Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто

   

Головний недолік електромобіля в порівнянні з автомобілями з ДВЗ – його «прихильність» до мережі, і обмеження з пробігу на одному заряді. Цю проблему вирішують тисячі розумів по всьому світу, тим не менш, середній пробіг електрокара на одному заряді становить 300-500 км.

Революційний прорив у цьому питанні, можливо, зробила дослідницька група Fraunhofer-Gesellschaft. Вчені заявляють, що створили новий акумулятор, який зможе забезпечити електромобілю поїздку в 1000 кілометрів за один заряд.

Як відправну точку інженери взяли повністю електрифікований автомобіль марки Tesla. Остання модель компанії — S 100D — обладнана батареєю 100 кВт/год, що дозволяє автомобілю проїхати близько 540 кілометрів на одному заряді.

Сам акумулятор досить громіздкий — його довжина майже 5 метрів, ширина — 2 метри і товщиною 4 сантиметри. Він містить понад 8000 літій-іонних акумуляторних елементів, кожний з яких індивідуально упакований в циліндричний корпус.

Дослідники вирішили використовувати ті самі параметри, як в батарейці Tesla, але збільшити щільність енергії, щоб автомобіль міг проїхати до 1000 кілометрів. Близько 50% кожного літій-іонного елемента «віддано» таким компонентам, як корпус, анод (негативний електрод), катод (позитивний електрод) і електроліт (речовина, яка проводить електричний струм). Інженери Fraunhofer-Gesellschaft вважають, що ця конструкція займає надто багато місця, тому вони вирішили повністю переосмислити дизайн батареї.

Спочатку інженери позбавилися циліндричних корпусів, які пакували індивідуальні елементи і «перетворили» їх на тонкий металевий лист. Потім вони покрили його матеріалом-накопичувачем енергії, виготовленим з порошкоподібної кераміки і сполучних полімерів. Один бік обслуговує катоди, інша — аноди. Дослідники поклали кілька таких листів один на одного, розділивши їх тонким шаром електроліту і додавши спеціальний матеріал, який захищає конструкцію від короткого замикання. «Полотно», що вийшло, запечатали в упаковку розміром 1 кв. метр і з’єднали з електричною системою автомобіля.
За матеріалами autonews.ua
   
nanoFlow це реально зможе замінити двс а батарейки не зможуть
   
Одна велика суцільна батарея вибухає значно краще, ніж багато маленьких.

Та і як її охолоджувати будуть?
Зараз просто продувають повітря в щілинах між циліндричними батарейками, а у випадку суцільної батареї будуть серйозні проблеми з виведенням тепла.
   
nanoFlow хоч довго заряджаєш від мережі хоч за 5 хв зарядив до 1000 км на заправці хоч каністру заряду приніс....
   
Одна велика суцільна батарея вибухає значно краще, ніж багато маленьких.

Та і як її охолоджувати будуть?
Зараз просто продувають повітря в щілинах між циліндричними батарейками, а у випадку суцільної батареї будуть серйозні проблеми з виведенням тепла.

Плюс при мінімальній аварії все в утиль
   
Головний недолік електромобіля це те що його не можна зарядити за декілька хвилин.
   
Головний недолік електромобіля це те що його не можна зарядити за декілька хвилин.

+1 це вирішує nanoFlowcell
   
За пять  минут зарядят?
   
За пять  минут зарядят?

В nanoFlowcell від розміру залежить  :lol:  :weep:  :lol:
   
Головний недолік електромобіля це те що його не можна зарядити за декілька хвилин.

його ціна
   
ціна на електрику? плюс величина амортизації батарей. І це так, щоб бізнесу вигідно було інвестувати в мережу заправок. Тобто висока рентабельність має бути закладена в ціні.
   
Плюс при мінімальній аварії все в утиль

Утилізувати не буде що. Згорить вся машина нах
   
В nanoFlowcell від розміру залежить  :lol:  :weep:  :lol:
:-)o мне кажэцца шта в этой теме присутствует навязчивая реклама...
   
А що нового?

Пласкими літій-іонними акумуляторами користувався ще років 10 тому, до ліхтаря прикручував.

Років 5 тому придбав зібраний з пласких елементів акум для електровела. Виходить значно компактніше за циліндричні. Досі користуюсь ним, коли електрику вимикають і дякую китайцям.

То що ж вони винайшли? Збільшили розмір? Воно ж перегріється відразу.


   
Напряжение батареи теслы около 400 вольт, по-любому придётся использовать 100 + отдельных элементов. И на материале анодов-катодов сильно не поэкономишь - токи там не хилые, сотни ампер через каждый элемент.
   
Дарма,що таки відмовились від автомобілів на водородних генераторах. По-суті той же електромобіль,але на досить легкому генераторі,що заряджається водородом. Хоча його використовують на вантажівці  тесловской "Нікола". Водород заправляється в бак,з якогось пористого металу,тому беспечен.
 Виходило значно дешевше.

Дарма...
   
Дарма,що таки відмовились від автомобілів на водородних генераторах. По-суті той же електромобіль,але на досить легкому генераторі,що заряджається водородом. Хоча його використовують на вантажівці  тесловской "Нікола". Водород заправляється в бак,з якогось пористого металу,тому беспечен.
 Виходило значно дешевше.

Дарма...
Відмовились, бо є величезні проблеми з зберіганням водню. Нікому не потрібно щоб бак вивітрювався за декілька тижнів, а металевого водню добули лише мікрограми.
   
За пять  минут зарядят?
Якою повинна бути напруга та товщина кабелю щоб за 5 хвилин передати таку потужність? І зарядка повинна бути 3-фазною, бо ніяка електромережа не витримає.
   
Якою повинна бути напруга та товщина кабелю щоб за 5 хвилин передати таку потужність? І зарядка повинна бути 3-фазною, бо ніяка електромережа не витримає.
Отже тим і технологія nanoFlow дозволяє швидко зарядити авто ;)
   
Отже тим і технологія nanoFlow дозволяє швидко зарядити авто ;)
:facepalm1: Щоб зарядити 100квт-год за 5 хвилин потрібна мегаватна потужність.
   
Испанские инженеры разработали аккумуляторную батарею нового поколения. Она дешевле аналогов на 77% и позволяет заряжать электромобиль всего за 8 минут и проехать до 1000 км. Графеновые батареи уже взяли на тестирование две из 4-х немецких автомобильных компаний. Новый графен-полимерный аккумулятор разработанный испанской компанией Graphenano совместно с исследователями из университета Кордовы.

Графен — это чудо-материал, который выявили лишь в 2004 году в листе углерода толщиной в один атом. Это в миллион раз тоньше, чем лист бумаги.

Графен является  чрезвычайно легким: лист одного квадратного метра весит всего 0,77 грамма. Он прозрачный, гибкий, водонепроницаемый, не загрязняет окружающую среду, и в 200 раз прочнее стали. Кроме того, он сверхпроводимый: его проводимость в 100 раз быстрее, чем у современных кремниевых чипов.

Графен проводит тепло, вырабатывает электроэнергию и меняет свои свойства в сочетании с другими материалами. Он настолько совершенен, что даже атомы гелия, мельчайшие в мире, в нем могут пересекаться. И еще его очень легко восстановить после повреждений.

Как это не странно, графен недорогой в производстве, и очень распространен в природе. Все страны имеют его в изобилии.

Останнє редагування: 12 травня 2017 19:33:00 від a49
   
Напряжение батареи теслы около 400 вольт, по-любому придётся использовать 100 + отдельных элементов. И на материале анодов-катодов сильно не поэкономишь - токи там не хилые, сотни ампер через каждый элемент.

На счет элементов согласен, а вот токи, сколько там на крейсерской скорости тесла ест, 20КВт, это 50 ампер, пусть 200А при разгоне.
   
Придатність до ремонту. За допомогою тестів, датчиків, приладів можна виявити слабі елементи батареї та замінити їх.

Якщо нова батарея має один корпус для х елементів, то міняти треба весь корпус.

"Консерва" від Ніссан Ліф містить 4 елементи, з'єднаних 2S2P.

Останнє редагування: 12 травня 2017 20:07:12 від com1
   
:facepalm1: Щоб зарядити 100квт-год за 5 хвилин потрібна мегаватна потужність.
:facepalm1:  там і більше зарядити можна ви просто читайте
   
    Шо там? Опять людство без моих ценнейших порад обойтись не  в состоянии? Опять буксуем? От же ж, горе-то какое...Ну, ладно. Тогда вот что. моё мнение такое. Не туда всё это. Надо идтить другим путём. (Нет, я не Ленин) Надо озаботиться о едином аккумуляторе, унифицировать повсеместно, оборудовать соответствующие станции.
    Конструкции автомобилей доработать таким образом, чтобы блок АКБ на такой станции легко менялся, разряженный на свежий, заряженный. И там же и обслуживание, и зарядка, у кого время есть, и т.д. Для легковушек, скажем, отдельно, для грузовиков-то же.
    Не, идейка сыровата, но додумать и доработать же ж можно,не?  А то это напоминает попытку прицепить к машине бочку соляры, если надо доехать, скажем, до Киева и обратно. Кто что думает?
   
Я тут десь колись писав про електровелосипед. Та додатковий акумулятор для нього на причепі.

Для електричного авто може бути подібне. Причеп з додатковим акумулятором. Та потужний стандартний роз'єм в авто для його підключення.
Додатковий акумулятор може використовуватись для дальніх подорожей.
Причому цей додатковий акумулятор має бути також універсальний.
Тобто резервне джерело електрики для будинку.
Накопичувач для сонячних та вітрових станцій.

Останнє редагування: 12 травня 2017 21:03:45 від com1
   
    Шо там? Опять людство без моих ценнейших порад обойтись не  в состоянии? Опять буксуем? От же ж, горе-то какое...Ну, ладно. Тогда вот что. моё мнение такое. Не туда всё это. Надо идтить другим путём. (Нет, я не Ленин) Надо озаботиться о едином аккумуляторе, унифицировать повсеместно, оборудовать соответствующие станции.
    Конструкции автомобилей доработать таким образом, чтобы блок АКБ на такой станции легко менялся, разряженный на свежий, заряженный. И там же и обслуживание, и зарядка, у кого время есть, и т.д. Для легковушек, скажем, отдельно, для грузовиков-то же.
    Не, идейка сыровата, но додумать и доработать же ж можно,не?  А то это напоминает попытку прицепить к машине бочку соляры, если надо доехать, скажем, до Киева и обратно. Кто что думает?

От nanoFlow для цього канає
https://www.nanoflowcell.com
   
    Шо там? Опять людство без моих ценнейших порад обойтись не  в состоянии? Опять буксуем? От же ж, горе-то какое...Ну, ладно. Тогда вот что. моё мнение такое. Не туда всё это. Надо идтить другим путём. (Нет, я не Ленин) Надо озаботиться о едином аккумуляторе, унифицировать повсеместно, оборудовать соответствующие станции.
    Конструкции автомобилей доработать таким образом, чтобы блок АКБ на такой станции легко менялся, разряженный на свежий, заряженный. И там же и обслуживание, и зарядка, у кого время есть, и т.д. Для легковушек, скажем, отдельно, для грузовиков-то же.
    Не, идейка сыровата, но додумать и доработать же ж можно,не?  А то это напоминает попытку прицепить к машине бочку соляры, если надо доехать, скажем, до Киева и обратно. Кто что думает?

Тесла таке придумала вже кілька років назад. І навіть станцію поставили в каліфорнії.

Але... за рік закрили, бо практично ніхто з власників тесл не збирався користуватись такою послугою. Як виявилось, нікому це непотрібно.

"People don't care about pack swap," Musk said. "The superchargers are fast enough. Based on what we're seeing here, it's unlikely to be something that's worth expanding in the future unless something changes."

   
Тесла таке придумала вже кілька років назад. І навіть станцію поставили в каліфорнії.

Але... за рік закрили, бо практично ніхто з власників тесл не збирався користуватись такою послугою. Як виявилось, нікому це непотрібно.

"People don't care about pack swap," Musk said. "The superchargers are fast enough. Based on what we're seeing here, it's unlikely to be something that's worth expanding in the future unless something changes."

https://www.youtube.com/watch?v=CH-H3-F4Ztc
     Та оно понятно. Не всё бабло ещё с нефти сбили. От как нефтяная тема конкретно на закат пойдёт, всё сразу найдется: и станции, и аккумуляторы, и какава с чаем...
   
Трохи пофантазую. Електроавто з додатковим акумулятором в причепі.
Підключаємо додатковий акумулятор спочатку, основний відключаємо.
При розряді додаткового акумулятора лишаємо причеп з ним в пункті підзарядки.
Далі їдемо основним акумулятором. Додатковий забираємо на зворотньому шляху.
   
Дарма,що таки відмовились від автомобілів на водородних генераторах. По-суті той же електромобіль,але на досить легкому генераторі,що заряджається водородом. Хоча його використовують на вантажівці  тесловской "Нікола". Водород заправляється в бак,з якогось пористого металу,тому беспечен.
 Виходило значно дешевше.

Дарма...

Через багато металів водень проходить вільно без всяких перешкод. А решта металів не забезпечує довгого зберігання водню - водень через якийсь час вилітає.

Ну і вибухонебезпечність .

А в решті водень практично ідеальне паливо. Крім ціни.
   
Стало відомо, скільки коштують «сонячні дахи» від Tesla

Трохи прострочивши спочатку заявлені терміни, компанія Tesla Ілона Маска повідомила про початок прийому попередніх замовлень на дахи з вбудованими сонячними батареями, а також оголосила ціни на них.

Як випливає з оцінки на сайті Tesla, сонячні панелі для будинку середнього розміру обійдуться в $21,85 за квадратний фут (близько 0,09 квадратного метра). У вартість даху не входить розроблена компанією батарея Powerwall 2 потужністю 14 кВт (це ще +$5,5 тис. без урахування допоміжного програмного забезпечення). Почати встановлення панелей Solar Roof в США планують цього літа, за межами країни — в 2018 році. Маск стверджує, що замовлення можна зробити «майже в будь-яку країну».
   
Стало відомо, скільки коштують «сонячні дахи» від Tesla

Трохи прострочивши спочатку заявлені терміни, компанія Tesla Ілона Маска повідомила про початок прийому попередніх замовлень на дахи з вбудованими сонячними батареями, а також оголосила ціни на них.

Як випливає з оцінки на сайті Tesla, сонячні панелі для будинку середнього розміру обійдуться в $21,85 за квадратний фут (близько 0,09 квадратного метра). У вартість даху не входить розроблена компанією батарея Powerwall 2 потужністю 14 кВт (це ще +$5,5 тис. без урахування допоміжного програмного забезпечення). Почати встановлення панелей Solar Roof в США планують цього літа, за межами країни — в 2018 році. Маск стверджує, що замовлення можна зробити «майже в будь-яку країну».

Цікаво. Порахуємо.

Десь $250 квадратний метр. Потрібно хоча б 10 метрів. $2500. Ще стільки ж за монтаж. Маємо $5000 за панелі.

$5500 батерея. Навіть якщо одна. Хоч бажано пару.

Інвертор, інша елктроніка і електрика, шнурки, ПЗ, монтаж, наладка, доставка- ще тисяч п'ять.

Плюс податки. Плюс будівельні дозволи.

Набігає порядку $20 000-25 000 на будинок. А ще має бути якийсь сервіс. Звісно, не безплатний.

Ну і є шанс виходу обладнання з ладу після гарантійного сроку. Це і ще витрати на заміну.

І це до першого лютого граду. Який рознесе ті панелі вщент. Часто град навіть автівки розносить до повного списання. Добре, нехай буде страховка. А це і ще витрати.

За електрику я плачу для простоти підрахунків нехай $100 в місяць. Хоч насправді значно менше, особливо в літні місяці.

$20 000 -$25 000 це плата за електрику за 200 -250 місяців, або порядку 20-25 років. Це я вийду на нолі. З постійним очікуванням якогось збою. І з жорстким лімітуванням витрат - в мене все електричне - плита, духовка, сушка для білизни і все інше. Включно із чотирьома холодильниками/морозильниками.

При цьому з традиційною електромережею ніколи не буде ніяких головних болей. І ніяких обмежень.

Нє-а. Не проходить. Арифметика заперечує.

Будуть підстави таке ліпити лише в кількох випадках.

1. Якщо ціни впадуть десь на порядок, тобто за все хоча б до $2-3 тисяч. Нехай навіть за рахунок зелених субсидій уряду.

2. Якщо є свій електромобіль. Тоді є підстави.


Між іншим, наш провінційний уряд зараз активно субсидює перехід на LED лампи. Можна зателефонувати, приїде бригада і поміняє всі лампи в будинку. Безплатно. Уряд найняв контракторів на цю акцію.

А в магазинах всі типи LED ламп продають за $0.99. Будь якої потужності. Я вже давно перевів будинок на LED лампи. А це всьго порядку 100 ламп. І ще накупив в запас різних типів. Практично безплатно - $0.99. Нормальна ціна деяких типів ламп біля $20. А то і більше.


Останнє редагування: 12 травня 2017 22:06:34 від Маковій
   
Трохи пофантазую. Електроавто з додатковим акумулятором в причепі.
Підключаємо додатковий акумулятор спочатку, основний відключаємо.
При розряді додаткового акумулятора лишаємо причеп з ним в пункті підзарядки.
Далі їдемо основним акумулятором. Додатковий забираємо на зворотньому шляху.

Млін чим вам рідкий акумулятор не підходить - злили один залили інший порахували різницю вартості і потусували далі млять це простіше це надійніше це безпечніше - єдине поки що дрого
   
    Шо там? Опять людство без моих ценнейших порад обойтись не  в состоянии? Опять буксуем? От же ж, горе-то какое...Ну, ладно. Тогда вот что. моё мнение такое. Не туда всё это. Надо идтить другим путём. (Нет, я не Ленин) Надо озаботиться о едином аккумуляторе, унифицировать повсеместно, оборудовать соответствующие станции.
    Конструкции автомобилей доработать таким образом, чтобы блок АКБ на такой станции легко менялся, разряженный на свежий, заряженный. И там же и обслуживание, и зарядка, у кого время есть, и т.д. Для легковушек, скажем, отдельно, для грузовиков-то же.
    Не, идейка сыровата, но додумать и доработать же ж можно,не?  А то это напоминает попытку прицепить к машине бочку соляры, если надо доехать, скажем, до Киева и обратно. Кто что думает?
размер и вес этой байды представляеш?
   
Електростелі добре там, де тягнути кабелі від АЕС дуже дорого та часто дуже тяжко. Гори, ліси, острови. Де потрібна автономія. Також ці панелі постійно оновлюються, видають більшу потужність, стають більш міцнішими (град витримує), сменшується ціна виготовлення панелей.
   
размер и вес этой байды представляеш?

nanoFlowcell тут проблему вирішив:) так що в кого зайвих півтора мільйона коли може спробувати майбутнє
   
nanoFlowcell тут проблему вирішив:) так що в кого зайвих півтора мільйона коли може спробувати майбутнє

Та дурня то якась. Типу - о, шо ж в нас дороги так петляють? Напряму ж коротше і швидше! І під лінійку всьо. Тільки так не буває.
   
Та дурня то якась. Типу - о, шо ж в нас дороги так петляють? Напряму ж коротше і швидше! І під лінійку всьо. Тільки так не буває.

Якраз під лінійку не вийде вас же батьки народжували а не синтезували згідно тз
Так і з авто - наче стандартні деталі але в одних ланос виходить а в інших макларен
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія