Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

А чё процессами поглощения СО2 пренебрегаем?

В послідовників глобал вормінг власні розрахунки
   
Брехня. Йди за лінком. Пріус бере 25-29 квт год на 100 МИЛЬ. те саме бере і тесла м 3

тобі швидше було себе перевірити ніж це писати і витрачати мій час

Model   Mass KG   Consumption
Model 3 Performance   1919   16,5 kWh/100 km
Model 3 Rear-Wheel Drive (2017-2023)   1835   14,4 kWh/100 km
Model 3 Long Range (2017-2023)   1919   14,7 kWh/100 km
Model 3 Long Range Rear-Wheel Drive (2017-2023)   1810   14,4 kWh/100 km
   
А чё процессами поглощения СО2 пренебрегаем?

так прєнебрегаєм
   
А чё процессами поглощения СО2 пренебрегаем?

площі лісів поки що не збільшуються, а зменшуються
   
площі лісів поки що не збільшуються, а зменшуються

А океани?
   
А океани?

Збільшуються?
   
Источник????

При наличии эфира и алкоголя?

СО2 вроде как используется для стимулирования дыхания.

для стимуляції це коли ти ще встигаєш видихати надлишки, а коли не встигаєш то капец

The seventeenth and eighteenth centuries were marked by a rapid increase in knowledge of how the heart and lungs worked, as well as the properties of many gases. In 1799, Sir Humphrey Davy suggested the use of nitrous oxide to produce pain relief. Twenty-five years later, Dr Henry Hickman described the use of carbon dioxide to produce loss of consciousness, while Horace Wells first used nitrous oxide for extraction of teeth in 1844.
   
Якщо тойота пріус найефективніша то це як електроавто ?

Чи як гібрід ?

Яка методика була розрахунків

   
Якщо тойота пріус найефективніша то це як електроавто ?

Чи як гібрід ?

Яка методика була розрахунків
В комплексі, життєвий цикл виготовлення-експлуатації- утилізації
Режим комбінований
   
В комплексі, життєвий цикл виготовлення-експлуатації- утилізації
Режим комбінований

Без цифр це порожні слова.
   
ти унікнув моєї відповіді де конкретні наукові і статистичні данні прямо кажуть скільки людей вмирає або хворіє від вихлопів
В твоїй відповіді не було ніяких статистичних даних. Була якась дебільна екстраполяція для Австралії з якоїсь маячні по іншій країні. Від якихось грет.
   
для стимуляції це коли ти ще встигаєш видихати надлишки, а коли не встигаєш то капец

The seventeenth and eighteenth centuries were marked by a rapid increase in knowledge of how the heart and lungs worked, as well as the properties of many gases. In 1799, Sir Humphrey Davy suggested the use of nitrous oxide to produce pain relief. Twenty-five years later, Dr Henry Hickman described the use of carbon dioxide to produce loss of consciousness, while Horace Wells first used nitrous oxide for extraction of teeth in 1844.

И де там про СО2 как анастетик?
   
тобі швидше було себе перевірити ніж це писати і витрачати мій час

Model   Mass KG   Consumption
Model 3 Performance   1919   16,5 kWh/100 km
Model 3 Rear-Wheel Drive (2017-2023)   1835   14,4 kWh/100 km
Model 3 Long Range (2017-2023)   1919   14,7 kWh/100 km
Model 3 Long Range Rear-Wheel Drive (2017-2023)   1810   14,4 kWh/100 km

А теперь тоже и в милях...

Киздежь это по любому... Это при скорости в черте города.
   
площі лісів поки що не збільшуються, а зменшуються

Но ..

https://www.1pointfive.com/dac-technology?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=dac&utm_term=co2%20capture%20technology&utm_content=672389532648&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwkuqvBhAQEiwA65XxQOaXmI9IY20_44S7eJxMv0hKtKo4aqwhozWPISx-m1iZyhHNjOmXNRoCNQUQAvD_BwE

И эти фуетени можно строить в пустынях.
   
В твоїй відповіді не було ніяких статистичних даних. Була якась дебільна екстраполяція для Австралії з якоїсь маячні по іншій країні. Від якихось грет.

а ти давай посилання на свою маячню про нешкідливість  :laugh:

Дослідження, проведене Всесвітньою організацією охорони здоров’я (ВООЗ), проведене кілька років тому, показало, що  щорічно 4,2 мільйона людей помирають передчасно  внаслідок забруднення зовнішнього повітря. Є багато, набагато більше людей, які не помирають молодими від такого забруднення, але так чи інакше страждають від нього. У  доларовому еквіваленті  (вдаючи, що ми можемо кількісно визначити ці речі), «забруднення повітря автомобільним транспортом  обходиться країнам ОЕСР  приблизно в 1 трильйон доларів на рік у вигляді негативних наслідків для здоров’я (рак, передчасна смерть, астма, серцеві напади тощо)».

https://cleantechnica.com/2019/01/20/gas-cars-more-human-death/
   
И де там про СО2 как анастетик?

це називається смотріш в кнігу відіш фігу  :laugh:
   
Dr Henry Hickman

Отримавши кваліфікацію, він розпочав свою медичну кар’єру в 1821 році зі своєї першої практики в Ладлоу , а на початку 1823 року він розпочав важливі експерименти з анестезією на тваринах. Він робив тварину нечутливою за допомогою вуглекислого газу , а потім ампутував частину тварини, щоб перевірити, чи може тварина відчувати біль під цією «анестезією». Пізніше вчені використовували закис азоту , ефір і хлороформ для досягнення подібних ефектів.

Хікмен, розчарований відсутністю відповіді та уражений статтею 1826 року в The Lancet під назвою «Хірургічна фальшивка», яка безжально критикувала його роботу, поїхав до Парижа й у квітні 1828 року подав свій запис королю Франції Карлу Х. Його було передано до Секція медицини Французької академії наук , але, незважаючи на підтримку польового хірурга Наполеона барона Домініка-Жана Ларрі , який сказав, що він помітив, що поранені солдати не відчували болю, коли він, заціпенівши від холоду, проводив ампутації, Хікман зустрів відповідь у Франції, подібну до тієї, яку він отримав в Англії.

Неоцінений на момент його смерті, його робота була згодом позитивно оцінена, і тепер він визнаний одним із батьків анестезії. У 1847 році « Медікал Таймс» прокоментувала статтю про анестезію: «Принцип був відкритий містером Хікменом, і саме в цьому принципі лежить винахід». [2] Генрі Велком , який зацікавився історією Хікмана, сформував колекцію пам’ятних речей Хікмана для свого музею, відділ анестезії якого зібрав 256 фунтів стерлінгів на ремонт надгробка Хікмана. [2] У музеї Тенбері є виставка предметів, пов’язаних з Генрі Хіллом Хікменом.

У 1931 році Королівське медичне товариство Англії заснувало медаль Хікмана, яка вручається особам за оригінальні роботи з видатними заслугами в області анестезії. Відзнака надається раз на три роки.
   
Він робив тварину нечутливою за допомогою вуглекислого газу

Еще раз... Где там написано про использование углекислого газа как анастетика для людей?
   
що  щорічно 4,2 мільйона людей помирають передчасно

0.07% населения... Но и тут подтасовка... это еще и курильщиков включает и кучу выбросов разной фигни, к тачкам отношения не имеющих... И... даже укусы насекомых...

Additional safety risks are associated with many of the fuels and technologies used in the home emitting air pollution. These include burns and poisonings (from kerosene ingestion), as well as physical injury related to fuel collection, including musculoskeletal damage, violence, and animal bites

https://www.who.int/teams/environment-climate-change-and-health/air-quality-energy-and-health/health-impacts
   
Еще раз... Где там написано про использование углекислого газа как анастетика для людей?

було сказано так робили першу анестезію а не те що її робили на людях, раз ти такий дойобистий, хоча і на людях теж

In the 1900s, CO2 anesthesia, known as CO2 therapy was used by psychiatrists for the treatment of anxiety. The patients would receive 70% CO2 in combination with 30% oxygen causing rapid and reversible loss of continuousness
   
0.07% населения... Но и тут подтасовка... это еще и курильщиков включает и кучу выбросов разной фигни, к тачкам отношения не имеющих... И... даже укусы насекомых...

Additional safety risks are associated with many of the fuels and technologies used in the home emitting air pollution. These include burns and poisonings (from kerosene ingestion), as well as physical injury related to fuel collection, including musculoskeletal damage, violence, and animal bites

https://www.who.int/teams/environment-climate-change-and-health/air-quality-energy-and-health/health-impacts

тобто що ти хочеш сказати зневажаючи трильони збитків і міл'они смеретей?
   
А теперь тоже и в милях...

Киздежь это по любому... Это при скорости в черте города.

ні вже давно ваша черга надати розрахунки екологічності пріуса?
   
тобі швидше було себе перевірити ніж це писати і витрачати мій час

Model   Mass KG   Consumption
Model 3 Performance   1919   16,5 kWh/100 km
Model 3 Rear-Wheel Drive (2017-2023)   1835   14,4 kWh/100 km
Model 3 Long Range (2017-2023)   1919   14,7 kWh/100 km
Model 3 Long Range Rear-Wheel Drive (2017-2023)   1810   14,4 kWh/100 km

Ну і шо ти перевірив? Як це доводить що у пріуса ефективність вдвічі нижча?

Ось тобі сайд бай сайд. Однакова ефективність



   
Но ..

https://www.1pointfive.com/dac-technology?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=dac&utm_term=co2%20capture%20technology&utm_content=672389532648&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwkuqvBhAQEiwA65XxQOaXmI9IY20_44S7eJxMv0hKtKo4aqwhozWPISx-m1iZyhHNjOmXNRoCNQUQAvD_BwE

И эти фуетени можно строить в пустынях.

Саме так. МОЖНА
   
а ти давай посилання на свою маячню про нешкідливість  :laugh:

Дослідження, проведене Всесвітньою організацією охорони здоров’я (ВООЗ), проведене кілька років тому, показало, що  щорічно 4,2 мільйона людей помирають передчасно  внаслідок забруднення зовнішнього повітря. Є багато, набагато більше людей, які не помирають молодими від такого забруднення, але так чи інакше страждають від нього. У  доларовому еквіваленті  (вдаючи, що ми можемо кількісно визначити ці речі), «забруднення повітря автомобільним транспортом  обходиться країнам ОЕСР  приблизно в 1 трильйон доларів на рік у вигляді негативних наслідків для здоров’я (рак, передчасна смерть, астма, серцеві напади тощо)».

https://cleantechnica.com/2019/01/20/gas-cars-more-human-death/
По перше, я не писав про нешкідливість. То ти казав про шкоду для здоров'я. Оті доводь.
По друге, не давай посилань на сайти усіляких грет .
Там лише агітки.
Ага. І на вооз теж не треба. Бо вооз хвилює не здоров'я людей, а бабло від фармкомпаній. Що ковід яскраво показав
   
було сказано так робили першу анестезію а не те що її робили на людях, раз ти такий дойобистий, хоча і на людях теж

In the 1900s, CO2 anesthesia, known as CO2 therapy was used by psychiatrists for the treatment of anxiety. The patients would receive 70% CO2 in combination with 30% oxygen causing rapid and reversible loss of continuousness

Где там про анастезию? Особенно впечатляет тот факт, что в тот же период кокаином лечили насморк и лоботомия была на высоте...

Плюс, замечу, ты выше писал, что больше 10% СО2 - смэрть, а тут 70%...
   
тобто що ти хочеш сказати зневажаючи трильони збитків і міл'они смеретей?

Ты сайт ВОЗ прочел? Я выше ссылку дал...

7 из 10,000 якобы умирают "раньше времени" (хрен знает, что это значит) от загрязненного воздуха... не только машинами...

Как эти миллиарды расчитывают, то ваще мне не совсем понятно.
   
Ну і шо ти перевірив? Як це доводить що у пріуса ефективність вдвічі нижча?

Ось тобі сайд бай сайд. Однакова ефективність

Показати зображення...
Показати зображення...

та хер з тобою в комбайнед циклі їх батареї можливо і однаково ефективні, тількі в пріуса це 1/5 пробігу, тому все одно маячня про її більшу екологічність
   
Ты сайт ВОЗ прочел? Я выше ссылку дал...

7 из 10,000 якобы умирают "раньше времени" (хрен знает, что это значит) от загрязненного воздуха... не только машинами...

Как эти миллиарды расчитывают, то ваще мне не совсем понятно.

ти так і не сказав що ти хочеш сказати своєю критикою цифр шкідливості вихлопів?
   
та хер з тобою в комбайнед циклі їх батареї можливо і однаково ефективні, тількі в пріуса це 1/5 пробігу, тому все одно маячня про її більшу екологічність

Ні, хер якраз з тобою. Бо саме ти вводив в оману а не я. Стосовно циклів на 95 відсотків сучасні авто використовуються для недалеких подорожей на роботу, шопінг тощо. Це практично на 100 відсотків використання ее.
   
Где там про анастезию? Особенно впечатляет тот факт, что в тот же период кокаином лечили насморк и лоботомия была на высоте...

Плюс, замечу, ты выше писал, что больше 10% СО2 - смэрть, а тут 70%...

задрав я писав при 10% засинає, а більша смерть, ті 70% лише на декілька секунд поки людина не впаде в обморок, не знаю скільки більше секунд чи хвилин трба тримати щоб людина померла але вона точно помре, як і при 10% дивлячись як довго
   
Збільшуються?

Площі лісів протягом останніх 40 років збільшуються.

https://onetreeplanted.org/blogs/stories/state-of-the-worlds-forests
   
ти так і не сказав що ти хочеш сказати своєю критикою цифр шкідливості вихлопів?

Я хочу сказать, шо тачки с ДВЗ осо тут не при чем... Влияние есть, но минимальное. Читай поссылке, отопление и обогрев дома больше всего созадают проблем.

Ну и в догонку, смерть после 50ти преждевременной не считаю.
   
задрав я писав при 10% засинає, а більша смерть, ті 70% лише на декілька секунд поки людина не впаде в обморок, не знаю скільки більше секунд чи хвилин трба тримати щоб людина померла але вона точно помре, як і при 10% дивлячись як довго

Потому никто его не использовал как анастетик. Разве что как эксперимент на животных. Об чем была и речь.
   
Площі лісів протягом останніх 40 років збільшуються.

https://onetreeplanted.org/blogs/stories/state-of-the-worlds-forests

 ;o де ти в тій статті прочитав про "збільшується"? Ще й останні 40 років

Цитувати
Forests cover 31% of Earth's land surface (approximately 4.06 billion ha), but that area is shrinking — we lost 420 million hectares our forests to deforestation between 1990-2020 alone.

   
Ні, хер якраз з тобою. Бо саме ти вводив в оману а не я. Стосовно циклів на 95 відсотків сучасні авто використовуються для недалеких подорожей на роботу, шопінг тощо. Це практично на 100 відсотків використання ее.

лікуйся током я давав посилання а не вводив в оману, ще раз для тугих твій пріус їде 40 миль на батареї, який доречі заряджається від бензина, єдиний варіант коли пріус може зрівнятися з модел 3 це якщо воно плаг ін і заряджається кожні пів години, тому ідіть нахер з вашою маячнею
   
Потому никто его не использовал как анастетик. Разве что как эксперимент на животных. Об чем была и речь.

використовyвали і на тваринах і на людинах читай вище, ще один
   

Залишився один недоопрацьований момент:
Усі автомобілі з двигуном внутрішнього згорання мають можливість возити у багажнику чи навіть причепити ззаді (африканський варіант) одну-дві каністри на 20 літрів з паливом. Одна каністра це грубо кажучи, 200 км для середнього автомобіля, не надто економного.
Так от, який є електричний еквівалент звичайної каністри?
   
лікуйся током я давав посилання а не вводив в оману, ще раз для тугих твій пріус їде 40 миль на батареї, який доречі заряджається від бензина, єдиний варіант коли пріус може зрівнятися з модел 3 це якщо воно плаг ін і заряджається кожні пів години, тому ідіть нахер з вашою маячнею

це ти лікуйся чим забажаєш, адже хамства в тобі набагато більше чим здорового глузду. Ти ввів в оману своїм твердженням що тесла вдвіче ефективніша за пріус. Стосовно "заряджається від бензина" - ніхто тобі не заважає заряджатись від розетки
   
використовyвали і на тваринах і на людинах читай вище, ще один

"In 1799, Sir Humphrey Davy suggested the use of nitrous oxide to produce pain relief. Twenty-five years later, Dr Henry Hickman described the use of carbon dioxide to produce loss of consciousness, while Horace Wells first used nitrous oxide for extraction of teeth in 1844."

" а на початку 1823 року він розпочав важливі експерименти з анестезією на тваринах. Він робив тварину нечутливою за допомогою вуглекислого газу , а потім ампутував частину тварини, щоб перевірити, чи може тварина відчувати біль під цією «анестезією»."

Де тут про использование углекислого газа как анастетика на людях? Это все шо ты дал "выше"...
   

Цю тему переглядають:

Tepes і 4 гостей
 
Повна версія