Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

мацацикл Ява живєє всіх живих

мацацикл Ява живєє всіх живих

Мрія дитинства :)





У Мумбаї відбулася презентація абсолютно нових мотоциклів Jawa.

В рамках презентації було представлено три мотоцикли – класична Jawa, Jawa «Fourty-Two» і кастом-байк на базі «Яви» під назвою «Berak» . Якщо перші дві з перерахованих моделей стали доступними за попереднім замовленням з сьогоднішнього дня, то кастом-байк буде продаватися трохи пізніше. Коли – «пізніше», не уточнювалося.

У частині технічних характеристик, всі мотоцикли оснащуються новими одноциліндровими чотиритактними DOHC двигунами з рідинним охолодженням, обсягом 293 куб см і 6-швидкісною коробкою передач. Максимальна потужність 27 кінські сили, а максимальний момент – 28 Нм. Обидва мотоцикли в стандартній комплектації отримали антиблокувальну систему гальм ABS.

Модель Jawa буде доступна в 3 кольорах, а модель Jawa «Fourty-Two» – в 6 варіантах забарвлень. На фото в даній публікації презентовані «класика» в червоному  і модель «Fourty-Two» в лаймовому кольорах.

Вельми цікавою і конкурентноспроможн ою є ціна новинок. На індійському ринку, де стартує продаж, за класичну «Яву» доведеться викласти 164000 індійських рупій, що еквівалентно 2300 долари США, а за модель «Fourty-Two» – 155000 індійських рупій (2150 доларів).

Останнє редагування: 16 листопада 2018 13:45:51 від H.Kropp
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

обяцалы родичи купить Яву .....еси школу хорошо закинчу...ага ... а вдрух впадешь вбъешся .....кароче ну зачем тебе шуба ))))
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Очень дорого для индии
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Ой, не травіть душу....
У мого старшого двоюродного брательника була Ява-250, інколи милостиво дозволяв мені поїхати її помити.... :D
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Була ЯВА-350.Передне крило вже було маленьке.Казка.Післ я падіння продав за 730.
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

вже пора електричні версії клепати
але "класика" прикольна :)
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Максимальна потужність 27 кінських
Карбюраторна 350тка стільки ж мала
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

2300 доларів США
;o
а скільки він коштував в СССР?
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

;o
а скільки він коштував в СССР?
Ява-250=630руб. Ява-350=730руб.
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Ява-250=630руб. Ява-350=730руб.

в сибири под тищщу рубасив с северной наценкой
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

350-та ява то було шоось. Навіть в ліриці оспівана )
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Могли бы и Днепры продавпть украинцы
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

У нашої "яви" переді гальма були на колодках, а не на дисках. Я колупався... :laugh:
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих



Дал товарищ отой Чезет погоцать, ага. Благо стена была рядом, не успел разогнаться, да.
Печальный итог - передняя вилка и фара нахрен и что-то около 80 рублей стОил "проезд".
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

В лаймовом цвете круто смотрится. А вообще будущее за электромоциками, как тут было сказано
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Во, то була мечта, давали покататися. А так, то я з 12 років на Мінську ганяв.

   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Ява-250=630руб. Ява-350=730руб.

це не для всіх. Однокласник, повернувшись з армії, після довгих пошуків купив 350-ку. З усіма витратами обійшлася в 1200. І був задоволений як слон!!! :D
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Хонды круче выглядят, чехи устарели
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Хонды круче выглядят, чехи устарели

Та де у 70-80-ті роки можна було хонду побачити?
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Показати зображення...
Дал товарищ отой Чезет погоцать, ага. Благо стена была рядом, не успел разогнаться, да.
Печальный итог - передняя вилка и фара нахрен и что-то около 80 рублей стОил "проезд".
Мені до душі "старушка".6 вольтовка.
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Хонды круче выглядят, чехи устарели

та й ми з ними постаріли..... :(
Тільки про Хонди ми лише чули, десь там в Москві народ катався. Нам і Яви вистачало, дехто юзав Планету-Спорт.
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

це не для всіх. Однокласник, повернувшись з армії, після довгих пошуків купив 350-ку. З усіма витратами обійшлася в 1200. І був задоволений як слон!!! :D
Я дав ціну "старушки".Нових яв 12 вольтових я не знаю.
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Купив Яву - копай яму!
так казали у 80-ті
я на МТ без коляски їздив - ото звірюга. але якщо впаде - хєр піднімеш сам  :weep:
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Я дав ціну "старушки".Нових яв 12 вольтових я не знаю.

та,  можливо, ваші офіційні ціни правильні, я не пам'ятаю.  Тільки купити Яву за державною ціною було майже неможливо. Тільки через "товаровєда", завмага, завбази, по записці із райкому... :D   І обов'язково "зверху"...
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

та й ми з ними постаріли..... :(
Тільки про Хонди ми лише чули, десь там в Москві народ катався. Нам і Яви вистачало, дехто юзав Планету-Спорт.

 (tu)
ІПС - той ще гінчак був. та й запчастини на нього, на відміну від Яви, можна було придбати завжди
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Во, то була мечта, давали покататися. А так, то я з 12 років на Мінську ганяв.


"Мінськ" -- фуфло.
У старшого брата була "350"-ка.
У мене "350-634". Автомагістральна швидкість -- 105. :)
Але, цуко, "шістки" на трасі наздоганяли.

Якось дав на ній 142. Більше не пробував, бо ну його..
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

та,  можливо, ваші офіційні ціни правильні, я не пам'ятаю.  Тільки купити Яву за державною ціною було майже неможливо. Тільки через "товаровєда", завмага, завбази, по записці із райкому... :D   І обов'язково "зверху"...


Семечку не сдавал в укоопспилку?
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

та,  можливо, ваші офіційні ціни правильні, я не пам'ятаю.  Тільки купити Яву за державною ціною було майже неможливо. Тільки через "товаровєда", завмага, завбази, по записці із райкому... :D   І обов'язково "зверху"...
Я брав з рук і не пожалів.
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Мені до душі "старушка".6 вольтовка.

   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

"Мінськ" -- фуфло.

Я в курсі, але в 12 років то був "мерседес". До речі, в тому віці сам перебирав щеплення, там така конструкція, що нуйогонах.
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Семечку не сдавал в укоопспилку?

нє.... :D
Поки хотів купити, не мав грошей, коли вже мав гроші вже не було бажання.
В школі вициганював у брата, в студентські роки літали із товаришем, на його Яві за 1200.... :K
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Я злетів в кувет на трасі Полтава Харків при 110.Мотоцикліст радіє три рази.Перший-придбав мотоцикл.Другий-упав і залишився живий.Третій-продав.
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Бедные ваши родители, добавили вы седых волос им
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Мотоцикліст радіє три рази.Перший-придбав мотоцикл.Другий-упав і залишився живий.Третій-продав

Ну не всім так везе. Я по кущах зі своїм "Мінськом" налазився, дайбоже. Витягти його з фоси у пуберантному віці заняття не з посильних. Але нічо, вижив :)
З 16 років я на 4-х колесах.

Бедные ваши родители, добавили вы седых волос им


А хто їм розказував?   :rotate:
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Показати зображення...

Цей ще з "рідним" кругленьким переднім "крилом" - бризковиком, потім пішли плоскі від "350".  (tu)
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Показати зображення...
Оце вона ,рідненька.
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Я в курсі, але в 12 років то був "мерседес". До речі, в тому віці сам перебирав щеплення, там така конструкція, що нуйогонах.
В 12 років на "мінському" таки так -- король. Але то мабуть в селі було. БО у нас такого не спостерігалось.
12 років -- велосипед. Максимум --з моторчиком.
Щоправда один мав "Верховину". Був найкрутішим.
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Щоправда один мав "Верховину". Був найкрутішим.

Власники мотіків дивилися на Верховину як на г-но ), воно ж навіть під горку не їхало.
А я на одному колесі розганявся (хана щепленню)
   
Re: мацацикл Ява живєє всіх живих

Я дружив з технікою.Були різні приспособи.Іскру виставляли по уму.Вкручували замість свічки циферблатний індікатор.Підводили поршень на 4,5мм до ВМТ(забув правий чи лівий),а потім регулювали другий циліндр.Ех були часи.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія