Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

+====================================================================================+
Ну, то значить такі "спеціалісти"... Я цією проблемою займаюсь професійно. А у мене за плечима 55 років
практичного стажу роботи в хімічній лабораторії. І зараз, вже на пенсії, я маю свою лабу, де і роблю СВІЙ
акумулятор та вивчаю його властивості. Вже досягнута ємність 6 кват*годин на 1 кг. І нема нічого токсичного та дорогого!

ОГО !

Чи тільки мене здивувала ця цифра?

   
+==============================================================================+
Що каталізувати і в що??? Карбонат та фторид літія вже ні в що не каталізуються.
Пилеуловлювачів достатньо стандартних, бо у продуктах окиснення відпрацьованих батарей нема
нічого невідомого. А на відомі речовини технологія вже відпрацьована.
Так що закінчуй триндіти не по темі.

Короче, ты понятия не имеешь, о чем идёт речь и твоих разработок нет. От слова вообще. :)
   
У мене таке враження, шо Маск хоче весь літій під себе підім"яти.

Китайцы уже застолбили. :)
   
ОГО !

Чи тільки мене здивувала ця цифра?
+=======================================================================+
Я теж здивований. Але це результат трьох років роботи над цими девайсами та 52 роки
досвіду роботи. А, головне, я спочатку квантовохімічно розрахував модель, а тепер її
трохи коригую.
   
Короче, ты понятия не имеешь, о чем идёт речь и твоих разработок нет. От слова вообще. :)
+===============================================================+
Йди нах, дебіл кацапович! Дебільних кацапів ігноруватиму.
   
+===============================================================+
Йди нах, дебіл кацапович! Дебільних кацапів ігноруватиму.

Спасибо за подтверждение вышесказанного. Вы - очередное пустое место.
   
Спасибо за подтверждение вышесказанного. Вы - очередное пустое место.
ну, все може бути. може і получиться в нашого науківця. он суперкапацітори роблять, і нічо
https://innovationhouse.org.ua/statti/sekret-yunasko-vse-delo-v-dyzajne-systemy/
http://yunasko.com/
   
ну, все може бути. може і получиться в нашого науківця. он суперкапацітори роблять, і нічо
https://innovationhouse.org.ua/statti/sekret-yunasko-vse-delo-v-dyzajne-systemy/
http://yunasko.com/

Ждём-ссс...:)
   
+=======================================================================+
Я теж здивований. Але це результат трьох років роботи над цими девайсами та 52 роки
досвіду роботи. А, головне, я спочатку квантовохімічно розрахував модель, а тепер її
трохи коригую.

Бензин має "енергетичну емність" 44 Мдж/кг (з урахуванням ККД ДВЗ в 30% це десь 13 Мдж на кг) ваш акум - 21,6 Мдж/кг (при ККД майже 100%) При цьому в вашому акумі немає нічого дорогого і токсичного. Мене дивує, що за таких обставин нафта все ще чогось варта.
   
Пардон, а откуда Маск предлагает брать электроэнергию для своих батареек на колёсиках? :)


Кстати, посмотрите, что у нас в пустыне творится:


https://www.youtube.com/watch?v=zzqPLOirIlI
   
ну, все може бути. може і получиться в нашого науківця. он суперкапацітори роблять, і нічо
https://innovationhouse.org.ua/statti/sekret-yunasko-vse-delo-v-dyzajne-systemy/
http://yunasko.com/
+====================================================================+
Суперкапасітори напівпромислово виготовляє контора при інституті, де я працював
до пенсії. Але я займаюсь саме акумулятором, а це різні речі, принципово.
   
+==================================================================+
Ясно, злив зараховано. Бо ЖОДНИХ працюючих девайсів на "енергії ефіру" нема.
Демонструвати нема чого, лише слова та лайку. Висновок: триндун.

Висновок-  ти старий тупий козел-довбойоб.
Спробуй в гуглі щось пошукати по прізвищу Дональд Сміт.
Він тобі розкаже, де в Колорадо під прикриттям плотини ГЕС
працюють подібні пристрої. Про Японію в нього почитай.
Нажаль завдяки довбойобам накшталт тебе він покинув цей
світ кілька років тому. Але труди залишились. Читай, ідіот агресивний,
може щось перед смертю і зрозумієш, чортов агресивний
сільский акумуляторщик з рушницею.
Позбавити тебе козла пенсіі, це саме просте що потрібне зробити.
Бо все життя протер штані за бюджетні гроші і фуй що винайщов,
чортів старий пердун. Тобі б стулити пельку, але ти і на пенсіі ходиш
і далі псуєш повітря. Застрелись із своєї рушниці чортів козел.

Останнє редагування: 3 липня 2018 00:24:52 від б_а_р_с
   
Интересная статистика:

Tesla продажи

1-2 кв 2017 - 47077 шт
1-2 кв 2018 - 70737 шт(+50%)

2 кв 2017 - 22026 шт
2 кв 2018 - 40740 шт(+85%)

   
Бензин має "енергетичну емність" 44 Мдж/кг (з урахуванням ККД ДВЗ в 30% це десь 13 Мдж на кг) ваш акум - 21,6 Мдж/кг (при ККД майже 100%) При цьому в вашому акумі немає нічого дорогого і токсичного. Мене дивує, що за таких обставин нафта все ще чогось варта.
+=================================================================================+
Бо я отримав цей результат лише за останні два місяці. А зараз вивчаю поведінку такого акумулятора
за різних умов. Та й купувати прилади за власну пенсію досить важко: три місяці треба економити на
один тестер, що має зв"язок з компом. А їх потрібно n+2, де n - це кількість елементів в батареї.
Один тестер UNI-T 60A з інтерфейсом RS-232 коштує 1250 грн штука...
   
Висновок-  ти старий тупий козел-довбойоб.
Спробуй в гуглі щось пошукати по прізвищу Дональд Сміт.
Він тобі розкаже, де в Колорадо під прикриттям плотини ГЕС
працюють подібні пристрої. Про Японію в нього почитай.
Нажаль завдяки довбойобам накшталт тебе він покинув цей
світ кілька років тому. Але труди залишились. Читай, ідіот агресивний,
може щось перед смертю і зрозумієш щось, чортов агресивний
сільский акумуляторщик з рушницею.
Позбавити тебе козла пенсіі, це саме просте що потрібне зробити.
Бо все життя протер штані за бюджетні гроші і фуй що винайщов,
чортів старий пердун. Тобі б стулити пельку, але ти і на пенсіі ходиш
і далі псуєш повітря. Застрелись із своєї рушниці чортів козел.
+==================================================================+
Гич, як дратує недоумка Закон збереження речовини-енергії... Приємно дивтися...
   
+==================================================================+
Гич, як дратує недоумка Закон збереження речовини-енергії... Приємно дивтися...

Я тобі ідіоту безкоштовно підкинув ідею, як вдосконалити твої акумулятори.
Ти її я і не сумніваюсь почув. Але щоб я тебе через п*яток років не притягнув
до суду з відповідальністю за плагіат, ти мене ще і гівном обкидати намагаєшься.
Ти таки козел. Але користуйся, мені не має чого жаліти.
Який в чорта закон збереження? Справа в законі кулона і законі збереження
імпульсу. Ти гніда совкова все зрозумів, але на останок все ж намагаєшься
кидатись лайном. Бог тебе забере козла за це. І дуже скоро. Три інфаркти
на твою брехливу дупу.
   
Вашим 10 амперам от 1 квадратного сантиметра не поплохеет? Может все же 1 квадратный миллиметр? То же самое и с 70 см**
ЗЫ Или вы имели в виду 10 киловатт? В военное время прямой угол может достигать 120* ;)

Угу, 1мм2
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Я розумію short sellers які поклали гроші на те що папери компаніі переоцінені. Їм є зо втрачати. За 8 років акції компаніі виросли чи не в 20 разів, і це значить що теоретично хтось загубив в 20 разів більше грошей. Рахуючи що акції Тесли притягнули чи не найбільше short sellers, я розумію стогін та скавчан з їх боку.

Я розумію стогін з нафтових краін. Їм теж є що втрачати.

А ви, що за життя не продали чи не купили ні однієї акції Тесли, не викачали ні одніє тони та не заробили ні однієї копійки на нафті бо в Україні її майже немає, що робити серед цього хору волжських бурлаків?
   
А їх потрібно n+2, де n - це кількість елементів в батареї.
Один тестер UNI-T 60A з інтерфейсом RS-232 коштує 1250 грн штука...
Тут, мабуть, варто вже поміркувати над розробкою власної електроніки для цієї справи. Десь доларів у 5 на "банку" можна вкластися.
   
+====================================================================================+
Ну, то значить такі "спеціалісти"... Я цією проблемою займаюсь професійно. А у мене за плечима 55 років
практичного стажу роботи в хімічній лабораторії. І зараз, вже на пенсії, я маю свою лабу, де і роблю СВІЙ
акумулятор та вивчаю його властивості. Вже досягнута ємність 6 кват*годин на 1 кг. І нема нічого токсичного та дорогого!

6 кВт*год на 1 кг - це якась нереальна і фантастична цифра. В існуючих акумах характеристики на порядок(!) гірші.
Якщо це правда і є дослідний зразок, то потрібно його показувати. Від інвесторів з мільйонами не буде відбою. Та навіть сам Маск одразу прилетить на уклін.

В будь-якому разі, бажаю успіху і задоволення від того, що робите.
   
6 кВт*год на 1 кг - це якась нереальна і фантастична цифра. В існуючих акумах характеристики на порядок(!) гірші.
Якщо це правда і є дослідний зразок, то потрібно його показувати. Від інвесторів з мільйонами не буде відбою. Та навіть сам Маск одразу прилетить на уклін.

В будь-якому разі, бажаю успіху і задоволення від того, що робите.

+
ІМХО людина з 52-річним стажем має знати куди треба шепнути про ТАКИЙ результат щоб до неї збіглися інвестори. Щось тут не те. Або заявлені параметри акума сильно завищені або акум не такий вже дешевий.
   
А де там вся та славнозвісна автоматизація процесів по—Тесловські?
Чи й далі мекси гайки крутять?
пс. Це той самий новий "тент" за рахунок якого буде якісний скачок у кількості нових авто?

Дивись Сірьожа.

   



Сегодня Норвегия — одна из стран лидеров по развитию электрического транспорта. Разумный шаг для страны, которая более 95% электроэнергии получает от гидроэлектростанций .

В то же время, Норвегия является лидером по запасам нефти и газа в Европе, а доля углеводородов в экспорте составляет около 40%. Таким образом, пример скандинавской страны показывает, что большие запасы ископаемого топлива и суровый климат не являются преградой для развития электрического транспорта.

В 2017 году количество электромобилей и гибридов на дорогах Норвегии преодолело отметку в 200 тысяч единиц. Около 40% всех новых проданных машин имели электрический двигатель.

.... цель — 400000 электромобилей к 2020 году, выглядит особенно амбициозно, учитывая, что население страны составляет всего 5,2 миллиона человек.

Численность общественных зарядных станций в Норвегии также растет быстрыми темпами. В 2017 году их число преодолело отметку в 10 тысяч, причем большинство станций (80%)......являются бесплатными.

Если текущие тенденции сохранятся, то Правительству не нужно будет запрещать продажи автомобилей с ДВС в 2025 году, их и без того перестанут покупать.

http://renen.ru/why-is-norway-the-country-of-electric-cars/
   
Сколько еще у апологетов Маска получится держать на плаву эту ветку  :peremoga:  [A]
   
Чувак, у которого авторитет Шарий и постит новость с зоны Ру претендует на то, что он украинец  :facepalm1:
   
Чувак, у которого авторитет Шарий и постит новость с зоны Ру претендует на то, что он украинец  :facepalm1:
Это ж ко мне было?
А где я говорил что Шарий для меня авторитет?
Да—— я иногда смотрю Шария— но все реже—— дебилизм украинских сми очевиден и без него((
Чем отличаются новости с Ру от таких же новостей с УА, или с Де?
Новости—— они новости и есть —— если изложенны без собственных домыслов и без выражения собственной точки зрения( то есть професионально)

И да—— я не просто претендую, а и настаиваю на том что я—украинец))
Мой украинский к примеру— один из лучших здесь на форуме))
А роль моя в распространении и популяризации Украины за рубежом—— так вообще неизмерима))
пс.И вышиванка у меня есть))
   
Это ж ко мне было?
А где я говорил что Шарий для меня авторитет?
Да—— я иногда смотрю Шария— но все реже—— дебилизм украинских сми очевиден и без него((
Чем отличаются новости с Ру от таких же новостей с УА, или с Де?
Новости—— они новости и есть —— если изложенны без собственных домыслов и без выражения собственной точки зрения( то есть професионально)

И да—— я не просто претендую, а и настаиваю на том что я—украинец))
Мой украинский к примеру— один из лучших здесь на форуме))
А роль моя в распространении и популяризации Украины за рубежом—— так вообще неизмерима))
пс.И вышиванка у меня есть))

Более того, еще и очень скромный! Молодец!
Дебилизм украинских СМИ лучше тем, что они свои, украинские, и уже этим лучше СМИ врага.
Если тебе непонятны такие вещи, то говорить вообще не о чем.
   
Более того, еще и очень скромный! Молодец!
Дебилизм украинских СМИ лучше тем, что они свои, украинские, и уже этим лучше СМИ врага.
Если тебе непонятны такие вещи, то говорить вообще не о чем.

Мне не нравится когда мне срут в уши.
И пофиг с какой зоны это происходит.
Дебилизм он интернационален.
И откровенным дебилам я все— таки предпочту того же Шария.(хоть и не смотрю его уже как раньше).
   
Прикольный обзор: МОЙ НОВЫЙ ЭЛЕКТРОМОБИЛЬ. ВСТРЕЧАЙТЕ CHEVY BOLT EV


https://www.youtube.com/watch?v=8viYhIboy5o
   
есть у меня приятель. был нормальным. потом купил теслу.  :facepalm:  теперь каждый день тратит час для того что бы доказать окружающим что он сделал правильный выбор купив электрокар. окружающие сначала тихо ржали над новым сектантом. а потом стали потихоньку избегать его, ибо утомляет повторением "аргументов". но если едем куда то далеко за город и карпулимся то никогда не получилось на тесле, ибо маршрут становится затейливым и не прямым и долгим. я тоже по началу присматривался к тесле, но регулярное общение с сектантами отбило всякое желание.  :facepalm: лучше уж 6 литров под ступней и горя не знать  X(  X( 
   
Тут, мабуть, варто вже поміркувати над розробкою власної електроніки для цієї справи. Десь доларів у 5 на "банку" можна вкластися.
+===================================================================+
Саме тому вивчаю програмування для Ардуіно і як до нього причепити 16-ти бітний
ADC1115.
   
Там компанія Байду запускає лінію по виготовленню беспілотних автобусів по заказу Японіі.
Автобуси ці будуть використовуватися в спеціальних умовах—— наприклад в аеропортах, або парки якісь.
Так ось——
Навіть москалі вже виготовляють щось таке електричне.( для таких же приблизно умов використання).
https://rt.rbc.ru/tatarstan/freenews/5b1f94569a79472c515b9e1f

А де украінські версіі електромобілів?
( якщо не сприймати серйозно інфу що у виробництві електрокарів одними з перших були украінці)
   
Новий кацапський експерт про Теслу і про Маска.
Цікаво.
Цікаво чи Маск зможе довгий час збільшувати виробництво Тесл.
Чувак пише—— що не зможе.
Подивимось через деякий час.

https://bezgin.su/articles/6-jekonomika/59943-inoplanetnyy-drednout-tesla-ozhidanija-vs-real-nost
   
+
ІМХО людина з 52-річним стажем має знати куди треба шепнути про ТАКИЙ результат щоб до неї збіглися інвестори. Щось тут не те. Або заявлені параметри акума сильно завищені або акум не такий вже дешевий.
+===========================================================================+
Я - приватний дослідник, вже пенсіонер. І не маю бажання відстрілюватися від "інвесторів" з
"великої дороги".  :vinsent:
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Чо кацапи так ненавидять Маска
   
Чо кацапи так ненавидять Маска
Як чо?
 Роскосмос хто вибив з ринку?
   
Як чо?
 Роскосмос хто вибив з ринку?

У кацапів десь там на ЧС у Мордорі катається тестовий екземпляр безпілотного Шатла від Камазу.
У Тесли поки що такого немає((
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

У кацапів десь там на ЧС у Мордорі катається тестовий екземпляр безпілотного Шатла від Камазу.
У Тесли поки що такого немає((

ЧС у Тесли немає поки що :facepalm1:
   
ЧС у Тесли немає поки що :facepalm1:
Та й безпілотніка поки що працюючого толком немає.
   
Re: Сколько еще У Теслы получится морочить голову?

Та й безпілотніка поки що працюючого толком немає.

Та не кажи, на марс навіть не злітав  :facepalm:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія