Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ВПК України: танки, літаки, кораблі, зброя та ін. Нові розробки та поставки.

   
   
ракет реактивної системи залпового вогню «Вільха-М»
Вже ж мали у війська йти? ;o
   
Вже ж мали у війська йти? ;o

30 серпня на півдні Одеської області відбулися випробування модернізованих ракет реактивної системи залпового вогню «Вільха-М» збільшеною дальністю ураження.

http://www.rnbo.gov.ua/news/3353.html
   
Відрізняються на старті: у модернізованих не відстрілюється у бік піропатрон.
   
С. Кривонос зауважив, що Рада національної безпеки і оборони України ухвалила ряд рішень щодо забезпечення якнайшвидшого прийняття на озброєння та постачання нових ракет для реактивних систем залпового вогню.

 (tu)
   
 У США відбувся випуск українських екіпажів «Айлендів»
15.09.19

На базі берегової охорони США «Балтимор» відбулась церемонія випуску українських моряків,
які пройшли підготовку для служби на катерах типу «Island» – «Слов’янськ» та «Старобільськ».

У церемонії взяли участь Надзвичайний і Повноважний Посол України у США Валерій Чалий
та командувач Військово-Морських Сил ЗС України адмірал Ігор Воронченко.
Від американської сторони випускників привітав контр-адмірал Джозеф Войводіч.

Наразі катери готуються до транспортування океаном.
   
   
Цитувати
Україна в липні цьогоріч придбала у чеської компанії Excalibur Army Spol.S.R.O. партію 122-мм самохідних артилерійських установок (САУ) 2С1 "Гвоздика".

За оприлюдненою інформацією, придбали 16 САУ та 2 артилерійські частини (башти із гаубицями 2А31 у комплекті), повідомляє Defense Express.

Вартість бувших у використанні САУ склала $1 565 600 (38 млн грн. - Gazeta.ua), ще дві артилерійські частини коштували $120 200 (2,9 млн грн - Gazeta.ua).

Ці самохідні артилерійські установки за ліцензією серійно виготовлялась у Польщі з 1971-го за ліцензією на підприємстві Huta Stalowa Wola у місті Нисько. Оснащені 122-мм гарматою 2А31, темп стрільби якої складає 4-5 пострілів на хвилину.

Призначення "Гвоздики" – знищення та придушення живої сили і вогневих засобів піхоти, руйнування укріплень польового типу, прокладання проходів у мінних полях і дротяних загородженнях. Боротьба з артилерією, мінометами і бронетехнікою ворога.

До розпаду СРСР виробництво відбувалось на Харківському тракторному заводі. Згорнули через втрату виробничих зв'язків, зокрема, артилерійську частину – гармату 2А31 виготовляли на території сучасної Росії, і відсутність замовлень.
   
   
Украина за 2 года закупила у Чехии уже 56 Гвоздик 2С1М Goździk. +25% к количеству Гводик в ВСУ.



http://www.dsnews.ua/politics/-gvozdika-vragu-u-kogo-ukraina-zakupaet-boepripasy-i-artilleriyskie-24092019080000


Останнє редагування: 29 вересня 2019 05:39:44 від МирнийКиев
   
   
   
   
F-15 для Воздушных Сил ВС Украины: фантазии или рациональная реальность

Практически всегда, когда возникает вопрос о дальнейшем развитии ВСУ, я отмечал, что есть возможности нашего ВПК по удовлетворению потребностей армии, а есть те области, в которых без закупок из-за рубежа нам не обойтись. И одной из таких областей является острый вопрос обновления и пополнения наших Воздушных Сил ВСУ. И, похоже, на горизонте появляются первые контуры данного процесса. Но, обо всём по порядку и начну я издалека.

Напомню, что буквально на днях стало известно о том, что инженерно-аэродромная служба тыла логистики Командования Воздушных Сил Вооруженных Сил Украины отрабатывает и проводит целый комплекс работ на украинских аэродромах, адаптируя их к стандартам НАТО. В частности, речь идет о разработке нормативно-правовой базы по адаптации сети военных аэродромов, правил определения пригодности к эксплуатации аэродромов и взлетно-посадочных площадок госавиации Украины согласно стандартам НАТО.  https://uc.od.ua/columns/1533/1219242

Особо внимательные могли заметить, что этот материал я проиллюстрировал фотографией с учений “Чистое небо - 2018”, в ходе которых Украину посетили истребители F-15 ВВС США. А теперь, от намеков к озвученному уже официально.

Так, намедни, в интервью АрмияInform заместитель командира воздушного командования “Центр” по авиации - начальник авиации полковник Олег Захарчук отметил, что в перспективе Министр обороны поставил задачу по закупке новых летательных аппаратов и как вариант ими могут стать истребители F-15.

И вот тут, конечно, уверен, у многих возникнет устойчивый диссонанс. Ведь, во-первых, F-15 отнюдь не новый истребитель. Во-вторых, ещё не прошли расконсервацию, ремонт и модернизацию все имеющиеся на сегодняшний день у Украины истребители и штурмовики. И в-третьих, почему именно F-15, тяжелый истребитель, предназначенный для завоевания господства в воздухе, а не легкий F-16.

Что же, пройдёмся по пунктам?

Во-первых, буквально две недели назад я в статье "Старый-новый и “самый-самый” F-15EX" https://uc.od.ua/columns/1533/1218897 писал о самой современной модификации данных истребителей, которая по своим характеристикам приближена к F-35.

На сегодняшний день модификация F-15EX является самым быстрым (скорость 2,5М),  хорошо вооруженным (12 точек для подвески и крепления ракет класса “воздух-воздух” и 15 точек для оружия класса “воздух-земля” при общей боевой нагрузке 13 тонн) оснащенным самым высокопроизводитель ным в мире бортовым компьютером и с передовым электронным радаром, истребителем.

Кроме того, применяемые F-15EX  ракеты AIM-120D позволяют уничтожать цель на расстоянии до 180 км, то есть, до возможности противника не то, что бы ответить, а банально – засечь F-15EX на своих радарах.

Но, это всё про последнюю модификацию, которая вряд ли будет по карману нашему МО. С другой стороны, она наглядно демонстрирует, как эволюционировал этот истребитель. И с этого пункта плавно переходим к “во-вторых”.

Во-вторых, парк имеющихся у Украины на хранении Су-27, МиГ-29 и Су-25 не безграничен, равно как и предел, их модернизации и возможности нашего ВПК по проведению подобных улучшений. А даже при использовании всего КПД наших научно-технических и технологических возможностей, вывести истребители совкового поколения без глубочайшей модернизации на современный уровень не реально. А стоимость такой модернизации сопоставима со стоимостью нового самолета или покупки модернизированных F-15 в США. Базироваться такие самолеты явно будут в Украине как можно ближе к существующим авиабазам НАТО в Польше, Румынии и Турции - то есть, на аэродромах вблизи Львова и Одессы. При этом Одесский регион в этом вопросе, из-за близости оккупированного Крыма, актуален куда больше нежели Запад Украины.

Продолжение тут => https://uc.od.ua/columns/1533/1219360
   
почему именно F-15, тяжелый истребитель, предназначенный для завоевания господства в воздухе, а не легкий F-16.
Так оба два надо покупать.
   
Так оба два надо покупать.
Ні. Ліцензоване виробництво у нас.
Щоб не було, як із РЛС і джавелінами, залоченими для дій тільки на території України.
Толку з літаків, які відвертатимуть самі при наближенні до кацапського кордону і відмовлятимуться здійснювати пуски ракет у його ж напрямку?
   
Ні. Ліцензоване виробництво у нас.
И лучи смерти в качесиве бонуса.
Ты в НАТО вступи, для начала.
   
Державне підприємство «Ізюмський приладобудівний завод»,
що входить до складу ДК «Укроборонпром»,
 розробило та виготовило тепловізійний приціл для легкого ПТРК «Корсар».

Про це повідомляє Defense Express з посиланням на слова директора Ізюмського приладобудівного заводу Сергія Філоненка.
“Протитанковий комплекс «Корсар», що виготовляє КБ «Луч», використовує наш прилад наведення ПН-КУ.
Раніше на цей протитанковий комплекс встановлював тепловізор закордонного виробництва.
Сьогодні, тут (на виставці) стоїть та представлений дослідний тепловізор нашого виробництва

Новий приціл встановлюється на ПТРК «Корсар» замість штатного та поєднує у собі оптичний та тепловізійний канали.
Це дозволяє оператору «перемикатися» між двома режимами для кращої ідентифікації цілі та наведення на неї.
   
Ты в НАТО вступи, для начала.
Сінгапур, Саудівська Аравія, Південна Корея, Ізраїль, Японія - і ще там хто (країни, на озброєнні яких Ф-15) - вже в НАТО?
Мова про інше: якщо що, то організовувати власне ліцензоване виробництво з адаптацією під українські двигуни, авіоніку та електроніку, а не купувати готові некеровані цацки. І НАТО тут абсолютно ні до чого.
   
з адаптацією під українські двигуни, авіоніку та електроніку,
Ты совсем глупый?
Какие двигатели, какая авионика, какая электроника?
   
Ты совсем глупый?
Про НАТО і F-15 питань більше не маєш?
Какие двигатели, какая авионика, какая электроника?

ліцензоване виробництво з адаптацією під українські двигуни, авіоніку та електроніку
Те саме що використовується для модернізації українських сушок і мігів. І взагалі - слово "адаптація" має дещо ширше значення, як ти уявляєш.

На загал, можна не заморочуватися на 4-5 покоління ЛА, вартість яких за 100 мільйонів штука, а проектувати і виготовляти 6-те покоління, безпілотні ЛА різного розміру і типу із системами штучного інтелекту.
   
Про НАТО і F-15 питань більше не маєш?
На загал, можна не заморочуватися на 4-5 покоління ЛА, вартість яких за 100 мільйонів штука, а проектувати і виготовляти 6-те покоління, безпілотні ЛА різного розміру і типу із системами штучного інтелекту.
А ще можна не заморочуватись на 6-те покоління і починати будувати "Зірку смерті" :facepalm1:
   
Про НАТО і F-15 питань більше не маєш?
А я шо, тебя про НАТО спрашивал?
   
А ще можна не заморочуватись на 6-те покоління і починати будувати "Зірку смерті" :facepalm1:
Две Звезды смерти.
Сразу две!
   
Те саме що використовується для модернізації українських сушок і мігів. І взагалі - слово "адаптація" має дещо ширше значення, як ти уявляєш.
Клоун, у нас нет аналогов F100.
   
Две Звезды смерти.
Сразу две!
Второй Звездой Марс взорвать, чтобы Маск туда не смотался? :laugh:

Останнє редагування: 11 жовтня 2019 16:04:56 від Agh
   
Две Звезды смерти.
Сразу две!

ну хто так планує?
ескадрами тре!
   
Второй Звездой Марс взорвать, чтобы Маск туда не смотался? :laugh:
Да.
Первой- Воронеж, второй- Марс!
   
Ты совсем глупый?
Какие двигатели, какая авионика, какая электроника?
останнє я тобі дам. тікм фінансуй
   
Конструкторське бюро “Південне” (Дніпро) на виставці “Зброя та безпека-2019“ презентувало концепт надзвукової авіаційної керованої ракети “Блискавка”.
Про це повідомляє Український мілітарний портал.





Як заявляє розробник, ракету можна буле застосовувати по наземних цілях (клас “повітря-земля”). В якості несучої платформи пропонуються літаки Су-27 та Су-24М, які перебувають на озброєнні Повітряних сил України.Ракета не вимагає суттєвого переобладнання цих літаків.
   
   
   
https://twitter.com/view/status/1179773393060716544

Вау!!!
Как это я такую новость пропустил???
F-15E - самый нужный нам самолет.
   
почему именно F-15, тяжелый истребитель, предназначенный для завоевания господства в воздухе, а не легкий F-16.

Речь шла про F-15E. (F-15EX - это пока только концепция дальнейшего развития F-15E)
Так вот F-15E - это истребитель бомбардировщик или, как заведено говорить у американцев - ударный самолет. Истребители завоевания превосходства в воздухе F-15 модификаций A/B и C/D на смену им уже пришел F-22.
Тут американцы далеко не первые.
Первый очень удачный пример продемонстрировали фрицы. Когда Ju-87 стал практически безнадежен, даже на восточном фронте, они не стали делать новый штурмовик. Взяли истребитель FW-190A. Сняли 2 пушки из консольной части крыла, поставили бомбодержатели и дополнительное бронирование. Так получился FW-190F. Который и по земле работал и в воздухе мог сам за себя постоять.
Так же обстоят дела с F-15E. На нем установили дополнительные узлы подвески под воздухозаборниками, в том числе и для контейнеров LANTIRN. Самолет стал обладать системой следования рельефу, то есть идти на сверхзвуке, на очень низкой высоте. Поставили систему управления огнем для оружия класса воздух-земля. Оборудовали за пилотом рабочее место оператора оружия. При этом самолет остался обладателем РЛС, скорости и тяговооруженности достойной полноценного истребителя.
Это - идеальная для нас машина.(На текущий момент).
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія