Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Про "пошвідчення" в маршрутках (автобусах)

Про "пошвідчення" в маршрутках (автобусах)

Власне, переношу в нову тему, бо там трохи не в касу. Як ви ставитесь до ситуації, коли в маршрутках купа людей їздить на халяву?
В тому числі ті, хто має на це право, і ті, хто не має?
   
ставлюсь нормально але краще монетизацію пільг + обов’язкові квитки + дуже бажано електронний квиток

   
ставлюсь нормально але краще монетизацію пільг + обов’язкові квитки + дуже бажано електронний квиток
У ЛЬвові таке буде десь у 18 році. Знаю точно, що робота вже ведеться. Але боюся, що може статись таке. що вони далі їздитимуть забезплатно, а контроль їх не ганятиме(
   
Я взагалi проти безкоштовного проiзду всюди. Навiть якщо це герой, без рук i нiг.

Хай держава дасть нормальну доплату до пенсii тим хто заслужив, хай хоч на таксi iздять, хоч на трамваi, хоч не iздять взагалi, а витрачатимуть грошi кудись iще.

Для початку можна пiдвищити пенсii на 100 грн усiм, i вiдiбрати право проiзду безкоштовного.
   
*не езжу в маршрутках*
- отрицательно, со всех сторон

с точки зрения полно-плательщика - это понятно
с т.зр водителя - ему НИКТО не будет компенсировать бесплатный проезд
с т.зр льготника - это унижение, имхо. Стоять, выяснять, есть ли уже 2 льготника, и кто из них льготнее.... фу

льготы должны быть монетизированы
   
очень очень плохо
   
До речі, стосовно монетизації - здається, з нового року пілотний проект у Львівській області хочуть запустити. Щоправда, не ясно, як вони це робитимуть, бо зараз тих компенсацій явно недоплачують
   
Я стала звертати увагу на те, які посвідчення показують.
По-перше, показують раз на три крики "посвідчення"
По-друге, лише половина якось відноситься до пільг.

Найчастіше показують посвідчення до нагород. При чому побрякушок, які можна просто купити.
Ще частий варіант - у бланк (палітурку), вклеєна ксерокопія типу документа. Можна легко скачати в інеті собі такі "пільги".
Коли це бачу, відчуваю себе дурепою. Часто говорю водієві. Найчастіше реакції немає, йому все-одно.
   
Re: Про "пошвідчення" в маршрутках (автобусах)
v10

не езжу в маршрутках. поэтому мне пофиг. но с учетом того, что нахаляву ничего не бывает - за халявщиков платят остальные пассажиры.

пысы. полностью согласен, что льготы должны быть монетизированы, а для большей части льготников просто отменены.
   
Як ви ставитесь до ситуації, коли в маршрутках купа людей їздить на халяву?
В тому числі ті, хто має на це право, і ті, хто не має?
Відношуся - "нафуй!". У Вінниці цього нема, до речі - "2 пільговика при наявності вільних місць".
   
Для початку можна пiдвищити пенсii на 100 грн усiм, i вiдiбрати право проiзду безкоштовного.

Ви ціни на проїзд знаєте?
   
Відношуся - "нафуй!". У Вінниці цього нема, до речі - "2 пільговика при наявності вільних місць".
До речі, як не прикро - але це незаконно. Втім, якщо б реально контролювалось, щоб їздили лише справжні пільговики - то не було б проблем, їх не так багато
   
Ви ціни на проїзд знаєте?
Ну якраз вийде півтора рази в день на трамваї проїхатись. По-моєму - цілком немало
   
Re: Про "пошвідчення" в маршрутках (автобусах)

Неправильно це
маршрутка = маршрутне ТАКСІ.
ключове слово виділене. У таксі на халяву не їздять
   
До речі, як не прикро - але це незаконно. Втім, якщо б реально контролювалось, щоб їздили лише справжні пільговики - то не було б проблем, їх не так багато
Законно , бо є відповідне рішення міськради на базі якого розробляються умови видачі ліцензій на маршрутне перевезення.  Аналогічні рішення є й в інших міськрадах.
Інакше вже б давно була купа судових позовів, а так - тиць рішення міськради і  усе.
   
Законно , бо є відповідне рішення міськради на базі якого розробляються умови видачі ліцензій на маршрутне перевезення.  Аналогічні рішення є й в інших міськрадах.
Інакше вже б давно була купа судових позовів, а так - тиць рішення міськради і  усе.
Нєа. Рішення міськради не може суперечити загальноукраїнськом у законодавству, а воно чітко кажу - такі-то категорії громадян мають право на безоплатний проїзд, без всяких обмежень. У ЛЬвові таке теж пробували ввести, але потім відмінили, власне були чи то позови якісь, чи то що.
Ну і це дискримінаціна норма виходить, бо бабка, яка живе на середині маршруту тоді ніколи не дочекається вільної від пільговиків маршрутки.
   
Рішення міськради не може суперечити загальноукраїнськом у законодавству, а воно чітко кажу - такі-то категорії громадян мають право на безоплатний проїзд, без всяких обмежень

Вже розбирали десь що категорії громадян мають безкоштовно користуватися проїздом у міському (муніципальному) транспорті.
От коли якійсь суд відмінить рішення міськради, тоді буде незаконно, а поки що нехай собі Львів сам грається в доброчинність.
Бо, наприклад, у Вінниці кошти на компенсацію  проїзду 120 тисяч пільговиків не передбачені у 2016 році взагалі. Нуль гривень.

І до речі, якщо ти ознайомишся з порядком компенсації пільг на проїзд, то ти не знайдеш у переліку  перевізників маршрутників.
Лише муніципальний транспорт, залізниці, тощо.



Останнє редагування: 7 липня 2016 01:24:11 від птах Сорока
   
Вже розбирали десь що категорії громадян мають безкоштовно користуватися проїздом у міському (муніципальному) транспорті.
От коли якійсь суд відмінить рішення міськради, тоді буде незаконно, а поки що нехай собі Львів сам грається в доброчинність.
Бо, наприклад, у Вінниці кошти на компенсацію  проїзду 120 тисяч пільговиків не передбачені у 2016 році взагалі. Нуль гривень.
Та я не проти, якби пільги відмінили нах. Але дуже сумнівно, що так є насправді. Бо тоді б просто ніхто пільговиків не возив. для чого? І до речі. то в Вінниці вони всі тепер будуть платити? Яким макаром?
   
І до речі. то в Вінниці вони всі тепер будуть платити? Яким макаром?
Ти про що?
   
Ти про що?
Про пільговиків у транспорті
   
До речі. наскільки я знаю, у Вінниці субсидується міський транспорт з бюджету (як це і має бути)
   
Про пільговиків у транспорті
Я написав ось так:
І до речі, якщо ти ознайомишся з порядком компенсації пільг на проїзд, то ти не знайдеш у переліку  перевізників маршрутників.
Лише муніципальний транспорт, залізниці, тощо.
Пільги діють лише у муніципальному транспорті (автобус, трамвай, тролейбус).
У Вінниці маршрутник зобов'язаний провозити двох пільговиків при наявності вільних місць без усяких компенсацій, бо так прописано  в умовах отримання ліцензії, це вже так років 5 мінімум.

Ну зараз в бюджеті нема грошей на компенсацію пільг трамваям та тролейбусам,  вони смокчуть прутня, але возять, а що їм робити лишається?
   
Re: Про "пошвідчення" в маршрутках (автобусах)
v10

Та я не проти, якби пільги відмінили нах. Але дуже сумнівно, що так є насправді. Бо тоді б просто ніхто пільговиків не возив. для чого? І до речі. то в Вінниці вони всі тепер будуть платити? Яким макаром?
за перевозку льготников: 1) немного поднимают тариф для остальных, 2) закрывают глаза на техническое несоответствие транспортных средств, 3) закрывают глаза на уплату налогов, 4) разрешают набирать в маршрутку людей больше нормы.
   
за перевозку льготников: 1) немного поднимают тариф для остальных, 2) закрывают глаза на техническое несоответствие транспортных средств, 3) закрывают глаза на уплату налогов, 4) разрешают набирать в маршрутку людей больше нормы.

Але усе вищенаписане геть руйнує той факт, що  половина маршрутників взагалі їздять нелегально, їм усе то до дупи.
А ті, хто їздять напівлегально, не отримують ліцензії, а їздять згідно "тимчасових договорів", які постійно переукладають за "мзду малую" з міськрадою.
   
за перевозку льготников: 1) немного поднимают тариф для остальных, 2) закрывают глаза на техническое несоответствие транспортных средств, 3) закрывают глаза на уплату налогов, 4) разрешают набирать в маршрутку людей больше нормы.
І кому воно треба, питається?
   
Re: Про "пошвідчення" в маршрутках (автобусах)
v10

Але усе вищенаписане геть руйнує той факт, що  половина маршрутників взагалі їздять нелегально, їм усе то до дупи.
А ті, хто їздять напівлегально, не отримують ліцензії, а їздять згідно "тимчасових договорів", які постійно переукладають за "мзду малую" з міськрадою.
как раз этим оно и обеспечивается. т.к. не можем сделать нормально, но снять социальную напряженность надо - пусть ездит хоть как нибудь. тем более таким способом еще больше на карман чинушам перепадает.
   
Re: Про "пошвідчення" в маршрутках (автобусах)
v10

І кому воно треба, питається?
тем кто хочет халявы. т.е. большинству населения украины.
   
как раз этим оно и обеспечивается. т.к. не можем сделать нормально, но снять социальную напряженность надо - пусть ездит хоть как нибудь. тем более таким способом еще больше на карман чинушам перепадает.

У Вінниці маршрутників виживають як клас. Вже погнали їх з центра міста та з усіх "смачних" маршрутів, замінивши міським транспортом. Гадаю, що через пару років будуть їздити лише до приватного сектору та  у самі гидотні райони. Ну зобов'язали їх возити по два пільговика (забув -  ще й школярів там шось пільгове) задарма - ніфуя їм не буде,не розоряться.
Але більше  ніж два штука за рейс возити - нєфуй.
   
У Вінниці маршрутників виживають як клас. Вже погнали їх з центра місту та з усіх "смачних" маршрутів, замінивши міським транспортом. Гадаю, що через пару років будуть їздити лише до приватного сектору та  у самі гидотні райони. Ну зобов'язали їх возити по два пільговика (забув -  ще й школярів там шось пільгове0 задарна - ніфуя їм не буде. але більше  ніж два штука возити - нєфуй.
Замість них автобуси? І що, у них не статус "маршрутного таксі"? Здається, там був такий прикол, що тоді вони мають пенсіонерів на халяву возити, і тому стараються такі автобуси не вводити.
   
Re: Про "пошвідчення" в маршрутках (автобусах)
v10

У Вінниці маршрутників виживають як клас. Вже погнали їх з центра місту та з усіх "смачних" маршрутів, замінивши міським транспортом. Гадаю, що через пару років будуть їздити лише до приватного сектору та  у самі гидотні райони. Ну зобов'язали їх возити по два пільговика (забув -  ще й школярів там шось пільгове) задарма - ніфуя їм не буде,не розоряться.
Але більше  ніж два штука за рейс возити - нєфуй.
в харькове по-моему не 2 на рейс, а 2 одновременно в салоне. т.е. если не от конца до конца едут, то может быть и больше. но не уверен, надо будет поспрашивать.
   
Re: Про "пошвідчення" в маршрутках (автобусах)
v10

Замість них автобуси? І що, у них не статус "маршрутного таксі"? Здається, там був такий прикол, що тоді вони мають пенсіонерів на халяву возити, і тому стараються такі автобуси не вводити.
у нас к евро запустили по некоторым маршрутам большие львовские. больше прогресса не заметно. у маршрутчиков в основном эталоны и богданы.
   
у нас к евро запустили по некоторым маршрутам большие львовские. больше прогресса не заметно. у маршрутчиков в основном эталоны и богданы.
Я не про саму машину, а про юридичний статус. Є рейсовий автобус (чи якось так), а є "маршрутне таксі". У ЛЬвові всі автобуси, і великі і малі, їздять в режимі маршрутки наразі.
   
Я ніколи не користувався УБД в маршрутці.
ХЗ, якось невдобняк зажати 4 грн. Тим більш , я знаю, що якщо скористаюся, то це значить не за рахунок держави, а за рахунок конкретного водія. Бо там така система :  здав план - решта твоє.
На міжміських рейсах - користуюсь, бо там все реєструють і держава поверне гроші перевізнику
   
Re: Про "пошвідчення" в маршрутках (автобусах)
v10

Я не про саму машину, а про юридичний статус. Є рейсовий автобус (чи якось так), а є "маршрутне таксі". У ЛЬвові всі автобуси, і великі і малі, їздять в режимі маршрутки наразі.
тогда понятия не имею чем они отличаются. но остановки где попало сейчас довольно большая редкость (как раньше газели ездили). и муниципальные и частные ездят по стандартным остановкам, а не где захотел - сел, где захотел - вышел.
   
Замість них автобуси? І що, у них не статус "маршрутного таксі"? Здається, там був такий прикол, що тоді вони мають пенсіонерів на халяву возити, і тому стараються такі автобуси не вводити.
Муніципальний автобус, возить пільговиків та зупиняється лише на зупинках

в харькове по-моему не 2 на рейс, а 2 одновременно в салоне. т.е. если не от конца до конца едут, то может быть и больше. но не уверен, надо будет поспрашивать.

Може й (скоріше усього) двоє одночасно в салоні, тут я можу помилятися.
   
Муніципальний автобус, возить пільговиків та зупиняється лише на зупинках

Може й (скоріше усього) двоє одночасно в салоні, тут я можу помилятися.
Яких саме пільговиків? І пенсіонерів також? Там ж якась в тому є серйозна різниця по законодавству. Ще є такий прикол, що маршрутка має визначений час прибуття на кінцеву. а графіка зупинок посеред маршруту немає. ЩОсь таке
   
Яких саме пільговиків? І пенсіонерів також? Там ж якась в тому є серйозна різниця по законодавству. Ще є такий прикол, що маршрутка має визначений час прибуття на кінцеву. а графіка зупинок посеред маршруту немає. ЩОсь таке
Муніципальний автобус, возить й пенсів, їздить по графіку, як й тролейбус та трамвай.
   
Муніципальний автобус, возить й пенсів, їздить по графіку, як й тролейбус та трамвай.
А, ну тоді ясно. Ну от, проблема в тому, що це дуже невигідно, бо тоді треба пенсів возити
   
поддерживаю большинство выступающих
   
А, ну тоді ясно. Ну от, проблема в тому, що це дуже невигідно, бо тоді треба пенсів возити
Ну,  то вже інша справа.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія