Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Бляхи это ненадолго.

Re: Бляхи это ненадолго.

но вероятность тупого ДТП с нашим автохламом из-за технического состояния на дорогах просто нереально велика по сравнению с 10-15 летними европейцами (и не надо сюда уложенные бэхи за 500-1000 евро тянуть).
Согласно этого:
http://dsbt.gov.ua/sites/default/files/imce/Bezpeka_DTP/analiz_2017/analiz_avariynosti_i_pivrichchya_2017.pdf

1,2%. Т.е. увеличение параметров, которые контролируются на ТО, практически ничего не даст, кроме коррупции. Контроль скорости в 20 раз актуальней.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Знайомий ганяє з Польщі оті 15тирічні БМВ та Мерси за пару тисяч на бляхах. Каже-через 3 місяці ці машини вже будуть потребувати ремонту-і це в кращому впадку. Чим дешевше-тим гірше авто і швидше потрібно буде вкладати гроші. Нормальні машини з нормальним пробігом коштують зовсім іншіх грошей-брату він пригнав з Німеччини Ауді А6 3,0 2006 р, 150т.км, гарна комплектація за 7чи 8т. євро.
Бляхарі взагалі їздять на непотрібу, але їх справу я підтримую-досить драти гроші нізащо з народу.
У влади було 30 років для створення всіх умов для розвитку автопромисловості в Україні. Не спромоглися? ну то пішли ---->.

Ну так брат теж на бляхах за 8к євро, так як розмитнити Євро 4 не можна.

І не непотріб і машину нахваляєте. Якась подвійна мораль у вас.

   
Re: Бляхи это ненадолго.

Контроль скорости в 20 раз актуальней.

Да, но условный ТАЗ просто не управляемый на скорости 70, имеет убогие тормоза, ес-но старую резину и т.д и т.п, сколько скорость его не контролируй - ничего не добьешься. Помимо всего, последствия от наезда на пешехода при небольшой скорости ес-но в разы хуже чем у любой иномарки выпуска 2000х
   
Re: Бляхи это ненадолго.

це дохуя. треба баксів 15, як у 95-му було.
Мої три бляхастих сусіди так і кажуть: платити нічого не буду.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Ну так брат теж на бляхах за 8к євро, так як розмитнити Євро 4 не можна.

І не непотріб і машину нахваляєте. Якась подвійна мораль у вас.
я кажу тільки те, що хороша машина в Європі також коштує грошей, ніяких пристойних бемеве за 1000€ там не купиш.
   
 Re: Бляхи это ненадолго.

Може банити таке лайно вже? Ну як довбням пояснити, що без податків нічого в країні не вийде. Армія, соціалка усіляка та таке інше - все потребує грошей, що надходять якраз з різних податків, акцизів та такого іншого. А тут вилазить лайно та починає смердіти, що ніби то податки то погано і коли їх беруть то влада виходить когось кидає. Ну як в сучасному світі такі довбні взагалі можуть існувати? Щоб лайно ще більше не смерділо - я вважаю, що виходячи з того факту, що у нас бідна країна, то розмитнення вживаних автівок треба ЗНАЧНО спростити та здешевити, бо це може дати поштовх розвитку малого підприємництва в масштабах країни. Але поки діють такі правила як зараз, то порушників правил мають притягати до відповідальності, як то передбачено законом.
Радоваться таким акцизам может только полный дегенерат. Установите тогда такие налоги на всю технику вот тогда пенсы заживут :)
А без давления евроблях наша власть никогда бы ничего не снизила, если вы этого не понимаете то довбень это вы.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

згоден.
Раз в 2 роки? За цей час машина багато раз ломається і ремонтується. Що це дасть, що не кожний день її перевірять, а раз в 2 роки?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

а тут пів-країни виє вже 20 років про те що товариші прихуїли
ось вам міра справедливості як приклад
Хєрова міра, як на мене. І ви це, думаю, добре розумієте.
Найбільше виють ті, хто якраз нікуя не платить, а якщо платить, то мізер.
   
Re:  Re: Бляхи это ненадолго.

Радоваться таким акцизам может только полный дегенерат.

Поясніть будь ласка хто саме радіє таким акцизам. :laugh: Це точно не я, щоб не було зайвих питань процитую свій попередній пост, який ви самі теж процитували: Щоб лайно ще більше не смерділо - я вважаю, що виходячи з того факту, що у нас бідна країна, то розмитнення вживаних автівок треба ЗНАЧНО спростити та здешевити, бо це може дати поштовх розвитку малого підприємництва в масштабах країни.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

я кажу тільки те, що хороша машина в Європі також коштує грошей, ніяких пристойних бемеве за 1000€ там не купиш.

Е39 від двушки неувалена. З бензиновим двіглом
   
Re:  Re: Бляхи это ненадолго.

Поясніть будь ласка хто саме радіє таким акцизам. :laugh: Це точно не я, щоб не було зайвих питань процитую свій попередній пост, який ви самі теж процитували: Щоб лайно ще більше не смерділо - я вважаю, що виходячи з того факту, що у нас бідна країна, то розмитнення вживаних автівок треба ЗНАЧНО спростити та здешевити, бо це може дати поштовх розвитку малого підприємництва в масштабах країни.
Так автоевросила этого и добивается, а вы все утрируете до уровня мнения пары тройки жлобов   которые вообще ничего платить не хотят. 30% от цены и все, это нормальный справедливый налог
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Так автоевросила этого и добивается
Чого саме етого? Що за сила? Де почитати? Звідки висновки, що ця сила формулює бажання і вимоги бляшаного комюніті?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Чого саме етого? Що за сила? Де почитати? Звідки висновки, що ця сила формулює бажання і вимоги бляшаного комюніті?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

   
Re: Бляхи это ненадолго.

Є кілька стратегій купівлі бляхи.
Можна купити бляху за 500 баксів і поїздити 6-12 місяців і здати на запчастини або викинути, як тільки зламається.
Купити машину за 3-5 тисяч, їздити 2-3 роки, далі алгоритм той самий - запчастини, звалище, або продати через рік, поки воно ще їздитиме.
Але в будь-якому разі все це короткотермінові рішення.
Ніхто з бляхарів не розраховує, що буде їздити на іноземній реєстрації кілька років.
Окрім того, виїзд на машині, яка невідомо на кого зареєстрована і невідомо де застрахована, за кордон є, м'яко кажучи, проблемним.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Є кілька стратегій купівлі бляхи.
Можна купити бляху за 500 баксів і поїздити 6-12 місяців і здати на запчастини або викинути, як тільки зламається.
Купити машину за 3-5 тисяч, їздити 2-3 роки, далі алгоритм той самий - запчастини, звалище, або продати через рік, поки воно ще їздитиме.
Але в будь-якому разі все це короткотермінові рішення.
Ніхто з бляхарів не розраховує, що буде їздити на іноземній реєстрації кілька років.
Окрім того, виїзд на машині, яка невідомо на кого зареєстрована і невідомо де застрахована, за кордон є, м'яко кажучи, проблемним.
Машина купленная за 2-3 тыс в Европе спокойно может эксплуатироваться еще 10-15 лет, не несите чушь какой год  :lol: у нас десятками лет эксплуатируются тачки 90-х годов выпуска и старше, откройте глаза и посмотрите что у нас ездит по дорогам. Я уже молчу про советский автопром.

https://www.olx.pl/oferta/chevrolet-nubira-1-6-z-niemiec-zarejestrowany-CID5-IDwaXxL.html#888f0e40ad
Как пример, по вашему? это авто через год надо на свалку, цена в Польше 1764 $  :K



Останнє редагування: 17 липня 2018 21:53:33 від k.a.n.15
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Машина купленная за 2-3 тыс в Европе спокойно может эксплуатироваться еще 10-15 лет, не несите чушь какой год  :lol: у нас десятками лет эксплуатируются тачки 90-х годов выпуска и старше, откройте глаза и посмотрите что у нас ездит по дорогам. Я уже молчу про советский автопром.

https://www.olx.pl/oferta/chevrolet-nubira-1-6-z-niemiec-zarejestrowany-CID5-IDwaXxL.html#888f0e40ad
Как пример, по вашему? это авто через год надо на свалку, цена в Польше 1764 $  :K
Показати зображення...
Показати зображення...



в Украине продавались Деу Нубиры. Ты много видишь нубир на деорогах сейчас?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

в Украине продавались Деу Нубиры. Ты много видишь нубир на деорогах сейчас?

Іх і раніше не було багато. Дорога хрєнь. Ше була лєганза, конкретне уєбанство по дизайну. Теж одиниці. І часом трапляються, що ті, що інші.
Наймасовіший лайнос
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Іх і раніше не було багато. Дорога хрєнь. Ше була лєганза, конкретне уєбанство по дизайну. Теж одиниці. І часом трапляються, що ті, що інші.
Наймасовіший лайнос

потому шо ланос ремонтопригоден, ланос уже может починить любой сельский механизатор условно говоря.

а где ты на эту нубиру найдёшь хорошие запчасти по разумной цене?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Всі клянуть Васадзе, а він збирається викупити залишок акцій у міноритаріїв і стати імператором всєя Укравто. Смачний, значить, бузінес у монополіста.
https://biz.цензор/news/3076082/vladelets_ukravto_vasadze_prinuditelno_vykupit_aktsii_minoritariev
   
Re: Бляхи это ненадолго.

никакие запреты, проверки токсичности не помогут, пока народ сам не поумнеет и не вспомнит свою же мудрость: дешева рыбка - погана юшка.

Ну не продаст немец хороший автомобиль за пфениг, он скорее удавится, чем продаст.

   
Re: Бляхи это ненадолго.

Нормальні машини з нормальним пробігом коштують зовсім іншіх грошей-брату він пригнав з Німеччини Ауді А6 3,0 2006 р, 150т.км, гарна комплектація за 7чи 8т. євро.

Я на https://www.otomoto.pl вбивав свою машину (того ж року випуску, таку саму модифікацію), вискочили дві штуки - одна 44 тис злотих, інша 42500 зл.
Єдине, що у них пробіги 145 тис км і 160 тис км. У мене 80 тис км. Тобто поляки хочуть 12400 - 12800 дол. Якби я продавав свою автівку, то теж погодився б на 12.5 тис дол.

А бляхасті ввозять шрот пердячий. Лише називають його "авто в ідеальному стані".
   
Re: Бляхи это ненадолго.

потому шо ланос ремонтопригоден, ланос уже может починить любой сельский механизатор условно говоря.

а где ты на эту нубиру найдёшь хорошие запчасти по разумной цене?

Та да, на нубіру страшний дифіцит,  прям не деу, а якете дайхатсу кінця 80-х
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Та да, на нубіру страшний дифіцит,  прям не деу, а якете дайхатсу кінця 80-х
Знакомый лет 10 назад таксовал на нубире - сыпалась и запчасти в пару раз дороже, чем на ланос
   
Re: Бляхи это ненадолго.

https://www.facebook.com/194915857595479/videos/520926348327760/
Я просив почитати, а не подивитися-послухати (тим більше фейс на заставці відео не заохочує до перегляду).
Серйозна "сила" обов'язково ж має якусь програму та чіткі вимоги, нє?
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Коллеги!

Ну надо понимать, что ресурс легковых машин, выпускаемых после 2000 года- максимум 350 тыс. км.
Причём, шо у Фиата, шо у Мерседеса.

Паника 80-х годов, когда неяпонские производители пытались делать надёжные машины, давно прошла.

Так, что бляхи- это точно ненадолго.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Не смотрите в сторону 1.2, пробег большой - ремонт дорогой. Обратите внимание, цены на одинаковые авто с разными двигателями от пробега >100000 >200000 сильно отличаются. Причина как раз в обслуживании того двигателя

я вам уже показал, TSI моторы на фабии ставили только в редких комплектациях-зажигалках. их мало, очень.

Меня не интересует поиск выше 2008 (вы еще новые сравните, они будут плюс минус одинаково стоить), в моем примере стоит 2007-2008, и там куча безаварийных. Ес-но надо проверять лакокрасочное и смотреть все вживую, но чем это отличается от покупки 2007-2008 авто у нас ?

Типа фабия на UA номере 2007 г.в. отличная машина, а на DE номерах - аварийный хлам. Добавил 30% к цене 2007 и получил отличное авто, которое к тому же НАШИХ ДОРОГ и топлива НЕ ВИДЕЛО

И это, я про TSI не говорил.
Про FSI говорил.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Я на https://www.otomoto.pl вбивав свою машину (того ж року випуску, таку саму модифікацію), вискочили дві штуки - одна 44 тис злотих, інша 42500 зл.
Єдине, що у них пробіги 145 тис км і 160 тис км. У мене 80 тис км. Тобто поляки хочуть 12400 - 12800 дол. Якби я продавав свою автівку, то теж погодився б на 12.5 тис дол.

А бляхасті ввозять шрот пердячий. Лише називають його "авто в ідеальному стані".

я теж подивився.
За таку, як в мене просять 14-16 тисяч євро.
Я залюбки віддав би свою за 12.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

я теж подивився.
За таку, як в мене просять 14-16 тисяч євро.
Я залюбки віддав би свою за 12.
Моя там стоит дороже, чем я купил в прошлом году в Германии.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Передати право техогляду незалежним страховим компаніям, які самі зацікавлені в гарному стані страхуемого майна. Контроль за відсутністю цивільної страховки поліції, яка накладає штраф і надає час на отримання страховки. Протермінував отримання страховки після першого штрафу - другий штраф і вилучення авто.
І по дорогах країни повинні пересуватися лише зареєстровані авто.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Почти каждый день вижу на подъеме пр-та Лобановского сломанную бляху. Сегодня стояла с отломанным передним колесом в ряду для автобусов.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

я теж подивився.
За таку, як в мене просять 14-16 тисяч євро.
Я залюбки віддав би свою за 12.
Бляхастим ти нічого не докажеш.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Я не Груздєв, але відповім.
Мені пох на чужі гроші, поки це не створює мені проблем. А засилля на дорогах аварійних ридванів, що створюють небезпеку для всіх - то вже не приватна справа хитросракого бляхаря.

Звичайно, то не його справа, як і не твоя. То вже справа тих, хто мусить контролювати безпеку руху  на дорогах належним чином, згідно законодавства України.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Звичайно, то не його справа, як і не твоя. То вже справа тих, хто мусить контролювати безпеку руху  на дорогах належним чином, згідно законодавства України.
Татишо. Якби його почали контролювати, як слід, завтра пів-києва було б перекрито угнєтьоннимі зубожіликами на мерсах і бумерах з автосмітників Європи.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

знаете чем бляхи кончатся? тем же чем и обманутые дольщики, валютные кредитчики, банковсккие погорельцы.

Выйдут и будут кричать почему держава не контролировала техническое состояние завезённых драндулетов, почему моё БМВ сломалось через месяц и требует ремонта дороже чем машина стоила
   
Re: Бляхи это ненадолго.

знаете чем бляхи кончатся? тем же чем и обманутые дольщики, валютные кредитчики, банковсккие погорельцы.
Бінго!
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Бляхи это ненадолго.  :laugh:  :lol:

не на довго вони можуть бути тільки у випадку коли дозволять їх розмитнити і поставити на українські документи ...

а так все більше і більше знайомих їздить на бляхах, навітьті знайомі які були скептично налаштовані а то і противники євроблях. Тихенько собі куяк і купили і їздять на польках :-)
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Бляхи это ненадолго.  :laugh:  :lol:

не на довго вони можуть бути тільки у випадку коли дозволять їх розмитнити і поставити на українські документи ...

а так все більше і більше знайомих їздить на бляхах, навітьті знайомі які були скептично налаштовані а то і противники євроблях. Тихенько собі куяк і купили і їздять на польках :-)

Мы живём в демократической стране.
Любой имеет право ездить на автомусоре.
И чем их больше есть, тем их меньше будет, нехай убивают сами себя и подобных себе.
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Бляхи это ненадолго.  :laugh:  :lol:

не на довго вони можуть бути тільки у випадку коли дозволять їх розмитнити і поставити на українські документи ...

а так все більше і більше знайомих їздить на бляхах, навітьті знайомі які були скептично налаштовані а то і противники євроблях. Тихенько собі куяк і купили і їздять на польках :-)

до первого серьёзного ремонта, потом человек начёт шурупать, что дешёвая машина это очень дорого на самом деле
   
Re: Бляхи это ненадолго.

Ага, німці вже це зрозуміли, ремонт дизеля - це недешево, скоро і бляхастим дійде. Багацько з них мають бляху як першу машину, омріяні колеса, але досвіду - 0
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія