Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

"In 1799, Sir Humphrey Davy suggested the use of nitrous oxide to produce pain relief. Twenty-five years later, Dr Henry Hickman described the use of carbon dioxide to produce loss of consciousness, while Horace Wells first used nitrous oxide for extraction of teeth in 1844."

" а на початку 1823 року він розпочав важливі експерименти з анестезією на тваринах. Він робив тварину нечутливою за допомогою вуглекислого газу , а потім ампутував частину тварини, щоб перевірити, чи може тварина відчувати біль під цією «анестезією»."

Де тут про использование углекислого газа как анастетика на людях? Это все шо ты дал "выше"...

 а нахера вони втрачали свідомість, за цей винахід на честь нього вручають медаль по анестезії саму престижну, я ж кажу смотіш в кнігу відіш фігу
   
на читай

https://en.wikipedia.org/wiki/Endogenous_anesthetic

Ты сам-то хоть прочел?

Carbon dioxide

Carbon dioxide (CO2) is an abundant gas produced as the final product of glucose metabolism in animals. CO2 anesthesia is most frequently used for anesthetizing flies.[2] But it has also been considered as a fast acting anesthetic in small laboratory animals.[3]

In the 1900s, CO2 anesthesia, known as CO2 therapy was used by psychiatrists for the treatment of anxiety. The patients would receive 70% CO2 in combination with 30% oxygen causing rapid and reversible loss of continuousness.[4]

 :facepalm1:  :lol:
   
Ты сам-то хоть прочел?

Carbon dioxide

Carbon dioxide (CO2) is an abundant gas produced as the final product of glucose metabolism in animals. CO2 anesthesia is most frequently used for anesthetizing flies.[2] But it has also been considered as a fast acting anesthetic in small laboratory animals.[3]
In the 1900s, CO2 anesthesia, known as CO2 therapy was used by psychiatrists for the treatment of anxiety. The patients would receive 70% CO2 in combination with 30% oxygen causing rapid and reversible loss of continuousness.[4]
:facepalm1:  :lol:

Наші супер зелені агітатори виявилися безграмотними чучелами без середньої освіти. Я не проти екологічних технологій, але все має мати якісь розумні межі.
   
Площі лісів протягом останніх 40 років збільшуються.

https://onetreeplanted.org/blogs/stories/state-of-the-worlds-forests

Може в розвинутих країнах. А так жах. На все життя запамʼятав слова своєї дитини коли нас поставили накручувати кола через грозу перед посадкою в Сінгапурі. Круги накручували над індонезійськими островами де вирубка лісу виглядала як лишаї що вкрили більшість території. Дитина розплакалась і сказала що вона хоче купити один з цих островів та засадити його знову лісом.
   
Я хочу сказать, шо тачки с ДВЗ осо тут не при чем... Влияние есть, но минимальное. Читай поссылке, отопление и обогрев дома больше всего созадают проблем.

Ну и в догонку, смерть после 50ти преждевременной не считаю.

Є причина чому житло поруч з магістральними дорогами та фрівеями коштує значно дешевше. Ніхто на собі та на рідних не хоче перевіряти тезу про нешкідливість автомобільних вихлопів.
   
Но ..

https://www.1pointfive.com/dac-technology?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=dac&utm_term=co2%20capture%20technology&utm_content=672389532648&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwkuqvBhAQEiwA65XxQOaXmI9IY20_44S7eJxMv0hKtKo4aqwhozWPISx-m1iZyhHNjOmXNRoCNQUQAvD_BwE

И эти фуетени можно строить в пустынях.

До речі я не рахував, але підозрюю що відновлювати ліси дешевше за подібні "фуетени".
   
20 років назад не було венесуeли, знайдеш десь ще стільки і людситво протягне аж ще пару десятків років  :laugh:   справжні мужі які думають на покоління вперед бугага

Венесуела була 100 років назад а нафту там знайшли 50 з гаком років назад.
Не треба дурниць писати
   
Одна каністра це грубо кажучи, 200 км для середнього автомобіля, не надто економного.
Так от, який є електричний еквівалент звичайної каністри?

200 km це 30 kWh електроенергії щоб проїхати. 10 сонячних панелей (350-400 Wh) на даху вироблять за 8 годин. І до хуатол за нафтою не потрібно бігати та ще потім з ними воювати, біженців з України прилаштовувати.
   
Є причина чому житло поруч з магістральними дорогами та фрівеями коштує значно дешевше. Ніхто на собі та на рідних не хоче перевіряти тезу про нешкідливість автомобільних вихлопів.

Угу... Есть причина... шум и вибрации, как и возле железных дорог, по которым ездят электопоезда.
   
До речі я не рахував, але підозрюю що відновлювати ліси дешевше за подібні "фуетени".


Нет.

Эту байду можно в песках Сахары ставить, а там, где растет лес, земля дорогая, бо на ней с/х можно развивать.
   
Угу... Есть причина... шум и вибрации, как и возле железных дорог, по которым ездят электопоезда.

Як для мене персонально - загазованість є головною причиною чому я ніколи не розглядав варіанти житла поблизу фрівеів та великих доріг.
   
200 km це 30 kWh електроенергії щоб проїхати.

С какой скоростью?
Бо если 120 км/ч, то есть у меня сомнения.

10 сонячних панелей (350-400 Wh) на даху вироблять за 8 годин.

Датышо...  4 квт пик система за 8 часов выработает 30 квтч?????????? Только в сказке...

У меня система 6.4 квт пик и с начала 2024 года выработала 597 квтч на данную минуту. Это в среднем 7.37 квтч в день.


   
Нет.

Эту байду можно в песках Сахары ставить, а там, где растет лес, земля дорогая, бо на ней с/х можно развивать.

Не настільки дорога щоб будівництво та підтримка потужностей з переробки відповідної кількості СО2 в Сахарі коштували дешевше
   
С какой скоростью?
Бо если 120 км/ч, то есть у меня сомнения.

До 105 км/год (65 mph) на фрівеях. Не на фрівеях в мене часто виходить 14 kWh на 100 км.

У меня система 6.4 квт пик и с начала 2024 года выработала 597 квтч на данную минуту. Это в среднем 7.37 квтч в день.

Ти живеш в Ірландії з дефіцитом сонця. Не самі ідеальні умови для сонячної енергетики. Проте 597 kWh вироблених за не повні три місяці серед зими, це достатньо для 3,800 км пробігу електромобіля. МіГ забути про заправки.
   
Источник????

При наличии эфира и алкоголя?

СО2 вроде как используется для стимулирования дыхания.

Та то він мабуть з закисом азоту переплутав. Його використовують для легкої анестезії, особливо дантисти.
Як то кажуть "чув дзвін ...".
   
Не настільки дорога щоб будівництво та підтримка потужностей з переробки відповідної кількості СО2 в Сахарі коштували дешевше

Настолько дорогая. К тому же эффективность фотосинтеза ниже и зависит от солнца. Плюс деревьям время надо, чтобы вырасти, а это годы.
   
Та то він мабуть з закисом азоту переплутав. Його використовують для легкої анестезії, особливо дантисти.
Як то кажуть "чув дзвін ...".

Та да... при чем в его цитатах именно он и упоминается.
   
Проте 597 kWh вироблених за не повні три місяці серед зими, це достатньо для 3,800 км пробігу електромобіля. МіГ забути про заправки.


Тока на работу мне надо было 6500+ км наездить за этот же период. А еще были поездки на выходные, так что про заправки забыть не получилось бы.
   
А чё процессами поглощения СО2 пренебрегаем?

Ця істерія історія з СО2 нагадує мені історію з рятування Каспійського моря і поворотом рік. Ріки так і не повернули, в Каспій сам себе врятував. Думаю ти пам'ятаєш ту історію.
Дуже багато параметрів, котрі впливають на клімат і температуру планети. Створити робочу модель не так просто. Коли така модель опише великий і малий льодовикові періоди тоді можна буде про щось говорити.
   
площі лісів поки що не збільшуються, а зменшуються

На скільки я пам'ятаю, океан поглинає значно більше СО2 ніж ліси.
   
С какой скоростью?
Бо если 120 км/ч, то есть у меня сомнения.

Датышо...  4 квт пик система за 8 часов выработает 30 квтч?????????? Только в сказке...

У меня система 6.4 квт пик и с начала 2024 года выработала 597 квтч на данную минуту. Это в среднем 7.37 квтч в день.
7,34 kWh на день.... В Ірландії?! Взимку?!! Дуже не погано.
   
Наші супер зелені агітатори виявилися безграмотними чучелами без середньої освіти. Я не проти екологічних технологій, але все має мати якісь розумні межі.

«Это просто какой-то… позор?» (с) :)
   
а ти давай посилання на свою маячню про нешкідливість  :laugh:

Дослідження, проведене Всесвітньою організацією охорони здоров’я (ВООЗ), проведене кілька років тому, показало, що  щорічно 4,2 мільйона людей помирають передчасно  внаслідок забруднення зовнішнього повітря. Є багато, набагато більше людей, які не помирають молодими від такого забруднення, але так чи інакше страждають від нього. У  доларовому еквіваленті  (вдаючи, що ми можемо кількісно визначити ці речі), «забруднення повітря автомобільним транспортом  обходиться країнам ОЕСР  приблизно в 1 трильйон доларів на рік у вигляді негативних наслідків для здоров’я (рак, передчасна смерть, астма, серцеві напади тощо)».

https://cleantechnica.com/2019/01/20/gas-cars-more-human-death/

Шкідливо все, навіть жити. Коли людина живе, вона в результаті захворіває на рак і помирає. І що цікаво, до ери ДВЗ люди жили менше. З цього можна зробити дебільний висновок, що викиди ДВЗ подовжують життя.
   
Венесуела була 100 років назад а нафту там знайшли 50 з гаком років назад.
Не треба дурниць писати

Ты еще споришь с этим выдатным анестезиологом? :) он уже и нефтяник ниипаццо какой.. :)
   
Як для мене персонально - загазованість є головною причиною чому я ніколи не розглядав варіанти житла поблизу фрівеів та великих доріг.

И именно поэтому у тя Форд Раптор… :) Эколух, йопт… :)
   
7,34 kWh на день.... В Ірландії?! Взимку?!! Дуже не погано.

У меня угол крыши удачный и смотрит она прямо на юг... Так шо таки да... Не жалуюсь

   
200 km це 30 kWh електроенергії щоб проїхати. 10 сонячних панелей (350-400 Wh) на даху вироблять за 8 годин. І до хуатол за нафтою не потрібно бігати та ще потім з ними воювати, біженців з України прилаштовувати.

Навіть 30 штук, щоб до 10kW дотягувал, але то тільки в полудень :) І як це все співрозмірно по габаритам, масі, швидкості, ціні з однією каністрою?
   
Ця істерія історія з СО2 нагадує мені історію з рятування Каспійського моря і поворотом рік. Ріки так і не повернули, в Каспій сам себе врятував. Думаю ти пам'ятаєш ту історію.
Дуже багато параметрів, котрі впливають на клімат і температуру планети. Створити робочу модель не так просто. Коли така модель опише великий і малий льодовикові періоди тоді можна буде про щось говорити.
Ні, історію з порятунком Каспію я не пам'ятаю. Але пам'ятаю  що в дитинстві було Аральське море.
   
200 km це 30 kWh електроенергії щоб проїхати. 10 сонячних панелей (350-400 Wh) на даху вироблять за 8 годин. І до хуатол за нафтою не потрібно бігати та ще потім з ними воювати, біженців з України прилаштовувати.

Навіщо ти знову дурниці пишеш? Є такий параметер - коефіцієнт використання встановленної потужності. Для сонячних паналей він явно не 100% навіть у Сахарі. Але там мало хто їздить на машинах, більше на верблюдах.
"Для українських СЕС цей показник знаходиться в діапазоні 12–14%." https://sib.com.ua/sib-03-106-2019/energukr.html
Dobre, таке враження що твоя самовпевненість переважає твої знання раз так в 10.
   
Ні, історію з порятунком Каспію я не пам'ятаю. Але пам'ятаю  що в дитинстві було Аральське море.

І?
   
Навіщо ти знову дурниці пишеш? Є такий параметер - коефіцієнт використання встановленної потужності. Для сонячних паналей він явно не 100% навіть у Сахарі. Але там мало хто їздить на машинах, більше на верблюдах.
"Для українських СЕС цей показник знаходиться в діапазоні 12–14%." https://sib.com.ua/sib-03-106-2019/energukr.html
Dobre, таке враження що твоя самовпевненість переважає твої знання раз так в 10.

Йому ті дурниці здаються офігенно розумними :) Радіус кола «незнання» у нього дуже малий, від того така впертість і самовпевненість. Людина просто уявлення не має про 99% проблем через те що не знає про їх існування.
   
У меня угол крыши удачный и смотрит она прямо на юг... Так шо таки да... Не жалуюсь


Тобто втрати на інверторі десь до 8%. А яка потужність інвертора?
   
Ні, історію з порятунком Каспію я не пам'ятаю. Але пам'ятаю  що в дитинстві було Аральське море.
Та наче ніякого порятунку Каспію і нема, рівень потихеньку знижується прогнозують що впаде десь загалом  на 9 -18 метрів  :-)o
   
Dobre, таке враження що твоя самовпевненість переважає твої знання раз так в 10.

Не потрібно істерик та гучних але пустих слів в стилі Трололо.

Одна сучасна панель сонячна панель виробляє до 450 ват електроенергії в годину. Візьмемо 300 ват в годину на протязі 8 годин в день.

Проїхати 100 км на електромобілі потребує 15 kWh.

Скільки панелей та скільки годин їх праці потрібно щоб проїхати 100 км можна скласти в просту формулу.

 
   
Та наче ніякого порятунку Каспію і нема, рівень потихеньку знижується прогнозують що впаде десь загалом  на 9 -18 метрів  :-)o

Окуляри не пробував одягати? Чи у вас в місті окуліста немає?

" досягши найнижчої за час вимірювань позначки в 1977 році — −29,01 м. У зв'язку з відступом моря в ці роки було розширено Бакинську набережну-бульвар і облаштовано нижню терасу. Потім море почало швидко зростати і, піднявшись до 1995 року на 2,35 м, досягла позначки мінус 26,66 м. Якби води, що впадають у Каспій з річок, не використовувалися в обсязі близько 40 куб. км на рік на господарські потреби і зрошення (це відповідає 10 см у рівні моря), то цей рівень був би на 1,5 м вищим, наближаючись до рекордно високої за 160 років відмітки минулого століття.

У наступні роки середній рівень моря знизився майже на 50 см, досягнувши позначки −27,17 м у 2001 році. З 2001 року і по теперішній час рівень знову став підвищуватися: у 2002 році на 2 см, у 2003 році на 4 см, у 2004 році на 8 см, у 2005 році 12 см. У цей час рівень Каспію досяг −27,0 м. Результати вивчення атмосферних процесів і глобальні кліматичні зміни дають можливість припускати, що до 2015 року рівень моря зросте на 1 м від нинішньої абсолютної позначки."

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%81%D0%BF%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5

Кацапи пишуть: "В декабре 2023 года уровень моря составил −29,03 м" https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5_%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5

Так що за 46 років рівень майже не змінився. Не зважаючи, що останні років 15 пішло багато води з Волги на зрошення.

Ото, коли Каспій був на мінусах "вчені" вдарили на сполох і сказали що потрібно повертати ріки, бо всохне. А коли рівень пішов в гору, то "вчені" почали обґрунтовувати чому так відбувається. Те ж саме і з СО2.
   
Одна сучасна панель сонячна панель виробляє до 450 ват електроенергії в годину.

 :lol:

МОЖЕТ производить... В полдень... 22 июня...

мощность панелей выражается не в киловаттах, а киловаттах ПИК...


   
Тобто втрати на інверторі десь до 8%. А яка потужність інвертора?

5 квт
   
Не потрібно істерик та гучних але пустих слів в стилі Трололо.

Одна сучасна панель сонячна панель виробляє до 450 ват електроенергії в годину. Візьмемо 300 ват в годину на протязі 8 годин в день.

Проїхати 100 км на електромобілі потребує 15 kWh.

Скільки панелей та скільки годин їх праці потрібно щоб проїхати 100 км можна скласти в просту формулу.

Звідки ти це взяв?

Прості формули це для грет. Відкрий підручник з фізики і глянь на прості формули для ідеального газу. А потім візьми довідник для інженера і глянь на ті ж формули для реального газу. Прозрієш.

Я тобі надав цифри для України, 12 - 14%. Добре візьмемо 14% і будемо рахувати тільки денні години - 28%.

450 * 8 * 0.28 = 1008. Тобто щоб проїхати 100 км потрібно 15 панелей.



   
:lol:

МОЖЕТ производить... В полдень... 22 июня...

мощность панелей выражается не в киловаттах, а киловаттах ПИК...

В сонячний, сухий день без вітру.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія