Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Запор на Євро-5 :facepalm: :weep:

Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Усі ці потреби можна спокійно закрити таксі й автобусами без порушення законів. Але, звісно, що треба доводити бляхарю, якщо людина свято вірить у те, що бажання мати тачку є достатнім виправданням для порушення законів. Так і наші корупціонери теж не для себе стараються, а для виблядків своїх, забезпечують їх усім потрібним, що вони горя не знали.

О хомо-кацапікус так всі ходити штабелями і їздити згідно указів царька-батюшки :facepalm1:
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

А навіщо мені було купляти бляху, якщо я бачив, що я можу спокійно накопичити потрібну суму на авто?

ІМНО: Бажання платити за товар значно більшу суму за його вартість є вираженою ознакою психічного розладу.
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Я не відчуваю жодного дискомфорту в муніціпальному транспорті, у тебе якісь комплекси. Навіть зараз, коли маю машину, без огиди їжджу, коли треба.

О так шановний - у вас явно расиські нахили - так змішувати селян із пустим місцем :facepalm1:
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

бхфут, ти погано працюєш, очевидно, що ти є штабним ботом, який рекламує діяльність ЗАВТРА в Інтернеті.
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

бхфут, ти погано працюєш, очевидно, що ти є штабним ботом, який рекламує діяльність ЗАВТРА в Інтернеті.
Чуєш ти бля ,барін данєцкій, скажи но мені.
Чому це якийсь злидень микола, не може мати доступного транспорту ?
І заплатити за нього адекватний податок. тебе це їбе?
Я вже тебе не питаю чому цей микола злидень, я тобі сам відповім - тому що терпить зарозумілих барінів , поведінка яких дуже нагадує стиль твоїх дописів.
Ти щось занадто розійшовся.
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Шо мовчиш.
Ну от маємо середньостатистично го , як ти по барськи кажеш - злидня.
Хуй з тобою, нехай і так- злидень.
Поясни ,   чому він не має їздити на доступному для його доходів транспорті.
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Там проблема не в євростандартах, а в податках, які накладаються за перевищення норми викидів. Що нижче стандарт, то більше викидів, і, наприклад, у Німеччині це обходиться в чималу суму
Совершенно верно ! И бОльший налог кстати на чадящие сажей дизеля, но есть одно но. Чимала сумма это байка раздутая у нас. На сайте минфина Германии есть калькулятор налога на авто. Так вот если брать бензин обьемом 1.6 л (самый мейнстрим, оочень много легковых машин ваговской группы именно с таким обьемом тех старых лет) и машина соответсвует хотя бы евро 4, то налог будет 108 евро. Если поставить такие же условия, но более древнее евро 2 !!!!!, то налог будет равняться аж 117 евро. Какая неподьемная сумма для граждан, аж плакать хочется. Другое дело, что в Европе ес-но цены на услуги выше, соответсвенно ремонт и обслуживание на СТО стоит дороже чем у нас, но чинить бу авто нужно везде, и там и тут. Просто более богатые люди и доступные кредиты подталкивают к покупке нового автомобиля
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

При всей моей неприязни к бляхам , должен заметить , что они таки неплохо сбили цену в нижнем сегменте авторынка и этим топят надежду Васадзе впарить задорого своё дерьмо . Да и не только Васадзе , Саипа таки не прошла

Алеж власники лайносiв, тазiв 2004-2012 рокiв, вже не зможуть своi вiдра продати по 7-10 тисяч... i вiд безсилля скиглять на фуп. А iх вiдра лише втрачают у вартостi кожен день. Настане час i штука вже буде дорого для такого корита...

Останнє редагування: 23 травня 2017 09:40:01 від DeL1T
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

бхфут, ти погано працюєш, очевидно, що ти є штабним ботом, який рекламує діяльність ЗАВТРА в Інтернеті.

 :facepalm1: Прикинь як я уже казав ти не є фахівцем в багатьох галузях так і в цьому твердженні теж.

   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Шо мовчиш.
Ну от маємо середньостатистично го , як ти по барськи кажеш - злидня.
Хуй з тобою, нехай і так- злидень.
Поясни ,   чому він не має їздити на доступному для його доходів транспорті.

+1 - бо це єдине що буде вирізняти злидня від мега супер успішного Eugnat - більше ж нічим Eugnat не зміг виділитись
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Разговор проходит в режиме -- Ты дурак - Нет дурак ты.

А наши боги ржут с придурков.
Лошары возмущаются, плачут но кактус жрут терпеливо.

Южанина в депутатском кресле шлет лошарам большой привет.
И дети вашим будут  платить их детям.

А кто против - идите в ато.


   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

==============================
Та те що це показово, я погоджуюсь! B-)

Пригадую, як  один тут, збирач офуєнних бракованих фотоапаратів не
вірив мені, що, працюючи на заводі свого часу, я мав ВТК та  кожного дня проходив
перевірку деталей та отримував звіздюлів, якщо гнав брак!

Людині  навіть в голову не прийшло, як виглядало його прагнення показати себе,
пристосуванця, який  робив брак, з виграшної сторони- типу та що я міг зробити, то
все  постачальники  не могли зробити нормальні деталі.
Йому навіть в голову не прийшло тупо відмовитися  робити браковану продукцію- тобто
ПОСТУПАТИ ЧЕСНО.

Для тих, для кого гордість наїпати свою країну ніколи не буде  нормальної держави, це факт!

Та так ви файно підіймали економіку окупанта.
Слава богу таких як ви було небагато і Союз здох
Про гордість - в моїй країні не беруть поборів за товар, побори беруть коли державою керує не мій народ.
Ви горді платити не податки а побори - ви звичайний колаборант.
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Цікаво, а що казати про країни де держава додає до 80% при продажу авто? І хєр хто рипнеться. Тоже  система неправильна?

Повідомте будь-ласка
1. щільність населення
2. площу
3. кількість автомобілів на одиницю площі
4. кількість автомобілів на тисячу осіб
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

========================
О, цікаво! (tu)

А на яку країну  повинна  рівнятись Україна, яка йде в Європу?
О, на Ізраїль, ні? :gigi:

Чи може, на Канаду? :weep:
Розказати, скільки В МІСЯЦЬ коштує страховка на авто в Канаді? :weep:

Фуйово тут лише одне. Філософський відступ.
Пригадую себе і друзів в 90-ті роки. Нам  розповідають з екранів телевізорів: Зараз країни СНГ
стали на шлях  капіталізму. Але цей  шлях займе від 100 до 200 років.

Тоді  думалось, ах, що вони там пи.дять, у нас жеж такі чорноземи родючі, у нас жеж... А тут і  розовенькі  агіточки,
що Вкраїна  кормить мало не весь світ, пригадуєте ж, чи ні?

Тільки тепер стало доходити. :weep:

так що ви далі підіймаєте СРСР  :facepalm1:

щось ви не порівнюєте Україну з Польщею аууу
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

так що ви далі підіймаєте СРСР  :facepalm1:

щось ви не порівнюєте Україну з Польщею аууу
Бо таке порівняня викликає невимовну тугу та суїцидальні потяги.

ПС. Мене тож можете до лику штаботів Завтра зараховувати.  :)
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Польща в ЄС, у них імпорт авто почався лише після вступу в ЄС, що ти порівнюєш х... з пальцем?

Та бач на імпорт не з ЄС там теж не високі податки

Наприклад авто 10 тисяч $ з України з вартістю транспортування взято 1000 zł

Zapłacono za auto (w zł): 40000 zł
Koszt tłumaczenia 50 -100 zł
Akcyza: 1 240zł (3.1%)
Obowiązek uiszczenia opłaty recyklingowej dotyczy każdego pojazdu samochodowego o masie do 3,5 ton -  500 zł
VAT  - 9200 zł (23%)
wartości pojazdu i kosztów transportu 10% - 4100 zł
Badania techniczne pojazdów - 98 zł
Dowód rejestracyjny - 54 zł
Znaki legalizacyjne - 12,5 zł
Tablice samochodowe - 80 zł
Nalepka kontrolna- 18,5 zł
Opłata ewidencyjna - 2 zł
Pozwolenie czasowe - 13,5 zł
Karta pojazdu - 75 zł
Razem - 56493,5 zł
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Щойно відремонтований трамвай

   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

§ 20 Abs. 1 Satz 1 FZV: In einem anderen Mitgliedstaat der Europäischen Union oder einem anderen Vertragsstaat des Abkommens über den Europäischen Wirtschaftsraum zugelassene Fahrzeuge dürfen vorübergehend (bis zu 1.Jahr) am Verkehr im Inland teilnehmen, wenn für sie von einer zuständigen Stelle des anderen Mitgliedstaates oder des anderen Vertragsstaates eine gültige Zulassungsbescheini gung ausgestellt und im Inland kein regelmäßiger Standort begründet ist.

хех німець може кататись на номерах до року часуй
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:
DVB

Цитата: змовник
Разговор проходит в режиме -- Ты дурак - Нет дурак ты.

А наши боги ржут с придурков.
Лошары возмущаются, плачут но кактус жрут терпеливо.

Южанина в депутатском кресле шлет лошарам большой привет.
И дети вашим будут  платить их детям.

А кто против - идите в ато
+1
вони там просто на спірт (закреслено)  :)  на спір в карти грали, яку ще х.й.ю придумати для манюпаса, і придумали євро5 і акцизи.

Ви питаєте, що держава буде робити з бляхами? Кажу ще раз, те, що і 25 років робила - н і х е р а.
Поки не вибухне.
Буде як з армією і Кримом, Була купа силових структур, розвідки, контрозвідки і тд. Всюди сиділи обвішані орденами і регаліями пузаті генерали і за велике бабло надували щоки. А потім раптом виявилось, що іхтамнєт. О так раптом. Так буде і з бляхами. Раптом виявиться, що людей які у виборі між втратою бляхи і втратою України (як наші друзі із Закарпаття), виберуть бляху, стало настільки багато, що це буде питанням нацбезпеки.
Вихід. Дозволити евро4 з європи. Але це, синку, фантастика. :(
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Вже ж писали. Хоть хто-небудь з "заборонювачів блях" читав першу редакцію (проект) Закону України http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1389-19 ?
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Щойно відремонтований трамвай

https://youtu.be/9ublsXggauY

Та реально, щодя на варті від двох до п"яти випадків з трамваями. Сцуко, іх хоч сорок штук на лініі виходить? І таке одне здохне і решта стоіть. та ще й інший транспорт затикає.І Єгнат пішкадрала валить додому, нюхаючи вихлоп з блях євро-2.

Останнє редагування: 23 травня 2017 12:27:08 від PRom
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

+1
вони там просто на спірт (закреслено)  :)  на спір в карти грали, яку ще х.й.ю придумати для манюпаса, і придумали євро5 і акцизи.

Ви питаєте, що держава буде робити з бляхами? Кажу ще раз, те, що і 25 років робила - н і х е р а.
Поки не вибухне.
Буде як з армією і Кримом, Була купа силових структур, розвідки, контрозвідки і тд. Всюди сиділи обвішані орденами і регаліями пузаті генерали і за велике бабло надували щоки. А потім раптом виявилось, що іхтамнєт. О так раптом. Так буде і з бляхами. Раптом виявиться, що людей які у виборі між втратою бляхи і втратою України (як наші друзі із Закарпаття), виберуть бляху, стало настільки багато, що це буде питанням нацбезпеки.
Вихід. Дозволити евро4 з європи. Але це, синку, фантастика. :(

Будь-які ідіотичні обмеження лише дадуть чергову можливість для процвітання корупціі. Заборони потрібно скасувати взагалі, хай люди везуть що хочуть. Це питання і так само врегулються, тому що, наприклад євро-2 в самій єс не дуже знайдеш, а про євро-1 взагалі мовчу.
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Хоть хто-небудь з "заборонювачів блях" читав першу редакцію (проект) Закону України http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1389-19
А ти читав? Що там про бляхи?
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Ricardo - читав.
Там немає обмежень по рокам щодо автомобілів та немає обмежень щодо євронорм екологічних, немає обмежень по пільгам тільки на один автомобіль на рік.
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Це тому що ти виставив тут лише зміни до підрозділу 5.

   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Ricardo - так, і в наслідок зубожіння людей та зміни цього закону по зрівнянню з початковим законопроектом з"явилися бляхи.   
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Та реально, щодя на варті від двох до п"яти випадків з трамваями. Сцуко, іх хоч сорок штук на лініі виходить? І таке одне здохне і решта стоіть. та ще й інший транспорт затикає.І Єгнат пішкадрала валить додому, нюхаючи вихлоп з блях євро-2.

Тю вази взагалі і близько не євро
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Тю вази взагалі і близько не євро

Так канонічний вихлоп укр.блях йому немсмердить. Хоч камазом там давай мєдвєдя.
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Історія запорожця Миколи, якого купили в Україні, завезли в Польшу, розмитнили за 250 доларів, прошли ТО, а щоб розмитнити його назад в Україну – потрібно заплатити понад 3 тисячі доларів. Отак!

Наші гості, активісти-автомобілісти Михайло Катрук та Дмитро Федоренко розповідають, чому через українську систему розмитнення страждають українці, і як це вирішити



   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

Про хід проекту, фейки, звернення Волинської облради, тощо.


Останнє редагування: 26 травня 2017 22:50:22 від Taras_Potatos
   
Re: Запор на Євро-5  :facepalm:  :weep:

шо там нового про запор чутно?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія