Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Який нахуй ризик залити каністру палива посеред степу? А рідину для склоомивача - теж нізя? Теж небезпека?

Будь яка присутність на озбочені дороги, це підвищений ризик. Це екстремальний ризик на озбочені фрівеів та хайвеів.

Я вже не кажу, що перший же поліцейський патруль тебе примусово евакуює і не дасть тобі йти чи залишитись біля дороги.
   
Будь яка присутність на озбочені дороги, це підвищений ризик. Це екстремальний ризик на озбочені фрівеів та хайвеів.

Я вже не кажу, що перший же поліцейський патруль тебе примусово евакуює і не дасть тобі йти чи залишитись біля дороги.

Опять спиздел. Максимум, что полиция может сделать, так это сидеть рядом и ждать эвакуатора. И то при условии, что им больше делать нечего.
   
Будь яка присутність на озбочені дороги, це підвищений ризик. Це екстремальний ризик на озбочені фрівеів та хайвеів.

Я вже не кажу, що перший же поліцейський патруль тебе примусово евакуює і не дасть тобі йти чи залишитись біля дороги.

Яке йти, яке залишитись?  :facepalm:

Машина на трасі. Власник в місті. Взяв каністру, дістався машини попуткою/таксі, вийшов в трьох метрах від машини, залився та поїхав. Where`s fuck**g danger?

Та хулі балакати з людьми, яким машину піддомкратити та поставити запаску - не царська справа.
   
Опять спиздел. Максимум, что полиция может сделать, так это сидеть рядом и ждать эвакуатора. И то при условии, что им больше делать нечего.

Це на розгляд поліцейських. Якщо за їхньою думкою твоя присутність біля дороги є ризик для тебе чи інших сторін, вони не дозволять тобі залишитися. Без варіантів вони зупинять і примусово посадять в поліцейський крузер будь кого, хто йде вздовж фрівея.
   
Яке йти, яке залишитись?  :facepalm:

Машина на трасі. Власник в місті. Взяв каністру, дістався машини попуткою/таксі, вийшов в трьох метрах від машини, залився та поїхав. Where`s fuck**g danger?

Та хулі балакати з людьми, яким машину піддомкратити та поставити запаску - не царська справа.

Та это чучело ездило на пикапе, пока ему не втюхали Теслу за 70 штук с обещаниями, шо она окупиться и экономия будет аж 12 штук в год. Оно ж дурное шописец и считать нихуя не умеет. Оказалось, шо не 12 штук в год, а еле еле 500 долларов. 500 долларов, Карл!

Вот оно и топырит пальцы и рассказывает сказки, бо дошло наконец, шо наипали его, как лОха серебристого. :)
   
Будь яка присутність на озбочені дороги, це підвищений ризик. Це екстремальний ризик на озбочені фрівеів та хайвеів.

Я вже не кажу, що перший же поліцейський патруль тебе примусово евакуює і не дасть тобі йти чи залишитись біля дороги.

У мене лишилося одне, технічне питання.

У вас там функція вмикання сигналу аварійної зупинки на автомобілях закладена в базову модифікацію чи тільки в преміум-комплектації і тільки під замовлення?
   
Це на розгляд поліцейських. Якщо за їхньою думкою твоя присутність біля дороги є ризик для тебе чи інших сторін, вони не дозволять тобі залишитися. Без варіантів вони зупинять і примусово посадять в поліцейський крузер будь кого, хто йде вздовж фрівея.

Бла-бла-бла… им пох, шо с тобой будет. :)
   
Яке йти, яке залишитись?  :facepalm:

Машина на трасі. Власник в місті. Взяв каністру, дістався машини попуткою/таксі, вийшов в трьох метрах від машини, залився та поїхав. Where`s fuck**g danger?

Та хулі балакати з людьми, яким машину піддомкратити та поставити запаску - не царська справа.

Це якись екстримальні варіанти які може і використовуються десь в Місісіпі, але не на дорогах західних штатів. Тут протокол як правило один - викликав евакуатор і той або допоміг на місці або довіз тебе та машину до сервісного центру. Тим більше що такі послуги часто включені в страховий поліс і власнику нічого не коштують.
   

Це якись екстримальні варіанти які може і використовуються десь в Місісіпі, але не на дорогах західних штатів. Тут протокол як правило один - викликав евакуатор і той або допоміг на місці або довіз тебе та машину до сервісного центру. Тим більше що такі послуги часто включені в страховий поліс і власнику нічого не коштують.

Справи на 15 хвилин з двома перекурами. Нахуя витрачати свій час та чекати сервіс-кар?
   
Справи на 15 хвилин з двома перекурами. Нахуя витрачати свій час та чекати сервіс-кар?

Що 15 хвилин? Поставити запаску, то їх вже немає на батьох авто. Запихнути гумову затичку якщо колесо пробите, то це не 15 хвилин і часто ти губиш гарантію на шину. Крім того жоден мережевий сервісний центр не доторкнеться до шини що має гумову затичку через liabilities. Потрібно шукати якийсь мексиканський шиномонтаж де дядько Хосе скаже «сі Сіньор, я можу почистити та поставити заплатку як потрібно»
   
Що 15 хвилин? Поставити запаску, то їх вже немає на батьох авто.

Развод лохов идет полным ходом.
   
Развод лохов идет полным ходом.

То добре що хоч хтось в цьому світі є розумний.
   
То добре що хоч хтось в цьому світі є розумний.
Робити машинки для умов стерилізованого інкубатора, де при самостійній заміні колеса втрачається гарантія на шину?

Це не ознака розумності когось, це безвихідь. Це ознака тотального отупіння та знахабніння користувачів, якщо виробники шин ставлять такі умови гарантії.
   
де при самостійній заміні колеса втрачається гарантія на шину

Це не заміна колеса а самостійний ремонт шини. Ремонтувати тобою поремонтовану шину ніхто не буде через безліч юридичних перепон.

По гарантії її можуть замінити на нову, але що ти маєш робити з новою коли три інші наполовину зношені.
   
Це не заміна колеса а самостійний ремонт шини.

Ну а який розумний і той, хто цінує власний час, буде купляти авто без запаски чи хоча б без докатки? Значить тупеньких лохів вже критична маса, що для них роблять отакі моделі.

Я ще якось можу зрозуміти, коли нема запаски в якомусь навороченому одно- чи двомісному спорткарі за охуліард грошей, бо там виробник вклався в зменшення габаритів та маси і запаска масою 10-15 кг вплине на якісь соті долі секунди при розгоні до сотки чи займе місце для бензобака.

Але відсутність запаски/докатки в машині щоденного казуального використання - це хуйня.

Останнє редагування: 28 листопада 2023 22:17:44 від Jinx
   
Значить тупеньких лохів вже критична маса, що для них роблять отакі моделі.

Значить власники Мерседесів, Audi чи BMW тупенькі лохи.

Я кажу, добре що ще є хтось розумний.
   
Це якись екстримальні варіанти які може і використовуються десь в Місісіпі, але не на дорогах західних штатів. Тут протокол як правило один - викликав евакуатор і той або допоміг на місці або довіз тебе та машину до сервісного центру. Тим більше що такі послуги часто включені в страховий поліс і власнику нічого не коштують.

Не все живут или хотят жить в спальных районах с бухими с утра «отчаянными домохозяйками» и «реальными женами графства Орандж», закусывающими бухло колесами. :)
   
Це не заміна колеса а самостійний ремонт шини. Ремонтувати тобою поремонтовану шину ніхто не буде через безліч юридичних перепон.

Ты реально ебнутый.
   
Вимоги до всіх шиномонтажів:

"NEVER repair a tire that has an existing, improper repair (non-RMA repair); the tire must be scrapped."

Мережеві шиномонтажі та ділери/офіціали не доторкнуться до шини яка була поремонтована мною через встановлення гумової заплатки.

Не питайте мене звідки я це знаю і звідки я знаю Хуана з мексиканського шиномонтажа.
   
на озбочені

на узбіччі
   
Вимоги до всіх шиномонтажів:

"NEVER repair a tire that has an existing, improper repair (non-RMA repair); the tire must be scrapped."

Мережеві шиномонтажі та ділери/офіціали не доторкнуться до шини яка була поремонтована мною через встановлення гумової заплатки.

Не питайте мене звідки я це знаю і звідки я знаю Хуана з мексиканського шиномонтажа.
То нахєр такі сервіси, нехай вмирають з голоду :beach:

Хуану здоров'я та процвітання
   
Вимоги до всіх шиномонтажів:

"NEVER repair a tire that has an existing, improper repair (non-RMA repair); the tire must be scrapped."

Мережеві шиномонтажі та ділери/офіціали не доторкнуться до шини яка була поремонтована мною через встановлення гумової заплатки.

Не питайте мене звідки я це знаю і звідки я знаю Хуана з мексиканського шиномонтажа.

Замена колеса на запаску - это не ремонт. :) Ты клоун, йопт. :)
   
 :shuffle:


   
У Фольцвагена вже декілька років якісь конвульсивні дії по скороченню розробок та виробництва в Німеччині та вливання міліарддів доларів в різні китайські компанії. Що вони будуть з того мати в довгостроковій перспективі незрозуміло. Між тим скорочення по всій Німеччині продовжуються.

На щастя це компенсується Теслою, що продовжує розширювати бізнес в Німеччині.
   
Щоб закрити тему щодо відсутності запасок в більшості авто та що робити коли пробите колесо.

Якщо хтось скористається набором для самостійного ремонту шини як ось такий (продається майже на кожному кутку) щоб не застрягнути та доїхати додому



мережеві шиномонтажі як Discount Tire та десятки інших не візьмуться ремонтувати цю шину. Але маленькі незалежні шиномонтажі в бідніших районах часто не мають з цим проблеми.
   
Щоб закрити тему щодо відсутності запасок в більшості авто та що робити коли пробите колесо.

Якщо хтось скористається набором для самостійного ремонту шини як ось такий (продається майже на кожному кутку) щоб не застрягнути та доїхати додому

Показати зображення...
мережеві шиномонтажі як Discount Tire та десятки інших не візьмуться ремонтувати цю шину. Але маленькі незалежні шиномонтажі в бідніших районах часто не мають з цим проблеми.

Если в машине нет даже докатки.
Значит там нет ни домкрата ни баллонного ключа не насоса.
То есть ей только гандоны латать.  :-)o
   
Если в машине нет даже докатки.
Значит там нет ни домкрата ни баллонного ключа не насоса.

Домкрати та ключі завжди є. Я завжди маю з собою портативний насос.



Для того щоб залатати тим інструментом, знімати колесо не обовʼязково. Достатньо щоб був доступ витягнути цвях та засунути затичку та підкачати.
   
Щоб закрити тему щодо відсутності запасок в більшості авто та що робити коли пробите колесо.

Якщо хтось скористається набором для самостійного ремонту шини як ось такий (продається майже на кожному кутку) щоб не застрягнути та доїхати додому

Показати зображення...
мережеві шиномонтажі як Discount Tire та десятки інших не візьмуться ремонтувати цю шину. Але маленькі незалежні шиномонтажі в бідніших районах часто не мають з цим проблеми.

Балерун, ты клинический идиот. :)
   
©

У Нідерландах стартап, створений співробітниками Делфтського технологічного університету, розробив акумуляторну систему Kitepower Hawk, що збирає енергію вітру завдяки повітряному змію. Подробиці проєкту організатори розкрили на офіційному сайті.

Kitepower Hawk об'єднує акумуляторну систему зберігання енергії та вітряний генератор, даючи змогу отримувати безкоштовну електроенергію практично в будь-якій точці світу. Потрібно лише доставити і встановити контейнер з обладнанням, а потім випустити в небо на висоту приблизно 350 метрів спеціального повітряного змія, який складається частково з надувної подушки, а частково з каркаса зі скловолокна.

Наземна станція, розміщена всередині, перетворює механічну енергію в електричну енергію і намотує трос, використовуючи генератор як двигун. Блок управління змінює крен, тангаж і рискання для максимальної ефективності, а також забезпечує бездротовий зв'язок між датчиками повітряного змія і станцією.

Система генерує 30 кВт енергії та зберігає її безпосередньо в акумуляторі ємністю 400 кВтгод, який важить 7,5 тонни. Її можна використовувати цілодобово і незалежно від електричної мережі, щоб заряджати електротранспорт або інші пристрої. Наприклад, запустити змія вночі, коли батарея не використовується для живлення, а вранці отримати необхідний запас енергії. Повна зарядка літій-іонної акумуляторної батареї займає 10 годин, пікова потужність становить 330 кВт, а її термін роботи оцінюють у 10 років.
   
перетворює механічну енергію в електричну енергію
А яким чином?
   
А яким чином?

Х.з.як у них таке виходить але ось:
Цитувати
У процесі підйому на висоту змій створює електричну потужність до 40 кВт.  На його підтягування до рівня землі йде до 10 кВт енергії.
   
©

Японська компанія Toshiba створила унікальну літій-іонну батарею з підтримкою надшвидкої зарядки і збільшеним терміном служби. Про це повідомляє MyDrivers.

Характеристики нових батарей вражають. Щоб зарядити об’ємну батарею від 0 до 80% потрібно всього 5 хвилин. Зарядка до 100% не займає менше 10 хвилин. Аналогічними цифрами може похвалитися, наприклад, смартфон realme GT5. Апарат до 100% заряджається за 10 хвилин. Однак якби у смартфона були б новітні батареї Toshiba, то телефон би зміг повністю зарядитися менше ніж за хвилину.

Розроблені Toshiba акумулятори довговічніші за класичні – після 100 циклів заряджання за температури 60 °C знос акумулятора не перевищує 0,8%. Для порівняння, за 100 циклів зарядки батарея iPhone встигає зношуватися на 4-5% до 96-95%.

Toshiba стверджує, що їхні найпотужніші акумулятори можна використовувати як в автомобілях, так і в компактних пристроях, включно зі смартфоном, ноутбуками та планшетами. Перший комерційний продукт із новими батареями має з’явитися 2028 року, але поки неясно, який саме товар це буде.

Щоб поліпшити характеристики звичайної літій-іонної батареї, інженери з Toshiba прибрали кобальт зі складу акумулятора і створили особливу технологію, яка зводить до мінімуму наслідки взаємодії позитивного катода й електроліту (особлива хімічна реакція, що призводить до зносу батареї). Також інженери обмежили перенесення деактивованих іонів літію на поверхню негативного електрода – це допомогло збільшити продуктивність і “живучість” батареї.
   
Х.з.як у них таке виходить але ось:
Тобто зміна висоти.
Зрозуміло.
   
©
Японська компанія Toshiba створила унікальну літій-іонну батарею з підтримкою надшвидкої зарядки і збільшеним терміном служби. Про це повідомляє MyDrivers.

Характеристики нових батарей вражають. Щоб зарядити об’ємну батарею від 0 до 80% потрібно всього 5 хвилин. Зарядка до 100% не займає менше 10 хвилин. Аналогічними цифрами може похвалитися, наприклад, смартфон realme GT5. Апарат до 100% заряджається за 10 хвилин. Однак якби у смартфона були б новітні батареї Toshiba, то телефон би зміг повністю зарядитися менше ніж за хвилину.

Розроблені Toshiba акумулятори довговічніші за класичні – після 100 циклів заряджання за температури 60 °C знос акумулятора не перевищує 0,8%. Для порівняння, за 100 циклів зарядки батарея iPhone встигає зношуватися на 4-5% до 96-95%.

Toshiba стверджує, що їхні найпотужніші акумулятори можна використовувати як в автомобілях, так і в компактних пристроях, включно зі смартфоном, ноутбуками та планшетами. Перший комерційний продукт із новими батареями має з’явитися 2028 року, але поки неясно, який саме товар це буде.

Щоб поліпшити характеристики звичайної літій-іонної батареї, інженери з Toshiba прибрали кобальт зі складу акумулятора і створили особливу технологію, яка зводить до мінімуму наслідки взаємодії позитивного катода й електроліту (особлива хімічна реакція, що призводить до зносу батареї). Також інженери обмежили перенесення деактивованих іонів літію на поверхню негативного електрода – це допомогло збільшити продуктивність і “живучість” батареї.
Це- супер.
   
Х.з.як у них таке виходить але ось:
Кайт мотиляється вітром по заданій траекторії а потужність знімають внизу зі стропи, на сайті навіть картинка цо демонструє принцип того "рішення" є, цикл 100 сек
https://thekitepower.com/products/

от в іншому місці схему знайшов

   
Щоб закрити тему щодо відсутності запасок в більшості авто та що робити коли пробите колесо.

Якщо хтось скористається набором для самостійного ремонту шини як ось такий (продається майже на кожному кутку) щоб не застрягнути та доїхати додому

Показати зображення...
мережеві шиномонтажі як Discount Tire та десятки інших не візьмуться ремонтувати цю шину. Але маленькі незалежні шиномонтажі в бідніших районах часто не мають з цим проблеми.

Якщо ти сам відремонтував шину то навіщо її знову ремонтувати в Discount Tire чи де інде?
Якийсь парад ідіотизму :facepalm:
   
Якщо ти сам відремонтував шину то навіщо її знову ремонтувати в Discount Tire чи де інде?
Якийсь парад ідіотизму :facepalm:

Тому що вона почала протікати десь через два місяці. З DIY заплатками завжди є такий шанс. В ідеалі краще ремонтувати на шиномонтажі, де шину розмонтують з колеса та заклеють з середени. Це якщо вже не 7 годин вечора чи неділя коли все зачинено і до дому ще 20 миль їзди.

Останнє редагування: 30 листопада 2023 15:55:06 від Dobre
   
Якщо ти сам відремонтував шину то навіщо її знову ремонтувати в Discount Tire чи де інде?
Якийсь парад ідіотизму :facepalm:

вони, падлюки, навіть накачати таке колесо, чи tire rotation зробити відмовляються.

Ця відсутністю запасок з домкратами в сучасних авто - то є повний ідіотизм  :facepalm1:
   
Японська компанія Toshiba створила унікальну

Такі новини щодня. Проблема в розробити технологічний процес для промислового виробництва. Між лабораторією та масовим виробництвом - відстань як до місяця.
   

Цю тему переглядають:

Dobre, Влад, Воххобайт, qaqy і 4 гостей
 
Повна версія