Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Мораторій на імпорт легкових авто терміном на 3 роки

Опитування
Всього проголосувало: 61
Згоден  11 
 
 18% 
Не згоден  50 
 
 82% 




За підсумками 2016 року на закупівлю автотранспортних засобів імпортери витратили понад 1,9 млрд доларів.

Про це повідомляє асоціація "Укравтопром".

Таким чином, у порівнянні з попереднім роком імпорт автотранспорту збільшився на третину, а валютні витрати на його придбання зросли на 74%.

Основну масу в цьому імпорті охопили легкові автомобілі, яких було ввезено в кількості 87 776 од., на суму в доларовому еквіваленті – 1 млрд 442 млн. При цьому, більше половини легкових іномарок в минулому році прибули в Україну з п’яти країн: Німеччини (20%); Японії (13%); Франції (7%); США (7%); Румунії (6%).

Відносно 2015 року імпорт легкових автомобілів зріс на 41%, а середня митна вартість одного автомобіля збільшилася на 3,2 тис.дол. і становила 16,4 тис. доларів.

У той же час, незважаючи на лібералізацію умов ввезення автомобілів, що були в експлуатації, їх частка в імпорті впала з 39% в 2015 році до 25% в минулому році.

З 22,3 тис. ввезених легкових авто з пробігом основна маса (близько 91%) була імпортована з країн Євросоюзу за середньої митної вартості 7,8 тис. дол. за авто.

У частині нових легкових автомобілів імпорт зріс на 72% до 65,5 тис. шт. Ці автомобілі імпортерам обійшлися в 1 млрд 266 млн дол.
   
Питання: Чи згодні ви на мораторій на ввезення легкових автомобілів терміном на 3 роки, що дозволило би Україні зекономити 5-7 млрд. доларів, стабілізувати валютний курс та частково розрахуватися за зовнішнім боргом?
   
шо это еще за маразм!? :facepalm:  :-G
   
шо это еще за маразм!? :facepalm:  :-G

Рятують краіну!  :weep:
   
впихнути не впихуєме

я прідлгаю мораторій на всю тхніку - ТВ/мобілки/холодильники/пралки/компи ну все все все

ото економія буде
   
Re: Мораторій на імпорт легкових авто терміном на 3 роки

шо это еще за маразм!?

Ну чого саме маразм... може просто загострення
   
І ще ойфони забороніть, компутери, та взагалі усьо заборонть. І колючий дріт по периметру. Тоді заживем  (tu)
 :bueee:

Пропоную заборонити нафіг совкових забороняльщиків. Тільки вилазить із словами "заборонити" - одразу в ебан.

тут гіфка_з_лопатою.gif
   
Імпорт в Україну легкових автомобілів в першому півріччі 2017 року збільшився майже вдвічі в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року - до 69,7 тисячі.

Про це повідомляє асоціація "Укравтопром".

Закупівля легкових автомобілів за кордоном обійшлася імпортерам в 959,5 млн. доларів. В результаті середня митна вартість одного ввезеного автомобіля становила 14,1 тис долларов, що на 3,2 тис менше, ніж роком раніше.

Таке падіння середньої митної вартості пояснюється збільшенням в імпорті частки машин, що були в експлуатації. Якщо за підсумками перших шести місяців 2016 року автомобілі з пробігом становили лише п’яту частину імпорту, то в поточному році – вже понад 41 відсоток.





Від'ємне сальдо зовнішньої торгівлі товарами (без урахування тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим, р. Севастополя та частині зони проведення антитерористичної операції) за січень-червень 2017 р. склало 1 млрд 881,7 млн. дол. проти від'ємного сальдо в 727,5 млн. дол. за аналогічний період 2016 р. Про це повідомляє Державна служба статистики України (Держстат).
   
http://sfs.gov.ua/ms/f2
Там ще є Реактори, котли, машини, обладнання, які тягнуть в півтора рази більше, треба також не забути заборонити B-)
   
Від'ємне сальдо зовнішньої торгівлі товарами

То не від того, що імортують, а через те, що нікуя не виробляють. А чого не виробляють, то "додумаєш сам" (с)
   
http://sfs.gov.ua/ms/f2
Там ще є Реактори, котли, машини, обладнання, які тягнуть в півтора рази більше, треба також не забути заборонити B-)

Без цього не можна обійтися, бо обладнання необхідне для розвитку економіки.

Легкові автомобілі використовуються в основному для особистих потреб громадян, невже громадяни в цей скрутний для країни час не можуть потерпіти 3 роки і обходитись тим, що вже знаходиться в країні?
   
1 патріот на 9 егоїстів  [ua]
   
Легкові автомобілі використовуються в основному для особистих потреб громадян, невже громадяни в цей скрутний для країни час не можуть потерпіти 3 роки і обходитись тим, що вже знаходиться в країні?

Громадяни не на ланцюгу сидять у зробленій тим, хто зробив, будці. Вони пошлють накуй забороняльщиків і на тому ся скінчить.
Нагадало: життя коротке - потерпи ще троха. Ага. Натерпілися вже.
   
Без цього не можна обійтися, бо обладнання необхідне для розвитку економіки.

Легкові автомобілі використовуються в основному для особистих потреб громадян, невже громадяни в цей скрутний для країни час не можуть потерпіти 3 роки і обходитись тим, що вже знаходиться в країні?

   
А навіщо економіці розвиватися, хай теж три роки потерпить 8-)
   
 :weep:

   
1 патріот на 9 егоїстів

Не лести собі.
   
Легкові автомобілі використовуються в основному для особистих потреб громадян, невже громадяни в цей скрутний для країни час не можуть потерпіти 3 роки і обходитись тим, що вже знаходиться в країні?
ну сейчас и есть запрет на импорт авто евро4 и ниже  и как помогло? :laugh:
   
не згоден, але утримання автомобіля має зрости. Будь-якого, не обов'язково імпортного. Інакше, ми заставимо бляхами всю країну. Вже в дворах пройти неможливо.
   
Не лести собі.

Я не голосував.
   
обмеження кількості авто має торкатися всіх, а не лише молоді, яка тільки ось збирається придбати. старички на жигулях теж мають позбавлятися непотрібного транспорту .
   
цього мало?

   
окрім самої вартості придбаних авто є ще витрати на імпортне пальне. Так що ефективний метод - це не мораторій на нові авто, а саме збільшення вартості утримання авто для кожного. А щоб було справделиво, то потрібно збільшувати навантаження пропорційно до вартості авто за індикативними цінами, заснованими на ринкових.
   
Брєд...
   
Треба скасувати всі обмеження на ввезення авто для підйому економіки. - єдиний вихід!
   
давай заз по 10к$  [ua]
   
Самий простий спосіб обмеження к-ті шроту - екологічний податок на любе авто з ДВЗ, яке старше, наприклад, 10 років.

1. Усі авто, старші за 10 років відправляти на періодичний ТО
2. Розмір податку встановлювати, наприклад, за величиною викиду шкідливих речовин: скласти формулу і оподатковувати при проходженні ТО за результатами заміру токсичності.
   
окрім самої вартості придбаних авто є ще витрати на імпортне пальне. Так що ефективний метод - це не мораторій на нові авто, а саме збільшення вартості утримання авто для кожного. А щоб було справделиво, то потрібно збільшувати навантаження пропорційно до вартості авто за індикативними цінами, заснованими на ринкових.
Правильно, хай сидять по хатах у своїх Задрищеньках, нічого вештатися без діла...
   
ну сейчас и есть запрет на импорт авто евро4 и ниже  и как помогло? :laugh:

дефіцит в минулому році $1.5 ярда, в цьому може буде всі $3 ярда
це ще не враховуючи бляхи
   
Самий простий спосіб обмеження к-ті шроту
:facepalm1:
в бідній країні старі автівки - це показник ефективного використання ресурсів!
   
в бідній країні старі автівки - це показник ефективного використання ресурсів!

І найефективніше воно на Кубі
   
Хороша ініціатива, але не варто обмежуватись полумірами, котрі не дадуть бажаного ефекту. Треба вже зараз ініціювати широке обговорення, із залученням профільних фахівців і громадськості, щодо введення такого мораторію з 01.01.2016р. Тобто зобов"язати суб"єктів, котрі учинивши таке ввезення легкового а/м без наявності на те вагомих причин, своїми несвідомими діями завдали непоправної шкоди розвитку держави на усіх мислимих рівнях, вивезти в 10-денний термін згадані вище транспортні засоби геть за межі здорового глузду (закреслено) митної території нашої держави (закреслено) ареалу з якого кормляться сучасні українські очільники.
І, незважаючи на труднощі і шалену протидію тих, хто собачу будку не зміг змайструвати, вже є позитивні приклади відповідального і зваженого підходу до зазначеного питання. Пробували недавно представники нідерландської громадськості втюхати нам авто, яке навіть євро-5 не відповідає. Ну і шо, шо то автомобіль швидкої допомоги? Службові особи ДФС розплутали заплутану схему, і запобігли незаконному ввезенню (tu)
   
І найефективніше воно на Кубі
на днях зауважив на районі роздовбаного вантажного бусіка на бляхах - хлопці розвозять якийсь товар в магазин
і це прекрасно!
   
Ну і шо, шо то автомобіль швидкої допомоги? Службові особи ДФС розплутали заплутану схему, і запобігли незаконному ввезенню
раби не повинні задумуватись хороші закони чи погані
вони повинні знати одне - порушувати закон це погано
   
на днях зауважив на районі роздовбаного вантажного бусіка на бляхах - хлопці розвозять якийсь товар в магазин
і це прекрасно!

Тоді нафіга придумувати якісь заборони, евро, хуєвро. Нехай тягають і їздять на будь-якому мотлоху.
Моя думка, або ми піклуємося про екологію і робимо дорогою експлуатацію УСІХ неекологічних авто, або знімаємо дибільні вимоги щодо імпорту. Бо, виходе, що ми вже без трусів, але ще з хрестиком.
   
Re: Мораторій на імпорт легкових авто терміном на 3 роки

раби не повинні задумуватись хороші закони чи погані
вони повинні знати одне - порушувати закон це погано

Сподіваюсь ви не натякаєте, що з вашого твердження походить, що лише раби мають дотримуватись закону. За законами логіки це буде хибне твердження. А те що ви сказали ніяк не суперечить тому, що вільна людина може замислюватись які закони хороші, а які погані та виконувати закони, що діють. Це нормальний цивілізований принцип. Більш того, я можу навіть піти на порушення закону, але розумію, що можу бути покараний за це.
   
раби не повинні задумуватись хороші закони чи погані
вони повинні знати одне - порушувати закон це погано

порушувати закон це погано навіть в найрозвиненіших демократіях
дивно що таке питання піднімається
   
На паливі, нафті та газі можна більше заощадити.  :D
   
Re: Мораторій на імпорт легкових авто терміном на 3 роки

Моя думка, або ми піклуємося про екологію і робимо дорогою експлуатацію УСІХ неекологічних авто, або знімаємо дибільні вимоги щодо імпорту. Бо, виходе, що ми вже без трусів, але ще з хрестиком.

Добре сказали. Завозити в країну має бути дозволено навіть Форд-Т, але за екологічні негаразди доведеться платити у відповідності до реальних викидів автомобіля.
   
Питання: Чи згодні ви на мораторій на ввезення легкових автомобілів терміном на 3 роки, що дозволило би Україні зекономити 5-7 млрд. доларів, стабілізувати валютний курс та частково розрахуватися за зовнішнім боргом?

Та кто вам сказал что народ те 5-7 млрд. доларів вам отдаст еслит не сможет купить авто ?

Ну запакуют матрасы по плотнее а банки по глубже на 3 года....
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія