Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!


Данні із місця де не світить сонце :)
Хай Укі спробує утилізувати старі панелі з даху будинку. Дамо тиждень на усвідомлення цифірок на виставленому рахунку.


Откуда данные?
   
Откуда данные?

чисто арифметично. Якщо наприклад утилізація однієї панелі коштує 500 - то це додасть 1 цент до вартості енергії і тд
   
і ось настає в сахарі той день, який буває раз на 3 роки, і 70-80% генерації вилітає нах. що робимо? сидимо без світла? або в нас десь стоїть багатогігаватний резерв що використовується 1 день на 3 роки? 8-)

 :facepalm1: переплачуємо за транспортування
   
і ось настає в сахарі той день, який буває раз на 3 роки, і 70-80% генерації вилітає нах. що робимо? сидимо без світла? або в нас десь стоїть багатогігаватний резерв що використовується 1 день на 3 роки? 8-)
тю а шо ми можемо робити в такий ситуації, це ж форсмажор, бо це ж дебілізм мати резервну генерацію такої потужності, чи нє?

Можна влаштувати якийсь фестиваль зі смолоскипами на свіжому повітрі
   
чисто арифметично. Якщо наприклад утилізація однієї панелі коштує 500 - то це додасть 1 цент до вартості енергії і тд

Мне не нужны твои фантазии. Конкретные данные есть?
   
нашо її закопувати, якщо вона може замінити купу викопних ресурсів як мінімум в південних посушливих регіонах.
непотрібно закопувати, але потрібно заявити одне сонячна та вітряна генерація можуть застосовуватись там де непотрібне гарантоване живлення. якщо тебе влаштовує постачання скажімо у 98% (тобто протягом року у тебе не буде електрики приблизно тиждень) - зелена генерація це твоє.
   

Колись старі вагони Нью Йоркського метро утопили в океані. В Маріанську западину можна багато панелей накидати. Думаю що то буде значно безпечніше ніж спалювання літієвих батарей як там вище дехто тут пропонував. По $2000 за панельку, буде хороший бізнес :)

Мне не нужны твои фантазии. Конкретные данные есть?
   
Мне не нужны твои фантазии. Конкретные данные есть?

20-30 дол

https://la-solargroup.com/we-say-yes-to-solar-panel-recycling/#:~:text=According%20to%20the%20National%20Renewable,send%20it%20to%20a%20landfill.
   
Тобто звільнити дах будинку можна буде за $250? Круто! Продовжуй писати :)

20-30 дол

https://la-solargroup.com/we-say-yes-to-solar-panel-recycling/#:~:text=According%20to%20the%20National%20Renewable,send%20it%20to%20a%20landfill.
   
Тобто звільнити дах будинку можна буде за $250? Круто! Продовжуй писати :)

питання булио про ресайклінгю. Зняти з даху - десь 500-700
   
20-30 дол

https://la-solargroup.com/we-say-yes-to-solar-panel-recycling/#:~:text=According%20to%20the%20National%20Renewable,send%20it%20to%20a%20landfill.

Писанина какой-то блогерши. Нет ни одной конторы, которая бы занималась этим на коммерческой основе. Там даже есть ответ, почему.
   
За одну панельку? Близько до істини. На сьгоднішній день дах звільнять за тисяч двадцять, мабуть. Сам не зможеш то зробити- суд, тюрма.

питання булио про ресайклінгю. Зняти з даху - десь 500-700
   
Вот он, главный секрет Z )


Показати зображення...
Моча, а не бензин. Ученые придумали, как синтезировать водород из мочи, и не исключено, что через несколько лет колонки с топливом на заправках напрямую будут соединены с установленными на их территории туалетными кабинами.

Соответствующая работа опубликована в журнале Chemical Communications:

http://dx.doi.org/10.1039/b905974a

Основу самых распространенных отходов на Земле составляет мочевина, в одной молекуле которой содержится четыре атома водорода. Очень важно то, что водородные связи в молекуле мочевины менее прочные, чем в молекуле воды.

В своей работе авторы использовали электроды из никеля — не самого дорогого металла для изготовления электродов. Еще одним плюсом в пользу будущего повсеместного использования процесса выделения водорода из мочи является тот факт, что для разрушения водородных связей в молекуле мочевины достаточно напряжения 0,37В, что гораздо меньше, чем необходимые при электролизе воды 1,23В.

Ну вот, Индия уже переходит на мочевину:

India’s proposed urea self-sufficiency plan: Green hydrogen can be an enabler

Investment should focus on decarbonising urea production and lowering natural gas use by shifting to green hydrogen instead of the present technique of using grey hydrogen (hydrogen extracted from natural gas). This would be critical to reducing import dependency and promoting self-sufficiency.

https://ieefa.org/resources/indias-proposed-urea-self-sufficiency-plan-green-hydrogen-can-be-enabler
   
Ну вот, Индия уже переходит на мочевину:

India’s proposed urea self-sufficiency plan: Green hydrogen can be an enabler

Investment should focus on decarbonising urea production and lowering natural gas use by shifting to green hydrogen instead of the present technique of using grey hydrogen (hydrogen extracted from natural gas). This would be critical to reducing import dependency and promoting self-sufficiency.

https://ieefa.org/resources/indias-proposed-urea-self-sufficiency-plan-green-hydrogen-can-be-enabler

Індія закуповує хуйляцькі енергоносії за пів ціни аж гуде.
   
Це я про те, шо можна багато вигадувати всякої куйні, а можна подивитися на факти хто що робить.
   
Це я про те, шо можна багато вигадувати всякої куйні, а можна подивитися на факти хто що робить.
+100500 Й це краще за будь-яку інфографіку.
   
панель на 99% це скло.
Розігріли, облили водою - отримали пісок. Який можна всипати в бетон.
Ось і вся утилізація.

Більшість європейських та американських виробників фотоелектричних модулів пропонують
25-річний гарантійний термін, який передбачає, що продуктивність панелей за цей період
не знизиться нижче 80 %.
При правильній експлуатації сонячних панелей строк їх служби може складати 40-50 років.


Про утилізацію з яких причин йде мова взагалі?
   
в тому і проблема що панелі нічого не гарантують. в залежності від погоди їх генерація може коливатись більше ніж у 10 разів. похмурий тиждень і ніякі накопичувачі не врятують. а мати 10-и кратний резерв теж не вихід.

а подивитися скільки чого вводиться в світі в експлуатацію релігія не дозволяє?
   
До сраки ваші електрички.

1. Ціна УДВІЧІ вища за нормальне авто на бензині.

2. Інфрастуктури зарядки швидкої немає практично (порівняно з АЗС).

3. Декларований пробіг УДВІЧІ більший за реальний - наїпаловка повна.

Не на часі, коротше. Кольоровий активістично-пістуватий пістьож - лівацька маячня.
 Нормальна людина такого не купить.
   
звісно варто, тре звільнити ядерну енергетику від податків років на 50 там де планується зменшувати викіди.

А цю фотовольтаніку слід закопати разом з вітряками якомога швидше.

а ще треба тупо знайти 20 млрд на одну аес на 2-3 гіга, фігня питання

хто хоче сидіти на вєнтєлє хуйла той закопує 'фотовольтаніку разом з вітрякам', а які ще альтернативи

а хто не хоче сидіти той доводе частку 'фотовольтаніки разом з вітрякам' до 30-40% як прибалти і вводять ембарго
   
До сраки ваші електрички.

1. Ціна УДВІЧІ вища за нормальне авто на бензині.

2. Інфрастуктури зарядки швидкої немає практично (порівняно з АЗС).

3. Декларований пробіг УДВІЧІ більший за реальний - наїпаловка повна.

Не на часі, коротше. Кольоровий активістично-пістуватий пістьож - лівацька маячня.
 Нормальна людина такого не купить.

з таким підходом краще не псувати нерви   :laugh:  ентузіастам тіпа юкі які завдяки цьому ентузіазму оплачують зі своїх кишень здешевлення технологіі для вашої вічно незадоволеної нічого не роблячої братіі  ;)  (це не до вас конкретно а взагалі)
   
https://www.bloomberg.com/news/articles/2015-04-12/germany-proves-life-with-less-fossil-fuel-getting-easier

Які зливи?

Щось змінилося з 2015?

Не треба ганяти теравати по леп як десь немає вітру чи туман, чи розробили і встановили резервні батарейкі?

Ні? Все ще резервні тец, от біда.

в австрлії встановили, за 2 тижня ця батарейка стала монополістом, за перший рік принесла щось 60 млн прибутку більше половини своєї ціни 100млн, достатньо для 30к хатів на 8 годин, тепер їх встановлюють в інших штатах. уяви тобі треба калашматити вугілля чи газ 24/7 заради кілька секунд/хвилин блєкаута

проблема в маcштабі, треба нова індустрія по виробництву великих промислових >1Мв батарей
   
За одну панельку? Близько до істини. На сьгоднішній день дах звільнять за тисяч двадцять, мабуть. Сам не зможеш то зробити- суд, тюрма.


 8-) за все
   
з таким підходом краще не псувати нерви   :laugh:  ентузіастам тіпа юкі які завдяки цьому ентузіазму оплачують зі своїх кишень здешевлення технологіі для вашої вічно незадоволеної нічого не роблячої братіі  ;)  (це не до вас конкретно а взагалі)

Та ну там оплачують..... Попередньою електричною я тупо купу бабла зробив.... А цю просто для душі (вже 10 років про автопілот мрію).... ну і заразом економія бабла на бензині.
   
панель на 99% це скло.
Розігріли, облили водою - отримали пісок. Який можна всипати в бетон.
Ось і вся утилізація.

Більшість європейських та американських виробників фотоелектричних модулів пропонують
25-річний гарантійний термін, який передбачає, що продуктивність панелей за цей період
не знизиться нижче 80 %.
При правильній експлуатації сонячних панелей строк їх служби може складати 40-50 років.


Про утилізацію з яких причин йде мова взагалі?

С этим к сторожу Гавриле. У того уже 5 технологий есть. Непонятно только, почему он до сих пор сторож, а не нобелевский лауреат и миллиардер.
   
Re: Светлое  будущее электрических машин!

Тобто звільнити дах будинку можна буде за $250? Круто! Продовжуй писати :)

А зачем старые солнечные панели вообще снимать с крыши? Отсоединить коммуникацию и поверх старых, потерявших производительность, установить новые панели!

Останнє редагування: 2 липня 2022 06:53:23 від Георгиу
   
Щодо резервів

Вони і зараз є
В Україні до війни було 50+ гвт встановлених потужностей ( класичних, без сонця і вітру)

Споживання плаває 16-25

В США щось подібне має бути

   
А зачем старые солнечные панели вообще снимать с крыши? Отсоединить коммуникацию и поверх старых, потерявших производительность, установить новые панели!

Вага зайва тисне на конструкції будинку
   
Re: Светлое будущее электрических машин!

Вага зайва тисне на конструкції будинку
Да, но не настолько большая дополнительная! Зато ускоряется процесс восстановления производительности, не требуется повторять работы по коммуникации и тд.
   
Якщо мова про панельки на даху
То це можна робити паралельно з заміною самого даху

Що робиться кожні 50 років точно
А часто кожні 25 років

Заміна звичайного даху висша  баксів 100+ за метр за самий дешевий дах   ( без робіт по демонтажу )

тесла саг пруф іде в 250+ ( пр пам'яті )




   
До сраки ваші електрички.

1. Ціна УДВІЧІ вища за нормальне авто на бензині.

2. Інфрастуктури зарядки швидкої немає практично (порівняно з АЗС).

3. Декларований пробіг УДВІЧІ більший за реальний - наїпаловка повна.

Не на часі, коротше. Кольоровий активістично-пістуватий пістьож - лівацька маячня.
 Нормальна людина такого не купить.

Мої коментарі по пунктам.

1. Ціни на електроавто задрали бо заплативши за бак бензину хочеться плакати. На час коли я купував, ціни на Теслу Y були приблизно такі самі як на BMW X3, МB GLC. Зараз на тисяч 10 вищі здається.

2. З зарядкою немає ніяких проблем, наіздив 30+тисяч миль. Дома я дододаю 30 миль на годину, суперчарджери зараз чи не так само як заправки на фрівеях, принаймі на заході США. В середньому на зарядку я витрачаю маньше часу ніж на заправку бензинового авто, що теж плюс.

3. Можу говорити про теслу тільки. Декларований пробіг я можу досягнути якщо буду іхати в межах обмеження швидкості і не буду прискорюватись більше ніж мінімально потрібно. Так само як з усіма моїми бензиновими машинами. В змішаних умовах місто-фрівей на повному заряду я маю десь 270 миль пробігу не економлячи. Мої бензинові авто  десь 290-310 миль на повному баку. Різниці великої немаєнемає, але з бензиновим авто потрібно іхати на заправку, що не зручно.

   
Ну і на додаток, сідаючи після Тесли на «нормальне» авто в аренді, попадаєш як на кіну повозку - воно не іде, не рулиться, електроніка-розваги-аудіо на рівні перших персональних копьтерів 1980 року випуску.
   
Ну і на додаток, сідаючи після Тесли на «нормальне» авто в аренді, попадаєш як на кіну повозку - воно не іде, не рулиться, електроніка-розваги-аудіо на рівні перших персональних копьтерів 1980 року випуску.
ги! які еах розваги під час водіння? а щодо аудіо... воно у 80-х вже було пристойним.
   
В мому випадку, досвід експлуатаціі електромобіля дуже успішний, бензинова машина стоїть на приколі і їздить тільки за потреби коли щось потрібно везти-тягнути негабаритне. Але я розумію, що світ не замкнувся на США, і не кругом створені умови для електромобілей.
   
ги! які еах розваги під час водіння? а щодо аудіо... воно у 80-х вже було пристойним.

Я слухаю подкасти та музику під час вождіння. Ідеальний інтерфейс що чудово розуміє твій голос, ідеально автоматично створюється музичний канал на підставі першої пісні що ти попросив програти, ідеальна акустика, за яку BMW та MB просили додаткові гроші, багато писалось що аналогічна акустика в Ауді коштує як опція додаткові 12 тисяч долларів. Не потрібно інтегруватись з Apple Play чи Android Play. На весь екран супутникові карти Гугл для навігації, а не рисочку зі стрілками. Багато чого. Як кнопочний телефон проти IPhone 13 Pro Max.

Останнє редагування: 2 липня 2022 19:24:04 від Dobre
   
Цікаво читати цю гілку - це як наглядна ілюстрація того, наскільки Україна та її люди завязли в рускомовноиу інформаційному болоті та в руском мірє. Навіть китайці, що умовно підтримують Росію на повних парах летять в напрямку сонячноі електрики та електрифікації транспорту. А  українці  все єщє сомнєваются. І це в 2022 році та ще під час війни з Росією. Як пояснити цей феномен так щоб нікого не образити та не назвати імбицилом?
   
ги! які еах розваги під час водіння?

нє.... зарядки ......  :gigi:
   
3. Декларований пробіг УДВІЧІ більший за реальний - наїпаловка повна.
У нової S75D заявлений пробіг 420 км @100kmh.

Моя 4-річна з пробігом за 100тик може проїхати на одному заряді 400.

Так взимку, коли випало 20 см снігу, вона справді жерла енергію так, що вже боявся що не доїду.
Але і в таких умовах у неї запаса ходу таки вистачило на 250 км.
   
нє.... зарядки ......  :gigi:
Під час зарадки треба або спати, вдома, або жерти в кафе біля зарядки.
   
Ну і на додаток, сідаючи після Тесли на «нормальне» авто в аренді, попадаєш як на кіну повозку - воно не іде, не рулиться, електроніка-розваги-аудіо на рівні перших персональних копьтерів 1980 року випуску.

Да уж, в Калифорнии абнормальное скопление дегенератов, считающих необходимым развлекаться в машине.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія