Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 15:52:57 IP/Host: 193.161.14.---
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 15:56:17 IP/Host: ---.net.arkada-x.com
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 15:57:39 IP/Host: 194.44.110.---
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 15:58:45 IP/Host: ---.net.arkada-x.com
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 15:59:52 IP/Host: ---.net.arkada-x.com
|
Одна велика суцільна батарея вибухає значно краще, ніж багато маленьких.
Та і як її охолоджувати будуть?
Зараз просто продувають повітря в щілинах між циліндричними батарейками, а у випадку суцільної батареї будуть серйозні проблеми з виведенням тепла.
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 16:01:42 IP/Host: 37.73.139.---
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 16:03:10 IP/Host: ---.net.arkada-x.com
|
Головний недолік електромобіля це те що його не можна зарядити за декілька хвилин.
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 16:06:35 IP/Host: ---.dialup.umc.net.ua
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 16:15:35 IP/Host: ---.net.arkada-x.com
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 16:22:08 IP/Host: ---.ds.km.ua
|
Головний недолік електромобіля цете що його не можна зарядити за декілька хвилин.
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 16:32:06 IP/Host: 185.26.153.---
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 16:33:38 IP/Host: ---.lvivlan.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Одна велика суцільна батарея вибухає значно краще, ніж багато маленьких.
Та і як її охолоджувати будуть?
Зараз просто продувають повітря в щілинах між циліндричними батарейками, а у випадку суцільної батареї будуть серйозні проблеми з виведенням тепла.Плюс при мінімальній аварії все в утиль
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 16:42:08 IP/Host: 212.90.165.---
|
Розгорнути попередні цитати...За пять минут зарядят?В nanoFlowcell від розміру залежить
А що нового? |
12 травня 2017 17:15:01 IP/Host: 78.111.187.---
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 18:06:09 IP/Host: ---.dynamic.upc.ie
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 18:26:38 IP/Host: ---.zp.velton.ua
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 18:38:20 IP/Host: 130.180.209.---
|
Дарма,що таки відмовились від автомобілів на водородних генераторах. По-суті той же електромобіль,але на досить легкому генераторі,що заряджається водородом. Хоча його використовують на вантажівці тесловской "Нікола". Водород заправляється в бак,з якогось пористого металу,тому беспечен.
Виходило значно дешевше.
Дарма...
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 18:41:43 IP/Host: 130.180.209.---
|
За пять минут зарядят?
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 19:15:05 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...За пять минут зарядят?Якою повинна бути напруга та товщина кабелю щоб за 5 хвилин передати таку потужність? І зарядка повинна бути 3-фазною, бо ніяка електромережа не витримає.
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 19:27:20 IP/Host: 130.180.211.---
|
Розгорнути попередні цитати...За пять минут зарядят?Якою повинна бути напруга та товщина кабелю щоб за 5 хвилин передати таку потужність? І зарядка повинна бути 3-фазною, бо ніяка електромережа не витримає.Отже тим і технологія nanoFlow дозволяє швидко зарядити авто
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 19:31:02 IP/Host: ---.point.lviv.ua
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 19:31:07 IP/Host: 213.154.206.---
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 19:51:45 IP/Host: ---.under.net.ua
|
Напряжение батареи теслы около 400 вольт, по-любому придётся использовать 100 + отдельных элементов. И на материале анодов-катодов сильно не поэкономишь - токи там не хилые, сотни ампер через каждый элемент.
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 19:59:52 IP/Host: ---.point.lviv.ua
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 20:25:03 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Якою повинна бути напруга та товщина кабелю щоб за 5 хвилин передати таку потужність? І зарядка повинна бути 3-фазною, бо ніяка електромережа не витримає.Отже тим і технологія nanoFlow дозволяє швидко зарядити автоЩоб зарядити 100квт-год за 5 хвилин потрібна мегаватна потужність.
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 20:55:17 IP/Host: 89.21.75.---
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 21:01:40 IP/Host: ---.point.lviv.ua
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 21:06:35 IP/Host: ---.network.lviv.ua
|
Шо там? Опять людство без моих ценнейших порад обойтись не в состоянии? Опять буксуем? От же ж, горе-то какое...Ну, ладно. Тогда вот что. моё мнение такое. Не туда всё это. Надо идтить другим путём. (Нет, я не Ленин) Надо озаботиться о едином аккумуляторе, унифицировать повсеместно, оборудовать соответствующие станции.
Конструкции автомобилей доработать таким образом, чтобы блок АКБ на такой станции легко менялся, разряженный на свежий, заряженный. И там же и обслуживание, и зарядка, у кого время есть, и т.д. Для легковушек, скажем, отдельно, для грузовиков-то же.
Не, идейка сыровата, но додумать и доработать же ж можно,не? А то это напоминает попытку прицепить к машине бочку соляры, если надо доехать, скажем, до Киева и обратно. Кто что думает?
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 21:16:49 IP/Host: 194.44.110.---
|
Шо там? Опять людство без моих ценнейших порад обойтись не в состоянии? Опять буксуем? От же ж, горе-то какое...Ну, ладно. Тогда вот что. моё мнение такое. Не туда всё это. Надо идтить другим путём. (Нет, я не Ленин) Надо озаботиться о едином аккумуляторе, унифицировать повсеместно, оборудовать соответствующие станции.
Конструкции автомобилей доработать таким образом, чтобы блок АКБ на такой станции легко менялся, разряженный на свежий, заряженный. И там же и обслуживание, и зарядка, у кого время есть, и т.д. Для легковушек, скажем, отдельно, для грузовиков-то же.
Не, идейка сыровата, но додумать и доработать же ж можно,не? А то это напоминает попытку прицепить к машине бочку соляры, если надо доехать, скажем, до Киева и обратно. Кто что думает?
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 21:23:33 IP/Host: 89.21.75.---
|
Розгорнути попередні цитати...Шо там? Опять людство без моих ценнейших порад обойтись не в состоянии? Опять буксуем? От же ж, горе-то какое...Ну, ладно. Тогда вот что. моё мнение такое. Не туда всё это. Надо идтить другим путём. (Нет, я не Ленин) Надо озаботиться о едином аккумуляторе, унифицировать повсеместно, оборудовать соответствующие станции.
Конструкции автомобилей доработать таким образом, чтобы блок АКБ на такой станции легко менялся, разряженный на свежий, заряженный. И там же и обслуживание, и зарядка, у кого время есть, и т.д. Для легковушек, скажем, отдельно, для грузовиков-то же.
Не, идейка сыровата, но додумать и доработать же ж можно,не? А то это напоминает попытку прицепить к машине бочку соляры, если надо доехать, скажем, до Киева и обратно. Кто что думает?Тесла таке придумала вже кілька років назад. І навіть станцію поставили в каліфорнії.
Але... за рік закрили, бо практично ніхто з власників тесл не збирався користуватись такою послугою. Як виявилось, нікому це непотрібно.
"People don't care about pack swap," Musk said. "The superchargers are fast enough. Based on what we're seeing here, it's unlikely to be something that's worth expanding in the future unless something changes."
https://www.youtube.com/watch?v=CH-H3-F4Ztc
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 21:25:48 IP/Host: ---.point.lviv.ua
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 21:26:04 IP/Host: ---.cg.shawcable.net
|
Дарма,що таки відмовились від автомобілів на водородних генераторах. По-суті той же електромобіль,але на досить легкому генераторі,що заряджається водородом. Хоча його використовують на вантажівці тесловской "Нікола". Водород заправляється в бак,з якогось пористого металу,тому беспечен.
Виходило значно дешевше.
Дарма...
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 21:26:21 IP/Host: 193.161.14.---
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 21:57:02 IP/Host: ---.cg.shawcable.net
|
Стало відомо, скільки коштують «сонячні дахи» від Tesla
Трохи прострочивши спочатку заявлені терміни, компанія Tesla Ілона Маска повідомила про початок прийому попередніх замовлень на дахи з вбудованими сонячними батареями, а також оголосила ціни на них.
Як випливає з оцінки на сайті Tesla, сонячні панелі для будинку середнього розміру обійдуться в $21,85 за квадратний фут (близько 0,09 квадратного метра). У вартість даху не входить розроблена компанією батарея Powerwall 2 потужністю 14 кВт (це ще +$5,5 тис. без урахування допоміжного програмного забезпечення). Почати встановлення панелей Solar Roof в США планують цього літа, за межами країни — в 2018 році. Маск стверджує, що замовлення можна зробити «майже в будь-яку країну».
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 22:01:10 IP/Host: 194.44.144.---
|
Трохи пофантазую. Електроавто з додатковим акумулятором в причепі.
Підключаємо додатковий акумулятор спочатку, основний відключаємо.
При розряді додаткового акумулятора лишаємо причеп з ним в пункті підзарядки.
Далі їдемо основним акумулятором. Додатковий забираємо на зворотньому шляху.
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
12 травня 2017 22:48:38 IP/Host: ---.dialup.umc.net.ua
|
Шо там? Опять людство без моих ценнейших порад обойтись не в состоянии? Опять буксуем? От же ж, горе-то какое...Ну, ладно. Тогда вот что. моё мнение такое. Не туда всё это. Надо идтить другим путём. (Нет, я не Ленин) Надо озаботиться о едином аккумуляторе, унифицировать повсеместно, оборудовать соответствующие станции.
Конструкции автомобилей доработать таким образом, чтобы блок АКБ на такой станции легко менялся, разряженный на свежий, заряженный. И там же и обслуживание, и зарядка, у кого время есть, и т.д. Для легковушек, скажем, отдельно, для грузовиков-то же.
Не, идейка сыровата, но додумать и доработать же ж можно,не? А то это напоминает попытку прицепить к машине бочку соляры, если надо доехать, скажем, до Киева и обратно. Кто что думает?
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
13 травня 2017 15:47:03 IP/Host: 85.223.143.---
|
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
13 травня 2017 16:18:08 IP/Host: 185.94.216.---
|
Розгорнути попередні цитати...Шо там? Опять людство без моих ценнейших порад обойтись не в состоянии? Опять буксуем? От же ж, горе-то какое...Ну, ладно. Тогда вот что. моё мнение такое. Не туда всё это. Надо идтить другим путём. (Нет, я не Ленин) Надо озаботиться о едином аккумуляторе, унифицировать повсеместно, оборудовать соответствующие станции.
Конструкции автомобилей доработать таким образом, чтобы блок АКБ на такой станции легко менялся, разряженный на свежий, заряженный. И там же и обслуживание, и зарядка, у кого время есть, и т.д. Для легковушек, скажем, отдельно, для грузовиков-то же.
Не, идейка сыровата, но додумать и доработать же ж можно,не? А то это напоминает попытку прицепить к машине бочку соляры, если надо доехать, скажем, до Киева и обратно. Кто что думает?размер и вес этой байды представляеш?
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
13 травня 2017 16:30:06 IP/Host: ---.lvivlan.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Шо там? Опять людство без моих ценнейших порад обойтись не в состоянии? Опять буксуем? От же ж, горе-то какое...Ну, ладно. Тогда вот что. моё мнение такое. Не туда всё это. Надо идтить другим путём. (Нет, я не Ленин) Надо озаботиться о едином аккумуляторе, унифицировать повсеместно, оборудовать соответствующие станции.
Конструкции автомобилей доработать таким образом, чтобы блок АКБ на такой станции легко менялся, разряженный на свежий, заряженный. И там же и обслуживание, и зарядка, у кого время есть, и т.д. Для легковушек, скажем, отдельно, для грузовиков-то же.
Не, идейка сыровата, но додумать и доработать же ж можно,не? А то это напоминает попытку прицепить к машине бочку соляры, если надо доехать, скажем, до Киева и обратно. Кто что думает?размер и вес этой байды представляеш?nanoFlowcell тут проблему вирішив:) так що в кого зайвих півтора мільйона коли може спробувати майбутнє
Re: Електромобілі здобули найважливіший козир проти традиційних авто |
27 травня 2017 20:04:54 IP/Host: ---.net.arkada-x.com
|
Розгорнути попередні цитати...размер и вес этой байды представляеш?nanoFlowcell тут проблему вирішив:) так що в кого зайвих півтора мільйона коли може спробувати майбутнєТа дурня то якась. Типу - о, шо ж в нас дороги так петляють? Напряму ж коротше і швидше! І під лінійку всьо. Тільки так не буває.