Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Ти можеш проїздивши весь день за потреби виїхати в годину ночі і проїхати ті 400 км ?

Можу. Біля мене 5 суперчаржерів на такий екстремальний випадок.
   
Нафта то розпіарена проблема але далеко не унікальна.

Ти можеш поділитись своїми думками з мешканцями Бучі та втікачами з Маріуполя.
   
Можу. Біля мене 5 суперчаржерів на такий екстремальний випадок.
На той випадок, що тобі буде треба махнути 400 км в годину ночі, ті суперчарджери робити не будуть.
   
Ти можеш поділитись своїми думками з мешканцями Бучі та втікачами з Маріуполя.
Ковбасник драний, не пхай свого брудного рота до нашого горя. Бо робила перезагрузку і напихала рашку технологіями зовсім не Україна.
   
Посилання буде на те я як панель з піковим виходом в 450 ват в годину видає 28% або 126 ват в годину в денні години.

Посилання на мої цифри - https://sib.com.ua/sib-03-106-2019/energukr.html

А дні бувають різні: сонячні, хмарні, дощові, зі снігом. Так що потужність буде від 450 Ват (в ідеальних умовах, ідеально чиста панель, з ідеальним інвертором) до майже 0 Ват.
   
З вітром, насправді, зростає коефіцієнт корисної дії- допомагає відводити тепло. Чим холодніші панелі, тим вищий ККД.

Вітер піднімає пил у повітря. Так що може бути і плюс, а може і мінус.
   
Ти можеш поділитись своїми думками з мешканцями Бучі та втікачами з Маріуполя.

А ты поделился своими мыслями об энергосистеме Украины с владельцем ДТЭК паном Ахметовым через твоего дружка, ахметовского лизоблюда или зассал?
   
На той випадок, що тобі буде треба махнути 400 км в годину ночі, ті суперчарджери робити не будуть.

Поясни, як суперчаржери «робити не будуть». Це не заправки що можуть закриватись на ніч. Вони завжди працюють.
   
Проблема в тому що людина не може регулювати скільки СО2 має поглинати океан

Так. Але концентрація СО2 в атмосфері і у воді знаходяться в рівновазі. Якщо росте концентрація в атмосфері, то повинна вирости і в воді. Тобто якщо викинути 1 т СО2 в атмосферу через якийсь час якась його частина розчиниться у воді. Плюс океанічна флора щось поглине.
   
Ти можеш поділитись своїми думками з мешканцями Бучі та втікачами з Маріуполя.

Я так думаю що вони скажуть тобі свою думку безпосередньо при зустрічі, так що старайся мати чисту білизну кожного дня. А то невдобно буде.
   
Я так думаю що вони скажуть тобі свою думку безпосередньо при зустрічі, так що старайся мати чисту білизну кожного дня. А то невдобно буде.

Ти запустив думку, що «Нафта то розпіарена проблема», то ти в ділись. Мене до цього не приплутуй.
   
Ти запустив думку, що «Нафта то розпіарена проблема», то ти в ділись. Мене до цього не приплутуй.

Тобі, сука, Бучу ще пригадають.
   
Тобі, сука, Бучу ще пригадають.

Ти загубив берега. Допобачення
   
А казахи плачуть що падає  :(



 Каспий перешел критическую отметку обмеления. В чем причина резкого понижения уровня воды?
Талгат Умаров
18.07.2023

Уровень воды в Каспийском море снижается с 2006 года и в 2022 году достиг критической отметки. Власти Казахстана считают, что обмеление крупнейшего в мире замкнутого (изолирован от Мирового океана) водоема связано с изменением климата: повышением температуры воздуха, отсутствием осадков и снижением стока впадающих рек.

Открылись целые острова
Резкое обмеление Каспийского моря жители города Актау стали замечать в 2016 году.

«До этого времени все понимали, что море отходит, но такого, как сейчас, не было. Сейчас видно, что в каких-то местах вода отошла сразу на несколько метров», – рассказал общественный деятель из города Актау Азамат Сарсенбаев.

По наблюдениям Сарсенбаева, из-за спада воды открылись целые острова. От города море отодвинулось на десятки метров, а с северной стороны ушло на километры.

«Снижение уровня моря более чем на метр способствовало изменению положения береговой линии Каспийского моря, особенно в казахстанском секторе. Это объясняется тем, что данный район моря имеет малые уклоны дна и прилегающей к нему суши, и даже небольшие изменения уровня моря приводят к значительным затоплениям или осушениям побережья. За этот период площадь водной поверхности моря уменьшилась более чем на 22 тыс. кв. км, причем половина приходится на казахстанскую часть Северного Каспия», - объяснили в Минэкологии Казахстана.

Я тобі навів цифри, а ти мені емоції.

Але факт залишається фактом, після 1977 року рівень ріс майже 20 років без повороту рік. А отже ті "вчені" котрі розказували що Каспій буде тільки міліти були не праві. І ще кацапи пишуть "Отсутствие связи моря с океаном приводит к постоянным изменениям его уровня, их размах за последние три тысячи лет достигал 15 метров.", "Инструментальные измерения уровня Каспийского моря и систематические наблюдения за его колебанием ведутся с 1837 года, за это время самый высокий уровень воды зарегистрирован в 1882 году (−25,2 м), самые низкие — в 1977 году (−29,01 м) и в 2023 году (−29,03 м)". Так що рівень може як рости, так і падати.

Поворот рік міг привести до змін клімату і не завжди бажаних і передбачуваних. Я навів цю історію, як приклад безвідповідальної істерії деяких "вчених".
   
Ти загубив берега. Допобачення

Тут эта, к нам сейчас две семьи - старшие, их дети и внук - приезжают, они сначала из Луганска уехали, осели в Буче. Вышли оттуда с грудным ребенком, у нас на квартире жили около года за коммуналку. Ты им расскажешь. Только страховку не забудь хорошую купить, тварь.
   
Поясни, як суперчаржери «робити не будуть». Це не заправки що можуть закриватись на ніч. Вони завжди працюють.
Ще раз, якщо тобі треба в годину ночі махнути 400 км, то це незвичайні обставини. Чарджери робити не будуть.
   
Ти загубив берега. Допобачення
То вiш ще дуже ввiчливо сказав. Ти правда не бачиш якого типу гандона ти граеш тут на форумi. Фiдбак тобi нiчого не пiдказуе?

Я тiльки можу поспiвчувати як людину такого типу пи3дили через день в дитинствi.
   
Чарджери робити не будуть.
Ти не розумієш, чарджери не виключають на ніч. Вони завжди працюють. Вночі на Теслівських суперчарджерах ще часто майже дармова електрика, по 10с.
   
Нащо воно мені? Я заправлюся раз на місяць. Я не таксист.
Отож. Ти заправляєшся раз на місяць, і припустимо  бака вистачає на 1000 км, а їздиш ти  раз на 3 дні, по 100 км за день....


А, ні, я ж забув!
Тобі обов'язково треба раз на місяць сісті за кермо, і спалити весь бак за один день с дерев'яно - кам'яною сракою.
Для цього режима користування справді електричка трохи не зручна.

   
Ты сам-то хоть прочел?

Carbon dioxide

Carbon dioxide (CO2) is an abundant gas produced as the final product of glucose metabolism in animals. CO2 anesthesia is most frequently used for anesthetizing flies.[2] But it has also been considered as a fast acting anesthetic in small laboratory animals.[3]
In the 1900s, CO2 anesthesia, known as CO2 therapy was used by psychiatrists for the treatment of anxiety. The patients would receive 70% CO2 in combination with 30% oxygen causing rapid and reversible loss of continuousness.[4]
:facepalm1:  :lol:

дебіл я не казав про людей або лише людей, але там же і на людях використовували
   
Наші супер зелені агітатори виявилися безграмотними чучелами без середньої освіти. Я не проти екологічних технологій, але все має мати якісь розумні межі.

ще один дебіл який доказує що вихлопи не шкідливі
   
Венесуела була 100 років назад а нафту там знайшли 50 з гаком років назад.
Не треба дурниць писати



   
Шкідливо все, навіть жити. Коли людина живе, вона в результаті захворіває на рак і помирає. І що цікаво, до ери ДВЗ люди жили менше. З цього можна зробити дебільний висновок, що викиди ДВЗ подовжують життя.

пітекантропи  :laugh:
   
по більш екологічному пріусу цифри були/будуть чи всралися?
   
це ти лікуйся чим забажаєш, адже хамства в тобі набагато більше чим здорового глузду. Ти ввів в оману своїм твердженням що тесла вдвіче ефективніша за пріус. Стосовно "заряджається від бензина" - ніхто тобі не заважає заряджатись від розетки

пріус в більше ніж два рази менш ефективний в комбінації з двз, а також лише по батареям якщо взяти 14квт на сто км як це вказано внизу, так що шатафакап

The Model 3 has an official/combined energy consumption figure of 13.1kWh/100km, while on our test of largely urban commuting the car used 17.1kWh/100km.

   
доречі юкі плаг ін пріуси які ти можеш заряджати від розетки то лише дуже маленька частина від продажів гібрида, десь на порядок менші, усі інші батареї цього гібрида так само жеруть бензин  :lol:
   
це був навіть один з видів катувань у фашистів коли в автобус з людьми запихали вихлопний шланг і їхали так, а наші унікуми доказують що все заєпісь
   
Показати зображення...

Красивий графік. Чим більше добувають, тим більше резервів.
   
Отож. Ти заправляєшся раз на місяць, і припустимо  бака вистачає на 1000 км, а їздиш ти  раз на 3 дні, по 100 км за день....


А, ні, я ж забув!
Тобі обов'язково треба раз на місяць сісті за кермо, і спалити весь бак за один день с дерев'яно - кам'яною сракою.
Для цього режима користування справді електричка трохи не зручна.

Нікуди я не їжджу кожен місяць, у мене немає стільки часу. Їжджу пару раз на рік щось подивитися чи на природу, не напружуючись. А так то по місцевим магазинам в основному. На роботу прекрасно їде експрес автобус за $7 в один кінець.

І якщо чесно, то немає жодного варіанту де електричка чимось краща за нормальну машину саме як комфортний транспортний засіб.

   
Так. Але концентрація СО2 в атмосфері і у воді знаходяться в рівновазі. Якщо росте концентрація в атмосфері, то повинна вирости і в воді. Тобто якщо викинути 1 т СО2 в атмосферу через якийсь час якась його частина розчиниться у воді. Плюс океанічна флора щось поглине.

Це означає що концентрація у воді зараз також росте. От і все
   
Красивий графік. Чим більше добувають, тим більше резервів.

звичайно нафтова індустрія має шалені гроші для розвідки і на зараз розвідала всі можливі місця,  якби було щось велике ми б про це знали, та навіть теоретично вже місць не залишилося хіба полюса
   
Отож. Ти заправляєшся раз на місяць, і припустимо  бака вистачає на 1000 км, а їздиш ти  раз на 3 дні, по 100 км за день....


А, ні, я ж забув!
Тобі обов'язково треба раз на місяць сісті за кермо, і спалити весь бак за один день с дерев'яно - кам'яною сракою.
Для цього режима користування справді електричка трохи не зручна.

Ше один Буратіно. Папа карло іх в дві зміни робить чи що?

ти забув що машина з баком на 20 літрів який треба заливатигодину менш зручніша ніж коли бак 50 літрів з заправкою 3 хвилини.
   
Це означає що концентрація у воді зараз також росте. От і все

Ще ні. Перш за все збільшується кількість алжі, вода стає трошки зеленішою. Креветки то їдять. Креветок стає більше і так далі. Біомаса росте.
   
це був навіть один з видів катувань у фашистів коли в автобус з людьми запихали вихлопний шланг і їхали так, а наші унікуми доказують що все заєпісь
Антошка, ти дурачок, навіть не знаеш що в сучасних машинах е каталізатор.
   
по більш екологічному пріусу цифри були/будуть чи всралися?

Ось тобi цифри, Пiноккiо:

Here are the ACEEE’s 12 Greenest rides on the road for 2022. We’ll look at the dozen environmentally “Meanest” vehicles of the year in a separate post:

Toyota Prius Prime PHEV: Green Score 69
Hyundai Ioniq PHEV: Green Score 68
MINI Cooper SE EV: Green Score 67
Nissan Leaf EV: Green Score 67
Kia Niro PHEV: Green Score 65
Hyundai Elantra Hybrid Blue: Green Score 65
Mazda MX-30 EV: Green Score 65
Toyota Corolla Hybrid: Green Score 64
Honda Insight Hybrid: Green Score 64
Toyota Camry Hybrid LE: Green Score 63
Tesla Model Y Rear-Drive EV: Green Score 63
Hyundai Sonata Hybrid Blue: Green Score 63
   
Антошка, ти дурачок, навіть не знаеш що в сучасних машинах е каталізатор.

Процес випікання пирога у газовій духовці мав би скінчитися загибеллю всієї сімʼї. Це точно.
   
доречі юкі плаг ін пріуси які ти можеш заряджати від розетки то лише дуже маленька частина від продажів гібрида, десь на порядок менші, усі інші батареї цього гібрида так само жеруть бензин  :lol:

Той пріус про який мова - плагін. Так що там взагалі ДВЗ можна не користуватись
   
Ще ні. Перш за все збільшується кількість алжі, вода стає трошки зеленішою. Креветки то їдять. Креветок стає більше і так далі. Біомаса росте.

Не знаю, як воно буде, але виправдовувати таким чином плани безрозмірного збільшення вжитку викопного палива - це дуже тупо. Це з тої ж опери що і про безмежну генерацію нафти в недрах землі
   
Ти не розумієш, чарджери не виключають на ніч. Вони завжди працюють. Вночі на Теслівських суперчарджерах ще часто майже дармова електрика, по 10с.
Для особливо обдарованих пояснюю:
Вам не доводилось два тижні сидіти без електрики, без води, без газу ? Ще й всякий мотлох над головою літає. Мені доводилось. Так що засуньте собі свої "чарджери" самі знаєте куди. Як би не запас бензину в авто та каністрі, то в безпечне місце виїхати просто б не вийшло. Так що засуньте свої електрички куди подалі. То вас смажений півень в дупу не клював.
   
Не знаю, як воно буде, але виправдовувати таким чином плани безрозмірного збільшення вжитку викопного палива - це дуже тупо. Це з тої ж опери що і про безмежну генерацію нафти в недрах землі

Який саме механізм збільшення споживання викопного палива? Я давно замінив всі лампочки на світлодіодні: 9 W замість 60W. Сучасні автомобілі їдуть 30 миль на галоні а не 10 як колись. Індустріальних підприємств майже не залишилося тут. Телевізор споживає 40W замість 400W у теплі лампові часи.
Так за рахунок чого зростання спалювання нафти і вугілля?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 5 гостей
 
Повна версія