Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Велодорожки конечно нужны. Но совсем не там где их делают.

Не нужны велодорожки в городе. Их тут быстро "осваивают" пешеходы. Столько видосиков на эту тему есть, смотреть не пересмотреть. Либо это будет паркинг если велодорожка на проезжей части. Велодорожки нужно строить рядом с мостами, развязками и прочими такими бутылочными горлышками. Которые никак не объехать. Обычно такое на выездах из городов. Остальное это показуха и напрасно потраченные деньги.
   
У місті вони для відкатів/освоєння грошей
   
То, шо строят козаченьки, хуйня а не велодоржки.
   
То, шо строят козаченьки, хуйня а не велодоржки.

К самим дорожкам претензий нет. Но проложены не там, где в них есть нужда.
   
На Осокорках велодорожки — это просто отпанаханная половина пешеходного тротуара. Ходить стало просто негде, если не зашагивать на ту часть, которую Дебил Киева решил отдать под велодорожку. А там носятся питарасы на байках и самокатах. На таких скоростях, что покалечить кого-то — запросто. Основная часть быдла это терпит.

Дебил Киева, ебанат долговязый, хочешь строить велодорожки — так строй их, а не просто переполовинивай уже существующие тротуары. Уебок плять!
   
Я сьогодні для розминки проїхав 40 км без велодоріжок. За містом треба кататися.
   
Я сьогодні для розминки проїхав 40 км без велодоріжок. За містом треба кататися.
Чим довезти велік за місто?
   
Пішоходи на велодоріжках - найменша проблема для велосипедного пересування містом. 99 відсотків нормально розходяться/відходять, пішоходи на велодоріжці тебе не збивають і загрози не становлять. У Львові проблема більше з приїжджими, котрі ще до такого явища не звикли.

У місті вони для відкатів/освоєння грошей
За такою логікою, будь-який інфраструктурний проект - для відкатів. І на всяких мостах/вулицях/дорогах можна накрасти знааачно більше, ніж на велодоріжці.

В цілому, як по нормах, так і з практики, велоінфраструктура має бути на магістральних вулицях, але десь може проходити і поза ними (всякі зелені зв'язки, альтернативні маршрути по спокійніших місцях і т. д.)

На виїздах з міста через розв'язки - то само собою, наразі то дуже небезпечні місця.

Якщо ж її в місті не робити - то більшість буде їздити по тротуарах, бо тупо страшно по проїзній частині, і від того нікому легше не стане. Нинішній самокатний бум показав всю глибину проблеми.

   
А там носятся питарасы на байках и самокатах. На таких скоростях, что покалечить кого-то — запросто. Основная часть быдла это терпит.
В Париже умерла сбитая электросамокатом женщина. Полиция ищет двух подозреваемых
19 июня 2021

Во Франции полиция разыскивает двух женщин после смерти прохожей, сбитой на улице электросамокатом.

31-летняя жертва - гражданка Италии. Ее фамилия не разглашается - она известна только как Мириам. Мириам, уроженка Тосканы, работала в Париже официанткой в небольшом итальянском ресторане.

Женщину сбили в понедельник, когда она прогуливалась вдоль набережной Сены вместе с подругой.

Как сообщается, на самокате на высокой скорости ехали две женщины. Они не остановились.
   
Я сьогодні для розминки проїхав 40 км без велодоріжок. За містом треба кататися.

 :facepalm1:

В місті велодоріжки не для катання.
В місті велосипед - це не розвага і не спорт, а засіб пересування.
   
Я сьогодні для розминки проїхав 40 км без велодоріжок. За містом треба кататися.

По статистике количество наездов на велосипедистов в городе и за городом примерно одинаковое. Но смертельные почти все за городом. Скорости выше.
   
Пішоходи на велодоріжках - найменша проблема для велосипедного пересування містом. 99 відсотків нормально розходяться/відходять, пішоходи на велодоріжці тебе не збивають і загрози не становлять. У Львові проблема більше з приїжджими, котрі ще до такого явища не звикли.

За такою логікою, будь-який інфраструктурний проект - для відкатів. І на всяких мостах/вулицях/дорогах можна накрасти знааачно більше, ніж на велодоріжці.

В цілому, як по нормах, так і з практики, велоінфраструктура має бути на магістральних вулицях, але десь може проходити і поза ними (всякі зелені зв'язки, альтернативні маршрути по спокійніших місцях і т. д.)

На виїздах з міста через розв'язки - то само собою, наразі то дуже небезпечні місця.

Якщо ж її в місті не робити - то більшість буде їздити по тротуарах, бо тупо страшно по проїзній частині, і від того нікому легше не стане. Нинішній самокатний бум показав всю глибину проблеми.

Вони освоюють на всьому, на канцелярських скрепках також
   
По статистике количество наездов на велосипедистов в городе и за городом примерно одинаковое. Но смертельные почти все за городом. Скорости выше.
Саме так. Якраз вчора переглядали статистику, у Львові з 2017 року (по статистиці поліції, принаймні) - один смертельний випадок лише, а в області - регулярно.
   
Вони освоюють на всьому, на канцелярських скрепках також
Ну от, відповідно - це не є причина не робити нічого.
Питання "освоєння" - глобальне по країні, і у Львові, між іншим - далеко не найвищий відсоток (з тих чи інших причин)
   
рішення очевидне - заборонити їздити по місту лековим авто, бусам та вантажівкам з 8 ранку і до 20 вечора
тільки громадський транспорт і екстенні служби

на в*їзді до міст перехоплюючі стоянки коло кінцевих громадського і прокат електротранспорту, та велосипедів
приїхав, авто на стоянку і погнав
   
рішення очевидне - заборонити їздити по місту лековим авто, бусам та вантажівкам з 8 ранку і до 20 вечора
тільки громадський транспорт і екстенні служби
це ж нереально. купа автівок по справах, бізнесах їздить, дітей, старих возять.
   
це ж нереально. купа автівок по справах, бізнесах їздить, дітей, старих возять.
Та і не потрібно. Цілком достатньо, щоб просто свою дупу без особливої потреби по місту не возили. Швидкість обмежити інфраструктурними методами (при чому, час добирання сильно не постраждає).

До того все і йде, в принципі.
   
Та і не потрібно. Цілком достатньо, щоб просто свою дупу без особливої потреби по місту не возили. Швидкість обмежити інфраструктурними методами (при чому, час добирання сильно не постраждає).

До того все і йде, в принципі.

+треба винести служби доставки типу нової пошти,, бізнеси, всі продуктові, як мінімум, магазини за місто.
в самих бізі мегаполісах, типу лондона, тільки на окремих вулицях рух обмежених.

Останнє редагування: 21 червня 2021 15:29:08 від myshka naruzhka
   
+треба винести служби доставки типу нової пошти,, бізнеси, всі продуктові, як мінімум, магазини за місто.
в самих бізі мегаполісах, типу лондона, тільки на окремих вулицях рух обмежених.
Це як? А населення яким чином має цим всім користуватись?
   
Це як? А населення яким чином має цим всім користуватись?
за місто їздити. ну так виходить по логіці тих, хто воліє автівки в місті заборонити.
   
Чим довезти велік за місто?

Так само по дорогах, не по тротуарах же  :gigi:
   
Саме так. Якраз вчора переглядали статистику, у Львові з 2017 року (по статистиці поліції, принаймні) - один смертельний випадок лише, а в області - регулярно.

І чимала з них стається через недотримання самими велосипедистами ПДР: вночі в темному одязі або перетинають хз як.
   
І чимала з них стається через недотримання самими велосипедистами ПДР: вночі в темному одязі або перетинають хз як.
Ну та, є таке. Їздять такі ніндзі вночі, ше й назустріч
   
Ну та, є таке. Їздять такі ніндзі вночі, ше й назустріч

З досвіду скажу, що найгірше - це коли тебе обганяє вантажівка (поза містом) або автобус (у місті). Ці особливо вліво не здають  :gigi:
   
А куда вы ездите?
Работайте удаленно, покупайте удаленно, сидите дома, не разносите ковид
   
А куда вы ездите?
Работайте удаленно, покупайте удаленно, сидите дома, не разносите ковид
Какой такой ковид?  :D
Вот те 323 случая на всю страну?
   
А куда вы ездите?
Работайте удаленно, покупайте удаленно, сидите дома, не разносите ковид
Сидіти вдома весь час унило, хоча через ковід дійсно, ремоут сильно набрав обертів.
   
В Париже умерла сбитая электросамокатом женщина. Полиция ищет двух подозреваемых
19 июня 2021

Во Франции полиция разыскивает двух женщин после смерти прохожей, сбитой на улице электросамокатом.

31-летняя жертва - гражданка Италии. Ее фамилия не разглашается - она известна только как Мириам. Мириам, уроженка Тосканы, работала в Париже официанткой в небольшом итальянском ресторане.

Женщину сбили в понедельник, когда она прогуливалась вдоль набережной Сены вместе с подругой.

Как сообщается, на самокате на высокой скорости ехали две женщины. Они не остановились.

блть я цих самокатчиків боюсь пздц як  :( 
летить шо дурне, рулювати толком не вміє, гальмувати також
і їх все більшає

   
блть я цих самокатчиків боюсь пздц як  :( 
летить шо дурне, рулювати толком не вміє, гальмувати також
і їх все більшає
А були б велодоріжки, то лякали б одне одного) але ж ось купа людей досі вважають, шо воно не треба
   
А були б велодоріжки, то лякали б одне одного) але ж ось купа людей досі вважають, шо воно не треба

Я вважаю шо треба якнайбільше

І якось ізолювати їх від тротуарів.

І якщо вже робити, то нормально. А не тротуар, раптом нізвідки поруч з тротуаром 100 метрів велодоріжки, раптом велодоріжка обривається і знов тільки тротуар. І всі ці самокатчики-роверисти пи3дують проміж людей.
   
В Калгарі порядку 1000 кілометрів велодоріжок. Не помилився - тисяча. На мільйон з хвостиком жителів. Називається Pathway and Bikeway System. Це абсолютно незалежна інфраструктура, яка практично не пересікається з автошляхами. І накладена на все місто з околицями - можна спокійно пересуватись всім містом ніяк не пересікаючись з автомобілями.

Всі ці велодоріжки для спільного користування велосипедистів-скутеристів-роллеристів-скейбордистів і інших разом з ПІШОХОДАМИ. І якось уживаються. Про якісь проблеми не чув.

Постійно гуляю тими «велодоріжками». Якось все цивільно. Якщо хтось колісний наближається позаду то дає про себе знати що буде «обганяти». З якимись проблемами ніколи не стикався.





Збудовані спіціальні мости виключно для велосипедистів-скутеристів і пішоходів.






Щороку в Калгарі будують десятки кілометрів нових доріжок. Додають більше і так до НАЙБІЛЬШОЇ В ПІВНІЧНІЙ АМЕРИЦІ мережі велодоріжок.




При всьому цьому площа Калгарі приблизно як і в Києва.










Останнє редагування: 21 червня 2021 19:02:05 від Маковій
   
Всі ці велодоріжки для спільного користування велосипедистів-скутеристів-роллеристів-скейбордистів і інших разом з ПІШОХОДАМИ. І якось уживаються. Про якісь проблеми не чув.

Так я об этом же толкую. Не надо отделять мух от котлет... Тьфу, ты... Велосипедистов от пешеходов. А ребята говорят, что правила запрещают мне ехать по тротуарам. И что я их пугаю!
Ребята! А вам правила тоже запрещают шароебица по велодорожкам. И тем не менее вы это делаете. Поэтому и смысла в строительстве велодорожек не вижу. Пусть будут общие велопешеходные дорожки. Там где ширина позволяет.
Велодорожки надо бы делать за городом. И то не везде, а только там, где большой автотрафик есть.
   
А чтобы не боятся велосипедистов, надо самому стать одним из них. Тогда вас боятся будут.
   
А чтобы не боятся велосипедистов, надо самому стать одним из них. Тогда вас боятся будут.

Якщо тротуар вузький, хер ти на ньому з пішоходами роз'їдешся.
   
Якщо тротуар вузький, хер ти на ньому з пішоходами роз'їдешся.

Та лехко. Можно двигаться со скоростью пешехода. И даже медленнее.
   
Та лехко. Можно двигаться со скоростью пешехода. И даже медленнее.

Дитячий візок?
   
Ребята! А вам правила тоже запрещают шароебица по велодорожкам. И тем не менее вы это делаете. Поэтому и смысла в строительстве велодорожек не вижу. Пусть будут общие велопешеходные дорожки. Там где ширина позволяет.
велодоріжки мають бути, і то відокремлені від тротуарів хоча б колючим :gigi:  дротом. так буде краще для всіх учасників руху.
   
Дитячий візок?

О чем речь?
   
О чем речь?

Як ти роз'їдешся на вузькому тротуарі з дитячими візками?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія