Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

BMW представила нову воднево-електричну силову установку


Компанія BMW представила нову воднево-електричну силову установку під назвою iHydrogen Next для позашляховика BMW Х5.

https://www.autoblog.com/2020/03/30/bmw-hydrogen-technology-detailed/?fbclid=IwAR2F5aErELpi32YTb47iAON691pU_WVPgPaSzDO7L343iqJclslQp0ZZBSw#slide-2220451
   
Разработанная совместно с Toyota , система состоит из пары 700-барных резервуаров, которые вмещают 13,2 фунтов водорода, топливного элемента , электродвигателя пятого поколения, который будет питать будущие электромобили , такие как i4 и iNext
   
кому це нафіг зараз потрібно при таких цінах на нафту?
   
кому це нафіг зараз потрібно при таких цінах на нафту?

Власників бензинових авто будуть роздягати постійно зростаючими податками. А хто не врубається в тему, тому всякі Грети будуть по печінках бити  :gigi:
   
Та яка вона нова. Їй вже років 10. Може удосконалена якась. Попереднього разу все здохло через відсутність великої кількості АЗС з таким пальним. Це ж не розетка в гаражі.
   
Знов балони із рідким воднем в якості "паливного баку"?
Це головна проблема "водневої" енергетики.  :-)o 
   
тю... електродвижок...  (td)
   
Вам точно хочеться їздити разом з баком водню на 700 атмосфер?
   
Вам точно хочеться їздити разом з баком водню на 700 атмосфер?
Так уже ж  обговорювали.
https://forum.pravda.com.ua/index.php?quote=23258017;topic=1057583.0;num_replies=105;sesc=954b9c3c5e91ceed583a46b5beb26650
Калібр 12,7. Балон не вибухнув, а просто випускає газ. Звичайно, сірника краще не підносити. Але ж то 12,7.
   
Всі ці спецсистеми що бензину,що водню - фтопку..Переможе гола електрика..бо вона буде та і вже доступна кожному..Від сонця,наприклад..Тому бойкот водням- електро - руліз!
   
Всі ці спецсистеми що бензину,що водню - фтопку..Переможе гола електрика..бо вона буде та і вже доступна кожному..Від сонця,наприклад..Тому бойкот водням- електро - руліз!
в дупу електрички.
   
Т.к. никто не знает, что будет дальше, то разрабатывают все. И это правильно. В начале 20 века электрички конкурировали с ДВС и эксплуатировались параллельно.
   
в дупу електрички.
Угу..злізти з однієї пуповини,нафтової,щоб присмоктатись та залежати від іншої? Технології видобутку,зберігання,транспортування водню? Фтопку.
   
Re: BMW представила нову воднево-електричну силову установку

Всі ці спецсистеми що бензину,що водню - фтопку..Переможе гола електрика..бо вона буде та і вже доступна кожному..Від сонця,наприклад..Тому бойкот водням- електро - руліз!
після вірусі і кризи все перейде на -в римі було заборонено вживати тяглові повозки для перевезення людей.ті хто не хотів ходити пішком могли використовувати або насилки з носіями або  рикші.(по матеріалах книги "Цезар  і Христос" В.Дюрант) B-)
   
Угу..злізти з однієї пуповини,нафтової,щоб присмоктатись та залежати від іншої? Технології видобутку,зберігання,транспортування водню? Фтопку.
перелий мені гігаджоуль лєтрики  :lol:
   
Власників бензинових авто будуть роздягати постійно зростаючими податками. А хто не врубається в тему, тому всякі Грети будуть по печінках бити  :gigi:

 :facepalm: ну европа еще может придушить бенз кратковременно административно, но в остальном мире, особенно в штатах это невозможно. электрика может вытеснить бенз только ценой при равных параметрах, как то дальность пробега, скорость заправки и прочего.
   
Якась тупикова гілка, але маркетинг може впарити і це високотехнологічне лайно.
   
Вже запасу водню хоч на місяь вистачає без користування автом?
   
Дивно, що народ не врубається, що таке воднева енегетика.
До 2050-го року всі розвинуті країни перейдуть на водневу енергетику:
відновлювальна енергія буде видобуватися в найбльш придатливих для цього регіонах, акумулюватися у водень і роздаватися по світу газопроводами.
А електрику в домівках генеруватимуть шляхом спалення водню.
То який сенс з воденю робити електрику, потім впихувати її в акумулятор електромобіля, якщо автівка може використовувати безпосередньо водень без електричного акумулятора ? 
Безумовно майбутнє саме за водневими автівками.
 
   
Дивно, що народ не врубається, що таке воднева енегетика.
До 2050-го року всі розвинуті країни перейдуть на водневу енергетику:
відновлювальна енергія буде видобуватися в найбльш придатливих для цього регіонах, акумулюватися у водень і роздаватися по світу газопроводами.
А електрику в домівках генеруватимуть шляхом спалення водню.
То який сенс з воденю робити електрику, потім впихувати її в акумулятор електромобіля, якщо автівка може використовувати безпосередньо водень без електричного акумулятора ? 
Безумовно майбутнє саме за водневими автівками.
Якщо вирішать проблему із "паливним баком" (зберігання зрідженого під тиском то не є вирішенням) то  без різниці як його будуть спалювати - чи в двс, чи  в паливних елементах (хоч останнє набагато економніше)  :-)o
   
700 бар це неслабо
водень за такого тиску пре через кристалічну гратку і метал стає крихким
   
Дивно, що народ не врубається, що таке воднева енегетика.
До 2050-го року всі розвинуті країни перейдуть на водневу енергетику:
відновлювальна енергія буде видобуватися в найбльш придатливих для цього регіонах, акумулюватися у водень і роздаватися по світу газопроводами.
А електрику в домівках генеруватимуть шляхом спалення водню.
То який сенс з воденю робити електрику, потім впихувати її в акумулятор електромобіля, якщо автівка може використовувати безпосередньо водень без електричного акумулятора ? 
Безумовно майбутнє саме за водневими автівками.

Хлопок!
   
А шляхом живлення від сонця не? Тре обов'язково у шось перетворити, і за це дерти гроші..
   
Безумовно майбутнє саме за водневими автівками.
Очень спорно. В промышленности, водород производится не электролизом. Короче, это дорого и грязно. Кроме того метан можно жечь напрямую, а не получив из него водород.
Что касается электричек от солнечных панелей, то дешевле ездить на бензине. Китай начал закручивание субсидий для зеленки.
Мой вариант: электрички + АЭС. Из зеленки - ГЭС. Генерация без диспетчеризации потихоньку сдохнет без субсидирования.

Останнє редагування: 4 квітня 2020 22:25:14 від Lecturer
   
А шляхом живлення від сонця не?
Нет. Когда не светит надо или аккумы или газовый пикер, что сводит на нет эффект от не диспетчеризируемой зеленки.
   
Пьезокристаллическо е дорожное покрытие.
Едешь, генерируешь на ходу и на ходу подзаряжаешься.
   
Пьезокристаллическое дорожное покрытие.
Едешь, генерируешь на ходу и на ходу подзаряжаешься.
Очень дорого. Равно как и солнечные панели, интегрированные в дорогу.
   
Пьезокристаллическое дорожное покрытие.
Едешь, генерируешь на ходу и на ходу подзаряжаешься.
Навіщо такі складності?
На передню вісь автомобіля електродвигун, на задню генератор між ними невеличкий акумулятор для старту.
Їдеш собі на шару.  :D
Цікаво у якій школі вас таких "розумних" вчили?
   
Очень спорно. В промышленности, водород производится не электролизом. Короче, это дорого и грязно. Кроме того метан можно жечь напрямую, а не получив из него водород.
Что касается электричек от солнечных панелей, то дешевле ездить на бензине. Китай начал закручивание субсидий для зеленки.
Мой вариант: электрички + АЭС. Из зеленки - ГЭС. Генерация без диспетчеризации потихоньку сдохнет без субсидирования.
Мова йде саме про електроліз - це єдиний екологічно чистий спосіб.
Цикл  отримання водню електролізом - генерація енергії спаленням водню відбувається з ККД  85%.
Генерація зеленої енергії відбувається із значно гіршим ККД, тому втрати на електролізі несуттєві.
В майбутньому вартість енергії буде визначтися виключно амортизацією вартості генеруючих станцій і витратами  на їх сервісне обслуговуваня.
Будь-яка витратна сировина в процесі отримання енергії буде відсутня.
Через водень людство досягне того, чого досі безуспішно прагнуло досягти через термоядерний синтез.   
   
Це було в темі про БРЕНТ, нікого не зацікавило.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія