Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Падіння продаж більше 20%

В очікуванні кращих технології?
   
Лідери продаж
Chevrolet
Nissan
Tesla

Тесла опустилась на 3 місце
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Падіння продаж більше 20%

В очікуванні кращих технології?

Люди убедились что на дизеле пока дешевле, надёжнее и удобнее.
   
Сравнивается кво проданных за 2020 и 2019 или доля в продажах?
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Сравнивается кво проданных за 2020 и 2019 или доля в продажах?

Кількість проданих.
Доля в продажу зменшилась також суттєво :(
   
 Как когда-то африканский студент-медик в холодную зиму в Запорожье в студенческой общаге, накрытый кучей курток и одеял,лежал и трусился и всем входящим с бухлом говорил:" Кольодноблат-ёпанырот!"

 Так и у нас с электромобилями.ну кроме проблем с подзарядкой:" Кольодноблат!"  :D
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Загалом в місяць продаж двз авто 9300 ріст 10% електро 500 - падіння 20%
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Кількість проданих.
Доля в продажу зменшилась також суттєво :(

То просто увеличилась доля битых америкосов
   
Люди убедились что на дизеле пока дешевле, надёжнее и удобнее.

Я теж так вважаю
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

То просто увеличилась доля битых америкосов

Електромобілі в основному биті везуть
А продаж впала у кількістному відношенню
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Люди убедились что на дизеле пока дешевле, надёжнее и удобнее.

врядли человека покупающего Теслу за 100 тысяч волнует цена бензина
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

врядли человека покупающего Теслу за 100 тысяч волнует цена бензина

Тих насправді одиниці.

Порше з газом це уже моветон
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Немодна тема
   
Лідери продаж
Chevrolet
Nissan
Tesla

Тесла опустилась на 3 місце
тесла це просто пузир для майбутньої стрижки хомяків



Останнє редагування: 9 лютого 2021 11:25:45 від DeL1T
   
Биржевая стоимость Tesla значительно выше капитализации 9 всем известных автоконцернов несмотря на то, что их суммарная выручка в 50 с лишним раз больше, чем у предприятия Маска. При этом каждая из 9 компаний «старого толка» производит электромобили, и, например, продажи таковых в единицах продукции у Renault и Nissan составляют половину от продаж Tesla.
   
Падіння продаж більше 20%

В очікуванні кращих технології?
сорі, пригадалося  :weep:

   
Еще и цены попадали прилично
https://auto.ria.com/uk/auto_nissan_leaf_28608161.html

Если ничего там не намучено, то отличный вариант для тех, у кого есть гараж з розеткой
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Раніше 30го року я би в бік електромобілів навіть не дивився. Нехай спочатку зроблять і впровадять в масове виробництво ємнісні і дешеві акумулятори, а потім подивимося.
   
Ти ба )) , вчора тільки перший раз у мікрорайоні з багатоповерхівками , де нечасто бував , побачив зарядного стовпчика з трьома "сосками" , а сьогодні вже й - популярність втрачають .., шозробиш .., так життя і мине . ))
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

я непоняв капіталізація тесли 900 МІЛЬЯРДІВ?
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

 Я б за водень проголосував. Його й на атомних можна виробляти в часи найменшої навантаженості. Але інфраструктура досить складна. Втім, цей шлях й японці, як я розумію, обрали, бо у них також атомна генерація переважно.
   
я непоняв капіталізація тесли 900 МІЛЬЯРДІВ
Угу точнее 818.44

Останнє редагування: 9 лютого 2021 15:43:26 від qaqy
   
Перед електричками ще свою нішу займуть плагін гібриди,а далі буде видно.
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Падіння продаж більше 20%

В очікуванні кращих технології?

Це як в абсолютних цифрах? Було продано 5, зараз 2 і то падіння 60%? На таких малих цифрах немає змісту рахувати. Крім іншого, які саме електричні авто офіційно продаються в Україні?
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

На мій погляд, в Україні проблема не з електромобілем, а проблема з інфраструктурою. Рідкий коміблок має зарядні стовбчики щоб власники могли підзаряджати авто за ніч коли потрібно, на трасах теж відсутні швидкі зарядки, це все робить використання авто проблематичним.

Але це проблема не електоавто, а проблема недорозвинутоі та відсталої інфраструктури країни.
   
На мій погляд, в Україні проблема не з електромобілем, а проблема з інфраструктурою. Рідкий коміблок має зарядні стовбчики
Пересічний  "комбіблок"   будували для бидлопролетаріїв ,яких мають возити  ЛАЗом на завод і назад.
Тому там не те що стовпчиків,парковок немає .
І не буде,потомки комсомольців підгледіли новомодну ідею велоурбанізму.
Але це проблема не електоавто, а проблема недорозвинутоі та відсталої інфраструктури країни.
Це проблема соціально психологічна.Резуль тат селктивного виведення пролетарія на протязі 70+ років.
   
Пересічний  "комбіблок"   будували для бидлопролетаріїв ,яких мають возити  ЛАЗом на завод і назад.
Тому там не те що стовпчиків,парковок немає .
І не буде,потомки комсомольців підгледіли новомодну ідею велоурбанізму.Це проблема соціально психологічна.Резуль тат селктивного виведення пролетарія на протязі 70+ років.

на 180 квартир три гостевых места  :(
какой уж там электрокар?
   
Може то загальний сезонний спад інтересу до купівлі авто?
   
Падіння продаж більше 20%

В очікуванні кращих технології?

наигрались.

дорого и бестолково
   
замість 100 купили 80 машин... :facepalm1:
   
Це як в абсолютних цифрах? Було продано 5, зараз 2 і то падіння 60%? На таких малих цифрах немає змісту рахувати. Крім іншого, які саме електричні авто офіційно продаються в Україні?

Загалом в місяць продаж двз авто 9300 ріст 10% електро 500 - падіння 20%
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

наигрались.

дорого и бестолково

Якраз ні, принаймі в США. Спробуй сконфігурувати Mercedes GLC або BMW X3, то з’ясується що віни дорожче ніж відповідна Tesla Model Y, при тому що по технічним характеристикам GLC та Х3  навіть близько не стоять до двомоторні Model Y. Те саме стосується MB C class та BMW series 3 супроти Model 3. Це при тому що MB та BMW надають до 5 тисяч знижок, а у Tesla яка ціна є на їх сайті, така вона є.
   
Якраз ні, принаймі в США. Спробуй сконфігурувати Mercedes GLC або BMW X3, то з’ясується що віни дорожче ніж відповідна Tesla Model Y, при тому що по технічним характеристикам GLC та Х3  навіть близько не стоять до двомоторні Model Y. Те саме стосується MB C class та BMW series 3 супроти Model 3. Це при тому що MB та BMW надають до 5 тисяч знижок, а у Tesla яка ціна є на їх сайті, така вона є.

По якості швидше треба Hyundai - https://www.hyundaiusa.com/us/en/build чи Renault  - https://www.renault.co.uk/model-picker-configurator.html треба порівнювати

Останнє редагування: 9 лютого 2021 18:57:58 від pelfor
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

По якості швидше треба Hyundai - https://www.hyundaiusa.com/us/en/build чи Renault  - https://www.renault.co.uk/model-picker-configurator.html треба порівнювати

З ким тоді потрібно порівнювати BMW, якщо вони один з лідерів по відмовам на ринку США?
   
Цены просто на Америке взлетели до неприличного...
   
Re: Електромобілі втрачають популярність в Україні.

Цены просто на Америке взлетели до неприличного...

Не впевнений, якщо хочеш новий Mercedes чи BMW, то дуже суттєві знижки, до 10% від повної вартості.

Ціни піднялись на нові GMC та Ford, тому що вони змушені зменьшити виробництво чи взагалі призупинити через нестачу електронних компонентів.
   
Ринок на 7 тис авто (в основному вживаних) погоди мало робить.
...
За 2020 рік українці придбали і поставили на облік 7 455 електроавтомобілів - це на 1% менше, ніж роком раніше, найпопулярнішим електрокаром в Україні залишається Nissan Leaf.
Про це повідомляє асоціація автовиробників України "Укравтопром".
Зазначається, що у грудні 2020-го український автопарк поповнили 632 електроавтомобіля - це на 8% більше, ніж у 2019 році.
...
Перша реєстрація авто на чистій електротязі в фрн.
Пишуть що бум)


   
на 180 квартир три гостевых места  :(
какой уж там электрокар?
Ага  180 квартир , три паркомісця , три зарядні стовпчики і три тесловодятла на весь будинок  пролетаріїв.
А решту всі на велодроч.
Таке пакращення  уявити  і вимагати може хіба екс совок.
Це з розряду мемів , як в 20 роках минулого століття  футуристи малювали майбутнє  - літаючі парові пєрдєлки і роботи на дровах.
 :laugh:
   
Эта статистика по Украине ни о чем:

на нее влияет и ковид и другие не очевидные моменты.

А из очевидного - "покращення" от зеленой власти, когда от НДС освобождены электромобили по  таможенному коду,
но на таможне ввели новые коды "для удобства". Отдельно новые, отдельно б.у отдельно плагин-гибриды.
А старый код слегка забыли.
И теперь либо платишь НДС, либо искать нужных людей, платить им за доброту и ласку...


   
Небиток mercedes viano/vito 10 років 200 тиш км < 20 штукарів в гарному стані, повний привід, дизельок, клімати, вебаста, > 20 вже й автодвері, пневма. І там все ясно по затратах і є вибір деталей від бу до аналогів, для тямущих. І проїде ще 200 без проблем. Так це мікроавтобус, діти бігають по салону.

Шо там у тесл? ~30k 2015 рік, від моделі, а далі жопа по електроніці, жопа по розхідникам.
В плюсах драйв, тут конкурентів 0!
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія