менеджер, який розмовляв мовою бухгалтерії.

Спочатку інженери мали перевагу. У статті 1930 року для Aviation News інженер Boeing пояснював, як інспектори компанії «безперервно контролюють виготовлення багатьох тисяч деталей, що входять до збірки одного літака». Інженер Філіп Джонсон змінив Вільяма Боїнґа на посаді генерального директора, а потім передав компанію іншому інженерові Клермонту Егтведту, який не лише керував виробництвом бомбардувальника B-17 із президентського кабінету, а й особисто брав участь у його проєктуванні.

Японський приклад

Після Другої світової війни Америка насолоджувалася тридцятирічним домінуванням. Тоді ж в умовах дефіциту в переможеній Японії майже непомітно ставав на ноги її наступник — видатний автомобільний бос Ейдзі Тойода.

Він не міг собі дозволити сотні верстатів, які штампували б деталі одним натисканням кнопки. Хоча його кваліфікованим працівникам довелося задовольнятися кількома штампувальними пресами загального призначення, він надав їм величезну свободу в пошуку найефективнішого способу їх використання. Кінцевий результат виявився разючим: витрати й кількість помилок зменшилися.

З’явилася інша концепція корпорації. Якщо управлінські бюрократи в інших відділах хотіли заробляти собі на життя, вони повинні були досконало розуміти роботу цеху, або гемба (так його називають самі японці). Так звана прогулянка по гембі потребувала їхньої рутинної присутності на кожному етапі виробництва, доки вони не зрозуміють, як працює ціле.

Коли хвиля японської конкуренції обрушилася на корпоративну Америку, інженери, які були підготовлені до неї найкраще, вже не керували. Їм на зміну прийшли фінансисти. І вони були загіпнотизовані новою доктриною акціонерної вартості, яка давала ґрунт для тимчасового злету, але не стимулювала до довгострокових удосконалень чи сталих підходів до контролю над витратами.
28
21 травня 2024 20:20:12
Американський журнал The Atlantic опублікував статтю про занепад літакобудівної компанії Boeing, що відкрила реактивну епоху авіації. І це не єдиний приклад деградації американської промисловості за останні 30 років. Пропонуємо переклад українською.

Літак без дверей


Побачити засновника компанії-гіганта Вільяма Боїнґа на заводському майданчику було звичною справою. Його офіс містився в будівлі поруч із переобладнаною верф’ю, де робітники обточували дерево, шили тканинні крила й закріплювали дроти керування літаків.

Коли Девід Калгун, нинішній генеральний директор компанії, у січні минулого року рідко з’являвся на робочому місці в Сіетлі, обставини були зовсім інші. Калгун не просто прийшов із сусіднього будинку, а пролетів близько 2300 миль від штаб-квартири Boeing в Арлінгтоні, штат Вірджинія. І не для спостереження за недбалою роботою працівників до того, як літак підніметься в повітря, — він уже злетів, але без дверей.

За кілька тижнів до цього візиту в літака Boeing 737 під час польоту злетіли двері. Через кілька днів після приїзду генерального директора керівництво компанії визнало, що досі не розуміє, що саме пішло не так, оскільки не знає, як літак узагалі був зібраний. Обмежувальні болти на дверях або були вкручені неправильно, або їх не було взагалі. За словами керівництва, компанія не мала «жодних записів про виконану роботу».

BOEING СТАВ ВИРОБНИКОМ ЗБІРНИХ МОДЕЛЕЙ ЛІТАКІВ, ДЕТАЛІ ЯКИХ СКЛЕЮЮТЬСЯ МІЖ СОБОЮ

Ці дві події розповідають нам своєрідну історію літакобудівної компанії, яка чверть століття повільно, але дуже цілеспрямовано відокремлювала себе від бізнесу з виробництва літаків. Протягом майже 40 років вона самостійно будувала фюзеляж 737-го на тому самому заводі, що випускав бомбардувальники B-29 і B-52 понад 70 років тому. Але у 2005-му продала завод приватній інвестиційній фірмі, переклавши ризики, капітальні витрати і проблеми з робочою силою на свого нового «постачальника». У компанії це назвали «розвантаженням». Тим часом хвостове оперення, шасі, системи керування польотом та інші необхідні елементи було передано на аутсорсинг заводам, які належали іншим компаніям, а потім відправлено до Boeing для остаточного складання. Це перетворило компанію, яка колись започаткувала реактивну епоху, на прославленого виробника збірних моделей літаків, деталі яких склеюються між собою.
29
21 травня 2024 20:03:10
Про це Віталій Кличко згадав у короткому відео, яке оприлюднив у себе в соцмережах.

У ньому він показав, як за цей час змінювалася столиця.

“10 років… Багато це чи мало? Що ти планував, що встиг зробити, а що поки не вдалося? Чи був я в найкритичніші моменти для країни націлений на якусь посаду? –Ні… Чи повністю потім розумів ті виклики, які отримав, і які доведеться долати на посаді мера столиці? – Не зовсім… Але треба було працювати. Змінювати місто, яке після влади януковичів і Революції Гідності ми отримали практично з нульовим бюджетом і величезним зовнішнім боргом. І ми робили Київ гарнішим і комфортнішим. Робили європейською столицею. Вдень і вночі. В мирний час. У ковід. Захищали і забезпечували життєдіяльність столиці воєнного часу. Сьогодні деякі події виглядають так, ніби відбувалися не з тобою… Але це – наша сучасна історія, життя і трансформації нашого міста. Яке ми з вами любимо. Змінюємо разом. Історія серця країни, яка вистоїть і переможе!” – написав Віталій Кличко у коментарі до відео.
30
21 травня 2024 10:04:30
Усыпить нах, по достижении пенс. возраста. Содержать их еще.
ну навіщо. і податок це не покарання.
людина працює і має при цьому можливість більше платити податків
бо нетреба фінансувати дитину
в принципі такий податок міг би бути і для тих хто працює і має дітей старше скажемо 25 років
А що бездітні зайві гроші виключно скирдують? Так само витрачають. Розваги, подорожі, якісна їжа, одяг, гаджети, аксеуари і т.д.

звичайно і мають для цього більше грошей
31
21 травня 2024 09:21:11
якщо безпліддя теж мають платити податок імхо
бо людина все одно менше витрат
тому має можливість платити більше податків


але можуть бути якісь пільги пов'язані з витратами на штучне запліднення
Усыпить нах, по достижении пенс. возраста. Содержать их еще.

ну навіщо. і податок це не покарання.
людина працює і має при цьому можливість більше платити податків
бо нетреба фінансувати дитину
в принципі такий податок міг би бути і для тих хто працює і має дітей старше скажемо 25 років
32
21 травня 2024 09:09:59
якщо безпліддя теж мають платити податок імхо
бо людина все одно менше витрат
тому має можливість платити більше податків


але можуть бути якісь пільги пов'язані з витратами на штучне запліднення
33
20 травня 2024 15:58:52
Член Комитета ВР по вопросам нацбезопасности, обороны и разведки, нардеп Ирина Фриз заявила, что государство должно продлить 60-дневный срок обязательного обновления учетных данных всех военнообязанных граждан, если не смогло обеспечить механизмами, которые прописаны в законе.
По ее мнению, если государство не разработало механизмы, чтобы граждане могли уложиться в указанные сроки, то пролонгация нужна, чтобы не создавать дополнительного напряжения в обществе.

які ще можуть бути перенесення? 60 днів в липні
а активні дії ворога вже почались і активність ця буде лише підвищуватись
34
20 травня 2024 12:02:13
Правила поміняли минулого тижня:

Повістки, відправлені поштою на адресу, вказану у військово-облікових даних, вважаються врученими за будь-яких умов.
Які нах правила коли це прямо протилежне тому що в законі, при тому що різні посадові особи дають різну інформацію  :facepalm1:

ось ці правила офіційно

https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennia-poriadku-provedennia-pryzovu-hromadian-na-viiskovu-sluzhbu-pid-chas-mobilizatsii-na-osoblyvyi-period-560-160524

а ось що закон каже

35
20 травня 2024 08:25:21
Тягати відосики з ютуба або цитати з телєграма - то всі можуть. І я теж можу.

Тут, на ФУПі є боксьори реальні?  :facepalm1: Чи всі боксують тількі віртуально  :weep:

Поясніть таблицю суддів, будь-ласка. Ато ніфіга не ясно, особливо 9-го то 12-го раундів. Як ті ТРИ судді пишуть цифри

Показати зображення...
Автор:
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1140701.msg27923169#msg27923169

а що там можна не зрозуміти
36
20 травня 2024 08:17:55
Тобто адресу фактичного поточного проживання таки дає змінити навіть якщо вона не співпадає з пропискою?
телефон, адресу можна вказати будь-яку
Не забудь, туди потім повістку мають принести, і вона буде вважатися врученою.

здається підпис ще не відмінили
37
19 травня 2024 03:15:45
Українське питанняина завтра
ви вжє порахували усика гроші розпріділіли що куди?
То вже справа емігрантської вати
38
19 травня 2024 03:14:03
не думав що перемога Усика буде такою беззаперечною.
39
19 травня 2024 03:02:18
After the fight, Fury was in denial, showing that he’s a poor sport, saying Usyk only won because he’s from Ukraine and the country is at war with Russia
ну не знаю чи він так реально сказав. Джерело? Схоже на кацапське іпсо
всюди іпсо  8-)
але говорив зразу після розхіряченої морди на рингу, може йому ніхто не пояснив значення слова ІПСО  [ua]
На раша каналах будуть поширювати саме цей наратив. Пох, але так буде
40
19 травня 2024 02:58:46
After the fight, Fury was in denial, showing that he’s a poor sport, saying Usyk only won because he’s from Ukraine and the country is at war with Russia
ну не знаю чи він так реально сказав. Джерело? Схоже на кацапське іпсо
Джерело - найпопулярніший сайт новин боксу

https://www.boxingnews24.com/2024/05/live-results-of-tyson-fury-vs-oleksandr-usyk-tonight/
дякую. Так

After the fight, Fury was in denial, showing that he’s a poor sport, saying Usyk only won because he’s from Ukraine and the country is at war with Russia. It was sad to see Fury showing a lack of class

Було максимум пара рівних раундів. Всі решта за Усиком

Повна версія