Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 16:50:18 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 16:52:06 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...От зараз думаю, чи їхати старим мінівеном в Седону, чи електричною.Електричкою, розкажеш враження коли повернешся
Проведемо такий експеримент на тобі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 16:53:31 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...От зараз думаю, чи їхати старим мінівеном в Седону, чи електричною.Я їздив фактично під час ковіду як тільки щось почало відкриватись.. Перевір чи всі Теслівські суперчаржери по дорозі відкриті для Фордів. Якщо відкриті, то немає проблем. Теслівська аплікація каже 800 км, дві зарядки в дорозі, 8+ годин їзди якщо виїхати зараз. Цікаво біде порівняти з Фордом.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 20:08:38 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...по двум причинам, ті хто юзає двз жеруть нафту майбутніх поколінь і ніхто з них не платить за її відновлення, так само як не платять за шкоду довкіллю та здоров'ю, ви лише платите за тридцятий ламборджині в гаражі якогось араба чи кацапа, так що краще вам пройти все такиВ твоїй Австралії нема автовипускників. Отже ти будеш платити за ламборгіні для китайця.
І я вже просив тебе написати які саме речовини з двз шкодять здоров'ю та довкіллю. Відповіді не отримав.
Двз легко переводяться на біопаливо. Так що за майбутні покоління можеш не тривожитись.Відкриваєш норми евро5 та евро6, і читаєш які саме викиди вони обмежують.
Якщо ти впевнений що з вихлопної труби летить нектар та амброзія - закрийся хвилин на 30 в звичайному гаражі, разом з заведеною автівкою.
Як не спаралізує, то попустить.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 20:14:11 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...В твоїй Австралії нема автовипускників. Отже ти будеш платити за ламборгіні для китайця.
І я вже просив тебе написати які саме речовини з двз шкодять здоров'ю та довкіллю. Відповіді не отримав.
Двз легко переводяться на біопаливо. Так що за майбутні покоління можеш не тривожитись.Відкриваєш норми евро5 та евро6, і читаєш які саме викиди вони обмежують.
Якщо ти впевнений що з вихлопної труби летить нектар та амброзія - закрийся хвилин на 30 в звичайному гаражі, разом з заведеною автівкою.
Як не спаралізує, то попустить.Не пиши хріні з розумним видом. Зведена автівка в гаражі споживає кисень і виділяє нетоксичний СО2, там просто стає нічим дихати. Якщо тебе помістити в камеру з одним азотом ти так само загнешся.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 20:16:17 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
евро6, і читаєш які саме викиди вони обмежують.
Якщо ти впевнений що з вихлопної труби летить нектар та амброзія - закрийся хвилин на 30 в звичайному гаражі, разом з заведеною автівкою.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 20:36:09 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...В твоїй Австралії нема автовипускників. Отже ти будеш платити за ламборгіні для китайця.
І я вже просив тебе написати які саме речовини з двз шкодять здоров'ю та довкіллю. Відповіді не отримав.
Двз легко переводяться на біопаливо. Так що за майбутні покоління можеш не тривожитись.Відкриваєш норми евро5 та евро6, і читаєш які саме викиди вони обмежують.
Якщо ти впевнений що з вихлопної труби летить нектар та амброзія - закрийся хвилин на 30 в звичайному гаражі, разом з заведеною автівкою.
Як не спаралізує, то попустить.Не пиши хріні з розумним видом. Зведена автівка в гаражі споживає кисень і виділяє нетоксичний СО2, там просто стає нічим дихати. Якщо тебе помістити в камеру з одним азотом ти так само загнешся.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 20:40:57 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 21:19:27 IP/Host: 209.0.77.---
|
Короткий перелік йхні що в вихлопі:
Some toxic chemicals:
• carbon monoxide
• sulfur dioxide
• aldehydes (formaldehyde, acrolein, acetaldehyde)
• benzene
• 1, 3-butadiene
• polycyclic aromatic hydrocarbons (PAHs)
• nitro-PAHs
• sulfuric acid
• trace metals (such as cadmium and arsenic)
• nitrogen oxides
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 21:21:01 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Відкриваєш норми евро5 та евро6, і читаєш які саме викиди вони обмежують.
Якщо ти впевнений що з вихлопної труби летить нектар та амброзія - закрийся хвилин на 30 в звичайному гаражі, разом з заведеною автівкою.
Як не спаралізує, то попустить.Не пиши хріні з розумним видом. Зведена автівка в гаражі споживає кисень і виділяє нетоксичний СО2, там просто стає нічим дихати. Якщо тебе помістити в камеру з одним азотом ти так само загнешся.Там цілий букет викидів з вихлопної труби, що спричиняють в тому числі ракові хвороби:
IARC classifies diesel engine exhaust as “carcinogenic to humans,” based on sufficient evidence that it is linked to an increased risk of lung cancer. IARC also notes that there is “some evidence of a positive association” between diesel exhaust and bladder cancer.
IARC also classifies outdoor air pollution, of which diesel exhaust is a part, as being “carcinogenic to humans,” based on sufficient evidence that it causes lung cancer.
The National Toxicology Program (NTP) is formed from parts of several US government agencies, including the National Institutes of Health (NIH), the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), and the Food and Drug Administration (FDA). The NTP has classified exposure to diesel exhaust particulates as “reasonably anticipated to be a human carcinogen,” based on limited evidence from studies in humans (mainly linking it to lung cancer) and supporting evidence from lab studies.
The US Environmental Protection Agency (EPA) maintains the Integrated Risk Information System (IRIS), an electronic database that contains information on human health effects from exposure to various substances in the environment. The EPA classifies diesel exhaust as “likely to be carcinogenic to humans.”
The National Institute for Occupational Safety and Health (NIOSH) is part of the CDC that studies exposures in the workplace. NIOSH has determined that diesel exhaust is a “potential occupational carcinogen.”
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 21:33:25 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 21:58:37 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...В твоїй Австралії нема автовипускників. Отже ти будеш платити за ламборгіні для китайця.
І я вже просив тебе написати які саме речовини з двз шкодять здоров'ю та довкіллю. Відповіді не отримав.
Двз легко переводяться на біопаливо. Так що за майбутні покоління можеш не тривожитись.Відкриваєш норми евро5 та евро6, і читаєш які саме викиди вони обмежують.
Якщо ти впевнений що з вихлопної труби летить нектар та амброзія - закрийся хвилин на 30 в звичайному гаражі, разом з заведеною автівкою.
Як не спаралізує, то попустить.Не пиши хріні з розумним видом. Зведена автівка в гаражі споживає кисень і виділяє нетоксичний СО2, там просто стає нічим дихати. Якщо тебе помістити в камеру з одним азотом ти так само загнешся.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 22:30:41 IP/Host: 209.0.77.---
|
Всім хто думає що у вихлопі тільки корисні для здоровʼя речовини, під час обіцяної перерви можуть завести мотор Пріуса Прайм та посидіти біля вихлопної труби поки їсте бутерброд.
Але я чомусь не бачив щоб так хтось оздоровлювався. Навпаки всі хочуть в гори чи на океан подалі від вихлопів.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 22:32:15 IP/Host: 209.0.77.---
|
Розгорнути попередні цитати...Відкриваєш норми евро5 та евро6, і читаєш які саме викиди вони обмежують.
Якщо ти впевнений що з вихлопної труби летить нектар та амброзія - закрийся хвилин на 30 в звичайному гаражі, разом з заведеною автівкою.
Як не спаралізує, то попустить.Не пиши хріні з розумним видом. Зведена автівка в гаражі споживає кисень і виділяє нетоксичний СО2, там просто стає нічим дихати. Якщо тебе помістити в камеру з одним азотом ти так само загнешся.Якщо правильно пам'ятаю - токсичність CO та "не токсичного" CO2 відрізняється лише в кілька разів.
Різниця в тому, що не летальне отруєння CO виводиться з організма за добу, а CO2 за кілька хвилин.
Якщо людина ЖИВА і її витягли на свже повітря.
Але отруйна концентрація у них не дуже відрізняється, лише в кілька разів.
наскільки я пам'ятаю:
Зараз у нас свіже повітря вважається з 400 ppm, 1200 - людина втрачає спроможність навчатися,
2500 - втрачає можливість взагалі раціонально мислити, 5000 - починає втрачати свідомість, 10000 ppm- клеїть ласти.
тобто 1% - вже CO2 смертельно токсичний, якщо людина там проведе кілька годин.
4% - вбивають людину за 5 хвилин.
Можливо трохи наплутав, але точно тільки трохи.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 22:36:19 IP/Host: 104.28.55.---
|
Розгорнути попередні цитати...Відкриваєш норми евро5 та евро6, і читаєш які саме викиди вони обмежують.
Якщо ти впевнений що з вихлопної труби летить нектар та амброзія - закрийся хвилин на 30 в звичайному гаражі, разом з заведеною автівкою.
Як не спаралізує, то попустить.Не пиши хріні з розумним видом. Зведена автівка в гаражі споживає кисень і виділяє нетоксичний СО2, там просто стає нічим дихати. Якщо тебе помістити в камеру з одним азотом ти так само загнешся.Якщо правильно пам'ятаю - токсичність CO та "не токсичного" CO2 відрізняється лише в кілька разів.
Різниця в тому, що не летальне отруєння CO виводиться з організма за добу, а CO2 за кілька хвилин.
Якщо людина ЖИВА і її витягли на свже повітря.
Але отруйна концентрація у них не дуже відрізняється, лише в кілька разів.
наскільки я пам'ятаю:
Зараз у нас свіже повітря вважається з 400 ppm, 1200 - людина втрачає спроможність навчатися,
2500 - втрачає можливість взагалі раціонально мислити, 5000 - починає втрачати свідомість, 10000 ppm- клеїть ласти.
тобто 1% - вже CO2 смертельно токсичний, якщо людина там проведе кілька годин.
4% - вбивають людину за 5 хвилин.
Можливо трохи наплутав, але точно тільки трохи.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 23:06:26 IP/Host: ---.ibnet.ua
|
були часи на Землі, коли концентрація СО2 в земній земній атмосфері становила 20%.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 23:22:22 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...були часи на Землі, коли концентрація СО2 в земній земній атмосфері становила 20%.Люди тоді не жили
Як і 99% сучасної біосфери
Зараз з 280 до 400 виросло СО2 за 100 років
І далі вгору пре
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 23:23:06 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Не пиши хріні з розумним видом. Зведена автівка в гаражі споживає кисень і виділяє нетоксичний СО2, там просто стає нічим дихати. Якщо тебе помістити в камеру з одним азотом ти так само загнешся.Якщо правильно пам'ятаю - токсичність CO та "не токсичного" CO2 відрізняється лише в кілька разів.
Різниця в тому, що не летальне отруєння CO виводиться з організма за добу, а CO2 за кілька хвилин.
Якщо людина ЖИВА і її витягли на свже повітря.
Але отруйна концентрація у них не дуже відрізняється, лише в кілька разів.
наскільки я пам'ятаю:
Зараз у нас свіже повітря вважається з 400 ppm, 1200 - людина втрачає спроможність навчатися,
2500 - втрачає можливість взагалі раціонально мислити, 5000 - починає втрачати свідомість, 10000 ppm- клеїть ласти.
тобто 1% - вже CO2 смертельно токсичний, якщо людина там проведе кілька годин.
4% - вбивають людину за 5 хвилин.
Можливо трохи наплутав, але точно тільки трохи.Жах, просто жах. А були часи на Землі, коли концентрація СО2 в земній земній атмосфері становила 20%. Потім прийшли рослини і перетворили то все на кисень.
Зараз концентрація СО2 0.04% і різниця між СО2 і СО приблизно така як між кухонною сіллю і ціанистим калієм: останній так само звязує кисень у крові як і СО.
СО2 цього робити не може впринципі.
останній так само звязує кисень у крові
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 23:30:04 IP/Host: 104.28.55.---
|
Розгорнути попередні цитати...Якщо правильно пам'ятаю - токсичність CO та "не токсичного" CO2 відрізняється лише в кілька разів.
Різниця в тому, що не летальне отруєння CO виводиться з організма за добу, а CO2 за кілька хвилин.
Якщо людина ЖИВА і її витягли на свже повітря.
Але отруйна концентрація у них не дуже відрізняється, лише в кілька разів.
наскільки я пам'ятаю:
Зараз у нас свіже повітря вважається з 400 ppm, 1200 - людина втрачає спроможність навчатися,
2500 - втрачає можливість взагалі раціонально мислити, 5000 - починає втрачати свідомість, 10000 ppm- клеїть ласти.
тобто 1% - вже CO2 смертельно токсичний, якщо людина там проведе кілька годин.
4% - вбивають людину за 5 хвилин.
Можливо трохи наплутав, але точно тільки трохи.Жах, просто жах. А були часи на Землі, коли концентрація СО2 в земній земній атмосфері становила 20%. Потім прийшли рослини і перетворили то все на кисень.
Зараз концентрація СО2 0.04% і різниця між СО2 і СО приблизно така як між кухонною сіллю і ціанистим калієм: останній так само звязує кисень у крові як і СО.
СО2 цього робити не може впринципі.Часи такі звичайно були, але тоді не буле ні людей, ні тварин, ні рослин...
Якщо твоя мета - повернути планету до такого стану....Розгорнути попередні цитати...Цитуватиостанній так само звязує кисень у кровіЖоден з них не зв'язує кисень.
Цианіди блокують спроможність клітин отримуавти кисень, хоча в крові його при цьому вдосталь.
СO утворює з гемоглобіном достить стійку сполуку, яка розпадається і виводиться з організма годинами, навіть коли людина на свіжому повітрі.
CO2 також утворює сполуку з гемоглобіном, яка розпадається і виводиться за кілька хвилин після того як людина потрапляє на свіже повітря.
А якщо навколо дофіга CO2 - один від гемоглобіна відчепився, гемоглобін може зачепити кисень.... але чіпляє знову CO2 і людина задихається.
Ще раз - смертельні дози CO та СО2, при яких людина гине за 5 хвилин відрізняються лише в кілька разів.
Різниця тому, що витягнувши ще живу людину з CO2 вона пару разів дихне, і рівень кисню в крові почне відновлюватися, а з CO - то надовго,
і сконати можна вже на свіжому повітрі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 23:39:39 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
це ж не я назвав Пріус Прайм найбільш екологічною машиною, це були експерти-науківці спираючись на іх дані.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
20 березня 2024 23:43:26 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Посиди і подихай з труби електростанціі які Ньюсом дозволяе кочегарити без зважання на будь-які екологічні норми.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 02:19:11 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Короткий перелік йхні що в вихлопі:
Some toxic chemicals:
• carbon monoxide
• sulfur dioxide
• aldehydes (formaldehyde, acrolein, acetaldehyde)
• benzene
• 1, 3-butadiene
• polycyclic aromatic hydrocarbons (PAHs)
• nitro-PAHs
• sulfuric acid
• trace metals (such as cadmium and arsenic)
• nitrogen oxidesЦе те що е у повiтрi що ти видихаеш, давай тебе придушимо щоб не шкодив?
Я вже давав посилання, найбiльш екологiчна машина 2023 це Тойота Прiус Прайм. Не елекровозики для виготовлення кожного яких треба перереробити 250 тон руди. i якi збiльшили забруднення вiд пилу з iх шин.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 02:23:08 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Т.е. элктромыльницы хочеш покупай, не хочешь - не покупай, а ДВЗ просто не дадим покупать? а не пройти ли Вам нах у й, бамбино?по двум причинам, ті хто юзає двз жеруть нафту майбутніх поколінь і ніхто з них не платить за її відновлення, так само як не платять за шкоду довкіллю та здоров'ю, ви лише платите за тридцятий ламборджині в гаражі якогось араба чи кацапа, так що краще вам пройти все такинафта вже 20 років мала як закінчитись. Це при рівні споживання на 2000 рік. А воно всьо ніяк
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 02:23:36 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Короткий перелік йхні що в вихлопі:
Some toxic chemicals:
• carbon monoxide
• sulfur dioxide
• aldehydes (formaldehyde, acrolein, acetaldehyde)
• benzene
• 1, 3-butadiene
• polycyclic aromatic hydrocarbons (PAHs)
• nitro-PAHs
• sulfuric acid
• trace metals (such as cadmium and arsenic)
• nitrogen oxidesЦе те що е у повiтрi що ти видихаеш, давай тебе придушимо щоб не шкодив?
Я вже давав посилання, найбiльш екологiчна машина 2023 це Тойота Прiус Прайм. Не елекровозики для виготовлення кожного яких треба перереробити 250 тон руди. i якi збiльшили забруднення вiд пилу з iх шин.тупа маячня за гроші тойоти
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 02:26:09 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Т.е. элктромыльницы хочеш покупай, не хочешь - не покупай, а ДВЗ просто не дадим покупать? а не пройти ли Вам нах у й, бамбино?по двум причинам, ті хто юзає двз жеруть нафту майбутніх поколінь і ніхто з них не платить за її відновлення, так само як не платять за шкоду довкіллю та здоров'ю, ви лише платите за тридцятий ламборджині в гаражі якогось араба чи кацапа, так що краще вам пройти все такиВ твоїй Австралії нема автовипускників. Отже ти будеш платити за ламборгіні для китайця.
І я вже просив тебе написати які саме речовини з двз шкодять здоров'ю та довкіллю. Відповіді не отримав.
Двз легко переводяться на біопаливо. Так що за майбутні покоління можеш не тривожитись.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 02:26:20 IP/Host: 104.28.55.---
|
Розгорнути попередні цитати...Це те що е у повiтрi що ти видихаеш, давай тебе придушимо щоб не шкодив?
Я вже давав посилання, найбiльш екологiчна машина 2023 це Тойота Прiус Прайм. Не елекровозики для виготовлення кожного яких треба перереробити 250 тон руди. i якi збiльшили забруднення вiд пилу з iх шин.тупа маячня за гроші тойотиА чому так безапеляційно "тупа маячня". Що заважає цьому авто бути найбільш екологічним?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 02:40:29 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 02:43:31 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це те що е у повiтрi що ти видихаеш, давай тебе придушимо щоб не шкодив?
Я вже давав посилання, найбiльш екологiчна машина 2023 це Тойота Прiус Прайм. Не елекровозики для виготовлення кожного яких треба перереробити 250 тон руди. i якi збiльшили забруднення вiд пилу з iх шин.тупа маячня за гроші тойотиА чому так безапеляційно "тупа маячня". Що заважає цьому авто бути найбільш екологічним?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 02:52:05 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...були часи на Землі, коли концентрація СО2 в земній земній атмосфері становила 20%.Люди тоді не жили
Як і 99% сучасної біосфери
Зараз з 280 до 400 виросло СО2 за 100 років
І далі вгору преНевже хтось міряв со2 сто років назад? Та ще й по всій планеті?
А нє, ці вимірювання стали доступні лише в космічну добу.
Все що пишуть за давніші часи має точність плюс мінус трамвайна зупинка.
Те що рівень со2 першочергово залежить від температури води в океанах то мабуть секрет для грет.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 02:54:58 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...це ж не я назвав Пріус Прайм найбільш екологічною машиною, це були експерти-науківці спираючись на іх дані.Більшість таких субʼєктивних рейтингів що не підкріплюються академічними цифрами є сугубо комерційними за своєю природою і складаються на замовлення.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 03:00:25 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...тупа маячня за гроші тойотиА чому так безапеляційно "тупа маячня". Що заважає цьому авто бути найбільш екологічним?вже писав, навіть якщо там не було б двз і якби вони заряджлися з одної вугільної станції з модел вай або три, ефективність тойоти в два з чимось раза гірша
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 03:05:04 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 03:10:59 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...А чому так безапеляційно "тупа маячня". Що заважає цьому авто бути найбільш екологічним?вже писав, навіть якщо там не було б двз і якби вони заряджлися з одної вугільної станції з модел вай або три, ефективність тойоти в два з чимось раза гіршаПро вдвічі нижчу ефективність я не вірю. Офіційно вона дає такі ж 3.5-4 милі на 1 квт*год як і тесла. Екологічність завдяки меншій батареї
https://www.fueleconomy.gov/feg/PowerSearch.do?action=noform&path=1&year1=2021&year2=2024&make=Toyota&baseModel=Prius%20Prime&srchtyp=ymm&pageno=1&rowLimit=50
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 03:27:55 IP/Host: 208.81.207.---
|
Розгорнути попередні цитати...Не пиши хріні з розумним видом. Зведена автівка в гаражі споживає кисень і виділяє нетоксичний СО2, там просто стає нічим дихати. Якщо тебе помістити в камеру з одним азотом ти так само загнешся.Якщо правильно пам'ятаю - токсичність CO та "не токсичного" CO2 відрізняється лише в кілька разів.
Різниця в тому, що не летальне отруєння CO виводиться з організма за добу, а CO2 за кілька хвилин.
Якщо людина ЖИВА і її витягли на свже повітря.
Але отруйна концентрація у них не дуже відрізняється, лише в кілька разів.
наскільки я пам'ятаю:
Зараз у нас свіже повітря вважається з 400 ppm, 1200 - людина втрачає спроможність навчатися,
2500 - втрачає можливість взагалі раціонально мислити, 5000 - починає втрачати свідомість, 10000 ppm- клеїть ласти.
тобто 1% - вже CO2 смертельно токсичний, якщо людина там проведе кілька годин.
4% - вбивають людину за 5 хвилин.
Можливо трохи наплутав, але точно тільки трохи.Жах, просто жах. А були часи на Землі, коли концентрація СО2 в земній земній атмосфері становила 20%. Потім прийшли рослини і перетворили то все на кисень.
Зараз концентрація СО2 0.04% і різниця між СО2 і СО приблизно така як між кухонною сіллю і ціанистим калієм: останній так само звязує кисень у крові як і СО.
СО2 цього робити не може впринципі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 03:53:20 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Не пиши хріні з розумним видом. Зведена автівка в гаражі споживає кисень і виділяє нетоксичний СО2, там просто стає нічим дихати. Якщо тебе помістити в камеру з одним азотом ти так само загнешся.Якщо правильно пам'ятаю - токсичність CO та "не токсичного" CO2 відрізняється лише в кілька разів.
Різниця в тому, що не летальне отруєння CO виводиться з організма за добу, а CO2 за кілька хвилин.
Якщо людина ЖИВА і її витягли на свже повітря.
Але отруйна концентрація у них не дуже відрізняється, лише в кілька разів.
наскільки я пам'ятаю:
Зараз у нас свіже повітря вважається з 400 ppm, 1200 - людина втрачає спроможність навчатися,
2500 - втрачає можливість взагалі раціонально мислити, 5000 - починає втрачати свідомість, 10000 ppm- клеїть ласти.
тобто 1% - вже CO2 смертельно токсичний, якщо людина там проведе кілька годин.
4% - вбивають людину за 5 хвилин.
Можливо трохи наплутав, але точно тільки трохи.Жах, просто жах. А були часи на Землі, коли концентрація СО2 в земній земній атмосфері становила 20%. Потім прийшли рослини і перетворили то все на кисень.
Зараз концентрація СО2 0.04% і різниця між СО2 і СО приблизно така як між кухонною сіллю і ціанистим калієм: останній так само звязує кисень у крові як і СО.
СО2 цього робити не може впринципі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 04:44:40 IP/Host: 104.28.55.---
|
Розгорнути попередні цитати...Якщо правильно пам'ятаю - токсичність CO та "не токсичного" CO2 відрізняється лише в кілька разів.
Різниця в тому, що не летальне отруєння CO виводиться з організма за добу, а CO2 за кілька хвилин.
Якщо людина ЖИВА і її витягли на свже повітря.
Але отруйна концентрація у них не дуже відрізняється, лише в кілька разів.
наскільки я пам'ятаю:
Зараз у нас свіже повітря вважається з 400 ppm, 1200 - людина втрачає спроможність навчатися,
2500 - втрачає можливість взагалі раціонально мислити, 5000 - починає втрачати свідомість, 10000 ppm- клеїть ласти.
тобто 1% - вже CO2 смертельно токсичний, якщо людина там проведе кілька годин.
4% - вбивають людину за 5 хвилин.
Можливо трохи наплутав, але точно тільки трохи.Жах, просто жах. А були часи на Землі, коли концентрація СО2 в земній земній атмосфері становила 20%. Потім прийшли рослини і перетворили то все на кисень.
Зараз концентрація СО2 0.04% і різниця між СО2 і СО приблизно така як між кухонною сіллю і ціанистим калієм: останній так само звязує кисень у крові як і СО.
СО2 цього робити не може впринципі.при концентрації в 10% цо2 людина засинає, так робили першу анестезію, вища концентрація призводить до смерті
але задовго задовго до того помруть всякі планктони, гриби і так далі, що призведе до вимиранні тих хто це їсть і так далі
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 04:49:49 IP/Host: ---.komitex.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Жах, просто жах. А були часи на Землі, коли концентрація СО2 в земній земній атмосфері становила 20%. Потім прийшли рослини і перетворили то все на кисень.
Зараз концентрація СО2 0.04% і різниця між СО2 і СО приблизно така як між кухонною сіллю і ціанистим калієм: останній так само звязує кисень у крові як і СО.
СО2 цього робити не може впринципі.при концентрації в 10% цо2 людина засинає, так робили першу анестезію, вища концентрація призводить до смерті
але задовго задовго до того помруть всякі планктони, гриби і так далі, що призведе до вимиранні тих хто це їсть і так даліНу не впевнений, якщо спалити всі можливі поклади нафти та вугілля, чи отримаємо 10% вуглецю в атмосфері. З 0.04% до 10% це дуже багато. Але якби вдалося, через пару сотень мільйонів років по планеті би знову ходили динозаври. Що тут такого особливого?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 04:53:56 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...вже писав, навіть якщо там не було б двз і якби вони заряджлися з одної вугільної станції з модел вай або три, ефективність тойоти в два з чимось раза гіршаПро вдвічі нижчу ефективність я не вірю. Офіційно вона дає такі ж 3.5-4 милі на 1 квт*год як і тесла. Екологічність завдяки меншій батареї
https://www.fueleconomy.gov/feg/PowerSearch.do?action=noform&path=1&year1=2021&year2=2024&make=Toyota&baseModel=Prius%20Prime&srchtyp=ymm&pageno=1&rowLimit=50батарея пріуса витрачає 26-29 кіловатт на сто км, модел-3 14квт, тому перша ніяк не може бути екологічніша, і взагалі чому б не надати цифри за яким вони це поміряли?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 05:08:05 IP/Host: 94.102.193.---
|
при концентрації в 10% цо2 людина засинає, так робили першу анестезію, вища концентрація призводить до смерті
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
21 березня 2024 05:10:35 IP/Host: 94.102.193.---
|
фіг з ним припустимо нафта бескінечна, але навіть з тим якщо спалити всі розвідані запаси, яких вистачає на 50 років, вивільнеться ще 5 трл тонн цо2, це половина від того що спричинило вимирання практично всього живого колись на землі, людство звичайно можливо пристосується але всі будуть шукати тих довбойобів які чомусь не бачили інших шляхів і іншим казали не дивитися вгору