Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Електрокари шкодять довкіллю більше ніж дизельні автомобілі

Не було б там аес - витрати були б копійчаними.

Не було б людей, витрат б взагалі не було. Я теж так вмію. Подобається?
   
АЕС - це мертва технологія, вже неконкурентоздатна з сонцем.
Прошу читати профільні ресурси.

Тому електрокари на сонячній (вітровій також, але вона починає відставати) електриці - це і є найекологічніший варіант.
:facepalm1:
   
АЕС - це мертва технологія, вже неконкурентоздатна з сонцем.
Прошу читати профільні ресурси.

Тому електрокари на сонячній (вітровій також, але вона починає відставати) електриці - це і є найекологічніший варіант.
а вітряки та сонячні станції з повітря беруться?
Очікую звіт по екології виробничих процесів виготовлення напівпровідникових кремнієвих пластин та полімерних матеріалів вітротурбін.
   
:facepalm1:

Не фейспам, а подивись на аукціонні тарифи сонячної енергетики та порівняй з атомними.
Останні з Німеччини - в районі 5 євроцентів за кіловат, вітер - 5 євроцентів.
   
а вітряки та сонячні станції з повітря беруться?
Очікую звіт по екології виробничих процесів виготовлення напівпровідникових кремнієвих пластин та полімерних матеріалів вітротурбін.

Не очікуй, а приведи його.
   
Не фейспам, а подивись на аукціонні тарифи сонячної енергетики та порівняй з атомними.
Останні з Німеччини - в районі 5 євроцентів за кіловат, вітер - 5 євроцентів.
сонячна  та вітрова енергетики спроможні витримати піки та провали навантаження мереж?
Очевидно, що ні. Потрібен якийсь серйозний буфер у вигляді ГАЕС, або... тут знову вилізають "суперекологічні" ілонівські батарейки.
   
Не очікуй, а приведи його.
ппц!
   
сонячна  та вітрова енергетики спроможні витримати піки та провали навантаження мереж?
Очевидно, що ні. Потрібен якийсь серйозний буфер у вигляді ГАЕС, або... тут знову вилізають "суперекологічні" ілонівські батарейки.

Ілонівські батарейки такі самі, як і в смартфонах, ноутбуках чи акумуляторах в машинах.
У тебе немає до них претензій?
Тож цілком очевидно, що ти займаєшся банальною пропагандою.
   
ппц!

Давай звіт.
   
Ось невеличкий приклад переходу на 100% відновлювану енергетику грецького острова з 500 мешканцями.
Сонце + вітер + батарейка.

Стаття на англійській.

https://inhabitat.com/greek-island-tilos-is-showing-the-world-how-to-go-100-renewable/

Ну тупиє! (с)
   
сонячна  та вітрова енергетики спроможні витримати піки та провали навантаження мереж?
Очевидно, що ні. Потрібен якийсь серйозний буфер у вигляді ГАЕС, або... тут знову вилізають "суперекологічні" ілонівські батарейки.

будуть масово використовувати вже використовують вживані автомобільні батареї для повербанків плюс масове впровадження домошніх аналогів powerwall часом цілком зніме проблему балансування пікових навантажень
   
До речі, Каліфорнія щойно ухвалила рішення про 100% перехід на ВЕ до 2045.

Тупиє, тупиє.
   
Давай звіт.
З якої статі?  :facepalm1:
Я його перший затребував!
   
Найгірше, що ДВЗ забруднюють атмосферу міст починаючи з нульового рівня над землею.



   
будуть масово використовувати вже використовують вживані автомобільні батареї для повербанків плюс масове впровадження домошніх аналогів powerwall часом цілком зніме проблему балансування пікових навантажень
це - вихід?
 :weep:
дохла батарея - це дохла батарея, і толку з неї, як з цапа молока.
   
З якої статі?  :facepalm1:
Я його перший затребував!
Показати зображення...

Затребував у мене для спростування твого абсурдного ствердження.
Ні, це ти повинен веріфікованими фактами підткріпити свою позицію.
Тому або давай звіт, або залишайтся пустословом.
   
Затребував у мене для спростування твого абсурдного ствердження.
Ні, це ти повинен веріфікованими фактами підткріпити свою позицію.
Тому або давай звіт, або залишайтся пустословом.
Звідки ти взяв, що воно абсурдне?  :weep:
   
Звідки ти взяв, що воно абсурдне?  :weep:
Показати зображення...

Припустив, так само як і ти у своєму первинному ствердженні.
Але оскліьки твоя теза нічим не підркріплена, моє заперечення симетрично не потребує жодного підтвердження.
   
Всім мільардам власникам смартфонів негайно перейти на дротові стаціонарні телефони. Батоейкі жеж 8-:
   
це - вихід?
 :weep:
дохла батарея - це дохла батарея, і толку з неї, як з цапа молока.


бггг

например у меня уже 12 лет
старые бу аккумуляторы АА стоят дома во всех часах
и нормально  ...
адская экономия на батарейках уже ))
   
бггг

например у меня уже 12 лет
старые бу аккумуляторы АА стоят дома во всех часах
и нормально  ...
адская экономия на батарейках уже ))
ну і я так роблю. але щось більше, ніж годинник та "батарея" вже не тягне.
   
Припустив, так само як і ти у своєму первинному ствердженні.
Але оскліьки твоя теза нічим не підркріплена, моє заперечення симетрично не потребує жодного підтвердження.
так я прошу підтвердження ТВОЇХ слів, а не моїх.
Інакше твої безаперяційні заяви коту під хвіст.
   
так я прошу підтвердження ТВОЇХ слів, а не моїх.
Інакше твої безаперяційні заяви коту під хвіст.

Моїх слів? Досить трьопу вже. Це була твоя теза про "екології виробничих процесів виготовлення напівпровідникових кремнієвих пластин та полімерних матеріалів вітротурбін."
Я бачу, ти серйозний фуфлогон з неабиякою пихою.
Тому твої дописи без веріфікованого фактажу я оминатиму, бо інакше це перетворюєжться на безплідний срач.
   
В статті можливо є перебільшення, але в цілому...

17.10.2018 14:16

Оживший кошмар: как Tesla убивает мировой автопром
Александр Березин
http://www.forbes.ru/tehnologii/368133-ozhivshiy-koshmar-kak-tesla-ubivaet-mirovoy-avtoprom
   
ну і я так роблю. але щось більше, ніж годинник та "батарея" вже не тягне.

автомобільна батарея на 60 кв нехай через 10 років втратить свою ємність в двічі, ясно що для авта вона вже буде не ефективною, бо не запезпечує достатньо пробігу, але 1000 вживаних батарей із емністю в 30кв чудово послужать ще 5-8 років у якості повербанку паралельно вирішуючи масу інших проблем.
   
Всім мільардам власникам смартфонів негайно перейти на дротові стаціонарні телефони. Батоейкі жеж 8-:

кредита сплатив за джип, чи банк передав справу фахівцям з вибивання боргів?
   
Моїх слів? Досить трьопу вже. Це була твоя теза про "екології виробничих процесів виготовлення напівпровідникових кремнієвих пластин та полімерних матеріалів вітротурбін."
Я бачу, ти серйозний фуфлогон з неабиякою пихою.
Тому твої дописи без веріфікованого фактажу я оминатиму, бо інакше це перетворюєжться на безплідний срач.
ппц!
а ця безапеляційна заява?

 arrow, cьогодні в 10:36

    Розгорнути попередні цитати...
    АЕС - це мертва технологія, вже неконкурентоздатна з сонцем.
    Прошу читати профільні ресурси.

    Тому електрокари на сонячній (вітровій також, але вона починає відставати) електриці - це і є найекологічніший варіант.
   
АЕС - це мертва технологія, вже неконкурентоздатна з сонцем.
Прошу читати профільні ресурси.

Тому електрокари на сонячній (вітровій також, але вона починає відставати) електриці - це і є найекологічніший варіант.

Чекаємо статтю в блумберг про шкідливість сонячних батарей
   
Дизельне авто - бонбезне
 :D
   
автомобільна батарея на 60 кв нехай через 10 років втратить свою ємність в двічі, ясно що для авта вона вже буде не ефективною, бо не запезпечує достатньо пробігу, але 1000 вживаних батарей із емністю в 30кв чудово послужать ще 5-8 років у якості повербанку паралельно вирішуючи масу інших проблем.
окрім ємності є ще дуже цікавий параметр - внутрішній опір.
наступний момент - якщо ми маємо свинцево-кислотні - то їх з рідким електролітом в дома не дуже то й поексплуатуєш.
далі - з 6 банок 12В автомобільного ака одна вмерла - все, ак в утиль.
одна батарея - тут сильно не розгонишся, тре більше.
хто їх парувати буде? блондинка?
   
чим менше дизельних і бензинових авто купують - тим глибше осиковий кілок в тіло раши електрокарами.
Для Росії це кінець всього ( маючи на увазі масове поширення електромобілів у світі)  РФ втратить основне джерело доходу.

   
окрім ємності є ще дуже цікавий параметр - внутрішній опір.
наступний момент - якщо ми маємо свинцево-кислотні - то їх з рідким електролітом в дома не дуже то й поексплуатуєш.
далі - з 6 банок 12В автомобільного ака одна вмерла - все, ак в утиль.
одна батарея - тут сильно не розгонишся, тре більше.
хто їх парувати буде? блондинка?
Батарея теслы состоит из независимых модулей (6-8-10-12 штук, в разных годах выпуска и моделях).
Полный выход из строя одного из модулей может быть вызван полной смертью одной из "пальчиковых батареек" внутри,
из за заводского дефекта.
Батарея в целом при этом может использоваться дальше.
Если это случилось в гарантийный срок - батарея в этой ситуации заменяется.
И таких гарантийных замен уже были сотни... Из десятков тысяч произведенных машин.
Многие из которых катались используя постоянно и исключительно зверские зарядки на суперчаржере,
когда мощность, которую подают на батаряю может достигать ЧЕТВЕРТИ МЕГАВАТТА!

А в условиях "домашнего" использования авто, с пробегами в 30 тыс км в год, и зарядкой от обычной розетки 220v 30A.
батарея tesla S за 10 лет проедет 300 тыс км, и потеряет ~5% своей емкости.
Потому что, в отличе от того же nissan leaf, температура батареи в теле стабилизируется не кое как воздухом,
а очень точно, жидкостным охлаждением. Которое не допускает как перегрева при зарядке, так и замерзания зимой.

И "балансировкой банок" в модулях батареи занимается не "блондинка", а контроллер.
Такой же как в батарее ноута или планшета.


   
И еще -  убитый модуль батареи разбирается, одна дефектная батарейка выбрасывается, и вместо нее успешно ставится другая.
Батарея model S в состоянии проехать 1 млн километров, если над ней не издеваться исключительно суперчаржерами, а использовать зарядки
на "всего лишь" 50 киловатт, которые для nissan leaf считаются уже "смертельно быстрыми".

Останнє редагування: 21 жовтня 2018 19:06:05 від Воххобайт
   
Нове дослідження показало, що електрокари шкодять довкіллю навіть більше ніж дизельні автомобілі. При цьому, електрокари забруднюють повітря ще на етапі виробництва.

У німців є проект з виробництва метану з води і вуглекислого газу. Метан далі використовується в традиційних автомобілях, на виробництві і так далі, його закачують в стару систему природного газу.
   
Батарея теслы состоит из независимых модулей (6-8-10-12 штук, в разных годах выпуска и моделях).
Полный выход из строя одного из модулей может быть вызван полной смертью одной из "пальчиковых батареек" внутри,
из за заводского дефекта.
Батарея в целом при этом может использоваться дальше.
Если это случилось в гарантийный срок - батарея в этой ситуации заменяется.
И таких гарантийных замен уже были сотни... Из десятков тысяч произведенных машин.
Многие из которых катались используя постоянно и исключительно зверские зарядки на суперчаржере,
когда мощность, которую подают на батаряю может достигать ЧЕТВЕРТИ МЕГАВАТТА!

А в условиях "домашнего" использования авто, с пробегами в 30 тыс км в год, и зарядкой от обычной розетки 220v 30A.
батарея tesla S за 10 лет проедет 300 тыс км, и потеряет ~5% своей емкости.
Потому что, в отличе от того же nissan leaf, температура батареи в теле стабилизируется не кое как воздухом,
а очень точно, жидкостным охлаждением. Которое не допускает как перегрева при зарядке, так и замерзания зимой.

И "балансировкой банок" в модулях батареи занимается не "блондинка", а контроллер.
Такой же как в батарее ноута или планшета.
Я б не був таким оптимістичним стосовно залишкової ємності батарей, як і всієї електроніки. приклади з MTBF силових інверторів я наводив. Окрім того, це всупереч гамерикнській філософії -
дохлу машину - під прес.
   
Можете быть. Можете не быть. Ваше право.
Теслы у вас все равно нет.
   
Можете быть. Можете не быть. Ваше право.
Теслы у вас все равно нет.
А при чім тут тесла? ми ж за батарейки говоримо.
   
А при чім тут тесла? ми ж за батарейки говоримо.
Так у вас что, теслы нет, а батарейка от нее есть?  :-o
По моему этот "разговор" гениально описал Миша Жванецкий.

"Давайте спорить о вкусе устриц с теми кто их ел! До хрипоты, до драки!".

Если что - я с недавних пор владелец tesla S.

Позже опишу опыт эксплуатации.
   
Да при производстве батарей и особенно кремниевых солнечных элементов природа страдает. Альтернативу видите? По трубам выкачивали нефть, дерьмо по тем же трубам на миллион лет загонять будете? Атомная и псевдозеленая  энергетика не имеют пока альтернатив.
   
Так у вас что, теслы нет, а батарейка от нее есть?  :-o
По моему этот "разговор" гениально описал Миша Жванецкий.

"Давайте спорить о вкусе устриц с теми кто их ел! До хрипоты, до драки!".

Если что - я с недавних пор владелец tesla S.

Позже опишу опыт эксплуатации.

Ооо... Интересно
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія